abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:00:58 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71781022
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_71781609
Effe meelezen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:26:25 #3
247052 HeldenHart
Moed der wanhoop!
pi_71781993
Belgie of Ned. 1e divisie?
Heul erg anti-heul!
pi_71782092
Pro League is toch België?
pi_71782098
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:26 schreef HeldenHart het volgende:
België
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71782104
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:26 schreef HeldenHart het volgende:
België, want dit topic is een vervolg op een over het Belgische voetbal
En in de OP staat er Jupiler Pro League, in Nederland is het gewoon de Jupiler League.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:44:48 #7
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_71804021
De naam dekt niet altijd de lading...
Lijepa li si !
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:52:17 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71804317
Jupiler Pro League is gewoon België.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_71810859
Mooie nieuwe tune heeft de Pro League,
pi_71907842
bijna rust:

Belgium - Jupiler League
20:41 August 15

41' Cercle Bruges 0 - 1 Zulte-Waregem

41' KV Mechelen 0 - 0 Club Brugge

41' Lokeren 0 - 0 Sint-Truiden

41' Racing Genk 1 - 0 AA Gent

41' Roeselare 1 - 2 Standard Liege

Anderlecht inmiddels afgelopen, 3-0 tegen westerlo, dus 100% score voor Anderlecht
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:57:39 #11
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_71909476
KVM wint met 10 man van Club, 2-1.

Standard 1-5 op Roeselare, hattrick van Jovanovic.
Genk-Gent 1-1
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_71909736
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:57 schreef fanneke het volgende:
KVM wint met 10 man van Club, 2-1.

Standard 1-5 op Roeselare, hattrick van Jovanovic.
Genk-Gent 1-1
Mechelen
pi_71912937
Die Matias Suarez is goed bezig bij Anderlecht, goede speler.
  zondag 16 augustus 2009 @ 01:19:12 #14
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71912966
Potentietopic.

Ik weet niet of ik er actief scores zal bijhouden, ben zelf verknocht aan de Bundesliga.
pi_71915927
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:16 schreef Radegast het volgende:
Ja, en schwalbe's maken zit in de naam

Anderlecht speelde super 9 op 9
pi_71918025
Wat is die Marcin Wasilewski toch een randdebiel...
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:43:39 #17
111382 Ofyles2
pi_71918201
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:12 schreef Ytereo het volgende:

[..]

Ja, en schwalbe's maken zit in de naam

Anderlecht speelde super 9 op 9
Hopelijk gaan ze dit vasthouden.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:09:31 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71989073
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:16 schreef Radegast het volgende:
Actie voorafgaand aan de treffer van Boussoufa was heerlijk. Zijn treffer natuurlijk ook.

Straf voor Michel Preud'homme was trouwens ook wel erg zwaar.
pi_72003799
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Actie voorafgaand aan de treffer van Boussoufa was heerlijk. Zijn treffer natuurlijk ook.

Straf voor Michel Preud'homme was trouwens ook wel erg zwaar.
Hele mooie actie ja. Vanavond Anderlecht, ben benieuwd.
pi_72030264
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:48 schreef Ytereo het volgende:

[..]

Vanavond Anderlecht, ben benieuwd.
Nou, we hebben maar weer eens kunnen zien hoever Belgische ploegen van de Europese top afzitten.
Eerst Gent afgedroogd door Roma, nu Anderlecht door Lyon. Ik begin te vrezen voor Standard in de CL.
pi_72037784
quote:
Standard vindt Lombaerts te duur

De klok tikt verder. Op 31 augustus valt het doek over de eerste transferperiode. Standard verwacht nog zaken te kunnen doen, 'last minute'. Een extra centrale verdediger geniet de prioriteit. Nicolas Lombaerts wordt het wellicht niet.

De 24-jarige verdediger heeft nog een contract bij Zenit Sint-Petersburg. Lombaerts sluit een terugkeer naar België niet uit. Het probleem: hij verdient in Rusland ruim een miljoen euro per jaar. Standard wil dat bedrag niet betalen.

"Lombaerts interesseert ons, maar hij is niet haalbaar", stelt sportief directeur Dominique D'Onofrio. "Tenzij hij bereid is om fors in te leveren."
pi_72085964
Weer een gelijkspel voor Standard. 1-1 thuis tegen Charleroi. En volgende week al moeten ze naar Anderlecht?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 03:56:38 #23
111382 Ofyles2
pi_72086168
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 03:02 schreef Radegast het volgende:
Weer een gelijkspel voor Standard. 1-1 thuis tegen Charleroi. En volgende week al moeten ze naar Anderlecht?
Dat gaat erom spannen...
pi_72087082
Inderdaad, als Anderlecht zijn twee komende wedstrijden wint (ook geen evidentie na die 5-1), staan ze al negen punten achter. Dat zijn er in de play-offs toch al virtueel vijf. En dan is de Champions League nog niet begonnen, die zal hen ook wel punten kosten...
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:09:26 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72104804
Standard morst wel erg veel. Prima dat Anderlecht twaalf op twaalf heeft dan.
pi_72105353
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:09 schreef M0NTANA het volgende:
Standard morst wel erg veel. Prima dat Anderlecht twaalf op twaalf heeft dan.
Club morst nu ook al twee weken op rij, dit keer 2-2 tegen FC Beton na een blunder van Stijnen (ook helemaal uit vorm).
Ik denk dat Anderlecht vrij makkelijk de titel gaat pakken...
pi_72125200
Hein Van Haezebrouck heeft wel wat weg van Nice Guy Eddie in Reservoir dogs

"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:40:18 #28
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72267594
En morgen is het weer Brugse derby ...
quote:
Anekdoten uit meer dan honderd jaar Brugse stadsderby's
28 Augustus, 2009 - 17:18
De gebalde vuisten van Florimond Vanhalme. De kwatong van Hector Goetinck. Het Cercleverleden van burgemeester Michel Van Maele. Ricky, je bent vannacht weer dronken geweest. Anekdoten uit meer dan 100 jaar Brugse voetbalgeschiedenis.

Verlos ons Heer...'Staftje' en het Clubcafé

17 december 2006, in de 63ste minuut scoort Frederik Boi de enige treffer in Cercle Brugge - Club Brugge, goed voor de eerste groen-zwarte overwinning in veertien jaar. Na een lange feestnacht zoekt Boi om kwart na zes 's morgens tevergeefs een taxi en besluit met een bus van De Lijn naar huis te gaan. De chauffeur, een Cerclesupporter en oude schoolkameraad, herkent Boi, verlaat even zijn vaste ronde en zet de doelpuntenmaker netjes aan zijn voordeur af. Frederik Boi, over zijn derbygevoel : "Er zijn ergere dingen in het leven dan verliezen van Club, maar in voetbal is dit toch zowat het ergste dat mij kan overkomen."

Verliezen van een stadsgenoot, waar ook ter wereld, het kan en mag niet. Bloedige taferelen in de Superclásico tussen Boca Juniors en River Plate, religieuze tegenstellingen in Glasgow (Celtic-Rangers), de politiek geladen derby's tussen AS Roma en SS Lazio, Istanboel die met Fenehrbaçe en Galatasaray leeft op het ritme van het voetbal.

Geen politiek, geen geweld, geen kwetsende spreekkoren in Brugge, waar een derby vooral synoniem is voor folklore. Zoals op 19 september 2004, toen Cercle met 5-0 verloor. Ricky Begeyn, doelman van Cercle met een Clubverleden, was kop-van-jut voor de blauw-zwarte spionkop. "Ricky, je bent vannacht weer dronken geweest", het galmde minutenlang door het stadion. Begeyn : "Toen Hans Cornelis de 4-0 scoorde, deed ik een teken naar de spionkop dat ik ze zag vliegen... Een paar minuten later zong het hele stadion. Ach, het was best wel plezant. Zoiets hoort bij een derby."

Net zoals de stickers die na de 10-0 zege van Club op 27 januari 1991 in omloop werden gebracht. De datum, tien ballen en de tekst : Ik was d'erby... Later zou Georges Leekens, toen coach van Club en als trainer gedebuteerd bij Cercle, verklaren dat "hij enkele wissels doorvoerde om de score beperkt te houden." Het mocht niet baten. "Die invallers duwden nog meer door dan de jongens die ik naar de kant had gehaald." Frank Farina scoorde vijf doelpunten, Jan Ceulemans twee. Ceulemans : "We hadden geen genade. We bleven maar gaan en ongeveer elke kans ging binnen..."

Cercle Sportif Brugeois, met stichtingsdatum 1899, is acht jaar jonger dan Football Club Brugeois. Vanaf dag een bleek hoe diep het water tussen de twee Brugse clubs wel was. Uit de dagboeken van Julien Roose blijkt duidelijk hoe bij blauw-zwart neergekeken werd op de komst van het nieuwe ploegje. "Op zekere dag hoorden we de mannen van het Rattenplein (Clubs eerste 'stadion', red.) glimlachend spreken over een nieuwe voetbalvereniging die men gesticht had. Maar dat waren maar arme duivels, een hoop kwajongens. Een plein konden ze niet eens huren, ze hadden er een gekregen van de Frčres. Het lag echter aan het uiteinde van de wereld en wie zou nu willen zo'n eind uit de buurt lopen om een match te bekijken ?"

De eerste officiële derby in het seizoen 1900-1901 eindigde op een gelijkspel, het seizoen erna was Cercle twee keer te sterk : 3-1 en 0-1. Rechtsbuiten Jeromé De Caluwé scoorde die dag de beslissende goal met de arm, de scheidsrechter zag het niet. 's Avonds laat trok De Caluwé met enkele vrienden zingend door de Smedenstraat. Net iets te luid en te plezant, vond de Clubfamilie Guilini. Toen het groen-zwarte gezelschap het huis van de Guilini's passeerde, werden ze getrakteerd op de inhoud van de nachtemmer.

In het seizoen 1910-1911 mochten de twee Brugse clubs op de slotspeeldag uitmaken wie de nieuwe landskampioen zou worden. Clubdoelman Dhoore was bijgelovig en liet een hoefijzer in zijn broek naaien. Tevergeefs. De wedstrijd eindigde op 1-1, de eerste groen-zwarte titel was een feit. Beide Brugse clubs werden gehuldigd door burgemeester Visart de Bocarmé, die in zijn speech benadrukte dat zijn stad aan een nieuwe lente toe was : "Na de bouw van de zeehaven, staan we vandaag ook aan de top van de voetbalsport."

De voetbalgemoederen bedaarden in de Eerste Wereldoorlog, toen spelers van Club en Cercle de Belgische kleuren verdedigden bij de Front Wanderers, het team dat wedstrijden speelde in de vrije zone achter de IJzer, in Frankrijk, Engeland en... Rusland. Dominique Baes, groen-zwart international, werd op 27-jarige leeftijd getroffen door een verwaalde kogel, Clublegende Hector Goetinck was aanwezig tijdens zijn kisting. Van de 120 gemobiliseerde Cerclespelers lieten er 22 het leven in de Grote Oorlog. Club bleef gespaard, al keek ook Goetinck de dood in de ogen toen hij kort na de oorlog lid werd van de atletiekafdeling van de Gantoise. In zijn Voetbalanekdoten deed hij zelf het verhaal : "Baron de Meulenaere was starter. In de kleedkamer hield hij zijn revolver in de hand. Die revolver was geladen met echte kogels, opeens ging er een schot af en de kogel vloog door de hiel van mijn schoen. Ik ben nooit meer terug geweest..."

Hector Goetinck, later nog Belgisch bondscoach, was van alle markten thuis en beschikte over een vlijmscherpe pen. In Sport Brugge en het Antwerpse sportblad De Supporter haalde hij na de derby van 1924 zwaar uit naar collega-international Florimond Vanhalme en Louis Baes. "Florimond Vanhalme liep met gebalde vuist naar zijn tegenstrevers. En wachtmeester Baes, die aan de kleine Volckaert zei dat hij niet mocht vergeten dat hij maar een simpele soldaat was en hij hem wel ging vinden. Van zulke derby's, verlos ons Heer."

Vanhalme repliceerde in Flandria Sport, het Cercleblad. "Is dat die eerlijke man die het voetbal van de provincie wil verdedigen ? En die de goede faam van de spelers in twijfel trekt ? Zulke dingen zullen niet blijven duren. Is Goetinck misschien de derby van 1914 vergeten, toen hij de bal in mijn gezicht gooide ? Die faire speler zou beter wat eerlijker schrijven. Van zulke vuiltongen, verlos ons Heer."

Het was de tijd dat voetballers de sterren van de Breydelstad waren, getuige een dichterlijke ontboezeming van Joseph De Boulle, over Florimond Vanhame.

Iedereen ken zekers wal Petits Paris.
't Is dor da Florren weunt mč z'n Marie.
Florren, 'j is zo breed van schoeren.
't Is dorom dan ol de meistjes nor hem loeren.
In tenue is-t-ie lik een hercuul.
En in z'n spil is-t-ie noois vuul.
Florren is een gekende sterre.
Eén die blienkt van hoenderd euren verre.
Ook Arthur Tuurtje Ruysschaert, de zestienjarige rechtsbuiten van Cercle, werd bezongen door De Boulle.
De Madeleine is nogol een rieke contree.
Up die parochie weunt er een snalle kadee.
Een poar joar geleen droeg-t-ie nog e korte broek.
Nu spilt-ie bie ons ip de rechterenhoek.

Een mooie anekdote uit 1936. Léon Vande Voorde introduceert zijn achtjarige schoonbroer, Gustaaf Eeckeman, bij Clubvoorzitter Albert Dyserinck. Die raadt hem aan om een aansluitingskaart te tekenen in het café van Charles Cambier in de Zuidzandstraat, waar hij meteen een paar nieuwe voetbalschoenen zal krijgen. De schuchtere tiener durft het drukbeklante café niet binnen te stappen. Weken later speelt hij met een groep vrienden aan de Kazernevest een oefenwedstrijdje tegen een jeugdploeg van Cercle, waar hij na de match een aansluitingskaart tekent. Tot grote wanhoop van de Clubfamilie Eeckeman zal Staftje meer dan 150 wedstrijden voor groen-zwart spelen, net voor de Tweede Wereldoorlog wordt hij opgeroepen voor de nationale ploeg.

Een identiek verhaal met Roger Simoens, die speler die een officiële wedstrijd bij Cercle Brugge speelde. Simoens doorliep de jeugdrangen van Cercle, waar hij 6 september 1964, op het veld van Standard, in het eerste elftal debuteert. Er volgt een klacht van... Club Brugge. In zijn prilste jeugdjaren heeft Simoens een aansluitingskaart bij Club getekend: Cercle verliest de wedstrijd tegen Standard met 5-0, Simoens móét terug naar Club, maar zal er nooit doorbreken. Robert Somers, alias De Langen, maakte in 1962 de omgekeerde beweging. Op 7 oktober 1962, zijn eerste officiële derby in het shirt van groen-zwart, knalt hij op de Klokke de 1-3 binnen, goed voor de eerste derbyzege in meer dan dertig jaar. Nochtans kreeg Somers jarenlang het verwijt van de Clubsupporters dat hij geen doelpunt kon maken...

De bekendste overloper was ongetwijfeld Michel Van Maele, die in zijn tienerjaren als product van de Frčres een aansluitingskaart van Cercle ondertekende. "In een klas van veertig leerlingen waren er slechts drie supporter van Club. Ik was daar een van." Het was Van Maele die Club begin de jaren zeventig met een consortium van investeerders van de verdrinkingsdood redde. Eenmaal in het Clubbestuur, kreeg hij van groen-zwart een vrije transfer naar de buren...

De burgemeester lag in 1975 aan de basis van de verhuis naar het Olympiastadion, de nieuwe Brugse voetbaltempel van Club én Cercle. Cohabitatie. Maar nog in het eerste seizoen woedt op Olympia een puboorlog. Tussen Club en Cercle was afgesproken dat beide cafetaria's doorlopend open zouden zijn, blauw-zwart keert op die beslissing terug : omdat de thuisspelende Club verantwoordelijk is voor de organisatie en dus ook voor eventuele problemen, mag de Cerclepub niet geopend worden tijdens thuiswedstrijden van Club. Voor Club Brugge - Lokeren is de Cerclepub tóch open: een nadarafsluiting en een indrukwekkende politiemacht verhinderen de toegang. Robert Braet, boegbeeld van Cercle, heeft het over belangenverstrengeling. "Wij worden duidelijk gediscrimineerd. Die paar duizend frank extra worden ons niet gegund, terwijl de burgemeester wel bereid was Club uit een diepe financiële put te helpen..."

De Brugse bekerfinale van 1986, toen Cercle bereid bleek om (na betaling) in het Olympiastadion te spelen. De 10-0. De niet gefloten strafschop voor Cercle in de bekerfinale van 1996 in het Heizelstadion. Verdeelde families. De degradatie van Cercle in 1997 en het gejen van de Clubsupporters. Ricky Begeyn. Het doelpunt met de hand van Bosko Balaban in de derby van 2005. De steken van Pol Vandendriessche. De Cerclesecretaris die weigert met een blauwe stylo te schrijven. En Pascal Plovie die in de aanloop naar de derby het gras maait. "Hoe minder groen ik zie, hoe beter." Voetbalfolklore in een verdeelde voetbalstad.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72271286
Zijn de (thuis)matchen van Anderlecht in de EL te zien bij Sporza?
pi_72274590
Sporza heeft eerste keuzerecht, de andere match komt op EXQI (commerciële zender). Maar aangezien ook Club Brugge meedoet, zal Sporza wellicht afwisselen.
Ik gok dat ze op de eerste speeldag Club Brugge - Shakhtar Donetsk uitzenden, op de tweede speeldag Anderlecht - Ajax. De volgende speeldagen zal afhangen van de resultaten van beide teams denk ik.
pi_72274712
Anderlecht ook maar eens een beetje volgen hier
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:34:52 #32
247052 HeldenHart
Moed der wanhoop!
pi_72278312
18:00 Cercle-Club
quote:
De derby Cercle Brugge-Club Brugge live op internet zien in live streaming ? Om 18:00 zal bookmaker Unibet Cercle Brugge-Club Brugge live uitzenden in streaming via deze pagina kunt u zich registreren.

Registreer en maak een account aan
Stort minimaal ¤15,- op je Unibet account. Unibet verdubbelt je eerste inzet dan direct tot maximaal ¤50,-. Als u dit gedaan heeft dan bent u verzekerd van alle wedstrijden in live streaming uit de JupilerPro League.
De live streams zijn te vinden bij het gedeelte live wedden.
U kunt nu het hele seizoen genieten van voetbal wedstrijden uit de JupilerPro League door ze allemaal live te bekijken bij Unibet.
Heul erg anti-heul!
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:18:59 #33
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_72286889
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:34 schreef HeldenHart het volgende:
18:00 Cercle-Club
[..]

en na 20 minuten 2-1 voor Cercle
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_72287633
Lekker begin weer..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72289229
Inmiddels 2-2 door Akpala na een enorme fout van uitgerekend Evens. Club staat overigens met 10 na het tweede geel voor Alcaraz.

Het staat 1-1 bij Genk-GBA. GBA is wel de betere ploeg en heeft al legio grote kansen gehad.
pi_72289368
En 2-3 voor Club door Sonck. En dat met zijn tienen.
pi_72289469
Wat een wedstrijd zeg..
pi_72290222
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:39 schreef Saviola het volgende:
Wat een wedstrijd zeg..
Idd een echte derby tussen Club en Cercle zoal we die kennen
pi_72291878
Come on RSCA!
pi_72292063
Aaaaaaaaauw.. Witsel breekt Wasilewski zijn been vreselijk om te zien
pi_72292076
Een SCHANDALIGE tackle van Witsel op Wasilewski net. Rode kaart en wat mij betreft 10 weken schorsing. Dit is gewoon hallucinant, gewoon een dubbele beenbreuk volgens mij.
pi_72292081
Net iets vreselijks gebeurt.

Witsel heeft net het been van Wasilewski gebroken. Het schijnt echt wel ernstig te zijn. Witsel wel terecht rood.
pi_72292118
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef TheArt het volgende:
Net iets vreselijks gebeurt.

Witsel heeft net het been van Wasilewski gebroken. Het schijnt echt wel ernstig te zijn. Witsel wel terecht rood.
Gewoon afschuwelijk. Witsel is sinds zijn Gouden Schoen echt héél laag gevallen.
pi_72292147
Voetbal s door, allez
pi_72292173
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:02 schreef jmac het volgende:
Voetbal s door, allez
Na zo'n tackle zou je zelfs de wedstrijd kunnen stilleggen imo. Ik kan me niet voorstellen dat één van die spelers nog zijn hoofd bij het voetbal heeft. Afschuwelijke beelden...
pi_72292217
Ik kan het niet zien, maar dat is dus maar beter ook.
Of heeft iemand een streampje?
pi_72292246
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kan het niet zien, maar dat is dus maar beter ook.
Of heeft iemand een streampje?
justin = saidsport_hd8
en de 0-1
pi_72292308
En dan ook nog eens 0-1 voor Standard.
pi_72292328
Luik

Come on RSCA!
pi_72292329
Schors Mbokani ook maar. Een beetje respect na die goal had wel gepast.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:08:22 #51
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_72292343
Standard 1-0
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_72292467
Op Justin word ik er iedere keer afgegooid
Dan straks maar Sporza kijken..
pi_72292531
En 1-1 door Gillet.
pi_72292602
pi_72292744
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef Saviola het volgende:
Aaaaaaaaauw.. Witsel breekt Wasilewski zijn been vreselijk om te zien
Je zou het eerder andersom verwachten.

Hoe laat Studio 1?
pi_72292769
Wat een hakmonsters bij Standard zeg. Die eindigen zo met nog minder man.
pi_72292792
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Je zou het eerder andersom verwachten.

Hoe laat Studio 1?
23.20

Standard is er echt een geweldige schoppartij van aan het maken.
pi_72293015
http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif

(vervelende beelden)

[ Bericht 20% gewijzigd door Prosac op 30-08-2009 22:27:32 ]
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_72293126
Teringggggggg
pi_72293214
Auw.
pi_72293316

zondag 30 augustus 2009 @ 21:38:26 #62
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_72293420
Afschuwelijk beeld...
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_72293443
Hopelijk krijgt hij een hele lange schorsing.
Dit slaat nergens op.
pi_72293605
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
erg!
Een Gouden Schoen zou het voorbeeld moeten geven ...
pi_72293765
Bah

Dat ze Witsel maar een jaar mogen schorsen.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:49:29 #66
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72293785
-flikker jij eens gauw op-

[ Bericht 49% gewijzigd door sjimz op 30-08-2009 21:50:04 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72293811
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:49 schreef DutchGooner het volgende:

[..]
Wat een trieste opmerking DG.....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_72293827
Hoor net op de Belgische radio dat Witsel bijna huilend op de tribune zit. Laat hem maar lekker door het stof gaan.

Tyfus luik
pi_72293840
Ja, het is een smeerlap, maar kom op zeg! Geef 'm dan een elleboog ofzo.
pi_72293851
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoor net op de Belgische radio dat Witsel bijna huilend op de tribune zit. Laat hem maar lekker door het stof gaan.

Tyfus luik
Nog meer mensen die naar Sporza radio luisteren Altijd leuk.
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 augustus 2009 @ 21:52:41 #71
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72293889
Witsel , jaar schorsing minimaal.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72293933
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:51 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nog meer mensen die naar Sporza radio luisteren Altijd leuk.
Nu maar hopen dat RSCA wint
pi_72293972
Voor zulke gevallen zou ik een schorsing die evenredig lang is aan de revalidatie wel passend vinden.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:54:57 #74
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72293977
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:50 schreef dndiek het volgende:

[..]

Wat een trieste opmerking DG.....
Een gechargeerde opmerking was dat.

Tuurlijk verdient Witsel rood en 10 wedstrijden schorsing maar het verbaast mij dat Wasil dit nu zelf overkomt ipv dat hij zelf zoiets veroorzaakt.
Het is misschien wel de smerigste speler in Belgie.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72293990
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tuurlijk verdient Witsel rood en 10 wedstrijden schorsing maar het verbaast mij dat Wasil dit nu zelf overkomt ipv dat hij zelf zoiets veroorzaakt.
Je moet die opmerking gewoon niet maken.
Dan heb je er heel erg weinig van begrepen.
pi_72294014
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef Radegast het volgende:
Voor zulke gevallen zou ik een schorsing die evenredig lang is aan de revalidatie wel passend vinden.
Dan ga je er van uit dat Wasilewski überhaupt ooit weer zal voetballen... Daar ben ik niet eens zo zeker van. .
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:56:45 #77
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72294036
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je moet die opmerking gewoon niet maken.
Dan heb je er heel erg weinig van begrepen.
Ik had die opmerking misschien iets anders moeten formulieren idd.

En ik ga lang genoeg naar het voetballen om te begrijpen hoe het zit.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72294040
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Witsel is nochtans ook niet aan zijn proefstuk toe...
pi_72294051
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:56 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Dan ga je er van uit dat Wasilewski überhaupt ooit weer zal voetballen... Daar ben ik niet eens zo zeker van. .
Wasyl is een bikkel. Die komt terug.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:58:08 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72294092
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:56 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Witsel is nochtans ook niet aan zijn proefstuk toe...
Klopt maar ik hoef zeker jou het hoofdstuk "Wasil" niet voor te lezen natuurlijk.

Remember alleen maar de test-matchen van vorig seizoen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72294138
Dit vind ik nog wel het meest schandalig. Witsel is verontwaardigd dat hij rood krijgt.

pi_72294167
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:59 schreef TheArt het volgende:
Dit vind ik nog wel het meest schandalig. Witsel is verontwaardigd dat hij rood krijgt.

[ afbeelding ]
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:00:17 #83
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_72294171
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:59 schreef TheArt het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een debiel zeg
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_72294182
Goal Van Damme afgekeurt wegens hands. Had ook een penalty voor RSCA kunnen zijn volgens Sporza-radio.
pi_72294187
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Klopt maar ik hoef zeker jou het hoofdstuk "Wasil" niet voor te lezen natuurlijk.

Remember alleen maar de test-matchen van vorig seizoen.
Nee, oké, Wasilewski is zeker mijn vriend niet, maar zoiets wens je gewoon niemand toe.

Ironisch genoeg had de Bond hem dus beter wél een paar speeldagen schorsing opgelegd voor zijn ellebogen. Dan had hij dit niet meegemaakt.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:03:24 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72294265
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:00 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Nee, oké, Wasilewski is zeker mijn vriend niet, maar zoiets wens je gewoon niemand toe.

Ironisch genoeg had de Bond hem dus beter wél een paar speeldagen schorsing opgelegd voor zijn ellebogen. Dan had hij dit niet meegemaakt.
Dit gun je ook niemand toe maar vind het verrassend dat uitgerekend hem dit overkomt ipv 1 van zijn tegenstanders.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72294301
Afschuwelijke beelden zeg.

Wat mij betreft raakt die Witsel voor altijd zoek.
pi_72294423
Polak trouwens ook ligamenten gescheurd na een duel met De Camargo.
pi_72294545
Hoor net dat Wasyl in coma zou zijn. Aardig gek.
pi_72294597
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoor net dat Wasyl in coma zou zijn. Aardig gek.
Waar hoorde je dat?
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:12:10 #91
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_72294604
Kunstmatige coma tegen de pijn misschien.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_72294667
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:35 schreef Heero87 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik nog de ergste foto.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72294675
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:11 schreef TheArt het volgende:

[..]

Waar hoorde je dat?
Van me gappie op msn. Hij las het op Ajax.netwerk
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:16:00 #94
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72294768
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef Radegast het volgende:
pi_72294789
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72294934
Ik moet bekennen dat ik niks speciaals zie, maar zou het niet mogelijk zijn om spoiler tags te gebruiken. Heb het filmpje van jmac gezien en dat is meer dan voldoende. Zit echt niet te wachten op andere invalshoeken.
Salvation lies within.
pi_72295010
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goal Van Damme afgekeurt wegens hands. Had ook een penalty voor RSCA kunnen zijn volgens Sporza-radio.
pi_72295036
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:20 schreef edwardwelsh het volgende:
Ik moet bekennen dat ik niks speciaals zie, maar zou het niet mogelijk zijn om spoiler tags te gebruiken. Heb het filmpje van jmac gezien en dat is meer dan voldoende. Zit echt niet te wachten op andere invalshoeken.
Bij die foto zie je niets speciaals. Je ziet alleen dat bloed ernaast en dat wil zeggen dat het een open beenbreuk is, anders komt er namelijk geen bloed bij.
pi_72295074
De doelpunten trouwens:

pi_72295129
En Defour begint ook maar eens te schoppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')