abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:00:58 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71781022
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_71781609
Effe meelezen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:26:25 #3
247052 HeldenHart
Moed der wanhoop!
pi_71781993
Belgie of Ned. 1e divisie?
Heul erg anti-heul!
pi_71782092
Pro League is toch België?
pi_71782098
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:26 schreef HeldenHart het volgende:
Belgie of Ned. 1e divisie?
België
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71782104
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:26 schreef HeldenHart het volgende:
Belgie of Ned. 1e divisie?
België, want dit topic is een vervolg op een over het Belgische voetbal
En in de OP staat er Jupiler Pro League, in Nederland is het gewoon de Jupiler League.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:44:48 #7
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_71804021
De naam dekt niet altijd de lading...
Lijepa li si !
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:52:17 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71804317
Jupiler Pro League is gewoon België.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_71810859
Mooie nieuwe tune heeft de Pro League,
pi_71907842
bijna rust:


Belgium - Jupiler League
20:41 August 15

41' Cercle Bruges 0 - 1 Zulte-Waregem

41' KV Mechelen 0 - 0 Club Brugge

41' Lokeren 0 - 0 Sint-Truiden

41' Racing Genk 1 - 0 AA Gent

41' Roeselare 1 - 2 Standard Liege

Anderlecht inmiddels afgelopen, 3-0 tegen westerlo, dus 100% score voor Anderlecht
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:57:39 #11
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_71909476
KVM wint met 10 man van Club, 2-1.

Standard 1-5 op Roeselare, hattrick van Jovanovic.
Genk-Gent 1-1
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_71909736
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:57 schreef fanneke het volgende:
KVM wint met 10 man van Club, 2-1.

Standard 1-5 op Roeselare, hattrick van Jovanovic.
Genk-Gent 1-1
Mechelen
pi_71912937
Die Matias Suarez is goed bezig bij Anderlecht, goede speler.
  zondag 16 augustus 2009 @ 01:19:12 #14
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71912966
Potentietopic.

Ik weet niet of ik er actief scores zal bijhouden, ben zelf verknocht aan de Bundesliga.
pi_71915927
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:16 schreef Radegast het volgende:
Die Matias Suarez is goed bezig bij Anderlecht, goede speler.
Ja, en schwalbe's maken zit in de naam

Anderlecht speelde super 9 op 9
pi_71918025
Wat is die Marcin Wasilewski toch een randdebiel...
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:43:39 #17
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71918201
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:12 schreef Ytereo het volgende:

[..]

Ja, en schwalbe's maken zit in de naam

Anderlecht speelde super 9 op 9
Hopelijk gaan ze dit vasthouden.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:09:31 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71989073
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:16 schreef Radegast het volgende:
Die Matias Suarez is goed bezig bij Anderlecht, goede speler.
Actie voorafgaand aan de treffer van Boussoufa was heerlijk. Zijn treffer natuurlijk ook.

Straf voor Michel Preud'homme was trouwens ook wel erg zwaar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72003799
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Actie voorafgaand aan de treffer van Boussoufa was heerlijk. Zijn treffer natuurlijk ook.

Straf voor Michel Preud'homme was trouwens ook wel erg zwaar.
Hele mooie actie ja. Vanavond Anderlecht, ben benieuwd.
pi_72030264
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:48 schreef Ytereo het volgende:

[..]

Vanavond Anderlecht, ben benieuwd.
Nou, we hebben maar weer eens kunnen zien hoever Belgische ploegen van de Europese top afzitten.
Eerst Gent afgedroogd door Roma, nu Anderlecht door Lyon. Ik begin te vrezen voor Standard in de CL.
pi_72037784
quote:
Standard vindt Lombaerts te duur

De klok tikt verder. Op 31 augustus valt het doek over de eerste transferperiode. Standard verwacht nog zaken te kunnen doen, 'last minute'. Een extra centrale verdediger geniet de prioriteit. Nicolas Lombaerts wordt het wellicht niet.

De 24-jarige verdediger heeft nog een contract bij Zenit Sint-Petersburg. Lombaerts sluit een terugkeer naar België niet uit. Het probleem: hij verdient in Rusland ruim een miljoen euro per jaar. Standard wil dat bedrag niet betalen.

"Lombaerts interesseert ons, maar hij is niet haalbaar", stelt sportief directeur Dominique D'Onofrio. "Tenzij hij bereid is om fors in te leveren."
pi_72085964
Weer een gelijkspel voor Standard. 1-1 thuis tegen Charleroi. En volgende week al moeten ze naar Anderlecht?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 03:56:38 #23
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72086168
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 03:02 schreef Radegast het volgende:
Weer een gelijkspel voor Standard. 1-1 thuis tegen Charleroi. En volgende week al moeten ze naar Anderlecht?
Dat gaat erom spannen...
pi_72087082
Inderdaad, als Anderlecht zijn twee komende wedstrijden wint (ook geen evidentie na die 5-1), staan ze al negen punten achter. Dat zijn er in de play-offs toch al virtueel vijf. En dan is de Champions League nog niet begonnen, die zal hen ook wel punten kosten...
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:09:26 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72104804
Standard morst wel erg veel. Prima dat Anderlecht twaalf op twaalf heeft dan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72105353
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:09 schreef M0NTANA het volgende:
Standard morst wel erg veel. Prima dat Anderlecht twaalf op twaalf heeft dan.
Club morst nu ook al twee weken op rij, dit keer 2-2 tegen FC Beton na een blunder van Stijnen (ook helemaal uit vorm).
Ik denk dat Anderlecht vrij makkelijk de titel gaat pakken...
pi_72125200
Hein Van Haezebrouck heeft wel wat weg van Nice Guy Eddie in Reservoir dogs



"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:40:18 #28
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72267594
En morgen is het weer Brugse derby ...
quote:
Anekdoten uit meer dan honderd jaar Brugse stadsderby's
28 Augustus, 2009 - 17:18
De gebalde vuisten van Florimond Vanhalme. De kwatong van Hector Goetinck. Het Cercleverleden van burgemeester Michel Van Maele. Ricky, je bent vannacht weer dronken geweest. Anekdoten uit meer dan 100 jaar Brugse voetbalgeschiedenis.

Verlos ons Heer...'Staftje' en het Clubcafé

17 december 2006, in de 63ste minuut scoort Frederik Boi de enige treffer in Cercle Brugge - Club Brugge, goed voor de eerste groen-zwarte overwinning in veertien jaar. Na een lange feestnacht zoekt Boi om kwart na zes 's morgens tevergeefs een taxi en besluit met een bus van De Lijn naar huis te gaan. De chauffeur, een Cerclesupporter en oude schoolkameraad, herkent Boi, verlaat even zijn vaste ronde en zet de doelpuntenmaker netjes aan zijn voordeur af. Frederik Boi, over zijn derbygevoel : "Er zijn ergere dingen in het leven dan verliezen van Club, maar in voetbal is dit toch zowat het ergste dat mij kan overkomen."

Verliezen van een stadsgenoot, waar ook ter wereld, het kan en mag niet. Bloedige taferelen in de Superclásico tussen Boca Juniors en River Plate, religieuze tegenstellingen in Glasgow (Celtic-Rangers), de politiek geladen derby's tussen AS Roma en SS Lazio, Istanboel die met Fenehrbaçe en Galatasaray leeft op het ritme van het voetbal.

Geen politiek, geen geweld, geen kwetsende spreekkoren in Brugge, waar een derby vooral synoniem is voor folklore. Zoals op 19 september 2004, toen Cercle met 5-0 verloor. Ricky Begeyn, doelman van Cercle met een Clubverleden, was kop-van-jut voor de blauw-zwarte spionkop. "Ricky, je bent vannacht weer dronken geweest", het galmde minutenlang door het stadion. Begeyn : "Toen Hans Cornelis de 4-0 scoorde, deed ik een teken naar de spionkop dat ik ze zag vliegen... Een paar minuten later zong het hele stadion. Ach, het was best wel plezant. Zoiets hoort bij een derby."

Net zoals de stickers die na de 10-0 zege van Club op 27 januari 1991 in omloop werden gebracht. De datum, tien ballen en de tekst : Ik was d'erby... Later zou Georges Leekens, toen coach van Club en als trainer gedebuteerd bij Cercle, verklaren dat "hij enkele wissels doorvoerde om de score beperkt te houden." Het mocht niet baten. "Die invallers duwden nog meer door dan de jongens die ik naar de kant had gehaald." Frank Farina scoorde vijf doelpunten, Jan Ceulemans twee. Ceulemans : "We hadden geen genade. We bleven maar gaan en ongeveer elke kans ging binnen..."

Cercle Sportif Brugeois, met stichtingsdatum 1899, is acht jaar jonger dan Football Club Brugeois. Vanaf dag een bleek hoe diep het water tussen de twee Brugse clubs wel was. Uit de dagboeken van Julien Roose blijkt duidelijk hoe bij blauw-zwart neergekeken werd op de komst van het nieuwe ploegje. "Op zekere dag hoorden we de mannen van het Rattenplein (Clubs eerste 'stadion', red.) glimlachend spreken over een nieuwe voetbalvereniging die men gesticht had. Maar dat waren maar arme duivels, een hoop kwajongens. Een plein konden ze niet eens huren, ze hadden er een gekregen van de Frères. Het lag echter aan het uiteinde van de wereld en wie zou nu willen zo'n eind uit de buurt lopen om een match te bekijken ?"

De eerste officiële derby in het seizoen 1900-1901 eindigde op een gelijkspel, het seizoen erna was Cercle twee keer te sterk : 3-1 en 0-1. Rechtsbuiten Jeromé De Caluwé scoorde die dag de beslissende goal met de arm, de scheidsrechter zag het niet. 's Avonds laat trok De Caluwé met enkele vrienden zingend door de Smedenstraat. Net iets te luid en te plezant, vond de Clubfamilie Guilini. Toen het groen-zwarte gezelschap het huis van de Guilini's passeerde, werden ze getrakteerd op de inhoud van de nachtemmer.

In het seizoen 1910-1911 mochten de twee Brugse clubs op de slotspeeldag uitmaken wie de nieuwe landskampioen zou worden. Clubdoelman Dhoore was bijgelovig en liet een hoefijzer in zijn broek naaien. Tevergeefs. De wedstrijd eindigde op 1-1, de eerste groen-zwarte titel was een feit. Beide Brugse clubs werden gehuldigd door burgemeester Visart de Bocarmé, die in zijn speech benadrukte dat zijn stad aan een nieuwe lente toe was : "Na de bouw van de zeehaven, staan we vandaag ook aan de top van de voetbalsport."

De voetbalgemoederen bedaarden in de Eerste Wereldoorlog, toen spelers van Club en Cercle de Belgische kleuren verdedigden bij de Front Wanderers, het team dat wedstrijden speelde in de vrije zone achter de IJzer, in Frankrijk, Engeland en... Rusland. Dominique Baes, groen-zwart international, werd op 27-jarige leeftijd getroffen door een verwaalde kogel, Clublegende Hector Goetinck was aanwezig tijdens zijn kisting. Van de 120 gemobiliseerde Cerclespelers lieten er 22 het leven in de Grote Oorlog. Club bleef gespaard, al keek ook Goetinck de dood in de ogen toen hij kort na de oorlog lid werd van de atletiekafdeling van de Gantoise. In zijn Voetbalanekdoten deed hij zelf het verhaal : "Baron de Meulenaere was starter. In de kleedkamer hield hij zijn revolver in de hand. Die revolver was geladen met echte kogels, opeens ging er een schot af en de kogel vloog door de hiel van mijn schoen. Ik ben nooit meer terug geweest..."

Hector Goetinck, later nog Belgisch bondscoach, was van alle markten thuis en beschikte over een vlijmscherpe pen. In Sport Brugge en het Antwerpse sportblad De Supporter haalde hij na de derby van 1924 zwaar uit naar collega-international Florimond Vanhalme en Louis Baes. "Florimond Vanhalme liep met gebalde vuist naar zijn tegenstrevers. En wachtmeester Baes, die aan de kleine Volckaert zei dat hij niet mocht vergeten dat hij maar een simpele soldaat was en hij hem wel ging vinden. Van zulke derby's, verlos ons Heer."

Vanhalme repliceerde in Flandria Sport, het Cercleblad. "Is dat die eerlijke man die het voetbal van de provincie wil verdedigen ? En die de goede faam van de spelers in twijfel trekt ? Zulke dingen zullen niet blijven duren. Is Goetinck misschien de derby van 1914 vergeten, toen hij de bal in mijn gezicht gooide ? Die faire speler zou beter wat eerlijker schrijven. Van zulke vuiltongen, verlos ons Heer."

Het was de tijd dat voetballers de sterren van de Breydelstad waren, getuige een dichterlijke ontboezeming van Joseph De Boulle, over Florimond Vanhame.

Iedereen ken zekers wal Petits Paris.
't Is dor da Florren weunt mè z'n Marie.
Florren, 'j is zo breed van schoeren.
't Is dorom dan ol de meistjes nor hem loeren.
In tenue is-t-ie lik een hercuul.
En in z'n spil is-t-ie noois vuul.
Florren is een gekende sterre.
Eén die blienkt van hoenderd euren verre.
Ook Arthur Tuurtje Ruysschaert, de zestienjarige rechtsbuiten van Cercle, werd bezongen door De Boulle.
De Madeleine is nogol een rieke contree.
Up die parochie weunt er een snalle kadee.
Een poar joar geleen droeg-t-ie nog e korte broek.
Nu spilt-ie bie ons ip de rechterenhoek.

Een mooie anekdote uit 1936. Léon Vande Voorde introduceert zijn achtjarige schoonbroer, Gustaaf Eeckeman, bij Clubvoorzitter Albert Dyserinck. Die raadt hem aan om een aansluitingskaart te tekenen in het café van Charles Cambier in de Zuidzandstraat, waar hij meteen een paar nieuwe voetbalschoenen zal krijgen. De schuchtere tiener durft het drukbeklante café niet binnen te stappen. Weken later speelt hij met een groep vrienden aan de Kazernevest een oefenwedstrijdje tegen een jeugdploeg van Cercle, waar hij na de match een aansluitingskaart tekent. Tot grote wanhoop van de Clubfamilie Eeckeman zal Staftje meer dan 150 wedstrijden voor groen-zwart spelen, net voor de Tweede Wereldoorlog wordt hij opgeroepen voor de nationale ploeg.

Een identiek verhaal met Roger Simoens, die speler die een officiële wedstrijd bij Cercle Brugge speelde. Simoens doorliep de jeugdrangen van Cercle, waar hij 6 september 1964, op het veld van Standard, in het eerste elftal debuteert. Er volgt een klacht van... Club Brugge. In zijn prilste jeugdjaren heeft Simoens een aansluitingskaart bij Club getekend: Cercle verliest de wedstrijd tegen Standard met 5-0, Simoens móét terug naar Club, maar zal er nooit doorbreken. Robert Somers, alias De Langen, maakte in 1962 de omgekeerde beweging. Op 7 oktober 1962, zijn eerste officiële derby in het shirt van groen-zwart, knalt hij op de Klokke de 1-3 binnen, goed voor de eerste derbyzege in meer dan dertig jaar. Nochtans kreeg Somers jarenlang het verwijt van de Clubsupporters dat hij geen doelpunt kon maken...

De bekendste overloper was ongetwijfeld Michel Van Maele, die in zijn tienerjaren als product van de Frères een aansluitingskaart van Cercle ondertekende. "In een klas van veertig leerlingen waren er slechts drie supporter van Club. Ik was daar een van." Het was Van Maele die Club begin de jaren zeventig met een consortium van investeerders van de verdrinkingsdood redde. Eenmaal in het Clubbestuur, kreeg hij van groen-zwart een vrije transfer naar de buren...

De burgemeester lag in 1975 aan de basis van de verhuis naar het Olympiastadion, de nieuwe Brugse voetbaltempel van Club én Cercle. Cohabitatie. Maar nog in het eerste seizoen woedt op Olympia een puboorlog. Tussen Club en Cercle was afgesproken dat beide cafetaria's doorlopend open zouden zijn, blauw-zwart keert op die beslissing terug : omdat de thuisspelende Club verantwoordelijk is voor de organisatie en dus ook voor eventuele problemen, mag de Cerclepub niet geopend worden tijdens thuiswedstrijden van Club. Voor Club Brugge - Lokeren is de Cerclepub tóch open: een nadarafsluiting en een indrukwekkende politiemacht verhinderen de toegang. Robert Braet, boegbeeld van Cercle, heeft het over belangenverstrengeling. "Wij worden duidelijk gediscrimineerd. Die paar duizend frank extra worden ons niet gegund, terwijl de burgemeester wel bereid was Club uit een diepe financiële put te helpen..."

De Brugse bekerfinale van 1986, toen Cercle bereid bleek om (na betaling) in het Olympiastadion te spelen. De 10-0. De niet gefloten strafschop voor Cercle in de bekerfinale van 1996 in het Heizelstadion. Verdeelde families. De degradatie van Cercle in 1997 en het gejen van de Clubsupporters. Ricky Begeyn. Het doelpunt met de hand van Bosko Balaban in de derby van 2005. De steken van Pol Vandendriessche. De Cerclesecretaris die weigert met een blauwe stylo te schrijven. En Pascal Plovie die in de aanloop naar de derby het gras maait. "Hoe minder groen ik zie, hoe beter." Voetbalfolklore in een verdeelde voetbalstad.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72271286
Zijn de (thuis)matchen van Anderlecht in de EL te zien bij Sporza?
pi_72274590
Sporza heeft eerste keuzerecht, de andere match komt op EXQI (commerciële zender). Maar aangezien ook Club Brugge meedoet, zal Sporza wellicht afwisselen.
Ik gok dat ze op de eerste speeldag Club Brugge - Shakhtar Donetsk uitzenden, op de tweede speeldag Anderlecht - Ajax. De volgende speeldagen zal afhangen van de resultaten van beide teams denk ik.
pi_72274712
Anderlecht ook maar eens een beetje volgen hier
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:34:52 #32
247052 HeldenHart
Moed der wanhoop!
pi_72278312
18:00 Cercle-Club
quote:
De derby Cercle Brugge-Club Brugge live op internet zien in live streaming ? Om 18:00 zal bookmaker Unibet Cercle Brugge-Club Brugge live uitzenden in streaming via deze pagina kunt u zich registreren.

Registreer en maak een account aan
Stort minimaal ¤15,- op je Unibet account. Unibet verdubbelt je eerste inzet dan direct tot maximaal ¤50,-. Als u dit gedaan heeft dan bent u verzekerd van alle wedstrijden in live streaming uit de JupilerPro League.
De live streams zijn te vinden bij het gedeelte live wedden.
U kunt nu het hele seizoen genieten van voetbal wedstrijden uit de JupilerPro League door ze allemaal live te bekijken bij Unibet.
Heul erg anti-heul!
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:18:59 #33
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_72286889
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:34 schreef HeldenHart het volgende:
18:00 Cercle-Club
[..]


en na 20 minuten 2-1 voor Cercle
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_72287633
Lekker begin weer..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72289229
Inmiddels 2-2 door Akpala na een enorme fout van uitgerekend Evens. Club staat overigens met 10 na het tweede geel voor Alcaraz.

Het staat 1-1 bij Genk-GBA. GBA is wel de betere ploeg en heeft al legio grote kansen gehad.
pi_72289368
En 2-3 voor Club door Sonck. En dat met zijn tienen.
pi_72289469
Wat een wedstrijd zeg..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72290222
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:39 schreef Saviola het volgende:
Wat een wedstrijd zeg..
Idd een echte derby tussen Club en Cercle zoal we die kennen
pi_72291878
Come on RSCA!
pi_72292063
Aaaaaaaaauw.. Witsel breekt Wasilewski zijn been vreselijk om te zien
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72292076
Een SCHANDALIGE tackle van Witsel op Wasilewski net. Rode kaart en wat mij betreft 10 weken schorsing. Dit is gewoon hallucinant, gewoon een dubbele beenbreuk volgens mij.
pi_72292081
Net iets vreselijks gebeurt.

Witsel heeft net het been van Wasilewski gebroken. Het schijnt echt wel ernstig te zijn. Witsel wel terecht rood.
pi_72292118
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef TheArt het volgende:
Net iets vreselijks gebeurt.

Witsel heeft net het been van Wasilewski gebroken. Het schijnt echt wel ernstig te zijn. Witsel wel terecht rood.
Gewoon afschuwelijk. Witsel is sinds zijn Gouden Schoen echt héél laag gevallen.
pi_72292147
Voetbal s door, allez
pi_72292173
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:02 schreef jmac het volgende:
Voetbal s door, allez
Na zo'n tackle zou je zelfs de wedstrijd kunnen stilleggen imo. Ik kan me niet voorstellen dat één van die spelers nog zijn hoofd bij het voetbal heeft. Afschuwelijke beelden...
pi_72292217
Ik kan het niet zien, maar dat is dus maar beter ook.
Of heeft iemand een streampje?
pi_72292246
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kan het niet zien, maar dat is dus maar beter ook.
Of heeft iemand een streampje?
justin = saidsport_hd8
en de 0-1
pi_72292308
En dan ook nog eens 0-1 voor Standard.
pi_72292328
Luik

Come on RSCA!
pi_72292329
Schors Mbokani ook maar. Een beetje respect na die goal had wel gepast.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:08:22 #51
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_72292343
Standard 1-0
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_72292467
Op Justin word ik er iedere keer afgegooid
Dan straks maar Sporza kijken..
pi_72292531
En 1-1 door Gillet.
pi_72292602
pi_72292744
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef Saviola het volgende:
Aaaaaaaaauw.. Witsel breekt Wasilewski zijn been vreselijk om te zien
Je zou het eerder andersom verwachten.

Hoe laat Studio 1?
pi_72292769
Wat een hakmonsters bij Standard zeg. Die eindigen zo met nog minder man.
pi_72292792
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Je zou het eerder andersom verwachten.

Hoe laat Studio 1?
23.20

Standard is er echt een geweldige schoppartij van aan het maken.
pi_72293015
http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif

(vervelende beelden)





[ Bericht 20% gewijzigd door Prosac op 30-08-2009 22:27:32 ]
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_72293126
Teringggggggg
pi_72293214
Auw.
pi_72293316


  zondag 30 augustus 2009 @ 21:38:26 #62
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_72293420
Afschuwelijk beeld...
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_72293443
Hopelijk krijgt hij een hele lange schorsing.
Dit slaat nergens op.
pi_72293605
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
erg!
Een Gouden Schoen zou het voorbeeld moeten geven ...
pi_72293765
Bah

Dat ze Witsel maar een jaar mogen schorsen.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:49:29 #66
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72293785
-flikker jij eens gauw op-

[ Bericht 49% gewijzigd door sjimz op 30-08-2009 21:50:04 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72293811
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:49 schreef DutchGooner het volgende:

[..]
Wat een trieste opmerking DG.....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_72293827
Hoor net op de Belgische radio dat Witsel bijna huilend op de tribune zit. Laat hem maar lekker door het stof gaan.

Tyfus luik
pi_72293840
Ja, het is een smeerlap, maar kom op zeg! Geef 'm dan een elleboog ofzo.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_72293851
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoor net op de Belgische radio dat Witsel bijna huilend op de tribune zit. Laat hem maar lekker door het stof gaan.

Tyfus luik
Nog meer mensen die naar Sporza radio luisteren Altijd leuk.
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 augustus 2009 @ 21:52:41 #71
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72293889
Witsel , jaar schorsing minimaal.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72293933
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:51 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nog meer mensen die naar Sporza radio luisteren Altijd leuk.
Nu maar hopen dat RSCA wint
pi_72293972
Voor zulke gevallen zou ik een schorsing die evenredig lang is aan de revalidatie wel passend vinden.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:54:57 #74
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72293977
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:50 schreef dndiek het volgende:

[..]

Wat een trieste opmerking DG.....
Een gechargeerde opmerking was dat.

Tuurlijk verdient Witsel rood en 10 wedstrijden schorsing maar het verbaast mij dat Wasil dit nu zelf overkomt ipv dat hij zelf zoiets veroorzaakt.
Het is misschien wel de smerigste speler in Belgie.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72293990
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Een gechargeerde opmerking was dat.

Tuurlijk verdient Witsel rood en 10 wedstrijden schorsing maar het verbaast mij dat Wasil dit nu zelf overkomt ipv dat hij zelf zoiets veroorzaakt.
Het is misschien wel de smerigste speler in Belgie.
Je moet die opmerking gewoon niet maken.
Dan heb je er heel erg weinig van begrepen.
pi_72294014
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef Radegast het volgende:
Voor zulke gevallen zou ik een schorsing die evenredig lang is aan de revalidatie wel passend vinden.
Dan ga je er van uit dat Wasilewski überhaupt ooit weer zal voetballen... Daar ben ik niet eens zo zeker van. .
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:56:45 #77
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72294036
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je moet die opmerking gewoon niet maken.
Dan heb je er heel erg weinig van begrepen.
Ik had die opmerking misschien iets anders moeten formulieren idd.

En ik ga lang genoeg naar het voetballen om te begrijpen hoe het zit.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72294040
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Een gechargeerde opmerking was dat.

Tuurlijk verdient Witsel rood en 10 wedstrijden schorsing maar het verbaast mij dat Wasil dit nu zelf overkomt ipv dat hij zelf zoiets veroorzaakt.
Het is misschien wel de smerigste speler in Belgie.
Witsel is nochtans ook niet aan zijn proefstuk toe...
pi_72294051
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:56 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Dan ga je er van uit dat Wasilewski überhaupt ooit weer zal voetballen... Daar ben ik niet eens zo zeker van. .
Wasyl is een bikkel. Die komt terug.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:58:08 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72294092
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:56 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Witsel is nochtans ook niet aan zijn proefstuk toe...
Klopt maar ik hoef zeker jou het hoofdstuk "Wasil" niet voor te lezen natuurlijk.

Remember alleen maar de test-matchen van vorig seizoen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72294138
Dit vind ik nog wel het meest schandalig. Witsel is verontwaardigd dat hij rood krijgt.

pi_72294167
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:59 schreef TheArt het volgende:
Dit vind ik nog wel het meest schandalig. Witsel is verontwaardigd dat hij rood krijgt.

[ afbeelding ]
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:00:17 #83
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_72294171
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:59 schreef TheArt het volgende:
Dit vind ik nog wel het meest schandalig. Witsel is verontwaardigd dat hij rood krijgt.

[ afbeelding ]
Wat een debiel zeg
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_72294182
Goal Van Damme afgekeurt wegens hands. Had ook een penalty voor RSCA kunnen zijn volgens Sporza-radio.
pi_72294187
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Klopt maar ik hoef zeker jou het hoofdstuk "Wasil" niet voor te lezen natuurlijk.

Remember alleen maar de test-matchen van vorig seizoen.
Nee, oké, Wasilewski is zeker mijn vriend niet, maar zoiets wens je gewoon niemand toe.

Ironisch genoeg had de Bond hem dus beter wél een paar speeldagen schorsing opgelegd voor zijn ellebogen. Dan had hij dit niet meegemaakt.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:03:24 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72294265
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:00 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Nee, oké, Wasilewski is zeker mijn vriend niet, maar zoiets wens je gewoon niemand toe.

Ironisch genoeg had de Bond hem dus beter wél een paar speeldagen schorsing opgelegd voor zijn ellebogen. Dan had hij dit niet meegemaakt.
Dit gun je ook niemand toe maar vind het verrassend dat uitgerekend hem dit overkomt ipv 1 van zijn tegenstanders.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72294301
Afschuwelijke beelden zeg.

Wat mij betreft raakt die Witsel voor altijd zoek.
pi_72294423
Polak trouwens ook ligamenten gescheurd na een duel met De Camargo.
pi_72294545
Hoor net dat Wasyl in coma zou zijn. Aardig gek.
pi_72294597
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoor net dat Wasyl in coma zou zijn. Aardig gek.
Waar hoorde je dat?
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:12:10 #91
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_72294604
Kunstmatige coma tegen de pijn misschien.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_72294667
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:35 schreef Heero87 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik nog de ergste foto.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72294675
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:11 schreef TheArt het volgende:

[..]

Waar hoorde je dat?
Van me gappie op msn. Hij las het op Ajax.netwerk
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:16:00 #94
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72294768
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef Radegast het volgende:
Voor zulke gevallen zou ik een schorsing die evenredig lang is aan de revalidatie wel passend vinden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72294789
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72294934
Ik moet bekennen dat ik niks speciaals zie, maar zou het niet mogelijk zijn om spoiler tags te gebruiken. Heb het filmpje van jmac gezien en dat is meer dan voldoende. Zit echt niet te wachten op andere invalshoeken.
Salvation lies within.
pi_72295010
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goal Van Damme afgekeurt wegens hands. Had ook een penalty voor RSCA kunnen zijn volgens Sporza-radio.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_72295036
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:20 schreef edwardwelsh het volgende:
Ik moet bekennen dat ik niks speciaals zie, maar zou het niet mogelijk zijn om spoiler tags te gebruiken. Heb het filmpje van jmac gezien en dat is meer dan voldoende. Zit echt niet te wachten op andere invalshoeken.
Bij die foto zie je niets speciaals. Je ziet alleen dat bloed ernaast en dat wil zeggen dat het een open beenbreuk is, anders komt er namelijk geen bloed bij.
pi_72295074
De doelpunten trouwens:



"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_72295129
En Defour begint ook maar eens te schoppen
pi_72295152
haha Die gele net. Dat is hier toch gewoon rood. Trapt gewoon tegen dat been alsof het een bal is.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:26:29 #102
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_72295153
Is van Damme nou al grijs??
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_72295239
1-1 kutzooi

[ Bericht 8% gewijzigd door sjimz op 30-08-2009 22:29:51 ]
pi_72295250
gatverdamme wat smerig, het hele seizoen niet meer laten voetballen die klootzaak
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72295274
gatverdamme
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:32:08 #107
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72295360
Het is trouwens weer het afdankertje van Anderlecht Mbokani die tegen Anderlecht scoort.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72295632
Defours enige reactie: "Ik denk dat voor die rode kaart er ook twee fouten op mij worden begaan en daar wordt niet voor gefloten." .
pi_72295705
Defour

Over debielen gesproken
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:42:33 #110
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72295727
Volgens mij gaan we dit soort tragedies nog vaker zien zolang de grenzen van het toelaatbare op een veld steeds worden verlegd. Maar goed, dat schijnt dan het moderne fysieke voetbal te zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72295740
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:39 schreef Heero87 het volgende:
Defours enige reactie: "Ik denk dat voor die rode kaart er ook twee fouten op mij worden begaan en daar wordt niet voor gefloten." .
Wat een idioot.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72295784
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:29 schreef denthemen het volgende:
gatverdamme wat smerig, het hele seizoen niet meer laten voetballen die klootzaak
Sommige dingen roep je op jezelf af. Na de vorige Standard - Anderlecht was dit wel te verwachten. What goes around comes around.
pi_72295790
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:39 schreef Heero87 het volgende:
Defours enige reactie: "Ik denk dat voor die rode kaart er ook twee fouten op mij worden begaan en daar wordt niet voor gefloten." .
Ging dit net ook posten. Voetballers zijn toch echt een bende idioten.

Eens benieuwd of er iemand van Standard zijn excuses gaat maken (Boloni??, Jovanovic???). Witsel telt natuurlijk niet. Die doet dat enkel maar om strafvermindering te krijgen. Was zelfs verwonderd dat em rood kreeg.
Salvation lies within.
pi_72295817
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:39 schreef Heero87 het volgende:
Defours enige reactie: "Ik denk dat voor die rode kaart er ook twee fouten op mij worden begaan en daar wordt niet voor gefloten." .
Mooi, Defour een maand schorsen voor een schandalig optreden in de media.
pi_72295851
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Sommige dingen roep je op jezelf af. Na de vorige Standard - Anderlecht was dit wel te verwachten. What goes around comes around.


Wat een idioten zijn jullie toch, de tering.
pi_72295864
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]



Wat een idioten zijn jullie toch, de tering.
Inderdaad.
pi_72296030
En Boloni loopt weg van het interview op Belgacom TV omdat de vragen van de journalist hem niet zinden.
Die wees onder andere op Boloni's reactie na Soncks aanslag vorig seizoen, en dat zinde hem blijkbaar niet. Boomerang.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:52:53 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72296078
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]



Wat een idioten zijn jullie toch, de tering.
Je moet helemaal niet reageren op die clown.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72296109
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]



Wat een idioten zijn jullie toch, de tering.
Tsjah iedereen is het er wel over eens dat dit buitensporig is en heel erg voor Wasyl dat ie zijn been breekt. Maar als je zelf in het vorige duel verschillende bewuste elleboogstoten uitdeelt hoef je niet te verwachten dat men zich inhoudt bij het aangaan van een duwel met hem.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:54:49 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72296138
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Tsjah iedereen is het er wel over eens dat dit buitensporig is en heel erg voor Wasyl dat ie zijn been breekt. Maar als je zelf in het vorige duel verschillende bewuste elleboogstoten uitdeelt hoef je niet te verwachten dat men zich inhoudt bij het aangaan van een duwel met hem.
Duwel?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72296144
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Tsjah iedereen is het er wel over eens dat dit buitensporig is en heel erg voor Wasyl dat ie zijn been breekt. Maar als je zelf in het vorige duel verschillende bewuste elleboogstoten uitdeelt hoef je niet te verwachten dat men zich inhoudt bij het aangaan van een duwel met hem.
Een duwel nog wel.
pi_72296184
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Duwel?
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een duwel nog wel.
Ik ben blij dat jullie het, buiten dit kleine typfoutje, eens zijn met mijn verhaal.
pi_72296188
TR: dat jij nou met zulke opmerkingen moet komen Dat je harder zal worden aangepakt kan je inderdaad op jezelf afroepen, maar om dat te zeggen na zo'n vreselijke gebeurtenis? Echt belachelijk!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72296203
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Tsjah iedereen is het er wel over eens dat dit buitensporig is en heel erg voor Wasyl dat ie zijn been breekt. Maar als je zelf in het vorige duel verschillende bewuste elleboogstoten uitdeelt hoef je niet te verwachten dat men zich inhoudt bij het aangaan van een duwel met hem.
Met veel interesse lees ik van u wat de Anderlecht spelers zouden moeten doen met Witsel in de terugmatch.
Salvation lies within.
pi_72296206
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:56 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]


[..]

Ik ben blij dat jullie het, buiten dit kleine typfoutje, eens zijn met mijn verhaal.
Ik vind het grappig dat jij als taalpurist zelf de fout maakt.
En volgens jouw logica mag Witsel dus nu de volgende match doorgezaagd worden door Standard spelers.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:59:14 #126
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72296258
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vind het grappig dat jij als taalpurist zelf de fout maakt.
En volgens jouw logica mag Witsel dus nu de volgende match doorgezaagd worden door Standard spelers.
Anderlecht-spelers.

Maar goed, niets rechtvaardigt deze tackle.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72296283
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Anderlecht-spelers.

Maar goed, niets rechtvaardigt deze tackle.
Ja nu ga ik zelf in de fout.
Maar TR zal het dan ook best vinden als Witsel voor zijn carriere moet vrezen door een aanslag op hem.
Immers heeft hij dat ook bij een andere speler gedaan en "what goes around, comes around"

Maar goed, TR draagt Standard dan ook een warm hart toe want dat doe je blijkbaar als FCDB supporter.
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:01:18 #128
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72296323
Die tackle.

Een jaar schorsen a.u.b.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_72296371
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:56 schreef denthemen het volgende:
TR: dat jij nou met zulke opmerkingen moet komen Dat je harder zal worden aangepakt kan je inderdaad op jezelf afroepen, maar om dat te zeggen na zo'n vreselijke gebeurtenis? Echt belachelijk!!
Zoals ik al zei hoort dit niet op een voetbalveld en zijn de gevolgen gruwelijk. Maar ik geloof niet dat hij de intentie heeft om zijn been te breken. Hetzelfde met die overtreding op Eduardo destijds. Het is bijzonder lomp maar ik geloof nooit dat ze de intentie hebben om iemand dusdanig te verwonden. Je ziet zulke overtredingen tegenwoordig vaker. Maar afhankelijk van de gevolgen gruwelen er van. Had Wasyl niks gebroken, dan was Witsel misschien een mafkees genoemd en thats it nou moettie ineens de rest van het seizoen geschorst worden volgens sommigen hier.
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:02:59 #130
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_72296385
Vuile honden van standard!
Lijepa li si !
pi_72296387
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zoals ik al zei hoort dit niet op een voetbalveld en zijn de gevolgen gruwelijk. Maar ik geloof niet dat hij de intentie heeft om zijn been te breken. Hetzelfde met die overtreding op Eduardo destijds. Het is bijzonder lomp maar ik geloof nooit dat ze de intentie hebben om iemand dusdanig te verwonden. Je ziet zulke overtredingen tegenwoordig vaker. Maar afhankelijk van de gevolgen gruwelen er van. Had Wasyl niks gebroken, dan was Witsel misschien een mafkees genoemd en thats it nou moettie ineens de rest van het seizoen geschorst worden volgens sommigen hier.
Hier kan ik dan wel weer mee inkomen.
pi_72296425
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zoals ik al zei hoort dit niet op een voetbalveld en zijn de gevolgen gruwelijk. Maar ik geloof niet dat hij de intentie heeft om zijn been te breken. Hetzelfde met die overtreding op Eduardo destijds. Het is bijzonder lomp maar ik geloof nooit dat ze de intentie hebben om iemand dusdanig te verwonden. Je ziet zulke overtredingen tegenwoordig vaker. Maar afhankelijk van de gevolgen gruwelen er van. Had Wasyl niks gebroken, dan was Witsel misschien een mafkees genoemd en thats it nou moettie ineens de rest van het seizoen geschorst worden volgens sommigen hier.
Ben het eens met je verhaal dat het vaker voorkomt en het nu zo uit pakt, maar om dan met een opmerking te komen dat hij dit eigenlijk zou verdienen, want daar doel jij op met je opmerking, is echt schandalig
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:05:37 #133
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72296456
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zoals ik al zei hoort dit niet op een voetbalveld en zijn de gevolgen gruwelijk. Maar ik geloof niet dat hij de intentie heeft om zijn been te breken. Hetzelfde met die overtreding op Eduardo destijds. Het is bijzonder lomp maar ik geloof nooit dat ze de intentie hebben om iemand dusdanig te verwonden. Je ziet zulke overtredingen tegenwoordig vaker. Maar afhankelijk van de gevolgen gruwelen er van. Had Wasyl niks gebroken, dan was Witsel misschien een mafkees genoemd en thats it nou moettie ineens de rest van het seizoen geschorst worden volgens sommigen hier.
Hij had niet de intentie om zijn been te breken, maar hij komt zo hard in terwijl de bal allang weg is. Als ik 's nachts in een woonwijk met 120 km/h een fietser zonder licht dood rijd was dat ook niet de bedoeling, maar het is toch echt 100% mijn schuld.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_72296559
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:05 schreef TC03 het volgende:
Hij had niet de intentie om zijn been te breken, maar hij komt zo hard in terwijl de bal allang weg is. Als ik 's nachts in een woonwijk met 120 km/h een fietser zonder licht dood rijd was dat ook niet de bedoeling, maar het is toch echt 100% mijn schuld.
Ik ontken toch ook nergens dat het de schuld van Witsel is?
pi_72296870
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik ontken toch ook nergens dat het de schuld van Witsel is?
Ja, de schuld op de scheids steken voor het niet fluiten van 2 vorige overtredingen (zoals defour zegt in een interview) zou helemaal van de pot gerukt zijn.
Salvation lies within.
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:19:29 #136
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72296947
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik ontken toch ook nergens dat het de schuld van Witsel is?
Nou, je vindt een lange schorsing overdreven. Ik niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_72297094
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:59 schreef TheArt het volgende:
Dit vind ik nog wel het meest schandalig. Witsel is verontwaardigd dat hij rood krijgt.

[ afbeelding ]
Dat is behoorlijk triest inderdaad
  maandag 31 augustus 2009 @ 00:27:25 #138
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72298916
From hero to zero. Wat een connard is die Axel Witsel toch, Marcin Wasilewski half-invalide trappen.

Beter schorst de KBVB hem net zolang totdat Wasyl weer fatsoenlijk wedstrijden kan uitspelen.

Denk je dat het niet erger kon na de Blutgräsche op Niels Kokmeijer en Eduardo da Silva, worden deze twee overtredingen in één klap overtroffen.
pi_72300861
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zoals ik al zei hoort dit niet op een voetbalveld en zijn de gevolgen gruwelijk. Maar ik geloof niet dat hij de intentie heeft om zijn been te breken. Hetzelfde met die overtreding op Eduardo destijds. Het is bijzonder lomp maar ik geloof nooit dat ze de intentie hebben om iemand dusdanig te verwonden. Je ziet zulke overtredingen tegenwoordig vaker. Maar afhankelijk van de gevolgen gruwelen er van. Had Wasyl niks gebroken, dan was Witsel misschien een mafkees genoemd en thats it nou moettie ineens de rest van het seizoen geschorst worden volgens sommigen hier.
mee eens. dit soort overtredingen gebeuren heel vaak.. alleen 1x in de zoveel tijd gaat het helemaal mis en breekt het slachtoffer z'n been op zo'n extreme wijze. het verschil tussen een forse goede tackle en een tackle die een beenbreuk veroorzaakt is zo klein. het enige wat de voetballerij kan doen is tackles met gestrekt been, met of zonder ernstige blessure als gevolg, KEIHARD aanpakken.
pi_72300930
Had er nog niets over gehoord, zat ik zostraks de samenvatting te kijken en zie je dat En die commentator: "Ik denk dat hij z'n enkel wel gebroken heeft".
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:25:41 #141
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72301674
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is behoorlijk triest inderdaad
Het viel zelfs in eerste instantie de commentator niet eens op dat die overtreding zo zwaar was ... Tot je de slow-motion te zien kreeg !

Dat is net het schandalige daaraan, dergelijke overtredingen zijn zo sterk ingeburgerd , zelfs Wasyl zelf was daar niet vies van ... Maar als het dan een keertje mis gaat en je zo zwaar erin gaat en je hebt het been ipv de grasmat of de bal ... Dan heb je dit natuurlijk
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72304082
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Denk je dat het niet erger kon na de Blutgräsche op Niels Kokmeijer en Eduardo da Silva, worden deze twee overtredingen in één klap overtroffen.
Dan moet je eens Oupa Ngulube intypen op Youtube
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72304669
quote:
Hoofdsponsor Standard eist zware straf na charge

Telecombedrijf BASE, de hoofdsponsor van landskampioen Standard Luik, heeft zich met een persbericht openlijk gedistantieerd van de schandalige overtreding die Axel Witsel zondagavond maakte op Anderlecht-speler Marcin Wasilewski. De Pool liep daarbij een open beenbreuk op, waardoor zijn seizoen nu al is afgelopen.

Hoofdsponsor
De hoofdsponsor maakte nog tijdens de wedstrijd, die in 1-1 eindigde, zijn afschuw kenbaar aan de directie van Standard. ,,Dit gedrag is totaal niet in lijn met de waarden en normen die BASE als merk in België wil uitdragen'', aldus de verbijsterde geldschieter, die de club steunt indien men Witsel een strenge sanctie oplegt: ,,Die eventuele sanctie moet erop gericht zijn aan Witsel duidelijk te maken dat dit soort overtredingen nooit thuishoren in de sport, wat ook eventuele voorgeschiedenis of achtergronden voorafgaand aan deze wedstrijd mogen zijn.'' BASE heeft inmiddels een gesprek aangevraagd met de Standard-directie ,,om te vermijden dat welke speler van de club dan ook dit nog herhaalt''.

Benen breken
Uit een eerste diagnose is gebleken dat Wasilewski het kuit- en scheenbeen heeft gebroken. ,,Ik hoop dat ik niet voor zijn carrière moet vrezen'', reageerde Anderlecht-coach Ariël Jacobs.

De dader bood na afloop zijn excuses aan: ,,Het spijt me wat er gebeurd is. We gingen allebei voor de bal'', sprak hij. ,,Ik heb hem niet met opzet geblesseerd. Ik ben geen schurk. Ik speel geen voetbal om iemands benen te breken.''

De Belgische topper Anderlecht - Standard Luik is altijd al een duel waarbij de gemoederen hoog oplopen. Maar de doodschop die Standard Luik-speler Witsel uitdeelt, is ronduit schandalig.
pi_72304916
quote:
Anderlecht-Standard is op 1-1 geëindigd, maar daar spreekt niemand nog over. Ook Milan Jovanovic niet. "Ik zou een titel meteen ruilen om de blessure van Marcin Wasilewski weer ongedaan te maken", zegt de Servische spits.

"Je kunt niet meer over voetbal spreken na zoiets", zegt de ploegmaat van (dader) Axel Witsel in de kranten. "Het puntje dat we hier pakken hoef ik zelfs niet. Het heeft geen enkele waarde."

"Voetbal is een sport voor mannen, maar er zijn grenzen. Voor mij is een been, een speler of een carrière belangrijker dan sport. Er moet meer respect komen. Dit wens je je ergste vijand niet."
Salvation lies within.
pi_72305057
Zou Jovanovic dit menen?
pi_72305063
Klasse van Jovanovic
pi_72305113
Jovanovic is gewoon de enige echte klasbak van Standard. Al de rest zou zich diep moeten schamen. Ik vond sommige reacties achteraf eigenlijk nog beschamender dan de tackle zelf.
pi_72305427
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 03:13 schreef Roberto258 het volgende:
Had er nog niets over gehoord, zat ik zostraks de samenvatting te kijken en zie je dat En die commentator: "Ik denk dat hij z'n enkel wel gebroken heeft".
Dat zei Raes helemaal niet. Hij zei letterlijk: "En dit ziet er bijzonder slecht uit. Marcin Wasilewski. Normaal is hij de man die zelf uitdeelt, maar nu incasseert hij en hoe. Dit is erg hoor, die enkel."

pi_72306089
Niemand deelt een schop uit om dit als resultaat te krijgen. Feit blijft wel dat als je een schop uitdeelt en dit resultaat ontstaat, dat je schuldig bent. En dus kun je rekenen op een lange schorsing.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72306178
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:45 schreef Heero87 het volgende:
Jovanovic is gewoon de enige echte klasbak van Standard. Al de rest zou zich diep moeten schamen. Ik vond sommige reacties achteraf eigenlijk nog beschamender dan de tackle zelf.
De reactie van bijvoorbeeld Sarr vind ik echt misselijkmakend, totaal respectloos.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_72306975
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef zjroentje het volgende:

[..]

De reactie van bijvoorbeeld Sarr vind ik echt misselijkmakend, totaal respectloos.
Och, die van Defour vind ik nog vele malen erger. Die moet zich echt diep schamen en een paar maanden in een hoekje gaan zitten. Daarnaast ook nog naar een heropvoedingskamp lijkt me niet slecht.
pi_72307352
Reacties van Bölöni, Defour en Sarr zijn inderdaad geheel misplaatst. De overtreding van Defour op Boussoufa had gisteren trouwens ook een rode kaart verdiend. Het is jammer dat een Steven Defour (echt wel de beste Belgische voetballer sinds jaren, en als Anderlecht fan valt dit niet makkelijk om zeggen) niet de intellectuele eerlijkheid kan opbrengen om situaties als deze juist in te schatten. Bijzonder jammer, het is veelbetekenend dat Jovanovic op die manier de meest pientere leerling van de klas wordt. Wie had dat ooit kunnen denken.
pi_72307568
Jezus die overtreding van Witsel

[ Bericht 3% gewijzigd door RayMania op 31-08-2009 20:08:43 ]
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:09:23 #154
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72312208
Maar trouwens wat mij ook wel opvalt als ik die beelden zie : Witsel vliegt er onverantwoord in , maar ik had toch ook niet willen hebben dat Wasilevski mijn been mee had als je ziet hoe hij ook erin vliegt...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72312763
Mwah, vind ik wel meevallen.
pi_72314779
Vrijwel iedereen spreekt schande van de actie van Witsel, maar oud-Feyenoorder Philippe Léonard heeft een andere kijk op de zaak. Hij noemt de dubbele open beenbreuk van Wasilewski zelfs 'zijn verdiende loon'.


WTF?
pi_72315491
quote:
Léonard: "Verdiende loon voor Wasilewski"
31 augustus 2009

De zware overtreding van Axel Witsel op Marcin Wasilewski heeft heel België in rep en roer gebracht. Vrijwel iedereen spreekt schande van de actie van Witsel, maar oud-Feyenoorder Philippe Léonard heeft een andere kijk op de zaak. Hij noemt de dubbele open beenbreuk van Wasilewski zelfs 'zijn verdiende loon'.

"Ik ben geneigd te zeggen dat Wasilewski zijn verdiende loon kreeg. Hij speelt zo ruw", is de bizarre visie van Léonard in zijn column voor Sud Presse.

De verdediger heeft geen kwaad woord voor 'dader' Witsel. "Ik ben een grote bewonderaar van Witsel en ik kan nauwelijks iets slechts van hem zeggen. Natuurlijk mogen we geen excuses zoeken voor deze overtreding. Toch moet hij voor mij niet lang geschorst worden. Twee speeldagen schorsing moet volstaan. Ik denk dat hij de ernst van zijn fout al ingezien heeft toen hij afdroop richting kleedkamers. Toen hij in het duel ging, vermoedde hij niet dat zijn tackle zoveel schade zou aanrichten."

De overtreding vond plaats in de wedstrijd tussen Anderlecht en Standard (1-1). Wasilewski is door de dubbele breuk vermoedelijk zeker een jaar uitgeschakeld.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:07:50 #158
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72315560
Ik zou toch niet de afgevaardigde van Anderlecht willen zijn die aan Wasilewski moet gaan vertellen dat alleen zijn ellebogen zijn verzekerd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72315925
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:05 schreef denthemen het volgende:

[..]


Leonard

Behalve dat hij niet kan voetballen, beschikt hij ook nog eens over verdomd weinig hersens
pi_72316054
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Leonard

Behalve dat hij niet kan voetballen, beschikt hij ook nog eens over verdomd weinig hersens
Als voetballer was het idd. een lachertje , wat een prutser was dat
pi_72316252
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:26 schreef Arcturus het volgende:
Als voetballer was het idd. een lachertje , wat een prutser was dat
Bij Standard en met name Monaco was dat een aardige voetballer hoor. Bij Feyenoord was het beste er wel af en werd hij verkeerd gebruikt.

Nu heeftie heel Belgie aan het schijten
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:51:43 #162
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72320825
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:05 schreef denthemen het volgende:

[..]


Leonard was dan ook het prototype van de "beenhouwer" in een verdediging ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72328050
Nog mensen verbaasd over het snelle ontslag voor Antheunis? Hij redt ze van degradatie, tekent een paar weken geleden voor twee jaar bij en nu gooien ze hem eruit.
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:21:13 #164
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72329161
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:41 schreef Radegast het volgende:
Nog mensen verbaasd over het snelle ontslag voor Antheunis? Hij redt ze van degradatie, tekent een paar weken geleden voor twee jaar bij en nu gooien ze hem eruit.
Het schijnt vooral over een ruzie tussen Aimé en een deel van het GBA bestuur te gaan dat ontslag ...

Kvind het op zich bijzonder, want Aimé heeft eigenlijk overal succes gehad en dit is nog maar het eerste ontslag dat ie in z'n carrière krijgt zelfs ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:27:34 #165
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72329309
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Leonard

Behalve dat hij niet kan voetballen, beschikt hij ook nog eens over verdomd weinig hersens
Waar speelt die gozer nu?
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:34:34 #166
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72329461
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:27 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Waar speelt die gozer nu?
Nergens, die is z'n geld aan't tellen ergens in de Ardennen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72330562
goh het belgisch voetbal is ook een keer in het nieuws....... kunnen ze die competitie niet gewoon stoppen? waarvoor rolt de bal daar nog steeds?
pi_72330624
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:50 schreef ASroma het volgende:
goh het belgisch voetbal is ook een keer in het nieuws....... kunnen ze die competitie niet gewoon stoppen? waarvoor rolt de bal daar nog steeds?
zielig figuur
pi_72331860
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:41 schreef Radegast het volgende:
Nog mensen verbaasd over het snelle ontslag voor Antheunis? Hij redt ze van degradatie, tekent een paar weken geleden voor twee jaar bij en nu gooien ze hem eruit.
Ik voelde het wel aankomen, het zat inderdaad al langer scheef tussen het bestuur en Anthuenis. Zijn contractverlenging is er vooral onder druk van de supporters gekomen.
Maar de timing was wel vreemd, aangezien het bestuur vorige week nog had een 4/6 had geëist, en daarvoor was hij met een punt op Genk in principe nog perfect op schema.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:14:41 #170
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72332436
En toch wat verrassend ... Thomas Buffel verhuist in extremis nog van Cercle naar Genk. Hans Cornelis en Jelle Vossen maken de omgekeerde beweging ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72334696
ik mag aannemen dat witsel voor min 6 maanden geschorst wordt en standard 10 punten aftrek krijgt, wat een wanvertoning was het! Schaamteloos!

de belgische bond moet nu een statement maken.
pi_72335602
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef ASroma het volgende:
ik mag aannemen dat witsel voor min 6 maanden geschorst wordt en standard 10 punten aftrek krijgt, wat een wanvertoning was het! Schaamteloos!

de belgische bond moet nu een statement maken.
Er moet alleszins een drastische maatregel genomen worden. Als ik vandaag de krant opensla, lees ik dat Ariël Jacobs (trainer van Anderlecht) uit de voetbalwereld wil stappen omdat hij gedegouteerd is, lees ik dat Polen Witsel rauw wil opeten en lees ik dat Witsel en Defour ernstige doodsbedreigingen krijgen (uit het kamp van Anderlecht en uit Polen) en dat hun beide woningen door de politie worden geobserveerd.

En dat allemaal om een spel met een bal.
pi_72336869
zodra de zenuwen van zijn been zijn aangetast van wasilewski kan die zijn carriere voor de rest vergeten.
pi_72336923
weet iemand hier hoe het tegenwoordig gesteld is met de corruptie in de belgische voetbal?
Ik heb eens een boek gelezen over de rol van de gokmaffia in de voetbalwereld en daaruit bleek dat jarenlang de belgische competitie voor een groot deel was omgekocht (bestaan officiele persberichten over). Dit was een goeie reden waarom het belgische voetbal naar een zeer bedenkelijk niveau is afgezakt.
Op een gegeven moment zijn wat mensen opgepakt.
pi_72337118
hulde voor Mazuch wel voor het gerust stellen van wasilewski
pi_72337146
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef HandiMAN het volgende:
weet iemand hier hoe het tegenwoordig gesteld is met de corruptie in de belgische voetbal?
Ik heb eens een boek gelezen over de rol van de gokmaffia in de voetbalwereld en daaruit bleek dat jarenlang de belgische competitie voor een groot deel was omgekocht (bestaan officiele persberichten over). Dit was een goeie reden waarom het belgische voetbal naar een zeer bedenkelijk niveau is afgezakt.
Op een gegeven moment zijn wat mensen opgepakt.
Dat was vooral een zaak van de Chinese gokmaffia en dat ging toch om slechts een aantal partijen, voor zover ik me weet te herinneren. De personen & ploegen zijn alleszins daarvoor passend gestraft. Al valt omkoping nooit volledig uit te sluiten (denken we ook maar aan het schandaal in Italië), zeker omdat bepaalde voetbalploegen door hun financiële toestand 'gevoelig' zijn voor 'lucratieve' deals.
pi_72337214
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:28 schreef awromele het volgende:

[..]

Er moet alleszins een drastische maatregel genomen worden. Als ik vandaag de krant opensla, lees ik dat Ariël Jacobs (trainer van Anderlecht) uit de voetbalwereld wil stappen omdat hij gedegouteerd is, lees ik dat Polen Witsel rauw wil opeten en lees ik dat Witsel en Defour ernstige doodsbedreigingen krijgen (uit het kamp van Anderlecht en uit Polen) en dat hun beide woningen door de politie worden geobserveerd.

En dat allemaal om een spel met een bal.
Ik geloof nooit dat Witsel écht de bedoeling had om Wasyl zo ernstig te blesseren. Dat Defour bedreigd wordt is eigenlijk ook niet goed te praten, maar zijn reactie na de wedstrijd verdiend eigenlijk nog een ergere straf dan Witsel. Ik kan de woede bij RSCA dus wel begrijpen. Laten we maar hopen dat er niets gebeurd, want anders is écht het hek van de dam.
pi_72337650
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat Witsel écht de bedoeling had om Wasyl zo ernstig te blesseren. Dat Defour bedreigd wordt is eigenlijk ook niet goed te praten, maar zijn reactie na de wedstrijd verdiend eigenlijk nog een ergere straf dan Witsel. Ik kan de woede bij RSCA dus wel begrijpen. Laten we maar hopen dat er niets gebeurd, want anders is écht het hek van de dam.
Ik geloof ook niet dat het de bedoeling van Witsel was om Wasyl zo ernstig te blesseren, maar het is duidelijk dat hij wel met een gestrekt been boven de bal het been (of andere ledematen) van Wasyl viseert. De gevolgen zijn extreem, maar Witsel draagt de volledige verantwoordelijkheid van zijn daden en de gevolgen van die daden, zoals dat het geval is bij elke meerderjarige toerekeningsvatbare burger.
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:47:40 #179
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72337892
Hoe laat krijgt die klootzak te horen wat z'n straf is?

Schorsing zo lang als die Pool eruit is, dat moeten ze doen.
En een paar weken plantsoenendienst.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_72338304
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:47 schreef Szura het volgende:
Hoe laat krijgt die klootzak te horen wat z'n straf is?

Schorsing zo lang als die Pool eruit is, dat moeten ze doen.
En een paar weken plantsoenendienst.
Binnen een uurtje begint de zitting van het Sportcomité in het bondsgebouw.
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:10:10 #181
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72338650
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:39 schreef awromele het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat het de bedoeling van Witsel was om Wasyl zo ernstig te blesseren, maar het is duidelijk dat hij wel met een gestrekt been boven de bal het been (of andere ledematen) van Wasyl viseert. De gevolgen zijn extreem, maar Witsel draagt de volledige verantwoordelijkheid van zijn daden en de gevolgen van die daden, zoals dat het geval is bij elke meerderjarige toerekeningsvatbare burger.
Hij wilde z'n been niet breken, maar hij wilde hem wel even pijn doen (niet eens kwetsen, maar een lesje leren, korte pijn, blauwe plek, laten zien wie de grootste heeft), zoals in alle wedstrijden gebeurt. Ongestraft. Nu kan ik nog begrijpen dat ze de lengte van de schorsing laten afhangen van het resultaat van de tackle, maar eigenlijk zou dat elke keer rood moeten zijn, nu wordt er maar wat aangemodderd en wordt de grens van het toelaatbare steeds "harder", waardoor het steeds moeilijker wordt om nog terug te keren.

Eigenlijk moet het eens gedaan zijn met die mentaliteit van "Ja, maar dit is het moderne voetbal, als je dat moet fluiten, dan moet je elke wedstrijd 8 keren rood geven en 15 penalties fluiten". Dan doe je dat gewoon. Als je dat consequent blijft doen, dan houden ze echt wel op.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72339327
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Hij wilde z'n been niet breken, maar hij wilde hem wel even pijn doen (niet eens kwetsen, maar een lesje leren, korte pijn, blauwe plek, laten zien wie de grootste heeft), zoals in alle wedstrijden gebeurt. Ongestraft. Nu kan ik nog begrijpen dat ze de lengte van de schorsing laten afhangen van het resultaat van de tackle, maar eigenlijk zou dat elke keer rood moeten zijn, nu wordt er maar wat aangemodderd en wordt de grens van het toelaatbare steeds "harder", waardoor het steeds moeilijker wordt om nog terug te keren.

Eigenlijk moet het eens gedaan zijn met die mentaliteit van "Ja, maar dit is het moderne voetbal, als je dat moet fluiten, dan moet je elke wedstrijd 8 keren rood geven en 15 penalties fluiten". Dan doe je dat gewoon. Als je dat consequent blijft doen, dan houden ze echt wel op.
Jazeker, voetballers zijn krachtpatsers geworden, pionnen in een steeds meer fysiek voetbalspel. Maar het is de taak van de UEFA/FIFA om daar wat aan te veranderen, een nationale voetbalbond schiet in z'n eigen voet als ze daarin een pioniersrol willen spelen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:53:36 #183
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72339971
Trouwens "het moderne voetbal" ? Vroeger waren er véél meer dergelijke beenhouwers ... wereldsterren als Lozano en Maradona zagen hun been in twee getrapt door nog veel grotere beenhouwers en niemand reageerde daar zoals nu op ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:00:12 #184
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72340203
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Trouwens "het moderne voetbal" ? Vroeger waren er véél meer dergelijke beenhouwers ... wereldsterren als Lozano en Maradona zagen hun been in twee getrapt door nog veel grotere beenhouwers en niemand reageerde daar zoals nu op ...
Media he
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_72340518
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:47 schreef Szura het volgende:
Hoe laat krijgt die klootzak te horen wat z'n straf is?

Schorsing zo lang als die Pool eruit is, dat moeten ze doen.
En een paar weken plantsoenendienst.
betekent einde carriere voor beide spelers dan, kokmeijer kon de schoenen ook aan de wilgen hangen na een dubbele beenbreuk, zodra je zenuwen zijn aangetast kun je het schudden.
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:12:15 #186
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72340558
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef Szura het volgende:

[..]

Media he
Uiteraard, en tis nu in de topper gebeurt. Was het in pakweg Sint-Truiden - Roeselare , er had geen haan naar gekraaid ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72341193
eigenlijk zou wasilewski aangifte moeten doen van zware mishandeling.
pi_72341271
"Het bondsparket heeft op de zitting van het sportcomité rond de zaak Witsel een schorsing geëist tot 31 december voor de Gouden Schoen."

Uitspraak volgt later.

Oh boy, de toon is meteen gezet.
quote:
Zowel het bondsparket, scheidsrechter Jerome Nzolo als Standard-directeur Pierre François, die Witsel vertegenwoordigd, zijn het erover eens dat de speler niet de intentie had een fout te maken, laat staan een ernstige blessure te veroorzaken.


[ Bericht 53% gewijzigd door awromele op 01-09-2009 15:14:23 ]
pi_72343025
Wat een overdreven gedoe zeg. Het is niet dat Wasilewski nu zijn been breekt dat Witsel meteen extreem lang geschorst zou moeten worden. Dergelijke overtredingen zie je zo vaak genoeg, maar doorgaans blijft het bij een afdruk van noppen in het been en krijgt de dader een wedstrijd of 3 schorsing.

Gevalletje Boazouan-Kokmeijer dit; zo'n overtreding komt vaak zat voor, maar omdat het slachtoffer net zwaar gekwetst wordt zou je een buitenproportionele straf moeten krijgen?
pi_72344442
Hij is 10 matchen geschorst, tot 23 november.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72344658
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:32 schreef wimderon het volgende:
Gevalletje Boazouan-Kokmeijer dit; zo'n overtreding komt vaak zat voor, maar omdat het slachtoffer net zwaar gekwetst wordt zou je een buitenproportionele straf moeten krijgen?
Dat vind ik wel, maar daarvoor loopt er nu een ander topic in VBL.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_72345329
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:26 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat vind ik wel, maar daarvoor loopt er nu een ander topic in VBL.
Zag het net.
  dinsdag 1 september 2009 @ 17:04:09 #193
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72345858
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:32 schreef wimderon het volgende:
Wat een overdreven gedoe zeg. Het is niet dat Wasilewski nu zijn been breekt dat Witsel meteen extreem lang geschorst zou moeten worden. Dergelijke overtredingen zie je zo vaak genoeg, maar doorgaans blijft het bij een afdruk van noppen in het been en krijgt de dader een wedstrijd of 3 schorsing.

Gevalletje Boazouan-Kokmeijer dit; zo'n overtreding komt vaak zat voor, maar omdat het slachtoffer net zwaar gekwetst wordt zou je een buitenproportionele straf moeten krijgen?
Betekent dat dat je al die gevallen maar moet wegwuiven?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_72346026
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef Szura het volgende:

[..]

Betekent dat dat je al die gevallen maar moet wegwuiven?
Nee, gewoon allemaal even zwaar straffen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 17:19:18 #195
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_72346302
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:50 schreef ASroma het volgende:
goh het belgisch voetbal is ook een keer in het nieuws....... kunnen ze die competitie niet gewoon stoppen? waarvoor rolt de bal daar nog steeds?
Misschien een goeie competitie waar het huidige Roma nog een rol van betekenis kan spelen.
Het niveau heeft uw ploegske tenminste al!
Lijepa li si !
pi_72347801
standard heeft gewoon nog het lef om in beroep te gaan, wat een wagelijke club zeg

en een boete van 2500 euro als de carriere van wasilewski voorbij is kan die nog wel eens een tonnen claim aan zijn broek gaan kijgen net als in het geval met kokmeijer.
  dinsdag 1 september 2009 @ 18:15:55 #197
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72348029
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:07 schreef ASroma het volgende:
standard heeft gewoon nog het lef om in beroep te gaan, wat een wagelijke club zeg

en een boete van 2500 euro als de carriere van wasilewski voorbij is kan die nog wel eens een tonnen claim aan zijn broek gaan kijgen net als in het geval met kokmeijer.
Serieus?

Wat een stel graftakken daar
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 1 september 2009 @ 19:47:29 #198
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72350672
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:07 schreef ASroma het volgende:
standard heeft gewoon nog het lef om in beroep te gaan, wat een wagelijke club zeg

en een boete van 2500 euro als de carriere van wasilewski voorbij is kan die nog wel eens een tonnen claim aan zijn broek gaan kijgen net als in het geval met kokmeijer.
Hopelijk krijgt Witsel vrijdag een nog hogere schorsing aan zijn been.

Tot einde seizoen, schorsing geldt ook voor beker- en Europese wedstrijden alsmede voor interlands.
pi_72351451
In beroep? Beschamend.
pi_72352241
quote:
De KBVB zal het dossier van Witsel overmaken aan de Europese bond UEFA en de wereldbond FIFA. De kans bestaat dus dat die twee bonden de sanctie overnemen.
Ik wist niet eens dat dat kon?
pi_72369657
Mijn god, ook nog in beroep gaan. Ik heb hier echt geen woorden voor, totaal beschamend dit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 2 september 2009 @ 17:04:35 #203
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72372230
quote:
Standard: "Willen een serene uitspraak van de bond"

Standard heeft woensdag de pers bij elkaar geroepen om uit te leggen waarom het in beroep gaat tegen de straf van Axel Witsel na zijn zware overtreding op Marcin Wasilewski. De club beet bij monde van Pierre François fel van zich af en haalde uit naar de KBVB, politici, media en sponsor. "Wij willen dat de commotie ophoudt."

Directeur Pierre François voerde meer dan een halfuur het woord. "Axel Witsel moest als voorbeeld gelden, terwijl hij de fout niet opzettelijk beging. Dat is toch heel erg belangrijk", vindt de advocaat.

"Journalisten en sommige politici hebben een negatieve sfeer gercreëerd na zondag. Terwijl wij net oproepen tot kalmte." Standard heeft het gevoel dat de Belgische bond zich heeft laten meeslepen door alle heisa.

"Axel Witsel was tot nu toe altijd een voorbeeld op het veld, argumenteert de bond. En dat is nu plots een verzwarende omstandigheid voor zijn straf. Dat is toch de omgekeerde wereld", gaat François voort.

"Ik vraag mij af of de KBVB geluisterd heeft naar onze argumenten. Ik heb dat gevoel niet. Mocht hij het opzettelijk gedaan hebben, zou Standard als eerste zijn speler hebben gestraft."

"De uitspraak gebeurde in een opgehitste sfeer. De media, politici, iedereen wou Axel aan de schandpaal. Wij vragen dat de commotie stopt en vragen vrijdag ook een serene uitspraak van het Beroepscomité."

"We hebben het gevoel dat ze de club willen treffen"

Axel Witsel heeft al jaren een uitstekende mentaliteit. Is hij dan in één seconde veranderd? Want de bond verwijt hem in zijn uitspraak net een verkeerde mentaliteit", zegt François.

Het verdict was zwaarder dan de eis van het bondsparket. "De boete ging van 250 naar 2.500 euro. Dat is tien keer meer! Ik ben advocaat, dat heb ik nog nooit meegemaakt."

"11 speeldagen: dat is meer dan Sergio Conceiçao destijds. De zwaarste straf in de geschiedenis van het Belgische voetbal. Zo'n fase zien we elke week. Alleen zijn de gevolgen nu dramatisch."

Ook de mogelijke doorverwijzing van het dossier-Witsel naar UEFA en FIFA zit Standard erg hoog. "Dat is in die zitting nooit ter sprake gekomen en plots lezen we dat in de uitspraak."

"Ten eerste, in de Champions League spelen we onder de vlag van de UEFA, niet van de KBVB", zegt François. "Bovendien kan enkel het Uitvoerend Comité van de KBVB beslissen over doorverwijzing. Niemand anders."

"Daarom heeft Standard het gevoel dat de KBVB door die doorverwijzing ook de club wil treffen. Het zou een precedent zijn: we spreken niet over corruptie, doping of over misplaatst gedrag."

"Nu hadden we de steun van BASE nodig"

Pierre François bedankte in zijn pleidooi ook de supporters van Standard, die rustig bleven in Anderlecht en Axel Witsel steunen. Ook Standard-fan Yves Leterme en sponsor Generali kregen lof van de directeur.

"Yves Leterme velde geen oordeel, maar uitte zijn steun voor Witsel en Wasilewski. Dat kan van anderen, onder wie de Waalse minister van Sport, niet gezegd worden." Die wou een zware straf.

Over sponsor BASE: "Iedereen heeft zijn plaats. Wij hebben een sponsor niet alleen nodig na een titel of een Gouden Schoen. In moeilijke omstandigheden heb je juist steun nodig." Een ferme sneer.

Witsel: "Dit is ongehoord, ongezien en overdreven"

Na het pleidooi van François sprak ook Axel Witsel even. "Ik heb een fout begaan, maar ik ben geen moordenaar. Wat na zondag allemaal gebeurd is, is ongehoord, ongezien en overdreven."

"Het is overdreven om van mij een voorbeeld te willen maken. Ik heb fel het gevoel dat ik zwaarder gestraft ben omdat ik bij Standard speel. Mocht ik bij Roeselare spelen, zou het anders zijn."

"Ze schilderen me af als een totaal andere persoon. Ik heb de pech dat het been van Wasilewski gebroken is. Anders had ik hier niet gezeten. Ik heb spijt van de gevolgen van mijn tackle. Maar nog eens: het was niet opzettelijk. Gelukkig ben ik goed omringd. Ik kom hier wel door."

D'Onofrio: "Die mensen hebben nooit gevoetbald"

Sportief directeur Dominique D'Onofrio had ook nog een flinke sneer voor de mensen van de KBVB die het oordeel velden over Witsel. "Het is duidelijk dat die mensen nooit gevoetbald hebben."

"Niemand, ik herhaal niemand, stapt op een veld met de bedoeling iemands been te breken. Acties zoals die van Witsel zien we elke week, in elk voetbalstadion in België. Het gaat zo snel tegenwoordig. Dit was een spijtig ongeluk!"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 2 september 2009 @ 18:24:41 #204
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72374318
Ik vind het nogal logisch dat ze in beroep gaan. Iedereen (pers, andere ploegen, spelers, sponsors, alles wat van ver of dichtbij wat met voetbal heeft te maken) is hier op gesprongen en heeft er snel even een buitenproportionele hetze van gemaakt, want de beelden en de foto's zijn zo lekker "vies".

Uiteraard is vooral de boete een lachertje, maar Witsel wordt nu gewoon geslachtofferd en bestraft voor al die achterlijke aanslagen die wekelijks op vrijwel alle velden plaatsvinden maar die minder visueel spectaculaire gevolgen hadden. Ik ben er van overtuigd dat, indien Wasilewski zijn been breekt zonder dat het ergens op een onnatuurlijke manier hangt te zwabberen, de verontwaardiging in het hypocriete voetbalwereldje al veel minder groot zou zijn.

Standard heeft zich de laatste dagen een paar keer van een bedenkelijk kant laten zien, maar dat beroep vind ik daar niet bij horen, dat is gewoon weigeren om Witsel een martelaar te maken voor al die andere beenhouwers die rondlopen op de velden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 3 september 2009 @ 00:16:29 #205
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_72387184
Een supporter die zijn middelvinger opsteekt tijdens de wedstrijd kan al een stadionverbod krijgen van minimum 3 maanden en een geldboete van minimum 250¤!
Waarom dan een doodschop van Witsel minder dan 3 maanden geven?


Standard komt er trouwens goed vanaf, Defour had samen met witsel een lange sanctie mogen krijgen voor zijn aanslag op Bousoufa!
Lijepa li si !
  donderdag 3 september 2009 @ 00:19:56 #206
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72387274
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:32 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat dat kon?
Dat kan wel degelijk.

David Navarro werd op deze manier lange tijd voor alle competities geschorst omdat hij tijdens Valencia-Inter na de wedstrijd het veld betrad en Nicolas Burdiso een bloedneus verkocht.
  donderdag 3 september 2009 @ 00:25:25 #207
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72387413
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uiteraard is vooral de boete een lachertje, maar Witsel wordt nu gewoon geslachtofferd en bestraft voor al die achterlijke aanslagen die wekelijks op vrijwel alle velden plaatsvinden maar die minder visueel spectaculaire gevolgen hadden. Ik ben er van overtuigd dat, indien Wasilewski zijn been breekt zonder dat het ergens op een onnatuurlijke manier hangt te zwabberen, de verontwaardiging in het hypocriete voetbalwereldje al veel minder groot zou zijn.
Daar heb je wel een punt.

Ik weet niet hoe het in België eraan toe gaat, maar in Nederland is dit soort incidenten op de amateurvelden aan de orde van de dag, van de F-jes tot de hoofdklasse. Maar inderdaad, er wordt selectief gehandeld: alleen als er geld in het spel zit is het de aandacht waard.
pi_72387792
SoK (en Standard) hebben gelijk.
pi_72389387
Als ik morgen op café iemand in elkaar klop en die man is daardoor maanden arbeidsongeschikt, krijg ik ook een zwaardere sanctie dan wanneer hij er met wat schrammetjes vanaf komt. Als ik aan 120 km/u in de bebouwde kom rijd en ik raak onderweg een kind, zal de straf automatisch ook een stuk hoger liggen. Waarom zou men dan in het voetbal geen rekening kunnen houden met de blessure?

Ja, ook andere aanslagen die minder zware gevolgen hebben, moeten worden bestraft (en schaf in godsnaam die belachelijke als-de-ref-de-fase-gezien-heeft-kan-men-niet-schorsen-regel af), maar deze straf blijft imo correct. Als ik zie dat spuwen drie speeldagen oplevert plus twee voorwaardelijk (wat trouwens ook niet op een voetbalveld thuis hoort), dan lijkt tien speeldagen voor een aanslag op de fysieke integriteit me geen te zware sanctie.
  donderdag 3 september 2009 @ 14:04:21 #210
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72398034
't punt is dat ze niet eens dergelijke aanslagen als deze die door net iets minder dan 36 camera's geregistreerd werden en niet op een speler van Anderlecht gebeurden zo zwaar bestraffen ...

Ik herinner mij bv in de laatste tien jaar alleen al nog twee spelers van Cercle (Stellamans en Ernest Konon) die beide na een even grote aanslag (respectievelijk van Lodewijckx en Geoffrey Claeys) meerdere breuken opliepen en nooit meer op dat niveau terug in actie kwamen.
Ze kwamen er beide met n paar weken schorsing vanaf ...
En zo zijn er nog veel meer gevallen geweest ... Maar nee, nu speelt het slachtoffer bij Anderlecht , gebeurde het in de topper en gaat het opeens over de ethiek van het voetbal ...

Zelfs Gilles De Bilde kwam er na zijn opzettelijke boksslag op Krist Porte (die ook nooit meer op dat niveau actief werd door de oogblessure die daaruit voortkwam !) beter vanaf dan Witsel nu é ... Maar die speelde dan ook voor Anderlecht zelf ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72398357
Hoe hoger je voetbalt, hoe meer je verdient, hoe meer je wordt geacht professioneel te zijn, hoe groter je verantwoordelijkheid, hoe groter je een voorbeeld bent.

tuurlijk verdient die een hoge straf, wat een lulkoek hier allemaal zeg.
  donderdag 3 september 2009 @ 15:39:36 #212
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72400976
Die voorbeeldfunctie voor de jeugd gedoe vind ik een volstrekt non-argument.

Alsof de jeugd (die alleen maar worden boven gehaald als men niets anders vindt om mee te slaan) zo ontzettend lomp is dat ze niet zouden snappen dat iemand een open beenbreuk bezorgen verkeerd is indien Witsel geen 85 weken wordt geschorst.

Als de jeugd hier iets leert, dan is het wel dat hoge bomen veel wind vangen, dat het erg leuk is om mensen om een voetstuk te zetten zodat ze dan dieper kunnen vallen en dat je het grootste varken aller tijden op een voetbaldveld mag zijn, zolang de gevolgen maar niet interessant genoeg zijn om ze op Youtube te zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door SaintOfKillers op 03-09-2009 18:06:25 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 september 2009 @ 16:55:37 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72403432
quote:
Arbiter Pieter Vink zal volgende week zondag een Belgische topper fluiten. De Nederlandse scheidsrechter zal het duel tussen Club Brugge en Racing Genk in goede banen moeten leiden. Overigens is de Nederlander Adrie Koster trainer van Club Brugge.

Nederland en België wisselen al enkele seizoenen scheidsrechters uit. Serge Gumienny zal volgende week in Nederland gaan fluiten, hij is aangesteld voor het duel tussen Willem II en Feyenoord.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72403734
Gummyknuppel, wat een knuppel is dat zeg

Club tegen Genk zal ook wel weer fout gaan met pietertje.
pi_72403960
Gumienny, vooral bekend omwille van deze blunder: Nee, die moeten wij hier in Anderlecht niet.

Keurde later op het seizoen de strafschop goed die Ruiz miste en Anderlecht de titel kostte (tenzij Ruiz nog eens zou missen).

Verder moeten wij die Vink ook niet.
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:26:36 #216
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72440960
En de straf van Witsel wordt teruggebracht naar 8 speeldagen en 250 ¤ boete ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72441095
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de straf van Witsel wordt teruggebracht naar 8 speeldagen en 250 ¤ boete ...
En het dossier wordt niet doorgestuurd naar de UEFA/FIFA, dus zal wel aantreden in de Champions League (kan ie er eentje van AZ pakken ). En hij mag bovendien ook aantreden bij de reserven van Standard tijdens zijn schorsing.
pi_72442291
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef awromele het volgende:

[..]

En het dossier wordt niet doorgestuurd naar de UEFA/FIFA, dus zal wel aantreden in de Champions League (kan ie er eentje van AZ pakken ). En hij mag bovendien ook aantreden bij de reserven van Standard tijdens zijn schorsing.
Belachelijk lage straf. Maar ik ben dan ook wel een klein beetje gekleurd
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:13:12 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72442552
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:05 schreef Foca het volgende:

[..]

Belachelijk lage straf. Maar ik ben dan ook wel een klein beetje gekleurd
Kijk dan uit voor Jelle van Damme.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72442616
Het zal ongetwijfeld een hele goede grap zijn...
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:23:00 #221
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72442896
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef awromele het volgende:

[..]

En het dossier wordt niet doorgestuurd naar de UEFA/FIFA, dus zal wel aantreden in de Champions League (kan ie er eentje van AZ pakken ). En hij mag bovendien ook aantreden bij de reserven van Standard tijdens zijn schorsing.
Grote farce ook alweer.

Mijn buik keert zich om...
  zaterdag 5 september 2009 @ 01:30:32 #222
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_72452888
quote:
Opvallend: in zijn pleidooi gaf Standard-directeur François plots toe dat de fout die Steven Defour op Mbark Boussoufa maakte wél vrijwillig was. "Dat geef ik grif toe", zei hij. "We moeten ook voor eigen deur vegen."
Het zijn smeerlapkes die van Standard!
Lijepa li si !
pi_72453341
Kan je makkelijk roepen ja, daar is toch niets meer tegen te doen aangezien Defour geel kreeg.
pi_72454707
Van 2500 naar 250 euro boete
  zondag 6 september 2009 @ 23:52:25 #225
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:22:07 #227
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72634985
quote:
Vercauteren: 'Er is veel gebeurd dat jullie niet weten'
Frank Vercauteren voelt zich bevrijd maar zit vol bitterheid en wrok na zijn interim als bondscoach

Frank Vercauteren (52) hield na de 2-1 blamage in Armenië de eer aan zichzelf. De bondscoach van vijf wedstrijden betreurt niks maar is bijzonder ontgoocheld in (een deel van) zijn spelers en mensen van de voetbalbond. Dat kon hij gisteren op de terugreis uit Armenië niet wegsteken.
Het eigen ontslag aankondigen voor televisiecamera's, een primeur die de Belgische nationale ploeg nog niet had beleefd. Vercauteren deed het woensdag redelijk ontspannen en gisteren dacht hij er nog precies hetzelfde over.

'Voor mij is dit eerder een bevrijding, het begin van iets nieuws', aldus Vercauteren. 'Natuurlijk ben ik ontgoocheld. Niet alleen over wat er op het veld gebeurde. Ook ernaast. Het is een ketting en er ontbraken te veel onderdelen. Als je het ene niet doet, hoe kan je dan het andere doen? Het is simpel. Als er geen fundamenten zijn, stort het huis in. Hoe mooi de gevel ook is. Dat gaat niet alleen over de groep of het team dat op het veld staat. Ik heb dat vastgesteld en heb geprobeerd er iets aan te doen. Daarom is het makkelijker om dragen. Het was veel erger geweest als ik had voortgedaan met iets waarin ik me niet goed voelde. Wat dat betreft, is dit ontslag niet negatief.'

Had je voor de wedstrijd voor jezelf al uitgemaakt: als we verliezen, stap ik op?

'Mijn bedoeling is altijd geweest om mijn contract tot het einde uit te dienen. Daarom heb ik ook enkele dingen laten liggen. Aanbiedingen om ergens anders te gaan werken, legde ik naast me neer. Ik wilde dit afmaken. Ik ga echter niet ontkennen dat ik mijn inventaris al lang had gemaakt. Ik had voor mezelf uitgemaakt waar mijn tolerantiegrens lag. Ik had nooit gedacht dat ik voortijdig zou moeten stoppen omdat die zo vaak werd overschreden.'

Kan je dat toelichten?

'Er zijn zoveel dingen gebeurd die jullie niet weten. Ik heb geen behoefte om dat naar buiten te brengen. Het is niet aan mij om mensen te beschadigen. Maar dat sommigen best eens voor de spiegel gaan staan en zichzelf afvragen of ze zo goed bezig zijn, is wel heel duidelijk. Ik heb hen dat ook gezegd. Meer dan één keer zelfs. Als ze het dan niet doen, dan is het hun zaak. Mijn opvolger moet maar eens aan enkele jongens vragen of ze nog interesse hebben in de nationale ploeg. Of ze er nog alles voor willen doen. De spelers die dat niet willen, moeten daar eindelijk eens eerlijk voor uitkomen.'

Je was voordien al assistent van René Vandereycken. Het zat toch al langer mis in deze groep? Had je dat dan niet gezien?

'Ik zag dat al na drie dagen. Maar ik had gedacht dat ik het zou kunnen omkeren. Ik hoopte op reacties. Als dat dan niet gebeurt, moet je afhaken. In zo'n sfeer kan ik niet voortdoen. Neem nu tijdens de rust tegen Armenië. Ik zei nog: die Armeniërs hebben 17 goals binnengekregen en tellen slechts één puntje. We konden nog twee doelpunten maken. Dat ging nog, alleen al door te doen wat we moesten doen. Dat was tegen Armenië genoeg geweest. Maar zelfs dat ging niet. Dan houdt het op.'

Je zei al dat het niet alleen het team was, of de selectie en de staf. Hoe was de verhouding met de bondstop?

'Ik neem mijn verantwoordelijkheid. Maar er zijn er nog die dat moeten doen. Dat is echt niet alleen de groep of het team dat op het veld staat. Het is een geheel van zaken. Ik ben voor de bond beschikbaar om daar uitleg over te geven. Dan zal ik dingen zeggen die bepaalde mensen niet graag zullen horen. Misschien daarom dat ze het me niet zullen vragen. (lacht flauw) '

Wilde je ook een signaal uitsturen?

'In zekere zin is dit ontslag een signaal om te zeggen: zo kan het niet verder. Dit is een signaal voor iedereen die begaan is met het Belgische voetbal. Hopelijk is dit het absolute dieptepunt. Dan zullen we eruit leren en beter worden. Maar gaan we er eindelijk de lessen uit trekken? Dan zal iedereen moeten opstaan.'

Wat kan jij, nu als buitenstaander, de bondstop nog adviseren met betrekking tot je opvolging?

'Mijn opvolger kan met een schone lei beginnen. Nu moet je volledig naar de lijn van Dick Advocaat gaan werken. Met hem of met iemand anders voor de komende twee wedstrijden.'

Hoe keer je die mentaliteit om?

'Heel moeilijk. Weet je, als je tegen Spanje met 5-0 verliest, zie je wat top is. Hoe die Spanjaarden zich gedragen, hoe ze werken voor en tijdens zo'n wedstrijd. Dat zou een voorbeeld moeten zijn. Maar drie dagen later verliezen we tegen Armenië. Dat is voor mij dan de uiting van het feit dat die spelers niet weten wat top is, dat ze niet weten wat ze moeten doen. Dat heeft me ontgoocheld. Ik wilde met enkele mensen iets opbouwen. Ik heb die mensen gekozen en ze lieten me in de steek. Ik werd op mijn beurt dan weer gekozen door die mensen maar ik kreeg er geen vertrouwen van.'

Vrij vertaald: sommige spelers lieten jou in de steek ondanks het feit dat je in hen geloofde. Sommige bondslui steunden je niet genoeg.

'Het geheel zat fout.'

Zijn er nog spelers bij jou geweest nadat je je ontslag had aangekondigd?

'Er is één speler langs geweest om iets te zeggen. Een tweede heeft gezegd dat we er later nog wel eens zullen over praten. Dat is voor mij normaal. Zo gaat dat in een selectie: één derde is niet geïnteresseerd, één derde vindt het leuk dat je weg bent en één derde vindt het spijtig. Maar voor die laatsten is het al een andere dag en ze hebben al een andere trainer. Best zo. Ze moeten geen rekening houden met mij en ik wens hen het beste.'

Ga jij nog met spelers praten?

'Ja. Tegen een paar jongens ga ik nog iets zeggen. (Vercauteren sprak op luchthaven alvast met doelman Jean-François Gillet, red.) Anderen moeten het maar voor zichzelf uitmaken. Die heb ik echt niks meer te zeggen. Ik heb geprobeerd hen duidelijk te maken wat een profvoetballer is en wat leven als een prof is. Ze willen niet luisteren. Toch worden ze op handen gedragen. In dit land is dit blijkbaar genoeg om een hoge status te hebben.'

Kreeg je veel steunbetuigingen?

'Ja hoor. Weet je wat het straffe is? Tijdens de rust wisten sommige mensen al wat ik zou doen als het niet veranderde. Ik geloofde er toen nog in en dacht er nog niet aan, maar sommigen konden mijn ontslag al voorspellen.'

Kreeg je een bericht of telefoon van je voorganger René Vandereycken?

'Dat hoef ik je niet te zeggen.'

Heb je ergens spijt van?

'Zeker niet van het feit dat ik het gedaan heb. Natuurlijk denk je achteraf wel eens na, over sommige kleine dingen die ik misschien anders had kunnen doen.'

Is je trainerscarrière beschadigd?

'Zo voel ik het niet aan. Ik twijfel niet aan mezelf. Meer nog: met wat ik hier heb gezien, ben ik alleen maar meer overtuigd van mijn gelijk. Zonder professionalisme kom je er niet. Ik ben fris als een hoentje. Ik kan morgen al opnieuw beginnen. Dit was een heel leerrijke ervaring. Mensen die iets van voetbal kennen, kijken niet alleen naar de resultaten. Die zoeken ook op een andere manier inlichtingen over een trainer.'

Is deze klap emotioneel groter dan toen je in 2007 bij Anderlecht werd ontslagen?

'Neen, want bij Anderlecht heb ik dit ook willen doen. Op vraag van het bestuur heb ik dat ontslag toen uitgesteld. Daar heb ik me laten vangen. Ik had toen voor mezelf uitgemaakt dat met dat geen tweede keer zou overkomen. Daarom heb ik nu meteen deze beslissing genomen.'
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72678394
Sint-Truiden na 10 minuten al 2-0 voor tegen Anderlecht
pi_72678594
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:12 schreef TheArt het volgende:
Sint-Truiden na 10 minuten al 2-0 voor tegen Anderlecht
De 1-0:



en de 2-0:

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_72680788
2-1 nu?
pi_72681338
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:47 schreef Radegast het volgende:
2-1 nu?
Jep en daar is het bij gebleven. STVV de nieuwe leider.
pi_72681684
Amai STVV is de ploeg in vorm blijkbaar, ze doen het verrassend goed
pi_72683669
Niet om zout in de wonden te strooien maar ik kan er niet echt goed bij ;
Armenie is sterker dan Belgie

Armenie wat voor de wedstrijd tegen Belgie maar 1 punt had
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 september 2009 @ 21:18:43 #234
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72683704
Roeselare inmiddels al met 9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72683707
Ik las ergens iets over de nieuwe play offsregeling. Spelen 1 t/m 6 nu voor de titel?
pi_72685643
Uitslagen vandaag:

Sint-Truiden 2 RSC Anderlecht 1
Standard Luik 3 KV Mechelen 0
AA Gent 5 Roeselare 1
Charleroi 0 Cercle Brugge 4
Exc.Moeskroen 0 Westerlo 1
Zulte Waregem 0 Kortrijk 2

En als je niet dacht dat het Belgisch voetbal dieper kon zinken. Die van Charleroi zijn schijnbaar die van Cercle in de uitkleedkamer komen aanvallen
pi_72686191
Supporters of spelers
pi_72686522
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:48 schreef TN-FR het volgende:
Supporters of spelers
Zelfs de leiding van de club, voorzitter enzo. Nu is dat met Bayat niet zo raar overigens
  zondag 13 september 2009 @ 13:09:11 #239
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_72696260
Die Waalse ploegen zouden dringend opgekuist moeten worden.
De mafia zit daar overal tussen!
Lijepa li si !
  zondag 13 september 2009 @ 16:58:58 #240
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72702140
Eens wat reclame maken hiervoor :

[Tournament] Beste Belg ooit: FINALE!
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72710841
Steven Defour voor langere tijd uitgeschakeld bij Standard. Zullen het lastig krijgen de komende periode. Met flink wat CL wedstrijden zonder Defour en nationaal ook nog zonder Witsel.
pi_72732388
quote:
Van Damme: Seizoen begint pas in maart

Anderlecht is de eerste plaats in de Jupiler Pro League kwijt na een nederlaag tegen STVV. Jelle Van Damme betreurt deze uitschuiver, maar hij wil er niet te lang bij stil blijven staan. "Het seizoen begint pas in maart", aldus de linkerflankspeler.

Ook bij Standard viel al eerder te horen dat de plaats in de reguliere competitie niet zo belangrijk is. De eerste zes ploegen strijden voor de landstitel in de play-offs. De punten van de competitie worden gehalveerd.
Ze hebben nog gelijk ook.
  dinsdag 15 september 2009 @ 00:22:24 #243
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_72753251
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Steven Defour voor langere tijd uitgeschakeld bij Standard. Zullen het lastig krijgen de komende periode. Met flink wat CL wedstrijden zonder Defour en nationaal ook nog zonder Witsel.

There is a god!
Lijepa li si !
  dinsdag 15 september 2009 @ 00:28:18 #244
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_72753415
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef Hrvat het volgende:

[..]

There is a god!


Wansmakelijke post, Hrvat. Het laatste wat ik wil is Defour verheerlijken, maar dat kan je toch niemand toewensen?
When all things seem to end, the future still remains..
pi_72767120
En de medische staf van de Duivels is ermee gestopt.
http://www.sporza.be/cm/s(...)che_staf_duivels_weg

Dickie gaat z'n handen vol krijgen daar in Belgie, lijkt er wel op hij al tegen Turkije op de bank zit.
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:22:23 #246
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72767621
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef Radegast het volgende:
En de medische staf van de Duivels is ermee gestopt.
http://www.sporza.be/cm/s(...)che_staf_duivels_weg

Dickie gaat z'n handen vol krijgen daar in Belgie, lijkt er wel op hij al tegen Turkije op de bank zit.
En hij wou beginnen met een thuismatch ... weer geen geluk voor Dickie
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 21 september 2009 @ 17:10:03 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72971845
http://www.sporza.be/cm/s(...)/MG_voetbal/1.601770

Reactie van Ariël Jacobs is wel mooi.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 21 september 2009 @ 19:36:01 #248
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72976961
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:10 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)/MG_voetbal/1.601770

Reactie van Ariël Jacobs is wel mooi.
Mooi ? Wat voor pillen heeft die genomen zeg ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_73055646
Club leider! Hoelang is dat geleden?

FT AA Gent 1 - 2 Westerlo

FT Charleroi 1 - 2 KV Mechelen

FT Club Brugge 3 - 1 Zulte-Waregem

FT Germinal Beerschot 1 - 0 Kortrijk

FT Roeselare 1 - 2 Lokeren

FT Standard Liege 1 - 1 Cercle Bruges
pi_73055769
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:09 schreef Radegast het volgende:
Club leider! Hoelang is dat geleden?
Schitterend, feest
pi_73058703
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:09 schreef Radegast het volgende:
Club leider! Hoelang is dat geleden?
Van vorig seizoen rond dezelfde periode ongeveer.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 24 september 2009 @ 01:37:01 #252
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73059357
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Mooi ? Wat voor pillen heeft die genomen zeg ...
Ik kon anders wel met Ariël Jacobs lachen, alhoewel er met die trainer nooit iets te lachen valt.
pi_73085941
Een zeer pover Anderlecht wint met 1-2 van Mouscron en komt mee terug aan kop van het klassement.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:14:55 #254
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73282825
Voor de Nederlandse volgers:

Iemand deze maand van plan Voetbal Magazine te kopen? Daarin wordt een contrast gelegd tussen de bescheiden Vlaamse voetbalspelers en hun Waalse collega's die een surplus aan aspiraties hebben.
pi_73361179
Intussen de Belgische topper Club-Anderlecht bezig en Club staat 5 minuten voor rust met 3-1 voor. 1-0 werd het door Alcaraz met een kopbal uit een vrije trap, 1-1 door De Sutter uit de rebound en toen binnen 2 minuten 2-1 en 3-1 voor Club door eerst een mazzelgoal na een kopbal van Geraerts die afweek op Van Damme en zo erin ging en daarna een snelle counter afgewerkt door Sonck.

Ziet er goed uit voor Adrie
pi_73361452
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 16:44 schreef TheArt het volgende:
Intussen de Belgische topper Club-Anderlecht bezig en Club staat 5 minuten voor rust met 3-1 voor. 1-0 werd het door Alcaraz met een kopbal uit een vrije trap, 1-1 door De Sutter uit de rebound en toen binnen 2 minuten 2-1 en 3-1 voor Club door eerst een mazzelgoal na een kopbal van Geraerts die afweek op Van Damme en zo erin ging en daarna een snelle counter afgewerkt door Sonck.

Ziet er goed uit voor Adrie
Bweurk, wedstrijden (incluis de toppers) vóór de play-offs maken geen reet meer uit dankzij het nieuwe systeem. 'Rapen' voor de zwijnen. Al gun ik de proleten uit Brugge wel enig vermaak en gemoedsrust, in de play-offs rekenen we wel met hen af, dan is het immers niet geheel onbelangrijk.
pi_73362669
Inmiddels 4-1 door Vargas.
  zondag 4 oktober 2009 @ 18:41:25 #258
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_73364071
4-2 uiteindelijk ... Maar de vraag is idd wat je nog opschiet met zo'n zege met het oog op de play-offs ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_73365388
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
4-2 uiteindelijk ... Maar de vraag is idd wat je nog opschiet met zo'n zege met het oog op de play-offs ...
Drie play-offpunten achter, of één play-offpunt voor... Ik zou wel weten wat kiezen.
Oké, er is uiteraard nog niks beslist, maar ik vind dat er soms nogal ligt gegaan wordt over het eerste deel van de competitie. True, de punten worden straks gehalveerd, maar het vorige seizoen heeft toch perfect aangetoond hoe belangrijk elk puntje kan zijn.
pi_73379003
Gumienny bakte het weer bruin in Standard - Genk...
pi_73505892
Sint Truiden in verval? 3 nederlagen op rij na een uitstekende start. Wat verwachten jullie, degradatie of herpakken ze zich en nestelen ze zich in de middenmoot.
pi_73506196
Zullen degradatie wel net ontlopen vermoed ik, volgend jaar zal het nog lastiger worden.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:29:38 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73534597
Hoe heette dat jonge gastje van 16 ofzo die vorig weekend 2 keer scoorde bij zijn debuut? Lijkt een goede speler.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_73537405
Mats Rits van Germinal Beerschot?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:19:21 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73538080
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:57 schreef Heero87 het volgende:
Mats Rits van Germinal Beerschot?


Heeft Ajax nou nog een voorkeursrecht op hem ivm met de samenwerking met GBA?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:06:14 #266
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_73541821
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]



Heeft Ajax nou nog een voorkeursrecht op hem ivm met de samenwerking met GBA?
Nee, die samenwerking is volledig beëindigd ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:13:55 #267
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_73611838
quote:
Dokter Mendoza

Waar waren we gebleven? In het voorbijgaan zag dokter Mendoza in Neerpede iemand die al vanaf zijn geboorte blind was. Niettemin speelde hij backrechts. Zijn leerlingen vroegen: 'Dokter, hoe komt het dat hij blind was toen hij geboren werd? Heeft hij gezondigd, of waren het zijn ouders?'

'Hij niet, en zijn ouders ook niet, en ook niet de medische staf of mijnheer Collin', antwoordde dokter Mendoza. 'Maar Gods werk moet door hem zichtbaar worden. Zolang het dag is moeten we het werk doen van Hem die mij gezonden heeft, straks komt de nacht en kan niemand iets doen. Zolang ik in de wereld ben, ben ik het licht van de wereld.'

De leerlingen begrepen er nog minder van dan van de verklaring van Ariël Jacobs na de match tegen Gent, maar na deze woorden spuwde dokter Mendoza op de grond, met het speeksel maakte hij wat modder, streek dit op de ogen van de rechtsback en zei tegen hem: 'Ga naar de kleedkamer en was u.' De back ging, waste zich, en toen hij terugkwam kon hij zien en kwamen zijn voorzetten eindelijk aan.

Terwijl ze Neerpede verlieten, bracht men iemand bij hem die bezeten was en niet kon spreken. Hij legde hem de hand op. Nadat de demon was uitgedreven, begon de stomme te spreken. De leerlingen stonden versteld. Vooral omdat de stomme niet meer ophield. Kakelen en kakelen, juist José De Cauwer.

'Meester,' spraken de leerlingen, 'kunt ge dat ook andersom doen? Een babbelaar doen zwijgen.' 'Vaneigens', antwoordde dokter Mendoza, gaf de stomme een stomp in zijn maag en terstond was de stomme weer stom. 'Schitterend,' riepen verrukt zijn leerlingen, 'kunt ge dat ook bij Olivier Deschacht?' Maar hier moest dokter Mendoza passen: 'Ik kan niet toveren hé mannekes.'

Hij was nog niet uitgesproken, of er kwam een deken van de Sint-Guido naar hen toe die voor dokter Mendoza neerviel en zei: 'Mijn dochter is zojuist gestorven. Kom alstublieft en leg haar de hand op, dan zal ze weer leven.' 'Is 't ver?', vroeg dokter Mendoza die stilaan vermoeid begon te raken. 'Neenee, juist over de Chaussée de Ninove', antwoordde de man. 'Allez vooruit dan maar', zuchtte dokter Mendoza en allen begaven zich op pad.

Maar ze waren nog niet aan het Westland Shopping Center of er naderde hen van achteren een vrouw die al twaalf jaar aan bloedverlies leed. Ze raakte de zoom van dokter Mendoza's bovenkleed aan want ze dacht: 'Als ik alleen zijn bovenkleed maar kan aanraken, zal ik genezen zijn. En als ik zijn onderkleed aanraak, krijgt hij misschien verkeerde gedachten.'

De leerlingen wilden de hinderende vrouw verjagen en zegden: 'Maak dat ge wegkomt, stomme geit', maar dokter Mendoza draaide zich om en bij het zien van de vrouw sprak hij: 'Wat ik doe heb ik niet van mezelf, maar van Hem die mij gezonden heeft. Wees gerust madammeke, uw geloof heeft u gered. Hier is een pilleke Ciproxin.' En 't was gelijk gedaan met al dat bloedverlies en ze was genezen. Zij het dat ze nu wel een stekende pijn in haar achillespezen voelde.

Nu lag de Ninoofsesteenweg toch verder weg dan dokter Mendoza gedacht had, en zo gebeurde het dat hij sprak tot de leerlingen: 'Gaan jullie maar te voet, ik neem een taxi.'

'Maar Rabbi,' sprak Nicolas, 'er is hier geen taxi.' En vanachter de hoek klonk plots een luid getoeter en daar verscheen een taxi. Dokter Mendoza stapte in, trok de deur toe en zegde tot de drijver: 'Naar de Place Rouppe, ik heb honger.' En de taxi scheurde weg en de leerlingen bleven verweesd achter. En de man van Sint-Guido sprak tot Nicolas: 'Is dat uwe goeroe? Mijn dochter is nog altijd dood. De volgende keer bel ik dokter Huylebroeck.'

Koen Meulenaere
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 29 november 2009 @ 22:49:18 #268
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_75128582
Druk topic tegenwoordig.

Standard alweer verloren, 13 punten achter. Zelfs als dat wordt gehalveerd een erg grote achterstand.

Als ze zo blijven verder spelen, moeten ze zelfs oppassen of ze halen de "nacompetitie" voor de titel niet eens.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 29 november 2009 @ 23:31:02 #269
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_75130164
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Druk topic tegenwoordig.

Standard alweer verloren, 13 punten achter. Zelfs als dat wordt gehalveerd een erg grote achterstand.

Als ze zo blijven verder spelen, moeten ze zelfs oppassen of ze halen de "nacompetitie" voor de titel niet eens.
Ze hebben daar half STVV omver gesjot!
Toepasselijk filmke gevonden:
Lijepa li si !
pi_75133177
Walgelijke ploeg is het ook.
De camargo die iedere match wel een opzettelijke elleboog uitdeelt in een luchtduel.
nicaise de straatvechter
Goreux en Mangala met hun Witsel imitatie.

  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 november 2009 @ 13:50:03 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75141609
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Druk topic tegenwoordig.

Standard alweer verloren, 13 punten achter. Zelfs als dat wordt gehalveerd een erg grote achterstand.

Als ze zo blijven verder spelen, moeten ze zelfs oppassen of ze halen de "nacompetitie" voor de titel niet eens.
Wordt Defour zo erg gemist of zit het meer fout?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 30 november 2009 @ 14:42:57 #272
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_75143346
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Wordt Defour zo erg gemist of zit het meer fout?
Het is daar gewoon een bende grote ego's bij elkaar.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_75143430
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het is daar gewoon een bende grote ego's bij elkaar.
Ze spelen inderdaad allemaal voor een transfer daar.
Mbokani wilt weg, Jovanovich wilt andere oorden opzoeken en krijgt het "vaak" aan de stok met ploegmaats.
En met iemand als nicaise (zelfs) Belgische eerste klasse onwaardig kan je niet winnen.
  maandag 30 november 2009 @ 16:51:52 #274
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75148510
Die Wilmet schoot m wel aardig binnen zeg
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 30 november 2009 @ 17:09:56 #275
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_75149269
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Hrvat het volgende:

[..]

Ze hebben daar half STVV omver gesjot!
Toepasselijk filmke gevonden:
Over elk team kan je wel zo'n filmpje compileren natuurlijk, al begint Standard stilaan wel een reputatie te krijgen. Eerlijk gezegd begrijp ik de transferpolitiek van Standard allesbehalve en verbaast hun zwakke seizoen me dan ook helemaal niks.

Maar zo moet je natuurlijk niet spreken over de malaise bij jouw team (hoewel het bij Cercle niet veel beter gaat )
When all things seem to end, the future still remains..
pi_75149753
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef Masanga het volgende:

[..]

Over elk team kan je wel zo'n filmpje compileren natuurlijk, al begint Standard stilaan wel een reputatie te krijgen. Eerlijk gezegd begrijp ik de transferpolitiek van Standard allesbehalve en verbaast hun zwakke seizoen me dan ook helemaal niks.

Maar zo moet je natuurlijk niet spreken over de malaise bij jouw team (hoewel het bij Cercle niet veel beter gaat )
Het is al jaren hetzelfde bij Standard: van zodra het niet draait, worden de spelers gefrustreerd en slaan en schoppen ze op alles wat beweegt. Denk maar aan Jorge Costa, Conceiçao, Léonard en andere beenhouwers destijds. En nu heb je ook al een aardig rijtje met de aanslag van Goreux en het natrappen van De Camargo gisteren, en eerder de kopstoot van Carcela, de horrortackle van Witsel, de vuistslag van Bolat, de geniepige trapjes van Mbokani, ...

Bij andere clubs gebeuren zo'n dingen uiteraard ook (denk aan Sonck-Marcos vorig seizoen), maar echt niet zo systematisch. Bij Standard is het tegenwoordig elke week prijs. Eigenlijk niet onlogisch, als je ziet hoe de entourage in Luik telkens reageert op die fouten, alsof er niets aan de hand is. Zo'n spelers beginnen dat uiteindelijk nog te geloven ook...
pi_75150209
GBA lekker bezig dit seizoen.. Jammer dat KV Mechelen aan het zakken is
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 30 november 2009 @ 17:32:02 #278
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_75150277
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Roberto258 het volgende:
Jammer dat KV Mechelen aan het zakken is
dat dus; gedaan met uitlachen van vrienden met voorliefde voor andere clubs
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 30 november 2009 @ 18:11:58 #279
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_75151848
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Roberto258 het volgende:
GBA lekker bezig dit seizoen.. Jammer dat KV Mechelen aan het zakken is
Dat GBA maar oppast, het lijkt dit seizoen een trend. Niet alleen KV Mechelen maar ook Sint-Truiden kwam na een ongeslagen reeks niet verder dan een hele reeks opeenvolgende nederlagen.

Het probleem bij Standard lijkt ook groter dan alleen vuil spelen. Ze hadden in het verleden al vaker problemen met jonge spelers die doorbreken en door niemand met de voeten op de grond worden gehouden, nu lijkt Carcela weer de nieuwste in het rijtje te worden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 30 november 2009 @ 18:21:14 #280
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75152174
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:42 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het is daar gewoon een bende grote ego's bij elkaar.
Herstel: gefrustreerde ego's die op een lucratief buitenlands contract wachten.
  maandag 30 november 2009 @ 18:22:45 #281
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75152232
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat GBA maar oppast, het lijkt dit seizoen een trend. Niet alleen KV Mechelen maar ook Sint-Truiden kwam na een ongeslagen reeks niet verder dan een hele reeks opeenvolgende nederlagen.

Het probleem bij Standard lijkt ook groter dan alleen vuil spelen. Ze hadden in het verleden al vaker problemen met jonge spelers die doorbreken en door niemand met de voeten op de grond worden gehouden, nu lijkt Carcela weer de nieuwste in het rijtje te worden.
Even een vraag: zijn de Vlaamse voetballers nou zo bescheiden, of zijn hun Waalse collega's zo protserig?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 november 2009 @ 18:43:12 #282
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75153143
quote:
Beroepscommissie neemt geen beslissing rond Moeskroen

De beroepscommissie van de licenties van de Belgische Voetbalbond (KBVB) heeft geen beslissing genomen in het dossier rond de intrekking van de licentie van Moeskroen en zal op een later te bepalen datum opnieuw samenkomen.

Het was op vraag van Moeskroen dat dit gebeurde, verduidelijkten licentiemanager Roland Tis en Jean-Pierre Buyle, de advocaat van de Henegouwse club.

Tis verduidelijke eveneens dat de commissie, ook op vraag van Moeskroen, aan de Belgische bond de nodige documenten zal aanvragen betreffende de aanstelling van twee nieuwe leden in de beroepscommissie, ex-minister van Justitie Melchior Wathelet en Jan Luyck. Er rezen immers twijfels over de manier waarop beide heren aangesteld werden, niet over de personen zelf, stelde Tis.

Vrijdag vergadert de Pro League over een eventuele verwijdering van de financieel noodlijdende eersteklasser uit de vereniging van eersteklasseclubs. Dat zou dan betekenen dat de Henegouwers niet meer in eerste klasse mogen spelen. Op de vergadering moet minstens twee derde van de clubs aanwezig zijn en voor een geldige beslissing is er een tweederde meerderheid van de stemmen nodig.

Dinsdag 7 december verschijnen de KBVB en Moeskroen opnieuw voor de rechtbank van Brussel, waar de pleidooien in het kader van het derdenverzet van de bond zullen worden voortgezet.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 30 november 2009 @ 19:45:49 #283
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_75156422
Ze gaan nog het seizoen uitsukkelen op die manier ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_75156496
Maar ze pakken wel 10 op 12. Straks komen ze nog in play-offs 1. .
pi_75193073
quote:

Bolat niet geschorst


Standard zal Sinan Bolat niet moeten missen in de cruciale decembermaand. De doelman kwam er vanaf met een voorwaardelijke straf.

Bolat moest voor het Sportcomité verschijnen na zijn vuitslag richting Nabil Dirar in de topper Standard - Club Brugge. De doelman kreeg geen kaart voor die slag, maar werd toch vervolgd op basis van de tv-beelden.

Het Sportcomité hield het uiteindelijk bij een voorwaardelijke straf van twee speeldagen. De doelman zal dus niet aan de kant moeten toekijken in de belangrijke decembermaand.

Bron: Voetbalkrant.com.
Ongelooflijk...
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:29:11 #286
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_75195631
Ze zeggen soms de Waalse maffia , maar ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:30:46 #287
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_75195721
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:31 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Ongelooflijk...
En dat terwijl de Standardsupporters luid om zich heen schreeuwen dat hun ploeg geviseerd wordt ..
When all things seem to end, the future still remains..
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:10:40 #288
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_75325105
Standard weer niet gewonnen, thuis slechts gelijk tegen GBA.

En het B-elftal van Moeskroen wint bij Roeselare . Ze staan nu zelfs 8ste .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:27:54 #289
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75325474
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:31 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Ongelooflijk...
De top van Standard moet vast wel een hitman hebben gestuurd richting de KBVB...
pi_75326916
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Standard weer niet gewonnen, thuis slechts gelijk tegen GBA.

En het B-elftal van Moeskroen wint bij Roeselare . Ze staan nu zelfs 8ste .
Standard mag heel blij zijn met dat puntje.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 6 december 2009 @ 00:19:57 #291
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75328006
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:29 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Standard mag heel blij zijn met dat puntje.
Hoe kan het dat Standard ineens inzakt, terwijl er niet aan kwaliteit verloren is?
pi_75329499
11 individuen die allemaal een mooie transfer willen maken, volgens mij...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 6 december 2009 @ 11:15:11 #293
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_75332641
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Hoe kan het dat Standard ineens inzakt, terwijl er niet aan kwaliteit verloren is?
Ze missen gewoon Defour. In 't begin van de competitie konden ze dat nog verbergen, maar dat wordt steeds moeilijker.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 6 december 2009 @ 13:30:54 #294
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75335332
Defour mis ik eigenlijk ook niet. Die heeft karaktermoord en landverraad gepleegd.
pi_75335498
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
En het B-elftal van Moeskroen wint bij Roeselare . Ze staan nu zelfs 8ste .
Moeskroen . Leuk voor die jongens, een zeer jong en onervaren elftal, maar ze gaan er wel nog voor.

Valt me tegen dat anderen het team zo maar in de steek laten, met niet spelen verdien je ook niks.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 december 2009 @ 16:21:07 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75339935
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Standard weer niet gewonnen, thuis slechts gelijk tegen GBA.

En het B-elftal van Moeskroen wint bij Roeselare . Ze staan nu zelfs 8ste .
dat B elftal speelde nog niet eens zo slecht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 6 december 2009 @ 17:18:28 #297
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_75341637
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat B elftal speelde nog niet eens zo slecht
11 jongens die echt voluit willen spelen ... Meer heb je blijkbaar niet nodig om in de belgische competitie te kunnen winnen
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 december 2009 @ 17:22:34 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75341740
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

11 jongens die echt voluit willen spelen ... Meer heb je blijkbaar niet nodig om in de belgische competitie te kunnen winnen
die combinaties in het begin heel goed zelfs terwijl het ook had kunnen gebeuren dat die gasten voor eigen eer en glorie gaan om zich in de kijker te spelen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75342147
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die combinaties in het begin heel goed zelfs terwijl het ook had kunnen gebeuren dat die gasten voor eigen eer en glorie gaan om zich in de kijker te spelen
Wat is die Hans Galjee toch een motivator hè
  maandag 7 december 2009 @ 00:53:35 #300
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_75357734
En Sinterklaas had nog een cadeautje voor Sporting Anderlecht ... Die scheids moeten ze nu toch op z'n minst naar de 4de klasse sturen eigenlijk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 7 december 2009 @ 00:54:55 #301
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75357754
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Sinterklaas had nog een cadeautje voor Sporting Anderlecht ... Die scheids moeten ze nu toch op z'n minst naar de 4de klasse sturen eigenlijk ...
Mbark gleed uit, maar die ref zag het totaal verkeerd.

De KBVB zal naar oud gebruik de scheidsrechter opslag geven. Oh nee, wacht: de Chinees.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')