quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef AchJa het volgende:
En, en, en wie is hier niet mee opgegroeid? Een jas vol met buttons!
het nummer waar ik het over hadquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef m.k het volgende:
ze hebben een nieuw album, ook heeel goed, staat een nummer in dat naar mijn idee over PTSS gaat
Ik heb alle LP's nog.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef AchJa het volgende:
En, en, en wie is hier niet mee opgegroeid? Een jas vol met buttons!![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen was ik nog jong en onbedorven...
Holy crap!! Je meent het.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de jongere generatie; een LP is een groot formaat CD van zwart vinyl die men kan beluisteren zonder laser. Een naald was genoeg.....
Heb er hier zo'm 150 staan, wat voor iemand van mijn leeftijd volgens mij vrij veel is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de jongere generatie; een LP is een groot formaat CD van zwart vinyl die men kan beluisteren zonder laser. Een naald was genoeg.....
Vroegah had ik een speler waar je de toeren moest afregelen met een knop die ervoor zorgde dat een wieltje tegen een grotere of kleinere diameter as op de motor kwam, de truc was dan om dat ergens in het midden te zetten zodat dat wieltje niet tegen de as kwam, dan kon je handmatig je plaatje draaien. De kunst was dan om dat achteruit te doen om te horen of er vreemde boodschappen inzaten. Ik kan me nog iets herinneren van de Beatles "John is dead" ofzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef m.k het volgende:
vind het altijd leuk om een lp op de draaitafel te leggen met de naald er op en hem dan pas te laten draaiengaat ie in slowmotion starten
mooie dingenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah had ik een speler waar je de toeren moest afregelen met een knop die ervoor zorgde dat een wieltje tegen een grotere of kleinere diameter as op de motor kwam, de truc was dan om dat ergens in het midden te zetten zodat dat wieltje niet tegen de as kwam, dan kon je handmatig je plaatje draaien. De kunst was dan om dat achteruit te doen om te horen of er vreemde boodschappen inzaten. Ik kan me nog iets herinneren van de Beatles "John is dead" ofzo.
Dat bestond toen nog niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef Vortix het volgende:
Ik heb gewoon een reverse knop op mijn draaitafels zitten
Met natuurlijk de gouwe ouwe.......... Fat Boys!!!quote:
hehe die ken ik van geschiedenis lesquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef Clan het volgende:
Ik heb weinig met moderne muziek, al vind ik Stef Bos erg mooie teksten hebben, Frank Boeijen ook, en wat ik een heel erg 'herkenbaar' en doeltreffend nummer vind is; Over de muur van Klein orkest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |