abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2010 @ 10:44:39 #51
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_83562621
Wij zijn bij Lucie begonnen met zo'n Bopita, en zijn overgestapt naar de Triptrap toen madame acrobatische kuren uit begon te halen. Bij Maja zijn we meteen gestart met een triptrap, zo gezellig en makkelijk vonden we het om 'r direct aan tafel te hebben.
Over de prachtige houten tafel ligt een zeil, en dat gaat er pas af als ze het huis uit zijn zijn

Jelief, voor die Dapper is erg goed naar het ontwerp van de Triptrap gekeken. Lijkt me een degelijk ding.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 5 juli 2010 @ 10:26:06 #52
62233 Jelief
ikke lief!
pi_83672445
Nou ze zijn besteld hoor. Ik heb gisteravond een mailtje gestuurd om te weten te komen hoe ik 2 stoelen tegelijk kon bestellen en hoehetdan met de verzendkosten ging. Vanochtend werd ik gebeld. De opdracht ligt nu in de fabriek en we krijgen een leuke korting! Ik doe wel weer verslag als ze er zijn
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:56:05 #53
62233 Jelief
ikke lief!
pi_83760926
De stoelen waren er dinsdag al! Ze staan nu bij de tafel. Een foto houden jullie nog te goed. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit. De kleuren zijn fris maar niet schreeuwend, door de lak heen zie je nog de houtstructuur. Oja, als je hebt besteld maken ze eenfilmpje over het maken vna 'jouw' stoelen.
pi_84079129
Wanner mogen ze eigenlijk in een kinderstoel? Moeten ze dan zelfstandig kunnen zitten? Of gewoon goed rechtop met steun?
Laura gaat nu ook naar de 6 maanden en ivm eten straks is het wel handig dat ze in een kinderstoel kan
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:38:42 #55
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84102954
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:56 schreef Jelief het volgende:
De stoelen waren er dinsdag al! Ze staan nu bij de tafel. Een foto houden jullie nog te goed. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit. De kleuren zijn fris maar niet schreeuwend, door de lak heen zie je nog de houtstructuur. Oja, als je hebt besteld maken ze eenfilmpje over het maken vna 'jouw' stoelen.
Lollig dat filmpje... er staan alleen een heleboel dezelfde filmpjes op youtube
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:54:00 #56
62233 Jelief
ikke lief!
pi_84116050
Ikmoest ook wel gniffelen happy, het lijkt zo speciaal maar het druipter vanaf dat het samengesteld is. En toch ishet leuk, Emma vond het erg leuk om te zien dat 'haar'stoel werd geverfd.

Sindell, zolang Lauranog niet zelfstang (gaat) zitten iszitten ineenkinderstoel niet echt aante raden. Je forceert dan iets watze eigenlijk nog niet kan. Uiteraard is het wél handig om haar in een kinderstoel te zetten als je haar laat eten/ eten geeft. Zoals bij alles geldt ook hier : gebruik je verstand en doe het met mate. Zet een kind dat nog niet kan zitten niet lang in een kinderstoel/wipper/bumbo. Ik zou haar niet nog even aan tafel laten zitten omdat dat zo gezellig is, op schoot is ook gezellig maar wel beter dan in een stoel
  donderdag 9 september 2010 @ 10:10:04 #57
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_86233653
Nohhh, gisteren is de helft van de voetensteun van onze Bloom Fresco afgebroken. Gelukkig hadden we de beugel nog op de stoel zodat Beppie niet gelijk op de tafel klapte. Garantie is maar 2 jaar :'). en dus net verstreken. Ik heb net een mailtje naar Bloom verstuurd, ben benieuwd wat ik erop terug krijg, aangezien je er tot 6 jaar gebruik van moet kunnen maken :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 9 september 2010 @ 10:18:14 #58
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86233839
Jeumig Kim, dan schrik je je ook wel even rot! Gelukkig heeft Beppie niks! :o

Ben ook erg benieuwd welke reactie je krijgt; zo'n stoel mag ook na de garantieperiode natuurlijk niet ineens levensgevaarlijk worden.

Oh, wij hebben de Tripp Trapp. Waarom? Omdat we de week nadat Emma geboren is in een Prenatal waren en daar een roze Tripp Trapp stond met bijpassende kussentjes met de naam Emma er op. D. was niet meer te houden, we moesten en zouden zo'n roze tripp trapp hebben. Ik vroeg aan een verkoopster hoe we die kussentjes konden krijgen. Dat kon niet, was destijds een speciale actie die nu afgelopen was. Gevraagd of we dan dát kussentje niet mochten kopen. Dat mocht!
Dus nu hebben we een roze, met kussentjes met haar naam er op.

Mijn nachtmerrie is uitgekomen. :')

Mijn schoonouders hebben trouwens een Bopita waar al 12 neefjes en nichtjes gebruik van hebben gemaakt! :o
M'n ouders hebben er net 1 van Marktplaats geplukt, ik heb nog geen idee wat voor gevaarte dat is.
A grand adventure has begun.
pi_86237940
Wat moet dat een gaaf showroom model zijn geweest dan Keshet! Haha die zou ik in die situatie ook meteen moeten hebben hoor

Ik maak ook even reclame voor de Stokke TrippTrapp _O_
We hadden een geweldig leuk ogende hele ouderwetse kinderstoel gekocht op Texel O+ maar helaas bleef Wolf er steeds onderuit zakken, ook na een stoelverkleiner wist hij zich steeds onder het eetblad te wurmen.
Na 1x proefzitten in de TrippTrapp van Niels v Twinkly was ik meteen om!
Heb nu een zwarte TrippTrapp met babyinzet en zo'n speciaal kussen erin en hij zit echt fantastich.
Ideaal ook dat dat voetenplank ding steeds mee te verstellen is naar mate je kind groeit en een tuigje hebben we vooralsnog niet nodig.
Volgens mij kan 1 zo'n stoel nog heel wat kinderen mee (als je veel kinderen zou willen dan haha)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 9 september 2010 @ 12:50:57 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86238194
:o Daar ben je mooi klaar mee dan k_i_m. -O- Ben benieuwd wat Bloom zegt! :Y
pi_86240037
Ik heb heel erg getwijfeld over de Tripp Trapp. Uiteindelijk hebben we bij de Blokker een stoel gekocht voor 30 euro, dat was een aanbieding die we niet konden laten schieten. Toen Ivan een half jaar was kon hij daar nog lang niet goed in zitten. We hebben een tijdje geklooid met eten geven in de wipstoel (helemaal rechtop) en met op schoot eten, maar dat was zoveel gedoe.

Dus toen hebben we alsnog de Tripp Trapp gekocht. Halleluja! Geweldige stoel! Stabiel, goed ondersteunend en makkelijk schoon te houden. Die stoel is z'n geld wel waard. De andere stoel staat nu bij opa en oma. Ivan kan er inmiddels goed in zitten, maar ik vind dat hij er nog steeds wel veel ruimte in heeft. En straks gaat de tweede weer in de Tripp Trapp en verhuist Ivan naar zijn Blokkerstoel. Dat duurt nog wel 10 maanden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86246150
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:46 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben een tijdje geklooid met eten geven in de wipstoel (helemaal rechtop)
Och ja, wij ook :X Wolf viel vaak bijna met wipstoel enal om.. pff wat een gestress
Wolf zit trouwens ook vrij los in de Tripp Trapp, maar op en neer springen erin enzovoorts gaat tot nu toe nog steeds iedere keer goed.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86246644
edit, dubbel.

[ Bericht 51% gewijzigd door snakelady op 09-09-2010 16:58:28 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86246929
Wij hebben de houten meegroeistoel van Prenatal

In het begin met tafelblad en na een tijdje zonder en gewoon zo aan tafel zitten, is een fijn ding en makkelijk schoon te houden.
Hij is ook erg stevig en stabiel, vind dat zelf wel erg belangrijk, dat de stoel niet zomaar omkiept

Lijkt heel erg veel op de tiamo alleen die van prenatal heeft wel zo'n opstaand randje in het blad.

[ Bericht 15% gewijzigd door snakelady op 09-09-2010 16:59:04 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86254322
snakelady, die hebben wij ook voor beide meiden, bevalt prima :).
Fake it till you make it...
pi_86254883
Naast de tripp trapp hebben we onlangs ook de ikea-kinderstoel van 12,50 euro gekocht en ook daar zijn we erg tevreden over. Deze nemen we mee als we ergens op bezoek gaan, of voor in de tuin of voor als we zelf bezoek met een klein kindje hebben. We hebben het tafelblad er ook bij gekocht voor 2,5 euro. ;)

Maar dan in het wit, met tafelblad.
#geen
pi_86255078
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:37 schreef DuchessX het volgende:
Naast de tripp trapp hebben we onlangs ook de ikea-kinderstoel van 12,50 euro gekocht en ook daar zijn we erg tevreden over. Deze nemen we mee als we ergens op bezoek gaan, of voor in de tuin of voor als we zelf bezoek met een klein kindje hebben. We hebben het tafelblad er ook bij gekocht voor 2,5 euro. ;)

[ afbeelding ]
Maar dan in het wit, met tafelblad.
Mijn ouders hebben die en hoe vaak ik daar inmiddels al niet met mijn voet achter ben blijven haken :X Maar om mee te nemen enzo is ie echt handig. Met die poten die je er zo uit kan halen enzo!
  donderdag 9 september 2010 @ 20:43:46 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86255138
Wij hebben 2 van die ikea dingen en 2 tripptrapps. :D
Een Ikea stoel bij mijn schoonouders, de ander is hier thuis en is bijv. mee gegaan op vakantie. Idd ideaal voor kleine kindjes bezoek etc. etc.

Voor de beiden mannen allebei een tripptrapp, Oscar met het baby-setje van Sasha erin. Sasha inmiddels zonder. ;)
pi_86255417
Thuis hebben we trouwens ook tripptrapps. Echt ideale dingen O+
pi_86255523
haha Stiemie :D
mijn ouders hebben ook die Ikeastoel staan en iedere keer als we daar zijn breken zowel B. als ik onze nek over die poten :D maar hij s wel handig idd.

Wij hebben zelf die andere Ikea stoel, met een stoffen zitting die je op kan klappen. Inderdaad voor bezoek, voor op vakantie, om mee te nemen naar de schoonouders en straks zal de tweede eerst een tijdje in die stoel gaan en daarna in de stoel waar Amélie inzit.

Wij zijn nog steeds ontzettend tevreden over onze stoel O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86258637
Die ikeastoel hadden we bij de oudste ook als 2e stoel. Hij stond eigenlijk altijd bij mn moeder. Toen ze er tijdens een verhuizing vanaf wilde heb ik hm maar aan een client gegeven. Ik wilde zo'n opklapbare stoel van de Ikea, maar die gingen ineens uit het assortiment.
Toevallig zag ik vandaag bij de kruidvat zo'n inklapbare stoel van Bambino, normaal 34,95, maar nu maar 12 euro (moest er wel een pakje kauwkom van 1 euro bij kopen, want bij 2 afgeprijste artikelen kreeg je nog eens 50% korting :P)
Deze is het: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=528011&l=3166453
Nog geen ervaring ermee, maar we zullen het echt maar af en toe gebruiken.

Ow en verder hier ook de triptrap, al bijna 3,5 jaar in gebruik en nooit spijt van gehad.
pi_86260419
Die Ikea stoel hebben wij ook, Ideaal ding. Wij gebruiken 'em voor visite of buiten. Bij ouders en schoonouders staat ook een Ikea stoeltje, handig ding hoor :).
  donderdag 11 november 2010 @ 10:22:17 #73
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88585694
Wat grappig ik wist niet dat er een newborn setje bestond voor op de Stokke stoel.
Ik zou 'm kopen.

donderdag 11 november 2010 @ 10:26:53 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88585842
Gaaf! :Y En heel erg _O_
Ik zou dat ook zo gekocht hebben.
Ik heb de wipstoel wel eens op tafel gezet, maar dat is het ook net niet.
Dat is nl. het enige dat ik echt heel tof vind aan die Bloom, dat je je kindje ook hoog makkelijk even erbij kan zetten. :Y

*kuch* *verslikt* *kuch*
Voor 119 euro weet ik het nog even zo net niet. :@ :o :X
  donderdag 11 november 2010 @ 10:30:30 #75
298315 SacreCoeur
pi_88585948
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf! :Y En heel erg _O_
Ik zou dat ook zo gekocht hebben.
Ik heb de wipstoel wel eens op tafel gezet, maar dat is het ook net niet.
Dat is nl. het enige dat ik echt heel tof vind aan die Bloom, dat je je kindje ook hoog makkelijk even erbij kan zetten. :Y

*kuch* *verslikt* *kuch*
Voor 119 euro weet ik het nog even zo net niet. :@ :o :X
Dat vind ik dus ook..

En 119,- is wel een inverstering voor zo'n dingetje.
Ik heb het er wel voor over denk ik. (moet 'm eerst in de winkel zien)
  donderdag 11 november 2010 @ 11:36:52 #76
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88588462
Zijn jullie nu het meest positief over de stokke?
  donderdag 11 november 2010 @ 11:52:19 #77
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88589177
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2010 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
:o Daar ben je mooi klaar mee dan k_i_m. -O- Ben benieuwd wat Bloom zegt! :Y
Ja, ik ook. Heb nog niks gehoord :'). Bij deze spreek ik dan ook een beslissend negatief advies uit over de Bloom. De eerste kans dat hij eruit kan gaat ie weg en kopen we een Tripp Trapp ^O^.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_88589200
:D ik zet Leia in haar Maxi Cosi op de kinderwagen aan tafel. (wordt de wagen ook eens gebruikt :D)

Wij hebben voor haar nu de Bambino Stokke :P (gewoon dat houten ding van het Kruidvat, maar het ziet er prima uit voor ¤ 39,99) als ze straks echt zit eens kijken hoe handig die is. Stokke vind ik mooi, maar ik vind het een hoop geld. Snap wel dat het een investering is omdat je hem tot in de tienerjaren kan gebruiken, maar wellicht dat die stoel die we nu hebben dat ook allemaal prima kan!

En die van de Ikea wil ik ook nog halen (voor die ¤ 15,-) lijkt me handig om mee te nemen enzo :Y
  donderdag 11 november 2010 @ 12:03:20 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88589696
Mijn vader vervloekte het ikea ding nog, afgelopen weekend vanwege de iets wijd uitlopende poten, maar ik vind hem toch echt nog wel superhandig.
We gingen bij mijn ouders eten en die hebben 1 kinderstoel (van ons nog van vroeger) en dus namen we de ikea-stoel mee zo dat Oscar ook kon zitten. :)

Pessie, ik ben heel positief over de Stokke, maar anderen die een andere stoel hebben zijn daar positief over. Behalve K_i_m dan. ;) :D
pi_88589850
De kinderstoel van IKEA (die van een tientje of zo) voldoet hier in ieder geval prima. Onze dochter zit er prima in nooit problemen mee gehad.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 11 november 2010 @ 12:11:07 #81
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88590011
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn vader vervloekte het ikea ding nog, afgelopen weekend vanwege de iets wijd uitlopende poten, maar ik vind hem toch echt nog wel superhandig.
We gingen bij mijn ouders eten en die hebben 1 kinderstoel (van ons nog van vroeger) en dus namen we de ikea-stoel mee zo dat Oscar ook kon zitten. :)

Pessie, ik ben heel positief over de Stokke, maar anderen die een andere stoel hebben zijn daar positief over. Behalve K_i_m dan. ;) :D
Mijn broer heeft 4 stokke stoelen aan tafel staan (4 kids, dus tja) en vind ze geweldig. Maar ik hoor hier de meeste mensen ook over Stokke.
Die van de ikea lijkt me ook wel handig, nadeel: het design (welk design?).
pi_88594886
Dat Ikea stoeltje is ideaal, heb het hier staan voor reserve en voor als we eens ergens heen gaan waar ze geen kinderstoel hebben. Hier aan tafel hebben we stoelen van Tiamo, prima dingen, maar als ze nog maar net zitten zijn ze best wel breed. Wij hebben Mirte de eerste tijd met aan elke kant een handdoekrol erin gezet, Iris was bijdehand genoeg om zelf recht te blijven zitten.
Maar dat vind ik dan ook het enige nadeel van die stoelen eigenlijk. Want verder zitten ze er prima op. Bij de stokke heb je met dat verkleinrandje ook de stoel gelijk een stuk minder breed, althans, ze zitten in een smaller stuk en dat zit denk ik makkelijker voor die kleintjes.
Maar zo'n babyschelp geval zou ik er niet bij kopen voor 119 euro :o. Wat een geld zeg, daar heb je zowat een 2e maxicosi voor... dan zou ik kijken of ik een of andere constructie kon knutselen waar ik mn MC op zou kunnen zetten eigenlijk...

die hebben wij.

Van dit soort stoelen

ben ik niet gecharmeerd. Op vakantie wel eens gehad en slecht schoon te maken. En ik weet niet of je het kan verstellen in hoogte, maar ik had het idee dat ze zo laag zaten tov het tafelblad...
  donderdag 11 november 2010 @ 14:37:08 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88595373
Die laatste heb ik idd wel eens gebruikt in een wegrestaurant in Belgie of Frankrijk.
idd lastig schoon te maken lijkt me en ik vond hem superonhandig met omhoog doen, want wel kon, maar wat ik niet snapte. :+

Het enige 'nadeel' van de tripp trapp is dat er geen blad bij zit. Dus dat je niet even lekker op de bank kan gaan zitten met je kind naast je in zijn stoel zelf etend. ;)
Er is nu wel een blad bij te krijgen begreep ik, maar ook dat vind ik wel heel erg duur. :Y
  Licht Ontvlambaar donderdag 11 november 2010 @ 14:59:36 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88596168
Ik vind die 'plastic' stoelen echt schreeuwend lelijk :@ En ik ben na ruim zes jaar nog steeds fan van de tripp trapp :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_88596384
Zoekt er trouwens hier iemand nog een stoel? Ik heb deze staan (heb hem wel groen geverfd, was oorspronkelijk wit):

Mag voor 25 euro opgehaald worden in Friesland. Kan uit elkaar en dan heb je een stoel en tafeltje. Voor mijn dochter had ik net een 2e gekocht toen mijn zoon besloot dat hij alleen nog wil eten op een grote mensenstoel.

Zit ook een stoelverkleiner bij met dieren uit de jungle. Volgens mij was ik bij elkaar iets van 140 ervoor kwijt. Wel een heel fijn Bopita stoeltje, heb er ook de kinderkamer van en topkwaliteit.

Die van Ikea zijn wel aardig voor bij opa en oma, al ben ik al 3 keer over die stangen gevallen :(
Triptrap is ook prima. Is mooi stevig. Alhoewel, mijn neefje kreeg het voor elkaar ermee om te vallen en hij is 2,5 :P

[ Bericht 15% gewijzigd door richardrahl op 11-11-2010 15:13:25 ]
  donderdag 11 november 2010 @ 15:30:53 #86
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88597166
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:52 schreef Orea het volgende:
:D ik zet Leia in haar Maxi Cosi op de kinderwagen aan tafel. (wordt de wagen ook eens gebruikt :D)

Wij hebben voor haar nu de Bambino Stokke :P (gewoon dat houten ding van het Kruidvat, maar het ziet er prima uit voor ¤ 39,99) als ze straks echt zit eens kijken hoe handig die is. Stokke vind ik mooi, maar ik vind het een hoop geld. Snap wel dat het een investering is omdat je hem tot in de tienerjaren kan gebruiken, maar wellicht dat die stoel die we nu hebben dat ook allemaal prima kan!

En die van de Ikea wil ik ook nog halen (voor die ¤ 15,-) lijkt me handig om mee te nemen enzo :Y
Stokke kan ook 2e hands he, dan betaal je tussen de 60 en 85 euro voor een stoel met beugel en leren riempje. Dan hoef je alleen nog maar zelf een kussentje te kopen of die ook 2e hands te vergaren. Wij doen t waarschijnlijk ook zo, compleet nieuw kost t ding 200 eurie, dat vind ik echt belachelijk veel geld. Komt bij dat de gekleurde versies bovenop de beide leuningen snel gaan schilferen, dus je hebt meer aan een blank houten of kersen exemplaar. En het nieuwe plastic inzetje ipv houten beugel vind ik ook geen verbetering. Dus voor ons een 2e hands met nieuw kussen, het zijn in mijn ogen wel de meest fijne stoelen.
  donderdag 11 november 2010 @ 15:37:12 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88597387
Wat is snel als je het hebt over dat schilferen?
We hebben die van Sasaha nu bijna 2,5 jaar en geen schilfers nog. :N :?
pi_88597511
oh hier moet k me ook nog in gaan verdiepen. k heb zo'n IKEA ding gekregen, maar die kan je niet handig laten staan (heb lampen met dat soort poten, nja 3 ipv 4 maar wel uitlopend en 1 ervan heb k al gesloopt :') door tegen die poten te lopen)
maar ga dit topic maar s doorlezen..
  donderdag 11 november 2010 @ 15:59:00 #89
298315 SacreCoeur
pi_88598223
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Die laatste heb ik idd wel eens gebruikt in een wegrestaurant in Belgie of Frankrijk.
idd lastig schoon te maken lijkt me en ik vond hem superonhandig met omhoog doen, want wel kon, maar wat ik niet snapte. :+

Het enige 'nadeel' van de tripp trapp is dat er geen blad bij zit. Dus dat je niet even lekker op de bank kan gaan zitten met je kind naast je in zijn stoel zelf etend. ;)
Er is nu wel een blad bij te krijgen begreep ik, maar ook dat vind ik wel heel erg duur. :Y
Bijna bij elke babywinkel krijg je 't blad er gratis bij als je de stoel incl. babyset koopt.
pi_88599677
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:07 schreef richardrahl het volgende:
Zoekt er trouwens hier iemand nog een stoel? Ik heb deze staan (heb hem wel groen geverfd, was oorspronkelijk wit):

[ afbeelding ]

Mag voor 25 euro opgehaald worden in Friesland. Kan uit elkaar en dan heb je een stoel en tafeltje. Voor mijn dochter had ik net een 2e gekocht toen mijn zoon besloot dat hij alleen nog wil eten op een grote mensenstoel.

Zit ook een stoelverkleiner bij met dieren uit de jungle. Volgens mij was ik bij elkaar iets van 140 ervoor kwijt. Wel een heel fijn Bopita stoeltje, heb er ook de kinderkamer van en topkwaliteit.

Die van Ikea zijn wel aardig voor bij opa en oma, al ben ik al 3 keer over die stangen gevallen :(
Triptrap is ook prima. Is mooi stevig. Alhoewel, mijn neefje kreeg het voor elkaar ermee om te vallen en hij is 2,5 :P
Woei! Mag ik een foto van de kleur die hij nu is? En waar in Friesland? Ik vind het gaaf voor Rienk! *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:30 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Stokke kan ook 2e hands he, dan betaal je tussen de 60 en 85 euro voor een stoel met beugel en leren riempje. Dan hoef je alleen nog maar zelf een kussentje te kopen of die ook 2e hands te vergaren. Wij doen t waarschijnlijk ook zo, compleet nieuw kost t ding 200 eurie, dat vind ik echt belachelijk veel geld. Komt bij dat de gekleurde versies bovenop de beide leuningen snel gaan schilferen, dus je hebt meer aan een blank houten of kersen exemplaar. En het nieuwe plastic inzetje ipv houten beugel vind ik ook geen verbetering. Dus voor ons een 2e hands met nieuw kussen, het zijn in mijn ogen wel de meest fijne stoelen.
Wij hebben een 2e hands Stokke ;(
Nooooit weer. De stokke stoelen zijn vernieuwd en de nieuwe zitverkleiner past dus niet in een oude stokke en zelfs de verkleiner daarvoor past niet in de onze. Ik heb in de rugleuning moeten knippen om het enigszins passend te maken :') Ik schijn een echt mega oude stoel te hebben gekocht.

Dus mocht je op MP gaan zoeken, zoek dan een echt complete tripptrapp en haal niet daar de stoel weg, daar de verkleiner en daar een kussen. Gewoon een complete; Anders blijf je passen en meten en ergenissen opdoen.

Verder vind het een prima stoel, maar Rienk zit net zo goed in die van de Ikea (die hebben we voor mee naar zijn ouders en voor als er andere kinderen zijn)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88600450
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:37 schreef Vlindur het volgende:
Woei! Mag ik een foto van de kleur die hij nu is? En waar in Friesland? Ik vind het gaaf voor Rienk! *O*
Volgens mij heb ik je adres nog wel, ik heb een tijd terug kinderkleren naar je gebracht (andere username) :P (denk een jaar terug, toen was je nog zwanger)

Ik moet er even aan denken vanavond, ik probeer het. Maar eerst sint maarten en zoonlief heeft een gekneusde voet (kwam gisteren vast te zitten tussen de spijlen van het bed :X ).

De stoel is nu groen, maar je kan hem zo weer schuren en verven, dan past hij wat beter in je woonkamer ;)

Kan je even je emailadres via pm sturen? Dan stuur ik vanavond of anders morgen foto's naar je toe. En dan kan ik hem zelfs weer naar je brengen!
pi_88600508
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:00 schreef richardrahl het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik je adres in Drachten nog wel, ik heb een tijd terug kinderkleren naar je gebracht (andere username) :P

Ik moet er even aan denken vanavond, ik probeer het. Maar eerst sint maarten en zoonlief heeft een gekneusde voet (kwam gisteren vast te zitten tussen de spijlen van het bed :X ).

De stoel is nu groen, maar je kan hem zo weer schuren en verven, dan past hij wat beter in je woonkamer ;)
Hey! :W
Waarom heb je je naam veranderd?
ja, wit zou wel beter passen, maar toch graag foto's :Y Succes met lopen!
pi_88600561
volgens mij had ik een ban :X

pm je even je mailadres? Dan stuur ik je de foto's en dan hoor ik het wel.
pi_88600606
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:03 schreef richardrahl het volgende:
volgens mij had ik een ban :X

pm je even je mailadres? Dan stuur ik je de foto's en dan hoor ik het wel.
Oh :o

Email is onderweg
  donderdag 11 november 2010 @ 17:09:14 #95
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88600763
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is snel als je het hebt over dat schilferen?
We hebben die van Sasaha nu bijna 2,5 jaar en geen schilfers nog. :N :?
Mijn oppasmeis is nog geen twee en ze hebben een witte, bovenop de zijkant vd stoel zijn meerdere beschadigingen vd verf, ook op MP bij gekleurde 2e hands zie je die plekken. Het zal per stoel of wellicht per kleur verschillen, maar tis enorm zonde natuurlijk.
  donderdag 11 november 2010 @ 17:11:45 #96
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88600852
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:37 schreef Vlindur het volgende:

[..]

[..]

Wij hebben een 2e hands Stokke ;(
Nooooit weer. De stokke stoelen zijn vernieuwd en de nieuwe zitverkleiner past dus niet in een oude stokke en zelfs de verkleiner daarvoor past niet in de onze. Ik heb in de rugleuning moeten knippen om het enigszins passend te maken :') Ik schijn een echt mega oude stoel te hebben gekocht.

Dus mocht je op MP gaan zoeken, zoek dan een echt complete tripptrapp en haal niet daar de stoel weg, daar de verkleiner en daar een kussen. Gewoon een complete; Anders blijf je passen en meten en ergenissen opdoen.

Verder vind het een prima stoel, maar Rienk zit net zo goed in die van de Ikea (die hebben we voor mee naar zijn ouders en voor als er andere kinderen zijn)
Die van Ikea zijn ook prima, heb ik hier ook in huis voor als fam/vrienden met ukjes langskomen. Mooi klein kuipje waar ze al snel goed in zitten, alleen die @#$%^ poten waat je snel over valt.
Ik gebruik die straks op mijn werk of thuis onder de douche, die tip zag ik laatst ergens, wat ideaal lijkt me dat. Wij hebben namelijk alleen een douche en geen bad en dan is dat gezellig en handig als het ukje groter is.
pi_88601244
Ik douche soms met Rienk samen, maar die zit gewoon op de grond hoor? Waarom moet een kind in een stoel?
  donderdag 11 november 2010 @ 18:26:06 #98
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88603313
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik douche soms met Rienk samen, maar die zit gewoon op de grond hoor? Waarom moet een kind in een stoel?
Tis geen moeten hoor, op de grond is ook prima, maar dan kijkt een kind zo omhoog tegen een lang persoon, in de stoel zitten ze wat dichterbij en kan je zelf ook makkelijk bij je uk, lijkt mij wel handig of het in de praktijk zo is zal ik over een jaar wel ondervinden. :)
pi_88608520
Onder de douche houd ik de kids gewoon vast. Een stoel lijkt me niet handig onder een douche?

Maar nu we een bibabad hebben gaan ze daarin, stuk makkelijker dan die kids onder de douche doen. Maar wil een kind wel in een stoel onder de douche? Het zou me verbazen als kinderen dat willen. Die van mij althans niet :P

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:23 schreef Vlindur het volgende:
volgens mij had je hier een foto van een mega bubbelbad laatst geplaatst, ik had het wel geweten!
pi_88610155
Ik zou er ook niet zo snel aan denken om mijn kind in een stoel onder de douche te zetten. Lijkt me alleen maar onhandig.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')