abonnement Unibet Coolblue
pi_63533793


Hier verder over Prison Break uitzendingen in de USA

Vanaf 1 september is Seizoen 4 in de USA in de lucht. En het begint meteen goed met een dubbele aflevering.
Hier de castfoto van S4.




Seizoen I
Michael Scofiel laat zich opsluiten in de Fox River gevangenis om zijn broer (Lincoln Burrows) te bevrijden.

Seizoen II

De "Fox River 8" valt tijdens de ontsnapping uit elkaar, een aantal sterft door de achtervolging.

Seizoen III
Michael, T- bag, Mahone en Ballick komen in Sona (Panama) in Sona terecht. Lincoln probeert met hulp van Sucre, Michael hieruit te krijgen, maar moet daarbij ook James Whistler vrij krijgen. Hij wordt daarbij onder druk gezet door middel van het ontvoeren van zijn zoon LJ door Suzan.


De volgende karakters zullen in Seizoen 4 weer van de Partij zijn:



Michael Scofield (Wentworth Miller) & Lincoln Burrows (Domenic Purcell)



Brad Ballick (Wade Williams) & Fernando Sucre (Amaury Nolasco)



Suzan b. Anthony (Jodi Lyn O'Keefe) & T-Bag (Robert Knepper)



Alexander Mohone (William Fichter) & James Whistler (Chris Vance)

Nieuwe Personages:




(William Cress) & (James Hiroyuki) & (Michael Rappaport)

En als verrassing is terug gekomen:



UITZENDSCHEMA

Season 4, Episode 1: Scylla
Original Air Date: 1 September 2008

Season 4, Episode 2: Breaking and Entering
Original Air Date: 1 September 2008

Season 4, Episode 3: Shut Down
Original Air Date: 9 September 2008

Season 4, Episode 4: Eagles and Angels
Original Air Date: 16 September 2008

Season 4, Episode 5: Safe and Sound
Original Air Date: 22 September 2008

Season 4, Episode 6: Blow Out
Original Air Date: 29 September 2008

Season 4, Episode 7: Five The Hard Way of Self Preservation
Original Air Date: 6 Oktober 2008

Season 4, Episode 8: The Price
Original Air Date: 20 Oktober 2008

Season 4, Episode 9: Greatness Achieved
Original Air Date: 3 November 2008

Season 4, Episode 10: The Legend
Original Air Date: 10 November 2008

Season 4, Episode 11: Quiet Riot
Original Air Date: 17 November 2008

Season 4, Episode 12: Selfless
Original Air Date: 24 November 2008

Season 4, Episode 13: Deal or No deal
Original Air Date: 1 December 2008

Prison Break [USA] #62 - Voorlopig einde seizoen?
Prison Break [USA] # 63 Seizoen 4 komt dichterbij.
Prison Break [USA] #66 - You'll get your shot!
Prison Break [USA] #67 - it beeps!

iemand die de PI uit de TT kan verwijderen?

[ Bericht 60% gewijzigd door planethugo op 26-11-2008 13:48:33 ]
  woensdag 26 november 2008 @ 12:53:58 #2
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_63533849
Kan iemand hier een extreem grote spoiler neer zetten? Misschien dwingt dat me om weer te kijken.
And all the things you do with it
pi_63533992
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:53 schreef Houtspeer het volgende:
Kan iemand hier een extreem grote spoiler neer zetten? Misschien dwingt dat me om weer te kijken.
Hoe gaat Sarah om met het feit dat Michael een hermafrodiet is?
  woensdag 26 november 2008 @ 13:13:01 #4
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_63534280
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:34 schreef golfer het volgende:
Genoeg stof weer voor een serie 5. nog 7 seizoenen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_63534873
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:51 schreef planethugo het volgende:
en hier verder

waar is de OP te vinden? en kan iemand die PI even veranderen in de titel
ja dat probleem had ik ook al bij deel 67, ik heb toen de oude OP gequote en de afbeelding url's veranderd in img's
namaste
pi_63534906
tijd voor prison break
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_63534930
Seizoen 13 gaat over het ontsnappen uit alcatraz!
pi_63534934
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:33 schreef Dulk het volgende:

[..]

ja dat probleem had ik ook al bij deel 67, ik heb toen de oude OP gequote en de afbeelding url's veranderd in img's
daar was ik ook al aan t denken , was er niet ooit iets van wiki.fok.nl waar dat te allemaal te vinden was...
pi_63534964
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_63535025
Moet de laatste nog zien...
  woensdag 26 november 2008 @ 13:40:10 #11
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63535080
Laat het alsjeblieft ophouden na dit seizoen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63535426
wat een onzin dit. Misschien is Don niet zijn voornaam maar een aanduiding als maffiabaas

die preview ook, hoeveel keer kan je hetzelfde verhaal opnieuw vertellen?
pi_63536038
Zijn jullie het nou eindelijk met me eens?
Facts don't care about your feelings
pi_63536081
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Zijn jullie het nou eindelijk met me eens?
Nee
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_63537036
Ik heb ook de hele aflevering zitten wachten waar het mis zou gaan, en verschillende verdachten hebben de revue gepasseerd, maar dit zag ik dan weer net niet aankomen. Nou ja, toch hij met open ramen en Scylla op de voorbank ging rondrijden begon ik wel een vermoeden te krijgen.

Maak er nog een paar mooie afleveringen van om Self te pakken en brei er dan een eind aan. Dan is het wel weer leuk geweest....
I'm Fucking Brilliant!
  woensdag 26 november 2008 @ 14:58:59 #16
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63537312
T-Bag met zijn geweer!!! "Now what?!"
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_63537484
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Zijn jullie het nou eindelijk met me eens?
Nooit. En je blijft zelf ook kijken, dus je vindt het ook wel leuk.
sig verwijderd door FA
pi_63537553
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:05 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Nooit. En je blijft zelf ook kijken, dus je vindt het ook wel leuk.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik het niet leuk vond schele mongool, ik vind het alleen onrealistisch en voorspelbaar
Facts don't care about your feelings
pi_63537645
Ach, ik blijf wel kijken. Ookal slaat het helemaal nergens meer op, spannend blijft het wel.
pi_63538094
Ik blijf ook kijken. Het slaat nergens op en spannend is het ook niet, maar wel vermakelijk Vooral T-bah blijft een master, dacht bijna dat hij neergeschoten werd door Gretchen maar gelukkig net niet, alleen nu alsnog gearresteerd misschien kan hij vriendjes worden met de Don
Facts don't care about your feelings
pi_63538304
Ik vond deze uitzending toch wel één van de betere van dit seizoen . Ging lekker snel, toch wel wat spanning en een onverwachte gebeurtenis.

Tja, nu Self die Scylla heeft, kan je er weer 10 uitzendingen van maken. Wat ik wel jammer vond: ik wist dat er 22 afleveringen totaal zijn, dus ik wist dat er SOWIESO iets moest gaan geuren om nog 10 uitzendingen te rekken

Jammer....dit wás een mooi einde geweest. Ook een mooi einde van de serie... Hopelijk komt er na dit seizoen geen seizoen meer en sluiten we 4 seizoenen PrisonBreak af met de val van 'The Company'......
Love is in the air!
pi_63540042
Goede TT.
pi_63540619
heel de aflevering dacht ik, oke, dit is wel een "oke" einde. En toen, toen bleek het geen einde te zijn.. en ik weet niet of dat ik nou blij moet zijn of niet
pi_63541159
Nou, ben benieuwd wat ze nu weer met Self gaan doen
pi_63541897
Mooie TT
pi_63542492
Het is een sprookje!
pi_63542541
Waar ik laatst overnadacht: hoe zouden Scofield + Burrows in het echte leven door het leven gaan? Denk dat veel mensen raar staan te kijken als je één van die twee in real live tegen kom...

of nog erger: T-bag
Love is in the air!
pi_63542649
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:35 schreef Landgeld het volgende:
Waar ik laatst overnadacht: hoe zouden Scofield + Burrows in het echte leven door het leven gaan? Denk dat veel mensen raar staan te kijken als je één van die twee in real live tegen kom...

of nog erger: T-bag
Of nóg erger, Self
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_63542835
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:35 schreef Landgeld het volgende:
Waar ik laatst overnadacht: hoe zouden Scofield + Burrows in het echte leven door het leven gaan? Denk dat veel mensen raar staan te kijken als je één van die twee in real live tegen kom...

of nog erger: T-bag
In zo'n interview (met Jensen ) zij die dat de serie in de VS helemaal niet zo populair is en dat mensen hem helemaal niet herkennen op straat
  woensdag 26 november 2008 @ 18:54:09 #30
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63542951
Nu snap ik waarom hij zei tegen dat meisje, we hebben die jap nog nodig
voor de verkoop van scylla
pi_63543077
Dat was geen jap idioot
Facts don't care about your feelings
  woensdag 26 november 2008 @ 19:01:26 #32
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63543092
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat was geen jap idioot
echt wel
pi_63543414
Dus nu zit The Company achter ze aan, de FBI ook nog en zijn ze ook nog gewoon 'wanted' voor de politie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63543592
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

echt wel
Is een chinees mongool
Facts don't care about your feelings
pi_63543744
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:20 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Is een chinees mongool
Is het nu een Chinees of een Mongool?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_63544061
Ik blijf het een domme keuze van Self vinden door Scofield &co niet te helpen magoed.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 26 november 2008 @ 20:13:51 #37
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63545017
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:14 schreef Suijk het volgende:
Dus nu zit The Company achter ze aan, de FBI ook nog en zijn ze ook nog gewoon 'wanted' voor de politie.
Maar een ziekenhuis in lopen is geen probleem
En een kantoor ook niet
pi_63546754


ik kwam deze foto tegen
namaste
  woensdag 26 november 2008 @ 21:23:34 #39
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_63547233
Heerlijke foto.

Damn, slecht einde. Laat het snel afgelopen zijn.
pi_63547453
Pff, nog 10 afleveringen, heb er echt genoeg van. Dit was gewoon te voor de hand liggend

Ik denk dat ik 't wel op internet lees wat er nog gebeurt maar denk niet dat ik 't nog ga uitkijken... Moesten ze 't in twee seizoenen gepropt hebben was't echt een topserie, nu lijkt 't hoe langer hoe meer op een soap helaas...

Maargoed, da's maar mijn mening...
pi_63549572
En toch blijf ik kijken om te zien hoe ze er een eind aan gaan breien
pi_63550831
Is Prison Break Ending?
quote:
Could Fox be shutting the doors on Prison Break—without any plan for future escape?

The Hollywood Reporter says the series might be coming to an end, because word is there might be two more episodes this season, which could be an attempt to wrap up storylines and send Wentworth Miller and Dominic Purcell on their merry way.

So what is the real story? Is Prison Break really on the way out?

We've checked in with the network, the studio and inside sources for exactly where things stand...

Yes, it's true Fox is considering an additional two hours for the current 22-episode season four of Prison Break.

However, according to our sources, the reason for this two-hour boost might not be the doom-and-gloom series cancellation projected by the Reporter.

"Fox was very happy with how the 24 movie turned out and they are interested in us doing something similar," a source who works on the show tells us.

So what exactly is the purpose of that proposed two-hour PB event, and what would it be about? Sources are staying tight-lipped for now, as details are still being hammered out, but I can tell you that these two additional hours would not impact the planned storylines for season four. We should have more news for you on that later this week.

In the meantime, we're told:

* The studio that produces the show is looking into the possibility of making an extra two hours of Prison Break.
* The network has not yet agreed to buy and/or air those two hours, if they are indeed created by the studio.
* The network has already ordered 22 episodes of season four. Episode 12 of that existing 22-episode order airs tonight. The winter finale airs Dec. 22, and then the show will return in the spring to finish out the 22-episode order with a six-episode miniseason.

The ratings for PB have slipped a little with each consecutive season, dropping to about 6.4 million viewers this season. Still, I know many of you remain fans (and will be watching tonight at 9 p.m.). So what do you think? Would you rather see a two-hour event that is simply a bonus to season four, or a series finale?
pi_63551117
Wat is die Don Self een vieze hond zeg! :|
pi_63551920
Godver zeg...vond het een mooi einde zo
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_63552575
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:30 schreef rene90 het volgende:
Godver zeg...vond het een mooi einde zo
Ja iedereen blijkt dat te vinden, ik niet echt. Het is toch ook geen echt eind, niet happy en ook niet kut.. er gebeurt eigenlijk geen flikker behalve dat Scylla naar een andere eigenaar gaat..
pi_63553284
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:58 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Ja iedereen blijkt dat te vinden, ik niet echt. Het is toch ook geen echt eind, niet happy en ook niet kut.. er gebeurt eigenlijk geen flikker behalve dat Scylla naar een andere eigenaar gaat..
Ze deden het natuurlijk om weer op vrije voeten te komen en dat gaat mr Self niet meer regelen.
pi_63555080
het wordt tijd dat het dan maar een ordinaire schiet serie moet gaan worden



nog 10 seizoenen

pi_63555694
eind seizoen 2 een gemiste kans om het te finishen toen Kim dood ging en nu weer..goede ep, maar wel jammer.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63556031
tvp. laatste nog niet gezien.
full stops and exclamation marks
pi_63558410
Nog 3 of 4 afleveringen tot series finale?

Als de aflevering nou eens 10 minuten eerder was gestopt Had het wel mooi gevonden als einde..

The general die zegt : "i dont know what to do"

Eigelijk precies hetzelfde als het einde van seizoen 2... als dat 10 minuten eerder was gestopt was het ook goed geweest
pi_63560608
Net gekeken!!! Wauw, dat einde had ik niet verwacht!!! Ben benieuwd wat ze nu gaan doen....
I ♥ PB
pi_63560985
Het verneukeratieve is gewoon dat elke mogelijke verhaallijn ook daadwerkelijk gerealiseerd kan worden. Bij veel series is het leuk om van tevoren wat uit te vogelen over de koers van de plot, alleen wordt het bij Prison Break over een rigoreuze andere boeg gegooid. Anything goes, en daarom vervalt alle charme van het kijken: het is een en al onvoorspelbaar absurdisme, zeker in de laatste twee seizoenen. En dit pleit natuurlijk tegen de zogenaamde creativiteit van de makers, want het is een peuleschil om continue onvoorspelbare elementen in het spel te gooien. Het is treurniswekkende ellende, gadverdamme.
der Zorn Gottes.
pi_63561530
Wat is scylla nu eigenlijk? een doosje met allemaal informatie?

Als dat zo is, is het toch hopeloos verouderd. Het lijkt toch niet echt dat ze het regelmatig uit die kast halen om te updaten.
En daarnaast als je zoiets maakt, maak je daar toch ook een unieke interface op, die maar op een beperkt aantal computers kan worden gelezen. Het komt nu een beetje over of je dat ding in een willekeurige machine kan stoppen om te bekijken. Dat zou echt te dom zijn!

Of te wel, niemand heeft er iets aan, maar iedereen doet er moeite voor
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_63561561
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:32 schreef Aguirre het volgende:
Het verneukeratieve is gewoon dat elke mogelijke verhaallijn ook daadwerkelijk gerealiseerd kan worden. Bij veel series is het leuk om van tevoren wat uit te vogelen over de koers van de plot, alleen wordt het bij Prison Break over een rigoreuze andere boeg gegooid. Anything goes, en daarom vervalt alle charme van het kijken: het is een en al onvoorspelbaar absurdisme, zeker in de laatste twee seizoenen. En dit pleit natuurlijk tegen de zogenaamde creativiteit van de makers, want het is een peuleschil om continue onvoorspelbare elementen in het spel te gooien. Het is treurniswekkende ellende, gadverdamme.
I agree
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:54 schreef Gremen het volgende:
Wat is scylla nu eigenlijk? een doosje met allemaal informatie?
Ik dacht dat Scylla net zoiets was als de boekhouding van de maffia bijv. is.
Gewoon alle gegevens van het bedrijf en wie voor ze werken.
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:17 schreef miss-scofield het volgende:
Net gekeken!!! Wauw, dat einde had ik niet verwacht!!! Ben benieuwd wat ze nu gaan doen....
Nee natuurlijk had je dat niet verwacht, want het kon net zo goed elk ander personage zijn. Ik had ook niet verwacht dat het Don Self zou zijn, maar ik had wel verwacht dat er zoiets ging gebeuren.

[ Bericht 10% gewijzigd door YoshiBignose op 27-11-2008 12:03:25 ]
Facts don't care about your feelings
pi_63561993
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:54 schreef Gremen het volgende:
Wat is scylla nu eigenlijk? een doosje met allemaal informatie?

Als dat zo is, is het toch hopeloos verouderd. Het lijkt toch niet echt dat ze het regelmatig uit die kast halen om te updaten.
En daarnaast als je zoiets maakt, maak je daar toch ook een unieke interface op, die maar op een beperkt aantal computers kan worden gelezen. Het komt nu een beetje over of je dat ding in een willekeurige machine kan stoppen om te bekijken. Dat zou echt te dom zijn!

Of te wel, niemand heeft er iets aan, maar iedereen doet er moeite voor
Je hebt eerst 6 kaarten nodig voordat je dat ding uberhaupt kan gebruiken en die kaarten zijn in principe heel moeilijk te krijgen. Wat had je dan gewild, dat ze nog 6 afleveringen hadden gewijd aan het fixen van 1 of ander uniek computer die Scylla kan lezen? Je kan ook zoeken naar iets om op te zeiken.
pi_63562077
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:54 schreef Gremen het volgende:
Wat is scylla nu eigenlijk? een doosje met allemaal informatie?

Als dat zo is, is het toch hopeloos verouderd. Het lijkt toch niet echt dat ze het regelmatig uit die kast halen om te updaten.
En daarnaast als je zoiets maakt, maak je daar toch ook een unieke interface op, die maar op een beperkt aantal computers kan worden gelezen. Het komt nu een beetje over of je dat ding in een willekeurige machine kan stoppen om te bekijken. Dat zou echt te dom zijn!

Of te wel, niemand heeft er iets aan, maar iedereen doet er moeite voor
  donderdag 27 november 2008 @ 12:28:25 #57
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63562321
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:54 schreef Gremen het volgende:
Wat is scylla nu eigenlijk? een doosje met allemaal informatie?

Als dat zo is, is het toch hopeloos verouderd. Het lijkt toch niet echt dat ze het regelmatig uit die kast halen om te updaten.
En daarnaast als je zoiets maakt, maak je daar toch ook een unieke interface op, die maar op een beperkt aantal computers kan worden gelezen. Het komt nu een beetje over of je dat ding in een willekeurige machine kan stoppen om te bekijken. Dat zou echt te dom zijn!

Of te wel, niemand heeft er iets aan, maar iedereen doet er moeite voor
Dat noemen ze ook wel informatie decoderen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_63563929
Self komt op t einde vh seizoen natuurlijk vast te zitten waarna het PB-A-Team ze moet gaan uitbreken, voila seizoen 5
pi_63564339
ja, of dan blijkt Michaels aandoening te zijn geinjecteerd door the company en de enige persoon die de locatie van het tegengif weet is die ouwe kale baas van the company die ondertussen toch opgepakt is omdat don scylla per ongeluk in het dashboardkastje van de huurauto had laten liggen en ontdekt is. Seizoen 5: die ouwe uitbreken om michaels leven te redden.

pi_63564509
owja er moet natuurlijk wel iemand zich bij de groep aansluiten die daarvoor de grootste vijand van ze was. Dus de generaal gaat samen met scofield iets bedenken en diens dochter gaat met sarah op pad en worden hartsvriendinnen
pi_63564877
dude, ze gaan bier drinken, want dat vinden ze chill..
pi_63565125
Zo makkelijk is het overigens niet om 3 seizoenen te plakken aan een serie als Prison break. Je kan ze niet 4x laten ontsnappen, maar zoals de laatste 2 afleveringen zou ik het ook nog wel kunnen.

Het was trouwens ook wel erg easy om zeg maar lege sleutels te krijgen, waarop ze die gekopieerde cards konden zetten. Maar zo'n product als scylla is natuurlijk standaard.
pi_63566950
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef Palomar het volgende:
ja, of dan blijkt Michaels aandoening te zijn geinjecteerd door the company en de enige persoon die de locatie van het tegengif weet is die ouwe kale baas van the company die ondertussen toch opgepakt is omdat don scylla per ongeluk in het dashboardkastje van de huurauto had laten liggen en ontdekt is. Seizoen 5: die ouwe uitbreken om michaels leven te redden.


Kap eens met dat domme geleuter gast.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator donderdag 27 november 2008 @ 15:52:15 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63568002
Erg slordig en ongeloofwaardig uitgewerkt. Alle charme is er af.
Het verval van de serie wordt belichaamd door Wentworth Miller met z'n dikke kop en pens.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_63568415
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:52 schreef Gert het volgende:
Erg slordig en ongeloofwaardig uitgewerkt. Alle charme is er af.
Het verval van de serie wordt belichaamd door Wentworth Miller met z'n dikke kop en pens.
Facts don't care about your feelings
pi_63569113
Geloofwaardigheid is gereduceerd tot nul inderdaad, het enige wat er voor zorgt dat de serie spannend blijft, is om te bedenken wat de makers nu weer voor uitweg hebben gevonden voor een volgende aflevering..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_63570240
Volgens een berichtje op EZTV komt er misschien een film van Prison Break, leuk
pi_63570480
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:12 schreef Zapper het volgende:

[..]

Kap eens met dat domme geleuter gast.
bewijs maar dat het niet zo gaat lopen
pi_63571433
Wel knap dat Scofield zijn kutgrapje al had voorbereid door het boek vooraf te kopen wat hij in zijn rugzak liet zitten ipv Scylla trouwens
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63571575
Whine whine whineeee

PB


  donderdag 27 november 2008 @ 19:33:01 #71
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63573479
quote:
Op donderdag 27 november 2008 18:15 schreef Tim86 het volgende:
Wel knap dat Scofield zijn kutgrapje al had voorbereid door het boek vooraf te kopen wat hij in zijn rugzak liet zitten ipv Scylla trouwens
daarna is die zelf 10x harde gepownt
  User die overal opduikt 2022 donderdag 27 november 2008 @ 22:37:38 #72
186611 Haags
pi_63580388
Ik had er ook genoegen mee genomen als dit het einde was van prison break. Je weet alleen dat een seizoen in principe geen 12 afleveringen is, met uitzondering van seizoen 3 maar dat kwam dan weer door die staking. Was die staking er niet geweest dan had het nu allemaal heel anders geweest!
Zonder wrijving geen glans
pi_63582153
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had er ook genoegen mee genomen als dit het einde was van prison break. Je weet alleen dat een seizoen in principe geen 12 afleveringen is, met uitzondering van seizoen 3 maar dat kwam dan weer door die staking. Was die staking er niet geweest dan had het nu allemaal heel anders geweest!
Ik had ook graag gezien dat dit de laatste aflevering was geweest was een goed einde geweest misschien nog een aflevering met het einde van the company e.d.

Jammer dat ze er nu weer een andere wending aan proberen te geven ik hoop dat dit in ieder geval het laatste seizoen is, het is allemaal wel leuk geweest begint een beetje langdradig te worden
Brabantse nuchterheid...
pi_63583521
het leek ook wel even de laatste aflevering te zijn (als je niet beter weet), toen ze zo heel vredig dat scylla-ding overhandigden, waarna ieder zn eigen weg zou gaan. Maar liep uiteindelijk toch iets anders ben toch wel benieuwd hoe ze die scylla nu weer te pakken gaan krijgen. Hopelijk gaan ze weer naar een andere locatie.
pi_63584823
Debiele aflevering zeg....

Gretchen met mitrailleur

Trishanne
pi_63598748
Het enige geloofwaardige zou nu zijn dat Sco en the gang nu overgaat op een een massale killing-spree om teh zever te stoppen.
Again, imo.
pi_63606581
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:04 schreef Duizendpootje het volgende:
Wat is die Don Self een vieze hond zeg! :|
Ik vind Don Self slecht gecast blijven. Ondanks dat het een boef blijkt te zijn.
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:52:00 #79
184465 Migue
Sensuele man
pi_63607018
Wat een kansloze plotwending. Het was ook van gruwelijk ver aan te zien komen dat dit ging gebeuren dat het niet eens schokkend meer is.
Het mag nu wel een keer voorbij zijn
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:11:05 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63611383
Deze week even alle 12 aflveringen gekeken (had eerder nog geen zin om te kijken) en mên, wat matig.
Huilen dan.
pi_63613803
Wat een kansloze aflevering

Hoe kon Sarah de vrouwenWC van buiten op slot doen?
Waarom keek die company-dude niet even in de rugzak?
Waarom keek Scofiel niet even in het zakje?
Waarom stuurde the company ook niet 1 mannetje achter Sucre en Mahone aan?
Met 1 telefoontje over een rugzak komt ineens binnen een minuut een heel leger
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_63613944
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 02:35 schreef MaxC het volgende:
Wat een kansloze aflevering

Hoe kon Sarah de vrouwenWC van buiten op slot doen?
Waarom keek die company-dude niet even in de rugzak?
Waarom keek Scofiel niet even in het zakje?
Waarom stuurde the company ook niet 1 mannetje achter Sucre en Mahone aan?
Met 1 telefoontje over een rugzak komt ineens binnen een minuut een heel leger
de term "Prison Break toevalligheid" was weer vaak op zijn plaats ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63615049
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 02:35 schreef MaxC het volgende:
Wat een kansloze aflevering

Hoe kon Sarah de vrouwenWC van buiten op slot doen?
Zij betaalde toch toen ze naar buiten liep die ene man in het restaurant? Ik denk dat ze van hem een sleutel had gekregen.
pi_63615214
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 09:30 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Zij betaalde toch toen ze naar buiten liep die ene man in het restaurant? Ik denk dat ze van hem een sleutel had gekregen.
Wel heel ver gezocht, het leek alsof ze de toiletdeur gewoon op slot deed. Die man werd betaald voor het morsen van het eten / drinken.
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:11 schreef Isdatzo het volgende:
Deze week even alle 12 aflveringen gekeken (had eerder nog geen zin om te kijken) en mên, wat matig.
Bij seizoen 1 en 2 keek ik er heel veel achter elkaar, het was toen echt verslavend. Maar nu
Facts don't care about your feelings
pi_63619811
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 09:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wel heel ver gezocht, het leek alsof ze de toiletdeur gewoon op slot deed. Die man werd betaald voor het morsen van het eten / drinken.
Oja, dat is natuurlijk ook zo.
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:07:39 #86
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63620715
Het is weer leuk, maar dit moet echt wel het laatste seizoen zijn.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63622996
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 09:30 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Zij betaalde toch toen ze naar buiten liep die ene man in het restaurant? Ik denk dat ze van hem een sleutel had gekregen.
Sara had die ober betaald omdat hij de soep over Lisa's schoot gooide. Sara zat dus al te wachten op de wc omdat ze wist dat Lisa zou komen om haar rok schoon te maken. Lisa deed zelf de deur op slot.. Volgens mij ging het zo!
pi_63623249
Ja maar hoe kwam Sarah dan buiten terwijl de deur even later op slot zat toen die dudes binnenkwamen?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:56:51 #89
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_63623397
Tenenkrommend Hier zou je als tv-maker toch niet mee weg moeten kunnen komen? Is er in het hele seizoen 1 reden geweest om aan te nemen dat Don 'slecht' was? Zo sloop je het hele verrassingselement uit zo'n plotwending.
En hoe wist Sarah dat er verder niemand op de wc zat?
Company die zelf niet kan bedenken dat Michal Scylla misschien wel af heeft gegeven in de auto.
Enzovoorts... Pijnlijk, ik stel een algehele Prison Break-boycot voor
pi_63629591
Tja, ik heb het al vaker aangekaart, maar werd voor gek verklaard en uitgescholden. Ben blij dat nu wat meer mensen inzien wat een regelrechte crap dit is.
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:26:06 #91
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63630216
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:48 schreef MaxC het volgende:
Ja maar hoe kwam Sarah dan buiten terwijl de deur even later op slot zat toen die dudes binnenkwamen?
Je kijkt naar een serie waar men door een betonnen muur heen gaat. Denk je dat ze dan niet in staat zijn om een toiletdeur van buitenaf op slot te doen?
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:56 schreef ralfseltje het volgende:
Enzovoorts... Pijnlijk, ik stel een algehele Prison Break-boycot voor
Ik stel voor dat je de serie niet meer downloadt en niet meer komt kankeren in dit topic.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_63631007
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja, ik heb het al vaker aangekaart, maar werd voor gek verklaard en uitgescholden. Ben blij dat nu wat meer mensen inzien wat een regelrechte crap dit is.
Toch grappig dat je iedere week blijft terugkomen hier én iedere week die afleveringen blijft downloaden..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_63631352
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:54 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Toch grappig dat je iedere week blijft terugkomen hier én iedere week die afleveringen blijft downloaden..
Ja ik heb tot nu toe elke aflevering gevolgd dus ik kan nu niet zomaar gaan stoppen he
Facts don't care about your feelings
  zondag 30 november 2008 @ 11:51:02 #94
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_63640407
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar de alias van Gretchen, Susan B. Anthony komt van een bekende amerikaanse voorvechtster van rechten voor vrouwen in de US. Lijkt me geen toeval.

http://en.wikipedia.org/wiki/Susan_B._Anthony

(ik zat eigenlijk te zoeken naar nudepics van Gretchen en kwam dit tegen )
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 30 november 2008 @ 11:54:52 #95
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_63640472
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:40 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind Don Self slecht gecast blijven. Ondanks dat het een boef blijkt te zijn.
Ik heb deze acteur een beetje gevolgd en ken hem van de comedy serie The War At Home.
Hierin is ie echt erg lachen en is ie veel meer op zijn plek. Ik heb nog een andere film met hem gezien, maar hij blijft toch steeds heel erg hetzelfde. Eensch dus
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 30 november 2008 @ 11:56:59 #96
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_63640494
En het einde is natuurlijk afgeraffeld en je merkt dat ze zelf ook nog niet weten of ze verder gaan of niet met de serie.
Trouwens, ik bedacht bij de laatste ep dat ik eigenlijk gewoon wel wat sex miste in de serie. Ik bedoel Sco en Sarah in een love-scene maakt de serie echt niet minder goed of zo
!!! Go 49-ers !!!
pi_63640601
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:40 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind Don Self slecht gecast blijven. Ondanks dat het een boef blijkt te zijn.
Ja, ik ook. Ik ken hem vooral van Boston Public.
full stops and exclamation marks
pi_63641545
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
(ik zat eigenlijk te zoeken naar nudepics van Gretchen en kwam dit tegen )
pi_63642422
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik heb deze acteur een beetje gevolgd en ken hem van de comedy serie The War At Home.
Hierin is ie echt erg lachen en is ie veel meer op zijn plek. Ik heb nog een andere film met hem gezien, maar hij blijft toch steeds heel erg hetzelfde. Eensch dus
Ik ken 'm alleen van My name is Earl... hij heeft echt een comedyhoofd.
pi_63642871
Het zal misschien geen slechte acteur zijn dan, maar dat hij totaal niet overtuigend over komt heeft een groot aandeel dat de laatste eps achteraf zo tegenvielen. Self moet of zo'n ouder verstandig type zijn of een stoerder type. Nu lijkt hij meer zo'n trainee.

Maar ben toch wel benieuwd naar de volgende ep. Het kan echt alle kanten op gaan en zolang het gratis is en ik de tijd heb ben ik niet zo selectief.
pi_63644464
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 02:35 schreef MaxC het volgende:
Wat een kansloze aflevering

Hoe kon Sarah de vrouwenWC van buiten op slot doen?

Je kan natuurlijk niet de deur op slot doen en er dan uitklimmen.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_63644489
quote:
Op zondag 30 november 2008 15:11 schreef kalinho het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk niet de deur op slot doen en er dan uitklimmen.
Het ging om de voorste deur..niet van een wc-hokje wijsneus.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63645693
Die Don self doet me zo denken aan het vriendje van Phoebe. Toen was die politieagent. kan me niet voorstelllen dat hij nu een serieuze rol heeft. voor de rest. Wenthworth miller go on a diet. TV maak ej 5kg dikker
  zondag 30 november 2008 @ 18:47:54 #104
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_63648962
Oh men, is dat Scylla jatten eindelijk afgelopen, krijg je zoiets. Ik vraag me af wat nu weer de nieuwe verhaallijn moet zijn en of dat nog wel gaat werken...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 30 november 2008 @ 20:10:26 #105
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_63650688
Ook al vind ik het een vreselijke wending om Self uit het niets ineens een überboef te maken, ik ben wel benieuwd hoe het nu morgenavond / dinsdagochtend verder gaat. Heel die scène waar het neppen van Scofield en co. duidelijk werd werkte erg vermoeiend aangezien we nu al die weken eigenlijk voor niets hebben gekeken...
Als de verhaallijn van Scofield met zijn tumor er niet bij was gekomen waren de afgelopen paar afleveringen denk ik wel wat draaglijker geweest, nu word je om de vijf minuten er weer aan herinnerd dat het van levensbelang is dat alles goed gaat, omdat hij anders dood neervalt

Maar goed, zoals ik schreef ben ik erg benieuwd hoe ze de cliffhanger van vorige week gaan oppakken
pi_63654356
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:32 schreef Aguirre het volgende:
Het verneukeratieve is gewoon dat elke mogelijke verhaallijn ook daadwerkelijk gerealiseerd kan worden. Bij veel series is het leuk om van tevoren wat uit te vogelen over de koers van de plot, alleen wordt het bij Prison Break over een rigoreuze andere boeg gegooid. Anything goes, en daarom vervalt alle charme van het kijken: het is een en al onvoorspelbaar absurdisme, zeker in de laatste twee seizoenen. En dit pleit natuurlijk tegen de zogenaamde creativiteit van de makers, want het is een peuleschil om continue onvoorspelbare elementen in het spel te gooien. Het is treurniswekkende ellende, gadverdamme.
so how's your evening so far?
  maandag 1 december 2008 @ 10:08:49 #107
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_63661828
Heerlijke serie weer
  maandag 1 december 2008 @ 10:48:33 #108
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_63662690
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:51 schreef RobertoCarlos het volgende:


(ik zat eigenlijk te zoeken naar nudepics van Gretchen en kwam dit tegen )
Whehehe...
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  maandag 1 december 2008 @ 11:36:38 #109
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_63663832
Er zijn wat posts verdwenen, vooral het gezeik om het gezeik (+ reacties daarop).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_63667719
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:11 schreef Ici-Paris het volgende:
Die Don self doet me zo denken aan het vriendje van Phoebe. Toen was die politieagent. kan me niet voorstelllen dat hij nu een serieuze rol heeft. voor de rest. Wenthworth miller go on a diet. TV maak ej 5kg dikker
Dat was em ook

Morgen weer 2 eps
O+ BlaBlub O+
pi_63668125
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef neggix het volgende:

[..]

Dat was em ook

Morgen weer 2 eps
2?
  Redactie Frontpage maandag 1 december 2008 @ 14:53:39 #112
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_63668593
Volgens de Fox site maar 1?
  maandag 1 december 2008 @ 17:02:10 #113
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_63672456
Weer?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  maandag 1 december 2008 @ 20:25:48 #114
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_63677577
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn wat posts verdwenen, vooral het gezeik om het gezeik (+ reacties daarop).
Hulde!
  maandag 1 december 2008 @ 20:27:40 #115
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63677628
Wiki zegt dat er maar 1 komt en ik geloof wiki altijd
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63679238
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Hulde!
  maandag 1 december 2008 @ 21:54:42 #117
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_63680718
Dan is er gelukkig toch gehoor gegeven aan mijn verzoek om meer te modden hier.

Nog even wachten en dan morgenavond weer kijken!
Ook al is het nu allemaal minder, toch blijf je kijken. Dat is nu eenmaal zo als je die series kijkt. Hetzelfde bij een 24 etc!
pi_63681153
Ja, ook wel goed dat die subtitles zo snel online komen, meestal zijn die er al dinsdagavond. Kijkt toch net even wat makkelijk.

Is morgen nou een dubbele episode of niet? Lijkt me sterk, ze mogen al blij ze dat ze dit nog een paar weken kunnen rekken
Facts don't care about your feelings
pi_63681312
Ik zie op tv.com ook maar 1 jah

Hier 2 http://www.pogdesign.co.uk/cat/
O+ BlaBlub O+
pi_63682248
We zien het zo
Facts don't care about your feelings
  maandag 1 december 2008 @ 22:55:25 #121
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_63683101
Ik trek hem meestal binnen via Torrents en die staat er 'altijd' om 03.30u pas op, loop ik hiermee achter de feiten aan ofzo, gezien je opmerking?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_63683522
Nee, ik heb em ook meestal om 3 uur aangezien ie dan ook pas net af is in amerika.....
O+ BlaBlub O+
pi_63686143
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef SnuggLe het volgende:
Dan is er gelukkig toch gehoor gegeven aan mijn verzoek om meer te modden hier.
so how's your evening so far?
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:05:01 #124
236046 NotYou
tigerblood
pi_63688546
"Come and get it!"
Je suis Charlie Sheen
pi_63688601
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik trek hem meestal binnen via Torrents en die staat er 'altijd' om 03.30u pas op, loop ik hiermee achter de feiten aan ofzo, gezien je opmerking?
Een paar uurtjes noem ik "zo". Ik download ze altijd pas dinsdagavond als ik thuis ben en dan direct met ondertiteling.
Facts don't care about your feelings
pi_63690142
Linc, wat een aap is het toch
Altijd maar slaan, boos en dom doen, zo'n beetje het irritantste karakter van dit seizoen.

Voor de rest heeft Aguirre het heel duidelijk verwoord. Het is droevig gesteld zo
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:13:44 #127
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_63691211
- It's Madness!
* Madness?
*This Is Prison Break!!!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:15:33 #128
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63691250
Genieten is het weer

Lekker spannend, ze springen van de hak op de tak
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63694153
Fucking vette aflevering weer!
pi_63694175
leuke ep! alleen het was vanaf het begin al duidelijk dat er een stukje van silla of hoe dat ding ook heet miste!
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:29:05 #131
97934 ASroma
Flamboyant
pi_63694378
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:05 schreef NotYou het volgende:
"Come and get it!"
wat een uitstraling heeft ie toch!

pi_63694393
Iedereen is corrupt!

Het valt nog mee dat Mahone niet ineens als handlanger van Self te voor schijn kwam.
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:35:36 #133
97934 ASroma
Flamboyant
pi_63694541
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:29 schreef Rnnz het volgende:
Iedereen is corrupt!

Het valt nog mee dat Mahone niet ineens als handlanger van Self te voor schijn kwam.
nah goed hij is nu ook (verdwenen) dus who knows
pi_63694638
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:20 schreef Stienn het volgende:
leuke ep! alleen het was vanaf het begin al duidelijk dat er een stukje van silla of hoe dat ding ook heet miste!
Opzich wel slecht dat je dat nog niet goed kunt spellen na een seizoen lang gezeur daarover
pi_63695672
Wat is trouwens de bedoeling van T-Bag's personage? Hij speelt nu ineens aan de zijde van Self omdat hij gelooft dat hij een deel van de opbrengst van Scylla krijgt om vervolgens weer kei hard genaaid te worden door Self?

pi_63695849
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:18 schreef Rnnz het volgende:
Wat is trouwens de bedoeling van T-Bag's personage? Hij speelt nu ineens aan de zijde van Self omdat hij gelooft dat hij een deel van de opbrengst van Scylla krijgt om vervolgens weer kei hard genaaid te worden door Self?

Ik snap ook niet dat ie em niet gewoon peert ofzo. Houdt ie Gretchen ook nog eens te vriend.

Wel een onwijs vette aflevering weer hoor
pi_63696343
Gelukkig niet ergens in de bak beland, dat zou te suf zijn geweest.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63697456
t ziet er toch niet uit als self een pistool op iemand richt, hij kan z'n arm nieteens fatsoenlijk strekken
pi_63697583
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:05 schreef NotYou het volgende:
"Come and get it!"
Dat zei die stoer. Vind het wel weer spannend al blijft het maar doorgaan en doooorgaan
pi_63698302
Michael . Hij is echt ubergeniaal.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:24:52 #141
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_63698957
Ik ga nu kijken reactie volgt later
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_63700501
Vind lincoln laatste tijd ook een beetje nep uit de hoek komen men
Verder wel toffe ep

Enneuh, ik kan er geen 2 downloaden hoor?
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:23:10 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63700737
Leuke aflevering weer. Come and get it, pal.
En om Paul Verhoeven's filmtekst even te citeren: "Houdt het dan nooit op?"
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_63701728
Waar is Mahone?
pi_63702042
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef Asgard het volgende:
Waar is Mahone?
weg
pi_63702144
Ohja duh , het chipje had Michael er even uitgehaald natuurlijk!
pi_63702482
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef Asgard het volgende:
Waar is Mahone?
gevonden

<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_63702910
Ik vond dit stukje briljant:

Gretchen: "What?"
Zus van Gretchen: "Sis...it's Emily. She's been in an accident..."
Gretchen: "I want you to tell whoever's got that gun pointed at you to grow a set and get on the phone."

Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_63703995
Waarom lieten ze die senator eigenlijk gaan?
Zou toch wel handig zijn om zo iemand gevangen te houden? Of tenminste een paar goede vuisten op zn oog
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:41:19 #150
184465 Migue
Sensuele man
pi_63704571
Dit is toch niet te geloven ook he, hoe lang denken ze dit nog vol te blijven houden? Ik denk dat als de midseasoncliffhanger weer zo onorigineel is ik maar af ga haken, want dit is echt te belachelijk voor woorden
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 2 december 2008 @ 19:58:59 #151
186611 Haags
pi_63705181
Denk dat Mahone contact gaat zoeken met die bruine vrouw (naam vergeten) waarmee hij samenwerkte bij de FBI in seizoen 2.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:22:12 #152
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63706173
Ik vond 'm briljant!, wat een heerlijke serie blijft het toch
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:23:02 #153
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63706211
Ik vind de serie per aflevering aftakelen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:24:12 #154
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_63706270
Elke dinsdagochtend is het weer genieten, hoe nep het ook is

Dingen zoals Sucre die een pistool uit de bank vist, het schaamteloos doden van iemand, het brengt altijd een glimlach op m' gezicht
Op elke fokker past een bril.
pi_63708373
40 minuten voorbij en nog geen steek verder, prachtig.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63708625
Wat was dat in godsnaam voor chipje en waarom kan dat er uberhaupt af worden gehaald? Zo kun je elke keer wel wat bedenken om het verhaal te rekken...

Ook erger ik me steeds meer aan die Lincoln met zn lompe rambo-gedrag.
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:05:30 #157
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63709671
Hele hele saaie aflevering, Volgens mij heb ik echt te veel 24 gekeken de afgelopen weken. Het is zo mietjes achtig die serie.

Waarom niet gewoon die senator doodschieten, het viel me mee dat die ander was vermoord, althans neergeschoten
pi_63709770
Come and get it

  dinsdag 2 december 2008 @ 22:16:56 #159
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_63710101
ahhhhhhh wat romantisch! sarah & michael zijn weer samen daar wacht ik al op sinds seizoen 2
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:20:27 #160
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_63710260
Ik vraag me daadwerkelijk soms af of ik naar een comedy serie kijk...
pi_63711078
Self en gretchen deden het ook heel slim, gewoon zo van: hej wil je dit kopen, neem t maar even mee om te testen, je schiet ons toch niet dood maar betaalt ons natuurlijk als je het wil hebben
pi_63711251
Die Lincoln is ook één bonk agressie Gelijk ook die gast doodschieten, lol, wat een figuur

Verder, tja, een aflevering zoals zovelen. Deze keer gebeurde er wel het één en ander, maar ik hoop toch echt dat het na dit seizoen stopt
Love is in the air!
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:51:36 #163
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_63711426
Dat hij dat stukje van Scylla afpeuterde was vorige aflevering al te zien, lijkt me ook niet meer dan logisch dat je zoiets doet..

Dat je het dan echter in de WC verstopt en tegen niemand verteld is dan weer iets anders..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_63712300
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:41 schreef planethugo het volgende:
Self en gretchen deden het ook heel slim, gewoon zo van: hej wil je dit kopen, neem t maar even mee om te testen, je schiet ons toch niet dood maar betaalt ons natuurlijk als je het wil hebben
idd Globaal zit de serie leuk in elkaar, maar dat soort details. Als je bijv. naar 24 (serie) kijkt, zie je dat dat veel beter is uitgewerkt en professioneler is. Bij Prisonbreak is dat wat amateuristisch/McGaver achtig...
Love is in the air!
pi_63713895
Ik vond het begin van deze ep helemaal niks. Daarna werd het iets beter, maar we zijn geen steek verder. Stiekem hoopte ik dat Scofield al op het begin doodging.
T-bag kon Self zo doodschieten en Scylla pakken.

Ik twijfel nog over volgende week. Ben het eigenlijk en beetje beu, vooral dat gezeik rond Scylla en Michael met zijn tumor.
pi_63714364
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:35 schreef Purky het volgende:

[..]

Dat zei die stoer.
Het had imo wel wat weg van Southpark's Randy Marsh.
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:01 schreef Nashje het volgende:
Michael . Hij is echt ubergeniaal.
Geniaal lijkt mij een groot understatement. De man is een levend wonder; 't ene moment doodziek, gedrogeerd, genoodzaakt opwinding/inspanning te mijden, het volgende moment onder meer stress dan veel mensen in hun gehele leven zullen meemaken en ogenschijnlijk gemakkelijk in staat door en door getrainede agenten fysiek te snel af te zijn.
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dat je het dan echter in de WC verstopt en tegen niemand verteld is dan weer iets anders.. typisch (post-season 1) Prison Break.
Dit alles ten spijt is er tenminste één personage dat michael te slim af is...




De don!

Maar voor boeven van dit kaliber zouden dan ook zelfs die clown en die acrobaat geen partij zijn.


De Don's toekomstige baby mama.

De Don's rechterhand.

En ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat dit onheilspellende genootschap versterking zal krijgen, de komende paar episodes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
pi_63714488
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:48 schreef WeebI het volgende:
Ik vond dit stukje briljant:

Gretchen: "What?"
Zus van Gretchen: "Sis...it's Emily. She's been in an accident..."
Gretchen: "I want you to tell whoever's got that gun pointed at you to grow a set and get on the phone."

Ja, ik ook .
sig verwijderd door FA
  woensdag 3 december 2008 @ 01:04:41 #168
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63715084
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:15 schreef Landgeld het volgende:

[..]

idd Globaal zit de serie leuk in elkaar, maar dat soort details. Als je bijv. naar 24 (serie) kijkt, zie je dat dat veel beter is uitgewerkt en professioneler is. Bij Prisonbreak is dat wat amateuristisch/McGaver achtig...
Vind 24 een beetje een slecht voorbeeld, maar ik snap je punt. Als je een perfecte serie wilt zien moet je Dexter kijken.
2000 light years from home
pi_63718174
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
40 minuten voorbij en nog geen steek verder, prachtig.
Precies wat ik eigenlijk ook dacht. Wat is er nou gebeurd deze episode?
Facts don't care about your feelings
pi_63722117
Wat er gebeurd is? Check al die acties? Kijk wie er dood is, kijk naar de kopers? Kijk wie achter nu wie aan moet.

Genoeg gebeurd wat mij betreft
pi_63729849
quote:
Op woensdag 3 december 2008 01:04 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vind 24 een beetje een slecht voorbeeld, maar ik snap je punt. Als je een perfecte serie wilt zien moet je Dexter kijken.
Ik ken dexter verder, maar de seizoenen van 24 vind ik wel beter dan Prison Break behalve seizoen 1.
En daar zit het hem ook in, seizoen 1 as een goed idee en daar is en serie van gemaakt. Daarna moesten ze een verhaal verzinnen rond dezelfde personages voor de overige seizoenen. Dat is veel makkelijker bij 24, een anti terrorisme unit blijft toch werk houden, je hoeft eigenlijk alleen een nieuwe terroristische actie te bedenken.
pi_63729867
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:35 schreef ASroma het volgende:

[..]

nah goed hij is nu ook (verdwenen) dus who knows
wedden dat ie ineens opduikt
pi_63729993
Ik vond deze aflevering iets teveel twisters bevatten. wordt nu wel spannender omdat self achter dat ontbrekende stukje sylla aan moet.
Als ik Gretchen zie, wil ik haar altijd hard vanachter nemen, weet ook niet waarom dat is.
pi_63730227
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wedden dat ie ineens opduikt
hij al zelf wel achter Scylla aangaan. Hij kent toch wt mensen van de FBI
Love is in the air!
pi_63730563
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat Mahone contact gaat zoeken met die bruine vrouw (naam vergeten) waarmee hij samenwerkte bij de FBI in seizoen 2.
Idd, Lang will be back.
  woensdag 3 december 2008 @ 20:24:47 #176
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63734962
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:38 schreef YoshiBignose het volgende:

Precies wat ik eigenlijk ook dacht. Wat is er nou gebeurd deze episode?
Anderen beschuldigen van zwakzinnigheid maar nu niet doorhebben wat er wel niet allemaal gebeurd is deze aflevering?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_63735309
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:24 schreef Zapper het volgende:

[..]

Anderen beschuldigen van zwakzinnigheid maar nu niet doorhebben wat er wel niet allemaal gebeurd is deze aflevering?
Daar komen ze direct alweer met hun opmerkingen hoor hoe lang heb je daar over nagedacht.

Alleen de laatste minuut gebeurde er nog wat in de aflevering, rest was een beetje tijd vullen.
Facts don't care about your feelings
pi_63740167
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:39 schreef THEFXR het volgende:
Ik vond deze aflevering iets teveel twisters bevatten. wordt nu wel spannender omdat self achter dat ontbrekende stukje sylla aan moet.
Als ik Gretchen zie, wil ik haar altijd hard vanachter nemen, weet ook niet waarom dat is.



Je suis Charlie Sheen
pi_63746721
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Daar komen ze direct alweer met hun opmerkingen hoor hoe lang heb je daar over nagedacht.
Ahhhh koessie koessjiee

Ik vond het een leuke aflevering waar genoeg in gebeurde ..
pi_63747818
Ik vind het zo absurd dat ze steeds zeggen 'ja, onze foto's zijn nog niet vrijgegeven door instantie x of y, dus we kunnen nog even rustig over straat lopen'. Heel Amerika herkende zogenaamd alle gevangenen na hun ontsnapping vanuit Prison Break (en Sona) en nu, pak 'm beet een jaar later, zouden ze reeds uit het collectieve geheugen zijn verdwenen? (zzz.)
der Zorn Gottes.
pi_63748486
quote:
Op woensdag 3 december 2008 01:04 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vind 24 een beetje een slecht voorbeeld, maar ik snap je punt. Als je een perfecte serie wilt zien moet je Dexter kijken.
Dexter is idd geweldig, alleen vind ik seizoen 2 alweer een stuk minder, net een soapserie af en toe .

@ Landgeld

Wie of wat is in godsnaam "amateuristisch/McGaver achtig..."
pi_63748534
Maar hoe zit het nou zowiezo met hun wanted level ? Worden ze nog steeds ergens voor gezocht of gaat het nu nog alleen om The Company ?
  donderdag 4 december 2008 @ 13:23:41 #183
184465 Migue
Sensuele man
pi_63753387
Lincoln Rambo wordt al sinds het einde van seizoen 2 niet meer gezocht door die rechtszaak met Sarah en die knakker die daarna in dat busje vermoord(?) werd. De rest wordt nog steeds gezocht, vooral T-Bag die de godganse dag door tientallen mensen gezien werd
pi_63753713
Wat een leuke aflevering weer, het begint zo langzamerhand toch meer de komedie kant op te gaan
pi_63754021
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:23 schreef Migue het volgende:
Lincoln Rambo wordt al sinds het einde van seizoen 2 niet meer gezocht door die rechtszaak met Sarah en die knakker die daarna in dat busje vermoord(?) werd. De rest wordt nog steeds gezocht, vooral T-Bag die de godganse dag door tientallen mensen gezien werd
Ik vroeg me laatst af waar voor Bellick veroordeelt is, want die is pas opgepakt in Panama en in de VS volgns mij niet, maar kan het me niet goed meer herrineren.
pi_63754138
Bellick werd in seizoen 2 toch ontslagen als bewaker en daarna diverse overtredingen begaan in een zoektocht naar de club, nu zwemt ie tussen de visjes
pi_63755048
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:49 schreef Flugel83 het volgende:
Bellick werd in seizoen 2 toch ontslagen als bewaker en daarna diverse overtredingen begaan in een zoektocht naar de club, nu zwemt ie tussen de visjes
Dat herrinner ik me nog, maar hij is niet veroordeelt ofzo in Amerika. Is zonder proces ofzo in de bak gezet in Panama. Ik vroeg me alleen af waarom Bellick mee Scylla ging zoeken. Hij ging toen achter die 5 miljoen aan, maar die is nu weg dus daar konden ze hem niet op pakken.
Maar als hij ontslagen is, is hij natuurlijk al strafbaar als hij een geweer op iemand richt.
  donderdag 4 december 2008 @ 14:36:28 #188
184465 Migue
Sensuele man
pi_63755531
Dankzij Mahone is Bellick weer vrijgelaten in S02. Bellick had geen motief om te helpen met het vinden van Scylla. En om nou te zeggen dat Bellick een loyale man is... Gewoon weer zoiets wat totaal niet logisch is in Prison Break, en daar stikt S04 van, onlogische momenten
pi_63757270
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:20 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Dat herrinner ik me nog, maar hij is niet veroordeelt ofzo in Amerika. Is zonder proces ofzo in de bak gezet in Panama. Ik vroeg me alleen af waarom Bellick mee Scylla ging zoeken. Hij ging toen achter die 5 miljoen aan, maar die is nu weg dus daar konden ze hem niet op pakken.
Maar als hij ontslagen is, is hij natuurlijk al strafbaar als hij een geweer op iemand richt.
Bellick werd toch in 1e instantie verantwoordelijk gehouden voor die "moord" in Mexico op de vriendin(?) van Sucre? Toen peerde iedereen em en bleef hij achter en toen kwam de Mexicaanse politie.
Ofniet?:P
pi_63758789
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:40 schreef lighted het volgende:

[..]

Bellick werd toch in 1e instantie verantwoordelijk gehouden voor die "moord" in Mexico op de vriendin(?) van Sucre? Toen peerde iedereen em en bleef hij achter en toen kwam de Mexicaanse politie.
Ofniet?:P
Nee

Voor de moord op die maat van hem, die andere CO. Tbag had hem vermoord maar opeens werd Bellick zomaar vastgezet
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_63759161
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:34 schreef kalinho het volgende:

[..]

Nee

Voor de moord op die maat van hem, die andere CO. Tbag had hem vermoord maar opeens werd Bellick zomaar vastgezet
Inderdaad en het mooie was toen dat het bewijs dat hij onschuldig was voor het oprapen lag
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_63759252
Eigenlijk is er ook best veel gemoord in PB ..
  donderdag 4 december 2008 @ 20:38:44 #193
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_63764864
Vond deze eigenlijk toch wel weer leuk. Oke, we zijn geen steek verder, maar wel een aantal aardige plotwendingen. Ze zijn nu helemala vrij waarschijnlijk, maar willen gewoon de Don heel hard naaien omdat hij hen genaaid heeft. Plus de Company uit elkaar halen. Want ze ZOUDEN ook gewoon kunnen vluchten nu....

Ben benieuwd wanneer de operatie doorgaat...
Mahone komt terug met een knaller....
T-Bag had idd vrienden met Gretchen moeten blijven (liever Don achter je aan dan Gretchen)...

Overigens had Micheal gewoon het gesprek met Don op moeten nemen en eventueel aan de Senator en die andere drol moeten laten horen. Ik dacht nog: Sukkel, waarom doe je dat niet! Maar blijkbaar dus ivm de plotwending die daarna kwam. Ben benieuwd naar de komende afleveringen.
  donderdag 4 december 2008 @ 21:02:46 #194
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63765554
Vind het verontrustend dat er nooit meer met een woord over die negert gesproken is, ook niet door de Generaal.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_63765741
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:38 schreef SnuggLe het volgende:

T-Bag had idd vrienden met Gretchen moeten blijven (liever Don achter je aan dan Gretchen)...
Ik denk dat hij dat ook wel wilde, maar vergeet niet dat Gretchen hem wilde vermoorden in die parkeergarage.
Facts don't care about your feelings
pi_63766260
Ik voel een samenwerking tussen Michael & Co en The Company aankomen.
pi_63767720
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:23 schreef rgras het volgende:
Ik voel een samenwerking tussen Michael & Co en The Company aankomen.
Dat gevoel kwam bij mij ook vaag naar boven

Maar het lijkt me niet echt logisch, aangezien Michael en aanhang nogal tegen The Company zijn.
  donderdag 4 december 2008 @ 22:09:24 #198
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_63767882
Goeie TT, ik heb vandaag Ep11-13 gekeken, wat een verschrikking, ik mag toch hopen dat het nu binnen 2 afleveringen is afgelopen zeg...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  donderdag 4 december 2008 @ 22:27:57 #199
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_63768680
Die Gretchen is eigenlijk helemaal geen lelijk wijf
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_63772027
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Die Gretchen is eigenlijk helemaal geen lelijk wijf
Blader ff terug of google op d'r echte naam. Idd niet lelijk.
  vrijdag 5 december 2008 @ 07:34:03 #201
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_63774642
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:07 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dat ook wel wilde, maar vergeet niet dat Gretchen hem wilde vermoorden in die parkeergarage.
Iedereen wil T-Bag dood hebben
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:23 schreef rgras het volgende:
Ik voel een samenwerking tussen Michael & Co en The Company aankomen.
Dat dacht ik eerst ook tidjens de aflevering...maar nu toch niet meer. Het is hun doel om , gezien hun vader, the Company kapot te laten gaan.
pi_63774895
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 07:34 schreef SnuggLe het volgende:


Dat dacht ik eerst ook tidjens de aflevering...maar nu toch niet meer. Het is hun doel om , gezien hun vader, the Company kapot te laten gaan.
Het lijkt me sterk dat ze met de Company gaan samenwerken. Maar niks is zeker in PB ..
Maar misschien gebeurd er nog iets als ze er ooit achter komen wat voor functie hun vader echt had? Waar the General het over had.
pi_63790296
Beetje saai de laatste aflevering, maar wel weer leuk.

Iedereen lijkt wel triple-crossed .
pi_63791616
De Generaal die die zeikmongool afschoot trouwens .
pi_63794914
Come and get it
-AJAX AMSTERDAM-
pi_63810286
Ze hadden gewoon precies op dit moment moeten stoppen met de serie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:39:58 #207
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63811187
Zo when was dat?
pi_63811283
Seizoen 2
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:47:16 #209
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63811328
Op wat voor moment/?
Kan het niet meer voor de geest halen.
  zondag 7 december 2008 @ 00:23:03 #210
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_63815781
Dat was toen Bellick en zijn collega Lincoln en Michael gevangen hielden in één of ander hutje, samen met Holly Valance. Geloof ik.
In ieder geval, toen zei hij volgens mij dat zij mocht gaan als ze met hem seks zou hebben en toen ging ze hem een lapdance geven maar ze wilde hem toen alleen afleiden zodat ze konden ontsnappen. Geloof ik.

Ik weet het allemaal niet meer zeker, maar zoiets was het in ieder geval wel
pi_63817008
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:34 schreef WeebI het volgende:
tijd voor prison break
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_63817024
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:30 schreef pberends het volgende:
De Generaal die die zeikmongool afschoot trouwens .
En dat terwijl z'n vrouw net zwanger is van Sucre !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_63827480
quote:
Op zondag 7 december 2008 01:40 schreef Svensational het volgende:

[..]

En dat terwijl z'n vrouw net zwanger is van Sucre !
dat zal vast niet het geval zijn
  zondag 7 december 2008 @ 17:21:11 #214
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_63827820
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:07 schreef Siral het volgende:

[..]

dat zal vast niet het geval zijn
Het is en blijft Prison Break he dus alles is mogelijk!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_63831409
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:07 schreef Siral het volgende:

[..]

dat zal vast niet het geval zijn
Nou ja, daar wilde Sucre geen antwoord op geven dus dat kan best !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_63847422
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:59 schreef Svensational het volgende:

[..]

Nou ja, daar wilde Sucre geen antwoord op geven dus dat kan best !
Hij wilde geen antwoord geven over het feit wat er gebeurd was.
Die vent wilde gewoon dat zn vrouw een keer goed genomen werd omdat ie het zelf niet kon

Denk niet dat hij sucre uitzocht voor zijn zaad
pi_63848594
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Die Gretchen is eigenlijk helemaal geen lelijk wijf
Ik vind die dochter van de Generaal veel geiler eigenlijk .
pi_63854968
is er nu morgen weer een aflevering te vinden via de bekende wegen?
pi_63855419
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:55 schreef Siral het volgende:

[..]

Hij wilde geen antwoord geven over het feit wat er gebeurd was.
Die vent wilde gewoon dat zn vrouw een keer goed genomen werd omdat ie het zelf niet kon

Denk niet dat hij sucre uitzocht voor zijn zaad
Hij kon 't zelf wel, maar hij was onvruchtbaar toch
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_63855487
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:48 schreef Stienn het volgende:
is er nu morgen weer een aflevering te vinden via de bekende wegen?
Jep, en 16 en 23 december ook weer
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_63855765
Goed bezig, omdat dat niet in de OP stond
pi_63856053
quote:
Op maandag 8 december 2008 17:04 schreef Svensational het volgende:

[..]

Hij kon 't zelf wel, maar hij was onvruchtbaar toch
Nee, hij had een wond toch ofso hij was iig een veteraan dus hij kon het fysiek niet handelen..
pi_63856093
quote:
Op maandag 8 december 2008 17:04 schreef Svensational het volgende:

[..]

Hij kon 't zelf wel, maar hij was onvruchtbaar toch
Hij was impotent door een oorlogswond
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_63856393
quote:
Op maandag 8 december 2008 17:31 schreef WeebI het volgende:

[..]

Hij was impotent door een oorlogswond
Klinkt erg prison-break
pi_63856949
Hij heeft 't toch echt over z'n 'reproductive function".
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 8 december 2008 @ 21:08:23 #226
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_63860781
quote:
Op woensdag 3 december 2008 01:04 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vind 24 een beetje een slecht voorbeeld, maar ik snap je punt. Als je een perfecte serie wilt zien moet je Dexter kijken.
Ow yeah! Dexter is koning! Prison Break is óók vet, maar Dexter is zo mogelijk nog spannender van tijd tot tijd!
pi_63861549
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 8 december 2008 @ 22:33:13 #228
234450 Prism
English, Fitz or Kitty.
pi_63863598
quote:
Wat een ongelofelijk goedkoop gemonteerd filmpje dit zeg
"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
pi_63864381
"Ze zeiden dit is Prison Break, en ze hebben het gewoon gedaan". Ja precies.. beetje het verhaal achter het maken van de serie ja.
pi_63864409
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef Prism het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijk goedkoop gemonteerd filmpje dit zeg
Tenenkrommend ja met dat stukje over Michael z'n humor.
pi_63866627
Even voor de mensen die het nog niet wisten:

Morgen (vandaag) geen Prison Break.

15/12 pas nieuwe aflevering.
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:18:29 #232
234450 Prism
English, Fitz or Kitty.
pi_63866976
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:56 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Tenenkrommend ja met dat stukje over Michael z'n humor.
Dat was inderdaad bijzonder slecht.
En steeds die muis in beeld, gewoon een lame beeldscherm
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:05 schreef Rnnz het volgende:
Even voor de mensen die het nog niet wisten:

Morgen (vandaag) geen Prison Break.

15/12 pas nieuwe aflevering.
Niet?

http://en.wikipedia.org/w(...)ak_episodes#Season_4
"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
pi_63867770
Hmm, volgens mij heb je gelijk inderdaad. Ik zat te kijken op de officiële site http://www.fox.com/prisonbreak en daar zag ik staan 15/12, dus ik nam aan dat dan pas de nieuwe aflevering komt.

Want de nieuwe aflevering wordt zometeen toch pas uitgezonden in de VS?
pi_63868644
grrrrrrrrrrrrr
  dinsdag 9 december 2008 @ 03:52:50 #235
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63868961
Gewoon een nieuwe aflevering vandaag hoor.
2000 light years from home
pi_63869249
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:56 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Tenenkrommend ja met dat stukje over Michael z'n humor.
Daar moest ik juist wel om lachen .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_63869620
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 07:25 schreef Svensational het volgende:

[..]

Daar moest ik juist wel om lachen .
Ben ik de enige die vind dat Scofield een tyfushoofd heeft als ie lacht? Hij lijkt dan net zo'n Gremlin, of beter nog, hij lijkt op deze smiley: .
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:59:19 #238
231986 Ballantines
ofwel, Balletje!
pi_63870260
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 03:52 schreef Merkie het volgende:
Gewoon een nieuwe aflevering vandaag hoor.
Inderdaad
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:01:03 #239
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63870290
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Ben ik de enige die vind dat Scofield een tyfushoofd heeft als ie lacht? Hij lijkt dan net zo'n Gremlin, of beter nog, hij lijkt op deze smiley: .
Zo kijkt hij ook als hij bezorgt kijkt, depressief kijkt, inspannend kijkt, etc.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_63870294
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Ben ik de enige die vind dat Scofield een tyfushoofd heeft als ie lacht? Hij lijkt dan net zo'n Gremlin, of beter nog, hij lijkt op deze smiley: .
Hij heeft sowieso een tyfushoofd, die bolle vetzak
Facts don't care about your feelings
pi_63872793
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef Prism het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijk goedkoop gemonteerd filmpje dit zeg
Ja, maar wel redelijk duidelijk dat dit het laatste seizoen is.

Nieuwe aflevering redelijk voorspelbaar. Geen idee waar Alex heen wordt gebracht, naar de gevangenis?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:16:58 #242
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63873543
Ze weten de spanning er lekker in te houden

Nog 2 afleveringen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63876179
Wat een mietjes zijn het toch allemaal:

- Michael - Nadat hij fucking hard genaaid is door Self & co slaat hij hem naar grond ipv hij vakkundig zijn nek breekt.
- Sarah/Sucre - Gretchen had Sucre gewoon doogeschoten als ze niet was gekomen maar ze laten haar lekker weglopen met wat rode vlekjes in d'r nek

Alleen Self heeft ballen, jammer dat hij voor geen meter kan acteren. Het lijkt trouwens wel per aflevering beter te gaan met dat acteren van hem.
pi_63878450
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:16 schreef Dos37 het volgende:
Ze weten de spanning er lekker in te houden

Nog 2 afleveringen.
En dan, stopt het dan?
pi_63880080
Ik snapte niet waarom ze nou bedacht hadden dat Michael met Scylla moest wegrennen. Niet fysiek de meest capabele persoon op dat moment.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_63880273
Het gas wat helemaal niets doet in het begin
Don Self die zich er zo uit lult, ik had op dat moment met behulp van Gretchen wel even alles op alles gezet om die chip te pakken. Pistool op Sarah's hoofd en Michael geeft de chip.
Zoals gezegd dat nou juist die fatty moet gaan rennen
Sarah die gigantisch nep staat te janken om Michael
T-Bagg die opeens het licht heeft gezien
Linc die voor de company gaat werken

Het was vandaag weer één grote ' '

Nog twee afleveringen gelukkig. Of ik seizoen 5 ga kijken weet ik nog niet
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 9 december 2008 @ 15:55:41 #247
186611 Haags
pi_63881024
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat Mahone contact gaat zoeken met die bruine vrouw (naam vergeten) waarmee hij samenwerkte bij de FBI in seizoen 2.
Had ik toch maar mooi even gelijk in

Beetje vreemde en voorspelbare plotwending deze aflevering. Wie weet hebben ze de miljoenen van Charles Westmoreland (zie seizoen 2) wel nodig voor Scylla!
Zonder wrijving geen glans
pi_63881990
Sorry maar ook ik moet er aan geloven.

Wat een bagger. Voor het eerst dat ik dit zeg. Linc die voor de Compaans gaat werken . Michael die 1 vuist in het gezicht van Self voldoende vindt .

Jammer. Want het leek me een leuke aflevering te worden.
pi_63882267
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:23 schreef rgras het volgende:
Ik voel een samenwerking tussen Michael & Co en The Company aankomen.

Ik ben geniaal.
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:59:30 #250
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_63882728
T-Bag die weer genaait werd
pi_63882988
Er zijn nog gewoon mensen die dat kijken .

Wat grappig .

Nou doei.
Amen.
pi_63883540
Ik hou er toch van.

Ondanks dat een heel leger Gretchen niet kan raken of pakken, ondanks dat niet uitschakelen van Self.

En ik vind T-Bag toch wel sympathiek
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:15:05 #253
130755 Kinga
versier hier
pi_63884635
Is dit het begin van de Lincoln spin off?
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:15:05 #254
130755 Kinga
versier hier
pi_63884636
dubbel
pi_63885320
Dieptepunt is bereikt. Gaat nergens meer over die serie
pi_63885538
Gaaf! Lincoln bij de Company
Doei "fans" ?
pi_63888159
* Wouter2006 wacht op de series final
pi_63888480
Die val naar beneden van Self deed me denken aan Home Alone.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63888997
Heb laatst seizoen 1 nog een keer bekeken

Dan pas zie je hoe zwaar Prison Break achteruit is gegaan

Anyway, komt er weer een winterstop?
pi_63889203
Ik heb medelijden met tbag
pi_63889243
Aflevering van vandaag nog niet gezien, maar ik verwacht af en toe dat als Linc weer eens boos wordt dat z'n broek openscheurt, daarna z'n blouse, z'n ogen worden rood...



Met de plotwendingen van Prison Break zou het zo maar kunnen! En toch blijft het lekker weg kijken
Bleuh.
pi_63889690
Surce die niet eens gretchen aan kan
Micheal die alsnog door self gepakt wordt
Hebben ze het bijna, verneuken ze het weer

Tomstone 2, Zou Tombstone 1 over hun moeder gaan?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_63889793
Hahahahahahahah helemaal eens met de posts hier.
Vooral met die van PimD

Het gaat echt helemaal nergens over, de geloofwaardigheid is helemaal weg. Maar toch vind ik Prison Break leuker om te kijken dan Heroes. Gewoon vermaak, je blijft kijken.
pi_63891540
Ja heb ik oook, et gaat nergens meer over.. wel klot evoor t-bag ;s.. en toch blijven kijken.. zelfde met heroes trouwens..
pi_63892475
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef PimD het volgende:
Aflevering van vandaag nog niet gezien, maar ik verwacht af en toe dat als Linc weer eens boos wordt dat z'n broek openscheurt, daarna z'n blouse, z'n ogen worden rood...

[ afbeelding ]
Natte droom van je zekers?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_63893278
was t zappen en toen zag ik opeens wat bekende gezichten, bleek rtl boulevard de cast geinterviewd te hebben, iedereen zei dat het na dit seizoen waarschijnlijk afgelopen is, de acteurs hebben er geen zin meer in en scofield was homo volgens albert en door die rol kon ie niet zichzelf zijn in t normale leven, tot zover de roddels
pi_63893580
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:29 schreef Gremen het volgende:
Surce die niet eens gretchen aan kan
Dat vond ik niet heel gek; zij is volop getraind bij The Company. Sucre lag alleen op MariCruz.
quote:
Micheal die alsnog door self gepakt wordt
Hebben ze het bijna, verneuken ze het weer
Ja dat vond ik écht raar.
Lincon had eigenlijk een rol van niets in dat geheel, LAAT HEM DAN SCYLLA PAKKEN!!!. Of schiet iig Self in allebei zn knieschijven dat hij niet meer achter je aan kan...

ik begrijp dat echt niet, elke keer geeft de tegenpartij de ander weer de kans om terug te komen. Net alsof ze niet willen winnen
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_63894501
Scofield die ff Macgyvertje doet met z'n bazooka
  woensdag 10 december 2008 @ 00:28:54 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63894795
Het was weer the A-team time.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_63895383
Wat gebeurt er nu met Mahone?
  woensdag 10 december 2008 @ 01:03:03 #271
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63895434
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:00 schreef AJ187 het volgende:
Wat gebeurt er nu met Mahone?
Huilen dan.
pi_63895787
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:39 schreef magnifor het volgende:
Dieptepunt is bereikt. Gaat nergens meer over die serie
  Moderator woensdag 10 december 2008 @ 02:00:13 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63896032
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef PimD het volgende:
Aflevering van vandaag nog niet gezien, maar ik verwacht af en toe dat als Linc weer eens boos wordt dat z'n broek openscheurt, daarna z'n blouse, z'n ogen worden rood...

[ afbeelding ]

Met de plotwendingen van Prison Break zou het zo maar kunnen! En toch blijft het lekker weg kijken
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_63896381
Gretchen zag er wel gruwelijk sexy uit toen met de handen in het haar nadat Self die 2 kopers doodschoot op die pier
pi_63897660
Hahahaha dit was echt weer goed, zeker oscarwaardig!
Facts don't care about your feelings
pi_63898422



ik bedoel...
pi_63898567
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:14 schreef Devrim_ het volgende:
Scofield die ff Macgyvertje doet met z'n bazooka
Gewoon een aardappelkanon, alleen nu dan met gas-granaten ipv aardappels..

Het enige nog enigzins realistische aan de serie moet je nu ook niet gaan afkraken hè!
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_63898850
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:56 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Gewoon een aardappelkanon, alleen nu dan met gas-granaten ipv aardappels..

Het enige nog enigzins realistische aan de serie moet je nu ook niet gaan afkraken hè!

ik heb de appel-versie
pi_63902757
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:33 schreef kalinho het volgende:

[..]

Dat vond ik niet heel gek; zij is volop getraind bij The Company. Sucre lag alleen op MariCruz.

En ze sloeg telkens op de plek waar Sucre was geschoten, lijkt me dat die zo'n plek nog aardig pijn doet, vooral omdat het ook nog ging bloeden.
pi_63903691
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:45 schreef Asgard het volgende:

[..]

En ze sloeg telkens op de plek waar Sucre was geschoten, lijkt me dat die zo'n plek nog aardig pijn doet, vooral omdat het ook nog ging bloeden.
Hij had d'r gewoon een flinke draai aan de tepels moeten geven, dat krijgt d'r wel op de knieën.
pi_63904026
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:23 schreef rgras het volgende:

[..]

Hij had d'r gewoon een flinke draai aan de tepels moeten geven, dat krijgt d'r wel op de knieën.
Zelfs dat hou ik voor mogelijk in PB ..
Misschien moeten we weer een paar "onvoorspelbare" voorspellingen doen. Een aantal in dit topic maakten voorspellingen waarvan je dacht, neeee dat gebeurd nooit, en toch ..
pi_63904215
quote:
Op woensdag 10 december 2008 04:26 schreef Greetings het volgende:
Gretchen zag er wel gruwelijk sexy uit toen met de handen in het haar nadat Self die 2 kopers doodschoot op die pier
Dat vind ik eigenlijk altijd .
sig verwijderd door FA
pi_63904598
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:09 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

ik heb de appel-versie
Tja, werkt net zo goed, alleen aardappels kan je zo ergens in de polder uit de klei rukken..
Probeer eens een ui trouwens, knalt keihard en mooi uit elkaar.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:01:46 #286
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_63906346
leek wel ff op the a team met dat kanon zo
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_63909626
jesus fucking christ, kutpb
pi_63911227
Geweldig. Enige jammere aan deze ep vond ik dat T-Bag nu een pussy is

Lijkt wel of iedere badass op een gegeven moment een watje wordt. Abruzzi, C-Note, Bellick, T-Bag...
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_63912036
TATATATA.....TATATA! .....TATATATA! TATATATAAAAAAAAAAAAA

Wat een A-team/McGyvar gehalte dit keer. Ongelovelijk wat een baggerzooi deze uitzending. Geen spanning, geen emotie, ongelovelijk. Dit was echt zo'n uitzending die er bij verzonnen was omdat ze tot de 22 door moeten gaan. Damn. Gelijk al dat Linc DonSelf vindt, slaat nergens op, hoe slecht en 'makkelijk' gemaakt
Love is in the air!
pi_63920661
quote:
Wat een filmpje.. Om te huilen Scenes met dat hoofd en dan om de humor...
Moest er alleen hard om lachen omdat iemand zei dat Michael op een gremlin lijkt als die lacht en ik zag de gelijkenis
  donderdag 11 december 2008 @ 04:30:35 #291
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63924165
Ik vond het erg raar dat Don het kennelijk wel handig vond om Scofield en co. te gaan beschieten met rookgranaten. Dat sloeg echt nergens op hoor . Loop gewoon naar binnen en zet een pistool op Scofield's hoofd.
2000 light years from home
pi_63925116
Nou, die acteurs zijn het echt beu lijkt wel. Ook hoe dat T-Bag en Burrows doen over de terugkeer van Sarah, is wel heel duidelijk wat ze van de schrijvers vinden.
pi_63926467
quote:
Op donderdag 11 december 2008 04:30 schreef Merkie het volgende:
Ik vond het erg raar dat Don het kennelijk wel handig vond om Scofield en co. te gaan beschieten met rookgranaten. Dat sloeg echt nergens op hoor . Loop gewoon naar binnen en zet een pistool op Scofield's hoofd.
ja nou ja, in die rookgranaten zat toch zo'n ding waarmee die ultrasounds ofzo kon oppikken en dan op zijn laptop kon bekijken.

En de rest had ook allemaal wapens, dus waarom zou die zo naar binnen lopen??
  donderdag 11 december 2008 @ 10:25:44 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63927212
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:22 schreef planethugo het volgende:
was t zappen en toen zag ik opeens wat bekende gezichten, bleek rtl boulevard de cast geinterviewd te hebben, iedereen zei dat het na dit seizoen waarschijnlijk afgelopen is, de acteurs hebben er geen zin meer in en scofield was homo volgens albert en door die rol kon ie niet zichzelf zijn in t normale leven, tot zover de roddels
Ik hoop het, ik wil weten hoe het afloopt. Maar ik wil wel dat het héél snel afgelopen is
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_63930669
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:25 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik hoop het, ik wil weten hoe het afloopt. Maar ik wil wel dat het héél snel afgelopen is
so how's your evening so far?
pi_63933031
Ik vond het erg gave afleveringen. Beetje jammer dat het elke keer weer mis gaat... maar ja, seizoen is nog niet afgelopen!!

Ben benieuwd wat die Tombstone 2 zal zijn en wat Linc gaat doen... Laat de volgende ep maar komen! Ik ga even opzoek naar promo's
I ♥ PB
pi_63933225
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:56 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

ja nou ja, in die rookgranaten zat toch zo'n ding waarmee die ultrasounds ofzo kon oppikken en dan op zijn laptop kon bekijken.

dat vond ik nog het meest lachwekkend, dat die lampjes opeens gingen knipperen. SPANNEND!!!!
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 16:31:20 #298
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63936593
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:25 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat vond ik nog het meest lachwekkend, dat die lampjes opeens gingen knipperen. SPANNEND!!!!
Diepe indruk daarentegen maakte het feit dat de company een ziekenhuis dat z'n tijd ver vooruit is in de kelder heeft laten bouwen. Da's toch wel verrotte handig.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_63938285
Tombstone zal wel het dossie over zijn vader zijn vermoed ik zo..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  donderdag 11 december 2008 @ 22:03:54 #300
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_63945361
Ruik ik daar een seizoen 5?
pi_63945598
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tombstone zal wel het dossie over zijn vader zijn vermoed ik zo..
Daar dacht ik ook gelijk aan ja.
full stops and exclamation marks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')