abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:49:47 #1
171422 LadyBlack
paint it black
pi_73522656
Een topic voor iedereen die wel graag een kind zou willen maar waarvoor het nu (nog) niet weggelegd is.

Het ei hoort erbij voor als je wel heeeeeeeel erg hard rammelt:

De link naar deeltje 22: Het grote 'rammelaars-topic', deel 22
pi_73524221
jeeej een nieuw deel!!!

Hier is het nog steeds afwachten tot woensdag..
*poef* nu is het weg
pi_73543397
Tvp omdat ik het graag wil volgen en zelf jaren in het schuitje heb gezeten.. nu groen licht gekregen van arts en over 3 maanden na uitgewerkte meds ( als goed is) mag ik serieus gaan proberen.
pi_73544075
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:57 schreef Boepie het volgende:
Tvp omdat ik het graag wil volgen en zelf jaren in het schuitje heb gezeten.. nu groen licht gekregen van arts en over 3 maanden na uitgewerkte meds ( als goed is) mag ik serieus gaan proberen.
Ik hoop zo dat wij woensdag ook groen licht gaan krijgen. (al hou ik in mijn achterhoofd dat het ws niet gaat gebeuren, dan is de teleurstelling wat minder)
*poef* nu is het weg
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:40:43 #5
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73545672
en we rammelen rustig verder.... wij blijven hier nog ff rustig door rammelen, eerst maar even trouwen enzo.. en daarna gaan we toch maar weer een poging wagen.. wordt trouwens wel een spannende tijd hier, 2 vriendinnen zullen binnen nu en 5 weken bevallen..
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:33 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat wij woensdag ook groen licht gaan krijgen. (al hou ik in mijn achterhoofd dat het ws niet gaat gebeuren, dan is de teleurstelling wat minder)
spannend dus.. Ik hoop het voor jullie
Be happy with the little things in life
pi_73553300
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
en we rammelen rustig verder.... wij blijven hier nog ff rustig door rammelen, eerst maar even trouwen enzo.. en daarna gaan we toch maar weer een poging wagen.. wordt trouwens wel een spannende tijd hier, 2 vriendinnen zullen binnen nu en 5 weken bevallen..
Voorbereiden op trouwen geeft waarschijnlijk de nodige 'eigen' rammels, ook erg leuk
pi_73553934
Ik duim hard met je mee hoor, hoop het voor jullie zou super tof zijn
pi_73681287


We mogen!!!!
*poef* nu is het weg
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:16:59 #9
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73688404
wat leuk nieuws.. ik hoop dat het snel raak is.. heel veel succes
Be happy with the little things in life
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:56:40 #10
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73691565
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:31 schreef kaatjejannie het volgende:
[ afbeelding ]

We mogen!!!!
Gaaf!!
En dat het maar snel raak mag zijn
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:36:42 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_73751469
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:31 schreef kaatjejannie het volgende:
[ afbeelding ]

We mogen!!!!
Gefeliciteerd

Wat cool dat het zomaar toch kan, maar goed dat je na bent gaan vragen dus
pi_73752087
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:31 schreef kaatjejannie het volgende:
[ afbeelding ]

We mogen!!!!
Gaaf
Spannend hoor

Ik rammel ook lekker mee, nog even wachten en dan mogen wij ook
pi_73752151
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:31 schreef kaatjejannie het volgende:
[ afbeelding ]

We mogen!!!!
Gefeliciteeeeeeerd!! Wat ontzettend gaaf!! Ga je door naar 'wachten op' topic?


Hier rammelen we rustig door
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:36:05 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_73753479
Ik heb vanmiddag koffie gedronken met een vriendin en die vertelde dat ze laatst een megaruzie had gehad met dr vriendje omdat hij pas op zn veertigste kinderen wilde, maar zij is dan al 42..... ik dacht jeetje waar maak je je druk om, je bent nu 26, hij heeft nog zo lang de tijd om aan het idee te wennen, en als hij ze in principe wel wil is er niks aan de hand toch?

Wat ben ik dan blij met mijn vriend, die wil gelukkig opzich ook al wel, alleen wachten we nog even tot volgend jaar omdat we dan waarschijnlijk allebei werken (ik studeer nu af) en ietsje langer bij elkaar zijn. En dat gaat allemaal in harmonieus overleg
pi_73757556
Tnx iedereen, Ben dr ook heel blij mee.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:58 schreef bellelena het volgende:

[..]

Gefeliciteeeeeeerd!! Wat ontzettend gaaf!! Ga je door naar 'wachten op' topic?



Kweenie, denk d ik dr meer mee ga lezen dan ik al deed (hield ik een beetje af omdat ik dan zelf ook zo graag wil)

Misschien een postje plaatsen af en toe!
*poef* nu is het weg
pi_73757806
Wat gaaf KJ!!

Ik heb van de week weer van die kleine babietjes gezien... en ja ik rammel weer.. of eigenlijk nog steeds
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73827275
kaatjejannie : Veel plezier met 'klussen' en dat het maar snel raak zal zijn!
pi_73863045
Een hele tijd kijk je uit naar eind december, want dan, dan zou het mogen. Dan zouden we "er voor gaan".
En dan is het bijna zover en dan vind ik het toch wel heel moeilijk dat het nog wat uitgesteld wordt. Met een goede reden hoor, maar in gedachten had ik toch liever het eind december gehad.
pi_73868337
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:41 schreef Toverboom het volgende:
Een hele tijd kijk je uit naar eind december, want dan, dan zou het mogen. Dan zouden we "er voor gaan".
En dan is het bijna zover en dan vind ik het toch wel heel moeilijk dat het nog wat uitgesteld wordt. Met een goede reden hoor, maar in gedachten had ik toch liever het eind december gehad.
Oh ja, dat lijkt mij ook vreselijk lastig hoor! Dan heb je al een poos naar een bepaalde datum/tijd toegeleefd en dan opeens is er niks op die datum/tijd. Dan moet je weer opnieuw je geduld bij elkaar sprokkelen!
Maar gelukkig dat het niet helemaal van de baan is. Ik hoop dat het niet iets ernstigs is waarom je nog langer moet/gaat wachten en dat de tijd snel voorbij gaat, zodat je dan eindelijk echt echt mag!


Hier rammelen we nog vrolijk verder. Af en toe spiek ik stiekem mee hier in OUD in andere topics en dan zie ik opeens net geboren frummeltjes voorbij komen... Volgens mij zijn mijn rammelende eierstokken dan 3 km verderop nog te horen! haha!
Vriendje laat ik dan soms ook een fotootje zien en dan vindt ie het ook erg lief en schattig
Verder laat ik hem lekker zijn eigen tempo bepalen. Ik heb bij ons laatste serieuze gesprek over 'het onderwerp' aangegeven dat ik er echt helemaal klaar voor ben, maar dat ik hem ook zijn tijd wil geven om over alles na te denken. En dan zo af en toe met een fotootje of als we iets liefs zien in de winkel, dan wijs ik hem stiekem nog even op mijn rammelende eierstokken.
Binnenkort zijn er ook weer vrienden uit mijn omgeving uitgerekend, en als het goed is gaan we daar dan op kraamvisite, dus dan komt er weer een heel mooi moment om al m'n rammels op tafel te gooien. En daarna weer begin volgend jaar als bevriend stelletje van ons is uitgerekend.
Maar wellicht dat wij tegen die tijd ook al serieuzer bezig zullen zijn..... Spannend!

Ik durf trouwens wel steeds vaker ook online in kinderwinkels rond te kijken, zonder dat ik me dan echt schaam. Maar ik kan het dan altijd nog gooien op: ja even kijken voor als die vrienden een baby krijgen, wat voor leuks er allemaal te koop is, haha.

Kijken jullie ook wel eens zomaar rond online, of zelfs in het echt?
Als ik door de h&m loop, langs de baby afdeling, dan kijk ik toch stiekem wel even flink mijn ogen uit hoor! Maar ik durf echt nog niet zo openbaar te gaan rondsnuffelen..
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:59:37 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_73898613
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:35 schreef bellelena het volgende:
Kijken jullie ook wel eens zomaar rond online, of zelfs in het echt?
Als ik door de h&m loop, langs de baby afdeling, dan kijk ik toch stiekem wel even flink mijn ogen uit hoor! Maar ik durf echt nog niet zo openbaar te gaan rondsnuffelen..
Ik lurk vooral heel actief mee hier in dit forum en als ik dan zo'n post lees als dit:
quote:
Hier gaat het ook geweldig
ik ben zo ontzettend blij met mn kleine meiske. En ik denk dat ik in alle eerlijkheid kan zeggen dat ik nooit gelukkiger was dan ik nu ben <3 Het is alles wat ik me ervan had voorgesteld (of gehoopt had hoe het zou zijn) en het is zelfs nog zoveel leuker! (...) Het is een goede keuze voor ons geweest om juist nu aan kinderen te beginnen terwijl ik nog een en ander aan studie moet doen ( eindeloos gedoe); we hebben nu zoveel tijd om met zn drietjes te genieten
...dan hoor je het bij mij ook tot in Keulen nog donderen rammelen hoor
(ik studeer ook nog, als het goed is dit jaar nog wel buluitreiking, maar nog geen baanperspectief )
pi_73903026
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:59 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik lurk vooral heel actief mee hier in dit forum en als ik dan zo'n post lees als dit:
[..]

...dan hoor je het bij mij ook tot in Keulen nog donderen rammelen hoor
(ik studeer ook nog, als het goed is dit jaar nog wel buluitreiking, maar nog geen baanperspectief )

Damn, daar hou je het toch niet stil van inderdaad!

Mja, wat ik ook al voor mezelf zag: Nu ik nog studeer heb ik juist tijd om bezig te zijn met zwanger enzo, want nog geen werk, kan al mijn tijd nu 'zelf' indelen (op colleges na dan natuurlijk, maar dat komt vast ook wel goed, vriendje is er ook nog en ouders van ons beide)
Ik ben dus ook nog steeds van mening dat studie en baby heel goed samen kunnen gaan!
(Ook op mijn opleiding een meisje in de klas gehad die zwanger was en baby kreeg tijdens de studie, ging echt perfect! wel rondom de bevalling een poosje niet kunnen studeren, maar volgend schooljaar gewoon alles weer opgepakt)

Bij mijn ouders vroeger trouwens: Mijn mama was net afgestudeerd als kleuterjuf en toen der tijd waren er nauwelijks banen te krijgen/vinden in het onderwijs. Dus ze kregen het idee 'zullen we een kindje krijgen?'. Precies toen ze eigenlijk dat hadden besloten, vond/kreeg ze spontaan een baan. Uiteindelijk 3 jaar later toch een kindje, en daar kwam ik! Maar bij hen dus ook in de eerste instantie het idee voor een kindje omdat mijn mama toen eigenlijk geen mogelijkheid op een baan had en toch thuis zou komen te zitten voor een poosje. Het liep net ietsje anders, maar met het idee op zich niks mis!
pi_73905296
LadyBlack, van die quote begon ik ook nog harder te rammelen. Altijd fijn om dat soort verhalen te horen, als je zelf ook serieus overweegt om tijdens je studie al voor nummer 1 te gaan. Ik studeer nog zeker twee jaar en had voor mezelf toch wel in gedachten rond die tijd aan een kindje te beginnen. In eerste reactie dacht ik dan, nou, dan wachten we tot ik klaar ben, maar het heeft ook zo zijn voordelen om tijdens de studie al te beginnen. Zoveel meer vrijheid en tijd... En zolang het financieel te trekken is (want das toch wel erg belangrijk ook), waarom eigenlijk niet....
pi_73907608
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik hier wel thuis hoor, maar volgens mij past dit topic toch het beste.
Ik ben een heel trouwe lurker, en heb me ook wel eens voorgesteld het het daarvoor bestemde topic, maar op de een of andere manier lukt regelmatig posten toch nog niet zo heel erg. Ik pas ook (nog) nergens echt tussen.
Héél lang heb ik niet geweten of ik ooit wel kinderen zou willen, maar sinds een ruim jaar ben ik er nu over uit dat ik het toch wel heel graag wil. Maar ik wil liever een kindje adopteren dan een 'biologisch eigen' kindje. Mijn partner zou ook wel graag een 'biologisch eigen' kindje willen, maar voelt ook wel voor adopteren, en dat zijn we nu dus sowieso van plan.
Nu dat besluit genomen is kan ik ook haast niet wachten, en 'rammel' ik dus ook van alle kanten. ( Kun je dat ook zo noemen bij adoptie?)
Toch zal het nog wel even duren, want hoewel we al 12 jaar samen zijn, zijn we nooit getrouwd, en in geval van adoptie maakt dat de zaken wel makkelijker. Dus dat gaan we eerst doen. Maar we willen dat nu, na al die tijd niet 'even snel doen'. Omdat we in het buitenland wonen, maar hopen dat er ook heel wat mensen uit Nederland zullen komen, moet er voldoende tijd zijn tussen aankondiging en bruiloft zodat mensen kunnen sparen en plannen om te komen.

Met andere woorden, ik 'rammel' hier nog even met jullie mee.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:13:43 #24
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73915550
elvy, wat spannend! zit je nog steeds in kenia? (of vergis ik me). veel succes met dit traject, en vooraleerst: veel plezier met jullie trouwerij!
in de haak.
pi_73915928
Nee, je vergist je niet, we zitten nog steeds in Kenia.
Zal al met al nog wel even duren hoor, want eerst moet ik zelfs nog gevraagd worden, hihi!
Maar de bedoeling is wel om ongeveer over een jaar te trouwen, en daarna dus een baby'tje. We zijn wel alvast eens heel voorzichtig aan het informeren over hoe en wat qua adoptie.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:50:46 #26
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73916869
elvy, ik vind dat je hier prima mee kan rammelen hoor!
een collega van mij is ook 'in verwachting' van een adoptiekindje.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:39:41 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_73918891
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:42 schreef Pyttpytt het volgende:
LadyBlack, van die quote begon ik ook nog harder te rammelen. Altijd fijn om dat soort verhalen te horen, als je zelf ook serieus overweegt om tijdens je studie al voor nummer 1 te gaan. Ik studeer nog zeker twee jaar en had voor mezelf toch wel in gedachten rond die tijd aan een kindje te beginnen. In eerste reactie dacht ik dan, nou, dan wachten we tot ik klaar ben, maar het heeft ook zo zijn voordelen om tijdens de studie al te beginnen. Zoveel meer vrijheid en tijd... En zolang het financieel te trekken is (want das toch wel erg belangrijk ook), waarom eigenlijk niet....
Heu, ja, financieel is wel een puntje natuurlijk

Zou in principe best kunnen, want we wonen goedkoop en mn vriend heeft een redelijk goed betaalde baan, maar ik dus nog niet, en ik zou het niet tof vinden als ik de eerst komende jaren ook echt niks te bieden heb.... ik werk nu in de thuiszorg om mijn duit in het zakje te doen, maar daar wil ik zo snel mogelijk mee stoppen. Om dan dus echt werkeloos te beginnen vind ik ergens ook weer niet zo....

Maarja, moet ik dan een baantje proberen te vinden en na een halfjaar zeggen: ik krijg straks een kindje, find me a solution?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:40:21 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_73918914
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef Asyniur het volgende:
elvy, ik vind dat je hier prima mee kan rammelen hoor!
Rammelen is rammelen toch
pi_73938900
fijn! Dan kom ik gezellig meedoen hier.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:07:37 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74002171
Oef, ik zit echt keihard te rammelen op de bank.....! Heb mezelf (weer) leren breien, net een muts afgemaakt , en nu sta ik te popelen om babymutsjes en -sokjes te breien
  maandag 2 november 2009 @ 13:40:43 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74314023
Hoe kan het nou dat ik dit topic niet in de topiclijst in OUD zie staan, maar wel in MyAT?
pi_74314734
Misschien was het topic een beetje naar onderen gezakt en stond ie niet meer in de lijst?

Maar dat wil niet zeggen dat het rammelen er niet minder om is
Volgende week een verjaardagsfeestje waar ik zwangere vriend+vriendin weer zie!
Ben benieuwd hoe het met haar buik is, ze is al over de helft nu
  maandag 2 november 2009 @ 14:07:12 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74314868
Het rammelen minder..... nee zeker niet, het gaat nooit meer over denk ik
Ik lees ook echt teveel mee hier, ik maak mezelf nog helemaal gek straks, maar ik vind het zo leuk allemaal

Morgen waarschijnlijk weer oppassen, dat is altijd leuk
pi_74314869
Het regent babies in mijn omgeving Ik rammel nog steeds maar geniet ook wel van mijn "vrije" leventje. Nog een jaartje, als 't aan ons ligt.

Elvy, spannend!
  maandag 2 november 2009 @ 14:09:13 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74314934
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:07 schreef AncientSound het volgende:
Het regent babies in mijn omgeving Ik rammel nog steeds maar geniet ook wel van mijn "vrije" leventje. Nog een jaartje, als 't aan ons ligt.

Elvy, spannend!
Ja, hier net zoiets eigenlijk

Het rammelen krijgt een grote plaats, maar ik vind het een heel fijn idee dat vriendje en ik het komende jaar nog lekker van elkaar gaan genieten, samen op vakantie, en daarna waarschijnlijk proberen....
pi_74315003
wel een fijne situatie is dat, he?

Ik moet wel zeggen dat ik me soms een beetje zorgen (eigenlijk een te groot woord) maak over of het ons wel gegeven wordt enzo. Er is voor zover nu bekend geen enkele reden dat het niet zou lukken, maar toch. Ergens zou ik het daarom gewoon snel willen, om te weten of het kan. Hmm, lastig uit te leggen...
pi_74315035
Wat leuk Elvy, dat is ook rammelen toch.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 2 november 2009 @ 14:19:32 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74315286
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:11 schreef AncientSound het volgende:
wel een fijne situatie is dat, he?

Ik moet wel zeggen dat ik me soms een beetje zorgen (eigenlijk een te groot woord) maak over of het ons wel gegeven wordt enzo. Er is voor zover nu bekend geen enkele reden dat het niet zou lukken, maar toch. Ergens zou ik het daarom gewoon snel willen, om te weten of het kan. Hmm, lastig uit te leggen...
GMTA ben je ook nog eens net zo oud als ik (26)? wat je zegt heb ik precies zo
pi_74339288
Hier om ons heen 'barst' het ook van de vrienden die aan het proberen zijn, zwanger zijn, of net een kleintje hebben. Zal wel de leeftijd/levensfase zijn. Maar het is ook wel leuk toch, om dat zo om je heen te zien gebeuren allemaal, vinden jullie niet?

Wij gaan de komende tijd ons huisje verbouwen zodat er ook plaats komt voor een kleintje. Wel leuk om zo alvast een beetje 'ergens naar toe te kunnen werken'. En als het goed is daarna dus een bruiloft, ook heel leuk! voorlopig nog genoeg leukde dingen om eerst te 'regelen' dus.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_74371492
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:19 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

GMTA ben je ook nog eens net zo oud als ik (26)? wat je zegt heb ik precies zo
Ik ben 24, wel in de richting dus.

@elvy: ontzettend leuk, van die grote stappen! Met name het trouwen en de voorbereidingen daarvoor... echt een heel bijzondere tijd vond ik dat. Veel geluk!
  woensdag 4 november 2009 @ 17:30:00 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74391515
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 07:10 schreef elvy het volgende:
Hier om ons heen 'barst' het ook van de vrienden die aan het proberen zijn, zwanger zijn, of net een kleintje hebben. Zal wel de leeftijd/levensfase zijn. Maar het is ook wel leuk toch, om dat zo om je heen te zien gebeuren allemaal, vinden jullie niet?

Wij gaan de komende tijd ons huisje verbouwen zodat er ook plaats komt voor een kleintje. Wel leuk om zo alvast een beetje 'ergens naar toe te kunnen werken'. En als het goed is daarna dus een bruiloft, ook heel leuk! voorlopig nog genoeg leukde dingen om eerst te 'regelen' dus.
Klinkt goed ja nestje bouwen

Dat is hier een beetje het probleem... ik ben er best wel klaar voor Ik hoef niet perse voor die tijd te trouwen, ik woon in een huis dat groot genoeg is en waar nog een kinderkamertje inzit van de vorige bewoners (heel schattig zachtgeel ), ik ben nagenoeg afgestudeerd en mn vriend heeft nog 2 jaar een vaste baan en daarna zat mogelijkheden....

*rammel* !!!
pi_74451948
Hier rammel ik ook lekker door..
ben nu aan mijn laatste pil strip bezig.. dan in december even aan de condooms.. en dan inprincipe rond kerst heb ik groen licht, komt steeds dichterbij en ga er wel wat meer aan denken enzo.. en ja dan ook van die dingen.. wat als... en als... (niet lukt enzo) zucht moeilijk, maar wel zin in allemaal enne zie wel hoor
Laat me niet zomaar gek maken.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:49:14 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74452231
Oeh, mooie timing wel, rond de kerst....
pi_74459309
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, mooie timing wel, rond de kerst....
Omg dat zou wel bizar zijn zeg, nee daar ga ik niet van uit hoor.. zou ook niet erg handig zijn hehe.
Zijn druk aan het zoeken naar andere huisje maar dat duurt maar en duurt maar.. maargoed om daarvoor de kinderwens nog langer uit te stellen dat ook niet natuurlijk.
Eerst maar eens zien of het gaat lukken
  maandag 9 november 2009 @ 16:41:27 #45
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74545336
*rammel*

KuikenGuppy
pi_74613906
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:15 schreef Boepie het volgende:

[..]

Omg dat zou wel bizar zijn zeg, nee daar ga ik niet van uit hoor.. zou ook niet erg handig zijn hehe.
Zijn druk aan het zoeken naar andere huisje maar dat duurt maar en duurt maar.. maargoed om daarvoor de kinderwens nog langer uit te stellen dat ook niet natuurlijk.
Eerst maar eens zien of het gaat lukken
Wij gingen ook wachten tot ons huis af was, maar je kan ook blijven wachten Op een bepaald moment zijn we daar dus ook maar mee gestopt

Ik hoop voor alle rammelaars dat het wachten binnenkort zal gedaan zijn en jullie die pil of een ander voorbehoedsmiddel vlug weg kunnen gooien

Burdie: waarom de blozende wangen?
pi_74634175
Ps ben gestopt met de pil dinsdag ! was nl aan doorslikken omdat het toch de laatste strip zou zijn tot december.. mare dat ging helemaal niet lekker, braak bloedingen enzo.. vriendjelief zij meteen stop dan lekker met de pil!
Moet wel ff aanrommelen nu met die irritante gevallen maar toch
Ga vast wat andere topics erbij zoeken.
  donderdag 12 november 2009 @ 14:43:20 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74635122
Whaaaa wat spannend, Boepie! Gaan jullie er nu ook voor?

En Leonieke, ik vind het niet leuk om openbaar te rammelen, maar kan het soms niet goed tegenhouden, vandaar.
KuikenGuppy
pi_74635239
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:43 schreef Burdie het volgende:
Whaaaa wat spannend, Boepie! Gaan jullie er nu ook voor?

En Leonieke, ik vind het niet leuk om openbaar te rammelen, maar kan het soms niet goed tegenhouden, vandaar.
Jups! met dat huis komt het hopelijk ook wel goed enne ik ga er niet van uit dat ik heel snel zwanger zal zijn ofzo.
heb hiervoor al eens een tijd lang geprobeerd (jaren geleden alweer)maar mijn lichaam was te ziek/pijnlijk en daardoor lukte het waarschijnlijk niet.Inmiddels ben ik een stuk sterker en zit ik veel lekkerder in mijn vel.
Ben toen wel in zo;n voortraject geweest en er is nooit iets naars uit gekomen zover.
Dus we gaan er helemaal voor
pi_74654987
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:41 schreef Burdie het volgende:
*rammel*

ben benieuwd wat er van je gerammel komt!

Boepie: leuk en spannend!
pi_74655783
Boepie wat leuk, alvast gefeliciteerd met het goede voornemen!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_74690992
Huuuuuuuuuu we hebben een "startdatum" 1 april
  zaterdag 14 november 2009 @ 12:13:12 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74691080
er zit wel schot in de zaak voor een paar dames hier he! Leuk!!!

Veel succes en plezier vast
pi_74692081
Voor iedereen een is soms ook wel eens lekker
  zondag 15 november 2009 @ 22:19:11 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74731682
Ik heb gisteren met 3 vriendinnen afgesproken dat we allemaal volgend jaar aan kindjes gaan beginnen! heb wel bedongen dat ik evt ook eerder mag beginnen
Leuk! Eindelijk mee rammelende vriendinnen!
pi_74735401
boepie, wat gaaf!! Veeeel plezier en succes toegewenst in deze volgende fase!

Ook AncientSound een datum! Voor je het weet is het zover! De tijd gaat tegenwoordig zo snel

En Ladyblack ook steeds meer schot in de zaak!! Spannend! En ook echt heel leuk dat je samen met vriendinnen kunt rammelen!


Ik rammel vandaag ook weer erg hard.. Geen idee waarom het het ene moment opeens weer nog sterker kan zijn. Ik zag zulke schattige schoentjes in de h&m! Ik ben in staat om ze gewoon voor de heb te kopen Met dan in m'n achterhoofd natuurlijk wel 'voor, als, dan' Maar ze zijn wel voor een meisje, dus dat is dan helemaal zo wat... toch?
pi_74736504
Ik heb ook een rammelende vriendin ben écht heel benieuwd wie van ons eerder is.

't Is trouwens na nog iets nader overleg 1 juni geworden, omdat ik dan daarna klaar ben met studeren. Nou ja, nog maar een half jaar, dat vind ik te overzien!

Als het lukt enzo, want ik heb zo in mijn hoofd dat ik niet zwanger kan worden ofzo.
pi_74749561
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef AncientSound het volgende:
Ik heb ook een rammelende vriendin ben écht heel benieuwd wie van ons eerder is.

't Is trouwens na nog iets nader overleg 1 juni geworden, omdat ik dan daarna klaar ben met studeren. Nou ja, nog maar een half jaar, dat vind ik te overzien!

Als het lukt enzo, want ik heb zo in mijn hoofd dat ik niet zwanger kan worden ofzo.

Ohh, lijkt me echt zo leuk als je samen met een vriendin kunt rammelen!
De enige vriendin van mij die echt 'rammelde' is nu 27 weken zwanger haha! Het was eigenlijk meer haar vriend die al sinds jaar en dag heel graag papa wilde worden, toen zij eenmaal overstag was, toen ging het snel, volgens mij heeft ze amper gerammeld haha!

En ook al een datum!! Ja, de tijd vliegt zo voorbij, zeker als je zometeen gaat afstuderen! Voor je het weet is het gewoon zo ver!

Ik kan me wel goed voorstellen dat het door je hoofd spookt, je ziet steeds vaker dat mensen moeilijker zwanger worden.. Zijn er aanwijzingen dat je niet (snel) zwanger zou kunnen worden? Niet teveel druk over maken, er is vast wel een kindje dat jouw als mama wil!
pi_74755283
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef bellelena het volgende:
Ohh, lijkt me echt zo leuk als je samen met een vriendin kunt rammelen!
De enige vriendin van mij die echt 'rammelde' is nu 27 weken zwanger haha! Het was eigenlijk meer haar vriend die al sinds jaar en dag heel graag papa wilde worden, toen zij eenmaal overstag was, toen ging het snel, volgens mij heeft ze amper gerammeld haha!

En ook al een datum!! Ja, de tijd vliegt zo voorbij, zeker als je zometeen gaat afstuderen! Voor je het weet is het gewoon zo ver!
quote:
Ik kan me wel goed voorstellen dat het door je hoofd spookt, je ziet steeds vaker dat mensen moeilijker zwanger worden.. Zijn er aanwijzingen dat je niet (snel) zwanger zou kunnen worden?
Nee, er zijn geen aanwijzingen. Iedereen in mijn familie heeft (veel) kinderen. Mijn moeder heeft zelfs van haar 36ste tot haar 41ste 5 kinderen gekregen. Schoonfamilie het zelfde verhaal. Aan mij mankeert fysiek ook niks, voor zover ik weet. Altijd een regelmatige cyclus enzo. 't Is denk ik meer dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat mijn lijf dat ook kan. Het is toch een wonderlijk gebeuren.
quote:
Niet teveel druk over maken, er is vast wel een kindje dat jouw als mama wil!
wat lief!

Hoe is 't ondertussen bij jou en je lief? Enig idee wanneer hij er voor zal willen gaan?
pi_74757947
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef AncientSound het volgende:

[..]


[..]

Nee, er zijn geen aanwijzingen. Iedereen in mijn familie heeft (veel) kinderen. Mijn moeder heeft zelfs van haar 36ste tot haar 41ste 5 kinderen gekregen. Schoonfamilie het zelfde verhaal. Aan mij mankeert fysiek ook niks, voor zover ik weet. Altijd een regelmatige cyclus enzo. 't Is denk ik meer dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat mijn lijf dat ook kan. Het is toch een wonderlijk gebeuren.
[..]

wat lief!

Hoe is 't ondertussen bij jou en je lief? Enig idee wanneer hij er voor zal willen gaan?
Kijk eens aan, je familie is in ieder geval alvast heeeeel vruchtbaar

Ohh je slaat helemaal de spijker op zn kop! Het is zo'n wonderlijk gebeuren!
Ik stond er laatst weer versteld van toen ik mijn zwangere vriendin zag, opeens drong het zo tot me door dat er een heus kindje, mensje, wezentje in haar groeit. Een wezentje dat helemaal door haar en haar vriend is gemaakt en uit hun groeit! Dat er vanalles gebeurd daar in haar buik, zo ontzettend wonderlijk! Ik ging er bijna van huilen, zo mooi drong het allemaal opeens tot me door!
En dan begrijp ik echt heel goed wat je zegt, dat het gewoon bijna onvoorstelbaar is dat jouw lichaam dat ook zomaar zou kunnen! Dat kan ik me ook echt amper voorstellen!
Het lijkt me ook echt heel bijzonder om het mee te maken, zo'n zwangerschap.
En daarna, dat je kindje uit jou komt en dat je het dan nog beter gaat leren kennen, dat je dan samen met je kindje aan de reis van het leven begint! Ook dat lijkt me echt zo wonderlijk!
Maar ook zo nog onvoorstelbaar nu.

Hier nog geen concrete plannen over wanneer we ervoor zullen gaan.
Ik merk wel dat hij wel bezig is met allerlei ontwikkelingen doormaken binnen z'n eigen denken en doen, in de zin van dat ie met allerlei nieuwe dingen bezig is. En ik denk dat ie daardoor ook veel aan het groeien is, dus dat het zomaar eens zou kunnen dat ie er over een niet al te lange tijd klaar voor gaat zijn.
Maar over wat voor tijd we dan spreken, dat weet ik ook nog niet precies.
Ik zit zelf een beetje in mijn hoofd met volgend jaar begin zomer, dus ergens rond mei/juni.
Dan ben ik net 2/3 maandjes 26 en mijn gevoel trekt toch wel daarheen.
Eerst wil ik dit jaar ook afstuderen voor mijn bachelor, waar ik een beetje tegen aan hik momenteel, dus dat nu eerst maar eens! Dan is dat vast uit de weg!
En rond februari komt dan de baby van onze vrienden, ik denk dat dat misschien ook wel veel los kan maken bij mijn vriendje. Hij is zelf jongste kind en heeft nooit eerder iets meegemaakt dat er een klein babietje in zijn omgeving geboren is. Ik ben de oudste thuis en ik heb het al bij 3 broertjes en zusjes meegemaakt. Mijn mama is ook de oudste, dus ook in mijn omgeving een hoopje kleine neefjes en nichtjes van dichtbij meegemaakt. Bij mijn vriendje woont zijn familie allemaal ver weg, dus ook dat heeft hij nooit gehad. Ik denk dus dat het ook wel spannend zal zijn als dan onze vrienden een babietje krijgen, dat ie dat echt voor het eerst van zo dichtbij mee gaat maken en dat dat ook wel gaat meehelpen in zijn eigen gevoel! Dus ik wacht nog rustig af
pi_74792733
Klinkt wel super goed bellelene spannende tijden zowiezo natuurlijk.
pi_74804515
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Boepie het volgende:
Klinkt wel super goed bellelene spannende tijden zowiezo natuurlijk.
Ja, heel spannend zeker!
Het is ook wel iets enorm 'groots' voor mijn gevoel, en van te voren ook zo niet voor te stellen hoe het werkelijk zal zijn als je echt een kindje zult hebben!

Eerst de beslissing dat je werkelijk voor een kindje wilt gaan.
En als je dan zwanger mocht raken, dan is het echt voor het leven!

En het zal ook echt je hele leven op zn kop zetten, alles hoe je het leven 'nu' kent, dat verandert dan helemaal met je mee!

Wow!

Dat vind ik trouwens ook wel het lastigste gedeelte, ik ben nooit zo goed in nadenken over het 'voor-altijd'. Ik wil ook helemaal niet trouwen daardoor Dat is zo definitief! Dat je belooft om voor de rest van je leven samen te blijven! Dat klinkt als een eeuwigheid, en hoe weet ik nu al alles over 'de rest van mijn leven', wie weet wat er kan gebeuren! Hoe kan ik dan nu al weten of ik de rest van mijn leven zoveel liefde kan blijven geven aan mijn vriendje.. Ik heb echt veel bewondering voor mensen die dat zomaar durven!
En ik denk dat als het straks echt serieus wordt wb een kindje, dat ik daar ook nog wel veel over na zal denken. Maar ik weet ook dat ik me het ook gewoon nauwelijks kan voorstellen hoe het gaat zijn, en bij (bijna) alle mama's is er zoveel liefde voor wel honderd levens samen met hun kindje

En hoe is het bij jou Boepie?
Nu je echt de grote stap hebt gezet, hoe voel je je nu??
pi_74951582
Goede vorderingen in dit topic
Ook bij ons gaat het de goede kant op, het wachten hoeft niet heel lang meer te duren
Van mijn partner zou het nu al mogen, maar laten we verstandig zijn om toch even te wachten tot in ieder geval januari/februari. Dan gaan sommige dingen toch net wat beter uitkomen qua planning
Wel heel spannend!
pi_74972295
quote:
Op woensdag 18 november 2009 02:09 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ja, heel spannend zeker!
Het is ook wel iets enorm 'groots' voor mijn gevoel, en van te voren ook zo niet voor te stellen hoe het werkelijk zal zijn als je echt een kindje zult hebben!

Eerst de beslissing dat je werkelijk voor een kindje wilt gaan.
En als je dan zwanger mocht raken, dan is het echt voor het leven!

En het zal ook echt je hele leven op zn kop zetten, alles hoe je het leven 'nu' kent, dat verandert dan helemaal met je mee!

Wow!

Dat vind ik trouwens ook wel het lastigste gedeelte, ik ben nooit zo goed in nadenken over het 'voor-altijd'. Ik wil ook helemaal niet trouwen daardoor Dat is zo definitief! Dat je belooft om voor de rest van je leven samen te blijven! Dat klinkt als een eeuwigheid, en hoe weet ik nu al alles over 'de rest van mijn leven', wie weet wat er kan gebeuren! Hoe kan ik dan nu al weten of ik de rest van mijn leven zoveel liefde kan blijven geven aan mijn vriendje.. Ik heb echt veel bewondering voor mensen die dat zomaar durven!
En ik denk dat als het straks echt serieus wordt wb een kindje, dat ik daar ook nog wel veel over na zal denken. Maar ik weet ook dat ik me het ook gewoon nauwelijks kan voorstellen hoe het gaat zijn, en bij (bijna) alle mama's is er zoveel liefde voor wel honderd levens samen met hun kindje

En hoe is het bij jou Boepie?
Nu je echt de grote stap hebt gezet, hoe voel je je nu??
Ik ga helemaal mee in je post
Ik voel me helemaal top eigenlijk maar wel een beetje bang enzo.. zou het gaan lukken, kan ik (en vriendje) het allemaal wel bolwerken mocht het lukken.. wil blijven werken.. (en dan denk ik al flink vooruit) laat ik nu eerst maar eens zwanger zien te worden en dan pas verder denken, denk ik dan weer.
Zoveel vragen nog natuurlijk ook nog, maar wel intens gelukkig en heel spannend allemaal
pi_74994843
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef Toverboom het volgende:
Goede vorderingen in dit topic
Ook bij ons gaat het de goede kant op, het wachten hoeft niet heel lang meer te duren
Van mijn partner zou het nu al mogen, maar laten we verstandig zijn om toch even te wachten tot in ieder geval januari/februari. Dan gaan sommige dingen toch net wat beter uitkomen qua planning
Wel heel spannend!
Dat klinkt behoorlijk dichtbij al! Wat spannend, en leuk!!

Zie hier in het topic nu echt steeds meer mensen die er echt voor gaan of een datum hebben geprikt! Nu kan ik bijna helemaal niet meer wachten.... Ik wil ook!
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef Boepie het volgende:

[..]

Ik ga helemaal mee in je post
Ik voel me helemaal top eigenlijk maar wel een beetje bang enzo.. zou het gaan lukken, kan ik (en vriendje) het allemaal wel bolwerken mocht het lukken.. wil blijven werken.. (en dan denk ik al flink vooruit) laat ik nu eerst maar eens zwanger zien te worden en dan pas verder denken, denk ik dan weer.
Zoveel vragen nog natuurlijk ook nog, maar wel intens gelukkig en heel spannend allemaal
Ja, het is allemaal zo gek om voor te stellen dat je over een poosje werkelijk een kindje kunt hebben, laat staan dat je nu al kunt voorzien hoe het dan allemaal loopt en gaat!
Gewoon first things first

En natuurlijk ook niks mis met nu al vooruit kijken wb praktische zaken, maar maak je er niet al te druk over hoor, over het algemeen komt alles vanzelf wel weer op z'n pootjes terecht!
Maar ik kan me ook dus zo goed voorstellen dat het allemaal enorm spannend is!
En dat je dan ook zo helemaal echt durft te gaan fantaseren en dat je dan vanzelf ook weer terecht komt bij allemaal gedachtes over 'hoe zal dat en dat gaan'... En zoals ik net al zei: het komt vast allemaal op z'n pootjes terecht! Lekker genieten nu inderdaad van het idee dat jullie er eindelijk voor gaan, lekker genieten van elkaar en samen! Want wie weet... ben je na de volgende bedsessie wel met z'n drie-en hahaha
pi_74997485
Positieve flow hiero!
pi_75131244
Wow, wéér iemand in mijn omgeving onverwachts zwanger. En ik zoooooo aan het rammelen. Ikwiloooook!
  maandag 30 november 2009 @ 13:59:07 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_75141897
Jee, wat leuk bijlezen dit

Ben net terug van 2 weken vakantie, nadat ik dan toch eindelijk afgestudeerd ben, dus hier ook blijdschap alom
En keihard doorrammelen alhoewel het wel minder op de voorgrond staat als ik niet wekelijks op een dropje van een jongetje pas en dagelijks meelees in OUD dus de planning is om dat niet meer dagelijks te doen...

Maar verder neigen de plannen hier nog steeds naar ergens halverwege volgend jaar. Ik wil nu eerst wat werkervaring opdoen, en we willen nog samen op vakantie in de zomer. Maargoed, mocht mijn spiraaltje moeilijk gaan doen (stiekem hoop ik dat wel een beetje dan ga ik denk ik niet aan de pil ofzo
pi_75194362


Ik rammel! Ik vind echt dat Jet wel een broertje of zusje kan gebruiken
Het enige probleem is dat Crook helemaal niet rammelt

Hopelijk gaat ie er snel anders over denken
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 2 december 2009 @ 05:32:34 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75201361
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Beaker het volgende:


Ik rammel! Ik vind echt dat Jet wel een broertje of zusje kan gebruiken
Het enige probleem is dat Crook helemaal niet rammelt

Hopelijk gaat ie er snel anders over denken
Ik vben het helemaal met je eens
Nog een Jetje
Waar moeten we een petitie starten om Crok over te halen?
pi_76080586
Even het topic weer eens opgezocht!

Ik rammel weer eens de pan uit
Net even stiekem hier in OUD zitten spieken naar de nieuwgeboren babietjes.. En dat helpt natuurlijk ook niet echt mee!

Poeh, ik weet even niet wat ik met mezelf aan moet!

Hoe is het met de anderen hier?
pi_76088586
Beaker ik lees je berichtje nu pas. Tsss natuurlijk "moet" er nog een Jetje komen
pi_76089225
tvp

eerst volgend jaar trouwen, tot die tijd rammel ik vrolik verder
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_76101950
Hier gaat het top ik rammel momenteel niet.
  zondag 27 december 2009 @ 21:59:39 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76119128
Ik nog wel heb ook weer veel te schattige koppies gezien in het babietjestopic....
Gevoel en verstand zijn best wel in gevecht met elkaar nu binnenkort lief maar eens peilen
pi_76120305
Ik wil ook zo graag maar we ik heb besloten om toch nog even te wachten dan komt het allemaal wat beter uit qua verhuisplannen.
Wat betreft hoeft dat niet, maar het lijkt mij toch wel wat slimmer om even te wachten
Maar moeilijk is het wel soms! Nog even!
pi_76134799
dat kinderfoto topic is echt nasty. Kan niet in dat topic kijken zonder te gaan rammelen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 28 december 2009 @ 12:38:28 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76136177
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:22 schreef Toverboom het volgende:
Ik wil ook zo graag maar we ik heb besloten om toch nog even te wachten dan komt het allemaal wat beter uit qua verhuisplannen.
Wat betreft hoeft dat niet, maar het lijkt mij toch wel wat slimmer om even te wachten
Maar moeilijk is het wel soms! Nog even!
als mijn vriend vond dat we wel konden beginnen zou ik meteen om zijn hoor!!!

En inderdaad, dat kinderfototopic....
  maandag 28 december 2009 @ 12:57:51 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76136848
Rammeldebammel.
Ik had ooit gezegd dat ik voor mijn 30e mama wilde worden.
En ik besef me ineens dat dat nog maar 14 maanden is .
KuikenGuppy
pi_76147736
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Burdie het volgende:
Rammeldebammel.
Ik had ooit gezegd dat ik voor mijn 30e mama wilde worden.
En ik besef me ineens dat dat nog maar 14 maanden is .
dan mag je de komende 3 maanden flink aan de slag

Hoe denkt je vriend er uberhaupt over ?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_76157508
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:38 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

als mijn vriend vond dat we wel konden beginnen zou ik meteen om zijn hoor!!!

En inderdaad, dat kinderfototopic.... [ afbeelding ]
Hoogzwanger verhuizen lijkt mij niet echt een pretje eigenlijk. Maar dat zou natuurlijk alleen in het gunstigste geval zijn dat het vrij snel lukt.
pi_76157562
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Burdie het volgende:
Rammeldebammel.
Ik had ooit gezegd dat ik voor mijn 30e mama wilde worden.
En ik besef me ineens dat dat nog maar 14 maanden is .
Dan heb je inderdaad niet heel lang meer!
Wat _aurum_ ook zegt, hoe denkt je partner er over?
pi_76157660
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Beaker het volgende:


Ik rammel! Ik vind echt dat Jet wel een broertje of zusje kan gebruiken
Het enige probleem is dat Crook helemaal niet rammelt

Hopelijk gaat ie er snel anders over denken
M rammelde ook totaal niet.. En ineens ging de knop om.

Ik rammel gewoon nog steeds Tess is pas/al weer
bijna 7 maanden..
Ik wil er nog zo graag een knulletje bij!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76157783
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

M rammelde ook totaal niet.. En ineens ging de knop om.

Ik rammel gewoon nog steeds Tess is pas/al weer
bijna 7 maanden..
Ik wil er nog zo graag een knulletje bij!

En wil M ook een 3e

@Beaker, hopelijk besluit je man ook snel bij te draaien!
pi_76157808
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:26 schreef mrien het volgende:

[..]


En wil M ook een 3e

@Beaker, hopelijk besluit je man ook snel bij te draaien!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76157885
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:27 schreef Vicky het volgende:

[..]


Mmm da's balen
Wie weet ooit?
  maandag 28 december 2009 @ 21:50:34 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76159034
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef Toverboom het volgende:

[..]

Dan heb je inderdaad niet heel lang meer!
Wat _aurum_ ook zegt, hoe denkt je partner er over?
Die wil wel 'ooit', maar vindt het nog lastig om dat 'ooit' te veranderen in 'binnenkort'.
We zien wel hoe het loopt, wanneer we er beiden klaar voor zijn... ik rammel wel rustig verder tot het zover is .
KuikenGuppy
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:12:29 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76193561
Ik was vanmiddag even oppassen, en toen hebben de ouders van het kindje (vrienden van mij) me lekker zitten maken met dat ze ook graag op mijn kindje wilden passen, en dat onze kindjes samen moesten spelen later......

Ik neig heel erg naar: ik wil geen baan zoeken, ik wil een KIND!!!!!
pi_76215108
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die wil wel 'ooit', maar vindt het nog lastig om dat 'ooit' te veranderen in 'binnenkort'.
We zien wel hoe het loopt, wanneer we er beiden klaar voor zijn... ik rammel wel rustig verder tot het zover is .
naja, het begint met bespreekbaar maken Ik geef ook bij mijn vriend aan als ik rammel, dan weet hij iig hoe laat het is En als je het vaker erover hebt, dan komt vanzelf het moment dat jullie er écht voor willen gaan.

@LadyBlack: Je kan toch allebei? God mag weten hoelang het duurt voor je zwanger bent. Bij de 1 is het zo, bij de ander kan het jaaaaren duren. Ik zou lekker op zoek gaan naar een baan en in de tussentijd oefenen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_76229465
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

M rammelde ook totaal niet.. En ineens ging de knop om.

Ik rammel gewoon nog steeds Tess is pas/al weer
bijna 7 maanden..
Ik wil er nog zo graag een knulletje bij!
gewoon doen, net als femke

R rammelde ook niet. Die zei dus altijd als ik t over kinderen had en wanneer die zouden komen enzo: nooit. Nou wist ik wel dat hij ook kinderen wilde dus dat nam ik niet te serieus. Maar vroeger zei hij dat ie als hij 30 was kinderen wilde. Nou daar waren we t nooit over eens. En opeens, out of the blue wilde hij ook
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:33:24 #91
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76324020
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

naja, het begint met bespreekbaar maken Ik geef ook bij mijn vriend aan als ik rammel, dan weet hij iig hoe laat het is En als je het vaker erover hebt, dan komt vanzelf het moment dat jullie er écht voor willen gaan.

@LadyBlack: Je kan toch allebei? God mag weten hoelang het duurt voor je zwanger bent. Bij de 1 is het zo, bij de ander kan het jaaaaren duren. Ik zou lekker op zoek gaan naar een baan en in de tussentijd oefenen
Jaaaaahh dat is ook wel zo, maar ik pak het nog even volgens bovenstaande tactiek aan (vaak over beginnen), en dan een keer echt serieus, want ik moet er wel een doktersafspraak voor maken om mn spiraaltje te laten verwijderen. Echt een stap voor zetten dus, en dat doe ik niet zomaar

En ik hoop maar met heel mn hart dat ik tot de gelukkigen behoor die makkelijk zwanger worden
pi_76324132
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:33 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En ik hoop maar met heel mn hart dat ik tot de gelukkigen behoor die makkelijk zwanger worden
Dat hoopt iedereen, maar helaas is dat niet voor iedereen weggelegd én weet je niet hoe makkelijk/moeilijk het gaat zodra je aan kinderen begint. Voor veel mensen is het iets vanzelfsprekends en gaat het snel, maar dat weet je vantevoren niet en daar moet je ook rekening mee houden, anders wordt het één grote teleurstelling.
pi_76324375
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
En ik hoop maar met heel mn hart dat ik tot de gelukkigen behoor die makkelijk zwanger worden
Ik hoop het ook voor je! Gelukkig is die kans groter dan dat het niet zou lukken, maar het lijkt me wel gezond dat je je realiseert dat het ook moeilijk kán gaan. En dat je het er samen over hebt wat je wilt als het niet zou lukken.

Ik was zelf dus best wel bang dat ik niet zwanger zou kunnen worden, ook al was daar geen enkele reden voor. In dit topic schreef ik toen:
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef AncientSound het volgende:
Als het lukt enzo, want ik heb zo in mijn hoofd dat ik niet zwanger kan worden ofzo.
Achteraf heb ik een beetje een -gevoel, die maand was het, totaal onverwacht, out of the clearblue, raak.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:49:14 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76324533
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:44 schreef Cantare het volgende:

[..]

Ik hoop het ook voor je! Gelukkig is die kans groter dan dat het niet zou lukken, maar het lijkt me wel gezond dat je je realiseert dat het ook moeilijk kán gaan. En dat je het er samen over hebt wat je wilt als het niet zou lukken.

Ik was zelf dus best wel bang dat ik niet zwanger zou kunnen worden, ook al was daar geen enkele reden voor. In dit topic schreef ik toen:
[..]

Achteraf heb ik een beetje een -gevoel, die maand was het, totaal onverwacht, out of the clearblue, raak.
Serieus?? Ben jij AncientSound?!? dat is wel heel toevallig dan ja!! Gefeliciteerd nog

Ik ben me er heel goed van bewust hoor, dat het ook moeilijk kan gaan ik lees ook mee in de streepjes en MMM-topics.... Maar ik ben nog jong genoeg, 26, en probeer dus ook het verstand nog een beetje mee te laten spelen (eerst een baan zoeken).
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:56:31 #95
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76328566
.......en zojuist is daar dan hét gesprek gevoerd, over wanneer het nou handig is om aan kindjes te beginnen

De mening van vriendje is dat het echt wel verstandig is om in elk geval werk te zoeken dat ik leuk vind (dat kan ook buiten mijn vakgebied zijn), om een geldbuffer op te bouwen voor als ik zwanger word en moet stoppen. De banen die ik voorlopig zal krijgen bieden namelijk geen zwangerschapsverlof denk ik

Maar: dit was een heel reëel gesprek en 2010 wordt hoe dan ook hét jaar!!!!!!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:05:13 #96
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76330983
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Serieus?? Ben jij AncientSound?!?
dat had ik ook nog niet in de gaten, nee! ik vind 't leuk, cantare! gefeliciteerd!
in de haak.
pi_76331078
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Serieus?? Ben jij AncientSound?!? dat is wel heel toevallig dan ja!! Gefeliciteerd nog
ja erg he maar tnx! en trui ook!

Verder: lijkt me heel verstandig eerst wat te gaan werken, het is natuurlijk wel fijn als je de eindjes een beetje stevig aan elkaar vast kunt knopen. Dusseh, rammel ze.
pi_76331289
Gefeliciteerd AncientSound/Cantare...
*poef* nu is het weg
pi_76331452
Cantare = AcientSound? Gefeliciteerd!

En ik rammel alvast mee voor een tweede, kun je niet vroeg genoeg mee beginnen Vicky heb jij dat eigenlijk ook, dat je het ene moment volop rammelt en een ander moment het juist helemaal niet ziet zitten, nog een erbij?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:40:17 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76332102
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:05 schreef AncientSound het volgende:
Hier gaat het top ik rammel momenteel niet.
Nu snap ik deze ook
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:08 schreef Cantare het volgende:

[..]

ja erg he maar tnx! en trui ook!

Verder: lijkt me heel verstandig eerst wat te gaan werken, het is natuurlijk wel fijn als je de eindjes een beetje stevig aan elkaar vast kunt knopen. Dusseh, rammel ze.
En ja, het is natuurlijk ook heel verstandig, alleen niet waar ik met heel mn hart voor kies... maar ik ben wel blij geworden van het idee dat vriendje het idee opzich ook ziet zitten Ik ga dus deze week keihard op zoek naar werk wat ik leuk vind en waar ik wat geld mee kan sparen, en dan eens zien hoe we er over een paar maanden bij zitten
pi_76391452
2010 is goed LadyBlack! Fijn dat jullie zo'n goed gesprek gehad hebben samen.

Ik geloof dat bij ons de plannen nu toch wat duidelijker vorm beginnen te krijgen, alhoewel ik het nog heel spannend vind ook qua verhuizen. Maar ik denk dat we toch voorzichtig gaan proberen en dan wel zien hoe het gaat.
  maandag 4 januari 2010 @ 11:38:31 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76392690
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:58 schreef Toverboom het volgende:
2010 is goed LadyBlack! Fijn dat jullie zo'n goed gesprek gehad hebben samen.

Ik geloof dat bij ons de plannen nu toch wat duidelijker vorm beginnen te krijgen, alhoewel ik het nog heel spannend vind ook qua verhuizen. Maar ik denk dat we toch voorzichtig gaan proberen en dan wel zien hoe het gaat.
yay!!

Geniet ervan joh, er zijn ook hoogzwangeren die verhuizen, en ideaal is het niet, maar als je vriend er ook achter staat, dan zou ik de gok samen wagen
pi_76395631
Wij hebben in de vakantie ook een beetje zitten kletsen. Zoals het er nu naar uitziet gaat zomer 2011 het spiraaltje eruit en gaan we oefenen. Vriendlief zit dan in zijn afstudeerjaar. Ik verwacht niet binnen een vloek en een zucht zwanger te worden. Dik 10 jaar birth control dus mijn lichaam zal zich hormonaal wel opnieuw moeten reguleren.....vermoed ik.

we hebben een datum om naar toe te werken
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_76404236
AncientSound/ Cantare, Ik zie het nu pas! Wat gaaf!!

En ook weer data waar naar toegeleefd kan gaan worden! Super spannend!


Ik wil oohook! Op z'n minst een datum! Potverdrie..
  maandag 4 januari 2010 @ 17:50:08 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76405826
Hoe staat het bij jou dan? Nog geen gesprek in die richting meer gehad?
pi_76416862
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe staat het bij jou dan? Nog geen gesprek in die richting meer gehad?
Het laatste gesprek dat we hadden, heb ik hier een poosje terug toen vertelt, toen heb ik hem gezegd dat ik hem niks wilde pushen en dat hij mocht aangeven wanneer hij er klaar voor is om het erover te hebben.
Het is nog best een grote stap voor hem (voor mij ook!), maar af en toe komt het wel een beetje ter loops ter sprake.

Net op de bank keken we tv en bij gtst (ja ja shame on us hehe) had iemand het over een hangend wiegje en toen zei ie: oh ja, dat wil ik ook!

En gisteren hebben we baby-foto's van hem gekeken bij zijn ouders thuis, how cute!

Maar nog verder niks serieus of concreets.. Ik blijf heel rustig afwachten
En stiekem hier meegenieten en rammelen
pi_76429143


Vriendlief en ik hadden gisteraaf een gesprek voor het slapen gaan. Blijkt dat ik hem verkeerd begrepen had.
Het is niet nog anderhalf jaar maar twee en een half jaar

Hij wil er ook zijn voor mij als ik zwanger ben en hij is bang dat zijn studie er onder gaat lijden. Dat hij dan in de rats komt met zijn afstudeerscriptie, waardoor het afstuderen langer kan duren.

En hij wil ook financieel bij kunnen dragen. Dus als wij gaan oefenen dan wil hij een baan hebben, wat logisch is. Op dit moment ben ik de kostwinnaar en zijn we dus van mijn inkomsten afhankelijk.

Kortom ik werd gebitchslapt met logica. Alles wat hij zei is redelijk en logisch. Maar toch, nog een jaar erbij

Dan ben ik 34 en als het dan niet lukt Pff * _aurum_ not happy
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:27:14 #108
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76431076
aurum, da's nog best een heel verschil. zijn logica betreft alleen inkomen, maar ik vind argumenten van leeftijd/gezondheid net zo valide en logisch hoor. wegen die helemaal niet mee voor hem?
in de haak.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:22:54 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76433093
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:51 schreef bellelena het volgende:

[..]

Het laatste gesprek dat we hadden, heb ik hier een poosje terug toen vertelt, toen heb ik hem gezegd dat ik hem niks wilde pushen en dat hij mocht aangeven wanneer hij er klaar voor is om het erover te hebben.
Het is nog best een grote stap voor hem (voor mij ook!), maar af en toe komt het wel een beetje ter loops ter sprake.

Net op de bank keken we tv en bij gtst (ja ja shame on us hehe) had iemand het over een hangend wiegje en toen zei ie: oh ja, dat wil ik ook!

En gisteren hebben we baby-foto's van hem gekeken bij zijn ouders thuis, how cute!

Maar nog verder niks serieus of concreets.. Ik blijf heel rustig afwachten
En stiekem hier meegenieten en rammelen
Oeh babyfoto's zijn altijd leuk ja!! En heel goed om bepaalde onderwerpen euh.... nog eens aan te snijden
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef _aurum_ het volgende:


Vriendlief en ik hadden gisteraaf een gesprek voor het slapen gaan. Blijkt dat ik hem verkeerd begrepen had.
Het is niet nog anderhalf jaar maar twee en een half jaar

Hij wil er ook zijn voor mij als ik zwanger ben en hij is bang dat zijn studie er onder gaat lijden. Dat hij dan in de rats komt met zijn afstudeerscriptie, waardoor het afstuderen langer kan duren.

En hij wil ook financieel bij kunnen dragen. Dus als wij gaan oefenen dan wil hij een baan hebben, wat logisch is. Op dit moment ben ik de kostwinnaar en zijn we dus van mijn inkomsten afhankelijk.

Kortom ik werd gebitchslapt met logica. Alles wat hij zei is redelijk en logisch. Maar toch, nog een jaar erbij

Dan ben ik 34 en als het dan niet lukt Pff * _aurum_ not happy
dat is wel nasty!!!

Best redelijke argumenten inderdaad, ik kan me voorstellen dat je als je vader wordt, daar een beetje verantwoordelijk in wilt stappen, maar dan word je wel weer even flink in de wacht gezet zeg
pi_76433400
Balen _aurum_
Dat is wel een heel groot verschil inderdaad. Nog een jaar erbij is gewoon echt lang
voor jou
pi_76435415
Wat een tegenvaller Aurum een jaar erbij. Dat van het werk is natuurlijk wel heel begrijpelijk, maar toch... jammer!
pi_76436322
@Trui: Da's een beetje kort door de bocht Hij wil er ook zijn als er complicaties zijn, die kans is klein maar toch altijd aanwezig. Verder is het ook wel handig als hij op tijd afstudeert, want hij zit met die 10 jaar termijn en is dan net op tijd klaar zodat het geen studieschuld wordt. Niet leuk, maar het kan ons flink wat geld besparen.

@ LB: Ik ga wel op zoek naar de knop om mijn biologische klok uit te zetten ofzo. Of iig te snoozen

@ TB/Cantare: Thanks

Mijn vriend is echt wel een schatje, het is alleen jammer dat het nu even niet anders is. Ik heb geen andere oplossing en hij ook niet, dus het is uitzingen/aftellen.....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:31:42 #113
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76490077
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef _aurum_ het volgende:
@ LB: Ik ga wel op zoek naar de knop om mijn biologische klok uit te zetten ofzo. Of iig te snoozen

pi_76504459
Ohh Aurum! Wat stom! Wat een domper!
Wel allemaal begrijpelijk en vast redelijk en logisch enzo, maar toch....
Anderhalf jaar vliegt zo om, maar twee-en-half jaar.. dat klinkt meteen alweer zo ver weg!

Ik wil nu heeeeeel graag iets opbeurends zeggen, maar ik weet niet zo snel iets te bedenken!

De tijd gaat gewoon vliegen en je dan over een niet al te lange tijd kun je gewoon met voorpret alvast beginnen en dan zijn die twee-en-half jaar zo omgevlogen! Dat hoop ik gewoon heel hard!

En ook natuurlijk wel heel erg lief van je vriendje dat hij het allemaal zo goed geregeld wil hebben!
pi_76679242
Thanks meiden! Komt wel goed allemaal

Ik trek me op aan het feit dat we over 6 maanden gaan trouwen, dan is het nog maar 2 jaar

Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_76680807
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:55 schreef _aurum_ het volgende:
Thanks meiden! Komt wel goed allemaal

Ik trek me op aan het feit dat we over 6 maanden gaan trouwen, dan is het nog maar 2 jaar


Yes, that's the spirit!

Gefeliciteerd met de a.s. bruiloft!!
Dan eerst eens genieten van jullie saampjes als getrouwd en voor je het weet... !
pi_76681870
Ik heb lang getwijfeld of ik dit zou posten, Aurum. Als je mijn post vervelend vindt, doe dan maar net of ik hem niet heb geplaatst.

Ik las dat je vriend nog 2,5 jaar wil wachten en dat jij al 34 bent. Op die leeftijd is 2,5 jaar best lang. De vruchtbaarheid gaat duidelijk achteruit na 35. Ik heb dat zelf altijd een beetje onderschat maar inmiddels is me wel duidelijk dat vrouwen na hun 35ste-36ste minder makkelijk zwanger worden. Dat is uit verschillende onderzoeken wel gebleken. Ik kan zo snel alleen even geen linkjes met precieze cijfers vinden, sorry.

Bovendien is het kans op een miskraam hoger.

"Voor vrouwen jonger dan 35 jaar, is de kans dat een zwangerschap in een miskraam eindigt, ongeveer 1 op 10. Tussen de leeftijd van 35 jaar en 40 jaar eindigt 1 op de 5-6 zwangerschappen in een miskraam. En bij de leeftijd tussen de 40 en 45 jaar is de kans op een miskraam 1 op 3. De kans op een miskraam neemt dus toe met de leeftijd van de vrouw." http://www.amc.nl/?pid=3109&itemid=92&contentitemid=335&osadcampaign=Patientenfolders

Daarnaast, zoals je zelf al aangaf, kan het ook zo zijn dat er al vruchtbaarheidsproblemen spelen bij jullie, zonder dat je je daar van bewust bent. Realiseer je goed dat het even duurt voor je een vruchtbaarheidstraject in kunt gaan en dat zo'n traject zelf vaak ook veel tijd vraagt. Ik ben nu bijna 36 en wij zijn begonnen met 'proberen' toen ik bijna 32 was. We hebben net onze 2e IVF achter de rug. Om even aan te geven hoeveel tijd er mee gemoeid is.

De keuze is uiteraard aan jullie. Als ik jullie verhaal lees, denk ik dat je vriend je best kan steunen als is hij aan het studeren. Maar dat is iets dat alleen jullie kunnen beoordelen. Wat weegt voor jullie zwaarder.
Ik ben zelf best geschrokken van de cijfers die ik tegenkwam over vruchtbaarheid onder vrouwen boven de 35 en de verhoogde kans op miskramen. Daarom wilde ik je dit toch laten weten.
Nogmaals, als je het vervelende bemoeizucht vindt, negeer mijn verhaal dan gewoon.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  maandag 11 januari 2010 @ 16:32:22 #118
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76683585
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:57 schreef Ahava het volgende:
Ik las dat je vriend nog 2,5 jaar wil wachten en dat jij al 34 bent.
Volgens mij schrijft ze dat ze 'dan 34 is' dus nu 31/32 jaar.

Maar ik snap wel wat je zegt Ahava. Ik was ook 32 toen ik met de pil stopte. Uiteindelijk heeft het door uitblijvende zwangerschap en een miskraam nog bijna 2 jaar geduurd voor ik uiteindelijk zwanger was en ben dus nu 35 jaar als ik moeder wordt. Dus zeker als je ervaring hebt met moeilijk zwanger worden, snap ik jouw verhaal.

Toch is het een eigen keuze, maar jullie moeten je dan wel realiseren, dat het dus ook zo kan zijn dat het uiteindelijk niet gaat lukken en er dan misschien niet (veel) tijd meer is om een medisch traject in te gaan.

Maar het kan ook zijn dat je direct de eerste maand zwanger bent natuurlijk
pi_76683731
Stom, toch niet goed gelezen dus.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:32 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Volgens mij schrijft ze dat ze 'dan 34 is' dus nu 31/32 jaar.

Maar ik snap wel wat je zegt Ahava. Ik was ook 32 toen ik met de pil stopte. Uiteindelijk heeft het door uitblijvende zwangerschap en een miskraam nog bijna 2 jaar geduurd voor ik uiteindelijk zwanger was en ben dus nu 35 jaar als ik moeder wordt. Dus zeker als je ervaring hebt met moeilijk zwanger worden, snap ik jouw verhaal.

Toch is het een eigen keuze, maar jullie moeten je dan wel realiseren, dat het dus ook zo kan zijn dat het uiteindelijk niet gaat lukken en er dan misschien niet (veel) tijd meer is om een medisch traject in te gaan.

Maar het kan ook zijn dat je direct de eerste maand zwanger bent natuurlijk
Maar dit is inderdaad waar het me om ging. Wees je daar wel van bewust, beiden. En het hoeft natuurlijk zeker niet zo te lopen. Hopelijk ben je inderdaad heel snel zwanger.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_76733685
ahava, ik voel me niet zo 123 aangevallen. Ben niet van suiker

Ik en mijn vriend zijn ons bewust van de risico's, we zien het over uiterlijk 2,5 jaar wel. Wellicht dat het eerder weer gaat spelen, die garantie kan ik niet geven

Wij hebben bijv. ook doorgenomen van hoe of wat als blijkt dat we geen kinderen kunnen krijgen. Hoe we daar mee om zouden gaan of denken te gaan (zeker weten doe je 't toch nooit).

Eerst de bruiloft en dan zien we wel weer verder.

ik moet ook bekennen dat ik van de week te horen kreeg dat er waarschijnlijk in de loop van dit jaar gereorganiseerd gaat worden op mijn werk. Ik dankte god op mijn blote knietjes dat ik niet zwanger was. Ik had 'gek' geworden als ik wellicht mijn baan kwijt was geraakt tijdens mijn zwangerschap en mijn partner nog niet fulltime werkt
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_76734105
Ik vond mezelf eigenlijk nogal bemoeizuchtig maar ik ben blij dat jij het niet zo opvat. Fijne bruiloft alvast!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  donderdag 14 januari 2010 @ 21:03:59 #122
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76823105
Ik heb dit weekend aan mn twee beste vriendinnen verteld dat we er dit jaar echt voor gaan, en hoe ons gesprek laatst was verlopen, en ze reageerden tot mijn verbazing heel enthousiast, dus ik was al helemaal blij, krijg ik vandaag zo'n lieve brief van een van hen, met dit op de achterkant!!


pi_76826765
wat ontzettend lief zeg!
*poef* nu is het weg
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:31:49 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76827925
Ja he en ook dat ze het zo jammer vond dat we tegenwoordig wat verder uit elkaar wonen, en dat ze wel graag op wilde passen enzo

Ik heb eerst zielsgelukkig een tijdje tegen mn vriend aangehangen, die vervolgens voor de grap over mn buik ging aaien..... kan je nagaan hoe ik rammel nu!!
pi_76848867
aww LadyBlack wat lief!

En wat leuk dat je vriendinnen ook enthousiast reageerden!
Nu kun je er lekker openlijk over praten met ze!


Ik heb voor mijn zwangere vriendin een buikband besteld.
Straks kijken of ie al in de brievenbus zit! En dan haar opbellen om af te spreken volgende week!
Vond het wel een leuk idee om haar een kadootje te geven nog, ze zal verder wel veel voor de baby krijgen en de gesprekken zullen ook wel veel daarover gaan denk ik.
Ik heb haar al een poosje niet gezien. Laatste keren dat we haar zagen vertelde ze telkens dat ze het niet leuk vond dat iedereen telkens maar over de zwangerschap wilde praten met haar. Ze vertelde ook dat ze het ontzettend druk had met allerlei mensen die te pas en te onpas langskwamen. Vandaar dat wij toen maar besloten om ons niet aan haar op te dringen
Maar nu zit ze echt in de laatste fase! Volgens mij is ze over een week of 4 uitgerekend! Ze heeft nu zwangerschapsverlof en wij zijn studenten dus we kunnen dan doordeweeks 's middags bijvoorbeeld langsgaan! Vind het toch wel leuk om haar nog een keertje te zien met dikke buik en om gewoon toch wel even op een of andere manier te laten weten dat we aan haar denken Vandaar dat ik dan een klein kadootje voor haar wilde kopen!
Nou ja, straks maar eens bellen naar haar dus! Om te vragen of ze het leuk vindt als we langskomen.


En zelf rammel ik gewoon 'vrolijk' verder
pi_76854789
@ LB: Wat leuk!

@bellelena: Buikband vind ik een leuk cadeau! Veel plezier
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:00:49 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77412895
Oef, ik ben weer op hol geslagen

Een vriendin van mij is zwanger, eind juli uitgerekend!! Ze woont helaas ver weg dus veel zal ik er niet van meekrijgen, maar toch!!!

En werk zoeken lukt slecht, dus dat helpt ook niet mee....

Is je vriendin al bevallen bellelena? Of kan ze je buikband nog om?
pi_77418730
Ik weet wat je bedoelt LB

ik was vorige week naar ons hoofdkantoor geweest en iedereen had 't over het trouwen wat leuk was. Alleen tig mensen vielen over me heen waneer we aan kinderen wilden beginnen. En ik wil niet iedereen het fijne er van laten weten......

Dus ik kwam met terug en was overweldigd door alle emoties en had een soort van brain overload. Want ik realiseerde mij ineens dat ik niet zo'n thuisblijf moeder of moeder met parttime baan wil worden. Ik wil nog steeds een carriere! Ik heb nu een leidinggevende functie en die wil ik niet kwijt.

Wel goed dat ik dat nu weet. Alleen nu moet ik nog ff verzinnen hoe we dat in de toekomst aan willen pakken.

Ik vind het jammer dat ik niet meer info kan vinden over vrouwen/carriere/kinderen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 1 februari 2010 @ 14:44:00 #129
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77512834
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:13 schreef _aurum_ het volgende:
Ik weet wat je bedoelt LB

ik was vorige week naar ons hoofdkantoor geweest en iedereen had 't over het trouwen wat leuk was. Alleen tig mensen vielen over me heen waneer we aan kinderen wilden beginnen. En ik wil niet iedereen het fijne er van laten weten......
Ja, het is voor jou natuurlijk een beladen onderwerp omdat je het heel vervelend vindt dat het nog een tijd gaat duren. Maar andere mensen zullen het misschien een volledig normaal antwoord vinden als jij zegt: we wachten nog tot mijn vriend klaar is met zn studie
Ik zou zorgen dat je een neutraal antwoord klaar hebt voor dit soort gesprekken. Dan hoef je niet ter plekke te verzinnen wat je iemand wel of niet vertelt.
quote:
Dus ik kwam met terug en was overweldigd door alle emoties en had een soort van brain overload. Want ik realiseerde mij ineens dat ik niet zo'n thuisblijf moeder of moeder met parttime baan wil worden. Ik wil nog steeds een carriere! Ik heb nu een leidinggevende functie en die wil ik niet kwijt.

Wel goed dat ik dat nu weet. Alleen nu moet ik nog ff verzinnen hoe we dat in de toekomst aan willen pakken.

Ik vind het jammer dat ik niet meer info kan vinden over vrouwen/carriere/kinderen.
Nou, laatst was er hier een behoorlijke discussie over

En ik denk dat je je daar nu nog niet zo heel veel zorgen over moet maken. Tegen de tijd dat je zwanger bent denk je misschien heel anders over dingen na, en bedenk je vanzelf wel hoe het moet gaan. Daar ga ik tenminste altijd vanuit

Maar ik ben dan ook wel iemand die de dingen redelijk op hun beloop laat... en mijn kinderwens staat sowieso voorop, daar zal een grootse carrière sowieso voor gaan wijken

[ Bericht 86% gewijzigd door LadyBlack op 01-02-2010 14:49:56 ]
  maandag 1 februari 2010 @ 15:23:55 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77514250
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:13 schreef _aurum_ het volgende:
Ik weet wat je bedoelt LB

ik was vorige week naar ons hoofdkantoor geweest en iedereen had 't over het trouwen wat leuk was. Alleen tig mensen vielen over me heen waneer we aan kinderen wilden beginnen. En ik wil niet iedereen het fijne er van laten weten......

Dus ik kwam met terug en was overweldigd door alle emoties en had een soort van brain overload. Want ik realiseerde mij ineens dat ik niet zo'n thuisblijf moeder of moeder met parttime baan wil worden. Ik wil nog steeds een carriere! Ik heb nu een leidinggevende functie en die wil ik niet kwijt.

Wel goed dat ik dat nu weet. Alleen nu moet ik nog ff verzinnen hoe we dat in de toekomst aan willen pakken.

Ik vind het jammer dat ik niet meer info kan vinden over vrouwen/carriere/kinderen.
Je kan hierover toch met je vriend praten? Hoe jullie dat samen aan willen pakken? WIl hij ook een carriere of wil hij best part-time werken c.q. stoppen met werken?
En als jullie samen cariere willen maken, dan zul je gewoon de opvang van je kind heel goed dicht moeten timmeren en sámen verantwoordelijk zijn als de opvang een keer uitvalt...
pi_77696144
@ LB: Ik werd er een beetje door overvallen, volgende keer heb ik een antwoord klaar

@ Asyniur: Natuurlijk ga ik daarover met mijn vriend praten, of beter dat hebben we al gedaan. Plan nu is om allebei 4 dagen te werken. Maar ik zit vooral in over de praktische invulling. Wat is de beste manier om het te tackelen, zonder dat wij bankroet ga aan de kosten. En net wat je zegt, hoe los je het op als de opvang een keer uitvalt

Wij hebben nog wel even om het uit te zoeken, dus ik denk dat het wel goed komt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_77871574
Vriendje+vriendinnetje zijn bevallen!

Jeetje, wat vind ik het spannend! Ik ben benieuwd wanneer we zullen gaan kijken

Ik zit hier nu momenteel wel heel erg met een "ik wil oohook" gevoel!
(Mijn eisprong is ook vandaag.. dat zal er ook mee te maken hebben haha)

Wow! Ze hebben gewoon een klein babietje!
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:13:23 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77880434
Gefeliciteerd! Plaatsvervangend dan

Hier ben ik ook een beetje in turbostand, een oud klasgenootje is een maand geleden bevallen, een tweede heeft net gemeld dat ze zwanger is, en dus die vriendin...... het is duidelijk de leeftijd om aan kindjes te beginnen
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:50:49 #134
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77884271
Tja, ik kom me hier ook maar eens "melden". De jongste is inmiddels alweer 1 jaar, de oudste wordt volgende maand 8 jaar. Ik ben 36 jaar en als ik nog een keer zwanger wil worden, moet dat voor mn gevoel voor mn 37e. Daarna vind ik de risico's te groot. Dit betekent dus dat we binnenkort moeten beslissen om spiraaltje te laten verwijderen. We zitten allebei nog in twijfel... kan het praktisch gezien allemaal wel of moeten we het maar gewoon proberen en kijken waar het schip strandt. De ene dag denk ik het laatste, de andere dag denk ik dat we het toch prima hebben zo.

Eén ding is wel duidelijk: ik ben dmv IUI zwanger geworden van de jongste, we hebben al besloten dat we zeker niet weer het medische circus ingaan en dat het dus op de natuurlijke manier gaan proberen en dan totdat ik 37 jaar ben. We laten de natuur voor ons beslissen.

De laatste tijd denken we er steeds meer aan om het toch maar te gaan proberen......
pi_77884329
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, ik kom me hier ook maar eens "melden". De jongste is inmiddels alweer 1 jaar, de oudste wordt volgende maand 8 jaar. Ik ben 36 jaar en als ik nog een keer zwanger wil worden, moet dat voor mn gevoel voor mn 37e. Daarna vind ik de risico's te groot. Dit betekent dus dat we binnenkort moeten beslissen om spiraaltje te laten verwijderen. We zitten allebei nog in twijfel... kan het praktisch gezien allemaal wel of moeten we het maar gewoon proberen en kijken waar het schip strandt. De ene dag denk ik het laatste, de andere dag denk ik dat we het toch prima hebben zo.

Eén ding is wel duidelijk: ik ben dmv IUI zwanger geworden van de jongste, we hebben al besloten dat we zeker niet weer het medische circus ingaan en dat het dus op de natuurlijke manier gaan proberen en dan totdat ik 37 jaar ben. We laten de natuur voor ons beslissen.

De laatste tijd denken we er steeds meer aan om het toch maar te gaan proberen......
Ik zeg: DOEN
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 11 februari 2010 @ 15:01:14 #136
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77884607
Diaan

Moeilijk lijkt me dat wel, denk je niet dat je elke maand dan een beetje zenuwachtig gaat checken of je nog ongesteld bent geworden?
Dat je een medisch ingrijpen niet een tweede keer wilt snap ik wel
  donderdag 11 februari 2010 @ 15:04:01 #137
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77884685
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ik zeg: DOEN
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:01 schreef LadyBlack het volgende:
Diaan

Moeilijk lijkt me dat wel, denk je niet dat je elke maand dan een beetje zenuwachtig gaat checken of je nog ongesteld bent geworden?
Dat je een medisch ingrijpen niet een tweede keer wilt snap ik wel
hee LB
Ja, ik denk dat dat er wel gewoon insluipt, omdat je er toch mee bezig bent. Ik wel moeten beloven aan Peaceman dat we niet op gerichte tijden meer gaan vrijen, zoals dat moest met de jongste, als we er weer voor gaan.
  donderdag 11 februari 2010 @ 15:35:26 #138
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77885877
Nee, dat is niet helemaal hetzelfde als de natuur haar gang laten gaan....!

Nou, ik kan me goed voorstellen dat je nog zo'n leuk kindje wilt hebben, dus ervoor gaan (op een relaxte manier) kan altijd toch?
pi_77895046
Als je een derde financieel kan bolwerken en ook nog de praktische dingen kan regelen, dan zou ik het gewoon proberen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_77905624
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd! Plaatsvervangend dan

Hier ben ik ook een beetje in turbostand, een oud klasgenootje is een maand geleden bevallen, een tweede heeft net gemeld dat ze zwanger is, en dus die vriendin...... het is duidelijk de leeftijd om aan kindjes te beginnen
Beginnende babyboom daar dus! Ben ik nog blij dat het er tot nu toe maar eentje binnen mijn vriendenkring is Heb mezelf nu al amper meer onder controle!

Dit is de eerste van mijn vriend(inn)en nu met een babietje.
En ik hou het nu al echt niet meer!

Ik heb vandaag echt een super schattig jurkje + schoentjes voor de baby gemaakt
Zo ieniemienie klein en schattig! En vriendje vindt het ook super cool, maar die wil ook zo'n jurkje en schoentjes voor zichzelf (moehaha), niet per se voor een baby Dus ik heb al gezegd dat ik dan maar een "paar" maatjes groter voor hem moet gaan maken hehehehe, maar dat we toch liever zelf een baby moeten gaan kweken
Ben zo benieuwd als we gaan kijken, en hij gaat het babietje dan vasthouden enzo... Zal ie misschien dan over stag gaan dan? Die kleertjes vindt hij in ieder geval ook wel heeel erg lief en schattig...
Pfff, ik heb zo'n idee dat als we daar gaan kijken, dat ik me daarna echt niet meer in de hand zal hebben! Ik zit nu al stuiterend hier op mijn stoel.. Kon vannacht zelfs helemaal niet meer slapen! Ik weet me echt even geen raad met mezelf, en wat ben ik blij met dit topic!

*zwijmel* Ze hebben haar (het babietje) ook echt zo'n mooie, leuke, lieve naam gegeven!
pi_77905674
En welkom Diaan!

Ik zeg ook 'doen'! Nu kan het nog!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:40:23 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77913787
Foto's van je zelfgemaakte jurkje + schoentjes??
pi_77917052
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Foto's van je zelfgemaakte jurkje + schoentjes??
- weer weggehaald voor de zekerheid -

Even tijdelijk, stiekem ben ik een kloon hihi
Oh en de drukknoopjes moeten er nog op, dat wil ik straks doen!

[ Bericht 7% gewijzigd door bellelena op 12-02-2010 15:44:59 (foto verwijdert) ]
pi_77917280
Ohhhhhhhh Bellelena...wat toffffffffffff!!! Héél veel plezier met geven van je mooie cadeau! Je vriendin zal er vast onwijs blij mee zijn...Die slofjes vooral..och man.. Dás ook gewoon geen eerlijke graadmeter om te zeggen dat je kerel daar ook van smelt hoor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:35:44 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77917453
Ohhhhhhhhhhhhhhhh!!
pi_77917466
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:31 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhhhhh Bellelena...wat toffffffffffff!!! Héél veel plezier met geven van je mooie cadeau! Je vriendin zal er vast onwijs blij mee zijn...Die slofjes vooral..och man.. Dás ook gewoon geen eerlijke graadmeter om te zeggen dat je kerel daar ook van smelt hoor!


Ja het is echt zo schattig, en zo klein!
We hebben samen de stofjes uitgezocht gisteren, past echt precies bij onze vrienden (hopen we)!

Ik ben zelf vooral ook heeel nieuwsgierig naar het frummeltje dat erin gaat mogen!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:43:14 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77917759
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef bellelena het volgende:

[..]



Ja het is echt zo schattig, en zo klein!
We hebben samen de stofjes uitgezocht gisteren, past echt precies bij onze vrienden (hopen we)!

Ik ben zelf vooral ook heeel nieuwsgierig naar het frummeltje dat erin gaat mogen!
Gisteren pas??? Heb je het echt zo snel in elkaar gezet????
pi_77918544
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Gisteren pas??? Heb je het echt zo snel in elkaar gezet????
Jaa, het is allemaal heel klein en mini, je hoeft nergens lange stukken te naaien bijvoorbeeld.
Dus dat gaat best snel! Wel de halve middag en hele avond bezig geweest alsnog

Ik liet het net aan een andere vriendin zien en die vond het ook super schattig!
Zij maakt een boekje met allerlei dingetjes van onze vrienden (fotootjes van vroeger) en over de geboorte dag van de baby (weer, top40, krantenkoppen) en een ook briefje erin voor de baby. Klinkt ook heel lief, dus daar ben ik ook al heel nieuwsgierig naar!

Waarschijnlijk gaan we aankomende week met zijn vieren langs

Ik heb hier trouwens nog meer stof liggen, zit nu na te denken om nog zo'n jurkje te maken...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:15:33 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77919088
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef bellelena het volgende:

[..]


[ [url=http://lh5.ggpht.com/_uzJ5m9BHb10/S3VHuqjxheI/AAAAAAAAABc/DY3yvmQtf-s/s144/jurkje.jpg]afbeelding
][/url]
(klikbaar)

Even tijdelijk, stiekem ben ik een kloon hihi
Oh en de drukknoopjes moeten er nog op, dat wil ik straks doen!
Wat super mooi gelukt zeg!!!

Wil je misschien mijn ook vriendinnetje worden? .
KuikenGuppy
pi_77919206
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat super mooi gelukt zeg!!!

Wil je misschien mijn ook vriendinnetje worden? .
Dankjewel

En ik wil best je vriendinnetje worden! Ik vind kleding maken sowieso erg leuk, en die mini jurkjes/kleertjes helemaal! Dus dat kan best geregeld worden
pi_77919509
Trouwens net met die vriendin (van het boekje) aan de telefoon, we hadden het erover wie de volgende zou kunnen zijn binnen de vriendenkring, die een baby zal gaan krijgen. Zij vertelt dat vriendin A haar huisje te klein vindt en haar vriend zit momenteel even zonder werk, dus dat het nog even zal duren. En over zichzelf, dat ze nog studeert.. Over mij en mijn vriend hetzelfde, dat we nog studeren.. Etc etc, conclusie: volgens haar zal het nog wel even duren voor een volgende zich aandient.

Dus ik vertel net tegen vriendje: Vriendin zei dit en dit, maar ik wil wel een baby! Maar ik wacht op jou, tot je ook wil! Hij zegt: ohhhh... Dus ik zeg: Ik hoop dat als we op kraamvisite gaan, dat je dan ook een baby wil. Hij zegt: Ja dat hopen we allemaal... (??!!) Mysterieus! Wat moeten we daar nu van denken

Toch dus af en toe even weer duidelijk aan hem maken dat ik er best al wel klaar voor ben
Wie weet, wie weet! Wel grappig dat mensen het nu nog niet van ons gaan verwachten, dus dan is het eerst echt een geheimpje van ons samen en later een grote verrassing voor de rest
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:02:44 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77920949
Klinkt alsof je vriend eerst eens wil zien hoe dat nu is, zo'n baby'tje (mijn ervaring is dat heel veel jongens dat maar doodeng vinden, zo'n hulpeloos en breekbaar kleintje )

Nouja, en het is natuurlijk hartstikke leuk, dus jullie zullen wel snel beginnen!!
pi_77921386
Wat een schattig setje heb je gemaakt!
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:26 schreef bellelena het volgende:
Trouwens net met die vriendin (van het boekje) aan de telefoon, we hadden het erover wie de volgende zou kunnen zijn binnen de vriendenkring, die een baby zal gaan krijgen. Zij vertelt dat vriendin A haar huisje te klein vindt en haar vriend zit momenteel even zonder werk, dus dat het nog even zal duren. En over zichzelf, dat ze nog studeert.. Over mij en mijn vriend hetzelfde, dat we nog studeren.. Etc etc, conclusie: volgens haar zal het nog wel even duren voor een volgende zich aandient.

Dus ik vertel net tegen vriendje: Vriendin zei dit en dit, maar ik wil wel een baby! Maar ik wacht op jou, tot je ook wil! Hij zegt: ohhhh... Dus ik zeg: Ik hoop dat als we op kraamvisite gaan, dat je dan ook een baby wil. Hij zegt: Ja dat hopen we allemaal... (??!!) Mysterieus! Wat moeten we daar nu van denken ;)

Toch dus af en toe even weer duidelijk aan hem maken dat ik er best al wel klaar voor ben
Wie weet, wie weet! Wel grappig dat mensen het nu nog niet van ons gaan verwachten, dus dan is het eerst echt een geheimpje van ons samen en later een grote verrassing voor de rest
Maar waarom vraag je hem dan niet gewoon wat hij bedoelt?
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_77922534
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:13 schreef Ahava het volgende:
Wat een schattig setje heb je gemaakt!
[..]

Maar waarom vraag je hem dan niet gewoon wat hij bedoelt?
Het was een heel los gesprekje net, en ik weet ook wel enigszins wat ie bedoelt
Ik denk dat we na het kraambezoek wel weer een keer een serieuzer gesprekje gaan hebben!

En dan vraag ik ook best door ja!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:01:59 #155
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77923176
Ik kom stiekem mee rammelen al gaat het echt voorlopig nog niet gebeuren.
We willen eerst verhuizen en dat zal binnen 2 a 4 jaar gaan gebeuren dus daarna mag ik pas openlijk rammelen maar tot die tijd kom ik hier maar even buurten zo nu en dan

Ergens wil ik zó graag maar aan de andere kant nog niet hoor!
pi_77923378
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:01 schreef Fruppel het volgende:
Ik kom stiekem mee rammelen al gaat het echt voorlopig nog niet gebeuren.
We willen eerst verhuizen en dat zal binnen 2 a 4 jaar gaan gebeuren dus daarna mag ik pas openlijk rammelen maar tot die tijd kom ik hier maar even buurten zo nu en dan

Ergens wil ik zó graag maar aan de andere kant nog niet hoor!
Hoi Fruppel! Ik zie dat je ook al een klein meisje hebt, wat lief!
Een nieuw huis is ook leuk, zijn jullie al aan het zoeken?

En dit topic is ideaal om zo nu en dan even je rammel-gevoelens in kwijt te kunnen inderdaad.
En tot het zover is, heb je in ieder geval een leuk klein meisje om je op te storten
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:13:22 #157
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77923584
We hebben een super lief meisje van net 1 jaar!
Zijn niet heel hard aan het zoeken maar we weten wel dat we hier niet de rest van ons leven blijven wonen zeg maar!
pi_77923999
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:13 schreef Fruppel het volgende:
We hebben een super lief meisje van net 1 jaar!
Zijn niet heel hard aan het zoeken maar we weten wel dat we hier niet de rest van ons leven blijven wonen zeg maar!
Gefeliciteerd nog met je meisje!


Huizen zoeken is ook leuk (vind ik)! Ik struin ook regelmatig funda af
Wij willen ook nog wel verhuizen, maar waarschijnlijk gaan we van de zomer beginnen met zoeken, huis verkopen etc

[ Bericht 5% gewijzigd door bellelena op 13-02-2010 15:48:29 ]
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:21:10 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77927514
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:44 schreef bellelena het volgende:

[..]

Het was een heel los gesprekje net, en ik weet ook wel enigszins wat ie bedoelt
Ik denk dat we na het kraambezoek wel weer een keer een serieuzer gesprekje gaan hebben!

En dan vraag ik ook best door ja!
Spannend !
KuikenGuppy
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:49:30 #160
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77933109
Heey Fruppel, jij ook hier! Leuk samen zwanger en nu samen weer rammelen.
pi_77939935
bellelana zou je mij de foto willen pm'men, ik ben nieuwsgierig maar ik heb 'm gemist
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_77953162
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:22 schreef _aurum_ het volgende:
bellelana zou je mij de foto willen pm'men, ik ben nieuwsgierig maar ik heb 'm gemist
Tuurlijk! Je hebt PM!
pi_77955656
Wat leuk, die nieuwe oudgediende OUD-rammelaars!
pi_77990378
Gisteravond trouwens toch nog even doorgegaan tegen mijn vriendje, dat ik toch wel echt graag een babietje wil. Hij vertelde dat ie bij het babietje van vrienden wilde kijken om nu te zien hoe klein het is, en dat ie misschien daarna ook wel durft

Hij is de jongste thuis (alleen een oudere broer) en in zijn directe omgeving heeft ie nog nooit kleine babietjes meegemaakt. Volgens mij heeft ie ook nog nooit een klein babietje vastgehouden.
Ik daarentegen ben de oudste thuis, mijn jongste zusje werd geboren toen ik 14 was. Dus ik heb het wel echt meegemaakt, ook met neefjes en nichtjes die allemaal in de buurt wonen. Dat maakt dus ook wel verschil, vriendje heeft geen idee hoe het überhaupt is, zo'n klein babietje!

Ik hoop nu nog harder dat het babietje van onze vrienden extra schattig is en dat we haar kunnen vasthouden, zodat het vriendje een beetje over de streep kan gaan trekken hihi!

Hij is trouwens wel heel goed met onze kleine poesjes
Dat zei ik hem ook al. En dat streelde zijn ego wel Toen kreeg ie al wat meer vertrouwen in zichzelf als eventuele papa hehe.


Hoe zit dat eigenlijk bij de anderen hier?
Hebben jullie vriendjes/mannen al vaker met babietjes te maken gehad?
En hoe ging het bij de rammelaars die al een babietje hebben? Had jullie vriend/man van te voren al überhaupt wel eens een baby vast gehad? En hoe vonden ze het toen ze papa werden?

Ik zei namelijk al tegen vriendje dat veel mannen zich er geen voorstelling bij kunnen maken, hoe het zal zijn om hun eigen baby voor het eerst te zien en vast te houden. Maar als het eenmaal geboren is, dat ze toch wel zo ongeveer allemaal meteen verkocht en verliefd zijn. (Klopt dat een beetje? Van de meeste verhalen die ik heb gehoord is het wel een beetje het idee geloof ik)
En als je eenmaal zwanger bent is er natuurlijk ook nog wel tijd om te wennen aan het idee
  zondag 14 februari 2010 @ 20:21:10 #165
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77994860
bellelena, toen ik Peaceman ( ) leerde kennen, had ik al een zoon, die was toen net 2 jaar. In het begin vond Peaceman het allemaal maar vreemd en lastig om mee om te gaan. Uiteindelijk wende dat wel en had hij daar een weg in gevonden, maar sinds hij zelf echt vader is geworden vorig jaar januari, ging er een nieuwe wereld open. Het was voor hem een geweldige ervaring om vader te worden en had meteen het gevoel van dat is mijn kind, gewoon mijn kind. Hij was en is ook een supertrotse vader. Het is vanaf het begin dat ook meteen heel gewoon dat zo'n baby er is. Omdat hij nu weet hoe het is om echt/zelfvader te zijn, is zijn band met mn oudste zoon nog beter geworden.
pi_77995060
Ja dat klopt wel.
Ik denk dat het zelf vader worden ook heel anders is.
En zelfs als die niets met andermans kinderen heeft wil dat nog niets zeggen.
Ik heb niet veel met andermans kinderen terwijl mijn dochter toch echt mijn grootste liefde is
  zondag 14 februari 2010 @ 20:32:51 #167
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77995430
Ik had zelf ook nooit wat met baby's of kinderen, totdat ik ze zelf kreeg... toen werd het voor mij wel anders en ben ik ook makkelijker geworden met andermans kinderen. En dan bedoel ik met oppakken, spelen, kletsen enz. dat deed ik voordat ik zelf kinderen had eigenlijk niet of nauwelijks.
pi_77997762
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
bellelena, toen ik Peaceman ( ) leerde kennen, had ik al een zoon, die was toen net 2 jaar. In het begin vond Peaceman het allemaal maar vreemd en lastig om mee om te gaan. Uiteindelijk wende dat wel en had hij daar een weg in gevonden, maar sinds hij zelf echt vader is geworden vorig jaar januari, ging er een nieuwe wereld open. Het was voor hem een geweldige ervaring om vader te worden en had meteen het gevoel van dat is mijn kind, gewoon mijn kind. Hij was en is ook een supertrotse vader. Het is vanaf het begin dat ook meteen heel gewoon dat zo'n baby er is. Omdat hij nu weet hoe het is om echt/zelfvader te zijn, is zijn band met mn oudste zoon nog beter geworden.
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:25 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat klopt wel.
Ik denk dat het zelf vader worden ook heel anders is.
En zelfs als die niets met andermans kinderen heeft wil dat nog niets zeggen.
Ik heb niet veel met andermans kinderen terwijl mijn dochter toch echt mijn grootste liefde is

Ah kijk, dat kan ik wel vertellen aan mijn vriendje
Al is hij best een softie en kan ie kindjes op straat en tv ook al heel lief en schattig vinden hihi.
  zondag 14 februari 2010 @ 21:37:15 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77998747
Mijn vriendje had nauwelijks ervaring met kindjes, maar hij kreeg het veel te vroeg geboren kindje van vrienden van ons op de arm, en dat ging zo vloeiend dat ik er echt zo naast zat:

De vader van het kindje had ook niet zo heel veel met baby'tjes geloof ik, maar zodra zn vriendin zwanger was ws ie al 1000% trotse vader en hij is zo lief met zn zoontje nu, het spat er nog steeds vanaf
pi_78027680
*rammel*

*rammelrammel*

*RAMMEL!!!*

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 februari 2010 @ 19:36:49 #171
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78027867
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
*rammel* [ afbeelding ]

*rammelrammel*

*RAMMEL!!!*

heey huup Jij ook al?
pi_78027879
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:36 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

heey huup Jij ook al?
haaai!

t wordt steeds erger
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 februari 2010 @ 19:40:06 #173
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78028008
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:37 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haaai!

t wordt steeds erger
bij mij komt het in golven.... en we hadden zelf bedacht de beslissing te nemen als Lennon 1 jaar was geworden, maar hebben het nog steeds niet gedaan...
  maandag 15 februari 2010 @ 19:42:42 #174
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78028122
Diaan en huup... hier een onzeker gerammel hoor, durf niet toe te geven en weet ook echt niet of ik dat ooit durf... we hebben iig 'besloten' te wachten tot m en t een beetje ouder zijn en ze zichzelf enigszins kunnen 'redden'.
pi_78028365
Hier ook nog een verstandelijk "nee voorlopig echt nog niet"...maar oiii.. t helpt niet mee om tijdens mn werk al die hele verse nog een beetje verkreukelde baby'tjes te zien en dan te bedenken hoe ongelooflijk lang dat alweer geleden lijkt voor mij... maar goed, dat is echt een "lijkt", Lena moet nog een half jaar worden, ik ben ook liever pas weer zwanger als ze zichzelf wat meer kan redden, dat ik haar in ieder geval niet meer zoveel zal hoeven tillen...maar toch! Huup, ik ben er echt nog niet aan toe dat jij weer zwanger wordt straks hoor...hoe kan ik t hier dan nog een toom houden?
Wat is dat toch met hart en verstand?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78028385
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

bij mij komt het in golven.... en we hadden zelf bedacht de beslissing te nemen als Lennon 1 jaar was geworden, maar hebben het nog steeds niet gedaan...
haha, nouja luisteren naar je onderbewuste dan

ik moet er nú niet aan denken, studie en een baby samen met een baan en nieuwe zwangerschap is gewoon teveel. Maar zodra de studie erop zit wil ik wel weer

Mikoxx!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78028499
Hier ook met vlagen, nu lijkt het - gelukkig - weer wat af te zakken want dit huis is toch wel wat krap met meer dan 1 kindje.. Maar op de momenten dat ik volop rammel maakt me dat niks uit

Volgende week ga ik op kraamvisite dus dan zal het daarna wel weer erger zijn

Nou ja eerst zelf maar eens een keer echt fit worden voordat ik weer aan een zwangerschap begin..
  maandag 15 februari 2010 @ 19:52:57 #178
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78028576
Mikoxx en Poppedein en Chan

En idd hart en verstand... erg lastig soms. Vaak is het wel goed om gewoon op je hart af te gaan. Eigenlijk zou ik nog wel even willen wachten totdat Lennon iets ouder en zelfstandiger is, maar aan de andere kant vind ik mijn leeftijd toch ook een struikelblok wat dat betreft...

Huup, wanneer ben je klaar met deze studie.
pi_78028606
Chan
kijk ons nou, zitten we weer met zn drieën in een topic hahaha, ik ben benieuwd of we ook weer met zn drieën zwanger zullen zijn! Wellicht iets minder dicht op elkaar maar t lijkt me wel leuk!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78028631
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
Mikoxx en Poppedein

En idd hart en verstand... erg lastig soms. Vaak is het wel goed om gewoon op je hart af te gaan. Eigenlijk zou ik nog wel even willen wachten totdat Lennon iets ouder en zelfstandiger is, maar aan de andere kant vind ik mijn leeftijd toch ook een struikelblok wat dat betreft...

Huup, wanneer ben je klaar met deze studie.
eind mei hopelijk, mocht ik het niet halen is er eind juni een herkansing.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 februari 2010 @ 19:54:41 #181
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78028651
't wordt hier druk!

Ik word soms ook een beetje moe van mezelf. Rammel als een gek, maar ben me er terdege van bewust dat ik nog maar een puppy ben. Het raakt kant noch wal en toch heb ik er geen controle over. En een vriend die naar eigen zeggen 'al lang die pil uit het raam wilde gooien of wil vervangen door placebo's' helpt ook niet echt mee.

Hij wil zo graag, ik wil zo graag, maar het is gewoon onverstandig. Soms wou ik dat ik een tijdmachine had en eventjes 5 jaar vooruit kon spoelen. Tuurlijk zijn er altijd wel zaken die niet ideaal zijn, dat houd je toch, maar ja, studie, vriend wil toch weer gaan leren (baan?!) en nog zo jong. Genoeg levenservaring (alhoewel, wanneer is iets genoeg? Genoeg meegemaakt in ieder geval), allebei, maar je weet dat het niet 'hoort' en dat het het leven er ook niet makkelijker op zou maken enzo.


Blugh. Ik wil ook zo'n lief dropje.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78029544
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
Mikoxx en Poppedein en Chan

En idd hart en verstand... erg lastig soms. Vaak is het wel goed om gewoon op je hart af te gaan. Eigenlijk zou ik nog wel even willen wachten totdat Lennon iets ouder en zelfstandiger is, maar aan de andere kant vind ik mijn leeftijd toch ook een struikelblok wat dat betreft...

Huup, wanneer ben je klaar met deze studie.
Dat lijkt me ook heel moeilijk Diaan...als je leeftijd ook nog zo gaat meespelen met het verstand gedeelte!

En Kim...tsja..wat is verstandig? Wie bepaalt wanneer een kind krijgen voor jullie het meest geschikt is? Uiteindelijk jullie zelf natuurlijk! En dan volgen er misschien wat opmerkingen omdat jullie nog jong zijn...maar als jullie gelukkig zijn samen en met hoe het leven loopt dat is dat al wat telt en doen die opmerkingen dan ook nergens meer toe... ga voor wat je gelukkig maakt!

Dit topic was toen fijn om af en toe even lekker te spuien, daar gaan we nu gewoon heerlijk af en toe weer gebruik van maken!

Gezellig!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78029637
Hoe oud ben jij Diaan?

Ik rammel ook best de pan uit, maar mag vanwege medicatie zeker 6 maanden niet zwanger worden. Kreeg het even te kwaad toen ik dat hoorde. Ik denk de hele tijd "maar dan ben ik al 36! ". Mijn man is 10 jaar ouder, dat helpt ook niet.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:19:09 #184
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78029742
Ik ben 36 jaar. We hebben voor onszelf de grens op 37 jaar gezet, mede door alle risico's die met oudere leeftijd gepaard (kunnen) gaan.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:20:00 #185
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78029777
Idd Poppedein, heerlijk spuien zonder verplichtingen haha!

Wat zouden jullie 'doen' na een spontane tweeling? (met dus kans op weer 2?) poll
pi_78029780
Ja, daar denk ik ook de hele tijd aan. Jullie wilden kijken of het zonder hulp van buitenaf wil lukken he?
  maandag 15 februari 2010 @ 20:21:58 #187
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78029865
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:20 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, daar denk ik ook de hele tijd aan. Jullie wilden kijken of het zonder hulp van buitenaf wil lukken he?
Bedoel je mij?? Ja, als we het gaan proberen, is het zeker zonder hulp van buitenaf/medisch gedoe. Moet dan op natuurlijke manier gaan. en Peace zegt ook: zonder op gerichte tijden vrijen!! Hoe oud ben jij dan?

Hmm Mikoxx, lastig hoor... hoe groot is die kans?
  maandag 15 februari 2010 @ 20:23:12 #188
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78029922
Dat is de vraag..... geen idee! Net zo groot als bij de eerste keer, maar ja.. Het zit wel in de familie.. ook meerdere tweelingen binnen 1 gezin zeg maar. Het komt van mijn vaders' kant, zijn moeder was een tweeling en daar waren 3 setjes...
pi_78029954
Ja, ik bedoelde jou. Ik ben 35 nu.

Hmmm... Mikoxx, lijkt me wel veul 4 kinderen. Aan de andere kant, jullie zijn ervaren tweelingouders.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:24:07 #190
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78029970
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:20 schreef mikoxx het volgende:
Idd Poppedein, heerlijk spuien zonder verplichtingen haha!

Wat zouden jullie 'doen' na een spontane tweeling? (met dus kans op weer 2?) poll
DOEN
  maandag 15 februari 2010 @ 20:24:34 #191
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78029983
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:23 schreef mikoxx het volgende:
Dat is de vraag..... geen idee! Net zo groot als bij de eerste keer, maar ja.. Het zit wel in de familie.. ook meerdere tweelingen binnen 1 gezin zeg maar. Het komt van mijn vaders' kant, zijn moeder was een tweeling en daar waren 3 setjes...
zijn je mannen 2 -eiig, dan ???
  maandag 15 februari 2010 @ 20:24:49 #192
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78029996
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:24 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

DOEN
samen doen ??
  maandag 15 februari 2010 @ 20:25:10 #193
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78030008
he hoi KP! Ja ja, DOEN ?? durf nie....
  maandag 15 februari 2010 @ 20:25:38 #194
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78030028
ja ze zijn twee-eiig. Jouw meiden?

Jij ook ?
  maandag 15 februari 2010 @ 20:25:52 #195
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78030042
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:23 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, ik bedoelde jou. Ik ben 35 nu.

Hmmm... Mikoxx, lijkt me wel veul 4 kinderen. Aan de andere kant, jullie zijn ervaren tweelingouders.
Jij twijfelt ook ivm de leeftijd?
pi_78030065
Mikoxx dat lijkt me heel lastig.. Hier een beetje hetzelfde "probleem", de zwangerschap van Timo was van oorsprong een tweelingzwangerschap.. En hier zit het ook in de familie, alleen niet zo heel veel.. Een tweeling lijkt me echt heel heel heftig en zwaar, ik weet niet of ik dat aan zou kunnen.. Tuurlijk als je het krijgt dan doe je het, maar pfoe.. Ik denk dat als ik echt een tweeling gehad had, dat er daarna niet nog meer kindjes zouden komen..
  maandag 15 februari 2010 @ 20:27:07 #197
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78030092
Da's wel een moeilijke zeg, Mikox!

Ik denk dat ik het, mits haalbaar qua financiën, gewoon doen! Denk ik! You've been there en de tweede keer kan dat alleen maar voordeel opleveren natuurlijk.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  maandag 15 februari 2010 @ 20:27:35 #198
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78030116
In je 1 na laatste zin staat het: je doet het en je kan het (natuurlijk kan je het) en het is zoooo speciaal!
  maandag 15 februari 2010 @ 20:28:53 #199
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78030180
haaiii !!

Durf ook niet, wil wel...kan niet meer....tenminste niet met mijn huidige man

maar alle gekheid op een (eier)stokkie. Ik wil gewoon echt noooooooit meer zwanger zijn, vond het vreselijk.
De baby's (ook 3 tegelijk) zijn van harte welkom.

Ze dachten eerst dat het een 3-ling was. Soms wel jammer, dat dat niet bleek te kloppen, lijkt me geweldig
We hebben nu een drieling op school, bij de peuters.
Hun moeder stond te huilen bij de deur, ze wist niet wat ze moest gaan doen , toevallig had ik tijd dus ff koffie met haar gedronken.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:29:55 #200
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78030219
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:25 schreef mikoxx het volgende:
ja ze zijn twee-eiig. Jouw meiden?

Jij ook ?
yes
  maandag 15 februari 2010 @ 20:30:34 #201
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78030255
Och... tja... die heeft t natuurlijk altijd zo druk gehad! LIef... eigenlijk...

Haha, net met je huidige man? Tja, is dat een probleem? Maar goed: nee dus, voor jou?
  maandag 15 februari 2010 @ 20:31:56 #202
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78030312
De vraag is misschien ook wel... wil je wel 4 kinderen?? Als je dat al niet zou willen, zou ik het denk ik niet durven.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:33:13 #203
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78030372
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:30 schreef mikoxx het volgende:
Och... tja... die heeft t natuurlijk altijd zo druk gehad! LIef... eigenlijk...

Haha, net met je huidige man? Tja, is dat een probleem? Maar goed: nee dus, voor jou?
Inderdaad. een nee bij ons.
pi_78030482
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:25 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Jij twijfelt ook ivm de leeftijd?
Nou, niet echt twijfelen, wil ernstig graag een tweede kindje, maar vind het wel lastig dat ik dan al 36 of misschien wel 37 zal zijn (er vanuitgaande dat het lukt enzo). Ook vanwege de risico's. Voor M. riepen we heel stoer dat het ons niet uit zou maken als er iets met ons kindje zou zijn, dat is nu anders. Het gaat niet meer alleen om ons, maar ook om M.

Vanwege medicatie moet ik een half jaar wachten. Dat is ergens ook wel goed, ik wil fysiek en mentaal beter in mijn vel zitten, maar toch, het idee dat het niet kan nu vind ik erg erg erg lastig.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:35:27 #205
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78030486
Dat dus Diaan..! Dat is wat de twijfel brengt...
Gelukkig hoef en wil ik nu niet (te) beslissen.
Eerst deze heren maar eens leren fietsen

KP, Jammer, nog twee van die praatjesmakers was vast gezellig geweest in huize pannekoek!
  maandag 15 februari 2010 @ 20:39:11 #206
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78030673
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:35 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Nou, niet echt twijfelen, wil ernstig graag een tweede kindje, maar vind het wel lastig dat ik dan al 36 of misschien wel 37 zal zijn (er vanuitgaande dat het lukt enzo). Ook vanwege de risico's. Voor M. riepen we heel stoer dat het ons niet uit zou maken als er iets met ons kindje zou zijn, dat is nu anders. Het gaat niet meer alleen om ons, maar ook om M.
Precies... ik vind het ook wel een beetje eng eigenlijk. Ik zou nu denk ik ook wel testen laten doen, heb ik met Lennon niet gedaan.
quote:
Vanwege medicatie moet ik een half jaar wachten. Dat is ergens ook wel goed, ik wil fysiek en mentaal beter in mijn vel zitten, maar toch, het idee dat het niet kan nu vind ik erg erg erg lastig.
Lijkt mij ook.. dat je wel wilt, maar gewoon niet kan. Niet de vrije keus hebt. Ik hoop dat je snel fysiek en mentaal beter in je vel zit zodat je kan stoppen met de medicatie en evt alsnog voor een evt. zwangerschap kan gaan.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:39:47 #207
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78030702
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:35 schreef mikoxx het volgende:
Dat dus Diaan..! Dat is wat de twijfel brengt...
Gelukkig hoef en wil ik nu niet (te) beslissen.
Eerst deze heren maar eens leren fietsen

KP, Jammer, nog twee van die praatjesmakers was vast gezellig geweest in huize pannekoek!
Die van jou zijn ook nog jong genoeg Eerst even lekker van genieten. Ook als dan kan ivm leeftijd.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:41:01 #208
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78030756
Dat kan ik me voorstellen Diaan, maar aan de andere kant, mss denk je er wel heel anders over als je echt zwanger bent (zou zijn). Pff.. moeilijk he? Beslissen. Ze zeggen wel eens: bij twijfel moet je er voor gaan!

Diaan, qua leeftijd nos problemos hier. Ben nu net 29
pi_78030816
ik zelf zou het doen Mikoxx. Maar dat is meer omdat ik heel graag nog eens zwanger zou zijn en als dat dan weer een tweeling zou zijn dan so be it. T zou wel een aanpassing vragen van je natuurlijk maar ik zou het wel doen

hoewel als wij nu een tweeling zouden krijgen zou ik me toch even achter de oren moeten krabben hoor daar is het hier écht wat te klein voor. Zolang ze in een wieg bij ons kunnen gaat het wel maar daarna
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78030960
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:39 schreef Diaan73 het volgende:

Lijkt mij ook.. dat je wel wilt, maar gewoon niet kan. Niet de vrije keus hebt. Ik hoop dat je snel fysiek en mentaal beter in je vel zit zodat je kan stoppen met de medicatie en evt alsnog voor een evt. zwangerschap kan gaan.
Dat is inderdaad het pijnpunt, dat ik geen keus heb. Nouja, een half jaar is te overzien.

En jij, twijfel jij echt of gaan jullie er voor? (en dat gericht vrijen, ach, weet Peaceman precies wanneer je eisprong is? )
  maandag 15 februari 2010 @ 20:45:53 #211
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78031004
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:41 schreef mikoxx het volgende:
Dat kan ik me voorstellen Diaan, maar aan de andere kant, mss denk je er wel heel anders over als je echt zwanger bent (zou zijn). Pff.. moeilijk he? Beslissen. Ze zeggen wel eens: bij twijfel moet je er voor gaan!

Diaan, qua leeftijd nos problemos hier. Ben nu net 29
Is inderdaad moeilijk.... mede ook omdat ik een spiraaltje heb en dus een afspraak zou moeten maken met de huisarts om hem te laten verwijderen. Als ik nu de pil had, zou het misschien nog weer anders zijn. Nou ja, eerst even zien op te knappen en dan zien we wel verder.
Peaceman hanteert: Bij twijfel, niet doen hahaha. Maar hij is ook nog aan het twijfelen en neigt eerder naar doen dan naar niet doen. Als hij nou beslist dat we het doen, volg ik wel.

Jong genoeg nog!! Mooie leeftijd vind ik dat!
  maandag 15 februari 2010 @ 20:48:09 #212
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78031112
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het pijnpunt, dat ik geen keus heb. Nouja, een half jaar is te overzien.

En jij, twijfel jij echt of gaan jullie er voor? (en dat gericht vrijen, ach, weet Peaceman precies wanneer je eisprong is? )
Zie mijn post hiervoor... ik twijfel dus nog. Het ene moment is het duidelijk: gewoon doen, andere moment weer niet doen. Ik word soms gek van mezelf.

we moesten dat doen voordat ik zwanger was van Lennon, heeft hij bijna een trauma aan overgehouden, maar inderdaad hij weet niet precies wanneer ik mn eisprong heb, ik wel hoop ik. Mijn cyclus was niet altijd even regelematig
pi_78031203
Dat lijkt me lastig zeg, medicijnen en leeftijd als beperkende factoren. Dat laatste maakt de keuze veel dringender.

Hier is dat niet aan de orde, ik ben een jonge blom en wij gaan er zo langzamerhand stiekem wel weer voor geloof ik. Half-half eigenlijk, zo van: als het later komt is het ook goed. Voor Lieuwe hebben we ruim een jaar moeten oefenen en ik zie er wel tegenop om weer steeds die wachtweken in te gaan, ik vond die periode echt niet leuk. Maar goed, er is nu een kleintje dat zorgt dat de weken (veel te ) snel gaan dus tsja. Ik rammel
pi_78031326
Ja ik las je post. Lastig hoor. En gek worden van jezelf??? Ach wie herkent dat niet?
Ik denk dat als je zeker zou weten dat een gezond kindje zou krijgen zonder allerlei medisch gedoe dat je er dan voor zou gaan. Grappig ook dat Peaceman naar ja neigt en ja wat meer twijfelt, meestal is het andersom.
pi_78031430
Misschien moet ik me doodschamen hoor, het is vast heel erg, maar als ik dan lees dat Tessie zwanger is dan gaat er wel een steekje door me heen. Jaloezie wil ik het niet noemen, ik gun het Tessie van harte, het is meer zoiets als 'dat zou ik ook kunnen zijn.' Herkenbaar?
pi_78031496
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:54 schreef bodpa09 het volgende:
Misschien moet ik me doodschamen hoor, het is vast heel erg, maar als ik dan lees dat Tessie zwanger is dan gaat er wel een steekje door me heen. Jaloezie wil ik het niet noemen, ik gun het Tessie van harte, het is meer zoiets als 'dat zou ik ook kunnen zijn.' Herkenbaar?
er zit een verschil tussen afgunst en jaloezie hè
je kunt best jaloers zijn zonder het een ander te misgunnen of het verder negatief of kwaad te bedoelen.

Het lijkt mij echt ontzettend wrang de situatie waarin jij zit. Tegen wil en dank moeten wachten.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78031600
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

er zit een verschil tussen afgunst en jaloezie hè
je kunt best jaloers zijn zonder het een ander te misgunnen of het verder negatief of kwaad te bedoelen.

Het lijkt mij echt ontzettend wrang de situatie waarin jij zit. Tegen wil en dank moeten wachten.
Dat dus. En jaloezie is een vervelend gevoel maar je ontkomt er soms gewoon niet aan. Zeker niet als iemand anders iets krijgt wat je zelf heel, heel graag wilt.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:59:59 #218
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78031702
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:54 schreef bodpa09 het volgende:
Misschien moet ik me doodschamen hoor, het is vast heel erg, maar als ik dan lees dat Tessie zwanger is dan gaat er wel een steekje door me heen. Jaloezie wil ik het niet noemen, ik gun het Tessie van harte, het is meer zoiets als 'dat zou ik ook kunnen zijn.' Herkenbaar?
Ja hoor, heel herkenbaar. Wat zou ik graag zwanger willen zijn zonder dat ik daar moeite voor heb moeten doen en het kreeg als "cadeautje". Bij mij gaat dat soort dingen altijd gepaard met gedoe. Eerst lukt het met moeite zwanger te worden en daarna met veel moeite om te bevallen.

Jore, ook al hier Welkom

wij zitten ook nog wel met wat praktische probleempjes hoor, wij hebben bijv. maar 3 slaapkamers. Dan moet één en ander anders ingedeeld worden.
  maandag 15 februari 2010 @ 21:00:09 #219
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78031709
Ik kan ook best zeggen dat ik jaloers ben op ieder die hier prachtige 2e streepjes plast, maar dat wil gelukkig niet zeggen dat ik het al die meiden niet gun. M'n hart maakt toch altijd wel even een soort van onontkoombaar sprongetje van 'hè, waren ze maar van mij, zomaar, omdat het kan'. En dan zijn we dus nog niet eens bezig, laat staan wat ze dan dus met me zouden kunnen doen .


Wat ik probeer te zeggen is, dat het ook helemaal niet erg is om jaloers te zijn. Het is maar net hoe je er mee omgaat.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78031918
Jullie zijn haske lief allemaal.

We zijn wel een gezellig rammelgroepje, zo met zijn allen.

[ Bericht 13% gewijzigd door bodpa09 op 15-02-2010 21:13:29 ]
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 21:11:02 #221
5428 crew  miss_sly
pi_78032254
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:04 schreef bodpa09 het volgende:
Jullie zijn haske lief allemaal.
Joh, herkenbaar hoor
Als ik zeker zou weten dat ik nog een gezond kindje zou krijgen, zou ik alle praktische bezwaren wel kunnen handelen. En zou ik zelfs nog een keer zwanger willen zijn. Maar op mijn leeftijd is het gewoon echt niet slim, dus doen we het echt niet. Geen twijfel, gewoon niet. Wat neit wegneemt dat ik stiekem toch niet regelmatig rammel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 15 februari 2010 @ 21:15:10 #222
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78032456
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:04 schreef bodpa09 het volgende:
Jullie zijn haske lief allemaal.

We zijn wel een gezellig rammelgroepje, zo met zijn allen.
Ik wist niet eens dat er zoveel ruimte was ín de kast
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78034019
Wat leuk al die OUDe bekende rammelaars hier :
pi_78035788
Oh wat veel rammelaars zeg Na de geboorte van Esmee heb ik echt flink gerammeld, maar het lijkt alsof het de laatste tijd steeds een beetje afneemt. Alsof ik er wel vrede mee heb als het bij onze 2 prachtmeisjes blijft

Diaan hier trouwens 2 kinderen en 2 slaapkamers. Had jij nou 3 slaapkamers?
pi_78042880
Wow, volle bak hier!

En een heleboel die voor de keuze van de tweede staan
Spannend!

Ik herken ook wel wat anderen hier zeggen, ik ben al een poosje aan het worstelen met dat gerammel en toen ik het van mijn vrienden hoorden, toen vond ik dat echt super gaaf en geweldig leuk (ik stond door de kamer te dansen hier haha), maar ik dacht ook: ik wil oohook!

Morgen gaan we kijken bij het babietje
We hebben ook al wat fotootjes gezien, wat een klein lief frummeltje! Ik vind het super spannend, voel me haast zenuwachtig over morgen!
pi_78046810
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:00 schreef Kimpossible het volgende:
Ik kan ook best zeggen dat ik jaloers ben op ieder die hier prachtige 2e streepjes plast, maar dat wil gelukkig niet zeggen dat ik het al die meiden niet gun. M'n hart maakt toch altijd wel even een soort van onontkoombaar sprongetje van 'hè, waren ze maar van mij, zomaar, omdat het kan'. En dan zijn we dus nog niet eens bezig, laat staan wat ze dan dus met me zouden kunnen doen .


Wat ik probeer te zeggen is, dat het ook helemaal niet erg is om jaloers te zijn. Het is maar net hoe je er mee omgaat.
Zo maakt mijn hart een sprongetje elke maand als ik ongesteld ben. Niet van geluk, maar meer van: goh, domper, ik had het helemaal niet erg gevonden om per ongeluk zwanger te zijn geworden. We zijn echt nog niet aan het proberen voor een baby en ik gebruik mijn nuvaring zoals het hoort, maar soms denk ik wel eens: als ik nou per ongeluk zwanger raak, dan hoeven we in elk geval niet meer zo dom te redeneren over wanneer het goed uitkomt, dan gaat het gewoon goedkomen.

Stom hè...
  dinsdag 16 februari 2010 @ 08:23:51 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78046883
"Grappig" om twijfels mbt een bepaalde leeftijd te lezen.
Ik word deze zomer 35 en als F. het zou willen zou ik er niet eens een 2e keer over na hoeven te denken maar het zeker nog een keer doen. Ik weet wel dat sommige risico's wat hoger worden maar dat valt rond deze leeftijd nog wel mee toch dan? 'Grappig' dus om te zien dat iedereen andere overwegingen maakt.
Voor sommige mensen zal 35-37 ook vast WAY te oud zijn om uberhaupt kinderen te krijgen.
***
pi_78047031
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:23 schreef Brighteyes het volgende:
"Grappig" om twijfels mbt een bepaalde leeftijd te lezen.
Ik word deze zomer 35 en als F. het zou willen zou ik er niet eens een 2e keer over na hoeven te denken maar het zeker nog een keer doen. Ik weet wel dat sommige risico's wat hoger worden maar dat valt rond deze leeftijd nog wel mee toch dan? 'Grappig' dus om te zien dat iedereen andere overwegingen maakt.
Voor sommige mensen zal 35-37 ook vast WAY te oud zijn om uberhaupt kinderen te krijgen.
Kan me dat ook wel goed indenken hoor van die leeftijd, maar wat als het zo gelopen is dat je pas rond die leeftijd de kans krijgt om zwanger te worden ook weer zo wat.
hehe en sommige mensen zien er veel jonger uit, scheelt dan weer in het oordeel wat veel mensen dan hebben.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:52:24 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78053126
Jeeej wat een gezellige drukte hier!! Leuk om nu ook eens met moeders te posten
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:16 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Zo maakt mijn hart een sprongetje elke maand als ik ongesteld ben. Niet van geluk, maar meer van: goh, domper, ik had het helemaal niet erg gevonden om per ongeluk zwanger te zijn geworden. We zijn echt nog niet aan het proberen voor een baby en ik gebruik mijn nuvaring zoals het hoort, maar soms denk ik wel eens: als ik nou per ongeluk zwanger raak, dan hoeven we in elk geval niet meer zo dom te redeneren over wanneer het goed uitkomt, dan gaat het gewoon goedkomen.

Stom hè...
Neeeeeh herkenbaar juist!! Ik baal nu best wel een beetje van mijn veilige spiraaltje Net wat Diaan zegt, je moet speciaal een afspraak maken bij de dokter om m te laten verwijderen, da's ook weer zo'n stap

Ik rammel ook zoooooo hard en al mn vrienden weten het, maar de afspraak is nog steeds: eerst werk en dan een kind. Damn....

Oh en wat dan helemaal niet helpt is inderdaad de wetenschap dat het ook nog wel eens heel lang kan duren!! Dus zou ik het liefst nu al spiraalvrij zijn, gewoon om wat wachttijd weg te bezuinigen
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:23:56 #230
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_78054135
Rammel echt de pan uit maar weet dat het er nog even niet van komen gaat, maar mén wat ingewikkeld!
Gelukkig wil mijn hubby ook graag een tweede, voor de geboorte van D. was hij ervan overtuigd dat hij 1 kind wilde maar inmiddels is hij hélémaal om!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:52:20 #231
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78055170
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:16 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Zo maakt mijn hart een sprongetje elke maand als ik ongesteld ben. Niet van geluk, maar meer van: goh, domper, ik had het helemaal niet erg gevonden om per ongeluk zwanger te zijn geworden. We zijn echt nog niet aan het proberen voor een baby en ik gebruik mijn nuvaring zoals het hoort, maar soms denk ik wel eens: als ik nou per ongeluk zwanger raak, dan hoeven we in elk geval niet meer zo dom te redeneren over wanneer het goed uitkomt, dan gaat het gewoon goedkomen.

Stom hè...

Is helemaal niet stom, ook dat sprongetje slaat mijn hart nooit een maand over. Tot op het moment dat het echt niet meer recht te breien is, hoop ik altijd dat het perongeluk toch wel raak is, ook al kan dat helemaal niet. Goed gebruik van anticonceptie is hier ook gewoon standaard en toch blijf je hopen. Wat eigenlijk dom is, want elke maand wordt je weer ongesteld en is er heul geen baby.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78056401
ik heb ook een spiraaltje, maar het feit dat er een afspraak gemaakt moet worden om 'm te laten verwijderen zie ik juist helemaal niet als een extra drempel. Ik zie 't juist als een startschot, dan kan er met scherp geschoten worden
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:40:11 #233
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78059453
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:15 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat veel rammelaars zeg Na de geboorte van Esmee heb ik echt flink gerammeld, maar het lijkt alsof het de laatste tijd steeds een beetje afneemt. Alsof ik er wel vrede mee heb als het bij onze 2 prachtmeisjes blijft

Diaan hier trouwens 2 kinderen en 2 slaapkamers. Had jij nou 3 slaapkamers?
Slapen ze bij elkaar op de kamer?

Het is natuurlijk ook wel weer iets van deze tijd hè? Elk kind een eigen kamer... op zich kan er nog wel een kamer gecreëerd worden bij ons.

BE, 34-35 jaar was bij mij ook geen twijfel hoor... en als Lennon een jaar eerder geboren was, was het ook geen probleem geweest. Ik had gewoon graag wat meer tijd ertussen willen hebben. 37 jaar is voor mij toch wel een beetje de grens/max. om zwanger te worden, helemaal omdat het dan de 3e zou zijn en we ook al 2 gezonde kinderen hebben. Ik vond de 2e zwangerschap, ruim 6 jaar na de eerste, toch wel een stukje zwaarder dan de 1e.
pi_78059748
Ieder kind een eigen slaapkamer is voor mij ook een voorwaarde (wij hebben 6 slaapkamers ).

Ik word dit jaar 39 en heb onze derde dus gekregen met 38. Ik vind het niet te oud.
Wel vond ik deze zwangerschap het zwaarst maar dat komt gewoon doordat ik al twee schoolgaande kinderen heb, die er vroeg uitmoeten en het leven eigenlijk drukker wordt (hoewel ze wel weer zelfstandiger zijn natuurlijk).

Oh, en ik zal altijd een rammelaar blijven.
De spanning rond het testen, de zwangerschap, het bewegen van de baby in je buik, de mijlpalen bij de echo's, de bevalling en de eerste kennismaking met je verse baby...

zalig zalig zalig

Maar hier komt geen vierde hoor.
Het is goed zo.

[ Bericht 12% gewijzigd door lily op 16-02-2010 15:55:19 ]
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:47:47 #235
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78059832
Ja dat vind ik ook zoiets... aan de ene kant zijn ze dan natuurlijk zelfstandiger, maar het schept ook verplichtingen, de basisschoolleeftijd. Je zit toch met brengen en halen enzo.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:59:27 #236
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78060385
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef lily het volgende:
Ieder kind een eigen slaapkamer is voor mij ook een voorwaarde (wij hebben 6 slaapkamers ).

Ik word dit jaar 39 en heb onze derde dus gekregen met 38. Ik vind het niet te oud.
Wel vond ik deze zwangerschap het zwaarst maar dat komt gewoon doordat ik al twee schoolgaande kinderen heb, die er vroeg uitmoeten en het leven eigenlijk drukker wordt (hoewel ze wel weer zelfstandiger zijn natuurlijk).

Oh, en ik zal altijd een rammelaar blijven.
De spanning rond het testen, de zwangerschap, het bewegen van de baby in je buik, de mijlpalen bij de echo's, de bevalling en de eerste kennismaking met je verse baby...

zalig zalig zalig

Maar hier komt geen vierde hoor.
Het is goed zo.
6 slaapkamers

En dan ook nog een meisje krijgen na 2 jongens

Ik merkte dat het inderdaad drukker is met een schoolgaand kind... en toen moest ik ook nog alles op de fiets doen, ik had nog geen 2e auto, nu wel. Maar wij zouden dan en een schoolgaand kind en een peuter hebben, lijkt me best wel zwaar aan de ene kant. Al is Lennon een erg gemakkelijk kind.

Vond jij het ook niet eng ivm je leeftijd?
pi_78060731
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef lily het volgende:
Ieder kind een eigen slaapkamer is voor mij ook een voorwaarde (wij hebben 6 slaapkamers ).

Ik word dit jaar 39 en heb onze derde dus gekregen met 38. Ik vind het niet te oud.
Wel vond ik deze zwangerschap het zwaarst maar dat komt gewoon doordat ik al twee schoolgaande kinderen heb, die er vroeg uitmoeten en het leven eigenlijk drukker wordt (hoewel ze wel weer zelfstandiger zijn natuurlijk).

Oh, en ik zal altijd een rammelaar blijven.
De spanning rond het testen, de zwangerschap, het bewegen van de baby in je buik, de mijlpalen bij de echo's, de bevalling en de eerste kennismaking met je verse baby...

zalig zalig zalig

Maar hier komt geen vierde hoor.
Het is goed zo.
Shit, waarom open ik dit topic dan ook. Het was net een beetje rustiger geworden met rammelen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_78060736
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
Vond jij het ook niet eng ivm je leeftijd?
Hm, niet echt eigenlijk.

Ik had wel zoiets van "we tarten het lot". Na drie miskramen toch nog doorzetten. Het perse willen na al twee gezonde kinderen... zoiets.
Maar niet ivm mijn leeftijd.
Ik heb ook geen testen laten doen want we zouden het toch niet laten weghalen

Wat wel opviel is dat ik de van de jongens gelijk zwanger was (na het stoppen met de pil) en nu dus 1,5 jaar "klooien" en drie miskramen voordat er wat bleef plakken.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:08:05 #239
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78060766
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef lily het volgende:
De spanning rond het testen, de zwangerschap, het bewegen van de baby in je buik, de mijlpalen bij de echo's, de bevalling en de eerste kennismaking met je verse baby...

zalig zalig zalig
OOOOooooooowwwww
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:08:32 #240
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78060798
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:23 schreef Brighteyes het volgende:
"Grappig" om twijfels mbt een bepaalde leeftijd te lezen.
Ik word deze zomer 35 en als F. het zou willen zou ik er niet eens een 2e keer over na hoeven te denken maar het zeker nog een keer doen. Ik weet wel dat sommige risico's wat hoger worden maar dat valt rond deze leeftijd nog wel mee toch dan? 'Grappig' dus om te zien dat iedereen andere overwegingen maakt.
Voor sommige mensen zal 35-37 ook vast WAY te oud zijn om uberhaupt kinderen te krijgen.
Ik word dit jaar 28, en de man begint al te zweten..... Het is sowieso een beetje een stresskip als het aankomt op risico's.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:09:10 #241
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78060831
estrys!!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:09:59 #242
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78060867
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:08 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Ik word dit jaar 28, en de man begint al te zweten..... Het is sowieso een beetje een stresskip als het aankomt op risico's.
Nou..... echt?? dat vind ik ook wel weer wat voorbarig hoor. Wat is de officiële leeftijd dat de risico's groter worden, 34 toch?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:14:49 #243
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78061078
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef lily het volgende:

[..]

Hm, niet echt eigenlijk.

Ik had wel zoiets van "we tarten het lot". Na drie miskramen toch nog doorzetten. Het perse willen na al twee gezonde kinderen... zoiets.
Maar niet ivm mijn leeftijd.
Ik heb ook geen testen laten doen want we zouden het toch niet laten weghalen

Wat wel opviel is dat ik de van de jongens gelijk zwanger was (na het stoppen met de pil) en nu dus 1,5 jaar "klooien" en drie miskramen voordat er wat bleef plakken.
Okay.. ik was tijdens de zwangerschap van Lennon best wel angstig, maar dat komt denk ik omdat daar IUI aan vooraf is gegaan, na 2,5 jaar zelf proberen, en het het 1e kindje van ons samen zou zijn.

Inderdaad wel apart dat het nu zo moeizaam ging, dat kan waarschijnlijk wel met de leeftijd te maken hebben.

Estrys!!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:16:00 #244
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78061135
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:09 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nou..... echt?? dat vind ik ook wel weer wat voorbarig hoor. Wat is de officiële leeftijd dat de risico's groter worden, 34 toch?
Dat vind ik ook wel wat voorbarig... Volgens mij zelfs pas vanaf 36 jaar.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:16:03 #245
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78061137
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:09 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nou..... echt?? dat vind ik ook wel weer wat voorbarig hoor. Wat is de officiële leeftijd dat de risico's groter worden, 34 toch?
Volgens hem dagelijks
Ik heb ook wel een beetje het idee dat hij er stiekem 7 wil ofzo, ja, dan kan je beter beginnen als je 18 bent:)

Voor de duidelijkheid, er komen er hier geen zeven. Of ik moet opeens een 6 ling hebben ofzo.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 16:16:07 #246
5428 crew  miss_sly
pi_78061139
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:08 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Ik word dit jaar 28, en de man begint al te zweten..... Het is sowieso een beetje een stresskip als het aankomt op risico's.
28 is hartstikke piep! Geen reden tot stress, lijkt me!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:21:11 #247
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78061325
Even een raar iets over blijven plakken enzo. Mijn schoonzus na 2 hele normale zwangerschappen 2 dochters. Ze was begin dertig en wilde met haar man nog wel een 3de. Drie keer zwanger geraakt, en alle zwangerschappen werden vroegtijdig afgebroken. Het waren 3 jongetjes. En nu had ze een 3 keer ook een droom gehad van een vrouw die tegen haar zei: Jij krijgt geen zoon. Ze is afgelopen december bevallen van een gezond meisje. En ze is er heilig van overtuigd dat als het een jongentje was geweest dat ze hem weer was kwijtgeraakt. Het waren ook 3 totaal verschillende redenen....

Ik krijg daar toch een b eetje de kriebels van!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_78061339
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:08 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Ik word dit jaar 28, en de man begint al te zweten..... Het is sowieso een beetje een stresskip als het aankomt op risico's.
Doe normaal Ik word 30 dit jaar, tijd genoeg. Ik heb meer stress om de tijd die er tussen twee kinderen gaat zitten. Maar voor juni 2011 gaat er bij ons geen kind geboren worden, eerst een nieuw huis, dat is al genoeg stress. Ik denk sowieso dat ik geen seks kan hebben in de voormalige slaapkamer van mijn schoonouders
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:22:54 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78061387
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef Basboussa het volgende:
Even een raar iets over blijven plakken enzo. Mijn schoonzus na 2 hele normale zwangerschappen 2 dochters. Ze was begin dertig en wilde met haar man nog wel een 3de. Drie keer zwanger geraakt, en alle zwangerschappen werden vroegtijdig afgebroken. Het waren 3 jongetjes. En nu had ze een 3 keer ook een droom gehad van een vrouw die tegen haar zei: Jij krijgt geen zoon. Ze is afgelopen december bevallen van een gezond meisje. En ze is er heilig van overtuigd dat als het een jongentje was geweest dat ze hem weer was kwijtgeraakt. Het waren ook 3 totaal verschillende redenen....

Ik krijg daar toch een b eetje de kriebels van!
jeetje da's wel heel bijzonder ja!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:24:37 #250
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78061454
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef Estrys het volgende:

[..]

Doe normaal Ik word 30 dit jaar, tijd genoeg. Ik heb meer stress om de tijd die er tussen twee kinderen gaat zitten. Maar voor juni 2011 gaat er bij ons geen kind geboren worden, eerst een nieuw huis, dat is al genoeg stress. Ik denk sowieso dat ik geen seks kan hebben in de voormalige slaapkamer van mijn schoonouders
Ach, je hebt ook een keuken, een woonkamer, de auto, de trap,

Ik maak me geen zorgen, hoor! De man houdt gewoon van onnodige zorgen maken...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_78061594
Dat is waar

voorlopig blijft de mirena gewoon waar ie zit
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_78062404
Best grappig, hoe dat werkt met dat rammelen.

Een vriendin van me heeft een zoontje van bijna twee. Gekregen middels ICSI.
Ze wil graag een tweede maar heeft er totaal geen zin in om dat traject weer op te starten en te doorstaan. Ook wil ze geen tweeling.

Nu was ze op kraamvisite bij ons en ze liep naar de box, pakte Leah op en zei tegen haar vriend; ooooh, ik ga vanmiddag het ziekenhuis bellen

Ik hoorde later van een andere vriendin dat ze dat dus daadwerkelijk die middag nog gedaan heeft, haha.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:48:07 #253
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78062544
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:44 schreef lily het volgende:
Best grappig, hoe dat werkt met dat rammelen.

Een vriendin van me heeft een zoontje van bijna twee. Gekregen middels ICSI.
Ze wil graag een tweede maar heeft er totaal geen zin in om dat traject weer op te starten en te doorstaan. Ook wil ze geen tweeling.

Nu was ze op kraamvisite bij ons en ze liep naar de box, pakte Leah op en zei tegen haar vriend; ooooh, ik ga vanmiddag het ziekenhuis bellen

Ik hoorde later van een andere vriendin dat ze dat dus daadwerkelijk die middag nog gedaan heeft, haha.
wat leuk!!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:49:02 #254
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78062585
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef Basboussa het volgende:
Even een raar iets over blijven plakken enzo. Mijn schoonzus na 2 hele normale zwangerschappen 2 dochters. Ze was begin dertig en wilde met haar man nog wel een 3de. Drie keer zwanger geraakt, en alle zwangerschappen werden vroegtijdig afgebroken. Het waren 3 jongetjes. En nu had ze een 3 keer ook een droom gehad van een vrouw die tegen haar zei: Jij krijgt geen zoon. Ze is afgelopen december bevallen van een gezond meisje. En ze is er heilig van overtuigd dat als het een jongentje was geweest dat ze hem weer was kwijtgeraakt. Het waren ook 3 totaal verschillende redenen....

Ik krijg daar toch een b eetje de kriebels van!
Bijzonder zeg.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 16 februari 2010 @ 19:14:54 #255
95752 crew  Chell
Kluns
pi_78068645
Ik heb toch ook echt regelmatig wel zoiets van "Hellup ik ben AL 30, ik mag wel eens gaan opschieten!"

Voelt toch echt niet meer alsof ik alle tijd van de wereld heb
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:56:54 #256
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_78070512
Wat gaat het hier snel zeg! Hier rammelt het nog steeds lichtjes. Zwanger worden is inmiddels van 'bespreekbaar' gegaan naar 'we willen wel, nu nog kijken wanneer'

Op sommige momenten denk ik, weg met die pil en we gaan ervoor. Maar er zijn toch nog wel wat bezwaren. Ten eerste bij mezelf. Ik ben pas 2,5 jaar samen met mijn vriend, waarvan een half jaar samenwonen. We zijn nog volop bezig met klussen, genieten, vakanties plannen. Om dan nu al bezig te gaan met baby's, kinderkamers, opvang...Ik word al moe als ik eraan denk. Plus, ik kan niet zomaar met de pil stoppen. Ik heb nu (hypertensie)-medicatie die zeer schadelijk kan zijn voor een vrucht. Ik moet dus eerst met een internist in gesprek over een alternatieve behandeling. Ik ben al wel bij de huisarts geweest voor advies. Het is dus zo dat er verschillende scenario's zijn. Het kan zijn dat ik de hele zwangerschap onder behandeling van een internist en een gynaecoloog ben. Of alleen een gynaecoloog. Of misschien is dat allemaal niet nodig, maar krijg ik regelmatig een check door de huisarts.
Ik kan verder maar weinig vinden over de risico's bij zwangerschappen bij vrouwen met bestaande hoge bloeddruk, dus dat maakt me wel een beetje onzeker.

Maarja...het kriebelt toch wel. Ben net vorige week 32 geworden. Ik heb niet meer alle tijd. En zondag was ik op kraamvisite...Dat is pas de eerste baby in de vriendenkring, dus erg ' aangestoken' voel ik me niet, maar toen ik die baby zag dacht ik wel even, van ja dat wil ik ook wel.
pi_78070575
Ik heb soms ook wel het gevoel van jeu ben 25, ik wil ook echt niet te lang wachten, want wat als het allemaal niet zo makkelijk gaat...? Dan ben je zo een paar jaar verder.... Maar ik denk dat dat bij mij meer voortkomt uit een soort van ´doemdenken´. Na allerlei tegenslag was ik me gevoelsmatig al schrap aan het zetten voor de volgende harde klap, en die kwam niet, heel raar gevoel. Daarom zegt een klein stemmetje in mij dat ik niet te relaxed achterover moet leunen, zeg maar. Er heeft de laatste paar jaar zo veel tegen gezeten, dat ik een soort gevoel heb van nou, dat zwanger worden zal ook wel niet van harte gaan. Onzin, want daar is echt niet direct reden toe, dat wéét ik, maar ik voel het nog niet, zeg maar. Zelfbescherming misschien? Geen idee, maar bijzonder irritant. Want met 25 hoef je echt niet op de klok te kijken natuurlijk...
pi_78070737
Aventura, veel verloskundige-praktijken hebben tegenwoordig ook "kinderwens"spreekuren. Misschien is dat een goeie optie voor jou? Daar zou je denk ik een hoop vragen beantwoord kunnen krijgen over de combinatie van jouw kwaal met een zwangerschap. Je bent uiteraard wel al naar de huisarts geweest maar wellicht kan de verloskundige je ook andere informatie geven.

Ik vind het zo leuk, het idee dat ik over 10 jaar misschien wel met een glimlach terugdenk aan deze periode van rammelen, zwanger zijn en bevallen enzo. Het is zo bijzonder allemaal Wat Lily zegt, ik denk dat ik er ook wel het type naar ben om eeuwig te blijven rammelen, maar ooit zal het vast wel af zijn enzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:14:18 #259
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_78071304
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:01 schreef huuphuup het volgende:
Aventura, veel verloskundige-praktijken hebben tegenwoordig ook "kinderwens"spreekuren. Misschien is dat een goeie optie voor jou? Daar zou je denk ik een hoop vragen beantwoord kunnen krijgen over de combinatie van jouw kwaal met een zwangerschap. Je bent uiteraard wel al naar de huisarts geweest maar wellicht kan de verloskundige je ook andere informatie geven.
Dat wist ik niet! Ben er nog helemaal niet in thuis. Het is misschien een optie, maar eerst ga ik maar eens een afspraak maken met een internist. Ik heb een telefoonnummer gekregen van de huisarts. Het wordt sws. een nieuwe internist, omdat ik ben verhuisd. Ben benieuwd...Misschien valt het gewoon best mee!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:50:37 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78073351
Hey Aventura, wat een toeval, ik moest vanmiddag nog aan je denken en hoe het met je gerammel zou staan!
***
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:54:59 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78073595
Oh, en er is hier een user met wat jij ook hebt als ik het goed heb, eens kijken of ik haar kan vinden. Dacht dat het Mariposa was.
Ze post niet heel veel, drukdruk maar je kan haar evt. een PM sturen, ze is nu net over de 30w zwanger en is een tijd bezig geweest met medicijnen instellen enzo.
In haar fobo staat een mailadres, mss kan je haar mailen als je info wilt.
***
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:03:40 #262
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_78074068
He wat toevallig! Nou ja, bij deze: het gerammel is toegenomen
En ik heb het inmiddels iets concreter gemaakt door met de huisarts te praten. Ooit moet je de eerste stap nemen...Ik denk wel dat als ik medisch gezien groen licht krijg, ik dan alle practische bezwaren ook wat makkelijker opzij kan zetten. Dit jaar de pil weg doen, wil niet zeggen dat ik dit jaar ook zwanger ben. Dus wat verbouwingen en vakanties aangaat; dat kan allemaal gewoon doorgaan.

Sterker nog, als je kinderen hebt kan dat allemaal ook gewoon doorgaan lijkt me!

Over user Mariposa, ik ga haar dan eens een PM sturen. Hopelijk vind ze het oke om ervaringen uit te wisselen....! Dankje!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:05:57 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78074202
Vakanties zeker, verbouwingen zou ik zov eel moelijk achter de rug willen hebben omdat het gewoon veel gedoe scheelt met herrie en slaapjes en stank etc., maar op zich, waarom niet... je zou de eerste niet zijn.
Goh, leuk!
***
pi_78078943
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Slapen ze bij elkaar op de kamer?

Het is natuurlijk ook wel weer iets van deze tijd hè? Elk kind een eigen kamer... op zich kan er nog wel een kamer gecreëerd worden bij ons.
Nou ja Esmee slaapt nu nog bij ons op de kamer 's nachts, maar straks gaan ze een kamer delen. Het is een kamer van 3,5 m x 4,5 m dus ruim zat. We hebben een kast in het midden neergezet als scheidingswandje, maar het kan best zijn dat die over een tijdje weer weggaat want ze zijn helemaal gek op elkaar.

En een eigen kamer is inderdaad wel iets van deze tijd. Mijn ouders hebben bijvoorbeeld allebei nooit een eigen kamer gehad. Als ze groter zijn lijkt het me wel fijn hoor, ivm privacy en huiswerk enzo, maar nu is het echt nog niet nodig vind ik.

Dus we zien wel of we binnen een paar jaar gaan verhuizen of niet...
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:40:19 #265
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78079339
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:31 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nou ja Esmee slaapt nu nog bij ons op de kamer 's nachts, maar straks gaan ze een kamer delen. Het is een kamer van 3,5 m x 4,5 m dus ruim zat. We hebben een kast in het midden neergezet als scheidingswandje, maar het kan best zijn dat die over een tijdje weer weggaat want ze zijn helemaal gek op elkaar.

En een eigen kamer is inderdaad wel iets van deze tijd. Mijn ouders hebben bijvoorbeeld allebei nooit een eigen kamer gehad. Als ze groter zijn lijkt het me wel fijn hoor, ivm privacy en huiswerk enzo, maar nu is het echt nog niet nodig vind ik.

Dus we zien wel of we binnen een paar jaar gaan verhuizen of niet...
Okay. Het is niet de bedoeling dat een baby bij ons op de kamer gaat slapen, maar onze kamer van 4 x 4 zou ook in 2-en worden opgesplistst. Wel handige tip om er een kast tussen te zetten.. wij dachten evt. al aan een muurtje ertussen laten plaatsen, maar een kast ertussen is veel makkelijker/praktischer. Als een evt. 3e een jongetje zou zijn, kan bij elkaar op de kamer ook prima. Een meisje zou ik toch wel echt een eigen kamer willen geven. Nou ja... hoef ik me nu (nog)niet druk over te maken... komt vanzelf wel goed mocht het zover komen.
Spiraaltje verwijderen is 1 ding, zwanger worden weer een ander ding.
pi_78079499
Scheelt inderdaad wel dat het 2 meisjes zijn. Zolang Esmee nog een avond/nachtvoeding krijgt ligt ze nog bij ons op de kamer met haar wiegje.

We hebben zo'n Ikea expedit met opbergbakken erin. Kan je dan aan beide kanten eruit halen. Heel handig.
pi_78079927
Uche. Ik weet dat het hier niet hoort maar ik weet ook niet waar wel, ik geloof dat er genoeg gerammeld is. Heel superpril maar al wel positief, zeg maar. Whaaa.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:53:05 #268
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78079991
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:51 schreef Jore het volgende:
Uche. Ik weet dat het hier niet hoort maar ik weet ook niet waar wel, ik geloof dat er genoeg gerammeld is. Heel superpril maar al wel positief, zeg maar. Whaaa.
gefeliciteerd!!
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:49 schreef Jore het volgende:
Dat lijkt me lastig zeg, medicijnen en leeftijd als beperkende factoren. Dat laatste maakt de keuze veel dringender.

Hier is dat niet aan de orde, ik ben een jonge blom en wij gaan er zo langzamerhand stiekem wel weer voor geloof ik. Half-half eigenlijk, zo van: als het later komt is het ook goed. Voor Lieuwe hebben we ruim een jaar moeten oefenen en ik zie er wel tegenop om weer steeds die wachtweken in te gaan, ik vond die periode echt niet leuk. Maar goed, er is nu een kleintje dat zorgt dat de weken (veel te ) snel gaan dus tsja. Ik rammel
Dit postte je gisteren nog.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:55:46 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78080113
Gefeliciteerd!
***
pi_78080268
Dat ging snel!!! gefeliciteerd
pi_78080347
Hihi wat een enthousiasme, lief
Het moet hier nog heel erg landen hoor, 't is echt superpril ook maar wel al een behoorlijk positieve test (3 weken 3 dagen). Dus ja. Hmm.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:01:36 #272
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78080426
jore wat leuk! gefeliciteerd!
in de haak.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:02:29 #273
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78080485
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:00 schreef Jore het volgende:
Hihi wat een enthousiasme, lief
Het moet hier nog heel erg landen hoor, 't is echt superpril ook maar wel al een behoorlijk positieve test (3 weken 3 dagen). Dus ja. Hmm.
Dat is inderdaad nog superpril... spannend hoor!!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:09:51 #274
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_78080917
Jore, wat spannend zeg! Gefeliciteerd!
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:31:27 #275
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_78089456
Jore, gefeliciteerd!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78089494
Jore! Van harte, wat leuk voor je!
pi_78089506
gefeli wat leuk! Da's volgens mij de kortste rammel ever
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_78089695
Jore, wat leuk! Gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:47:37 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78089823
Wauw een tweede streepje in dit topic dat geeft de burger moed

Geniet ervan Jore!!
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:17:08 #280
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78090572
Mijn vriend krijgt trouwens steeds hints of gewoon overduidelijke opmerkingen van zijn promotor dat ze hem graag als post-doc willen houden, dus de toekomst wordt hier de laatste tijd nog weer iets vaker besproken, superspannend!!

Ik kan hier in Groningen waarschijnlijk niet echt een goede baan vinden, dus ik heb gisteren maar gegrapt dat als we hier blijven wonen, dat er dan wel wat tegenover moet staan voor mij Nu over een paar dagen nog eens herhalen en dan zien of vriendje eens wil zwichten
pi_78093467
Wow Jore !!!! Wat koel zeg! Gefeliciteerd!
pi_78102376
Jore van harte gefeliciteerd!!
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:04:08 #283
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78103054
Wat ontzettend leuk, Jore! En zo snel! Geniet ervan en van harte!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:25:53 #284
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_78104058
Jore wat goedhoed! Gefeliciteerd meis
Nu wil ik ook onze kindjes zijn tenslotte even oud!
pi_78104168
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:25 schreef Fruppel het volgende:
Jore wat goedhoed! Gefeliciteerd meis
Nu wil ik ook onze kindjes zijn tenslotte even oud!
Nu pas?
pi_78104192
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:51 schreef Jore het volgende:
Uche. Ik weet dat het hier niet hoort maar ik weet ook niet waar wel, ik geloof dat er genoeg gerammeld is. Heel superpril maar al wel positief, zeg maar. Whaaa.


Gefeliciteerd! Wat ontzettend gaaf!
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:29:39 #287
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_78104238
Wil wel maar mag niet !
Nee, hoor zo erg is het niet maar het is wel leuk omdat Jore haar kindje even oud is als Danique dus dan word de rammel wel wat heftiger!
pi_78104337
Hihi, ik denk dat iedereen hier nu wel even extra rammelt met zo'n tweede streepje in dit topic
Maar ik kan me helemaal voorstellen Fruppel!


Ik zou trouwens gisteren op kraambezoek gaan, maar dat ging helaas niet door omdat de kersverse mama zich niet zo lekker voelde. Hopelijk knapt ze snel op en kunnen we deze of volgende week alsnog bij de kleine frummel gaan kijken!
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2010 @ 17:30:52 #289
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_78106851
Jore, wat snel en wat leuk! Gefeliciteerd
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:36:10 #290
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78107044
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:31 schreef bellelena het volgende:
Hihi, ik denk dat iedereen hier nu wel even extra rammelt met zo'n tweede streepje in dit topic
Maar ik kan me helemaal voorstellen Fruppel!


Ik zou trouwens gisteren op kraambezoek gaan, maar dat ging helaas niet door omdat de kersverse mama zich niet zo lekker voelde. Hopelijk knapt ze snel op en kunnen we deze of volgende week alsnog bij de kleine frummel gaan kijken!
pi_78108888
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:36 schreef LadyBlack het volgende:

[..]


Ja, ik vond het ook erg jammer, ik had me er al veel op verheugd!
Maar de mama zei zelf dat ze graag wel gezellig wil zijn als wij langskomen
En wij willen natuurlijk ook dat zij zich fijn voelt! Dus wel goed dat ze toch maar even hadden afgezegd

Vandaag is het babietje precies 1 week oud trouwens
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:38:18 #292
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78111577
Jore wiehooeieeeii!!!
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:41:16 #293
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78111697
bellelena, wat jammer dat het kraambezoek niet doorging. Hopelijk voelt de mama zich snel weer wat beter en kunnen kunnen komen babykijken.
pi_78294198
Ohhw ik ga alweer harder rammelen, zaterdag op kraamvisite geweest bij mn nichtje en nu kregen we net het bericht dat het babietje geboren is bij vrienden, dus mag binnenkort weer op kraamvisite
  maandag 22 februari 2010 @ 10:10:33 #295
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78294514
Kraamvisite leuk!

Ik heb gisteren weer een goed gesprek met vriendje gehad, en mn spiraaltje gaat er na mijn verjaardag (begin juni) uit Hij moet er sowieso in september uit, maar ik vind het geen fijn idee om hem tot t eind te laten zitten. Straks is de werking dan verminderd
Maar juni is prima, tot die tijd moet ik me kunnen bezighouden met afstuderen, werk zoeken en mn huis een beetje op orde krijgen Als mn vriend hier inderdaad kan blijven werken, is dat ook best wel prettig natuurlijk, en dan gaan we het hier ook echt wat laten opknappen
  maandag 22 februari 2010 @ 10:14:07 #296
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78294595
LB, Spannend en leuk!!
  maandag 22 februari 2010 @ 10:16:09 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78294653
Ja

het duurt me natuurlijk alsnog veel te lang, maarja
  maandag 22 februari 2010 @ 10:53:04 #298
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78295686
het is al bijna maart en dan is het nog maar 3 maanden.... De tijd vliegt voorbij...
  maandag 22 februari 2010 @ 11:18:50 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78296608
Ja is ook zo..... dankje

Heb nu net ook nog een schop onder mn kont gehad van mn moeder wbt werk zoeken, dus ik ga fok afsluiten en brieven schrijven
  maandag 22 februari 2010 @ 11:19:32 #300
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78296628
Ladyblack! Tof joh! Nu heb je écht een punt om naar uit te kijken!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78299982
nice LB! Succes ook met het zoeken naar werk

Mijn wederhelft begint steeds meer over kindjes te praten
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')