abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:48:41 #1
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82669580
Ik zoek een kinderstoel voor Daan maar heb eigenlijk geen idee wat nu goed is en vooral ook praktisch.

Wij hebben niet zoveel plek in de huiskamer, dus we zoeken een niet al te kolosale kinderstoel, liefst een meegroeistoel maar wel met eigen plankje, die er bij voorkeur ook af kan en makkelijk is schoon te maken

Welke hebben jullie, waarom heb je deze gekozen en hoe bevalt ie?? Wat is wijsheid, plastic of hout?

Ik lees veel over de Stokke, maar daar is niet of niet makkelijk een tafeltje bij te krijgen? Of inmiddels wel? Is ie echt zo goed als je leest?


Ook zag ik de Nuna High Stair, die vind ik wel gaaf. Iemand daar ervaring mee?


Heeft iemand toevallig de Geuther Kid hit? Lijkt een beetje op de Tripp Trapp, prijstechnisch interessant, met standaard plankje, maar hoe is de kwaliteit?


Ik hoor het graag
pi_82669793
Wji hadden eerst een stoel van bambino ofzo. Een houten ook. Maar als Leander daar inzat viel ie steeds om of trok zijn benen op om er daarna onderuit te schieten. We hebben toen gewoon zo'n IKEA stoel gekocht. Daar zat ie meteen goed in en die gebruiken we nu nog!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:54:51 #3
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82669874
Oh IKEA, daar heb ik niet eens aan gedacht
pi_82670344
Wij hebben die laatste Happy en we zijn er erg tevreden over
Of nouja eigenlijk hebben wij de Geuther Family, die is nagenoeg hetzelfde alleen aan het blad zit aan het uiteinde nog een klein opstaand randje.

Ik vind hem practisch dankzij het eigen blad, Amélie eet wel eens een stukje fruit ofzo als ik de afwas doe, staat ze gezellig bij mij in de keuken dus <3 en het ding is makkelijk schoon te maken met warm water en een sopje. Blad kun je er helemaal uit trekken.
We hebben er trouwens gewoon een stoelkussentje inzitten van Prenatal. En een los tuigje/gordeltje bijgekocht maar dat blijkt achteraf helemaal niet nodig, ze blijft er prima inzitten en klimt er niet uit.



proefzitten in de winkel.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:13:47 #5
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82670774
Ja, dat randje lijkt me wel praktisch inderdaad. En het feit dat je 'm met eigen blad overal kan neerzetten is in ons geval ook wel handig ja.

Is dat een stoelverkleiner dan van Prenatal Huup? Of alleen een kussentje onder de kont?
pi_82670960
Nee het is echt een stoelverkleiner die erin zit,



zoiets alleen hebben wij een ander printje. Van een soort geplastificeerd spul dus lekker makkelijk af te nemen bij viezigheid.
(mijn moeder heeft een stoffen stoelverkleiner van ikea en das wel een pietsje rottig schoonmaken als er echt prut ingewreven wordt zeg maar.)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82671345
Wij hebben de Stokke tripp trapp voor Evi gekocht toen ze 5 maanden oud was. We zijn er heel tevreden over, degelijke stoel en wat ik zo fijn vindt is dat je 'm lekker aan de tafel kunt aanschuiven. Er zijn geen tafeltjes te koop voor de tripp trapp, maar dat is dan dus ook niet nodig. Lekker praktisch is-ie ook omdat je kind er tot zeker 6 jaar oud op zitten kan.
#geen
pi_82671414
wij hebben de Tripp Trapp, nu in tweevoud.
Bevalt erg goed, Lars zit er prima in, met babyinzet.
Wij hebben er geen blad bij, die is er wel, maar ik zie het nut er niet zo van in.
je schuift de tripptrapp bij de tafel, hoera blad!
ik vind het ook geen lastige stoel om mee te slepen, zomers staat ie buiten bij de tafel, soms staat ie voor de tv, maar meestal binnen bij de tafel, ik zou niks anders meer willen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_82671528
Huup, je kan het blad er wel af halen, bij die stoel van jou?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_82671696
Wij hebben een Bopita kinderstoel

Je kan het blad er afhalen. Het onderste deel is een tafeltje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82672002
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, je kan het blad er wel af halen, bij die stoel van jou?
Ja hoor, als je die twee bollen helemaal losdraait kun je alles eraf halen en het ding helemaal schoonmaken enzo.

Eraf halen zodat je kindje zit zoals in een tripptrapp kan niet. Of nouja, het kan wel maar je schiet er niets mee op want er zitten armleuning aan die uitsteken
Overigens valt het blad en de armleuningen bij ons precies ķnder de tafel, wij hebben de stoel dus ook meestal aangeschoven aan tafel, maar aangezien we een houten tafel hebben en veel met rapley doen en de tafel niet alle soorten etensvlekken aankan ben ik best blij met haar eigen kliederblad.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82672091
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:25 schreef DuchessX het volgende:
Wij hebben de Stokke tripp trapp voor Evi gekocht toen ze 5 maanden oud was. We zijn er heel tevreden over, degelijke stoel en wat ik zo fijn vindt is dat je 'm lekker aan de tafel kunt aanschuiven. Er zijn geen tafeltjes te koop voor de tripp trapp, maar dat is dan dus ook niet nodig. Lekker praktisch is-ie ook omdat je kind er tot zeker 6 jaar oud op zitten kan.
Dat is wel zo dat laatste maar dat is toch zo bij alle meegroeistoelen?
Die geuther heeft in elk geval hetzelfde schuifjes/plankjes meegroei principe als de tripptrapp.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82672113
Ik snappum

En dat van rapley en een houten tafel is een heel goed punt
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_82672287
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik snappum

En dat van rapley en een houten tafel is een heel goed punt
ja nou ik had daar van tevoren helemaal niet bij nagedacht hoor tot ik ineens haar 'stukje' van de tafel zag
placemats laat ze niet liggen en bordjes worden vakkundig omgekiept.

Van die dingen waar je achteraf pas achter komt
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:47:16 #15
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_82672414
Ik had eerst de tripp trapp gekozen totdat ik laatst de Nuna zag.
Perfect materiaal & mooie uitvoering, ik zou voor de Nuna gaan.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:02:13 #16
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82673109
Bij ons is dus het probleem dat we 'm niet makkelijk aan tafel kunnen aanschuiven .. lastig uitleggen maar een eigen plankje is dus echt veel praktischer.

Ik kreeg ook nog een link gespamd, www.meegroeikinderstoelen.nl met ook soortgelijke stoelen als de tripp trapp en geuther. Kent iemand die site of die stoelen?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:12:38 #17
100412 mefke79
komt goed!
pi_82673542
Hier een ikea stoel. Bevalt prima, wel me eigen blad. Ik zag trouwens gisteren dat Ikea ook een nieuwe stoel heeft. Deze:
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_82674122
Thuis hebben we een Hauck. Die is opzich prima, maar ik zou 'm geen 2e keer kopen. Het blad is te klein, maar zorgt er wel voor dat de stoel niet dicht bij de tafel kan komen (ligt natuurlijk ook aan de hoogte van je tafel).


(hij is dus helemaal niet zo mooi glimmend als ze doen voorkomen...)

Bij oma heeft ze een simpele van de Blokker, met stoelverkleiner van de HEMA. Daar zit ze ook prima in. DIe stoel heeft een houten blad met opstaand randje.


Zo'n stoel die Vicky heeft, hebben we ook wel eens gebruikt. Die wilde ik altijd, leek me handig. Tot Lotte zich af begon te zetten tegen de tafelrand en de stoel opeens kiepte. Ik kon dr nog net op tijd opvangen. Met de bovenste 2 stoelen doet ze het ook, maar die kiepen niet.
Lotte!
Noah!
pi_82677979
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat is wel zo dat laatste maar dat is toch zo bij alle meegroeistoelen?
Die geuther heeft in elk geval hetzelfde schuifjes/plankjes meegroei principe als de tripptrapp.
wij hebben ook een geuther en daar kon de jongste van mijn neef tot 6 jaar makkelijk in. nu heb ik hem.

ik heb er een die je hoog en laag kan zetten en laten liggen.

ik was de kinderstoel zat heb hem nu op zolder staan.
hier eten ze of op hun eigen tafeltje of aan de grote tafel op een grote stoel.
mama van 3 kids!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 19:02:43 #20
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82678423
Wij hebben ook een Bopita (zie Vicky's post)
Ik heb er vroeger als klein dreumesje en kleutertje ook in gezeten en nog jaren gebruikt in de keuken als 'mijn eigen tafeltje en stoeltje waar mijn broertje niet aan mocht zitten'.
Het afzetten deed Tobias ook, maar is er, gelukkig, nooit mee gekiept. Wj hebben trouwens wel een nieuwe, nu staat het alsof ik mijn oude kinderstoel mee heb genomen van thuis maar mijn ouders hadden hem niet meer.
Bij mijn ouders staat die van de IKEA, ook geen kiepgevaar maar ik vind het een spuuglelijk ding
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 11 juni 2010 @ 19:57:16 #21
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_82680845
Wij hebben gewoon zo'n witte stoel van Ikea. Gemakkelijk schoon te houden. Alleen na verloop van tijd wel wat verkleuring doordat er in het plastic krasjes zijn gekomen, waar vuil in is gekomen. 't Is alleen niet het mooiste en stijlvolste object dat er is. Aan de andere kant: lekker goedkoop.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_82681832
WIj hebben een Tripp Trapp, maar ook een IKEAstoel (die goedkope witte) en eigenlijk gebruiken we die laatste altijd. Ik vind het heel handig dat het ding een blad heeft en hij is gewoon supermakelijk schoon te maken. De Tripp Trapp staat voor de sier aan tafel nu, die gaan we wel gebruiken als hij wat netter kan eten denk ik.
pi_82681940
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:02 schreef Saffier het volgende:
Wij hebben ook een Bopita (zie Vicky's post)
Ik heb er vroeger als klein dreumesje en kleutertje ook in gezeten en nog jaren gebruikt in de keuken als 'mijn eigen tafeltje en stoeltje waar mijn broertje niet aan mocht zitten'.
Het afzetten deed Tobias ook, maar is er, gelukkig, nooit mee gekiept. Wj hebben trouwens wel een nieuwe, nu staat het alsof ik mijn oude kinderstoel mee heb genomen van thuis maar mijn ouders hadden hem niet meer.
Bij mijn ouders staat die van de IKEA, ook geen kiepgevaar maar ik vind het een spuuglelijk ding
Ik heb er vroeger ook in gezeten en mijn zusje ook
Superstoel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:37:14 #24
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_82682810
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik heb er vroeger ook in gezeten en mijn zusje ook
Superstoel!
Ik ook en ook mijn zusje
En nu zit Maarten er in bij mijn ouders.

En zelf hebben we er één, overgenomen van Lovely Lady en helemaal opgeknapt
En kiepgevaar, hier nog niks van gemerkt, Maarten zet zich niet af denk ik. Ik vind het ook handig om hem net voor etenstijd als ik aan het koken ben, met alleen het bovenstel voor de tv te zetten
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:03:44 #25
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82683992
Hij leek mij ook handig zo'n stoel met dat tafeltje, maar mijn man vindt 't niets dus dat gaat 'm niet worden.

Ik heb nog even bij IKEA op de site gekeken. Wel goedkoop maar wil toch wel graag 'n meegroeistoel, maar misschien wel een optie voor bij mijn ouders.
pi_82684147
je mag wel ff komen proefzitten met Daan hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:31:18 #27
62233 Jelief
ikke lief!
pi_82685440
Wij hebben nu een ikea antilop (die goedkoopste) die gaat nu al 6 jaar mee, incidenteel gebruikt voor Lotus en daarna intensief door Emma, meegeweest naar de jamborette(scoutingkamp), onder de douche gestaan. Ik heb hem voor Ruben opgeknapt met een stukje plakplastic op het blad en de rugleuning. Hij is geweldig praktisch maar mooi; neuh...
Voor Emma hebben we een meegroeistoel van hetkruidvat, niet zo geweldig want de zit is te diep waardoor ze niet goed bij de tafel blijft zitten, ook zitten er armleuningen aan waardoor ze, als de stoel tegen de tafel staat er niet goed zelf op kan klimmen.
Maar goed, we hebben nu ons oog laten vallen op deze:

dapper
We hebben nog een kraamcadeautegoed van schoonouders
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:36:09 #28
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_82691698
Ik struikel altijd over alle poten die uitsteken en alleen daarom zou ik voor de stokke trip trap kiezen. Die heb ik dus ook en ik vind het ideaal. Geen tafelblad nodig en ik zit er zelf ook graag op als ik de kans krijg.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_82698057
Wij hebben een Ikea stoeltje (dat goedkope ding, erg handig voor erbij en om evt een keer mee te nemen, want je haalt em zo uit elkaar) en vooral toen de kleinste nog maar net in de kinderstoel ging zat ze daar beter in dan in de gewone kinderstoel, omdat die van Ikea lekker smal is zeg maar.
Inmiddels zit ze op een tiamo stoel

Wij hebben hem zonder leertje tussen tafelblad en zitting, maar met een tuigje. Tafelblad hadden we er bij de oudste wel op, maar de jongste zit zonder tafelblad gewoon bij de tafel. Prima stoel.
Beetje het idee van de stokke.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_82698119
Die Tiamo hebben wij ook. Het blad hebben we eraf gehaald toen Chris met de pot mee ging eten, gewoon aan tafel dus. Dat tuigje is er rond de 16-18 maanden afgegaan, toen kon hij zelf op/af de stoel klimmen en hij bleef toch wel netjes zitten.

De stoel bevalt verder prima, alleen wat zachte schroeven. Niet erg voor 1 keer monteren, maar bij het verzetten naar een andere stand wordt dat al minder, en de 2e keer helemaal. Dus we hebben er zelf even wat stevigere schroeven ingezet. Maar dat heb ik nog nooit eerder gehoord, dus misschien een productie-foutje..
  zaterdag 12 juni 2010 @ 09:30:48 #31
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82698370
Oh, die Tiamo is ook nog wel een optie. Maar ik zie nu ook de voordelen in van een blad met opstaand randje.

En Vicky, goed plan maar dan moet Daan eerst kunnen blijven zitten in zo'n stoel whahaha
pi_82698959
Hier hebben we de Chicco Energy.
Nog geen ervaring met het zitten, omdat Mart pas 3,5 maand is. Maar hij kan ook in de ligstand (totaal 3 standen voor de ruglening). En hij is ook in hoogte verstelbaar. Met zitverkleinder die er ook uit kan.
Eigen blad, die er ook af kan. Met daarop weer een soort van blad die je er ook nog af kunt halen en zo af kunt wassen of in de afwasmachine kunt plaatsen.

Antislip op de poten. Een bordje onderaan waar je het warme eten veilig even weg kunt zetten. Makkelijk in te klappen en dus makkelijk mee te nemen. Ideaal
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:13:48 #33
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_82700264
Ja de Bloom fresco is ook vanaf de babytijd te gebruiken maar hij lijkt me zo onhandig!
Door die ronde poot neemt 'ie zoveel ruimte in beslag.
Maar hij heeft wel een tafelblad enzo, misschien is dat ook een optie?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:17:40 #34
11682 Moonah
Jolie femme
pi_82700352
Ik vraag me af hoe lang je zo 'n 'plankje' aan de kinderstoel gebruikt. Wij hebben een TrippTrapp, super. gewoon lekker aan tafel meeëten.
In het begin hebben we een Ikeastoel erbij gehad, idd handig vanwege het 'plankje'. En daarmee zette ik Thies ook een poos onder de douche. Maar voor het eerste jaar was dat ding alweer de deur uit.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:23:09 #35
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82700491
Wij hebben de bopita stoel (ja, dus die van Vicky) ruim 3,5 jaar gebruikt. Het plankje dus ook 3,5 jaar, want met onze tafel kun je er niet goed een stoel onderschuiven. Nu staat de stoel op zolder, als tafeltje om aan te spelen als ze daar is. Ik vond het een fijne stoel, maar ben wel blij dat ik meteen aan het begin al zelf placemats heb gemaakt, anders weet ik niet hoe het hout er nu aan toe zou zijn. En de aqua blauwe verf geeft af als je flink moet poetsen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_82700601
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 08:56 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben een Ikea stoeltje (dat goedkope ding, erg handig voor erbij en om evt een keer mee te nemen, want je haalt em zo uit elkaar) en vooral toen de kleinste nog maar net in de kinderstoel ging zat ze daar beter in dan in de gewone kinderstoel, omdat die van Ikea lekker smal is zeg maar.
Inmiddels zit ze op een tiamo stoel
[ afbeelding ]
Wij hebben hem zonder leertje tussen tafelblad en zitting, maar met een tuigje. Tafelblad hadden we er bij de oudste wel op, maar de jongste zit zonder tafelblad gewoon bij de tafel. Prima stoel.
Beetje het idee van de stokke.
zelfde hier..
pi_82701876
Hier ook een Tripp Trapp. Emma zit er stevig in met haar 7 kilo op 6,5 maand en ik heb nog geen vreemde vlekken op tafel kunnen ontwaren Moesten we het overnieuw doen, kwam er gewoon weer een Tripp Trapp.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:30:08 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_82712409
Wij zijn gegaan voor de Bloom Freso Loft:



Nu kan ze er in als babietje, en ze kan langzaamaan doorgroeien naar rechtop zitten en vervolgens met plankjes en de hele boel.



Lekker makkelijk schoonmaken (plastic), stabiel, verplaatsbaar en best beetje stoer met die roze inzet
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:08:46 #39
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_82713903
Maar wat ik al eerder zei.. echt een super kinderstoel hoor maar is 'ie niet onhandig door de ronde poot?
Ik vind het een groot voordeel dat ze daar al zo vroeg in kunnen.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:15:28 #40
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_82714115
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:30 schreef fietsie het volgende:


Lekker makkelijk schoonmaken (plastic),
Ja, totdat er daadwerkelijk in gegeten wordt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_82714166
Dat schoonmaken valt tegen vind ik.. gaat in de randjes zitten..
pi_82714392
Wij hebben een tripp trapp, een goede keuze.
Tijn zat er al snel goed en netjes in.
Fijn dat hij lang mee kan.

Mn ouders hebben zo'n kinderstoel met een tafeltje eronder zeg maar, daar zakt hij echt in weg, niet echt fijn dus.

Op vakantie hadden ze die plastic kinderstoelen van ikea van 14 euro ofzo, die zaten ook goed en zelfde als moonah, daar was geen bad enzo dus heb ik die stoel zo mee onder de douche genomen, ideaal, lekker op hoogte je kind douchen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 21:45:41 #43
62233 Jelief
ikke lief!
pi_83547832
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:31 schreef Jelief het volgende:
Wij hebben nu een ikea antilop (die goedkoopste) die gaat nu al 6 jaar mee, incidenteel gebruikt voor Lotus en daarna intensief door Emma, meegeweest naar de jamborette(scoutingkamp), onder de douche gestaan. Ik heb hem voor Ruben opgeknapt met een stukje plakplastic op het blad en de rugleuning. Hij is geweldig praktisch maar mooi; neuh...
Voor Emma hebben we een meegroeistoel van hetkruidvat, niet zo geweldig want de zit is te diep waardoor ze niet goed bij de tafel blijft zitten, ook zitten er armleuningen aan waardoor ze, als de stoel tegen de tafel staat er niet goed zelf op kan klimmen.
Maar goed, we hebben nu ons oog laten vallen op deze:
[ afbeelding ]
dapper
We hebben nog een kraamcadeautegoed van schoonouders
we staan op het punt om deze stoel te bestellen. Ik kan wel wat meningen gebruiken, wat vinden jullie er van?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 1 juli 2010 @ 21:58:44 #44
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_83548612
Ik vind de stoel van fietsie er erg modern uitzien :!
Zelf heb ik een stokke, erg handig voor alle leeftijden! Als er een ouder pleegkind komt, kan ie er makkelijk in. Bij jonge kinderen ook

Voor de (pleeg)baby hebben wij ook een meeneembare plasticcen van de Ikea gekocht.
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:00:19 #45
593 sjak
Juffie Bloem
pi_83548703
Hier ook twee tripp trapps. We waren zo blij met de eerste dat we er voor Stijn ook een hebben aangeschaft. Ik heb het tafeltje nooit gemist maar voor de mensen die dat wel doen, heb ik goed nieuws, de Playtray:
Lekker douchen!
pi_83548742
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:17 schreef Moonah het volgende:
Ik vraag me af hoe lang je zo 'n 'plankje' aan de kinderstoel gebruikt. Wij hebben een TrippTrapp, super. gewoon lekker aan tafel meeëten.
In het begin hebben we een Ikeastoel erbij gehad, idd handig vanwege het 'plankje'. En daarmee zette ik Thies ook een poos onder de douche. Maar voor het eerste jaar was dat ding alweer de deur uit.
Het hangt er vanaf hoe je 'm gebruikt denk ik. Als je je kind alleen in een kinderstoel zit als je aan tafel zit, is een blad niet echt nodig. Maar ik zet mijn neefje regelmatig met kinderstoel in de keuken als ik kook, en dan voer ik hem alvast wat. Ik vind het niet prettig als ik hem de hele tijd niet kan zien vanuit de keuken, en alleen in de keuken rondkruipen/lopen is ook niet handig en veilig (hij kan sinds kort bij de knoppen van het fornuis). Dus in dat geval is het erg handig om een blad erbij te hebben, waar je z'n eten op kan leggen
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:07:21 #47
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_83549097
Hier nog een tip mbt schoonmaken van kinderstoel: zeiltje of vershoudfolie is veel handiger! Hup zeiltje er af en afspoelen
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:05:31 #48
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83554760
Die goedkope Ikea kinderstoel is echt handig hoor, maar komt er bij mij thuis niet in. Hoe vaak ik bij mijn ouders al niet over die wijduitstaande poten gevallen ben Wat een ramp zeg.

We hebben zelf 2 triptraps en daarin zit Esmee ook echt het beste. Geen geklooi met plastic zitverkleiners enzo. En lekker makkelijk schoon te houden. Bovendien haal je als ze 2/2,5 zijn die beugel eraf en dan klimmen ze er zo zelf op en af. Ideaal. En je kunt hem zelf ook gebruiken. Ik zit er in ieder geval wel eens op als ik even snel iets aan tafel moet doen en de triptrap staat er toevallig
pi_83558340
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar wat ik al eerder zei.. echt een super kinderstoel hoor maar is 'ie niet onhandig door de ronde poot?
Ik vind het een groot voordeel dat ze daar al zo vroeg in kunnen.
Wij hebben ook die Bloom Fresco en inderdaad die ronde poot is zeer aanwezig, maar die valt deels onder de tafel. Je kan hem wel makkelijk heen en weer rollen want er zit ook wieltjes onder. Ik ben er op zich wel tevreden mee, ik vind hem nog steeds mooi. Zo'n ding staat wel een paar jaar in je kamer dus het oog wil ook wat
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_83561996
Ik heb deze (via e-bay gekocht) maar dan in het oranje.



Aangezien Hannah nog niet zelf kan zitten kan ik nog niet zeggen hoe hij bevalt
Ik ben wel heel tevreden over mijn ABC design kinderwagen, maxi cosi en wipstoel
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2010 @ 10:44:39 #51
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_83562621
Wij zijn bij Lucie begonnen met zo'n Bopita, en zijn overgestapt naar de Triptrap toen madame acrobatische kuren uit begon te halen. Bij Maja zijn we meteen gestart met een triptrap, zo gezellig en makkelijk vonden we het om 'r direct aan tafel te hebben.
Over de prachtige houten tafel ligt een zeil, en dat gaat er pas af als ze het huis uit zijn zijn

Jelief, voor die Dapper is erg goed naar het ontwerp van de Triptrap gekeken. Lijkt me een degelijk ding.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 5 juli 2010 @ 10:26:06 #52
62233 Jelief
ikke lief!
pi_83672445
Nou ze zijn besteld hoor. Ik heb gisteravond een mailtje gestuurd om te weten te komen hoe ik 2 stoelen tegelijk kon bestellen en hoehetdan met de verzendkosten ging. Vanochtend werd ik gebeld. De opdracht ligt nu in de fabriek en we krijgen een leuke korting! Ik doe wel weer verslag als ze er zijn
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:56:05 #53
62233 Jelief
ikke lief!
pi_83760926
De stoelen waren er dinsdag al! Ze staan nu bij de tafel. Een foto houden jullie nog te goed. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit. De kleuren zijn fris maar niet schreeuwend, door de lak heen zie je nog de houtstructuur. Oja, als je hebt besteld maken ze eenfilmpje over het maken vna 'jouw' stoelen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_84079129
Wanner mogen ze eigenlijk in een kinderstoel? Moeten ze dan zelfstandig kunnen zitten? Of gewoon goed rechtop met steun?
Laura gaat nu ook naar de 6 maanden en ivm eten straks is het wel handig dat ze in een kinderstoel kan
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:38:42 #55
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84102954
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:56 schreef Jelief het volgende:
De stoelen waren er dinsdag al! Ze staan nu bij de tafel. Een foto houden jullie nog te goed. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit. De kleuren zijn fris maar niet schreeuwend, door de lak heen zie je nog de houtstructuur. Oja, als je hebt besteld maken ze eenfilmpje over het maken vna 'jouw' stoelen.
Lollig dat filmpje... er staan alleen een heleboel dezelfde filmpjes op youtube
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:54:00 #56
62233 Jelief
ikke lief!
pi_84116050
Ikmoest ook wel gniffelen happy, het lijkt zo speciaal maar het druipter vanaf dat het samengesteld is. En toch ishet leuk, Emma vond het erg leuk om te zien dat 'haar'stoel werd geverfd.


Sindell, zolang Lauranog niet zelfstang (gaat) zitten iszitten ineenkinderstoel niet echt aante raden. Je forceert dan iets watze eigenlijk nog niet kan. Uiteraard is het wél handig om haar in een kinderstoel te zetten als je haar laat eten/ eten geeft. Zoals bij alles geldt ook hier : gebruik je verstand en doe het met mate. Zet een kind dat nog niet kan zitten niet lang in een kinderstoel/wipper/bumbo. Ik zou haar niet nog even aan tafel laten zitten omdat dat zo gezellig is, op schoot is ook gezellig maar wel beter dan in een stoel
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 9 september 2010 @ 10:10:04 #57
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_86233653
Nohhh, gisteren is de helft van de voetensteun van onze Bloom Fresco afgebroken. Gelukkig hadden we de beugel nog op de stoel zodat Beppie niet gelijk op de tafel klapte. Garantie is maar 2 jaar :'). en dus net verstreken. Ik heb net een mailtje naar Bloom verstuurd, ben benieuwd wat ik erop terug krijg, aangezien je er tot 6 jaar gebruik van moet kunnen maken :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 9 september 2010 @ 10:18:14 #58
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86233839
Jeumig Kim, dan schrik je je ook wel even rot! Gelukkig heeft Beppie niks! :o

Ben ook erg benieuwd welke reactie je krijgt; zo'n stoel mag ook na de garantieperiode natuurlijk niet ineens levensgevaarlijk worden.

Oh, wij hebben de Tripp Trapp. Waarom? Omdat we de week nadat Emma geboren is in een Prenatal waren en daar een roze Tripp Trapp stond met bijpassende kussentjes met de naam Emma er op. D. was niet meer te houden, we moesten en zouden zo'n roze tripp trapp hebben. Ik vroeg aan een verkoopster hoe we die kussentjes konden krijgen. Dat kon niet, was destijds een speciale actie die nu afgelopen was. Gevraagd of we dan dát kussentje niet mochten kopen. Dat mocht!
Dus nu hebben we een roze, met kussentjes met haar naam er op.

Mijn nachtmerrie is uitgekomen. :')

Mijn schoonouders hebben trouwens een Bopita waar al 12 neefjes en nichtjes gebruik van hebben gemaakt! :o
M'n ouders hebben er net 1 van Marktplaats geplukt, ik heb nog geen idee wat voor gevaarte dat is.
A grand adventure has begun.
pi_86237940
Wat moet dat een gaaf showroom model zijn geweest dan Keshet! Haha die zou ik in die situatie ook meteen moeten hebben hoor

Ik maak ook even reclame voor de Stokke TrippTrapp _O_
We hadden een geweldig leuk ogende hele ouderwetse kinderstoel gekocht op Texel O+ maar helaas bleef Wolf er steeds onderuit zakken, ook na een stoelverkleiner wist hij zich steeds onder het eetblad te wurmen.
Na 1x proefzitten in de TrippTrapp van Niels v Twinkly was ik meteen om!
Heb nu een zwarte TrippTrapp met babyinzet en zo'n speciaal kussen erin en hij zit echt fantastich.
Ideaal ook dat dat voetenplank ding steeds mee te verstellen is naar mate je kind groeit en een tuigje hebben we vooralsnog niet nodig.
Volgens mij kan 1 zo'n stoel nog heel wat kinderen mee (als je veel kinderen zou willen dan haha)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 9 september 2010 @ 12:50:57 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86238194
:o Daar ben je mooi klaar mee dan k_i_m. -O- Ben benieuwd wat Bloom zegt! :Y
***
pi_86240037
Ik heb heel erg getwijfeld over de Tripp Trapp. Uiteindelijk hebben we bij de Blokker een stoel gekocht voor 30 euro, dat was een aanbieding die we niet konden laten schieten. Toen Ivan een half jaar was kon hij daar nog lang niet goed in zitten. We hebben een tijdje geklooid met eten geven in de wipstoel (helemaal rechtop) en met op schoot eten, maar dat was zoveel gedoe.

Dus toen hebben we alsnog de Tripp Trapp gekocht. Halleluja! Geweldige stoel! Stabiel, goed ondersteunend en makkelijk schoon te houden. Die stoel is z'n geld wel waard. De andere stoel staat nu bij opa en oma. Ivan kan er inmiddels goed in zitten, maar ik vind dat hij er nog steeds wel veel ruimte in heeft. En straks gaat de tweede weer in de Tripp Trapp en verhuist Ivan naar zijn Blokkerstoel. Dat duurt nog wel 10 maanden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86246150
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:46 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben een tijdje geklooid met eten geven in de wipstoel (helemaal rechtop)
Och ja, wij ook :X Wolf viel vaak bijna met wipstoel enal om.. pff wat een gestress
Wolf zit trouwens ook vrij los in de Tripp Trapp, maar op en neer springen erin enzovoorts gaat tot nu toe nog steeds iedere keer goed.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86246644
edit, dubbel.

[ Bericht 51% gewijzigd door snakelady op 09-09-2010 16:58:28 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86246929
Wij hebben de houten meegroeistoel van Prenatal

In het begin met tafelblad en na een tijdje zonder en gewoon zo aan tafel zitten, is een fijn ding en makkelijk schoon te houden.
Hij is ook erg stevig en stabiel, vind dat zelf wel erg belangrijk, dat de stoel niet zomaar omkiept



Lijkt heel erg veel op de tiamo alleen die van prenatal heeft wel zo'n opstaand randje in het blad.



[ Bericht 15% gewijzigd door snakelady op 09-09-2010 16:59:04 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86254322
snakelady, die hebben wij ook voor beide meiden, bevalt prima :).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_86254883
Naast de tripp trapp hebben we onlangs ook de ikea-kinderstoel van 12,50 euro gekocht en ook daar zijn we erg tevreden over. Deze nemen we mee als we ergens op bezoek gaan, of voor in de tuin of voor als we zelf bezoek met een klein kindje hebben. We hebben het tafelblad er ook bij gekocht voor 2,5 euro. ;)


Maar dan in het wit, met tafelblad.
#geen
pi_86255078
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:37 schreef DuchessX het volgende:
Naast de tripp trapp hebben we onlangs ook de ikea-kinderstoel van 12,50 euro gekocht en ook daar zijn we erg tevreden over. Deze nemen we mee als we ergens op bezoek gaan, of voor in de tuin of voor als we zelf bezoek met een klein kindje hebben. We hebben het tafelblad er ook bij gekocht voor 2,5 euro. ;)

[ afbeelding ]
Maar dan in het wit, met tafelblad.
Mijn ouders hebben die en hoe vaak ik daar inmiddels al niet met mijn voet achter ben blijven haken :X Maar om mee te nemen enzo is ie echt handig. Met die poten die je er zo uit kan halen enzo!
  donderdag 9 september 2010 @ 20:43:46 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86255138
Wij hebben 2 van die ikea dingen en 2 tripptrapps. :D
Een Ikea stoel bij mijn schoonouders, de ander is hier thuis en is bijv. mee gegaan op vakantie. Idd ideaal voor kleine kindjes bezoek etc. etc.

Voor de beiden mannen allebei een tripptrapp, Oscar met het baby-setje van Sasha erin. Sasha inmiddels zonder. ;)
***
pi_86255417
Thuis hebben we trouwens ook tripptrapps. Echt ideale dingen O+
pi_86255523
haha Stiemie :D
mijn ouders hebben ook die Ikeastoel staan en iedere keer als we daar zijn breken zowel B. als ik onze nek over die poten :D maar hij s wel handig idd.

Wij hebben zelf die andere Ikea stoel, met een stoffen zitting die je op kan klappen. Inderdaad voor bezoek, voor op vakantie, om mee te nemen naar de schoonouders en straks zal de tweede eerst een tijdje in die stoel gaan en daarna in de stoel waar Amélie inzit.

Wij zijn nog steeds ontzettend tevreden over onze stoel O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86258637
Die ikeastoel hadden we bij de oudste ook als 2e stoel. Hij stond eigenlijk altijd bij mn moeder. Toen ze er tijdens een verhuizing vanaf wilde heb ik hm maar aan een client gegeven. Ik wilde zo'n opklapbare stoel van de Ikea, maar die gingen ineens uit het assortiment.
Toevallig zag ik vandaag bij de kruidvat zo'n inklapbare stoel van Bambino, normaal 34,95, maar nu maar 12 euro (moest er wel een pakje kauwkom van 1 euro bij kopen, want bij 2 afgeprijste artikelen kreeg je nog eens 50% korting :P)
Deze is het: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=528011&l=3166453
Nog geen ervaring ermee, maar we zullen het echt maar af en toe gebruiken.

Ow en verder hier ook de triptrap, al bijna 3,5 jaar in gebruik en nooit spijt van gehad.
pi_86260419
Die Ikea stoel hebben wij ook, Ideaal ding. Wij gebruiken 'em voor visite of buiten. Bij ouders en schoonouders staat ook een Ikea stoeltje, handig ding hoor :).
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 11 november 2010 @ 10:22:17 #73
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88585694
Wat grappig ik wist niet dat er een newborn setje bestond voor op de Stokke stoel.
Ik zou 'm kopen.

  donderdag 11 november 2010 @ 10:26:53 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88585842
Gaaf! :Y En heel erg _O_
Ik zou dat ook zo gekocht hebben.
Ik heb de wipstoel wel eens op tafel gezet, maar dat is het ook net niet.
Dat is nl. het enige dat ik echt heel tof vind aan die Bloom, dat je je kindje ook hoog makkelijk even erbij kan zetten. :Y

*kuch* *verslikt* *kuch*
Voor 119 euro weet ik het nog even zo net niet. :@ :o :X
***
  donderdag 11 november 2010 @ 10:30:30 #75
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88585948
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf! :Y En heel erg _O_
Ik zou dat ook zo gekocht hebben.
Ik heb de wipstoel wel eens op tafel gezet, maar dat is het ook net niet.
Dat is nl. het enige dat ik echt heel tof vind aan die Bloom, dat je je kindje ook hoog makkelijk even erbij kan zetten. :Y

*kuch* *verslikt* *kuch*
Voor 119 euro weet ik het nog even zo net niet. :@ :o :X
Dat vind ik dus ook..

En 119,- is wel een inverstering voor zo'n dingetje.
Ik heb het er wel voor over denk ik. (moet 'm eerst in de winkel zien)
  donderdag 11 november 2010 @ 11:36:52 #76
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88588462
Zijn jullie nu het meest positief over de stokke?
  donderdag 11 november 2010 @ 11:52:19 #77
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88589177
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2010 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
:o Daar ben je mooi klaar mee dan k_i_m. -O- Ben benieuwd wat Bloom zegt! :Y
Ja, ik ook. Heb nog niks gehoord :'). Bij deze spreek ik dan ook een beslissend negatief advies uit over de Bloom. De eerste kans dat hij eruit kan gaat ie weg en kopen we een Tripp Trapp ^O^.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_88589200
:D ik zet Leia in haar Maxi Cosi op de kinderwagen aan tafel. (wordt de wagen ook eens gebruikt :D)

Wij hebben voor haar nu de Bambino Stokke :P (gewoon dat houten ding van het Kruidvat, maar het ziet er prima uit voor ¤ 39,99) als ze straks echt zit eens kijken hoe handig die is. Stokke vind ik mooi, maar ik vind het een hoop geld. Snap wel dat het een investering is omdat je hem tot in de tienerjaren kan gebruiken, maar wellicht dat die stoel die we nu hebben dat ook allemaal prima kan!

En die van de Ikea wil ik ook nog halen (voor die ¤ 15,-) lijkt me handig om mee te nemen enzo :Y
  donderdag 11 november 2010 @ 12:03:20 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88589696
Mijn vader vervloekte het ikea ding nog, afgelopen weekend vanwege de iets wijd uitlopende poten, maar ik vind hem toch echt nog wel superhandig.
We gingen bij mijn ouders eten en die hebben 1 kinderstoel (van ons nog van vroeger) en dus namen we de ikea-stoel mee zo dat Oscar ook kon zitten. :)

Pessie, ik ben heel positief over de Stokke, maar anderen die een andere stoel hebben zijn daar positief over. Behalve K_i_m dan. ;) :D
***
pi_88589850
De kinderstoel van IKEA (die van een tientje of zo) voldoet hier in ieder geval prima. Onze dochter zit er prima in nooit problemen mee gehad.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 11 november 2010 @ 12:11:07 #81
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88590011
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn vader vervloekte het ikea ding nog, afgelopen weekend vanwege de iets wijd uitlopende poten, maar ik vind hem toch echt nog wel superhandig.
We gingen bij mijn ouders eten en die hebben 1 kinderstoel (van ons nog van vroeger) en dus namen we de ikea-stoel mee zo dat Oscar ook kon zitten. :)

Pessie, ik ben heel positief over de Stokke, maar anderen die een andere stoel hebben zijn daar positief over. Behalve K_i_m dan. ;) :D
Mijn broer heeft 4 stokke stoelen aan tafel staan (4 kids, dus tja) en vind ze geweldig. Maar ik hoor hier de meeste mensen ook over Stokke.
Die van de ikea lijkt me ook wel handig, nadeel: het design (welk design?).
pi_88594886
Dat Ikea stoeltje is ideaal, heb het hier staan voor reserve en voor als we eens ergens heen gaan waar ze geen kinderstoel hebben. Hier aan tafel hebben we stoelen van Tiamo, prima dingen, maar als ze nog maar net zitten zijn ze best wel breed. Wij hebben Mirte de eerste tijd met aan elke kant een handdoekrol erin gezet, Iris was bijdehand genoeg om zelf recht te blijven zitten.
Maar dat vind ik dan ook het enige nadeel van die stoelen eigenlijk. Want verder zitten ze er prima op. Bij de stokke heb je met dat verkleinrandje ook de stoel gelijk een stuk minder breed, althans, ze zitten in een smaller stuk en dat zit denk ik makkelijker voor die kleintjes.
Maar zo'n babyschelp geval zou ik er niet bij kopen voor 119 euro :o. Wat een geld zeg, daar heb je zowat een 2e maxicosi voor... dan zou ik kijken of ik een of andere constructie kon knutselen waar ik mn MC op zou kunnen zetten eigenlijk...


die hebben wij.

Van dit soort stoelen

ben ik niet gecharmeerd. Op vakantie wel eens gehad en slecht schoon te maken. En ik weet niet of je het kan verstellen in hoogte, maar ik had het idee dat ze zo laag zaten tov het tafelblad...
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 11 november 2010 @ 14:37:08 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88595373
Die laatste heb ik idd wel eens gebruikt in een wegrestaurant in Belgie of Frankrijk.
idd lastig schoon te maken lijkt me en ik vond hem superonhandig met omhoog doen, want wel kon, maar wat ik niet snapte. :+

Het enige 'nadeel' van de tripp trapp is dat er geen blad bij zit. Dus dat je niet even lekker op de bank kan gaan zitten met je kind naast je in zijn stoel zelf etend. ;)
Er is nu wel een blad bij te krijgen begreep ik, maar ook dat vind ik wel heel erg duur. :Y
***
  Licht Ontvlambaar donderdag 11 november 2010 @ 14:59:36 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88596168
Ik vind die 'plastic' stoelen echt schreeuwend lelijk :@ En ik ben na ruim zes jaar nog steeds fan van de tripp trapp :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_88596384
Zoekt er trouwens hier iemand nog een stoel? Ik heb deze staan (heb hem wel groen geverfd, was oorspronkelijk wit):



Mag voor 25 euro opgehaald worden in Friesland. Kan uit elkaar en dan heb je een stoel en tafeltje. Voor mijn dochter had ik net een 2e gekocht toen mijn zoon besloot dat hij alleen nog wil eten op een grote mensenstoel.

Zit ook een stoelverkleiner bij met dieren uit de jungle. Volgens mij was ik bij elkaar iets van 140 ervoor kwijt. Wel een heel fijn Bopita stoeltje, heb er ook de kinderkamer van en topkwaliteit.

Die van Ikea zijn wel aardig voor bij opa en oma, al ben ik al 3 keer over die stangen gevallen :(
Triptrap is ook prima. Is mooi stevig. Alhoewel, mijn neefje kreeg het voor elkaar ermee om te vallen en hij is 2,5 :P

[ Bericht 15% gewijzigd door richardrahl op 11-11-2010 15:13:25 ]
  donderdag 11 november 2010 @ 15:30:53 #86
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88597166
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:52 schreef Orea het volgende:
:D ik zet Leia in haar Maxi Cosi op de kinderwagen aan tafel. (wordt de wagen ook eens gebruikt :D)

Wij hebben voor haar nu de Bambino Stokke :P (gewoon dat houten ding van het Kruidvat, maar het ziet er prima uit voor ¤ 39,99) als ze straks echt zit eens kijken hoe handig die is. Stokke vind ik mooi, maar ik vind het een hoop geld. Snap wel dat het een investering is omdat je hem tot in de tienerjaren kan gebruiken, maar wellicht dat die stoel die we nu hebben dat ook allemaal prima kan!

En die van de Ikea wil ik ook nog halen (voor die ¤ 15,-) lijkt me handig om mee te nemen enzo :Y
Stokke kan ook 2e hands he, dan betaal je tussen de 60 en 85 euro voor een stoel met beugel en leren riempje. Dan hoef je alleen nog maar zelf een kussentje te kopen of die ook 2e hands te vergaren. Wij doen t waarschijnlijk ook zo, compleet nieuw kost t ding 200 eurie, dat vind ik echt belachelijk veel geld. Komt bij dat de gekleurde versies bovenop de beide leuningen snel gaan schilferen, dus je hebt meer aan een blank houten of kersen exemplaar. En het nieuwe plastic inzetje ipv houten beugel vind ik ook geen verbetering. Dus voor ons een 2e hands met nieuw kussen, het zijn in mijn ogen wel de meest fijne stoelen.
  donderdag 11 november 2010 @ 15:37:12 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88597387
Wat is snel als je het hebt over dat schilferen?
We hebben die van Sasaha nu bijna 2,5 jaar en geen schilfers nog. :N :?
***
pi_88597511
oh hier moet k me ook nog in gaan verdiepen. k heb zo'n IKEA ding gekregen, maar die kan je niet handig laten staan (heb lampen met dat soort poten, nja 3 ipv 4 maar wel uitlopend en 1 ervan heb k al gesloopt :') door tegen die poten te lopen)
maar ga dit topic maar s doorlezen..
  donderdag 11 november 2010 @ 15:59:00 #89
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88598223
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Die laatste heb ik idd wel eens gebruikt in een wegrestaurant in Belgie of Frankrijk.
idd lastig schoon te maken lijkt me en ik vond hem superonhandig met omhoog doen, want wel kon, maar wat ik niet snapte. :+

Het enige 'nadeel' van de tripp trapp is dat er geen blad bij zit. Dus dat je niet even lekker op de bank kan gaan zitten met je kind naast je in zijn stoel zelf etend. ;)
Er is nu wel een blad bij te krijgen begreep ik, maar ook dat vind ik wel heel erg duur. :Y
Bijna bij elke babywinkel krijg je 't blad er gratis bij als je de stoel incl. babyset koopt.
  donderdag 11 november 2010 @ 16:37:34 #90
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_88599677
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:07 schreef richardrahl het volgende:
Zoekt er trouwens hier iemand nog een stoel? Ik heb deze staan (heb hem wel groen geverfd, was oorspronkelijk wit):

[ afbeelding ]

Mag voor 25 euro opgehaald worden in Friesland. Kan uit elkaar en dan heb je een stoel en tafeltje. Voor mijn dochter had ik net een 2e gekocht toen mijn zoon besloot dat hij alleen nog wil eten op een grote mensenstoel.

Zit ook een stoelverkleiner bij met dieren uit de jungle. Volgens mij was ik bij elkaar iets van 140 ervoor kwijt. Wel een heel fijn Bopita stoeltje, heb er ook de kinderkamer van en topkwaliteit.

Die van Ikea zijn wel aardig voor bij opa en oma, al ben ik al 3 keer over die stangen gevallen :(
Triptrap is ook prima. Is mooi stevig. Alhoewel, mijn neefje kreeg het voor elkaar ermee om te vallen en hij is 2,5 :P
Woei! Mag ik een foto van de kleur die hij nu is? En waar in Friesland? Ik vind het gaaf voor Rienk! *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:30 schreef Juud79 het volgende:

[..]



Stokke kan ook 2e hands he, dan betaal je tussen de 60 en 85 euro voor een stoel met beugel en leren riempje. Dan hoef je alleen nog maar zelf een kussentje te kopen of die ook 2e hands te vergaren. Wij doen t waarschijnlijk ook zo, compleet nieuw kost t ding 200 eurie, dat vind ik echt belachelijk veel geld. Komt bij dat de gekleurde versies bovenop de beide leuningen snel gaan schilferen, dus je hebt meer aan een blank houten of kersen exemplaar. En het nieuwe plastic inzetje ipv houten beugel vind ik ook geen verbetering. Dus voor ons een 2e hands met nieuw kussen, het zijn in mijn ogen wel de meest fijne stoelen.
Wij hebben een 2e hands Stokke ;(
Nooooit weer. De stokke stoelen zijn vernieuwd en de nieuwe zitverkleiner past dus niet in een oude stokke en zelfs de verkleiner daarvoor past niet in de onze. Ik heb in de rugleuning moeten knippen om het enigszins passend te maken :') Ik schijn een echt mega oude stoel te hebben gekocht.

Dus mocht je op MP gaan zoeken, zoek dan een echt complete tripptrapp en haal niet daar de stoel weg, daar de verkleiner en daar een kussen. Gewoon een complete; Anders blijf je passen en meten en ergenissen opdoen.

Verder vind het een prima stoel, maar Rienk zit net zo goed in die van de Ikea (die hebben we voor mee naar zijn ouders en voor als er andere kinderen zijn)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88600450
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:37 schreef Vlindur het volgende:
Woei! Mag ik een foto van de kleur die hij nu is? En waar in Friesland? Ik vind het gaaf voor Rienk! *O*
Volgens mij heb ik je adres nog wel, ik heb een tijd terug kinderkleren naar je gebracht (andere username) :P (denk een jaar terug, toen was je nog zwanger)

Ik moet er even aan denken vanavond, ik probeer het. Maar eerst sint maarten en zoonlief heeft een gekneusde voet (kwam gisteren vast te zitten tussen de spijlen van het bed :X ).

De stoel is nu groen, maar je kan hem zo weer schuren en verven, dan past hij wat beter in je woonkamer ;)

Kan je even je emailadres via pm sturen? Dan stuur ik vanavond of anders morgen foto's naar je toe. En dan kan ik hem zelfs weer naar je brengen!
  donderdag 11 november 2010 @ 17:02:19 #92
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_88600508
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:00 schreef richardrahl het volgende:

[..]


Volgens mij heb ik je adres in Drachten nog wel, ik heb een tijd terug kinderkleren naar je gebracht (andere username) :P

Ik moet er even aan denken vanavond, ik probeer het. Maar eerst sint maarten en zoonlief heeft een gekneusde voet (kwam gisteren vast te zitten tussen de spijlen van het bed :X ).

De stoel is nu groen, maar je kan hem zo weer schuren en verven, dan past hij wat beter in je woonkamer ;)
Hey! :W
Waarom heb je je naam veranderd?
ja, wit zou wel beter passen, maar toch graag foto's :Y Succes met lopen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88600561
volgens mij had ik een ban :X

pm je even je mailadres? Dan stuur ik je de foto's en dan hoor ik het wel.
  donderdag 11 november 2010 @ 17:05:00 #94
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_88600606
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:03 schreef richardrahl het volgende:
volgens mij had ik een ban :X

pm je even je mailadres? Dan stuur ik je de foto's en dan hoor ik het wel.
Oh :o

Email is onderweg
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 11 november 2010 @ 17:09:14 #95
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88600763
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is snel als je het hebt over dat schilferen?
We hebben die van Sasaha nu bijna 2,5 jaar en geen schilfers nog. :N :?
Mijn oppasmeis is nog geen twee en ze hebben een witte, bovenop de zijkant vd stoel zijn meerdere beschadigingen vd verf, ook op MP bij gekleurde 2e hands zie je die plekken. Het zal per stoel of wellicht per kleur verschillen, maar tis enorm zonde natuurlijk.
  donderdag 11 november 2010 @ 17:11:45 #96
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88600852
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:37 schreef Vlindur het volgende:

[..]



Woei! Mag ik een foto van de kleur die hij nu is? En waar in Friesland? Ik vind het gaaf voor Rienk! *O*

[..]



Wij hebben een 2e hands Stokke ;(
Nooooit weer. De stokke stoelen zijn vernieuwd en de nieuwe zitverkleiner past dus niet in een oude stokke en zelfs de verkleiner daarvoor past niet in de onze. Ik heb in de rugleuning moeten knippen om het enigszins passend te maken :') Ik schijn een echt mega oude stoel te hebben gekocht.

Dus mocht je op MP gaan zoeken, zoek dan een echt complete tripptrapp en haal niet daar de stoel weg, daar de verkleiner en daar een kussen. Gewoon een complete; Anders blijf je passen en meten en ergenissen opdoen.

Verder vind het een prima stoel, maar Rienk zit net zo goed in die van de Ikea (die hebben we voor mee naar zijn ouders en voor als er andere kinderen zijn)
Die van Ikea zijn ook prima, heb ik hier ook in huis voor als fam/vrienden met ukjes langskomen. Mooi klein kuipje waar ze al snel goed in zitten, alleen die @#$%^ poten waat je snel over valt.
Ik gebruik die straks op mijn werk of thuis onder de douche, die tip zag ik laatst ergens, wat ideaal lijkt me dat. Wij hebben namelijk alleen een douche en geen bad en dan is dat gezellig en handig als het ukje groter is.
  donderdag 11 november 2010 @ 17:23:30 #97
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_88601244
Ik douche soms met Rienk samen, maar die zit gewoon op de grond hoor? Waarom moet een kind in een stoel?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 11 november 2010 @ 18:26:06 #98
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88603313
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik douche soms met Rienk samen, maar die zit gewoon op de grond hoor? Waarom moet een kind in een stoel?
Tis geen moeten hoor, op de grond is ook prima, maar dan kijkt een kind zo omhoog tegen een lang persoon, in de stoel zitten ze wat dichterbij en kan je zelf ook makkelijk bij je uk, lijkt mij wel handig of het in de praktijk zo is zal ik over een jaar wel ondervinden. :)
pi_88608520
Onder de douche houd ik de kids gewoon vast. Een stoel lijkt me niet handig onder een douche?

Maar nu we een bibabad hebben gaan ze daarin, stuk makkelijker dan die kids onder de douche doen. Maar wil een kind wel in een stoel onder de douche? Het zou me verbazen als kinderen dat willen. Die van mij althans niet :P

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik douche soms met Rienk samen, maar die zit gewoon op de grond hoor? Waarom moet een kind in een stoel?
volgens mij had je hier een foto van een mega bubbelbad laatst geplaatst, ik had het wel geweten!
pi_88610155
Ik zou er ook niet zo snel aan denken om mijn kind in een stoel onder de douche te zetten. Lijkt me alleen maar onhandig.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_88610308
Volgens mij waren er wel die na het zelf eten, kind zo met kinderstoel en al onder de douche schoven vanwege de zooi.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88610478
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij waren er wel die na het zelf eten, kind zo met kinderstoel en al onder de douche schoven vanwege de zooi.
Dan hoop ik dat ze voor het eten dat kindje de kleren al hadden uitgedaan
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_88612888
en ik zweer dus bij die stomme ikea stoel. Al heb ik em ook al tig keer vervloekt als ik er tegen aan liep. Maar voor driekus is ie prima. Lekker smal, hij kon er al heel snel in zitten, valt nog niet om al had je het graag, kan ook gebruikt worden om mee te lopen en gaat dan zonder krassen heel de kamer door. En ook wij hebben de tuinslang er wel eens opgezet als het echt te gortig geworden was (en het lekker warm weer was buiten).
Maar, ikea heeft er tegenwoordig meer:



oja en die witte van de ikea is makkelijk uit elkaar te halen. Wij gooien em achter in de auto als we naar een restaurant gaan, dan kan Driekus altijd fijn zitten. Stoelen van bijvoorbeeld La Place (v&d) zijn zelfs nu hij meer dan een jaar is nog te groot en je wilt niet weten hoe vaak je dat tegenkomt in restaurants.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 11 november 2010 @ 21:41:07 #104
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_88612992
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij waren er wel die na het zelf eten, kind zo met kinderstoel en al onder de douche schoven vanwege de zooi.
Dat is heel handig als je gelijksvloers woont ;) Ik ga Rienk met stoel en al echt de trap niet op sjouwen ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef richardrahl het volgende:
Onder de douche houd ik de kids gewoon vast. Een stoel lijkt me niet handig onder een douche?

Maar nu we een bibabad hebben gaan ze daarin, stuk makkelijker dan die kids onder de douche doen. Maar wil een kind wel in een stoel onder de douche? Het zou me verbazen als kinderen dat willen. Die van mij althans niet :P

[..]


volgens mij had je hier een foto van een mega bubbelbad laatst geplaatst, ik had het wel geweten!
Rienk gaat idd het vaakst gewoon in bad, maar soms moet ik ook schoon en dan neem ik hem ook lekker onder de douche. 2 vliegen in 1 klap ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door Vlinder op 13-11-2010 13:51:09 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88614284
Nummer 2 krijgt hier ook gewoon een Tripp Trapp. Ik vind het gezellig dat Ivan aan tafel met ons mee kan eten en ik mis een bijbehorend blad absoluut niet. De vorige keer heb ik zolang getwijfeld vanwege het geld, maar daar ga ik me nu niet meer druk om maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 november 2010 @ 22:14:14 #106
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_88614668
Hier 2 triptraps. Sinds vorige week dochter van bij na 7 doorgeschoven naar een gewone stoel, maar dat alleen zodat kind nummer 3 op de triptrap kon.
pi_88614821
Hier ook 2 triptraps. Gewoon echt ideale dingen. :Y
pi_88616045
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij waren er wel die na het zelf eten, kind zo met kinderstoel en al onder de douche schoven vanwege de zooi.
Ik zij de gek :) wel even de poten er onder uitgehaald omdat die niet in het bad pasten. Was meer omdat de stoel ook schoon moest dan dat het praktisch was.
ennuh nu ikhier toch ben, we zijn erg blij met onze ikbendapper stoelen. Ruben zit heel goed met enkel een tuigje en kan geen rare capriolen maken of met stoel en al kantelen. Enig nadeel is misschien dat hij er zelf al op kan klimmen - dat gaat niet altijd even soepeltjes.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_88633515
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier 2 triptraps. Sinds vorige week dochter van bij na 7 doorgeschoven naar een gewone stoel, maar dat alleen zodat kind nummer 3 op de triptrap kon.
Die van mij weigeren al tijdens hun 2e levensjaar in een kinderstoel te zitten :{
Gelukkig blijven ze wel redelijk netjes op normale stoelen zitten.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:00:12 #110
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88633647
Op 't KDV hadden de kindjes altijd mot om de triptrap :')
Tegenwoordig heeft de Mac ze ook, heel handig!
pi_88634255
Wij hebben een (stoelverhoger) handysitt


met het daarbij passende kussentje


Heel erg handig omdat het zo goed als geen extra plaats in neemt en Thomas zo op onze hoogte zit aan de keukentafel (is op dezelfde hoogte van ons keukeneiland en dus hoger dan een gewone tafel).
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:57:47 #112
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88635748
Leo wat een leuk systeem. Dit kende ik nog niet!
pi_88664025
Heel erg handig alleszins met onze hoge stoelen :Y We zijn er allebei heel tevreden over :)
Nu moeten we alleen nog iets vinden voor aan onze eettafel in de woonkamer omdat dat gewone stoelen zijn, maar aangezien we daar maar 5 keer op een jaar ofzo aan zitten, zal het ofwel niets worden ofwel een Ikea-stoel :)
  donderdag 16 december 2010 @ 09:19:11 #114
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89989125
lol, http://www.babypark.nl/bo(...)stoelen/highpod.html
adviesprijs: ¤ 249,00
babypark prijs: ¤ 620,01
u bespaart: -149%
Beperkte voorraad

Maar mijn vraag was, iemand ervaring met kinderstoel van Childwood?
Hij lijkt erg op de Stokke maar lijkt mij minder robuust.
  donderdag 16 december 2010 @ 10:34:04 #115
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89990935
Wat een rare besparing :? . Misschien even mailtje sturen dat er een fout staat op de site. Ik hou van Phil And Teds, helaas is het nogal duur.

Ik heb een Tripp Trapp van marktplaats geplukt voor maar 50 euro's incl. beugel en leertje *O* . Hij ziet er echt nog goed uit, alleen langs de randen wat versleten en verder echt goed! Kussens mag ik lenen van mn schoonzus :D .
Nog even wachten voordat Nathan mag eten helaas...
pi_89992222
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar mijn vraag was, iemand ervaring met kinderstoel van Childwood?
Hij lijkt erg op de Stokke maar lijkt mij minder robuust.
volgens mij heeft een vriendin daar 2 stuks van, maar ik weet het niet helemaal zeker. Heb je een afbeelding?

In principe is elke stoel wel stevig hoor. En de Stokke is ook weleens met kind en al omgevallen bij mijn zus.

Je kan de Stokke wel prima 2e hands verkopen, maar de afschrijving die je hebt op de stoel is gelijk aan die van een Childwood. Die brengt 2e hands minder op, maar is goedkoper in aanschaf.

Veel mensen kopen een Stokke omdat oudere kinderen er ook op kunnen zitten, maar je hebt ook een goede kans dat je kind op een normale stoel wil gaan zitten.

Maar nieuw kopen zou ik niet doen, een kinderstoel is snel beschadigd en na een paar maand zie je geen verschil meer tussen een nieuw en een 2e hands gekochte stoel.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:34 schreef pessie het volgende:
Wat een rare besparing :? . Misschien even mailtje sturen dat er een fout staat op de site. Ik hou van Phil And Teds, helaas is het nogal duur.
Als je hem gaat bestellen is hij opeens 249 euro weer. Inderdaad een foutje.
  donderdag 16 december 2010 @ 11:32:14 #117
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89992740
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:17 schreef richardrahl het volgende:

[..]

Maar nieuw kopen zou ik niet doen, een kinderstoel is snel beschadigd en na een paar maand zie je geen verschil meer tussen een nieuw en een 2e hands gekochte stoel.

[..]

Als je hem gaat bestellen is hij opeens 249 euro weer. Inderdaad een foutje.
Mijn broer heeft nieuwe stokke's. De eerste heeft hij bijna 5 jaar en daar begin je nu pas beschadigingen op te zien. Hangt er misschien ook vanaf hoe je ermee om gaat. Alhoewel, de stoelen bij mn broer gaan mee de tuin in, staan bijna dagelijks bij de keuken. Ze worden intensief gebruikt zeg maar.

Ik heb ze een mailtje gestuurd. Ik vind het gaaf te zien dat Phil and Teds echt steeds meer artikelen ontwerpt en binnen NL op de markt heeft.
  donderdag 16 december 2010 @ 11:34:06 #118
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89992803
Oh ja, 2de hands stokke's gaan incl. alles nog weg voor tegen de 100 euro. Dat vind ik zelf echt heel veel geld voor een duidelijk 2de hands artikel. Vooral omdat nieuw incl. alles tegenwoordig 170 euro kost. Ben dus erg blij met mn deal, manlief moest er alleen wel echt een enorm stuk voor rijden vanuit zn werk, maar dan heb je wel een deal (in the middle of nowhere zijn ze goedkoper).
  donderdag 16 december 2010 @ 12:16:53 #119
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89994026
Reactie van baby park:

"Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Heel erg bedankt voor het doorgeven, dit klopt inderdaad niet we gaan het direct aanpassen.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende geīnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Babypark Klantenservice"
  donderdag 16 december 2010 @ 12:17:21 #120
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89994039
Kwartet *O* *O* *O*
pi_90002402
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:34 schreef pessie het volgende:
Oh ja, 2de hands stokke's gaan incl. alles nog weg voor tegen de 100 euro. Dat vind ik zelf echt heel veel geld voor een duidelijk 2de hands artikel. Vooral omdat nieuw incl. alles tegenwoordig 170 euro kost. Ben dus erg blij met mn deal, manlief moest er alleen wel echt een enorm stuk voor rijden vanuit zn werk, maar dan heb je wel een deal (in the middle of nowhere zijn ze goedkoper).
ik rijd soms ook best ver voor een leuke aanbieding. En straks weer verkopen voor minimaal dezelfde prijs, dat lukt vast met die stoel.

mijn kids kunnen alles mollen, zijn ze heer en meester in. Ook onverwoestbare tripp trapp stoelen :P , ze bijten er gewoon de verf vanaf als ik niet snel genoeg met de lepel met eten ben :X
  donderdag 16 december 2010 @ 15:45:32 #122
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90002628
En zou je de babyseat ook op een oude kunnen plaatsen?
Kan het nergens vinden.

Voor beschadigingen ben ik niet echt bang, zou ook zo voor een tweedehands gaan mits leuke prijs.
Maar de kleur die ik wil hebben zie ik niet vaak voorbij komen.
  donderdag 16 december 2010 @ 15:54:23 #123
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90003167
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
En zou je de babyseat ook op een oude kunnen plaatsen?
Kan het nergens vinden.

Voor beschadigingen ben ik niet echt bang, zou ook zo voor een tweedehands gaan mits leuke prijs.
Maar de kleur die ik wil hebben zie ik niet vaak voorbij komen.
Volgens mij kan de nieuwe babyseat niet op een oude tripp trapp, maar misschien zijn er mensen die dat beter weten? Daarom ben ik voor een tripp trapp incl beugel en leertje gegaan. De kussentjes van het oude model maken namelijk de stoel iets kleiner en daardoor passend voor een baby van 6 maanden. Kussens leen ik van mn schoonzus maar zijn vaak ook nog wel 2de hands te vinden via MP.

Wat betreft kleur, we hebben kersen. We wilden wel een rode of een witte, maar die blijven heel duur.
  donderdag 16 december 2010 @ 16:06:21 #124
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90003726
Ik bedoel wel de newbornset he :D
Soort van maxi-cosi achtig vorm stoeltje voor op de triptrap.
En ik wil de witte hebben, andere zou hier niet staan.
+ mijn eettafel staat in de woonkamer dus ik moet er wel de hele dag naar kijken :P
pi_90003767
Hier ook iemand die al 3 jaar een IKEA stoel heeft!
De oudste kan er nog steeds in zitten alhoewel ze dat niet wil ;)

Ben zelf heel erg makkelijk maar ga dus echt niet veel geld uitgeven aan zoiets. Ieder zijn eigen ding natuurlijk maar ik vind het zonde. Voor het geld wat je bespaart met deze stoel wil ik nog wel 300x erover struikelen!
Altijd blijven lachen... :)
  donderdag 16 december 2010 @ 16:26:40 #126
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90004606


Ik heb deze vorige week in de babywinkel gezien. Het idee vind ik wel handig, maar het zitje is echt heel klein. Ze hadden er zo'n babyborn pop in gelegd en toen was het zitje bijna gevuld. Dus een flinke baby van een maand of vier en een kilo of 6/7 past daar volgens mij echt niet lekker in.

Dus alleen als je een tenger poppeke hebt is het een handig iets, het zag er verder wel comfortabel uit.

Persoonlijk zou ik hem niet kopen vanwege het feit dat het niet in ligstand is maar vrij rechtop en ik ben zo'n miep die vind dat baby's tot zes maanden hun leven uitsluitend platliggend horen door te brengen.
  donderdag 16 december 2010 @ 16:31:13 #127
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90004807
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:26 schreef Juud79 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb deze vorige week in de babywinkel gezien. Het idee vind ik wel handig, maar het zitje is echt heel klein. Ze hadden er zo'n babyborn pop in gelegd en toen was het zitje bijna gevuld. Dus een flinke baby van een maand of vier en een kilo of 6/7 past daar volgens mij echt niet lekker in.

Dus alleen als je een tenger poppeke hebt is het een handig iets, het zag er verder wel comfortabel uit.

Persoonlijk zou ik hem niet kopen vanwege het feit dat het niet in ligstand is maar vrij rechtop en ik ben zo'n miep die vind dat baby's tot zes maanden hun leven uitsluitend platliggend horen door te brengen.
Wil je dat misschien aan mn zoon komen vertellen? :') die zit het liefst op schoot. Liggen is in dat geval krijsen.
Verder vind ik 100 euro uitgeven voor iets wat je ook kunt oplossen door de wipstoel op tafel te zetten best wel veel.
  donderdag 16 december 2010 @ 17:26:47 #128
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90007355
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:31 schreef pessie het volgende:

[..]

Wil je dat misschien aan mn zoon komen vertellen? :') die zit het liefst op schoot. Liggen is in dat geval krijsen.
Verder vind ik 100 euro uitgeven voor iets wat je ook kunt oplossen door de wipstoel op tafel te zetten best wel veel.
Is het ook, belachelijk veel geld. Wij kunnen straks gewoon de box bij ons rijden de eerste paar maanden, wipper voldoet idd ook.
Als jij je zoon eenmaal laat zitten, dan weet ie dat het kan en wil ie dat ook, ik zou zeggen gewoon niet meer doen als hij er te jong voor is. Er is ook nog zoiets als een tussenweg, een beetje laten hangen, zodat net zijn hoofd overeind is en hij wel wat kan zien, maar niet zijn rug belast. Dat is gewoon niet goed tot zes maanden, net als dat mensen hun kind 'laten staan' ook niet doen. Ze gaan het allemaal vanzelf doen en zijn maar zo kort een kleine baby.
pi_90043151
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:26 schreef Juud79 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb deze vorige week in de babywinkel gezien. Het idee vind ik wel handig, maar het zitje is echt heel klein. Ze hadden er zo'n babyborn pop in gelegd en toen was het zitje bijna gevuld. Dus een flinke baby van een maand of vier en een kilo of 6/7 past daar volgens mij echt niet lekker in.

Dus alleen als je een tenger poppeke hebt is het een handig iets, het zag er verder wel comfortabel uit.

Persoonlijk zou ik hem niet kopen vanwege het feit dat het niet in ligstand is maar vrij rechtop en ik ben zo'n miep die vind dat baby's tot zes maanden hun leven uitsluitend platliggend horen door te brengen.
Ik vind het er geknutseld uitzien, alsof het er niet bij hoort
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:54:54 #130
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90044562
Laatste keer dat ik erop terugkom, ik kwam nog een foto tegen, met een minibaby. Het is dus ook op zichzelfstaand te gebruiken. Maar klein he?

Voor de rest zijn wij nog steeds voornemens een Stokke kinderstoel te kopen en wellicht toch maar een nieuwe. Nu we het bedje van Stokke hebben zijn we helemaal fan.

  vrijdag 17 december 2010 @ 14:57:19 #131
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90044659
mjah ik denk ook dat 't niet zo groot is omdat ze daarna natuurlijk in de stoel kunnen met verkleiner & tuigje.
Dit is echt t/m 6 maanden als je een kleintje hebt.

Isa was (is nog steeds) heel klein, ik ben benieuwd. :P

Maar ik vind de Nuna (wipstoeltje) ook geweldig, dus twijfel.
Zonde om dubbel te kopen zo handig is dat stokke geval ook weer niet.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:08:24 #132
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90045056
Ik vind het inderdaad wel een heel klein stoeltje als ik zo kijk. Nathan is nu 4.5 maanden en zou er volgens mij niet meer in passen terwijl hij ook nog te jong is om in de stoel te zitten.
Verder vind ik het net een maxi cosi, en daarvan wordt gezegd dat kinderen niet langer dan 2 uur daarin mogen zitten.
pi_90084509
Wij hadden eerst deze van Roba. Er zitten naar mijn mening iets teveel kieren en naden in waar etensresten in achterblijven. Het riempje zit vast aan het blaadje met spijkers waardoor overstappen naar stoeltje en tafeltje ook niet echt praktisch is.

Daarna een van de Ikea. Makkelijk schoon te maken en na een weekje ben je die pootjes ook wel gewend :).
pi_120452997
Dit topic maar een schop gegeven omdat ik niet kan vinden wat ik wil.

Wij willen Tripp Trapp's aanschaffen. Maar nu ben ik aan uitzoeken wat ik precies moet hebben.
Voor de baby wil ik straks zo'n new born set aanschaffen zodat ze bij ons aan tafel kan.
Ik heb gezien met de eerste (nu hoeven ze niet op elkaar te lijken maar okay) dat we niet beide aan tafel konden omdat ze altijd rond die tijd begon te huilen.
Dus voor de kleine ben ik er wel over uit wat ik "moet" aanschaffen.

Het gaat om mijn dochter (april '11). Die zit nu in een houten kinderstoel met een tuigje en zonder blad. Deze gaat straks naar mijn ouders en is zeker niets mis mee.

Maar dan de Tripp Trapp. Je kan er een tuigje bij bestellen en een babyset. Nu heeft de kleine best stevige bovenbenen. Word het dan niet proppen geblazen in de babyset? Er staat bij de beschrijving dat deze te gebruiken is tot 36 maanden maar dat staat bij het tuigje ook.

Beide aanschaffen is niet nodig toch? 1 van 2 is genoeg.
Aangezien ze nu ook soms wil gaan staan in de stoel durf ik het niet aan om zonder babyset of tuigje in de stoel te zetten.

Bij de oude stoelen zat toen een beugel met een leertje. Ik vind het jammer dat men die niet meer verkoopt. Nu kan ik op marktplaats zoeken naar zo'n beugel maar past die dan weer op de nieuwe versies?

Wat te doen?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:12:05 #135
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_120453070
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Tally het volgende:
Dit topic maar een schop gegeven omdat ik niet kan vinden wat ik wil.

Wij willen Tripp Trapp's aanschaffen. Maar nu ben ik aan uitzoeken wat ik precies moet hebben.
Voor de baby wil ik straks zo'n new born set aanschaffen zodat ze bij ons aan tafel kan.
Ik heb gezien met de eerste (nu hoeven ze niet op elkaar te lijken maar okay) dat we niet beide aan tafel konden omdat ze altijd rond die tijd begon te huilen.
Dus voor de kleine ben ik er wel over uit wat ik "moet" aanschaffen.

Het gaat om mijn dochter (april '11). Die zit nu in een houten kinderstoel met een tuigje en zonder blad. Deze gaat straks naar mijn ouders en is zeker niets mis mee.

Maar dan de Tripp Trapp. Je kan er een tuigje bij bestellen en een babyset. Nu heeft de kleine best stevige bovenbenen. Word het dan niet proppen geblazen in de babyset? Er staat bij de beschrijving dat deze te gebruiken is tot 36 maanden maar dat staat bij het tuigje ook.

Beide aanschaffen is niet nodig toch? 1 van 2 is genoeg.
Aangezien ze nu ook soms wil gaan staan in de stoel durf ik het niet aan om zonder babyset of tuigje in de stoel te zetten.

Bij de oude stoelen zat toen een beugel met een leertje. Ik vind het jammer dat men die niet meer verkoopt. Nu kan ik op marktplaats zoeken naar zo'n beugel maar past die dan weer op de nieuwe versies?

Wat te doen?
Mocht je voor en beugel met een leertje gaan, dan heb ik die nog wel liggen!
pi_120453131
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:12 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Mocht je voor en beugel met een leertje gaan, dan heb ik die nog wel liggen!
O+ Daar heb ik toch een voorkeur voor. Maar moettie wel passen :')
Zal het onthouden dank je!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_120460303
Ik zag net op een ander forum dat de stoelen vanaf 2011 geen uitsparingen meer heeft voor de beugel dus dat word hem (helaas) niet.

Dan dus nog de keuze het tuigje of de babyset.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_120461096
Tja, het hangt helemaal van je kind af, Tally. Mijn kindjes zaten vanaf een jaar of 1,5 in de stoel zonder een beugel of wat dan ook. Bij Ivan begon de beugel wat krap te zitten, maar die was vrij groot voor zijn leeftijd. Bij Lena ging het nog prima wat spekbeentjes betreft.

De beugel geeft genoeg ondersteuning om er niet uit te vallen, maar klimgrage kindjes komen er wel uit en daar is een tuigje handig voor. Wij hebben nooit een tuigje nodig gehad.

Ik zou de beugel in ieder geval kopen, want die heb je voor de jongste straks sowieso nodig. Met een beetje mazzel kan je oudste tegen die tijd net zonder. Met een tuigje zou ik wachten. Dat kun je altijd nog aanschaffen als je merkt dat je dochter eruit klimt en rare capriolen uithaalt.

De newborn set vind ik ontzettend duur. Wij hebben het nooit nodig gevonden. Lena lag in de box die naast onze eettafel stond. We hadden daar wieltjes onder gemonteerd zodat we die dichtbij konden schuiven. Later zijn we de wipstoel gaan gebruiken. Maar als je het geld voor zo'n set over hebt, dan zul je er vast veel plezier van hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_120461846
Wij hebben de babyset bij de Tripp Trapp en dat bevalt prima. Ze zit er mooi stevig in en hij is net laag genoeg om onder het tafelblad te schuiven zodat ze mooi aan tafel zit.

Tuigje heb ik van iemand gekregen, maar nog niet gebruikt. Op het kinderdagverblijf zitten de kids standaard in het tuigje (kids in de kinderstoel dus, niet de oudere kids).
pi_120462054
Wij hebben een bambino tripp trapp stoel maar die voetenplank valt er telkens onderuit we hebben alles zoals het moet gemonteerd ik snap er niks van:S Als Amber erin zit en ze zet haar voetjes op de plank en beweegt een beetje valt dat ding er al af. ook als je Lisa eruit tilt verschuift de plank waar ze op zit. Iemand die dit herkent?

Beugel en tuigje waren hier wel bij aanzig al. Als ik hem zelf gekocht had had ik hem terug gebracht maar heb hem gehad in oktober maar pas sinds 2 weken hier in huis.,.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_120465031
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
Tja, het hangt helemaal van je kind af, Tally. Mijn kindjes zaten vanaf een jaar of 1,5 in de stoel zonder een beugel of wat dan ook. Bij Ivan begon de beugel wat krap te zitten, maar die was vrij groot voor zijn leeftijd. Bij Lena ging het nog prima wat spekbeentjes betreft.

De beugel geeft genoeg ondersteuning om er niet uit te vallen, maar klimgrage kindjes komen er wel uit en daar is een tuigje handig voor. Wij hebben nooit een tuigje nodig gehad.

Ik zou de beugel in ieder geval kopen, want die heb je voor de jongste straks sowieso nodig. Met een beetje mazzel kan je oudste tegen die tijd net zonder. Met een tuigje zou ik wachten. Dat kun je altijd nog aanschaffen als je merkt dat je dochter eruit klimt en rare capriolen uithaalt.

De newborn set vind ik ontzettend duur. Wij hebben het nooit nodig gevonden. Lena lag in de box die naast onze eettafel stond. We hadden daar wieltjes onder gemonteerd zodat we die dichtbij konden schuiven. Later zijn we de wipstoel gaan gebruiken. Maar als je het geld voor zo'n set over hebt, dan zul je er vast veel plezier van hebben.
Ga ik doen! Dank je :)

En de box op wieltjes of naast de eetkamertafel is bij ons helaas geen optie. Dus we kopen (of liever gezegd we krijgen) de newborn set zodat ze bij ons aan tafel kan.

En nu online shoppen en hopelijk heb ik het voor de kerst binnen :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_120466898
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:50 schreef Tally het volgende:
Ik zag net op een ander forum dat de stoelen vanaf 2011 geen uitsparingen meer heeft voor de beugel dus dat word hem (helaas) niet.

Dan dus nog de keuze het tuigje of de babyset.
wacht effe, bedoel je het gat in zitplank? Want dat zit er nog, tenminste in de stoel die ik een maand of 2 geleden kocht. Je klemt het nieuwe plastic zitding daarin namelijk gewoon vast.
Voor staan in de stoel is maar 1 oplossing: voetenplankje lager zodat ie er net niet meer in kan gaan staan.
Ik ken alleen het nieuwe zitding, maar ondanks dat ik geen dikzak met dikke bovenbenen heb, vind ik hem best krap en nu soms al een gevecht om em er in te krijgen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:43:14 #143
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_120467279
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef mefke79 het volgende:

[..]

wacht effe, bedoel je het gat in zitplank? Want dat zit er nog, tenminste in de stoel die ik een maand of 2 geleden kocht. Je klemt het nieuwe plastic zitding daarin namelijk gewoon vast.
Voor staan in de stoel is maar 1 oplossing: voetenplankje lager zodat ie er net niet meer in kan gaan staan.
Ik ken alleen het nieuwe zitding, maar ondanks dat ik geen dikzak met dikke bovenbenen heb, vind ik hem best krap en nu soms al een gevecht om em er in te krijgen.
Ik heb Lientje er sinds een week of drie zonder beugel in, maar wel nog met tuigje. Dat gaat prima, ondanks dat ze een klimgeit is, wellicht het proberen waard, wij hebben gewoon zo'n jippie tuigje.
pi_120467384
Tienus pakt zelf de stoel van zijn broer en klimt er dan met gemak op, gaat zitten enzo, maar als ie effe niet oplet wil ie er nog wel eens onderuit afzakken. Dus vandaar nog met beugel. Zou een tuigje daar ook tegen/voor werken?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_120467407
Sofie zit nog in de beugel. Ze zit nog prima zo, dus laten we het zo.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:04:15 #146
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_120468055
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:45 schreef mefke79 het volgende:
Tienus pakt zelf de stoel van zijn broer en klimt er dan met gemak op, gaat zitten enzo, maar als ie effe niet oplet wil ie er nog wel eens onderuit afzakken. Dus vandaar nog met beugel. Zou een tuigje daar ook tegen/voor werken?
Ja hoor, hier tot nu toe een keer voorgekomen, ze duwde haar stoel bij de tafel vandaan en strekte zich uit boosheid en toen hing ze in dr tuigje. Die zit om dr schouders en borst en vrij strak, dus het kan niet om haar keel heen ofzo. Zonder tuigje vind ik nog net te eng, nu kan ik nog even snel in de keuken wat pakken en kan ze dan niet van dr stoel af vallen. Tzt probeer ik het gewoon af en toe zonder.

Wij hebben overigens altijd al een tuigje, voornamelijk vanwege oppaskind, die kan zelfs met beugel gaan staan in de TrippTrapp, Lientje kon dat door haar spekbenen net niet. Toch vond ik dat wel een eng idee, want zou ik haar zonder kussentjes en met beugel erin zetten dat had ze er ook uit kunnen klimmen. Dat viel me toch een beetje tegen....ow ja en met het voetenplankje redelijk laag...
pi_120468886
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef mefke79 het volgende:

[..]

wacht effe, bedoel je het gat in zitplank? Want dat zit er nog, tenminste in de stoel die ik een maand of 2 geleden kocht. Je klemt het nieuwe plastic zitding daarin namelijk gewoon vast.
Voor staan in de stoel is maar 1 oplossing: voetenplankje lager zodat ie er net niet meer in kan gaan staan.
Ik ken alleen het nieuwe zitding, maar ondanks dat ik geen dikzak met dikke bovenbenen heb, vind ik hem best krap en nu soms al een gevecht om em er in te krijgen.
Nee het gat in de zitplank zit er wel ja. Die heb ik gezien. Maar ik las dat er 2 kleine uitsparingen in de zijkant moesten zitten voor de beugel. En dat deze uitsparingen er bij de nieuwe niet meer zaten.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_120474056
Ik heb deze constructie:



een jaar geleden gekocht. Je klemt die plastic beugel tussen de houten rugleuningen in. Dat rugleuninkje kan er ook nog uit. En mijn toch niet hele kleine babyjongen (lengte en gewicht gemiddeld) heeft tot hij zelfstandig kon zitten (ruim 7 maanden) in dat babykuipje gezeten. Paste prima :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_120479859
Ik heb net de stoelen besteld. Zoals Claudia aangaf de babyset besteld en mocht het niet passen is het alvast voor ieniemini. En koop ik het tuigje alsnog. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:40:11 #150
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138084613
Ja hooi! Mega-kick!

Ik zie door de kinderstoelenbomen het bos niet meer. Stokke lijkt me serieus niks (dat is toch geen fijne stķel) en het liefst zou ik een bloom kopen maar veel te duur, dus op zoek naar een alternatief. En dan is er zoveel en lijkt alles hetzelfde en toch anders.

Mijn oog is tot nu toe gevallen op de chicco Polly magic, die ook in ligstand kan met speelgoedjes en zulks. Maar is dat wat?

Welke kinderstoelen bevallen jullie goed? Aanraders, Anyone?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_138086543
We hebben die van ikea voor 2 kinderen gebruikt, doet het prima.
pi_138086841
Die Ikea-stoelen zijn prima voor incidenteel gebruik bij opa en oma ofzo maar voor vast gebruik zou ik dat echt niet aanraden. Die poten steken zo ver uit, heb er bij m'n moeder al regelmatig bijna m'n nek over gebroken en met mij velen :').

Verder geen advies voor je want wij hebben een Tripp Trapp ;)
  zondag 23 maart 2014 @ 20:26:05 #153
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138087017
Ik ben ook zo'n lompe doos dat ik vrees dat m'n muppet binnen een dag door de kamer vliegt omdat mama een aanvaring had met de stoelpoot :P

Die tripp Trapps he.. Ze moeten haast wel fijn zijn, want half Nederland is er lyrisch over, maar een kindje kan toch helemaal niet lekker zitten op/in zon stoel? En ook niet veilig/stevig als ze net uit dat harnasje gegroeid zijn? Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor want zo goed ben ik niet op de hoogte, maar op t zicht vind ik ze niet zo praktisch :@
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 23 maart 2014 @ 20:33:57 #154
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_138087438
Hier een trip trapp, J. zit er prima op hoor. Zit een kussentje op, en hij zit natuurlijk ook op een luier he, lekker zacht. En hij moet echt zelf zitten, kan niet hangen in een comfortabel bakje, dus goed voor zn rugspieren. Nadeel is wel dat ie er pas met 8/9 maanden echt goed in zat. Groot voordeel vind ik dat ie echt bij ons aan tafel zit, en t ziet er ook nog wel ok uit (die stoel moet toch een paar jaar in de kamer staan).

Dochter van vriendin zat er laatst hier op zonder stoelverkleiner, die is bijna 2.5, en dat ging helemaal prima hoor. J. is zelf zon smalle, die pas zeker nog wel tot zn tweede verjaardag in de stoelverkleiner.
pi_138087486
Nou heb ik natuurlijk alleen nog maar ervaring met de Tripp Trapp met harnasje maar ik heb wel het idee dat ze er fijn in zit. Het is een superstabiele stoel en ik vind het fijn dat er geen poten uitsteken. Daar zou ik wel op letten, heb even gegoogled op die Chicco Polly magic maar daar lijken de poten ook wel wat uit te steken.

De Tripp Trap vind ik ook zo ideaal omdat we 'm nog jaaaaaren kunnen gebruiken. En ik vind 'm gewoon mooi, zo'n Bloom vind ik bijvoorbeeld echt spuuglelijk, sorry :P.
pi_138087590
De Bloom is ideaal heb ik bij Twentemeisje gezien, maar die prijs :X
  zondag 23 maart 2014 @ 20:40:42 #157
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_138087887
Al vier jaar de TrippTrapp in gebruik. Inmiddels twee stoelen en nog nooit een seconde spijt gehad.
Ik vind ze enorm fijn en de kinderen kunnen er makkelijk op en af klimmen. De babyinsert hebben we nooit gehad, ze zaten eerst in de wipper die bij ons op de tafel stond en toen ze goed konden zitten gingen ze in de stoel.
Er is een periode geweest dat ze niet goed zaten, maar we hebben de stoel van de Ikea ook en daar zaten ze toen prima in.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_138088005
Ik heb de Ikea stoel gekregen van een collega..die voldoet hier prima.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:00:36 #159
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_138089202
We hebben een Tripp trapp en een IKEA antilop. Op zolder staat gelukkig nog een opknap Tripp trapp, ben eigenlijk echt klaar met de IKEA stoel, alles valt tussen het kind en het blad, ze kan eruit klimmen (HOE?), riempje gaat los.... Ik denk dat ik maar eens verfafbijt ga kopen...
pi_138089690
Het blad van die stoel gebruiken we al een jaar niet meer, ze kan idd zelf eruit klimmen (staan) en vanaf de stoel-eet tafel-in de ikea stoel gaan zitten :D
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus ik vind hem prima :Y
Die triptrap zou bij onze mini keukentje niet hebben gepast denk ik...
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_138092675
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:26 schreef Kimpossible het volgende:
Ik ben ook zo'n lompe doos dat ik vrees dat m'n muppet binnen een dag door de kamer vliegt omdat mama een aanvaring had met de stoelpoot :P

Die tripp Trapps he.. Ze moeten haast wel fijn zijn, want half Nederland is er lyrisch over, maar een kindje kan toch helemaal niet lekker zitten op/in zon stoel? En ook niet veilig/stevig als ze net uit dat harnasje gegroeid zijn? Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor want zo goed ben ik niet op de hoogte, maar op t zicht vind ik ze niet zo praktisch :@
Hoezo niet dan? Je haalt eerst de rugleuning eruit als het krap wordt. Dat was hier met ruim een jaar en toen zat de mijne echt heel stevig. En daarna de beugel aan de voorkant als je kind zelf in en uit kan/wil klimmen, met een jaar of twee. Het is dan net een gewone stoel, rugleuning, zitvlak en steun onder de voeten, maar een pak-'m-beet tweejarige zit toch ook gewoon als een volwassene :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_138092744
Quote edit faal :6
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 23 maart 2014 @ 22:05:27 #163
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138094004
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Hoezo niet dan? Je haalt eerst de rugleuning eruit als het krap wordt. Dat was hier met ruim een jaar en toen zat de mijne echt heel stevig. En daarna de beugel aan de voorkant als je kind zelf in en uit kan/wil klimmen, met een jaar of twee. Het is dan net een gewone stoel, rugleuning, zitvlak en steun onder de voeten, maar een pak-'m-beet tweejarige zit toch ook gewoon als een volwassene :?
Haha nou, ik heb dus totaal geen verstand van die stoelen, maar het zitvlak lijkt zo krap en idd geen kuipje om in te zitten (maar dat dat dan weer goed is voor spiertjes had ik nog niet over nagedacht natuurlijk :') ). Ik weet t niet, tis een gevoel dat op weinig gebaseerd is :+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 23 maart 2014 @ 22:08:42 #164
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_138094229
Grootste voordeel van de Tripp Trapp vind ik toch de vormgeving, de stoel past goed bij ons interieur :+

Ander voordeel leek me dat je kind heel lang gebruik kan maken van de stoel, maar onze peuter zit er nagenoeg nooit op, die wil alleen nog maar op een grote stoel zitten :{w
Oude (on)bekende.
  Licht Ontvlambaar zondag 23 maart 2014 @ 22:24:48 #165
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138095573
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:08 schreef Mevr_Mus het volgende:
Grootste voordeel van de Tripp Trapp vind ik toch de vormgeving, de stoel past goed bij ons interieur :+

Ander voordeel leek me dat je kind heel lang gebruik kan maken van de stoel, maar onze peuter zit er nagenoeg nooit op, die wil alleen nog maar op een grote stoel zitten :{w
Hier issie al haast 9 jaar in gebruik, Isa zit er nog steeds liever op dan op een gewone stoel :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_138097270
Wij gaan deze week toch een Tripp Trapp halen :). Vormgeving, meegroeien maar vooral omdat een kindje er echt op moet zitten ipv erin kan 'hangen'.

Misschien als je zo enthousiast bent over de Bloom op Marktplaats kijken? Zal je ongetwijfeld al hebben gedaan though :P
  zondag 23 maart 2014 @ 23:09:59 #167
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138098371
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:50 schreef GotC het volgende:
Wij gaan deze week toch een Tripp Trapp halen :). Vormgeving, meegroeien maar vooral omdat een kindje er echt op moet zitten ipv erin kan 'hangen'.

Misschien als je zo enthousiast bent over de Bloom op Marktplaats kijken? Zal je ongetwijfeld al hebben gedaan though :P
Juah, maar vanuit onze gezellige uithoek is alles meeega ver weg en in n straal van 75 km is r telkens niks geschikts. :')

Ik ga me toch ook nog maar eens wat beter inlezen in n stokke, al is die volgens mij compleet met babysnugglemandjeding en harnasje en blad en toestanden net zo duur als een bloom nieuw :P
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_138099046
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Juah, maar vanuit onze gezellige uithoek is alles meeega ver weg en in n straal van 75 km is r telkens niks geschikts. :')

Ik ga me toch ook nog maar eens wat beter inlezen in n stokke, al is die volgens mij compleet met babysnugglemandjeding en harnasje en blad en toestanden net zo duur als een bloom nieuw :P
Dat schiet idd niet op -O- Niks te combineren met een dagje weg bv?

Lol, ja dan wel :D Wij gaan nu alleen voor stoel+babyinzet+kussen. Tuigje van prenatal past er ook op :)

Lastig uitkiezen he, kinderstoelen? Zat gisteren nog in dit topic te speuren naar advies :D
pi_138099603
Wij hebben er een van Geuther:


Ik vind hem zelf best handig en mooi (Duh, anders had ik 'm niet gekocht) maar ik heb 'm eigenlijk niet zonder het plankje enzo in gebruik gehad. Lars paste er nog tot ruim 3,5 jaar in, en we hebben hem dus ook nog tot die tijd telkens erin en -uit getild. Inmiddels zit hij (met een extra dik kussen) op een gewone eetkamerstoel en is de kinderstoel weer een standje hoger gezet voor Femke. Ik weet dus nog niet hoe deze bevalt als je hem voor grotere kindjes zou willen blijven gebruiken. Ik denk eigenlijk niet eens zo heel handig, aangezien die 'armleuningen' er wat onhandig uitzien dan...
  zondag 23 maart 2014 @ 23:56:15 #170
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138100356
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:40 schreef Kimpossible het volgende:
Mijn oog is tot nu toe gevallen op de chicco Polly magic, die ook in ligstand kan met speelgoedjes en zulks. Maar is dat wat?
Geweldig!!!!!!!!!! *O* *O* O+ O+ *O* *O* mijn beste koop ooit O+ O+ O+

hier met mijn toen bijna 3 jarige peuter er in O+ voeten ding kon nog een stand naar beneden en dan zit het weer normaal ;)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 23 maart 2014 @ 23:57:28 #171
381212 Gulara
From the future
pi_138100395
Kp als je wat meer een kuipje wil, maar dan zonder erin te hangen. Wij hebben de Phil and Teds Poppy.

+
-Eigen tafelblad dat afgewassen kan worden (misschien zelf in de vaatwasser maar dat weet ik niet zeker).
-Fijne stoel waar maar moeilijk uit geklommen kan worden. Aangezien die van ons tuigjes haat is het fijn dat ze niet nodig zijn.
-Mogelijkheid om de stoel laag te zetten. (Was fijn toen ie nog klein was, konden wij lekker op de bank eten :7 )

-
-Het zitje meteen na gebruik schoonmaken anders krijg je etensresten er nog maar moeilijk af.
-Bredere poten dan tripp Trapp.
pi_138101883
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:37 schreef Shandaly het volgende:
Wij hebben er een van Geuther:
[ afbeelding ]

Ik vind hem zelf best handig en mooi (Duh, anders had ik 'm niet gekocht) maar ik heb 'm eigenlijk niet zonder het plankje enzo in gebruik gehad. Lars paste er nog tot ruim 3,5 jaar in, en we hebben hem dus ook nog tot die tijd telkens erin en -uit getild. Inmiddels zit hij (met een extra dik kussen) op een gewone eetkamerstoel en is de kinderstoel weer een standje hoger gezet voor Femke. Ik weet dus nog niet hoe deze bevalt als je hem voor grotere kindjes zou willen blijven gebruiken. Ik denk eigenlijk niet eens zo heel handig, aangezien die 'armleuningen' er wat onhandig uitzien dan...
.

Die hebben wij ook.

Oudste zit al vanaf 2 en een beetje op een gewone stoel en daarvoor klom ie er zelf in en uit.
Is nu in gebruik voor de jongste (uiteraard :)).
Past bij ons ook gewoon onder de tafel, dus steekt niet echt uit enzo.
pi_138103599
Tripp Trapp bevalt hier uitstekend en m'n nichtjes van 6 zitten er ook nog steeds goed op.
Ik heb trouwens ook zo'n Ikeading voor 10 euro gekocht. Ideaal om mee te nemen op vakantie of als je bij iemand op bezoek gaat. Daar ben ik echt blij mee!
pi_138104399
IKEA stoel voor erbij is inderdaad echt handig. Ook voor in de tuin, voor op bezoek, voor bezoek... En het kost geen drol! Voor continu gebruik vind ik hem minder geschikt omdat je dan volgens mij een voetensteun mist. Die beentjes bungelen altijd zo in een IKEA stoel
  maandag 24 maart 2014 @ 08:50:03 #175
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_138104929
De benen van mijn 3 jarige reus bungelen in de Ikea stoel bijna op de grond ;) maar het is meer je eigen idee dan dat kind er last van heeft.
Hij zit er hier wel dagelijks in.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 24 maart 2014 @ 09:38:01 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138105657
Hier 3 tripp trapps in gebruik (gekregen gelukkig). Zelfs M zit nog gewoon in dat verkleinding met beugel. En dan vooral omdat hij prima bijft zitten en ik er nog niet aan gedacht heb om het eruit te halen :@

Ook 3 Ikeastoelen voor erbij, 2 bij mijn moeder, 1 bij mijn schoonzusje. Ideaal om mee te nemen en voor bij oma. Voor buiten zet ik gewoon de tripp trapps in de tuin.
pi_138105994
Voor de tripp trapp lovers: nu 129 euro bij de prenatal *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_138106471
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
Voor de tripp trapp lovers: nu 129 euro bij de prenatal *O*
Niet pas vanaf morgen?
pi_138106485
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:10 schreef GotC het volgende:

[..]

Niet pas vanaf morgen?
Mag ook!
Sarcasme. Herken het.
pi_138106667
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mag ook!
:D
Close enough! Maar ¤129 is een goede aanbieding :9
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:16:59 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138195036
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 07:58 schreef Shandaly het volgende:
IKEA stoel voor erbij is inderdaad echt handig. Ook voor in de tuin, voor op bezoek, voor bezoek... En het kost geen drol! Voor continu gebruik vind ik hem minder geschikt omdat je dan volgens mij een voetensteun mist. Die beentjes bungelen altijd zo in een IKEA stoel
Kan die een beetje fatsoenlijk ingeklapt worden om op te bergen?
KuikenGuppy
pi_138195467
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Kan die een beetje fatsoenlijk ingeklapt worden om op te bergen?
De poten kun je er makkelijk af halen (en weer in klikken). Aan het zitje zelf valt niets kleiner te maken.
pi_138202440
Wij hadden een ouderwetse voor in het begin (vanaf ca 6 mnd - 1,5 jaar of zo). Was een krijgertje.

Deze:


Nu zit dochter van 4 op een juniorstoel van Ikea.



En zoon van 2 op een Hindeloopense stoel, waar mijn vader (en zus, broer en ikzelf) ook op gezeten hebben. O+

Zo een:

maar dan de stoel in de kleuren van het tafeltje (heb even geen eigen foto van de stoel)

Die eerste en laatste zijn niet heel praktisch: lastig schoonmaken, je kan ze net niet goed aanschuiven, enz. Maar ik vind ze zo veel mooier (vooral de Hindeloopense) dan een tripptrapp of zo, dat dat me allemaal niet zo veel uitmaakt.
pi_138504061
Kwam net deze tegen, voor de echt decadente babybillen (340 euro :')). Maar ik vind 'm wel moooiiiii O+

pi_138504772
Ooh prachtig! O+ De baby kan er toch wel maar een paar maanden in? Voor de echte decadentie? :9~
pi_138505270
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:10 schreef Limone het volgende:
Ooh prachtig! O+ De baby kan er toch wel maar een paar maanden in? Voor de echte decadentie? :9~
Uiteraard, je gaat toch geen jaren met je billen op dezelfde stoel zitten, het idee! :{w
  zondag 20 april 2014 @ 21:40:48 #187
344469 Amsel
zonder t
pi_139090455
Iemand ervaring met een kinderstoel van Yuunic? Ik vind het ontwerp heel slim (een Tripp Trapp met wielen eigenlijk) en het feit dat 'ie in 99 kleuren komt heel tof :D Maar ik zie 'm alleen maar op Duitse en een enkele Belgische site en kan nergens ervaringen vinden. Lijkt van een jong bedrijf te zijn. Desnoods ga ik ze direct mailen om wat vragen te stellen (kan 'ie niet achteroverkukelen door die wielen als je kind hard heen en weer zit te wippen) en misschien wel te zien of ze in NL leveren.

pi_139090674
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:49 schreef L0t.. het volgende:
Kwam net deze tegen, voor de echt decadente babybillen (340 euro :')). Maar ik vind 'm wel moooiiiii O+

[ afbeelding ]
Lijkt me heel onpraktisch zo'n "sidetable".
pi_139092152
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Amsel het volgende:
Iemand ervaring met een kinderstoel van Yuunic? Ik vind het ontwerp heel slim (een Tripp Trapp met wielen eigenlijk) en het feit dat 'ie in 99 kleuren komt heel tof :D Maar ik zie 'm alleen maar op Duitse en een enkele Belgische site en kan nergens ervaringen vinden. Lijkt van een jong bedrijf te zijn. Desnoods ga ik ze direct mailen om wat vragen te stellen (kan 'ie niet achteroverkukelen door die wielen als je kind hard heen en weer zit te wippen) en misschien wel te zien of ze in NL leveren.

[ afbeelding ]
Waarom zitten er eigenlijk wielen onder :?
  zondag 20 april 2014 @ 23:11:15 #190
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_139095157
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 22:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Waarom zitten er eigenlijk wielen onder :?
Zodat wanneer je kind achteruit leunt, je kind nog makkelijker op z'n plaat gaat?
pi_139095316
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 23:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zodat wanneer je kind achteruit leunt, je kind nog makkelijker op z'n plaat gaat?
Ah, ik dacht meer aan kinderwagen/kinderstoel combi! Lekker rondrijden op straat ermee ^O^
  zondag 20 april 2014 @ 23:14:54 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_139095339
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 23:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Ah, ik dacht meer aan kinderwagen/kinderstoel combi! Lekker rondrijden op straat ermee ^O^
Met een stoel?
Ik zie het praktische ook niet zo
pi_139095390
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 23:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Met een stoel?
Ik zie het praktische ook niet zo
Precies :P
  zondag 20 april 2014 @ 23:26:03 #194
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_139095778
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:49 schreef L0t.. het volgende:
Kwam net deze tegen, voor de echt decadente babybillen (340 euro :')). Maar ik vind 'm wel moooiiiii O+

[ afbeelding ]
Deze heeft wel het de nadeel dat je continu over die klotepoten heenstruikelt net als die Ikeastoelen :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 21 april 2014 @ 00:00:18 #195
344469 Amsel
zonder t
pi_139097171
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 22:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Waarom zitten er eigenlijk wielen onder :?
Leek me juist wel handig bij het verplaatsen, die Tripp Trapps lijken me zo lomp? Maar ik ben dus wel heel benieuwd of die dingen een beetje stabiel zijn.
pi_139097562
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 00:00 schreef Amsel het volgende:

[..]

Leek me juist wel handig bij het verplaatsen, die Tripp Trapps lijken me zo lomp? Maar ik ben dus wel heel benieuwd of die dingen een beetje stabiel zijn.
We hebben onze Tripp trapp nog geen enkele keer verplaatst, staat standaard aan de eettafel..
Maar zou ze anders mailen? Hoe ze de veiligheid kunnen waarborgen met wielen onder een stoel?
  maandag 21 april 2014 @ 11:39:45 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_139104742
Tripp Traps zijn voor zover ik ervaren heb ontzettend stabiel. Je moet ze alleen wel zo neerzetten als je ze gewend bent, want als je dat niet doet en je stoot je teen, dan kan je je teen flink kneuzen 8)7
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 21 april 2014 @ 11:45:31 #198
426379 elamanilo
elämänilo
pi_139104899
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 00:09 schreef GotC het volgende:

[..]

We hebben onze Tripp trapp nog geen enkele keer verplaatst, staat standaard aan de eettafel..
Maar zou ze anders mailen? Hoe ze de veiligheid kunnen waarborgen met wielen onder een stoel?
Wij verplaatsen onze tripptrapp best wel vaak, hij staat meestal langs de muur, maar met eten zetten we hem aan tafel. En soms zit ze ook ergens anders, zoals om te skypen met opa en oma bij de computer of als we eens een keer wat fruit eten op de bank of zo. Dus wielen zo eronder lijkt me best wel praktisch! Hier is het trouwens nooit gebeurd dat de stoel wiebelde of zo, dus omvallen door de wielen zou dan ook niet gebeuren. Wij hebben ook een poot in het midden van de tafel, dus tegen een tafelpoot aantrappen om om te vallen dat kan bij ons ook niet. Daar heb ik dus geen ervaring mee, of dat werkelijk zomaar kan gebeuren.
  maandag 21 april 2014 @ 12:18:48 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_139105832
Ik maakte maar een grap. Maar ik zag het al zo voor me. Dat je achterover leunt en dan met die wieltjes..... Rtsj....
Overigens doen jullie voorkomen alsof die trip trap loodzwaar is. Maar dat valt wel reuze mee.
  maandag 21 april 2014 @ 12:20:12 #200
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_139105873
Ik denk dat achterover leunen bijna niet mogelijk is juist met die stoel. Dat ie dan enkel naar achter rolt. Maar je krijgt geen punt te pakken waarop die kan steunen daar aan de achterkant om een wip mechanisme te creëren zeg maar.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 21 april 2014 @ 12:37:57 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_139106364
Er zitten gewoon dopjes onder, je kan hem prima schuiven zonder wieltjes.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_139123153
L0t, is dit wat als wat goedkoper alternatief? childwood evolu
M'n zus heeft die, best leuk ding imho
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:32:54 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_139142473
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 20:48 schreef SupremeEvil het volgende:
L0t, is dit wat als wat goedkoper alternatief? childwood evolu
M'n zus heeft die, best leuk ding imho
is dat een beetje wat? Ik ben namelijk ook daar naar aan het kijken!
disclaimer
pi_139195817
Niks mis mee :) Plastic kuipstoeltje, riempjes erbij. Die vier poten kun je dus verlengen zodat ie aan tafel kan staan (duh, wel zo handig). Als je kindje groter is kun je die lange stokken er tussenuit halen en heb je gewoon een klein laag kinder stoeltje.

't voetenplankje kan volgens mij niet verzet worden qua hoogte... Mijn dreumes (bijna peuter) zit er prima in. Maar kan me voorstellen dat bij een 6/7 maander de beentjes wat bungelen. Tis iig niet zo'n echte meegroeistoel waarbij je zitting en voetenplankje kunt verstellen naar de lengte van je kindje. Verder prima, mooi design voor een redelijke prijs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')