Lollig dat filmpje... er staan alleen een heleboel dezelfde filmpjes op youtubequote:Op woensdag 7 juli 2010 12:56 schreef Jelief het volgende:
De stoelen waren er dinsdag al! Ze staan nu bij de tafel. Een foto houden jullie nog te goed. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit. De kleuren zijn fris maar niet schreeuwend, door de lak heen zie je nog de houtstructuur. Oja, als je hebt besteld maken ze eenfilmpje over het maken vna 'jouw' stoelen.
Och ja, wij ookquote:Op donderdag 9 september 2010 13:46 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben een tijdje geklooid met eten geven in de wipstoel (helemaal rechtop)
Mijn ouders hebben die en hoe vaak ik daar inmiddels al niet met mijn voet achter ben blijven hakenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:37 schreef DuchessX het volgende:
Naast de tripp trapp hebben we onlangs ook de ikea-kinderstoel van 12,50 euro gekocht en ook daar zijn we erg tevreden over. Deze nemen we mee als we ergens op bezoek gaan, of voor in de tuin of voor als we zelf bezoek met een klein kindje hebben. We hebben het tafelblad er ook bij gekocht voor 2,5 euro.
[ afbeelding ]
Maar dan in het wit, met tafelblad.
Dat vind ik dus ook..quote:Op donderdag 11 november 2010 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf!En heel erg
Ik zou dat ook zo gekocht hebben.
Ik heb de wipstoel wel eens op tafel gezet, maar dat is het ook net niet.
Dat is nl. het enige dat ik echt heel tof vind aan die Bloom, dat je je kindje ook hoog makkelijk even erbij kan zetten.
*kuch* *verslikt* *kuch*
Voor 119 euro weet ik het nog even zo net niet.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |