Hoezo niet dan? Je haalt eerst de rugleuning eruit als het krap wordt. Dat was hier met ruim een jaar en toen zat de mijne echt heel stevig. En daarna de beugel aan de voorkant als je kind zelf in en uit kan/wil klimmen, met een jaar of twee. Het is dan net een gewone stoel, rugleuning, zitvlak en steun onder de voeten, maar een pak-'m-beet tweejarige zit toch ook gewoon als een volwassenequote:Op zondag 23 maart 2014 20:26 schreef Kimpossible het volgende:
Ik ben ook zo'n lompe doos dat ik vrees dat m'n muppet binnen een dag door de kamer vliegt omdat mama een aanvaring had met de stoelpoot![]()
Die tripp Trapps he.. Ze moeten haast wel fijn zijn, want half Nederland is er lyrisch over, maar een kindje kan toch helemaal niet lekker zitten op/in zon stoel? En ook niet veilig/stevig als ze net uit dat harnasje gegroeid zijn? Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor want zo goed ben ik niet op de hoogte, maar op t zicht vind ik ze niet zo praktisch
Haha nou, ik heb dus totaal geen verstand van die stoelen, maar het zitvlak lijkt zo krap en idd geen kuipje om in te zitten (maar dat dat dan weer goed is voor spiertjes had ik nog niet over nagedacht natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 21:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Je haalt eerst de rugleuning eruit als het krap wordt. Dat was hier met ruim een jaar en toen zat de mijne echt heel stevig. En daarna de beugel aan de voorkant als je kind zelf in en uit kan/wil klimmen, met een jaar of twee. Het is dan net een gewone stoel, rugleuning, zitvlak en steun onder de voeten, maar een pak-'m-beet tweejarige zit toch ook gewoon als een volwassene
Hier issie al haast 9 jaar in gebruik, Isa zit er nog steeds liever op dan op een gewone stoelquote:Op zondag 23 maart 2014 22:08 schreef Mevr_Mus het volgende:
Grootste voordeel van de Tripp Trapp vind ik toch de vormgeving, de stoel past goed bij ons interieur![]()
Ander voordeel leek me dat je kind heel lang gebruik kan maken van de stoel, maar onze peuter zit er nagenoeg nooit op, die wil alleen nog maar op een grote stoel zitten
Juah, maar vanuit onze gezellige uithoek is alles meeega ver weg en in n straal van 75 km is r telkens niks geschikts.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:50 schreef GotC het volgende:
Wij gaan deze week toch een Tripp Trapp halen. Vormgeving, meegroeien maar vooral omdat een kindje er echt op moet zitten ipv erin kan 'hangen'.
Misschien als je zo enthousiast bent over de Bloom op Marktplaats kijken? Zal je ongetwijfeld al hebben gedaan though
Dat schiet idd niet opquote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Juah, maar vanuit onze gezellige uithoek is alles meeega ver weg en in n straal van 75 km is r telkens niks geschikts.![]()
Ik ga me toch ook nog maar eens wat beter inlezen in n stokke, al is die volgens mij compleet met babysnugglemandjeding en harnasje en blad en toestanden net zo duur als een bloom nieuw
Geweldig!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 maart 2014 19:40 schreef Kimpossible het volgende:
Mijn oog is tot nu toe gevallen op de chicco Polly magic, die ook in ligstand kan met speelgoedjes en zulks. Maar is dat wat?
.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:37 schreef Shandaly het volgende:
Wij hebben er een van Geuther:
[ afbeelding ]
Ik vind hem zelf best handig en mooi (Duh, anders had ik 'm niet gekocht) maar ik heb 'm eigenlijk niet zonder het plankje enzo in gebruik gehad. Lars paste er nog tot ruim 3,5 jaar in, en we hebben hem dus ook nog tot die tijd telkens erin en -uit getild. Inmiddels zit hij (met een extra dik kussen) op een gewone eetkamerstoel en is de kinderstoel weer een standje hoger gezet voor Femke. Ik weet dus nog niet hoe deze bevalt als je hem voor grotere kindjes zou willen blijven gebruiken. Ik denk eigenlijk niet eens zo heel handig, aangezien die 'armleuningen' er wat onhandig uitzien dan...
Niet pas vanaf morgen?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
Voor de tripp trapp lovers: nu 129 euro bij de prenatal
Kan die een beetje fatsoenlijk ingeklapt worden om op te bergen?quote:Op maandag 24 maart 2014 07:58 schreef Shandaly het volgende:
IKEA stoel voor erbij is inderdaad echt handig. Ook voor in de tuin, voor op bezoek, voor bezoek... En het kost geen drol! Voor continu gebruik vind ik hem minder geschikt omdat je dan volgens mij een voetensteun mist. Die beentjes bungelen altijd zo in een IKEA stoel
De poten kun je er makkelijk af halen (en weer in klikken). Aan het zitje zelf valt niets kleiner te maken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan die een beetje fatsoenlijk ingeklapt worden om op te bergen?
Uiteraard, je gaat toch geen jaren met je billen op dezelfde stoel zitten, het idee!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:10 schreef Limone het volgende:
Ooh prachtig!De baby kan er toch wel maar een paar maanden in? Voor de echte decadentie?
Lijkt me heel onpraktisch zo'n "sidetable".quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:49 schreef L0t.. het volgende:
Kwam net deze tegen, voor de echt decadente babybillen (340 euro). Maar ik vind 'm wel moooiiiii
[ afbeelding ]
Waarom zitten er eigenlijk wielen onderquote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Amsel het volgende:
Iemand ervaring met een kinderstoel van Yuunic? Ik vind het ontwerp heel slim (een Tripp Trapp met wielen eigenlijk) en het feit dat 'ie in 99 kleuren komt heel tofMaar ik zie 'm alleen maar op Duitse en een enkele Belgische site en kan nergens ervaringen vinden. Lijkt van een jong bedrijf te zijn. Desnoods ga ik ze direct mailen om wat vragen te stellen (kan 'ie niet achteroverkukelen door die wielen als je kind hard heen en weer zit te wippen) en misschien wel te zien of ze in NL leveren.
[ afbeelding ]
Ah, ik dacht meer aan kinderwagen/kinderstoel combi! Lekker rondrijden op straat ermeequote:Op zondag 20 april 2014 23:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zodat wanneer je kind achteruit leunt, je kind nog makkelijker op z'n plaat gaat?
Met een stoel?quote:Op zondag 20 april 2014 23:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, ik dacht meer aan kinderwagen/kinderstoel combi! Lekker rondrijden op straat ermee
Preciesquote:Op zondag 20 april 2014 23:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met een stoel?
Ik zie het praktische ook niet zo
Deze heeft wel het de nadeel dat je continu over die klotepoten heenstruikelt net als die Ikeastoelenquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:49 schreef L0t.. het volgende:
Kwam net deze tegen, voor de echt decadente babybillen (340 euro). Maar ik vind 'm wel moooiiiii
[ afbeelding ]
Leek me juist wel handig bij het verplaatsen, die Tripp Trapps lijken me zo lomp? Maar ik ben dus wel heel benieuwd of die dingen een beetje stabiel zijn.quote:
We hebben onze Tripp trapp nog geen enkele keer verplaatst, staat standaard aan de eettafel..quote:Op maandag 21 april 2014 00:00 schreef Amsel het volgende:
[..]
Leek me juist wel handig bij het verplaatsen, die Tripp Trapps lijken me zo lomp? Maar ik ben dus wel heel benieuwd of die dingen een beetje stabiel zijn.
Wij verplaatsen onze tripptrapp best wel vaak, hij staat meestal langs de muur, maar met eten zetten we hem aan tafel. En soms zit ze ook ergens anders, zoals om te skypen met opa en oma bij de computer of als we eens een keer wat fruit eten op de bank of zo. Dus wielen zo eronder lijkt me best wel praktisch! Hier is het trouwens nooit gebeurd dat de stoel wiebelde of zo, dus omvallen door de wielen zou dan ook niet gebeuren. Wij hebben ook een poot in het midden van de tafel, dus tegen een tafelpoot aantrappen om om te vallen dat kan bij ons ook niet. Daar heb ik dus geen ervaring mee, of dat werkelijk zomaar kan gebeuren.quote:Op maandag 21 april 2014 00:09 schreef GotC het volgende:
[..]
We hebben onze Tripp trapp nog geen enkele keer verplaatst, staat standaard aan de eettafel..
Maar zou ze anders mailen? Hoe ze de veiligheid kunnen waarborgen met wielen onder een stoel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |