abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2010 @ 10:44:39 #51
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_83562621
Wij zijn bij Lucie begonnen met zo'n Bopita, en zijn overgestapt naar de Triptrap toen madame acrobatische kuren uit begon te halen. Bij Maja zijn we meteen gestart met een triptrap, zo gezellig en makkelijk vonden we het om 'r direct aan tafel te hebben.
Over de prachtige houten tafel ligt een zeil, en dat gaat er pas af als ze het huis uit zijn zijn

Jelief, voor die Dapper is erg goed naar het ontwerp van de Triptrap gekeken. Lijkt me een degelijk ding.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 5 juli 2010 @ 10:26:06 #52
62233 Jelief
ikke lief!
pi_83672445
Nou ze zijn besteld hoor. Ik heb gisteravond een mailtje gestuurd om te weten te komen hoe ik 2 stoelen tegelijk kon bestellen en hoehetdan met de verzendkosten ging. Vanochtend werd ik gebeld. De opdracht ligt nu in de fabriek en we krijgen een leuke korting! Ik doe wel weer verslag als ze er zijn
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:56:05 #53
62233 Jelief
ikke lief!
pi_83760926
De stoelen waren er dinsdag al! Ze staan nu bij de tafel. Een foto houden jullie nog te goed. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit. De kleuren zijn fris maar niet schreeuwend, door de lak heen zie je nog de houtstructuur. Oja, als je hebt besteld maken ze eenfilmpje over het maken vna 'jouw' stoelen.
pi_84079129
Wanner mogen ze eigenlijk in een kinderstoel? Moeten ze dan zelfstandig kunnen zitten? Of gewoon goed rechtop met steun?
Laura gaat nu ook naar de 6 maanden en ivm eten straks is het wel handig dat ze in een kinderstoel kan
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:38:42 #55
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84102954
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:56 schreef Jelief het volgende:
De stoelen waren er dinsdag al! Ze staan nu bij de tafel. Een foto houden jullie nog te goed. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit. De kleuren zijn fris maar niet schreeuwend, door de lak heen zie je nog de houtstructuur. Oja, als je hebt besteld maken ze eenfilmpje over het maken vna 'jouw' stoelen.
Lollig dat filmpje... er staan alleen een heleboel dezelfde filmpjes op youtube
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:54:00 #56
62233 Jelief
ikke lief!
pi_84116050
Ikmoest ook wel gniffelen happy, het lijkt zo speciaal maar het druipter vanaf dat het samengesteld is. En toch ishet leuk, Emma vond het erg leuk om te zien dat 'haar'stoel werd geverfd.

Sindell, zolang Lauranog niet zelfstang (gaat) zitten iszitten ineenkinderstoel niet echt aante raden. Je forceert dan iets watze eigenlijk nog niet kan. Uiteraard is het wél handig om haar in een kinderstoel te zetten als je haar laat eten/ eten geeft. Zoals bij alles geldt ook hier : gebruik je verstand en doe het met mate. Zet een kind dat nog niet kan zitten niet lang in een kinderstoel/wipper/bumbo. Ik zou haar niet nog even aan tafel laten zitten omdat dat zo gezellig is, op schoot is ook gezellig maar wel beter dan in een stoel
  donderdag 9 september 2010 @ 10:10:04 #57
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_86233653
Nohhh, gisteren is de helft van de voetensteun van onze Bloom Fresco afgebroken. Gelukkig hadden we de beugel nog op de stoel zodat Beppie niet gelijk op de tafel klapte. Garantie is maar 2 jaar :'). en dus net verstreken. Ik heb net een mailtje naar Bloom verstuurd, ben benieuwd wat ik erop terug krijg, aangezien je er tot 6 jaar gebruik van moet kunnen maken :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 9 september 2010 @ 10:18:14 #58
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86233839
Jeumig Kim, dan schrik je je ook wel even rot! Gelukkig heeft Beppie niks! :o

Ben ook erg benieuwd welke reactie je krijgt; zo'n stoel mag ook na de garantieperiode natuurlijk niet ineens levensgevaarlijk worden.

Oh, wij hebben de Tripp Trapp. Waarom? Omdat we de week nadat Emma geboren is in een Prenatal waren en daar een roze Tripp Trapp stond met bijpassende kussentjes met de naam Emma er op. D. was niet meer te houden, we moesten en zouden zo'n roze tripp trapp hebben. Ik vroeg aan een verkoopster hoe we die kussentjes konden krijgen. Dat kon niet, was destijds een speciale actie die nu afgelopen was. Gevraagd of we dan dát kussentje niet mochten kopen. Dat mocht!
Dus nu hebben we een roze, met kussentjes met haar naam er op.

Mijn nachtmerrie is uitgekomen. :')

Mijn schoonouders hebben trouwens een Bopita waar al 12 neefjes en nichtjes gebruik van hebben gemaakt! :o
M'n ouders hebben er net 1 van Marktplaats geplukt, ik heb nog geen idee wat voor gevaarte dat is.
A grand adventure has begun.
pi_86237940
Wat moet dat een gaaf showroom model zijn geweest dan Keshet! Haha die zou ik in die situatie ook meteen moeten hebben hoor

Ik maak ook even reclame voor de Stokke TrippTrapp _O_
We hadden een geweldig leuk ogende hele ouderwetse kinderstoel gekocht op Texel O+ maar helaas bleef Wolf er steeds onderuit zakken, ook na een stoelverkleiner wist hij zich steeds onder het eetblad te wurmen.
Na 1x proefzitten in de TrippTrapp van Niels v Twinkly was ik meteen om!
Heb nu een zwarte TrippTrapp met babyinzet en zo'n speciaal kussen erin en hij zit echt fantastich.
Ideaal ook dat dat voetenplank ding steeds mee te verstellen is naar mate je kind groeit en een tuigje hebben we vooralsnog niet nodig.
Volgens mij kan 1 zo'n stoel nog heel wat kinderen mee (als je veel kinderen zou willen dan haha)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 9 september 2010 @ 12:50:57 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86238194
:o Daar ben je mooi klaar mee dan k_i_m. -O- Ben benieuwd wat Bloom zegt! :Y
pi_86240037
Ik heb heel erg getwijfeld over de Tripp Trapp. Uiteindelijk hebben we bij de Blokker een stoel gekocht voor 30 euro, dat was een aanbieding die we niet konden laten schieten. Toen Ivan een half jaar was kon hij daar nog lang niet goed in zitten. We hebben een tijdje geklooid met eten geven in de wipstoel (helemaal rechtop) en met op schoot eten, maar dat was zoveel gedoe.

Dus toen hebben we alsnog de Tripp Trapp gekocht. Halleluja! Geweldige stoel! Stabiel, goed ondersteunend en makkelijk schoon te houden. Die stoel is z'n geld wel waard. De andere stoel staat nu bij opa en oma. Ivan kan er inmiddels goed in zitten, maar ik vind dat hij er nog steeds wel veel ruimte in heeft. En straks gaat de tweede weer in de Tripp Trapp en verhuist Ivan naar zijn Blokkerstoel. Dat duurt nog wel 10 maanden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86246150
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:46 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben een tijdje geklooid met eten geven in de wipstoel (helemaal rechtop)
Och ja, wij ook :X Wolf viel vaak bijna met wipstoel enal om.. pff wat een gestress
Wolf zit trouwens ook vrij los in de Tripp Trapp, maar op en neer springen erin enzovoorts gaat tot nu toe nog steeds iedere keer goed.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86246644
edit, dubbel.

[ Bericht 51% gewijzigd door snakelady op 09-09-2010 16:58:28 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86246929
Wij hebben de houten meegroeistoel van Prenatal

In het begin met tafelblad en na een tijdje zonder en gewoon zo aan tafel zitten, is een fijn ding en makkelijk schoon te houden.
Hij is ook erg stevig en stabiel, vind dat zelf wel erg belangrijk, dat de stoel niet zomaar omkiept

Lijkt heel erg veel op de tiamo alleen die van prenatal heeft wel zo'n opstaand randje in het blad.

[ Bericht 15% gewijzigd door snakelady op 09-09-2010 16:59:04 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86254322
snakelady, die hebben wij ook voor beide meiden, bevalt prima :).
Fake it till you make it...
pi_86254883
Naast de tripp trapp hebben we onlangs ook de ikea-kinderstoel van 12,50 euro gekocht en ook daar zijn we erg tevreden over. Deze nemen we mee als we ergens op bezoek gaan, of voor in de tuin of voor als we zelf bezoek met een klein kindje hebben. We hebben het tafelblad er ook bij gekocht voor 2,5 euro. ;)

Maar dan in het wit, met tafelblad.
#geen
pi_86255078
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:37 schreef DuchessX het volgende:
Naast de tripp trapp hebben we onlangs ook de ikea-kinderstoel van 12,50 euro gekocht en ook daar zijn we erg tevreden over. Deze nemen we mee als we ergens op bezoek gaan, of voor in de tuin of voor als we zelf bezoek met een klein kindje hebben. We hebben het tafelblad er ook bij gekocht voor 2,5 euro. ;)

[ afbeelding ]
Maar dan in het wit, met tafelblad.
Mijn ouders hebben die en hoe vaak ik daar inmiddels al niet met mijn voet achter ben blijven haken :X Maar om mee te nemen enzo is ie echt handig. Met die poten die je er zo uit kan halen enzo!
  donderdag 9 september 2010 @ 20:43:46 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86255138
Wij hebben 2 van die ikea dingen en 2 tripptrapps. :D
Een Ikea stoel bij mijn schoonouders, de ander is hier thuis en is bijv. mee gegaan op vakantie. Idd ideaal voor kleine kindjes bezoek etc. etc.

Voor de beiden mannen allebei een tripptrapp, Oscar met het baby-setje van Sasha erin. Sasha inmiddels zonder. ;)
pi_86255417
Thuis hebben we trouwens ook tripptrapps. Echt ideale dingen O+
pi_86255523
haha Stiemie :D
mijn ouders hebben ook die Ikeastoel staan en iedere keer als we daar zijn breken zowel B. als ik onze nek over die poten :D maar hij s wel handig idd.

Wij hebben zelf die andere Ikea stoel, met een stoffen zitting die je op kan klappen. Inderdaad voor bezoek, voor op vakantie, om mee te nemen naar de schoonouders en straks zal de tweede eerst een tijdje in die stoel gaan en daarna in de stoel waar Amélie inzit.

Wij zijn nog steeds ontzettend tevreden over onze stoel O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86258637
Die ikeastoel hadden we bij de oudste ook als 2e stoel. Hij stond eigenlijk altijd bij mn moeder. Toen ze er tijdens een verhuizing vanaf wilde heb ik hm maar aan een client gegeven. Ik wilde zo'n opklapbare stoel van de Ikea, maar die gingen ineens uit het assortiment.
Toevallig zag ik vandaag bij de kruidvat zo'n inklapbare stoel van Bambino, normaal 34,95, maar nu maar 12 euro (moest er wel een pakje kauwkom van 1 euro bij kopen, want bij 2 afgeprijste artikelen kreeg je nog eens 50% korting :P)
Deze is het: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=528011&l=3166453
Nog geen ervaring ermee, maar we zullen het echt maar af en toe gebruiken.

Ow en verder hier ook de triptrap, al bijna 3,5 jaar in gebruik en nooit spijt van gehad.
pi_86260419
Die Ikea stoel hebben wij ook, Ideaal ding. Wij gebruiken 'em voor visite of buiten. Bij ouders en schoonouders staat ook een Ikea stoeltje, handig ding hoor :).
Fake it till you make it...
  donderdag 11 november 2010 @ 10:22:17 #73
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88585694
Wat grappig ik wist niet dat er een newborn setje bestond voor op de Stokke stoel.
Ik zou 'm kopen.

donderdag 11 november 2010 @ 10:26:53 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88585842
Gaaf! :Y En heel erg _O_
Ik zou dat ook zo gekocht hebben.
Ik heb de wipstoel wel eens op tafel gezet, maar dat is het ook net niet.
Dat is nl. het enige dat ik echt heel tof vind aan die Bloom, dat je je kindje ook hoog makkelijk even erbij kan zetten. :Y

*kuch* *verslikt* *kuch*
Voor 119 euro weet ik het nog even zo net niet. :@ :o :X
  donderdag 11 november 2010 @ 10:30:30 #75
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88585948
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf! :Y En heel erg _O_
Ik zou dat ook zo gekocht hebben.
Ik heb de wipstoel wel eens op tafel gezet, maar dat is het ook net niet.
Dat is nl. het enige dat ik echt heel tof vind aan die Bloom, dat je je kindje ook hoog makkelijk even erbij kan zetten. :Y

*kuch* *verslikt* *kuch*
Voor 119 euro weet ik het nog even zo net niet. :@ :o :X
Dat vind ik dus ook..

En 119,- is wel een inverstering voor zo'n dingetje.
Ik heb het er wel voor over denk ik. (moet 'm eerst in de winkel zien)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')