omg heb ik dat echt zo geschrevenquote:
ja, de volgorde is van belangquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:45 schreef n0r het volgende:
Maakt het uit of je dit in willekeurige volgorde zet of krijgt de nr 1 meer punten bijv?
ik vind jou wel een echte pussymagnet met dit topic. de vrouwen zullen glibberig van hun stoeltje glijden met een vent zoals jij die het opneemt voor de vrouwtjes. driewerf hulde.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:48 schreef Beregd het volgende:
[..]
ja, de volgorde is van belang
nog ff een extra regel toegvoegd in de openingspost
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind jou wel een echte pussymagnet met dit topic. de vrouwen zullen glibberig van hun stoeltje glijden met een vent zoals jij die het opneemt voor de vrouwtjes. driewerf hulde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door n0r op 17-03-2009 12:32:05 ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind jou wel een echte pussymagnet met dit topic. de vrouwen zullen glibberig van hun stoeltje glijden met een vent zoals jij die het opneemt voor de vrouwtjes. driewerf hulde.
Ach, sommigen komen niet verder dan 3 nummers van 1 artiestquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:08 schreef belsen het volgende:
Oeh! Leuk, ik ga ook even kijken, maar als 'niet zo vrouwenzang liefhebben' vraag ik mij wel af of ik tot de 100 kan komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |