Maar waarom vraag je hem dan niet gewoon wat hij bedoelt?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:26 schreef bellelena het volgende:
Trouwens net met die vriendin (van het boekje) aan de telefoon, we hadden het erover wie de volgende zou kunnen zijn binnen de vriendenkring, die een baby zal gaan krijgen. Zij vertelt dat vriendin A haar huisje te klein vindt en haar vriend zit momenteel even zonder werk, dus dat het nog even zal duren. En over zichzelf, dat ze nog studeert.. Over mij en mijn vriend hetzelfde, dat we nog studeren.. Etc etc, conclusie: volgens haar zal het nog wel even duren voor een volgende zich aandient.
Dus ik vertel net tegen vriendje: Vriendin zei dit en dit, maar ik wil wel een baby! Maar ik wacht op jou, tot je ook wil! Hij zegt: ohhhh... Dus ik zeg: Ik hoop dat als we op kraamvisite gaan, dat je dan ook een baby wil. Hij zegt: Ja dat hopen we allemaal... (??!!) Mysterieus! Wat moeten we daar nu van denken ;)
Toch dus af en toe even weer duidelijk aan hem maken dat ik er best al wel klaar voor ben
Wie weet, wie weet! Wel grappig dat mensen het nu nog niet van ons gaan verwachten, dus dan is het eerst echt een geheimpje van ons samen en later een grote verrassing voor de rest
Het was een heel los gesprekje net, en ik weet ook wel enigszins wat ie bedoeltquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:13 schreef Ahava het volgende:
Wat een schattig setje heb je gemaakt!
[..]
Maar waarom vraag je hem dan niet gewoon wat hij bedoelt?
Hoi Fruppel! Ik zie dat je ook al een klein meisje hebt, wat lief!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:01 schreef Fruppel het volgende:
Ik kom stiekem mee rammelen al gaat het echt voorlopig nog niet gebeuren.
We willen eerst verhuizen en dat zal binnen 2 a 4 jaar gaan gebeuren dus daarna mag ik pas openlijk rammelen maar tot die tijd kom ik hier maar even buurten zo nu en dan
Ergens wil ik zó graag maar aan de andere kant nog niet hoor!
Gefeliciteerd nog met je meisje!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:13 schreef Fruppel het volgende:
We hebben een super lief meisje van net 1 jaar!
Zijn niet heel hard aan het zoeken maar we weten wel dat we hier niet de rest van ons leven blijven wonen zeg maar!
Spannendquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:44 schreef bellelena het volgende:
[..]
Het was een heel los gesprekje net, en ik weet ook wel enigszins wat ie bedoelt
Ik denk dat we na het kraambezoek wel weer een keer een serieuzer gesprekje gaan hebben!
En dan vraag ik ook best door ja!
Tuurlijk! Je hebt PM!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:22 schreef _aurum_ het volgende:
bellelana zou je mij de foto willen pm'men, ik ben nieuwsgierig maar ik heb 'm gemist![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
bellelena, toen ik Peaceman () leerde kennen, had ik al een zoon, die was toen net 2 jaar. In het begin vond Peaceman het allemaal maar vreemd en lastig om mee om te gaan. Uiteindelijk wende dat wel en had hij daar een weg in gevonden, maar sinds hij zelf echt vader is geworden vorig jaar januari, ging er een nieuwe wereld open. Het was voor hem een geweldige ervaring om vader te worden en had meteen het gevoel van dat is mijn kind, gewoon mijn kind. Hij was en is ook een supertrotse vader. Het is vanaf het begin dat ook meteen heel gewoon dat zo'n baby er is. Omdat hij nu weet hoe het is om echt/zelfvader te zijn, is zijn band met mn oudste zoon nog beter geworden.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:25 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat klopt wel.
Ik denk dat het zelf vader worden ook heel anders is.
En zelfs als die niets met andermans kinderen heeft wil dat nog niets zeggen.
Ik heb niet veel met andermans kinderen terwijl mijn dochter toch echt mijn grootste liefde is![]()
![]()
heey huupquote:Op maandag 15 februari 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
*rammel* [ afbeelding ]
*rammelrammel*
*RAMMEL!!!*![]()
quote:
haha, nouja luisteren naar je onderbewuste danquote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]bij mij komt het in golven.... en we hadden zelf bedacht de beslissing te nemen als Lennon 1 jaar was geworden, maar hebben het nog steeds niet gedaan...
eind mei hopelijk, mocht ik het niet halen is er eind juni een herkansing.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
Mikoxx en Poppedein![]()
En idd hart en verstand... erg lastig soms. Vaak is het wel goed om gewoon op je hart af te gaan. Eigenlijk zou ik nog wel even willen wachten totdat Lennon iets ouder en zelfstandiger is, maar aan de andere kant vind ik mijn leeftijd toch ook een struikelblok wat dat betreft...![]()
Huup, wanneer ben je klaar met deze studie.
Dat lijkt me ook heel moeilijk Diaan...als je leeftijd ook nog zo gaat meespelen met het verstand gedeelte!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
Mikoxx en Poppedein en Chan![]()
En idd hart en verstand... erg lastig soms. Vaak is het wel goed om gewoon op je hart af te gaan. Eigenlijk zou ik nog wel even willen wachten totdat Lennon iets ouder en zelfstandiger is, maar aan de andere kant vind ik mijn leeftijd toch ook een struikelblok wat dat betreft...![]()
Huup, wanneer ben je klaar met deze studie.
Bedoel je mij?? Ja, als we het gaan proberen, is het zeker zonder hulp van buitenaf/medisch gedoe. Moet dan op natuurlijke manier gaan. en Peace zegt ook: zonder op gerichte tijden vrijen!! Hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:20 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, daar denk ik ook de hele tijd aan. Jullie wilden kijken of het zonder hulp van buitenaf wil lukken he?
DOENquote:Op maandag 15 februari 2010 20:20 schreef mikoxx het volgende:
Idd Poppedein, heerlijk spuien zonder verplichtingenhaha!
Wat zouden jullie 'doen' na een spontane tweeling? (met dus kans op weer 2?) poll
zijn je mannen 2 -eiig, dan ???quote:Op maandag 15 februari 2010 20:23 schreef mikoxx het volgende:
Dat is de vraag..... geen idee! Net zo groot als bij de eerste keer, maar ja.. Het zit wel in de familie.. ook meerdere tweelingen binnen 1 gezin zeg maar. Het komt van mijn vaders' kant, zijn moeder was een tweeling en daar waren 3 setjes...
Jij twijfelt ook ivm de leeftijd?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:23 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, ik bedoelde jou. Ik ben 35 nu.
Hmmm... Mikoxx, lijkt me wel veul 4 kinderen. Aan de andere kant, jullie zijn ervaren tweelingouders.
yesquote:Op maandag 15 februari 2010 20:25 schreef mikoxx het volgende:
ja ze zijn twee-eiig. Jouw meiden?
Jij ook![]()
?
Inderdaad. een nee bij ons.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:30 schreef mikoxx het volgende:
Och... tja... die heeft t natuurlijk altijd zo druk gehad!LIef... eigenlijk...
Haha, net met je huidige man? Tja, is dat een probleem?![]()
Maar goed: nee dus, voor jou?
Nou, niet echt twijfelen, wil ernstig graag een tweede kindje, maar vind het wel lastig dat ik dan al 36 of misschien wel 37 zal zijn (er vanuitgaande dat het lukt enzo). Ook vanwege de risico's. Voor M. riepen we heel stoer dat het ons niet uit zou maken als er iets met ons kindje zou zijn, dat is nu anders. Het gaat niet meer alleen om ons, maar ook om M.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij twijfelt ook ivm de leeftijd?
Precies... ik vind het ook wel een beetje eng eigenlijk. Ik zou nu denk ik ook wel testen laten doen, heb ik met Lennon niet gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:35 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Nou, niet echt twijfelen, wil ernstig graag een tweede kindje, maar vind het wel lastig dat ik dan al 36 of misschien wel 37 zal zijn (er vanuitgaande dat het lukt enzo). Ook vanwege de risico's. Voor M. riepen we heel stoer dat het ons niet uit zou maken als er iets met ons kindje zou zijn, dat is nu anders. Het gaat niet meer alleen om ons, maar ook om M.
Lijkt mij ook.. dat je wel wilt, maar gewoon niet kan. Niet de vrije keus hebt. Ik hoop dat je snel fysiek en mentaal beter in je vel zit zodat je kan stoppen met de medicatie en evt alsnog voor een evt. zwangerschap kan gaan.quote:Vanwege medicatie moet ik een half jaar wachten. Dat is ergens ook wel goed, ik wil fysiek en mentaal beter in mijn vel zitten, maar toch, het idee dat het niet kan nu vind ik erg erg erg lastig.
Die van jou zijn ook nog jong genoegquote:Op maandag 15 februari 2010 20:35 schreef mikoxx het volgende:
Dat dus Diaan..! Dat is wat de twijfel brengt...
Gelukkig hoef en wil ik nu niet (te) beslissen.
Eerst deze heren maar eens leren fietsen
KP, Jammer, nog twee van die praatjesmakers was vast gezellig geweest in huize pannekoek!
Dat is inderdaad het pijnpunt, dat ik geen keus heb. Nouja, een half jaar is te overzien.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
Lijkt mij ook.. dat je wel wilt, maar gewoon niet kan. Niet de vrije keus hebt. Ik hoop dat je snel fysiek en mentaal beter in je vel zit zodat je kan stoppen met de medicatie en evt alsnog voor een evt. zwangerschap kan gaan.
Is inderdaad moeilijk.... mede ook omdat ik een spiraaltje heb en dus een afspraak zou moeten maken met de huisarts om hem te laten verwijderen. Als ik nu de pil had, zou het misschien nog weer anders zijn. Nou ja, eerst even zien op te knappen en dan zien we wel verder.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:41 schreef mikoxx het volgende:
Dat kan ik me voorstellen Diaan, maar aan de andere kant, mss denk je er wel heel anders over als je echt zwanger bent (zou zijn). Pff.. moeilijk he? Beslissen. Ze zeggen wel eens: bij twijfel moet je er voor gaan!
Diaan, qua leeftijd nos problemos hier. Ben nu net 29
Zie mijn post hiervoor... ik twijfel dus nog. Het ene moment is het duidelijk: gewoon doen, andere moment weer niet doen. Ik word soms gek van mezelf.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het pijnpunt, dat ik geen keus heb. Nouja, een half jaar is te overzien.
En jij, twijfel jij echt of gaan jullie er voor? (en dat gericht vrijen, ach, weet Peaceman precies wanneer je eisprong is?)
er zit een verschil tussen afgunst en jaloezie hèquote:Op maandag 15 februari 2010 20:54 schreef bodpa09 het volgende:
Misschien moet ik me doodschamen hoor, het is vast heel erg, maar als ik dan lees dat Tessie zwanger is dan gaat er wel een steekje door me heen. Jaloezie wil ik het niet noemen, ik gun het Tessie van harte, het is meer zoiets als 'dat zou ik ook kunnen zijn.' Herkenbaar?
Dat dus. En jaloezie is een vervelend gevoel maar je ontkomt er soms gewoon niet aan. Zeker niet als iemand anders iets krijgt wat je zelf heel, heel graag wilt.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen afgunst en jaloezie hè
je kunt best jaloers zijn zonder het een ander te misgunnen of het verder negatief of kwaad te bedoelen.
Het lijkt mij echt ontzettend wrang de situatie waarin jij zit. Tegen wil en dank moeten wachten.
Ja hoor, heel herkenbaar. Wat zou ik graag zwanger willen zijn zonder dat ik daar moeite voor heb moeten doen en het kreeg als "cadeautje". Bij mij gaat dat soort dingen altijd gepaard met gedoe. Eerst lukt het met moeite zwanger te worden en daarna met veel moeite om te bevallen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:54 schreef bodpa09 het volgende:
Misschien moet ik me doodschamen hoor, het is vast heel erg, maar als ik dan lees dat Tessie zwanger is dan gaat er wel een steekje door me heen. Jaloezie wil ik het niet noemen, ik gun het Tessie van harte, het is meer zoiets als 'dat zou ik ook kunnen zijn.' Herkenbaar?
Joh, herkenbaar hoorquote:
Ik wist niet eens dat er zoveel ruimte was ín de kastquote:Op maandag 15 februari 2010 21:04 schreef bodpa09 het volgende:
Jullie zijn haske lief allemaal.![]()
We zijn wel een gezellig rammelgroepje, zo met zijn allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |