Dan ga je er van uit dat Wasilewski überhaupt ooit weer zal voetballen... Daar ben ik niet eens zo zeker van.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef Radegast het volgende:
Voor zulke gevallen zou ik een schorsing die evenredig lang is aan de revalidatie wel passend vinden.
Ik had die opmerking misschien iets anders moeten formulieren idd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet die opmerking gewoon niet maken.
Dan heb je er heel erg weinig van begrepen.
Witsel is nochtans ook niet aan zijn proefstuk toe...quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een gechargeerde opmerking was dat.
Tuurlijk verdient Witsel rood en 10 wedstrijden schorsing maar het verbaast mij dat Wasil dit nu zelf overkomt ipv dat hij zelf zoiets veroorzaakt.
Het is misschien wel de smerigste speler in Belgie.
Wasyl is een bikkel. Die komt terug.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dan ga je er van uit dat Wasilewski überhaupt ooit weer zal voetballen... Daar ben ik niet eens zo zeker van..
Klopt maar ik hoef zeker jou het hoofdstuk "Wasil" niet voor te lezen natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Witsel is nochtans ook niet aan zijn proefstuk toe...
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:59 schreef TheArt het volgende:
Dit vind ik nog wel het meest schandalig. Witsel is verontwaardigd dat hij rood krijgt.
[ afbeelding ]
Wat een debiel zegquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:59 schreef TheArt het volgende:
Dit vind ik nog wel het meest schandalig. Witsel is verontwaardigd dat hij rood krijgt.
[ afbeelding ]
Nee, oké, Wasilewski is zeker mijn vriend niet, maar zoiets wens je gewoon niemand toe.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoef zeker jou het hoofdstuk "Wasil" niet voor te lezen natuurlijk.
Remember alleen maar de test-matchen van vorig seizoen.
Dit gun je ook niemand toe maar vind het verrassend dat uitgerekend hem dit overkomt ipv 1 van zijn tegenstanders.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:00 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nee, oké, Wasilewski is zeker mijn vriend niet, maar zoiets wens je gewoon niemand toe.
Ironisch genoeg had de Bond hem dus beter wél een paar speeldagen schorsing opgelegd voor zijn ellebogen. Dan had hij dit niet meegemaakt.
Waar hoorde je dat?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoor net dat Wasyl in coma zou zijn. Aardig gek.
Dit vind ik nog de ergste foto.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef Radegast het volgende:
Voor zulke gevallen zou ik een schorsing die evenredig lang is aan de revalidatie wel passend vinden.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goal Van Damme afgekeurt wegens hands. Had ook een penalty voor RSCA kunnen zijn volgens Sporza-radio.
Bij die foto zie je niets speciaals. Je ziet alleen dat bloed ernaast en dat wil zeggen dat het een open beenbreuk is, anders komt er namelijk geen bloed bij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:20 schreef edwardwelsh het volgende:
Ik moet bekennen dat ik niks speciaals zie, maar zou het niet mogelijk zijn om spoiler tags te gebruiken. Heb het filmpje van jmac gezien en dat is meer dan voldoende. Zit echt niet te wachten op andere invalshoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |