Dan hoop ik dat ze voor het eten dat kindje de kleren al hadden uitgedaanquote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij waren er wel die na het zelf eten, kind zo met kinderstoel en al onder de douche schoven vanwege de zooi.
Dat is heel handig als je gelijksvloers woontquote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij waren er wel die na het zelf eten, kind zo met kinderstoel en al onder de douche schoven vanwege de zooi.
Rienk gaat idd het vaakst gewoon in bad, maar soms moet ik ook schoon en dan neem ik hem ook lekker onder de douche. 2 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef richardrahl het volgende:
Onder de douche houd ik de kids gewoon vast. Een stoel lijkt me niet handig onder een douche?
Maar nu we een bibabad hebben gaan ze daarin, stuk makkelijker dan die kids onder de douche doen. Maar wil een kind wel in een stoel onder de douche? Het zou me verbazen als kinderen dat willen. Die van mij althans niet
[..]
volgens mij had je hier een foto van een mega bubbelbad laatst geplaatst, ik had het wel geweten!
Ik zij de gekquote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die van mij weigeren al tijdens hun 2e levensjaar in een kinderstoel te zittenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier 2 triptraps. Sinds vorige week dochter van bij na 7 doorgeschoven naar een gewone stoel, maar dat alleen zodat kind nummer 3 op de triptrap kon.
volgens mij heeft een vriendin daar 2 stuks van, maar ik weet het niet helemaal zeker. Heb je een afbeelding?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar mijn vraag was, iemand ervaring met kinderstoel van Childwood?
Hij lijkt erg op de Stokke maar lijkt mij minder robuust.
Als je hem gaat bestellen is hij opeens 249 euro weer. Inderdaad een foutje.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:34 schreef pessie het volgende:
Wat een rare besparing. Misschien even mailtje sturen dat er een fout staat op de site. Ik hou van Phil And Teds, helaas is het nogal duur.
Mijn broer heeft nieuwe stokke's. De eerste heeft hij bijna 5 jaar en daar begin je nu pas beschadigingen op te zien. Hangt er misschien ook vanaf hoe je ermee om gaat. Alhoewel, de stoelen bij mn broer gaan mee de tuin in, staan bijna dagelijks bij de keuken. Ze worden intensief gebruikt zeg maar.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:17 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Maar nieuw kopen zou ik niet doen, een kinderstoel is snel beschadigd en na een paar maand zie je geen verschil meer tussen een nieuw en een 2e hands gekochte stoel.
[..]
Als je hem gaat bestellen is hij opeens 249 euro weer. Inderdaad een foutje.
ik rijd soms ook best ver voor een leuke aanbieding. En straks weer verkopen voor minimaal dezelfde prijs, dat lukt vast met die stoel.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:34 schreef pessie het volgende:
Oh ja, 2de hands stokke's gaan incl. alles nog weg voor tegen de 100 euro. Dat vind ik zelf echt heel veel geld voor een duidelijk 2de hands artikel. Vooral omdat nieuw incl. alles tegenwoordig 170 euro kost. Ben dus erg blij met mn deal, manlief moest er alleen wel echt een enorm stuk voor rijden vanuit zn werk, maar dan heb je wel een deal (in the middle of nowhere zijn ze goedkoper).
Volgens mij kan de nieuwe babyseat niet op een oude tripp trapp, maar misschien zijn er mensen die dat beter weten? Daarom ben ik voor een tripp trapp incl beugel en leertje gegaan. De kussentjes van het oude model maken namelijk de stoel iets kleiner en daardoor passend voor een baby van 6 maanden. Kussens leen ik van mn schoonzus maar zijn vaak ook nog wel 2de hands te vinden via MP.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
En zou je de babyseat ook op een oude kunnen plaatsen?
Kan het nergens vinden.
Voor beschadigingen ben ik niet echt bang, zou ook zo voor een tweedehands gaan mits leuke prijs.
Maar de kleur die ik wil hebben zie ik niet vaak voorbij komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |