abonnement Unibet Coolblue
pi_84910919
Spotify volgens Spotify
Any track you like, any time you like. Just search for it in Spotify, then play it. Any artist, any album, any genre - all available instantly. With Spotify, there are no limits to the amount of music you could listen to. Just help yourself to whatever you want, whenever you want it.

Volgens 3voor12
Het idee is simpel: voor een vast bedrag per maand of gratis met reclame, kun je onbeperkt muziek luisteren. Streaming, op je computer en op je mobiele telefoon. Alle vier de major labels doen mee, plus een groot aantal onafhankelijke labels.

Gratis?
Ja, via Spotify Open is het gebeuren gratis en zonder normaliter vereiste uitnodiging te testen met daarna de keuze om eventueel te upgraden naar een betaald maar dan ook uitgebreider account.

De verschillende abo's

* Spotify geeft momenteel geen invites meer voor de Free variant

Links
Download Spotify
Overzicht van alle features
Recensie NRC
De Spotify-playlistsgids van NRCnex weblog
Spotify voor Dummies, 3voor12
3voor12 spotify gids
Hotspotify Nieuws en playlists (nl)
Sharymyplaylists Playlists

Lapo vorig topic:
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:58 schreef Young_David het volgende:
Die mappenfunctie is top. Heb nu onder andere allemaal mapjes en submapjes met albums. Wat leuk is dat je ook de hele map kan afspelen. Nadeel daarvan is dat hij dan de nummers niet standaard sorteert, het werkt dus eigenlijk alleen goed met playlists die toch het beste random afgespeeld moeten worden (heb 3 van dat soort playlisten met 200+ nummers, dus zit helemaal goed)

Ander nadeel is dat het erg slecht vertaald wordt naar de symbian app. Ik verwacht daar nog een update van


[ Bericht 49% gewijzigd door krioro op 30-08-2010 21:46:46 (info verplaatst naar OP na merge) ]
pi_84910935
Wat vind jíj van Spotify?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_84910989
Laten we de woorden, die vóór Spotify staan, eens weglaten.

Spotify?
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:39:56 #4
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84910995
Wat vind ik van Spotify?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_84911011
ts begint
pi_84911032
Top. Gebruik het al een tijd.
pi_84911098
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat vind jíj van Spotify?
Supperrr handig

+
Nooit meer downloaden.
Makkelijk om nieuwe/oud bekende nummers te vinden.
Genoeg aanbod
320 kbps (betaalde versie dan)
op me iphone geweldig (hoop wel snel op een nieuwe update met meer opties)

-
kost geld als je sommige dingen wilt
ik wil ook music video clips !!!

en jij dan?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:42:20 #8
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_84911121
Wat is ut?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_84911148
Spotify is een Zweeds bedrijf, opgericht in 2006, dat muziek als stream aanbiedt. De gebruiker kan uit een database van miljoenen nummers bepalen welke muziek hij wil luisteren. Om opbrengsten te genereren wordt de uitzending door reclame onderbroken, maar tegen betaling is dit afkoopbaar. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes.[1]
pi_84911155
ik heb er nog nooit van gehoord
edit: ah..thnx voor de uitleg, bovenstaande user
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_84911172
Karig aanbod en ik wil dingen gewoon hebben - ook al is het virtueel. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_84911185
Mwah. Te weinig gloednieuwe muziek, te weinig muziek in het algemeen, zou er daarom niet voor betalen.
En nee, ik ben niet iemand die heel obscure muziek luistert, maar als iets 200k+ youtube views heeft binnen ~een maand wil ik toch wel dat het erop staat.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_84911201
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spotify is een Zweeds bedrijf, opgericht in 2006, dat muziek als stream aanbiedt. De gebruiker kan uit een database van miljoenen nummers bepalen welke muziek hij wil luisteren. Om opbrengsten te genereren wordt de uitzending door reclame onderbroken, maar tegen betaling is dit afkoopbaar. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes.[1]
[1] ??? Waar is de voetnoot? :(
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_84911234
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef teknomist het volgende:

[..]

[1] ??? Waar is de voetnoot? :(
1 ↑ The New York Times over Spotify, 2008
pi_84911697
Snapt iemand hoe ze dat ooit hebben geregeld?

10 euro betaal je per maand (duurste versie)

wie krijgt dat geld dan ?

iedereen een deel of naar de gene waar het muziek het meest van wordt geluisterd?

maar dan zou je kunnen meeliften als muziekuitgever op een ander muziekuitgeverse beluisterde nummers.
als iedereen een deel krijgt nartuurlijk.

snapt iemand dit eigelijk wel /\ ;)
pi_84915255
Top programma! Veel oude nummers, oude jazz enz. staat er in goede kwaliteit op. Via ebay voor een paar $ een code gekocht zodat ik spotify open heb en dus meer dan 20 uur per maand kan luisteren. :Y
pi_84918810
Ik heb gelezen dat het geld kost.
standaarddrinker
pi_84918934
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef sharrelah het volgende:
Snapt iemand hoe ze dat ooit hebben geregeld?

10 euro betaal je per maand (duurste versie)

wie krijgt dat geld dan ?

iedereen een deel of naar de gene waar het muziek het meest van wordt geluisterd?

maar dan zou je kunnen meeliften als muziekuitgever op een ander muziekuitgeverse beluisterde nummers.
als iedereen een deel krijgt nartuurlijk.

snapt iemand dit eigelijk wel /\ ;)
Ja, ik snap wel wat je bedoelt :)

Geen idee overigens ;)
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_84925093
Spotify #2: Nu beschikbaar in onsch kikkerland

Daar zijn nog meer Spotify gebruikende FOK! users!
full stops and exclamation marks
pi_84926287
Ik heb het een tijdje geprobeerd, maar ik zie er niet echt heel veel voordelen in.
pi_84928211
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:46 schreef cafca het volgende:
Ik heb het een tijdje geprobeerd, maar ik zie er niet echt heel veel voordelen in.
Ik vind het handig om snel even iets te checken, een voordeel t.o.v. bijvoorbeeld Last.FM, is dat je zelf kan kiezen wat je gaat luisteren. Maar ik zie zelf niet het echt nu om er echt voor te gaan betalen, dan koop ik liever cd's.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:25:46 #22
13973 ranja
image means nothing
pi_84928666
Ik vind het erg handig, je kunt sommige albums gewoon luisteren om te kijken of het wat is... valt het tegen dan luister je het nooit weer.
En wat je wel goed vind bewaar jein een lijst zodat je het ook heel snel weer terug kunt vinden.
Het gaat sneller dan downloaden omdat je alleen maar een liedje of album hoeft te zoeken en je kunt meteen luisteren, kost ook geen schijfruimte om de mp3's op te slaan.
20 uur per maand is voor mij ruim voldoende...

Er zijn nog wel wat verbeteringen aan te brengen, bv als je zoekt op James Brown krijg je zowel deze meneer zelf als LA Style 'James Brown is Dead' als resultaat...
En het aanbod mag nog wel groter worden.

[ Bericht 17% gewijzigd door ranja op 06-08-2010 14:31:05 ]
pi_84928718
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:25 schreef ranja het volgende:
Ik vind het erg handig, je kunt sommige albums gewoon luisteren om te kijken of het wat is... valt het tegen dan luister je het nooit weer.
Het gaat sneller dan downloaden omdat je alleen maar een liedje of album hoeft te zoeken en je kunt meteen luisteren.
20 uur per maand is voor mij ruim voldoende...
Dat dus.
Aldus.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:10:25 #24
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84932073
Het aanbod is nog niet alles, maar het is een heel grote stap in de juiste richting. Erg fijn programma. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_84933969
Best oké, behalve die reclames tussendoor :r
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:21:12 #26
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_84934734
Ik heb sinds de dienst beschikbaar is in Nederland een Spotify Premium abonnement en vind het gewoon fijn dat ik nu legaal muziek kan luisteren. Ik was voorheen altijd te beroerd om te betalen voor muziek. Ik ben geen enorme muziekliefhebber, maar vind het wel leuk om op de achtergrond wat muziek te hebben. Daarvoor is Spotify dus ideaal. Ik was na een halve dag de reclames al zat, en het feit dat ik met Premium m'n muziek ook via de telefoon kan luisteren, was voor mij voldoende reden om die 10 euro per maand te betalen.

Ik luister nu ook meer gevarieerde muziek, van klassiek tot metal tot singer/songwriter, omdat ik het via Spotify snel en gemakkelijk kan vinden. Enige nadeel (zoals al genoemd) is het ontbreken van muziek. Daar zitten ook hele grote artiesten bij, zoals Metallica, Deep Purple, Beatles, etc. Maar deze bands doen hoe dan ook altijd moeilijk over muziek in digitale vorm, dus zo vreemd is dat niet. Daarnaast komt er ook elke week weer meer muziek bij. Momenteel zitten er zo'n 8 miljoen tracks in de database, en dat aantal groeit dus gestaag.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:29:39 #27
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_84935135
Geweldig, na wat aanvankelijke scepsis ben ik helemaal om en denk er zelfs over om een abo te nemen.

Goed, de geluidskwaliteit is natuurlijk slechter dan bij cd's, maar dat boeit me al jaren niet meer. Sinds pakweg 1999 komt elke cd die ik koop sowieso maar één keer uit het doosje, en dat is om hem te rippen. Gemak staat voorop.
Nu met Spotify is dat gemak nog een stukje groter geworden. En dat het legaal is, maakt het zeker aantrekkelijker voor mij.

Alleen de zoekfunctie is zeer matig, wat ranja ook zegt.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:14:51 #28
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_84937141
Geweldig programma. Ben eigenlijk helemaal over gestapt op luisteren via spotify. Er zijn wel dingen die ze niet hebben, maar je kan ook je eigen mp3's in het programma gooien dus whatever. Verder hebben ze zo bizar veel muziek dat ik toch altijd wel dingen heb om naar te luisteren. En met een betaald abonnement (ja, betalen voor muziek, ik weet het, een raar gegeven) heb je 320 kbit kwaliteit, wat voor 99,9% van alle mensen niet te onderscheiden is van een cd (en de mensen die beweren dat wel te kunnen liegen meestal :P ). Dat ze niet op dag 1 nieuwe muziek hebben, eh, weinig last van. De paar albums waarvan ik wist wanneer ze uitkwamen waren wel degelijk er op dag 1.

Zie ook het probleem niet zo met een tientje per maand betalen voor muziek. Dat betaal ik ook voor mijn kabeltelevisie, en daarvoor krijg ik alleen toegang tot hetgeen zenders besluiten uit te zenden. Spotify geeft me miljoenen nummers om naar te luisteren wanneer ik wil.

Desondanks mag de interface wel danig verbeterd worden. Die is nog vrij primitief en mist een hoop basic functies die bijvoorbeeld Itunes wel heeft. Betere manieren om playlists te kunnen organiseren zou heel veel zijn, en smart playlists zouden helemaal geweldig zijn als die zouden kunnen.


quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef Nothingwoman het volgende:
Best oké, behalve die reclames tussendoor :r
Voor niks gaat de zon op hè. :P
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_84968466
Is er ergens een overzicht te vinden van de bands die hun muziek op Spotify hebben staan? Veel van mijn favoriete bands zitten bij Matador, en die maatschappij zie ik niet staan in de lijst van labels die meewerken. En van mijn all time favourite Sonic Youth kon ik via Google maar één album op Spotify vinden, niet eens het beste.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 10:47:14 #30
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_84968596
van Sonic Youth staat vrij wel alles erop. Alleen Sonic Nurse mist om een of andere reden.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_84969014
Goed, daar kan ik op zich wel zonder. Maar een ontbrekend Dirty, Goo of Daydream Nation zou een dealbreaker zijn. Overigens net als het ontbreken van Matador-artiesten als Pavement en Yo La Tengo.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:15:49 #32
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_84969213
Yo La tengo staat vanaf de jaren 90 erop, Pavement maar een paar albums. Maar je kan je eigen mp3's gewoon in het programma gooien dus eh.

Ik zie het nut ook niet zo om spotify te nemen om alleen maar naar mijn favoriete bands te luisteren, en te zeggen dat als ze albums van artiest X (albums die ik zelf allemaal al heb) niet hebben ik het niet hoef. Ik gebruik het juist om nieuwe dingen te vinden. Als ik alleen maar naar dezelfde albums wil luisteren als hiervoor heb ik het inderdaad niet nodig. :P
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:28:17 #33
13973 ranja
image means nothing
pi_84969513
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:07 schreef Orbis het volgende:
Goed, daar kan ik op zich wel zonder. Maar een ontbrekend Dirty, Goo of Daydream Nation zou een dealbreaker zijn. Overigens net als het ontbreken van Matador-artiesten als Pavement en Yo La Tengo.
Je kunt zoeken op label, label:matador als zoekopdracht geven. Dan vind-ie 73 artiesten :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:32:05 #34
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_84969604
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:28 schreef ranja het volgende:

[..]

Je kunt zoeken op label, label:matador als zoekopdracht geven. Dan vind-ie 73 artiesten :)
bij mij vind hij er 90. :o

Wat ik wel irritant vind is dat je dan dit te zien krijgt:


maar niet op "and 54 more" kan drukken om de volledige lijst te krijgen. ;(
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_84969670
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:15 schreef ethiraseth het volgende:
Yo La tengo staat vanaf de jaren 90 erop, Pavement maar een paar albums. Maar je kan je eigen mp3's gewoon in het programma gooien dus eh.

Ik zie het nut ook niet zo om spotify te nemen om alleen maar naar mijn favoriete bands te luisteren, en te zeggen dat als ze albums van artiest X (albums die ik zelf allemaal al heb) niet hebben ik het niet hoef. Ik gebruik het juist om nieuwe dingen te vinden. Als ik alleen maar naar dezelfde albums wil luisteren als hiervoor heb ik het inderdaad niet nodig. :P
Het is vooral dat de optie om muziek te spelen via je telefoon me erg aanspreekt. En dan zou het wel mooi zijn als ik ook mijn favoriete platen kon luisteren, naast natuurlijk de nieuwe suggesties :P .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:39:53 #36
13973 ranja
image means nothing
pi_84969752
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:32 schreef ethiraseth het volgende:

bij mij vind hij er 90. :o

Wat ik wel irritant vind is dat je dan dit te zien krijgt:

maar niet op "and 54 more" kan drukken om de volledige lijst te krijgen. ;(
Heb je eigen mp3's geimporteerd waarbij ook Matador artiesten? Dat zou de 90 kunnen verklaren.

En ja, die 'more' niet klikbaar maken :N Dat zou toch in een test er uit gehaald moeten worden.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:46:31 #37
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_84969912
Nee, ik heb maar van 11 artiesten dingen zelf geimporteerd, dus dat kan het niet zijn.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:48:09 #38
13973 ranja
image means nothing
pi_84969944
Hm nu vind-ie bij mij 90 and 73 more :')
pi_84969970
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:32 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

bij mij vind hij er 90. :o

Wat ik wel irritant vind is dat je dan dit te zien krijgt:
[ afbeelding ]

maar niet op "and 54 more" kan drukken om de volledige lijst te krijgen. ;(
Bij mij vind hij er ook 90. Dus het ligt inderdaad niet aan het importeren.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:56:18 #40
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_84970145
Top hoor, maar ik mis nog wat dingen die ik graag wil luisteren.
pi_84980890
Ook merk ik dat er soms nummers gewoon worden weggehaald..

Zo was een week geleden Travie McCoy - Billionaire ft. Bruno Mars nog gewoon te beluisteren (lijkt me logisch, populair atm) , maar als ik er nu naar zoek is hij opeens weg..

Dit soort dingen zouden toch echt moeten ophouden voordat ik er voor zou gaan betalen :N
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:17:10 #42
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_84981028
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:12 schreef Thas het volgende:
Ook merk ik dat er soms nummers gewoon worden weggehaald..

Zo was een week geleden Travie McCoy - Billionaire ft. Bruno Mars nog gewoon te beluisteren (lijkt me logisch, populair atm) , maar als ik er nu naar zoek is hij opeens weg..

Dit soort dingen zouden toch echt moeten ophouden voordat ik er voor zou gaan betalen :N
Ik kan 'm gewoon vinden:
http://open.spotify.com/track/47FMR44Xc8CPlEf8pBtBm8
pi_84981811
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:17 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ik kan 'm gewoon vinden:
http://open.spotify.com/track/47FMR44Xc8CPlEf8pBtBm8
Dat is hem dus niet ;(
Dit is opeens een andere versie, door de "World-Cup Allstars", er staat ook bij (Made Famous by Travie Mccoy).
De goede, originele, bekende, was dus gewoon een week geleden nog te vinden en is nu opeens verdwenen.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:01:11 #44
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_85010632
Ik vind het vrij top ^O^

Wel jammer maar logisch van de reclame. Zit je lekker genesis of muse te beluisteren krijg je een spotje van Ilse DeLange voorgeschoteld :r
Please Move The Deer Crossing Sign
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:15:52 #45
13973 ranja
image means nothing
pi_85011258
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:01 schreef JimmyJames het volgende:
Zit je lekker genesis of muse te beluisteren krijg je een spotje van Ilse DeLange voorgeschoteld :r
Ik zou andersom erger vinden ;)
pi_85018401
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Top. Gebruik het al een tijd.
Dat dus. :)
Fijne manier om nieuwe dingen te leren kennen, het is makkelijk om muziek te vinden en het een keer te luisteren om te kijken of je het iets vindt. Ik heb een premium-abo, een tientje per maand voor onbeperkt luisteren zonder reclame en nummers op kunnen slaan voor als je geen internet hebt (wat bij mij thuis nog weleens voorkomt) vind ik echt niet duur.
Ok, het heeft ook wel nadelen zoals dat allerlei dingen er niet op staan en dat het programma wel erg weinig kan, hopelijk gaan ze daar in de toekomst nog iets aan doen, maar uiteindelijk kun je er heel veel muziek wél mee vinden en luisteren en daar gaat het toch om.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mini_rulez op 08-08-2010 19:37:28 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85018584
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:21 schreef Chevalric het volgende:
Enige nadeel (zoals al genoemd) is het ontbreken van muziek. Daar zitten ook hele grote artiesten bij, zoals Metallica, Deep Purple, Beatles, etc.
Da's toevallig, ik heb net vanalles van Deep Purple gevonden. :o Zou het er dan onlangs op gezet zijn?
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:39:38 #48
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_85027206
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Da's toevallig, ik heb net vanalles van Deep Purple gevonden. :o Zou het er dan onlangs op gezet zijn?
Je hebt gelijk! Die stonden er toen Spotify in Nederland begon nog niet op. Heb sindsdien niet meer gezocht, maar goed dat het er op staat nu!
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:44:44 #49
13973 ranja
image means nothing
pi_85027439
Oh, dat is nog wel een nadeel van Spotify... er staan vaak alleen recente (her)uitgaves op, of compilate boxen etc. Bijvoorbeeld van Deep Purple geremasterde versies met bonustracks, maar bv van The Kinks alleen verzamelboxen van de 60s albums... dan is het lastig om een orgineel album te luisteren, moet je dan zelf bij elkaar klikken tussen al die tracks.
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:08:46 #50
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_85039435
Tja, zolang de platenmaatschappijen dit soort initiatieven niet van harte steunen, zullen we als gebruikers daar last van ondervinden.
pi_85039510
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:08 schreef Chevalric het volgende:
Tja, zolang de platenmaatschappijen dit soort initiatieven niet van harte steunen, zullen we als gebruikers daar last van ondervinden.
Het is natuurlijk niet geheel gek dat platenmaatschappijen enigszins terughoudend zijn, het is hun brood.
Aldus.
pi_85039642
Spotify vind ik geweldig. Snel iets zoeken en vervolgens luisteren, bevalt het dan gaat het op een lijstje. En voor mij speelt mee dat het legaal is. Dat niet alles erop staat neem ik voor lief, 95 procent van wat ik zoek is er namelijk wel. Betaal er graag voor.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:19:04 #53
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_85039643
Het is inderdaad hun brood en Spotify is een goede manier om geld te verdienen, lijkt mij. Op dit moment maakt Spotify nog verlies, geloof ik, maar mochten ze winst gaan maken, dan komt dat ook ten goede aan de platenmaatschappijen. Maken ze geen winst, gaan ze failliet en is er voor de platenmaatschappijen ook weinig aan de hand (ok, ze verliezen een mogelijke bron van inkomsten).
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:20:09 #54
13973 ranja
image means nothing
pi_85039673
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:13 schreef Z het volgende:

Het is natuurlijk niet geheel gek dat platenmaatschappijen enigszins terughoudend zijn, het is hun brood.
Maar dit kan meer geld opleveren dan het downloaden van een torrent, daar zien ze sowieso niks van. Spotify kan daar juist de concurentie mee aangaan.
CD verkoop loopt al jaren terug, dan is dit een manier om weer wat geld te verdienen aan albums.
Itunes, geen idee hoe groot succes dat is, of mensen daar veel albums kopen of dat het daar vaak om losse nummers gaat. Reclame inkomsten via spotify kan dan misschien wel meer winstgevend zijn.

Ik denk dat de terughoudendheid eerder te maken heeft met het afwachten of het wel een succes wordt en natuurlijk met een stukje niet met de tijd mee willen gaan, en sommige artiesten zullen zelf ook moeilijk doen (zoals al gezegd zijn sommige artiesten ook niet op itunes te vinden).
pi_85040011
Ik doelde er eigenlijk op dat je niet moet 'zeuren' bij zo'n fantastisch, en gratis initiatief. Ik ben het er helemaal mee eens dat het een kans is en dat platenmaatschappijen daar meer aan mee zouden moeten doen. De redenatie dat torrents niet opleveren en dat ze daarom met Spotify in zee moeten gaan vind ik een logische maar kromme redenatie, want down/uploaden mag natuurlijk niet.
Aldus.
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:41:35 #56
13973 ranja
image means nothing
pi_85040121
Er mag wel meer niet, maar als je alle muziek op spotify beschikbaar zou maken maak je torrents (voor muziek in elk geval) feitelijk achterhaald en overbodig. En als je dat dus doet op een manier die jezelf nog geld oplevert ook ben je m.i. goed bezig.
pi_85045148
Gebruik het regelmatig, luister ook nog wel muziek via i-tunes maar wissel het eigenlijk af. Livesetjes etc heb ik allemaal in i-tunes staan en gewoon losse nummers dan weer meestal via spotify. Betaal er nog niet voor, maar denk dat dit in de toekomst wel gaat gebeuren.
pi_85073393
spotify is echt geweldig, aanbod indrukwekkend groot en wordt alleen maar uitgebreid.
ik heb zelf een het goedkope abonnement van 5¤/mnd

enige nadeel voor mij is dat je dus eerst iets moet opzoeken voor je het kunt luisteren, terwijl ik in iTunes een lange lijst heb waar ik doorheen scroll tot ik denk "he dat is koel" en dat dan draai. (maar als je een beetje playlist hebt opgebouwd is dat natuurlijk opgelost ;))
nee, jij dan!
pi_85122349
Geen FLAC ondersteuning, dus gebruik het niet meer.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_85150414
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:46 schreef Silv het volgende:
Geen FLAC ondersteuning, dus gebruik het niet meer.
nou boo hoo, :{w ik vind dat ze met hun 320kbs mp3 de audiofiel al behoorlijk tegemoet komen.
nee, jij dan!
pi_85215093
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:35 schreef Gehenna het volgende:

[..]

nou boo hoo, :{w ik vind dat ze met hun 320kbs mp3 de audiofiel al behoorlijk tegemoet komen.


Niks boo hoo. Als ik muziek wil luisteren wil ik dat met de beste kwaliteit mogelijk.
No resentment ever evened out a weaker hand
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 04:52:25 #62
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_85217774
De zoveelste mediatheek die binnen afzienbare tijd voorbijgelopen wordt...
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:23:01 #63
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_85220822
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 01:21 schreef Silv het volgende:

[..]

Niks boo hoo. Als ik muziek wil luisteren wil ik dat met de beste kwaliteit mogelijk.
Je kan echt niet het verschil horen tussen 320kbit mp3's en flac. Tenzij je een audiofiele geluidsinstallatie hebt én een van de weinige (als in minder dan 1% van de populatie) genetische freaks bent met exceptioneel gehoor. Doe maar eens wat double-blind tests met verschillende kwaliteiten mp3's en flac's, je zal falen.

Lossless is alleen handig om dingen te archiveren, verder is het zonde van de ruimte. Als je meent het verschil tussen 320kbit en flac te kunnen horen is dat puur een placebo-effect.

quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 04:52 schreef Ofyles2 het volgende:
De zoveelste mediatheek die binnen afzienbare tijd voorbijgelopen wordt...
Ben benieuwd waardoor, aangezien Spotify op vele miljoenen nummers zit en de steun heeft van honderden platenmaatschappijen, waaronder de grote vier.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_85298017
Ik ben redelijk tevreden met Spotify. De desktopclient werkt best prettig, en ik ben een beetje aan het spelen met alternatieve clients die gebruik maken van libspotify of despotify. Vooral handig als je Linux-gebruiker bent, zo kan ik het remote draaien op mijn media-PC die aan m'n stereo hangt.

De mobiele client is ook erg handig (zelf gebruik ik de Android-versie), het is doodeenvoudig om een offline playlist te maken, en playlists worden gesynchroniseerd met je desktopclient. Zoeken doe ik dus fijn op de desktopclient, en dan maak ik ze offline beschikbaar op m'n telefoon. Ik was op vakantie en kwam af en toe een gratis wifi hotspot tegen, inmiddels had ik behoefte aan wat nieuwe muziek, zo kon ik onder het eten in een restaurant m'n playlists updaten en nieuwe muziek downloaden, ideaal. Alleen al daarom is een Premium-abo de moeite waard. Gepruts met losse files hoeft van mij eerst niet meer.
Ik grijp nog wel eens mis wat betreft bepaalde artiesten / nummers die niet te vinden zijn, dat is dan wel weer jammer, maar vooralsnog is het een zeer uitgebreide collectie, en het nodigt ook uit om buiten de "bekende" paden te treden, zodat je nieuwe (of oude) muziek leert kennen.

De geluidskwaliteit is in mijn ogen meer dan voldoende, 320kbit is zelfs voor de kritische luisteraar genoeg. Ik zou mezelf vrij audiofiel noemen, heb aardig geinvesteerd in geluidskaarten en hifi-apparatuur en ik hoor het verschil praktisch nooit (enkele uitzonderingen daargelaten waar bijv. verkeerde encoding-settings gebruikt zijn) Een FLAC-stream zou op zich best interessant zijn, ik zou het ook niet raar vinden als ze daar meer voor zouden vragen dan een tientje per maand. Maar die markt zal eerst vrij beperkt zijn. Ik heb er zelf vooralsnog geen behoefte aan.
  zondag 15 augustus 2010 @ 02:37:50 #65
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_85298065
Spotify heerscht. Prima client en Last.fm integratie. Alleen jammer van het ontbreken van veel artiesten. Ik noem een Oasis of een Beatles.
It's fun to lose.
And to pretend.
  zondag 15 augustus 2010 @ 02:47:58 #66
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_85298238
Ik gebruik het best veel maar ik heb nog maar 10 uur over.
pi_85298355
Ik download .flac of ik koop CD's. Maak eigenlijk buiten joepTjoep geen gebruik van streaming media.
pi_85321175
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 02:47 schreef Ixnay het volgende:
Ik gebruik het best veel maar ik heb nog maar 10 uur over.
Ik heb even een maand een Premium account gehad (toen het nog niet officieel in NL was) sindsdien ben ik weer teruggezet maar ben ik wel een 'Free' account user dan heb je wel onbeperkt per maand luisteren (met reclame) in tegenstelling tot het huidige max 20 uur luisteren gratis abo.

Overigens meer mensen ook Grooveshark.com geprobeerd daar heb je sindskort zelfs een officiele iPhone app van die je gratis 30 dagen kan proberen (moet je wel eerst een gratis account op Grooveshark.com aanmaken). Ook op Android,Blackberry en Nokia trouwens. En daarna kun je voor 3 dollar p/mnd of 30 p/jaar onbeperkt zonder reclame luisteren.

Het grote voordeel van Grooveshark.com en de app is dat je naast je eigen playlisten en favoriete artiesten ook een vrij aardig smartradio functie hebt ala Pandora.com / Slacker.com (helaas niet meer in NL legaal mogelijk) dat is dus als je een artiest intikt dat ie suggesties doet van andere artiesten/tracks die je misschien leuk vind en je kunt dan dus goed/afkeuren en zo je eigen smaak muziek horen en nieuwe dingen ontdekken!! Een groot gemis op de Spotify app als je het mij vraagt. En de radiofunctie in Spotify desktop programma werkt voor geen meter.

Enige nadeel van Grooveshark app t.o.v. Spotify is stabiliteit (crasht soms) en dat ie nog geen multitask iOS4.0 ondersteund dat je dus muziek blijft horen op achtergrond ook al sluit je de app. Dit komt overigens zsm volgens Grooveshark Twitter/blog

Overigens zijn er wel her/der discussies over de legaliteit van Grooveshark maar ze schijnen toch echt deals (EMI o.a.) te hebben gesloten of ze zijn in onderhandeling met diverse grote labels.
pi_85356859
Ik vind het wel handig om soms te gebruiken. Ik heb al heel wat muziek gehoord die ik nog niet kende. Maar het liefst zoek ik die muziek dan gewoon online op, zodat ik Spotify zo min mogelijk gebruik. Die reclame tussendoor blijft namelijk irritant.
pi_85687771
-verplaatst naar OP na merge-

[ Bericht 47% gewijzigd door krioro op 30-08-2010 21:43:01 ]
pi_85688194
Nog suggesties voor een mooie op?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:34:19 #72
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_85689035
Zou wel fijn zijn als Spotify weer eens invites gaven. Kreeg er twee toen ik lid werd, en sindsdien niks meer. ;(
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_85698051
Ik heb echt niets meer gedownload sinds de aanschaf van Premium :P

Geweldig programma.
pi_85735074
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:34 schreef ethiraseth het volgende:
Zou wel fijn zijn als Spotify weer eens invites gaven. Kreeg er twee toen ik lid werd, en sindsdien niks meer. ;(
Ik heb er ook geen meer gekregen idd. Zou 'social' zijn als ze weer es wat uitdelen...
pi_85735586
Maar ondertussen wel vervelen met een Share Spotify balk ...
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:57:10 #76
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_85736236
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:39 schreef Young_David het volgende:
Maar ondertussen wel vervelen met een Share Spotify balk ...
Ja, moet dat ding elke keer wegklikken. :{
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_85739141
Ik zie nog geen update ?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:32:37 #78
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_85763249
Programma even opnieuw downloaden en installeren.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_85763364
tvp'tje

Geweldig pakket, enige jammere vind ik dat album downloads over het algemeen (zeker voor de oudere cd's) vaak duurder zijn dan de fysieke media zelf :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:38:18 #80
258885 Solique
I Kill You !
pi_85763386
Wel eens van gehoord, vanavond eens uit proberen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_85831516
Spotify zegt vandaag al de hele dag 'browsing failed. please try again'...
Meer mensen met dat probleem?
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:44:41 #82
258885 Solique
I Kill You !
pi_85841571
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 14:07 schreef Malens het volgende:
Spotify zegt vandaag al de hele dag 'browsing failed. please try again'...
Meer mensen met dat probleem?
Geen problemen nu hier, rest van de dag niet gekeken.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_85872155
Ik vind spotify top... alleen erger me steeds meer aan de hoeveelheid nummers die nog niet te vinden zijn in de bibliotheek :( vooral de remixt versies zijn vaak niet te vinden.. hebben jullie dit ook?
Is techniek je ding? dan is YouTech.nl je site!
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:36:32 #84
258885 Solique
I Kill You !
pi_85872219
Zoek soms ook aardig naar nummers of artiesten.
Moet wel zeggen dat ik nog niet overgehaald bent om te zeggen dat ik voor premium of betaald ga.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_85888471
Merge van 2 lopende topics, OP aangepast.

Zelf nog steeds Spotify niet gebruikt, niet aantrekkelijk genoeg voor mij.
full stops and exclamation marks
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:29:14 #86
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_85893960
Alleen de reclames tussendoor kunnen storend zijn.

Vooral als de muziek die je aan het luisteren bent nogal een groot contrast heeft met de muziek uit de reclame. :')
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:58:05 #87
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_85903713
Ik gebruik spotify alleen maar als player en manier om mn asociale bibliotheek overzichtelijk te houden. Even via gracenote de mp3-tags bijwerken en dat soort shit.

Owja en om last.fm te voeden met de laatste tracks. Die is overigens ook veel nauwkeuriger, last.fm.

Maar goed, last.fm rules gewoon!
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:36:26 #88
13973 ranja
image means nothing
pi_85904847
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:49 schreef krioro het volgende:

Zelf nog steeds Spotify niet gebruikt, niet aantrekkelijk genoeg voor mij.
:')
1 programmatje installleren en je kunt muziek luisteren. Kost minder dan 5 minuten dan staat het op je pc. Dan kun je daarna wel beslissen of er muziek opstaat die je aanspreekt of niet.
pi_85905168
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:36 schreef ranja het volgende:

[..]

:')
1 programmatje installleren en je kunt muziek luisteren. Kost minder dan 5 minuten dan staat het op je pc. Dan kun je daarna wel beslissen of er muziek opstaat die je aanspreekt of niet.
Precies, dacht vantevoren ook dat het nisk voor mij zou zijn maar er zit genoeg in voor mijn (obscure) muzieksmaak :)
Heb er zelfs een abo op genomen om van die schijtreclame af te zijn :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_85909508
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:36 schreef ranja het volgende:

[..]

:')
1 programmatje installleren en je kunt muziek luisteren. Kost minder dan 5 minuten dan staat het op je pc. Dan kun je daarna wel beslissen of er muziek opstaat die je aanspreekt of niet.
Dat heb ik al kunnen beslissen. " :') "
full stops and exclamation marks
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:01:57 #91
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_85909635
Kan iemand al die kutmuziek van mijn spotify afhalen?

:')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_85914197
Ik denk erover om een hippe smartphone te kopen, zodat ik Spotify ook mobiel kan gebruiken, met het Premiumabonnement.

Maar dat abonnement wat ik op het oog heb heeft een datalimiet van 1 a 2 GB. Zou ik daarmee regelmatig kunnen Spotifyen en ander internet gebruiken? Iemand enig idee hoeveel je verbruikt met Spotify?
  Redactie Games dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:36:21 #93
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_85915265
Muziek wordt volgens mij met 320kbps uitgezonden, uitgaande dat een liedje ongeveer 3 minuten gemiddeld duurt. 6MB per nummer. Kun je ongeveer 340 nummers luisteren in een maand (bij 2GB). Zonder dat je dan andere diensten van internet gebruikt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_85915937
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Muziek wordt volgens mij met 320kbps uitgezonden, uitgaande dat een liedje ongeveer 3 minuten gemiddeld duurt. 6MB per nummer. Kun je ongeveer 340 nummers luisteren in een maand (bij 2GB). Zonder dat je dan andere diensten van internet gebruikt.
Als het goed is zend de mobile variant 160 kbs Ogg Vorbis uit (zelfde kwaliteit als 192 kbs mp3), net zoals de gratis desktop variant.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  Redactie Games dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:56:45 #95
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_85916202
Ehm, dan ligt het volgens mij aan op welk mobiele platform je Spotify gebruikt. Ik geloof dat de iPhone bijvoorbeeld enkel AAC/Mp3 formaat ondersteund.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_85916959
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ehm, dan ligt het volgens mij aan op welk mobiele platform je Spotify gebruikt. Ik geloof dat de iPhone bijvoorbeeld enkel AAC/Mp3 formaat ondersteund.
http://assets1.getsatisfa(...)_iphone_3g_stream_in
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_85918850
Spotify. O+
pi_85937731
Aight, dank julliewel voor de informatie, Thas en Mr. Noodle. Ik heb inmiddels m'n iPhone besteld, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat werken. Zal wel goedkomen, denk ik. Datalimiet van 2GB, en ik denk dat als ik 300 liedjes luister in een maand, dat ik dan op veel zit. Dus komt goed. En anders download ik wel wat.

Hoewel, downloaden. Dat klinkt wel ouderwets. Ik download niet, ik Spotify!
pi_85940130
Als je gewoon via je WiFi een hoop nummers offline beschikbaar maakt kom je er natuurlijk ook alweer een stuk onder te zitten :)
  zaterdag 4 september 2010 @ 18:36:55 #100
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_86066705
Ik zit er zelf over te denken om van mijn 5euro abo naar een premium account over te stappen nu ik een smartphone (met android) heb. Weten jullie toevallig of Vodafone nog extra kosten in rekening brengt bij het streamen via spotify? 'vroeger' viel streaming audio/video nl niet onder het standaard internetabo daar.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_86237700
Weet iemand waarom mijn spotify niet meer automatisch het volgende nummer afspeelt (hoe dit in te stellen is dus). Ik heb m'n pc geformatteerd en sindsdien moet ik bij elk nummer op play drukken...
pi_86238322
Staat er ook rap op spotify?
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_86238332
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:32 schreef gekkewiebel het volgende:
Weet iemand waarom mijn spotify niet meer automatisch het volgende nummer afspeelt (hoe dit in te stellen is dus). Ik heb m'n pc geformatteerd en sindsdien moet ik bij elk nummer op play drukken...
Iets in de instellingen?
pi_86238484
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:32 schreef gekkewiebel het volgende:
Weet iemand waarom mijn spotify niet meer automatisch het volgende nummer afspeelt (hoe dit in te stellen is dus). Ik heb m'n pc geformatteerd en sindsdien moet ik bij elk nummer op play drukken...
Merk ik ook. Nergens in de instellingen aan te passen.
pi_86241066
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Staat er ook rap op spotify?
ja
pi_86281821
quote:
Op woensdag 1 september 2010 04:13 schreef enilnomrow het volgende:
Aight, dank julliewel voor de informatie, Thas en Mr. Noodle. Ik heb inmiddels m'n iPhone besteld, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat werken. Zal wel goedkomen, denk ik. Datalimiet van 2GB, en ik denk dat als ik 300 liedjes luister in een maand, dat ik dan op veel zit. Dus komt goed. En anders download ik wel wat.

Hoewel, downloaden. Dat klinkt wel ouderwets. Ik download niet, ik Spotify!
mag ik vragen welke providers/abo je dan wilt nemen? Geen T-mobile blijkbaar want daar is bij iPhone abo geen datalimiet en heb je tot 2MB internet. Vodafone heeft echter sinds maandag datalimieten voor nieuwe abo's/verlenging.
pi_86281957
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:32 schreef gekkewiebel het volgende:
Weet iemand waarom mijn spotify niet meer automatisch het volgende nummer afspeelt (hoe dit in te stellen is dus). Ik heb m'n pc geformatteerd en sindsdien moet ik bij elk nummer op play drukken...
Er schijnen met die nieuwe versie weer allerlei probleempjes te zijn, misschien is dat er ook één van?
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:16:41 #108
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_86290535
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Staat er ook rap op spotify?
Nee, alle genres zijn vertegenwoordigd, maar de makers hebben een bloedhekel aan rap, dus die is buitengesloten.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_86291548
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:11 schreef funrider het volgende:

[..]

mag ik vragen welke providers/abo je dan wilt nemen? Geen T-mobile blijkbaar want daar is bij iPhone abo geen datalimiet en heb je tot 2MB internet. Vodafone heeft echter sinds maandag datalimieten voor nieuwe abo's/verlenging.
Wel T-Mobile, maar niet met het iPhone-abonnement :). Ik kreeg een mooie aanbieding om gratis te verlengen omdat ik al bel met T-Mobile. Ik ga uiteindelijk ook niet echt méér betalen aan m'n abo (Relax Online 35), dus het voelt echt alsof ik gewoon een gratis iPhone krijg. Erg leuk!

Ik heb 'm al besteld, trouwens. Als die levertijd maar niet zo verdomde lang was..

edit: nog bedankt aan de betreffende personen voor antwoorden, trouwens! Ik geloof dat ik dat was vergeten.

Tevens: hebben jullie nog last van het feit dat Spotify niet meer automatisch het volgende nummer afspeelt? Ik niet, maar m'n vriendin wel. Erg vervelend, natuurlijk.
pi_86292646
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:32 schreef gekkewiebel het volgende:
Weet iemand waarom mijn spotify niet meer automatisch het volgende nummer afspeelt (hoe dit in te stellen is dus). Ik heb m'n pc geformatteerd en sindsdien moet ik bij elk nummer op play drukken...
Bij mij worden albums wel gewoon afgespeeld, maar bij zoekresultaten wordt bij mij ook maar één nummer per keer afgespeeld.
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:22:04 #111
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_86293777
Ik vind het nog steeds de bomb spotify ^O^ Er ontbreekt nog wel wat maar ach.

Bij de reclame kijken ze dus helemaal niet naar jouw muzieksmaak. Zit je uber underground tracks te luisteren krijg je opeens zo'n TMF-deutje te horen "im overrated lalalalaalala".

[ Bericht 35% gewijzigd door JimmyJames op 10-09-2010 21:43:09 ]
Please Move The Deer Crossing Sign
  maandag 13 september 2010 @ 13:00:53 #112
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_86378994
Ik ben ook erg tevreden over Spotify, heb direct na m'n 20 uur Spotify Unlimited genomen.

Werken de personal top lists inmiddels? Daar staat namelijk helemaal niks bij mij, ook niet vandaag (maandag).
  woensdag 15 september 2010 @ 13:52:01 #113
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_86459371
Keun programmaatje :Y
Tesamen met deezer.com en grooveshark.com toch bijna al mijn muziek al kunnen vinden _O_
pi_86463114
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:22 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vind het nog steeds de bomb spotify ^O^ Er ontbreekt nog wel wat maar ach.

Bij de reclame kijken ze dus helemaal niet naar jouw muzieksmaak. Zit je uber underground tracks te luisteren krijg je opeens zo'n TMF-deutje te horen "im overrated lalalalaalala".
Dat was voor mij reden genoeg om te betalen..

*industrial noise*
HALLO WIJ ZIJN DI-RECT!
*industrial noise*

:')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 15 september 2010 @ 15:44:28 #115
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_86463417
Overigens had ik vorige maand een paar keer een album geluisterd. Wil ik hem van de week opzoeken, issie verwijderd :(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 15 september 2010 @ 21:16:55 #116
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_86475910
De personal top lists doen het nu ook bij mij.

Van de meeste artiesten is wel iets beschikbaar, maar van velen nog lang niet alle albums!
Rammstein bijvoorbeeld...
pi_86476103
Ik ben erg weg van spotify, maar ik vind het wel heel irritant dat hij sinds een weekje ofzo niet meer automatisch doorspeelt naar het volgende nummer. Ik gebruik namelijk altijd de zoekfunctie, dus hoop dat dit (snel) gefixt word.
  woensdag 15 september 2010 @ 21:23:07 #118
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_86476287
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef juxtaposition het volgende:
Ik ben erg weg van spotify, maar ik vind het wel heel irritant dat hij sinds een weekje ofzo niet meer automatisch doorspeelt naar het volgende nummer. Ik gebruik namelijk altijd de zoekfunctie, dus hoop dat dit (snel) gefixt word.
ik heb nergens last van. Gewoon queuen of een playlist van maken en alles blijft doorspelen. Kun je later zelfs nog knippen, plakken en kopiëren in de afspeellijstjes.
pi_86526508
Oh fijn. De versie die ik gebruik op school ziet mijn playlist niet meer & heeft ook het probleem met doorspelen naar het volgende nummer. o.O
Waardeloos.

:/ Mn playlist is dus nu gewoon verdwenen.
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:18:43 #120
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_86526547
Ik heb dat alleen in de zoekresultaten, dat hij niet naar het volgende nummer gaat. Met albums heb ik daar geen last van.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:54:30 #121
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_86579302
Eerst deed hij dat ook in de zoekresultaten.
Was beter vind ik.
  maandag 20 september 2010 @ 17:13:30 #122
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_86642431
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:54 schreef Ixnay het volgende:
Eerst deed hij dat ook in de zoekresultaten.
Was beter vind ik.
Dan gooi je toch je zoekresultaten in een playlist?


Het nieuwe album van Maroon 5 is alweer van Spotify afgegooid!
Vrijdag nog geluisterd... nu niet meer mogelijk. :(
pi_86690258
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:16 schreef Lemans24 het volgende:
De personal top lists doen het nu ook bij mij.

Waar kun je die 'personal top list' zien dan? Ik zou wel willen weten welke nummers ik het meest gedraaid heb, maar elke dag is mijn play queue weer leeg, en ook de history...
There is NO such thing in life as normal!
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:55:27 #124
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_86694089
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Houdini72 het volgende:

[..]

Waar kun je die 'personal top list' zien dan? Ik zou wel willen weten welke nummers ik het meest gedraaid heb, maar elke dag is mijn play queue weer leeg, en ook de history...
In "What's new" de toplists selecteren en dan staat er rechtsboven bij beide kolommen een grijs gekleurde tekst (erg donker, wat lastig te vinden). Deze kun je veranderen van 'everywhere' in een een aantal landen en ook in 'for me'. Nogal verstopt dus, maar de top 6 staat ook in de people list / facebook koppeling.
pi_86704210
Thanks!
There is NO such thing in life as normal!
pi_86796971
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:13 schreef Lemans24 het volgende:
Het nieuwe album van Maroon 5 is alweer van Spotify afgegooid!
Vrijdag nog geluisterd... nu niet meer mogelijk. :(
Ik luister hem nu hoor...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:53:58 #127
159761 Arn0
Abbey Road
pi_87261287
..

Je kan geen tracks meer naar andere Spotify users versturen? :{
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_87261759
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Arn0 het volgende:
..

Je kan geen tracks meer naar andere Spotify users versturen? :{
Rechtsklik >Share> Spotify toch?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:03:54 #129
159761 Arn0
Abbey Road
pi_87261812
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef enilnomrow het volgende:

[..]

Rechtsklik >Share> Spotify toch?
Oh ja, nu zie ik het, blijkbaar verandert.. Drag 'n' drop naar de username werkt ook. Wel handig dat je nu ook een bericht erbij kunt sturen!
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_87273984
Gebruik Spotify vooral mobiel, de Android app is goed maar ik baal ervan dat je niet kan sorteren in je Starred tracks. Ik voeg alles doorgaans toe aan mijn Starred, maar kan dit niet op bijvoorbeeld artiest sorteren. Op een schermpje van een paar inch tussen 1500 tracks scrollen om te zoeken is dan geen pretje.

Als de functie wel bestaat, kan iemand mij dan uitleggen waar het staat?

Hoe dan ook, heb het de hele dag aan staan tijdens het werken, zeer prettig.
pi_87278987
Misschien is dat niet de manier om je starred map te gebruiken. Maak gewoon playlists.
pi_87280696
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Young_David het volgende:
Misschien is dat niet de manier om je starred map te gebruiken. Maak gewoon playlists.
Ik zal eens kijken, ik wilde gewoon één playlist en op het sterretje klikken is dan de simpelste manier. Ik hoef niet voor elke dag van de week en elke scheet die ik laat een aparte playlist te hebben.

Maar dan maak ik van de hele Starred map wel een playlist.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:45:38 #133
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_87448377
Ik heb Spotify Open en eerst deed hij altijd als een liedje was afgelopen automatisch het volgende spelen en nu doet hij dat dus niet meer. Zal wel ergens met m'n instellingen hebben gekloot, maar ben te lui om dat programma door te spitten, dus als iemand het antwoord weet zou dat fijn zijn. :)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:31:52 #134
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_87486584
Nog iemand meer last van dat het programma crasht als je op bepaalde profielen van "People" rechts klikt?
Bij sommige heb ik het wel, bij sommige niet.... Mijn broer heeft precies hetzelfde
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:31:31 #135
159761 Arn0
Abbey Road
pi_87539701
quote:
It is about a small private collection of the British radio DJ John Peel who died in 2004 in the age of 65. His archive contained more than 100,000 vinyl records and CDs. This collection contains 143 singles - some of them doublettes - stored in a private wooden box representing some of his own favourites.
Voor de John Peel fans, of als je even niet weet welke muziek je wilt beluisteren, ik heb van zijn recordbox een playlist gemaakt. Een aantal dingen stonden uiteraard niet op Spotify, maar heb toch 108 nummers gevonden.
http://open.spotify.com/u(...)LakyRz44m0No8x7Ze5Ca
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:35:35 #136
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_87971565
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:40:13 #137
13973 ranja
image means nothing
pi_87971715
quote:
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:41:19 #139
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_87971741
Jammer dat een aantal grote artiesten niet op Spotify te vinden is. Zo zijn de playlists nooit compleet natuurlijk.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:48:39 #140
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_87971991
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Jammer dat een aantal grote artiesten niet op Spotify te vinden is. Zo zijn de playlists nooit compleet natuurlijk.
Dat is zeker jammer ja. Maar ja, een groot deel van mijn favo tracks is er wel te vinden. Maar je houd altijd weer platenmaatschappijen die janken als ze het woord gratis horen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:40:12 #141
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_87973687
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:46:19 #142
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_87973925
Trouwens wel jammer dat ze de Linux ondersteuning alleen voor Premium members hebben. :r
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_87995942
quote:
Geniaal! Dit zijn de redenen dat ik Spotify wil gebruiken :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_87996292
Waaah ik mag Spotify niet meer gebruiken hier in de VS! :N Mag niet meer travelen met Spotify ofzo :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_87996783
Ik kan opeens geen verbinding meer krijgen. Geen enkel nummer wat ik niet offline beschikbaar heb gemaakt werkt nog :(
Is de spotify server down of ligt het toch aan mij(n verbinding)?
Hajeto!
pi_87996824
Server zal wel down zijn, mijn muziek kapt er ook ineens mee.
pi_87996841
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:54 schreef Crack_david het volgende:
Ik kan opeens geen verbinding meer krijgen. Geen enkel nummer wat ik niet offline beschikbaar heb gemaakt werkt nog :(
Is de spotify server down of ligt het toch aan mij(n verbinding)?
Ik heb ook problemen maar weet niet of dat ligt aan het feit dat ik niet mag reizen (bovenstaande post :P ) of aan Spotify dat down is ofzo
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:22:54 #148
159761 Arn0
Abbey Road
pi_87998177
Werkt hier nog wel :D
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_87998611
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:43 schreef Norrage het volgende:
Waaah ik mag Spotify niet meer gebruiken hier in de VS! :N Mag niet meer travelen met Spotify ofzo :(
Wat is dat nou weer voor onzin ? Als je reist mag je het toch gewoon meenemen.
Je betaald er ook nog voor toch ?! Eerste minpuntje gevonden :P
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:55:25 #150
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_88023424
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_88024315
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:43 schreef Norrage het volgende:
Waaah ik mag Spotify niet meer gebruiken hier in de VS! :N Mag niet meer travelen met Spotify ofzo :(
Ik zit ook in de VS en hier werkt het gewoon nog.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_88029501
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:21 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik zit ook in de VS en hier werkt het gewoon nog.
Het mag niet langer dan 14 dagen ofzo zegt mijn Spotify...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88030489
Klopt, dat is de limiet omdat spotify niet in de VS beschikbaar is. Die twee weken is om je tijdens vakantie en andere reizen wel toegang tot spotify te kunnen geven. Je kunt volgens mij wel via een nederlandse proxy (geen idee hoe dat werkt) op spotify en dan daarna heb je weer 2 weken.
pi_88038914
Nice dit, kom er net achter via rtl 4! Ik snap nog niet echt alles. Waar haal je nou bijv hele albums vandaan? Kan dat niet op de spotify website?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:59:21 #155
159761 Arn0
Abbey Road
pi_88039179
Gewoon zoeken op de albumtitel in Spotify zelf?
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_88039681
Yeah heb alles wel een beetje uitgevonden nu. Maar uhmm als ik prem ooit neem, gaat het op me iPhone een beetje flekkeloos? Ben er bang voor dat die alleen maar gaat bufferen. Iemand ervaring?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 21:20:14 #157
258885 Solique
I Kill You !
pi_88040325
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef Berend. het volgende:
Yeah heb alles wel een beetje uitgevonden nu. Maar uhmm als ik prem ooit neem, gaat het op me iPhone een beetje flekkeloos? Ben er bang voor dat die alleen maar gaat bufferen. Iemand ervaring?
Hoor weinig mensen met problemen, lees eventueel wat reacties van mensen die het gebruiken.
Hier is de aparte pagina over mobile http://www.spotify.com/nl/mobile/overview/
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_88040493
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:20 schreef Solique het volgende:

[..]



Hoor weinig mensen met problemen, lees eventueel wat reacties van mensen die het gebruiken. Met 1 zoekactie kan je al reacties vinden. :)
Hehe ik hoor net van het programma Grooveshark. Gebruiken mensen dat hier ook? (gejailbreakte iPhone)
pi_88041770
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:24 schreef Norrage het volgende:

[..]


Het mag niet langer dan 14 dagen ofzo zegt mijn Spotify...
Wat voor abonnement heb je? Met Premium is het in elk geval geen probleem. Misschien omdat ik met een Nederlandse creditcard betaal ofzo?
-edit- Ik gebruik het al bijna een half jaar in de VS.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:09:07 #160
258885 Solique
I Kill You !
pi_88043263
Hier geen problemen met spotify, ben onderhand wel terug gezet naar een free abbo maar ok.
Zo vaak luister ik niet via spotify, met last.fm vind ik genoeg muziek.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_88044657
Ik vind grooveshark.com nu erg handig! Gratis, geen klote reclame en best mooi. Ook free op je gejailbreakte iPhone en nog wat telefoons. :D

Currently available for Android, Nokia, Palm and BlackBerry (except Storm).
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:44:28 #162
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_88045574
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef Berend. het volgende:
Ik vind grooveshark.com nu erg handig! Gratis, geen klote reclame en best mooi. Ook free op je gejailbreakte iPhone en nog wat telefoons. :D

Currently available for Android, Nokia, Palm and BlackBerry (except Storm).
:Y

Daarnaast heb ik ook nog deezer.com :s)
pi_88170111
Ik lees dat meerdere mensen problemen hebben met het afspelen van gezochte nummers.
Ik heb Spotify Open en heb nummers in een playlist staan, maar nu heb ik sinds deze week dat hij ineens stopt met afspelen.
Wel echt na een nummer, dus niet halverwege, maar hij selecteerd wel een nieuw nummer en je ziet de pauze knop, maar het balkje verschuift niet en je hoort ook geen geluid.
Als je een ander nummer selecteert doet hij het niet en als je Spotify afsluit en opnieuw opstart doet hij het nog steeds niet. Soms duurt het een kwartier, soms een uur.

Hebben hier nog meer mensen last van?
pi_88170254
Heb ik ook helaas ;(
Geen idee hoe ik het oplos helaas ;(
pi_88172026
Ik heb het soms, maar ik heb heel van wat ik luister offline staan, dus merk er vrij weinig van
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:28:46 #167
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_88239571
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:29:45 #168
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_88239586
quote:
Staan ook wel pareltjes tussen hè :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:56:26 #169
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_88240154
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:29 schreef Juicyhil het volgende:

[..]


Staan ook wel pareltjes tussen hè :')
Ja, da's echt luisterplezier. ;)

Nog meer:

http://open.spotify.com/u(...)cnvK5pdwfI9dH0XqzrLh
Fok! Cover Top 100 editie 2009

http://open.spotify.com/u(...)7YJYiiofxcjdE6U1ijuf
[2007] FOK! singles top 100 allertijdens DE UITSLAG!

[ Bericht 13% gewijzigd door ziggyziggyziggy op 02-11-2010 11:25:14 ]
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  FOK!fossiel donderdag 4 november 2010 @ 10:05:07 #170
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88317233
Ziggy, bij een aantal van je playlists heb ik dat hij 'm maar blijft laden... Heb ik te weinig geduld of gaat er iets mis?
Chick on a mission
  donderdag 4 november 2010 @ 12:31:14 #171
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_88321965
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:05 schreef Keroppi het volgende:
Ziggy, bij een aantal van je playlists heb ik dat hij 'm maar blijft laden... Heb ik te weinig geduld of gaat er iets mis?
Individuele nummers of de hele playlist? Ik heb ook wel eens dat het laden van een nummer opeens een stuk lang duurt dan normaal, geen idee waar dat aan ligt. Ik heb verder niets speciaals met de playlists gedaan, gewoon geput uit de nummers die Spotify aanbiedt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  FOK!fossiel donderdag 4 november 2010 @ 15:41:13 #172
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88328845
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Individuele nummers of de hele playlist? Ik heb ook wel eens dat het laden van een nummer opeens een stuk lang duurt dan normaal, geen idee waar dat aan ligt. Ik heb verder niets speciaals met de playlists gedaan, gewoon geput uit de nummers die Spotify aanbiedt.
Nee de hele playlist. Bij de ene verschijnen *hoppa* de nummers in beeld, bij de andere blijft ie maar laden en zie je helemaal niks verschijnen. Nou nog maar eens een poging wagen :)

Edit: Hmm die vrouwen top 100 doet nu helemala niks meer :(

[ Bericht 8% gewijzigd door Keroppi op 04-11-2010 15:47:23 ]
Chick on a mission
pi_88340193
Toch maar Spotify Premium gehaald, geweldig!

Oh ik zie het al, als ik nu cancel klik ben ik dan ook meteen de maand die ik gekocht heb kwijt :(?
pi_88523133
Ligt Spotify er op dit moment uit of ben ik de enige met problemen?
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:59:04 #175
159761 Arn0
Abbey Road
pi_88523437
Werkt hier gewoon.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_88525134
Ik heb sinds vandaag wel iets raars met Spotify op m'n iPhone. Als ik muziek wil luisteren en ik zet 'm vervolgens op toetsenblokkering stopt ie met spelen. Als ik 'm daar weer vanaf haal gaat ie weer gewoon verder.

Nog nooit zoiets gehad, en de iPod-functie doet het wél normaal. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe het weer op te lossen is? Ik heb niets ge-update of gewijzigd in de Spotify-instellingen.

Edit: oh, al opgelost. Spotify even helemaal afsluiten en weer opstarten bleek te helpen. Hoera!

[ Bericht 11% gewijzigd door enilnomrow op 10-11-2010 00:33:13 ]
pi_88710380
Jeej! Leuk, ik ben weer in NL dus kan weer spotifyen! Nog leuke lijstjes waar ik me voor moet subscriben?? Ik heb me nu voor al die fantastische fok!lijstjes gesubscribed, echt top! ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 14 november 2010 @ 21:11:05 #178
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_88714429
Ik vind het toch jammer dat een aantal belangrijke platen ontbreken. Geen pink floyd bijv.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_88718926
I have two invites if someone's interested. :)
pi_88719059
Ik zie af en toe muziek verdwijnen
pi_88719780
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vind het toch jammer dat een aantal belangrijke platen ontbreken. Geen pink floyd bijv.
Helaas zien sommige acts er geen heil in en geven ze geen toestemming voor gebruik van hun muziek voor dit soort diensten. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 14 november 2010 @ 22:35:14 #182
159761 Arn0
Abbey Road
pi_88719866
Tja, Pink Floyd had ook een tijd geleden een rechtszaak tegen Itunes gewonnen, Itunes mag vanaf heden hun nummers ook niet meer apart aanbieden, enkel als een geheel album.

Bij grote acts als Pink Floyd of The Beatles ligt het toch altijd wat moeilijker.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_88720271
Ach tsja, dan moet je hun muziek maar gewoon downloaden...en dat is natuurlijk erg makkelijk gezien hoe groot ze zijn O-)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 14 november 2010 @ 22:46:25 #184
159761 Arn0
Abbey Road
pi_88720455
quote:
11s.gif Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef Kloonscanner het volgende:
Ik zie af en toe muziek verdwijnen
Inderdaad ja, tegenwoordig verdwijnen steeds meer albums :{ Vooralsnog heb ik het idee dat het meestal compilaties met verschillende artiesten zijn.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_88727479
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:35 schreef Arn0 het volgende:
Tja, Pink Floyd had ook een tijd geleden een rechtszaak tegen Itunes gewonnen, Itunes mag vanaf heden hun nummers ook niet meer apart aanbieden, enkel als een geheel album.

Bij grote acts als Pink Floyd of The Beatles ligt het toch altijd wat moeilijker.
Ik vind het zo idioot dat de artiest bepaalt hoe ik hun muziek moet luisteren. Ik betaal verdomme toch voor elk nummer wat ik horen wil? Dan gaan zij mij vertellen dat ik alleen maar digitaal naar hun muziek mag luisteren als ik het hele album moet aanhoren.

De typische arrogantie die je bij wel meer artiesten ziet. Hetzelfde als een kunstwerk die je bij een kunstenaar koopt, maar hij komt wel even bepalen op welke muur je hem hangt en hoe je die kamer verder in moet richten.
pi_88765441
Er gaan geruchten dat The Beatles vanaf morgen beschikbaar zijn op iTunes. Vraag me af of dat een link kan hebben met het verdwijnen van Paul McCartney van spotify
pi_88765794
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef Arn0 het volgende:

[..]


Inderdaad ja, tegenwoordig verdwijnen steeds meer albums :{ Vooralsnog heb ik het idee dat het meestal compilaties met verschillende artiesten zijn.
Inderdaad, dat was nu ook het geval. Als dit ook maar een beetje te ver doorzet, zeg ik mijn abonnement op. Dan heeft het ook geen zin meer.
pi_88765881
Hopen dat Appel met een tegenhanger komt.
pi_88766283
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:50 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hopen dat Appel met een tegenhanger komt.
Waarom dat dan?
  dinsdag 16 november 2010 @ 07:59:03 #190
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_88767909
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:04 schreef Norrage het volgende:
Jeej! Leuk, ik ben weer in NL dus kan weer spotifyen! Nog leuke lijstjes waar ik me voor moet subscriben?? Ik heb me nu voor al die fantastische fok!lijstjes gesubscribed, echt top! ^O^
Vanuit het buitenland zou toch ook gewoon moeten werken met een betaald account?

quote:
With Spotify Premium and Spotify Unlimited you can connect with Spotify when youre travelling. As long as you purchased Spotify from inside one of our launch countries, you have the perfect holiday companion.
pi_88771023
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:50 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hopen dat Appel met een tegenhanger komt.
Laten we het hopen van niet. Dan krijgen we allemaal gedoe met exclusiefe deals enzo. Spotify zou ook moeilijk concurrentie kunnen bieden aan een groot bedrijf als Apple.

Ik ben niet zo'n fan van Apple, gebruik ook geen iTunes. Ben ook niet van plan daaraan te beginnen.
pi_88773914
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 07:59 schreef Lemans24 het volgende:

[..]



Vanuit het buitenland zou toch ook gewoon moeten werken met een betaald account?

[..]

Wij zijn geen launch country ;(
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:45:40 #193
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_88774510
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:27 schreef Leonos het volgende:

[..]



Wij zijn geen launch country ;(
Wie zij 'we' ?
Nederland is wel een launch country namelijk. Anders had je helemaal geen Spotify kunnen gebruiken/kopen hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemans24 op 16-11-2010 17:15:01 ]
pi_88775584
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:27 schreef Leonos het volgende:

[..]



Wij zijn geen launch country ;(
Jawel, dat zijn we wel. Je kan enkel een account aanmaken in een 'launch country'. Met een gratis account kan je maar twee weken achter elkaar buiten zo'n 'launch country' luisteren, met een premium account onbeperkt.

Als een Amerikaan aan jou vraagt om even voor hem een premium account aan te maken, kan hij met dit account gewoon onbeperkt in Amerika luisteren, ondanks dat het officieel nog niet in Amerika werkt.
pi_88783277
Het grote nieuws uit de hoek van Apple was dus dat de Beatles nu te downloaden zijn via iTunes...

Nu Spotify nog.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_88788966
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef Lemans24 het volgende:

[..]



Wie zij 'we' ?
Nederland is wel een launch country namelijk. Anders had je helemaal geen Spotify kunnen gebruiken/kopen hier.
Oh, dacht dat ze bedoelde van waar Spotify oorspronkelijk is begonnen.
Sorry ;(

Spotify ! _O_
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:25:50 #197
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_88790772
Spotify is zo belachelijk baas. Heerlijk bij feestjes vooral! :D
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
  zondag 21 november 2010 @ 23:11:16 #198
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_88997572
De spotify app voor mijn Android telefoon vind ik maar traag werken. Jammer.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_88998450
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 07:59 schreef Lemans24 het volgende:

[..]



Vanuit het buitenland zou toch ook gewoon moeten werken met een betaald account?

[..]

Ja hoor, ik gebruik het al een half jaar in de VS. :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_88998610
Je aanmelden kan alleen in de landen waar Spotify beschikbaar is, maar vervolgens kun je de dienst inderdaad overal ter wereld gebruiken daar waar een (breedband) internetverbinding beschikbaar is. :)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_89188653
Ik bedenk me net dat ik een probleempje heb met mijn Spotify-iPhone-app: de searchfunctie doet het niet meer. Als ik ga zoeken gebeurt er namelijk niks. Geen tekentje dat ie aan het laden is, geen resultaten: niks.

Iemand anders ook dit probleem?
pi_89227253
Nou, inmiddels opgelost. De remedie was Spotify verwijderen en opnieuw installeren.

Hij had ook al een tijdje m'n playlists die ik op de computer had gemaakt niet gekopieerd naar m'n iPhone. Was een beetje vreemd dus, maar nu doet alles het weer naar behoren!
pi_89227583
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:25 schreef enilnomrow het volgende:
Nou, inmiddels opgelost. De remedie was Spotify verwijderen en opnieuw installeren.

Hij had ook al een tijdje m'n playlists die ik op de computer had gemaakt niet gekopieerd naar m'n iPhone. Was een beetje vreemd dus, maar nu doet alles het weer naar behoren!
^O^
pi_89242359
Kan je ergens niet instellen dat je meer ziet dan alleen de artiest en zo in je playlists??Ik vind het mateloos irritant dat er nergens een jaartal van release bijstaat of een genre van de muziek...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89312782
Ik ben nu een paar dagen ook maar eens Spotify aan het uitproberen. Maar hoe hebben jullie je muziek georganiseerd? Van elk album dat je vaker luistert een playlist? Of alles gestarred? Ik mis ook een beetje de optie om in je library gewoon een artiest of album te kunnen kiezen zoals dit bijv bij Winamp gaat.

Verder is het wel echt heel handig dat je ongeveer alles kan luisteren wat je wil, en ook de radio werkt erg lekker.
  maandag 29 november 2010 @ 20:28:04 #206
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_89314132
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef Darkzell het volgende:
Ik ben nu een paar dagen ook maar eens Spotify aan het uitproberen. Maar hoe hebben jullie je muziek georganiseerd? Van elk album dat je vaker luistert een playlist? Of alles gestarred? Ik mis ook een beetje de optie om in je library gewoon een artiest of album te kunnen kiezen zoals dit bijv bij Winamp gaat.

Verder is het wel echt heel handig dat je ongeveer alles kan luisteren wat je wil, en ook de radio werkt erg lekker.
Je kan toch op een artiest/album klikken?
Je kan ook nog altijd op artist:U2 zoeken bijvoorbeeld in het zoekdingetje.

Verder kan je bijvoorbeeld mapjes maken: Artiesten (met voor elke artiest een playlist)
Albums (met voor elk album een playlist, eventueel onderverdeeld in Artiest-mapjes)

enz.
pi_89325693
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Je kan toch op een artiest/album klikken?
Je kan ook nog altijd op artist:U2 zoeken bijvoorbeeld in het zoekdingetje.

Verder kan je bijvoorbeeld mapjes maken: Artiesten (met voor elke artiest een playlist)
Albums (met voor elk album een playlist, eventueel onderverdeeld in Artiest-mapjes)

enz.
Ik heb nu idd maar gewoon een map gemaakt met daarin artist-albums en nog een map met verschillende playlists.

Als ik trouwens nieuwe muziek op mijn hdd heb moet ik dan de map weer opnieuw toevoegen bij local files of houdt ie die map in de gaten zodat nieuwe mp3's ook automatisch worden toegevoegd (een watch folder zeg maar).
pi_89335988
Star gebruik ik als tijdelijk middel om een liedje te markeren. Deze zomer was ik bijvoorbeeld bij een persconferentie van een artiest die ik niet kende. Even zoeken op spotify en een sterretje erbij zodat ik het thuis weer snel terug kan vinden.

Ik heb 2 typen playlists, algemene playlists en albumplaylists. Deze bijvoorbeeld is een lijst waar ik alle leuke soul ingooi die ik tegenkom.

Albumlijsten probeer ik te beperken, tenzij ik het veel luister of ze graag offline wil hebben. Ik heb één lijst waar ik leuke nieuwe albums ingooi. Publiekelijk is dat gewoon een tiplijst en voor m'n telefoon en netbook is dat een hele makkelijke manier om meerdere albums in een keer offline te zetten. (ja, ik ben een premium user :-))
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:40:58 #209
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_89336338
Ik gebruik meestal gewoon de zoekfunctie als ik bepaalde muziek wil horen.
Verder maak ik vooral playlists van FOK!-tournaments uit MUZ.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_89336531
Het voordeel van een album als playlist is de optie 'set as active playlist'. Als ik bijvoorbeeld m'n soul lijst aan het luisteren ben, maar zin heb om de nieuwe John Legend te luisteren dan zet ik John Legend op active playlist. Als het huidige nummer dan is afgelopen gaat ie automatisch over op de nieuwe playlist
pi_89351403
http://open.spotify.com/album/32fbjlxFMaKrAtj1lLNpgv
Preview op Daft Punks TRON soundtrack :) Exclusief voor premium users.
pi_89365361
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:18 schreef Xrenity het volgende:
http://open.spotify.com/album/32fbjlxFMaKrAtj1lLNpgv
Preview op Daft Punks TRON soundtrack :) Exclusief voor premium users.
Bedankt, eens luisteren of het de moeite waard is.

Nog een vraag: Is het mogelijk om artiesten te negeren als je de radio functie gebruikt?
  zondag 5 december 2010 @ 15:10:18 #213
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_89551573
Doet bij jullie sinds kort de popularity het niet meer?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_89551639
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:10 schreef Juicyhil het volgende:
Doet bij jullie sinds kort de popularity het niet meer?
Doet het hier inderdaad ook niet ;(
pi_89552093
Idd, popularity doet het niet. Doe ik ook verder niks mee, dus maakt niet uit.

Wat wél uitmaakt: de Radio doet heel kut. Ik kan alleen maar muziek luisteren van 3/4 verschillende artiesten. Er is al een topic over aangemaakt:

http://getsatisfaction.com/spotify/topics/radio_loop
  zondag 5 december 2010 @ 15:28:27 #216
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_89552141
Ik vind het altijd wel handig dat de populairste tracks bovenaan staan. Meestal weet ik een artiestennaam wel, maar niet de naam van een track. Zo kan ik hem alsnog raden.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_89552162
Ohja, da's best handig. Dat gebruik ik ook wel, eigenlijk.
pi_89589451
Popularity doet het weer! *O*
pi_89601545
Ik heb sinds vandaag ook Spotify en heb gelijk een premium account aangeschaft. Erg gaaf moet ik zeggen! Ik vroeg me alleen af of het mogelijk is om bijvoorbeeld een vriend mijn account te laten gebruiken?
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_89602733
Ja ... Ik heb spotify ook op zowel mijn netbook als laptop staan. Maar, er kan er maar tegelijk gebruik van maken. Als je muziek op de ene gaat afspelen, pauzeert de andere

(tenzij je je muziek offline zet natuurlijk en van het internet af gaat)
pi_89603322
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef Young_David het volgende:
Ja ... Ik heb spotify ook op zowel mijn netbook als laptop staan. Maar, er kan er maar tegelijk gebruik van maken. Als je muziek op de ene gaat afspelen, pauzeert de andere

(tenzij je je muziek offline zet natuurlijk en van het internet af gaat)
Dat is inderdaad raar, als je van internet afgaat kan het wel op twee plaatsen tegelijk. :+ Maar ja, da's dan meer een geluk bij een ongeluk, want zonder internet werken allerlei andere functies weer niet dus behalve je offline beschikbare nummers luisteren kun je dan niet zoveel met Spotify.
Mijn internet valt regelmatig uit, dus ik weet er alles van. :')
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 7 december 2010 @ 00:43:27 #222
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_89618786
De Spotify App voor Android is vernieuwd. Draait nu een stuk soepeler!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_89655693
Spotify op je mobiel is best wel baas ja. Draait gewoon goed via 3G :P
  woensdag 8 december 2010 @ 22:26:09 #224
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_89699065
Oeh, ik heb nu ook spotify, hier maar eens meekijken dan. Ik had lastify.nl al ontdekt om last.fm recommendations in spotify te krijgen :).
pi_90044141
Playlist: 3voor12 top 100 van 2010 (via hotspotify)
http://open.spotify.com/u(...)AUQSSLdjrKbECWqC7wtq
  donderdag 23 december 2010 @ 14:31:23 #226
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_90341995
Playlist van de FOK! Singles top 100 allertijden.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  donderdag 23 december 2010 @ 14:35:32 #227
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_90342177
Ennn weer gestopt met spotify. Erg tegengevallen, vooral de radio werkte (bij mij) niet goed.
pi_90342367
Ik gebruik Spotify ook niet voor de radio functie, gewoon voor losse nummertjes te beluisteren die ik niet zo op mijn computer heb. En door een aantal playlists kom je automatisch uit bij prachtige nummers die je al vergeten was.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  donderdag 23 december 2010 @ 14:41:24 #229
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_90342451
Bij de radio komt veel van hetzelfde langs. Ik ook meer voor albums/losse nummers.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 23 december 2010 @ 14:42:02 #230
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_90342490
Toch zonde om daar ¤5 per maand voor te betalen, ik had meer verwacht. Nu 2 maanden voor niets betaald :+. Ach, je kan niet alles hebben.
  donderdag 23 december 2010 @ 14:42:22 #231
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_90342507
En ik wacht tot www.tubeify.com ook scrobblt, dan heb je spotify helemaal niet meer nodig.

^O^
pi_90342644
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:42 schreef PiRANiA het volgende:
Toch zonde om daar ¤5 per maand voor te betalen, ik had meer verwacht. Nu 2 maanden voor niets betaald :+. Ach, je kan niet alles hebben.
Ik heb gewoon een gratis account, eenmalig een invite gekocht zodat ik geen limiet heb. Ik zou er persoonlijk ook niet elke maand voor betalen nee, vind het zo wel prima.

De ads storen me helemaal niet, maar als gevolg luister ik geen volledige albums want dan vind ik het wel storend :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  donderdag 23 december 2010 @ 16:22:08 #233
13973 ranja
image means nothing
pi_90347394
Ik heb inmiddels wel een premium account (nee geen invites gekregen), vind het toch een erg fijn product. En dat tientje per maand, kan ik een aantal miskopen per jaar uitsparen :)
pi_90349284
Ik gebruik het nu 2 maanden, ook premium. Ik vind het wel fijn dat je gewoon een artiest in typt en kan luisteren om te kijken of het iets is en niet alles hoeft te kopen of downloaden. Verder is het wel vervelend dat ik alsnog muziek moet downloaden om op mijn ipod te luisteren, een goed draagbaar apparaat om ook onderweg te luisteren zou het wel helemaal compleet maken. Ik heb de spotify app wel eens geprobeerd maar die trekt in een halve dag de gehele batterij leeg van mijn telefoon dus dat is nog niet echt een optie.
pi_90352566
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Playlist van de FOK! Singles top 100 allertijden.
Ah supertof! bedankt :)
pi_90408414
Lieve mensen, kunnen jullie me helpen?
Gister m'n facebook gedisconnect van m'n spotify, en nu wil ik weer connecten en m'n vrienden terug in m'n lijstje zodat ik weer leuke dingen kan delen en ontdekken, maar het werkt niet. Hij zegt dat het connecten niet lukt. Tips? Oplossingen?
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
pi_90411908
Vandaag maar eens een premium account genomen :D Eens kijken hoe het bevalt.
  zaterdag 25 december 2010 @ 11:23:35 #238
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_90426310
Leuk, die update voor de Android, maar ik vind de radio functie toch wel echt een gemis op de mobiel. Al veel leuks door ontdekt op de desktop.
  zaterdag 25 december 2010 @ 11:26:05 #239
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_90426360
Toch heb ik nog steeds een aversie om dingen aan te schaffen zonder er iets tastbaars voor terug te krijgen. Zet het liever zelf nog om van cd naar lossless.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 25 december 2010 @ 11:47:22 #240
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_90426740
In het begin van het topic las ik dat veel mensen er bezwaar tegen hebben dat je weinig gloednieuwe muziek kunt vinden. Op zich snap ik dat wel. Ze willen waarschijnlijk eerst volgens de reguliere weg veel geld proberen te peuren om vervolgens via spotify nog wat centen eraan over te houden. aangezien dat laatste minder oplevert is dat gewoon de uitverkoop.

En ja, het verdelen lijkt me duidelijk... Je kunt nu gewoon tellen hoe vaak iets is geluisterd en dan de baten evenredig verdelen.
  zaterdag 25 december 2010 @ 11:51:00 #241
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_90426820
Vodafone moet trouwens dood. Die adverteren op spotify met heel veel downloadsnelheid om lekker te streamen... vervolgens krijg je een brief dat je 10 keer over de datalimiet zit :'). Wat is het nou...

En mensen die geen 5 euro over hebben voor zoveel miljoen tracks :|W . Get a grip. Je kunt ongestoord legaal muziek luisteren voor de prijs van een halve legale albumdownload -O-

[ Bericht 19% gewijzigd door wallofdolls op 25-12-2010 11:58:07 ]
  FOK!fossiel maandag 27 december 2010 @ 15:24:14 #242
1455 Keroppi
kool kikker
pi_90496244
Is de Top Serious Request al omgezet in een playlist? Dat zou namelijk leuk zijn ;)
Chick on a mission
pi_90500955
Die playlist van Serious Request,maar ook top 2000 staat al gerangschikt zoals de lijst ook is. Maar hoe kan ik dit in Spotify afspelen zodat ie onderaan de lijst begint en dan naar boven toe werkt ipv shuffle of gewoon van boven-naar-beneden?
pi_90501089
Geen idee, ik denk een inverted lijst maken ...

Of Radio 2 of 3FM op het juiste moment aanzetten
pi_90501252
Een inverted list moet ik ook alsnog zelf samenstellen neem ik aan? Dan maar gewoon op shuffle.

Toch bedankt.
pi_90501929
Iemand de top2000 lijst ? :)
pi_90501982
Top 2000
http://open.spotify.com/u(...)xeTqIQdCRPp7VKHZI760

Wat erg jammer aan die lijst is trouwens dat er fouten in zitten. Sommige Michael Jackson nummers staan verkeerd gelinkt (MJ staat vrijwel compleet op spotify) en bij the Beatles hebben ze stomme coverversies. Liever dat ze daar gewoon naar het origineel linken want die heb ik toch offline staan
pi_90503546
Vooral die tribute versies van bijv Metallica en The Beatles zijn erg vervelend, idd gewoon linken naar origineel want zo ongeveer iedereen heeft die nummers gewoon zelf op zijn pc staan.
pi_90548146
Mijn Spotify laat die laatste 5/6 gezochte namen niet meer zien. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
AJAX AMSTERDAM!
pi_90578318
quote:
Thanks _O_
pi_90666122
Een grotere Top Serious Request lijst:
http://open.spotify.com/u(...)PGkkP2V46icgk4OYy7lp
  Moderator zaterdag 8 januari 2011 @ 20:28:31 #253
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_91038635
Wel jammer dat het soms erg lang duurt voordat een nummer erop staat... Het nummer Dance, the war is over van de Handsome Poets stond er pas sinds vorige week op, terwijl de Handsome Poets al vroegen om een spotify nummer ergens in november... Toen zeiden ze dat het nog 5 weken ging duren, het heeft wel 3 maanden geduurd.

Weet iemand misschien een formulier oid waarin men nummers kan aanbevelen aan spotify om in de database te zetten? Ik heb nu weer een nummer dat er niet instaat.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator zaterdag 8 januari 2011 @ 20:31:37 #254
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_91038779
Overigens, nog een leuke lijst voor de geïnteresseerden: De rob2000+: http://open.spotify.com/u(...)Bd7sTPhgVCEfaEUKQTwv
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_91038971
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, nog een leuke lijst voor de geïnteresseerden: De rob2000+: http://open.spotify.com/u(...)Bd7sTPhgVCEfaEUKQTwv
Ik zie een lege lijst?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator zaterdag 8 januari 2011 @ 20:36:39 #256
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_91039081
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik zie een lege lijst?
Dan moet je even wachten, er staan 2600 nummers in :+ Dat laadt waarschijnlijk een beetje lang. Je kan subscriben en dan later even terugkomen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  FOK!fossiel zondag 9 januari 2011 @ 10:38:54 #257
1455 Keroppi
kool kikker
pi_91058138
Ik baal dat Adele - Rolling in the deep er nog steeds niet opstaat. Het nummer wordt op de radio platgedraaid, maar Spotify heeft 'm niet.
Chick on a mission
pi_91058325
heb nu een premium account genomen, maar de offline fuctie voor de iphone is geniaal, je muziek opzoeken vervolgens offline beschikbaar maken via wifi en dan gewoon lekker lruisteren op je iphone :)
pi_91060403
Leuk en aardig die premium service. Gebruik het nu een week of twee, maar merk nu al dat ik het 't geld niet waard ga vinden. Simpelweg teveel muziek die mist en het duurt te lang voor nieuwe albums erop verschijnen. Ze moeten hier echt aan gaan werken, willen ze serieus kans gaan maken op veel nieuwe betaalde gebruikers. Het heeft zoveel potentie verder...
pi_91062876
Heb zelf een Spotify Unlimited account, gebruik het thuis en op mijn werk en op beide plekken werkt het streaming uitstekend. Heb zelf dan weer het geluk dat ik weinig recente muziek luister dus het gemis van nieuwe albums heb ik niet echt.
Wat ik wel vervelend vind is dat van sommige bands de helft van de discografie mis... (tussentijds een keer geswitched van platenmaatschappij) Mis je ineens 12 van de 25 cd's die ze hebben uitgebracht.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 9 januari 2011 @ 13:42:56 #261
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_91063223
Dat is wel jammer, maar ook bands die dat niet hebben gedaan hebben dat. Ik denk dat het ook te maken heeft met de verkooppotentie buiten spotify om en het feit dat ze niet alles tegelijk erop kunnen zetten.
  Moderator zondag 9 januari 2011 @ 14:22:13 #262
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_91064913
Er zou een platenmaatschappij rond spotify moeten worden opgericht, die enkel op spotify uitbrengt...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_91064969
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:36 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dan moet je even wachten, er staan 2600 nummers in :+ Dat laadt waarschijnlijk een beetje lang. Je kan subscriben en dan later even terugkomen.
na een hele nacht laden was ie nog steeds niet geladen ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_91065082
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:23 schreef Norrage het volgende:

[..]

na een hele nacht laden was ie nog steeds niet geladen ;)
oh nu doet ie het wel...maar wat is dit dan voor een lijst?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 9 januari 2011 @ 14:53:13 #265
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_91066298
quote:
7s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Er zou een platenmaatschappij rond spotify moeten worden opgericht, die enkel op spotify uitbrengt...
Waarom, dan houd je hetzelfde probleem. Welke artiesten strikken ze? Denk je dat artiesten zomaar bij die maatschappij willen en mogen uitbrengen? Dan krijg je hetzelfde gedonder als je nu bij Spotify hebt, alleen dan op een ander niveau.

Ik heb er best vertrouwen in dat het goedkomt zoals t nu gaat. Prima dat nog niet alles er op staat. Dat komt wel...
pi_91067000
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb zelf een Spotify Unlimited account, gebruik het thuis en op mijn werk en op beide plekken werkt het streaming uitstekend. Heb zelf dan weer het geluk dat ik weinig recente muziek luister dus het gemis van nieuwe albums heb ik niet echt.
Wat ik wel vervelend vind is dat van sommige bands de helft van de discografie mis... (tussentijds een keer geswitched van platenmaatschappij) Mis je ineens 12 van de 25 cd's die ze hebben uitgebracht.
En van sommige albums ontbreken er soms één of meerdere tracks. Voorbeeld: Even In The Quietest Moments van Supertramp, waar Fool's Overture ontbreekt (net als op het album Paris)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_91067811
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:53 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Waarom, dan houd je hetzelfde probleem. Welke artiesten strikken ze? Denk je dat artiesten zomaar bij die maatschappij willen en mogen uitbrengen? Dan krijg je hetzelfde gedonder als je nu bij Spotify hebt, alleen dan op een ander niveau.

Ik heb er best vertrouwen in dat het goedkomt zoals t nu gaat. Prima dat nog niet alles er op staat. Dat komt wel...
En ook al staat niet alles erin, Spotify hoeft toch niet het enige programma te zijn dat je gebruikt. Als je iets echt wilt hebben kun je het nog altijd downloaden of kopen, en dan als local file aan je Spotify-library toevoegen zodat je het nog steeds met hetzelfde programma kunt afspelen. De Beatles en Pink Floyd staan er bijvoorbeeld niet in, maar die had ik toch al vanaf CD's in iTunes gezet en die luister ik dus gewoon via Spotify. Voor bepaalde dingen, zoals even snel een nummer dat je ineens te binnen schiet luisteren of aan een playlist toevoegen, vind ik Spotify echt ideaal. Downloaden van losse nummers is tegenwoordig wel erg lastig, en om nou voor elk nummer dat je een keertje wilt luisteren apart te betalen, daar ga ik ook niet aan beginnen.
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 9 januari 2011 @ 16:25:58 #268
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_91070391
Ik zie nu een sterretje met "upgrade" ipv de luistertijd die ik nog over heb (ik heb spotify free).
Please Move The Deer Crossing Sign
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:50:38 #269
159761 Arn0
Abbey Road
pi_91371583
Ben ik trouwens de enige die nog steeds een "outbox" functie mist? :P Vraag me vaker en vaker af of ik een bepaald nummer al eens verzonden had of niet.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:04:09 #270
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_91372022
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:50 schreef Arn0 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog steeds een "outbox" functie mist? :P Vraag me vaker en vaker af of ik een bepaald nummer al eens verzonden had of niet.
Nee, je bent niet de enige.
pi_91402865
Er is geen manier om WMA support te krijgen met Spotify hea? Vind ik wel een groot minpunt.
Verder is het een handig ding, vooral omdat ik em kan linken aan last.fm
  zondag 16 januari 2011 @ 12:07:48 #272
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_91404039
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:25 schreef Cudles het volgende:
Er is geen manier om WMA support te krijgen met Spotify hea? Vind ik wel een groot minpunt.
Verder is het een handig ding, vooral omdat ik em kan linken aan last.fm
WMA... -O-
pi_91423403
WMA :')
pi_91845992
Ik wil een Spotify Premium account aanschaffen, samen met mijn moeder. Maar is het mogelijk dat ik Spotify luister via mijn telefoon en mijn moeder dan tegelijk luistert op de pc?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:02:43 #275
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_91846376
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef Alxander het volgende:
Ik wil een Spotify Premium account aanschaffen, samen met mijn moeder. Maar is het mogelijk dat ik Spotify luister via mijn telefoon en mijn moeder dan tegelijk luistert op de pc?
Nee
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_91846584
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:02 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nee
Nouja, tenzij een van de twee offline is. Dus als je data naar je Spotify stopt op een van de twee, kun je wel offline gezette tracks beluisteren.
pi_91847761
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Nouja, tenzij een van de twee offline is. Dus als je data naar je Spotify stopt op een van de twee, kun je wel offline gezette tracks beluisteren.
Duidelijk, dankjewel :)
pi_92199776
nvt

[ Bericht 98% gewijzigd door Berend. op 01-02-2011 22:56:31 ]
pi_92281492
Weet iemand welk nummer de achtergrondmuziek is in die reclame over Spotify op je Xperia X10 HD? Klinkt wel leuk O+
pi_92282864
Men fucking vies patrick, die zogenaamde trial voor Spotify Premium, lekker wel je creditcard moeten invullen en als je het niet op tijd cancelt zit je er een maand aan vast. SMERIG
  FOK!fossiel vrijdag 11 februari 2011 @ 18:06:00 #281
1455 Keroppi
kool kikker
pi_92647026
Hoe zoek je een playlist. Ik ben namelijk op zoek naar de zeroes request lijst :)
Chick on a mission
pi_92753671
spotify is top gebruik het continu, het is zeker handig voor klassieke muziek aangezien ik dat veel gebruik voor mijn studie. Youtube vind ik niet goed voor klassieke muziek aangezien er veel troep tussen staat als 5 jarige kindjes waarvan de ouders denken dat hun kind chopin kan spelen! (wel respect voor die kinderen natuurlijk :) )

wat ik nou alleen niet snap is dat mijn timer de ene keer 13 uur is de andere keer 20 uur. klopt dat ding wel?
pi_92762203
Wanneer wordt die smartradio functie nu eens toegevoegd aan de iPhone applicatie? Ook is de smartradio feature (Artist radio zoals Spotify het noemt) in de desktop versie veel te beperkt. Ik wil artiesten kunnen afkeuren/goedkeuren net zoals met Pandora, Slacker en Grooveshark kan. Morgen ook maar eens Last.fm app proberen. Die wordt dan ook officieel in NL iTunes store beschikbaar. Abo daarvan is dan 3 euro per maand. Alleen dat is puur een radio functie in tegenstelling tot volledige muziek app van Spotify (wat ik niet zoek overigens).

[ Bericht 7% gewijzigd door funrider op 14-02-2011 12:14:30 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:48:40 #285
319786 JWH_
Mentale wereldreiziger
pi_93558562
Vroegah, toen Last.fm nog lekker gratis was, vond ik het altijd erg leuk om op de achtergrond muziek op te zetten en zodoende wellicht nieuwe artiesten etc te ontdekken. Nu heb ik vanavond lekker weer eens last.fm aangezet en merk ik dat het toch wel begin te kriebelen. Nu kan je schijnbaar bij last.fm een abbo nemen voor 3 euro p/m. Maar nu is mijn vraag: spotify is duurder, maar is het anders of beter dan last.fm? Kan ik beter een abbo nemen voor Spotify of last.fm?
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:51:50 #286
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_93558803
Bij Spotify kun je kiezen welke track je opzet en heb je ook een radio-functie. Bij Last.FM is het alleen maar radio.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:52:07 #287
159761 Arn0
Abbey Road
pi_93558818
Hangt er een beetje vanaf wat je wilt. Het aanbod op Spotify is véél groter, maar als je echt muziek wilt ontdekken is Last.FM zeker de beste oplossing, daar werkt het radiosysteem gebaseerd op je smaak veel beter dan in Spotify, dat wel erg vaak de bal misslaat.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:53:47 #288
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_93558916
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef Arn0 het volgende:
Hangt er een beetje vanaf wat je wilt. Het aanbod op Spotify is véél groter, maar als je echt muziek wilt ontdekken is Last.FM zeker de beste oplossing, daar werkt het radiosysteem gebaseerd op je smaak veel beter dan in Spotify, dat wel erg vaak de bal misslaat.
Die ervaring heb ik ook. Ik gebruikte last.fm radio veel (tot ik ONZ radio ging luisteren). Nu heb ik ook wel een spotify-account, maar het was zó slecht dat ik het niet meer gebruik.

Last.fm is gewoon veel beter in het herkennen van jouw muzieksmaak.
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:57:27 #289
156288 wallofdolls
Making love with my ego
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:58:36 #290
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_93559256
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef wallofdolls het volgende:
Want?

Ik gebruik spotify i.c.m. RYM. Prima combinatie.
RYM?
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:05:37 #291
156288 wallofdolls
Making love with my ego
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:13:19 #292
319786 JWH_
Mentale wereldreiziger
pi_93560436
Dus als ik gewoon nieuwe artiesten etc wil ontdekken is Last.fm dus de goedkopere en betere keuze? Dan neem ik gewoon lekker een goedkope abbo op last.fm.

Is het met Spotify trouwens mogelijk om hele albums te besluisteren? En dan ook echt nieuwe albums? Dan zou het namelijk wel het overwegen waard zijn.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:16:51 #293
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_93560742
Wow, want 5 euro nou nou, poeh poeh.

Weinig kans dat er echt het nieuwe album naar keuze van jou bij zit. Er komen er genoeg op hoor, maar superveel ook niet. Maar dan nog, last.fm is ook grote bocht, die raden ook allemaal rommel aan. Kan je beter zelf op zoek gaan of een playlist door vrienden laten samenstellen.
pi_93638251
Spotnet Spotify is top, heb een 5 euro abonnement en het werkt ook op mijn werk omdat je alleen de spotify.exe nodig hebt, soort portable app.

Kan je een artiest als favoriet aanmerken? Ik kan dat volgens mij alleen per nummer (met een star) , graag zou ik artiest op de een of andere manier bookmarken als ik ernaar luister.

[ Bericht 27% gewijzigd door snoekiesnoeksnoek op 04-03-2011 13:51:38 ]
pi_93638533
Spotnet en Spotify zijn toch echt twee totaal verschillende zaken, hoor. :+
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:48:20 #296
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_93638963
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef Ferdo het volgende:
Spotnet en Spotify zijn toch echt twee totaal verschillende zaken, hoor. :+
Ik zat al te lezen met dit gezicht: " :? "
pi_93639012
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef Ferdo het volgende:
Spotnet en Spotify zijn toch echt twee totaal verschillende zaken, hoor. :+
Ik bedoelde dus spotify :D :@
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:49:22 #298
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_93639014
Ik begreep er ook al niet veel van _O-
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_93639127
spotnet gebruik ik ook, maar als ik het legaal kan doen tegen een in mijn ogen normale prijs, dan betaal ik er graag voor.

Maar weten jullie misschien hoe je een artiest kan bookmarken in spotify?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:28:07 #300
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:28:17 #301
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')