abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2010 @ 18:21:00 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88334825
Vervolg op #50
Hier weer verder!!!

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_88334844
welke ben jij?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88334851
Ok.. wat? :? :P
  donderdag 4 november 2010 @ 18:22:30 #4
110987 ErwinRommel
pi_88334869
quote:
11s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:21 schreef m.k het volgende:
welke ben jij?
Ik ben de lachende derde!
pi_88334926
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik ben de lachende derde!
}:|
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88334929
Over die OPV:
quote:
Bewapening

Op grond van hun grootte en sensorsuite zijn de OPV's te vergelijken met korvetten en fregatten. Hun relatief lichte bewapening past echter niet bij die kwalificatie. Hoewel er voldoende ruimte en gewichtsreserve is voor toekomstige uitbreidingen is er bij de bouw geen rekening gehouden met het aanklikken van extra wapenmodules (het treffen van diverse voorzieningen of het zogenaamde provisions for).

Het ontbreken van een adequaat luchtafweersysteem voorkomt bij voorbaat inzet in risico-gebieden. Gesuggereerd is dat met het Italiaanse Davide/DART systeem daarin is te voorzien, maar vooralsnog zijn er geen plannen om dat systeem aan te schaffen.
Een andere mogelijkheid is het Marlin kanon te voorzien van Mistral raketten. Eventueel kunnen ingescheepte mariniers met draagbare Stinger raketten een beperkte bescherming leveren.

De bewapening is geoptimaliseerd voor het takenpakket. Een kanon (76 mm) is adequaat bij de inzet tegen smokkelschepen (zoals onderschepping van drugtransporten met snelle speedboten in het Caraïbisch Gebied). Het kanon is nauwkeurig genoeg om een roer onklaar te maken.

Als aanvulling daarop zijn nog een snelvuurkanon van 30 mm (Marlin WS) en 2 machinegeweren van 12,7 mm (Hitrole NT) voorzien. Allen op afstand vanuit de centrale bedienbaar. Voor non-lethal bescherming en brandbestrijding worden twee waterkanons gevoerd. Daarnaast zijn er 6 stellingen voor handbediende MAG (7,62 mm) machinegeweren.

Voor het onderscheppen van snelle speedboten (die immers sneller zijn dan het OPV) worden twee onderscheppingsboten meegevoerd, die een snelheid van ruim 40 knopen halen. Eén daarvan wordt meegevoerd in davits, de ander in een klein dok (een slipway) op het achterschip (onder het helidek). Er zijn plannen om 6, op afstand bedienbare, vaartuigen te bouwen, maar vooralsnog wordt voorzien in de aanschaf van RHIB's.

De schepen krijgen een geïntegreerd vuurleidingssysteem van CAMS-Force Vision.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  donderdag 4 november 2010 @ 18:24:13 #7
317475 idiot---boy
Sapperdeflap perensap!
pi_88334935
dattemetoffejongenszijndatzullenweweeeeeheeeten. Zo hoort het en niet anders :(
Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
pi_88334962
Owh trouwens....

Net appart nieuws gehoord over mijn procedure bij defensie.

Omdat ik een TO heb (tijdelijke timeout) mag ik dus in januari terug komen, dit betekend echter dat de functie die naar mij is toegewezen van mij is. Het is dus zo, mocht ik de fysieke test nu halen, dan moeten ze mij een medische keuring geven en ben ik in feite binnen. Wanneer ik dan begin is een andere vraag.

Mijn ouwe bok had een collega gesproken en zijn dochter had precies hetzelfde als ik. Zij is uiteindelijk dus ook op deze manier binnen gekomen. Ben benieuwd.

* Maitje doet heel voorzichtig een klein vreugdesprongetje
Er was eens....
  donderdag 4 november 2010 @ 18:27:30 #9
110987 ErwinRommel
pi_88335038
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:25 schreef Maitje het volgende:
Owh trouwens....

Omdat ik een TO heb (tijdelijke timeout) mag ik dus in januari terug komen, dit betekend echter dat de functie die naar mij is toegewezen van mij is. Het is dus zo, mocht ik de fysieke test nu halen, dan moeten ze mij een medische keuring geven en ben ik in feite binnen. Wanneer ik dan begin is een andere vraag.

Mijn ouwe bok had een collega gesproken en zijn dochter had precies hetzelfde als ik. Zij is uiteindelijk dus ook op deze manier binnen gekomen. Ben benieuwd.

Ik hoop echt voor je dat jij gaat krijgen wat je wilt!!!
pi_88335074
quote:
niet te hoog springen he :*
  donderdag 4 november 2010 @ 18:30:14 #11
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88335120
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:24 schreef jankaas020 het volgende:
Over die OPV:
Who cares, it looks cool ;)

@Maitje
Gelukkig, is op dit moment al heel wat! Ik zal voor je duimen O+
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_88335227
quote:
Owh trouwens....

Weer een klein stapje de goede richting in :)!
pi_88335299
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:30 schreef Iska het volgende:

[..]

Who cares, it looks cool ;)

@Maitje
Gelukkig, is op dit moment al heel wat! Ik zal voor je duimen O+
E.R. zei dat 'ie zich niet kon verdedigen..

@maitje: En nu wild trainen!
pi_88335434
quote:
Op donderdag 4 november 2010 18:25 schreef Maitje het volgende:
Owh trouwens....

En het AAC?
pi_88335640
Thnx ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:36 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Ben ik uiteraard al druk mee bezig :D

quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:39 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

En het AAC?
Moeten ze ook meteen aanbieden nadat ik mijn fysieke keuring heb behaald, daarna mag je pas medisch gekeurd worden. Maar goed, ze kunnen er na het behalen van fysiek en AAC er gewoon niet meer onderuit.
Er was eens....
  donderdag 4 november 2010 @ 18:51:56 #16
110987 ErwinRommel
pi_88335877
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:36 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

E.R. zei dat 'ie zich niet kon verdedigen..

Doe OPV is gewoon zwaar onderbewapend, en men is dom om geen extra punten aan te maken voor evt. extra bewapenuing van zwaar caliber.
pi_88336569
Maar voor die paar skiffs in de golf van Aden en die anderhalve drugsrunner in de west issie prima bewapend, voor al het andere hebben we de Low Cost Frigate's.
  donderdag 4 november 2010 @ 19:25:29 #18
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_88337198
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Doe OPV is gewoon zwaar onderbewapend, en men is dom om geen extra punten aan te maken voor evt. extra bewapenuing van zwaar caliber.
Juist, ik pleit voor de herinvoering van de Yamato-klasse.. ^O^

Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_88337976
lijkt op van die tekeningen die ik vroeger maakte
pi_88338296
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:10 schreef jankaas020 het volgende:
Maar voor die paar skiffs in de golf van Aden en die anderhalve drugsrunner in de west issie prima bewapend, voor al het andere hebben we de Low Cost Frigate's.
Die lui geven een keer gas en je hebt het nakijken met je OPV...
pi_88338447
mag je ze niet terug begeleiden met kogels dan? :P
pi_88338557
quote:
Voor het onderscheppen van snelle speedboten (die immers sneller zijn dan het OPV) worden twee onderscheppingsboten meegevoerd, die een snelheid van ruim 40 knopen halen.
En alsof een zeven provinciën klasse of een M-kano, of 1 van de LPD's een skiff kan bijhouden, daarvoor hebben we uiensnijders mee.
pi_88338691
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:45 schreef m.k het volgende:
lijkt op van die tekeningen die ik vroeger maakte
Haha, dat dacht ik net ook bij mezelf!
pi_88338827
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:00 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Haha, dat dacht ik net ook bij mezelf!
Ook gedaan aan oorlogje tekenen?
pi_88339104
Ik tekende huisjes en hartjes O+
pi_88339264
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:04 schreef m.k het volgende:

[..]

Ook gedaan aan oorlogje tekenen?
yep.

Ik vocht altijd hele wereldoorlogen uit op een A4-tje. Super spannend!
pi_88339656
Ik en mn broertje plakte vroeger altijd a4-tjes aan elkaar met allerlei oorlogstuig erop getekent, als een soort van militaire colonne.. Op een gegeven moment ging die slinger echt de hele woonkamer door 8)7 Mooie tijden :P
pi_88339693
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:11 schreef EllaN het volgende:
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:15 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

yep.

Ik vocht altijd hele wereldoorlogen uit op een A4-tje. Super spannend!
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:25 schreef JAY-T het volgende:
Ik en mn broertje plakte vroeger altijd a4-tjes aan elkaar met allerlei oorlogstuig erop getekent, als een soort van militaire colonne.. Op een gegeven moment ging die slinger echt de hele woonkamer door 8)7 Mooie tijden :P
I guess its a boys thing Ellan :P
pi_88339828
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:25 schreef JAY-T het volgende:
Wij deden op school ook een soortgelijk iets, maar dan me het tekenen van een kazerne :P
Overal tanks en gebouwen. Een tank zag er ook heel simpel uit, vierkant(onderstel) klein rondje in het midden(koepel) en een streepje dat daar uitstak(kanon) :P
pi_88339919
Ik had 2 oorlogsspelletjes eigenlijk hehe, op de camping ging ik vaak in m'n tent met een zaklamp op een A4tje een wereldoorlog simuleren. Er vonden dan allerlei dingen plaats, en als een gebied veroverd was arceerde ik dat dan. En dat gebied kon natuurlijk weer terugveroverd en terugveroverd en terugveroverd worden totdat het helemaal ingekleurd was haha. Of als er ergens een nuke op werd gegooid, dan kleurde ik het ook meteen helemaal in.

Als ik met een vriendje speelde deden we ook wel eens oorlogje a la Command & Conquer op de PC. Stukjes vierkant papier uitknippen en daarop je eenheden tekenen, zoals tanks, MLRS's enzo. Voordeel hierbij was dat ik lekker mijn eigen units kon maken met super wapens en super bepantsering en veel bewegingssnelheid zodat ik elke 'beurt' de unit extra ver over het tapijt kon schuiven en keihard rond kon knallen :')
pi_88339960
mijn broer en ik hadden een mega rol papier van ongeveer anderhalve meter breed en weet ik het hoe lang weten te bemachtigen :D
pi_88340118
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:26 schreef m.k het volgende:

[..]

[..]

[..]

I guess its a boys thing Ellan :P
Mijn broers hadden wel een paar modeltanks en vliegtuigen en ik mocht dan meehelpen :D. Ofja, ik mocht lijm droog blazen enzo ;(.
  donderdag 4 november 2010 @ 20:37:50 #33
230985 Iska
pi_88340120
Deze zomer zaten we op een camping waar een groep van iets van 20-30 engelse kinderen oorlogje aan het spelen was. Rare was alleen dat de guerrilla's allemaal M16's hadden en de Federal's met takken liepen :P. Desondanks erg grappig om te zien
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_88340472
ik moet die tekeningen nog ergens hebben maar ik kan ze niet vinden :'(
pi_88340579
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:37 schreef EllaN het volgende:

[..]

Mijn broers hadden wel een paar modeltanks en vliegtuigen en ik mocht dan meehelpen :D. Ofja, ik mocht lijm droog blazen enzo ;(.
ahhhh :*
pi_88340975
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:49 schreef m.k het volgende:

[..]

ahhhh :*
Ik vond het allang leuk dat ik iets kon doen met mijn broers haha :P. Jongste + enige meisje = sociale uitsluiting van de big boys club :').
  donderdag 4 november 2010 @ 20:58:06 #37
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88341016
Goeienavond mensen.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_88341161
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ik vond het allang leuk dat ik iets kon doen met mijn broers haha :P. Jongste + enige meisje = sociale uitsluiting van de big boys club :').
ik was ook de jongste, I feel your pain ;(

:P
  donderdag 4 november 2010 @ 21:05:21 #39
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_88341382
Ik ben de oudste (broertje is 2,5 jaar jonger), maar ik speelde altijd met zijn autootjes, met (technisch) lego, ik ging vissen met ZIJN hengel... :P
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_88341468
hoi Vortix :).

Ik ben 14 jaar jonger dan mijn oudste broer en 6 jaar jonger dan mijn andere broer :P. Zit behoorlijk wat verschil tussen dus.
pi_88341656
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:11 schreef EllaN het volgende:
En dieren O+

Whehe bonje bij de buren op rtl4 is bij mij achter :')
Er was eens....
pi_88341712
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:10 schreef Maitje het volgende:

[..]

En dieren O+

Whehe bonje bij de buren op rtl4 is bij mij achter :')
Ewww dat dierenhuis? Ik had vorige week het voorstukje gezien, maar ben nu aan het samenvatten dus mag niet kijken van mezelf :P.
pi_88341839
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:05 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben de oudste (broertje is 2,5 jaar jonger), maar ik speelde altijd met zijn autootjes, met (technisch) lego, ik ging vissen met ZIJN hengel... :P
Woow, das wel erg jongensachtig. Had je geen babyborn ofzo :P.

Ik had wel zo'n tank/parkeerplaats en daarbij zaten dan autootjes en dan kon je de autotjes naar beneden laten glijden.

Owja, en ik had ook dino's! :D

Edit:
Garage heete het dus :')

Er was eens....
pi_88341883
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:11 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ewww dat dierenhuis? Ik had vorige week het voorstukje gezien, maar ben nu aan het samenvatten dus mag niet kijken van mezelf :P.
Ja dat dierenhuis, maar heb de mensen werkelijk nog nooit gezien terwijl ze 2 straten verderop wonen :') . Ik woon welliswaar wel in een rijtjeshuis en kom daar nooit echt in de buurt.
Er was eens....
  donderdag 4 november 2010 @ 21:14:21 #45
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_88341887
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:13 schreef Maitje het volgende:

[..]

Woow, das wel erg jongensachtig. Had je geen babyborn ofzo :P.

Ik had wel zo'n tank/parkeerplaats en daarbij zaten dan autootjes en dan kon je de autotjes naar beneden laten glijden.

Owja, en ik had ook dino's! :D
Ik had 1 barbie, daar heb ik geloof ik 2 keer mee gespeeld. En zo'n kapmadam. Maar daar deed ik ook niks mee :')
... and I feel fine.
pi_88342007
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:14 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik had 1 barbie, daar heb ik geloof ik 2 keer mee gespeeld. En zo'n kapmadam. Maar daar deed ik ook niks mee :')
_O-

Nee, ik had 4 barbies en een kapsalon! :D
Er was eens....
pi_88343053
Ik had echt heeeel veel barbies O+.
pi_88343314
GI Joe. O+
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  donderdag 4 november 2010 @ 21:47:31 #49
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88343578
Lego, Lego, Lego.

En Star Wars speelgoed :P
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_88344245
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef Vortix het volgende:
Lego, Lego, Lego.
Dat.
En playmobil!
En van die plastic soldaatjes

En vervolgens forten en basissen bouwen van boeken en schoenendozen en weet ik veel wat..
pi_88344408
die had ik ook :D
  donderdag 4 november 2010 @ 22:02:58 #52
230985 Iska
pi_88344438
Net even snel naar Kamervragen over de defensiebegroting 2011 gekeken, en ik kwam de volgende tabel tegen:

Aangezien de vorige een beetje verouderd waren
pi_88344754
Zo lekker vroeg naar bed vandaag. Morgen mijn niveau 2 test. Is alleen een formaliteit, aangezien ik al maanden op niveau 3 werk maar goed.

Dus Achja als je morgen een Fennek op stelling ziet staan bij de oude poort richting de racebaan, dat ben ik ;)
  donderdag 4 november 2010 @ 22:11:35 #54
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_88344904
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:08 schreef Remco026 het volgende:

Dus Achja als je morgen een Fennek op stelling ziet staan bij de oude poort richting de racebaan, dat ben ik ;)
Hoelaat sta je d'r?
pi_88345253
Volgens mij heeft iedere jongen wel lego, playmobil, die plastic soldaatjes, en zo'n auto-speel mat gehad.
Die demotivational heeft trouwens wel gelijk.. _O-
  donderdag 4 november 2010 @ 22:24:25 #56
230985 Iska
pi_88345569
Is denk ik voor iedereen die bezig is met de politieke kant van Def wel handig om het document ff door te bladeren. Staan heel veel interessante dingen in!
http://www.defensie.nl/ac(...)zuinigingen_Defensie
pi_88345926
Goede afond

quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef jankaas020 het volgende:
Volgens mij heeft iedere jongen wel lego, playmobil, die plastic soldaatjes, en zo'n auto-speel mat gehad. [ afbeelding ]
Die demotivational heeft trouwens wel gelijk.. _O-
Plaatje laat me denken aan die tweeling die voor hun verjaardag cadootjes krijgen. De een krijgt een PS3, mountain bike, CD player en een lap top. De andere kreeg 2 paar nieuwe sokken en 2 onderbroeken. Zegt de eerste tegen zijn broer, "Kan het zijn dat papa en mama meer van mij houden dan van jou?" Waarop deze antwoord, "Kan het zijn dat jij kanker hebt?"
pi_88346089
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef Sine_Pari het volgende:
Goede afond

[..]

Plaatje laat me denken aan die tweeling die voor hun verjaardag cadootjes krijgen. De een krijgt een PS3, mountain bike, CD player en een lap top. De andere kreeg 2 paar nieuwe sokken en 2 onderbroeken. Zegt de eerste tegen zijn broer, "Kan het zijn dat papa en mama meer van mij houden dan van jou?" Waarop deze antwoord, "Kan het zijn dat jij kanker hebt?"
Vind jij dit grappig?
pi_88346329
'tis wel hele donkerzwarte humor, ja..

Nu tijd voor glaasje:
pi_88346431
Nog 1 nachtje slapen en dan weeeekend :D.

Ik heb morgenochtend nog een college en dan lekker ontspannen / artikelen lezen.
pi_88346505
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef EllaN het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan weeeekend :D.

Ik heb morgenochtend nog een college en dan lekker ontspannen / artikelen lezen.
Klinkt goed.. :)

Ik morgen ff werken en daarna sporten.

Dus bij deze, truste mensen! :*
Er was eens....
pi_88346712
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:08 schreef Remco026 het volgende:
Zo lekker vroeg naar bed vandaag. Morgen mijn niveau 2 test. Is alleen een formaliteit, aangezien ik al maanden op niveau 3 werk maar goed.

Ik zit al thuis! :P
pi_88346761
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef Iska het volgende:
Net even snel naar Kamervragen over de defensiebegroting 2011 gekeken, en ik kwam de volgende tabel tegen:
[ afbeelding ]
Aangezien de vorige een beetje verouderd waren
Leesvoer
pi_88346774
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:35 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Vind jij dit grappig?
Ja
pi_88346848
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef Maitje het volgende:

[..]

Klinkt goed.. :)

Ik morgen ff werken en daarna sporten.

Dus bij deze, truste mensen! :*
Trusten :)
pi_88346870
slaap lekker
pi_88346999
Snurkse
pi_88347109
wie/wat heeft er eigenlijk de leiding over het franse vreemdelingen logioen? of staan ze los van alles en worden ze steeds gevraagd?
pi_88347280
Frankrijk, neem ik aan, al hun officieren zijn iig frans, volgens de wikipedia
pi_88347284
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:57 schreef m.k het volgende:
wie/wat heeft er eigenlijk de leiding over het franse vreemdelingen logioen? of staan ze los van alles en worden ze steeds gevraagd?
Da's generaal-majoor François l'Étranger.

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2010 23:01:43 ]
pi_88347367
dank u beiden, ik had dit vermoeden al maar mijn broer wou het niet geloven :P
pi_88347427
Het Légion Étrangère is sinds eniger tijd een reguliere eenheid binnen de Franse strijtkrachten en vallen net als de andere eenheden (armée de terre, armée de l'air en marine nationale) onder het ministère de la défense.
pi_88347519
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef jankaas020 het volgende:
Misschien kunnen we wat knippen in die muziekbende... CLSK verwacht daar in 2011 ¤ 3,62 miljoen aan uit te geven (p27)

Verder is het goed om te zien dat er in ieder geval geen tekort is op 5.56x45 munitie ;)

Tevens staat er in dat een groot deel van de KPU-tekorten door de V&V'ers voor hun rekening genomen zijn. Toch mooi, dan betaal je voor die zooi, en krijg je alsnog minder dan de rest :')
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_88347549
Hoeveel kosten die topsporters eigenlijk?
pi_88347634
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Leesvoer
Hij maakt zich er trouwens wel gemakkelijk vanaf op sommige punten. Vraag 17 beantwoordt Hillen gewoon niet, om maar een voorbeeld te noemen.
pi_88347664
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Vronsky het volgende:
GI Joe. O+
Action Man!
pi_88347750
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:08 schreef Sloggi het volgende:
Hoeveel kosten die topsporters eigenlijk?
Een anderhalf miljoen zie ik, waarvan vijf ton in 2011 wordt bezuinigd.

Opdoeken?
  donderdag 4 november 2010 @ 23:13:51 #78
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_88347790
Ik ga slapen... truste iedereen! :*
... and I feel fine.
pi_88347855
Slaap ze
pi_88348083
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef jankaas020 het volgende:
Niet al hun officieren zijn Frans, een klein gedeelte is als Legionair begonnen en heeft zich omhoog gewerkt.

Technisch gezien zijn ze waarschijnlijk wel Frans vanwege een paspoort.

Ah, het Legioen, perfecte manier om een tijdje te verdwijnen.
Het was tot aan juni mijn noodplan, had ook bijna gedaan ook vanwege wat dingetjes hierzo.

Ben heel erg blij dat ik toch niet gegaan was. :Y
pi_88348202
Ben jij zo'n grote crimineel dan, dat je een 'tijdje moet verdwijnen'?
pi_88348263
criminelen komen er niet zo makkelijk meer in tegenwoordig
pi_88348432
Alle officieren in het LE hebben de Franse nationaliteit, een maar een klein deel is uit de rangen hooggeklomene en genationaliseerd. De meeste officieren komen trouwens van armée de terre en gaan daarna daar ook weer naar terug. Ook het gross van de enlisted ranks zijn Frans, maar staan enkel ter boek als bv. Frans tallige Belg, Canadees etc.
pi_88348494
Haha nee, maar ik kreeg toentertijd nogal wat slecht nieuws te horen, wilde eigenlijk gewoon weg.
(Dat het 5 jaar lang was, dat boeide toen even niet :P)

M'n rugzak was al ingepakt, heb eigenlijk toen ik de deur uit wilde lopen maar even afgevraagd waar de fuck ik nou mee bezig was.

En toen maar weer even rustig gaan zitten :Y, werkt wonderen.
pi_88348716
Haha, serieus? Je was al bijna weggeweest?
pi_88348804
Yup :D

Tas was ingepakt, had alles bij me dat ik moest hebben, had genoeg geld mee voor een kaartje naar Lille en weer terug voor het geval dat en nog wat reserve centjes.

Was wel een geweldig avontuur geweest denk ik. :)
pi_88348844
Dat zeker! De tofste avonturen zijn de impulsieve!
pi_88348868
Hoe streng is de selectie voor het legioen eigenlijk?
pi_88348977
Ligt er blijkbaar ook een beetje aan wie er is op die dag.. als je pech hebt mag je lekker concurreren met een stel oud-spetsnaz soldaten die jaren in een of andere rukgebied hebben lopen vechten.
(Weet niet of het waar is.)

http://www.legion-recrute.com/nl/tests_sportifs.php

Dit zijn de minimum eisen.. maar ga er maar van uit dat je veel beter mag gaan doen.
4 pullups stelt bijvoorbeeld geen ruk voor, touwklimmen met alleen armen is al zwaarder.
  donderdag 4 november 2010 @ 23:54:59 #90
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_88349235
Trusten :O
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_88349338
snurkse
pi_88350547
Argh, de whisky is op... Wat nu?! ;(
  vrijdag 5 november 2010 @ 01:02:14 #93
230985 Iska
pi_88350805
Captain Morgan O+ O+

Net btw Inception gekeken, echt geweldige film!
pi_88350897
Speciaal voor jou: de Inception knop!
pi_88351269
dan ook maar de "instant nooooooo" knop
pi_88352683
Goetenmurgen!
Er was eens....
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:07:48 #97
230985 Iska
pi_88353642
Hellu
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 09:11:42 #98
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88353716
Hoi.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88353914
Moi.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:33:17 #100
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_88355796
Mogguh.
... and I feel fine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo