quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:15 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
yep.
Ik vocht altijd hele wereldoorlogen uit op een A4-tje. Super spannend!
I guess its a boys thing Ellanquote:Op donderdag 4 november 2010 20:25 schreef JAY-T het volgende:
Ik en mn broertje plakte vroeger altijd a4-tjes aan elkaar met allerlei oorlogstuig erop getekent, als een soort van militaire colonne.. Op een gegeven moment ging die slinger echt de hele woonkamer doorMooie tijden
Wij deden op school ook een soortgelijk iets, maar dan me het tekenen van een kazernequote:Op donderdag 4 november 2010 20:25 schreef JAY-T het volgende:
Ik en mn broertje plakte vroeger altijd a4-tjes aan elkaar met allerlei oorlogstuig erop getekent, als een soort van militaire colonne.. Op een gegeven moment ging die slinger echt de hele woonkamer doorMooie tijden
Mijn broers hadden wel een paar modeltanks en vliegtuigen en ik mocht dan meehelpenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:26 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
I guess its a boys thing Ellan
ahhhhquote:Op donderdag 4 november 2010 20:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
Mijn broers hadden wel een paar modeltanks en vliegtuigen en ik mocht dan meehelpen. Ofja, ik mocht lijm droog blazen enzo
.
Ik vond het allang leuk dat ik iets kon doen met mijn broers hahaquote:
ik was ook de jongste, I feel your painquote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik vond het allang leuk dat ik iets kon doen met mijn broers haha. Jongste + enige meisje = sociale uitsluiting van de big boys club
.
Ewww dat dierenhuis? Ik had vorige week het voorstukje gezien, maar ben nu aan het samenvatten dus mag niet kijken van mezelfquote:Op donderdag 4 november 2010 21:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
En dieren![]()
Whehe bonje bij de buren op rtl4 is bij mij achter
Woow, das wel erg jongensachtig. Had je geen babyborn ofzoquote:Op donderdag 4 november 2010 21:05 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben de oudste (broertje is 2,5 jaar jonger), maar ik speelde altijd met zijn autootjes, met (technisch) lego, ik ging vissen met ZIJN hengel...
Ja dat dierenhuis, maar heb de mensen werkelijk nog nooit gezien terwijl ze 2 straten verderop wonenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ewww dat dierenhuis? Ik had vorige week het voorstukje gezien, maar ben nu aan het samenvatten dus mag niet kijken van mezelf.
Ik had 1 barbie, daar heb ik geloof ik 2 keer mee gespeeld. En zo'n kapmadam. Maar daar deed ik ook niks meequote:Op donderdag 4 november 2010 21:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Woow, das wel erg jongensachtig. Had je geen babyborn ofzo.
Ik had wel zo'n tank/parkeerplaats en daarbij zaten dan autootjes en dan kon je de autotjes naar beneden laten glijden.
Owja, en ik had ook dino's!
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had 1 barbie, daar heb ik geloof ik 2 keer mee gespeeld. En zo'n kapmadam. Maar daar deed ik ook niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |