abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63560608
Net gekeken!!! Wauw, dat einde had ik niet verwacht!!! Ben benieuwd wat ze nu gaan doen....
I ♥ PB
pi_63560985
Het verneukeratieve is gewoon dat elke mogelijke verhaallijn ook daadwerkelijk gerealiseerd kan worden. Bij veel series is het leuk om van tevoren wat uit te vogelen over de koers van de plot, alleen wordt het bij Prison Break over een rigoreuze andere boeg gegooid. Anything goes, en daarom vervalt alle charme van het kijken: het is een en al onvoorspelbaar absurdisme, zeker in de laatste twee seizoenen. En dit pleit natuurlijk tegen de zogenaamde creativiteit van de makers, want het is een peuleschil om continue onvoorspelbare elementen in het spel te gooien. Het is treurniswekkende ellende, gadverdamme.
der Zorn Gottes.
pi_63561530
Wat is scylla nu eigenlijk? een doosje met allemaal informatie?

Als dat zo is, is het toch hopeloos verouderd. Het lijkt toch niet echt dat ze het regelmatig uit die kast halen om te updaten.
En daarnaast als je zoiets maakt, maak je daar toch ook een unieke interface op, die maar op een beperkt aantal computers kan worden gelezen. Het komt nu een beetje over of je dat ding in een willekeurige machine kan stoppen om te bekijken. Dat zou echt te dom zijn!

Of te wel, niemand heeft er iets aan, maar iedereen doet er moeite voor
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_63561561
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:32 schreef Aguirre het volgende:
Het verneukeratieve is gewoon dat elke mogelijke verhaallijn ook daadwerkelijk gerealiseerd kan worden. Bij veel series is het leuk om van tevoren wat uit te vogelen over de koers van de plot, alleen wordt het bij Prison Break over een rigoreuze andere boeg gegooid. Anything goes, en daarom vervalt alle charme van het kijken: het is een en al onvoorspelbaar absurdisme, zeker in de laatste twee seizoenen. En dit pleit natuurlijk tegen de zogenaamde creativiteit van de makers, want het is een peuleschil om continue onvoorspelbare elementen in het spel te gooien. Het is treurniswekkende ellende, gadverdamme.
I agree
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:54 schreef Gremen het volgende:
Ik dacht dat Scylla net zoiets was als de boekhouding van de maffia bijv. is.
Gewoon alle gegevens van het bedrijf en wie voor ze werken.
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:17 schreef miss-scofield het volgende:
Net gekeken!!! Wauw, dat einde had ik niet verwacht!!! Ben benieuwd wat ze nu gaan doen....
Nee natuurlijk had je dat niet verwacht, want het kon net zo goed elk ander personage zijn. Ik had ook niet verwacht dat het Don Self zou zijn, maar ik had wel verwacht dat er zoiets ging gebeuren.

[ Bericht 10% gewijzigd door YoshiBignose op 27-11-2008 12:03:25 ]
Facts don't care about your feelings
pi_63561993
quote:

Als dat zo is, is het toch hopeloos verouderd. Het lijkt toch niet echt dat ze het regelmatig uit die kast halen om te updaten.
En daarnaast als je zoiets maakt, maak je daar toch ook een unieke interface op, die maar op een beperkt aantal computers kan worden gelezen. Het komt nu een beetje over of je dat ding in een willekeurige machine kan stoppen om te bekijken. Dat zou echt te dom zijn!

Je hebt eerst 6 kaarten nodig voordat je dat ding uberhaupt kan gebruiken en die kaarten zijn in principe heel moeilijk te krijgen. Wat had je dan gewild, dat ze nog 6 afleveringen hadden gewijd aan het fixen van 1 of ander uniek computer die Scylla kan lezen? Je kan ook zoeken naar iets om op te zeiken.
pi_63562077
quote:

donderdag 27 november 2008 @ 12:28:25 #57
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63562321
quote:

Dat noemen ze ook wel informatie decoderen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_63563929
Self komt op t einde vh seizoen natuurlijk vast te zitten waarna het PB-A-Team ze moet gaan uitbreken, voila seizoen 5
pi_63564339
ja, of dan blijkt Michaels aandoening te zijn geinjecteerd door the company en de enige persoon die de locatie van het tegengif weet is die ouwe kale baas van the company die ondertussen toch opgepakt is omdat don scylla per ongeluk in het dashboardkastje van de huurauto had laten liggen en ontdekt is. Seizoen 5: die ouwe uitbreken om michaels leven te redden.

pi_63564509
owja er moet natuurlijk wel iemand zich bij de groep aansluiten die daarvoor de grootste vijand van ze was. Dus de generaal gaat samen met scofield iets bedenken en diens dochter gaat met sarah op pad en worden hartsvriendinnen
pi_63564877
dude, ze gaan bier drinken, want dat vinden ze chill..
pi_63565125
Zo makkelijk is het overigens niet om 3 seizoenen te plakken aan een serie als Prison break. Je kan ze niet 4x laten ontsnappen, maar zoals de laatste 2 afleveringen zou ik het ook nog wel kunnen.

Het was trouwens ook wel erg easy om zeg maar lege sleutels te krijgen, waarop ze die gekopieerde cards konden zetten. Maar zo'n product als scylla is natuurlijk standaard.
pi_63566950
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef Palomar het volgende:
ja, of dan blijkt Michaels aandoening te zijn geinjecteerd door the company en de enige persoon die de locatie van het tegengif weet is die ouwe kale baas van the company die ondertussen toch opgepakt is omdat don scylla per ongeluk in het dashboardkastje van de huurauto had laten liggen en ontdekt is. Seizoen 5: die ouwe uitbreken om michaels leven te redden.

Kap eens met dat domme geleuter gast.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator donderdag 27 november 2008 @ 15:52:15 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63568002
Erg slordig en ongeloofwaardig uitgewerkt. Alle charme is er af.
Het verval van de serie wordt belichaamd door Wentworth Miller met z'n dikke kop en pens.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_63568415
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:52 schreef Gert het volgende:
Erg slordig en ongeloofwaardig uitgewerkt. Alle charme is er af.
Het verval van de serie wordt belichaamd door Wentworth Miller met z'n dikke kop en pens.
pi_63569113
Geloofwaardigheid is gereduceerd tot nul inderdaad, het enige wat er voor zorgt dat de serie spannend blijft, is om te bedenken wat de makers nu weer voor uitweg hebben gevonden voor een volgende aflevering..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_63570240
Volgens een berichtje op EZTV komt er misschien een film van Prison Break, leuk
pi_63570480
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:12 schreef Zapper het volgende:

[..]

Kap eens met dat domme geleuter gast.
bewijs maar dat het niet zo gaat lopen
pi_63571433
Wel knap dat Scofield zijn kutgrapje al had voorbereid door het boek vooraf te kopen wat hij in zijn rugzak liet zitten ipv Scylla trouwens
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63571575
Whine whine whineeee

PB

donderdag 27 november 2008 @ 19:33:01 #71
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63573479
quote:
Op donderdag 27 november 2008 18:15 schreef Tim86 het volgende:
Wel knap dat Scofield zijn kutgrapje al had voorbereid door het boek vooraf te kopen wat hij in zijn rugzak liet zitten ipv Scylla trouwens
daarna is die zelf 10x harde gepownt
pi_63580388
Ik had er ook genoegen mee genomen als dit het einde was van prison break. Je weet alleen dat een seizoen in principe geen 12 afleveringen is, met uitzondering van seizoen 3 maar dat kwam dan weer door die staking. Was die staking er niet geweest dan had het nu allemaal heel anders geweest!
Zonder wrijving geen glans
pi_63582153
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had er ook genoegen mee genomen als dit het einde was van prison break. Je weet alleen dat een seizoen in principe geen 12 afleveringen is, met uitzondering van seizoen 3 maar dat kwam dan weer door die staking. Was die staking er niet geweest dan had het nu allemaal heel anders geweest!
Ik had ook graag gezien dat dit de laatste aflevering was geweest was een goed einde geweest misschien nog een aflevering met het einde van the company e.d.

Jammer dat ze er nu weer een andere wending aan proberen te geven ik hoop dat dit in ieder geval het laatste seizoen is, het is allemaal wel leuk geweest begint een beetje langdradig te worden
Brabantse nuchterheid...
pi_63583521
het leek ook wel even de laatste aflevering te zijn (als je niet beter weet), toen ze zo heel vredig dat scylla-ding overhandigden, waarna ieder zn eigen weg zou gaan. Maar liep uiteindelijk toch iets anders ben toch wel benieuwd hoe ze die scylla nu weer te pakken gaan krijgen. Hopelijk gaan ze weer naar een andere locatie.
pi_63584823
Debiele aflevering zeg....

Gretchen met mitrailleur

Trishanne
pi_63598748
Het enige geloofwaardige zou nu zijn dat Sco en the gang nu overgaat op een een massale killing-spree om teh zever te stoppen.
Again, imo.
pi_63606581
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:04 schreef Duizendpootje het volgende:
Wat is die Don Self een vieze hond zeg! :|
Ik vind Don Self slecht gecast blijven. Ondanks dat het een boef blijkt te zijn.
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:52:00 #79
184465 Migue
Sensuele man
pi_63607018
Wat een kansloze plotwending. Het was ook van gruwelijk ver aan te zien komen dat dit ging gebeuren dat het niet eens schokkend meer is.
Het mag nu wel een keer voorbij zijn
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:11:05 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63611383
Deze week even alle 12 aflveringen gekeken (had eerder nog geen zin om te kijken) en męn, wat matig.
Huilen dan.
pi_63613803
Wat een kansloze aflevering

Hoe kon Sarah de vrouwenWC van buiten op slot doen?
Waarom keek die company-dude niet even in de rugzak?
Waarom keek Scofiel niet even in het zakje?
Waarom stuurde the company ook niet 1 mannetje achter Sucre en Mahone aan?
Met 1 telefoontje over een rugzak komt ineens binnen een minuut een heel leger
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_63613944
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 02:35 schreef MaxC het volgende:

Waarom keek die company-dude niet even in de rugzak?
Waarom keek Scofiel niet even in het zakje?
Waarom stuurde the company ook niet 1 mannetje achter Sucre en Mahone aan?
Met 1 telefoontje over een rugzak komt ineens binnen een minuut een heel leger
de term "Prison Break toevalligheid" was weer vaak op zijn plaats ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63615049
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 02:35 schreef MaxC het volgende:

Zij betaalde toch toen ze naar buiten liep die ene man in het restaurant? Ik denk dat ze van hem een sleutel had gekregen.
pi_63615214
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 09:30 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Zij betaalde toch toen ze naar buiten liep die ene man in het restaurant? Ik denk dat ze van hem een sleutel had gekregen.
Wel heel ver gezocht, het leek alsof ze de toiletdeur gewoon op slot deed. Die man werd betaald voor het morsen van het eten / drinken.
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:11 schreef Isdatzo het volgende:
Deze week even alle 12 aflveringen gekeken (had eerder nog geen zin om te kijken) en męn, wat matig.
Bij seizoen 1 en 2 keek ik er heel veel achter elkaar, het was toen echt verslavend. Maar nu
pi_63619811
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 09:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wel heel ver gezocht, het leek alsof ze de toiletdeur gewoon op slot deed. Die man werd betaald voor het morsen van het eten / drinken.
Oja, dat is natuurlijk ook zo.
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:07:39 #86
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63620715
Het is weer leuk, maar dit moet echt wel het laatste seizoen zijn.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63622996
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 09:30 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Sara had die ober betaald omdat hij de soep over Lisa's schoot gooide. Sara zat dus al te wachten op de wc omdat ze wist dat Lisa zou komen om haar rok schoon te maken. Lisa deed zelf de deur op slot.. Volgens mij ging het zo!
pi_63623249
Ja maar hoe kwam Sarah dan buiten terwijl de deur even later op slot zat toen die dudes binnenkwamen?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:56:51 #89
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_63623397
Tenenkrommend Hier zou je als tv-maker toch niet mee weg moeten kunnen komen? Is er in het hele seizoen 1 reden geweest om aan te nemen dat Don 'slecht' was? Zo sloop je het hele verrassingselement uit zo'n plotwending.
En hoe wist Sarah dat er verder niemand op de wc zat?
Company die zelf niet kan bedenken dat Michal Scylla misschien wel af heeft gegeven in de auto.
Enzovoorts... Pijnlijk, ik stel een algehele Prison Break-boycot voor
pi_63629591
Tja, ik heb het al vaker aangekaart, maar werd voor gek verklaard en uitgescholden. Ben blij dat nu wat meer mensen inzien wat een regelrechte crap dit is.
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:26:06 #91
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63630216
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:48 schreef MaxC het volgende:
Ja maar hoe kwam Sarah dan buiten terwijl de deur even later op slot zat toen die dudes binnenkwamen?
Je kijkt naar een serie waar men door een betonnen muur heen gaat. Denk je dat ze dan niet in staat zijn om een toiletdeur van buitenaf op slot te doen?
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:56 schreef ralfseltje het volgende:
Enzovoorts... Pijnlijk, ik stel een algehele Prison Break-boycot voor
Ik stel voor dat je de serie niet meer downloadt en niet meer komt kankeren in dit topic.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_63631007
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja, ik heb het al vaker aangekaart, maar werd voor gek verklaard en uitgescholden. Ben blij dat nu wat meer mensen inzien wat een regelrechte crap dit is.
Toch grappig dat je iedere week blijft terugkomen hier én iedere week die afleveringen blijft downloaden..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_63631352
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:54 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Toch grappig dat je iedere week blijft terugkomen hier én iedere week die afleveringen blijft downloaden..
Ja ik heb tot nu toe elke aflevering gevolgd dus ik kan nu niet zomaar gaan stoppen he
  zondag 30 november 2008 @ 11:51:02 #94
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_63640407
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar de alias van Gretchen, Susan B. Anthony komt van een bekende amerikaanse voorvechtster van rechten voor vrouwen in de US. Lijkt me geen toeval.

http://en.wikipedia.org/wiki/Susan_B._Anthony

(ik zat eigenlijk te zoeken naar nudepics van Gretchen en kwam dit tegen )
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 30 november 2008 @ 11:54:52 #95
124676 RobertoCarlos
pi_63640472
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:40 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind Don Self slecht gecast blijven. Ondanks dat het een boef blijkt te zijn.
Ik heb deze acteur een beetje gevolgd en ken hem van de comedy serie The War At Home.
Hierin is ie echt erg lachen en is ie veel meer op zijn plek. Ik heb nog een andere film met hem gezien, maar hij blijft toch steeds heel erg hetzelfde. Eensch dus
  zondag 30 november 2008 @ 11:56:59 #96
124676 RobertoCarlos
pi_63640494
En het einde is natuurlijk afgeraffeld en je merkt dat ze zelf ook nog niet weten of ze verder gaan of niet met de serie.
Trouwens, ik bedacht bij de laatste ep dat ik eigenlijk gewoon wel wat sex miste in de serie. Ik bedoel Sco en Sarah in een love-scene maakt de serie echt niet minder goed of zo
pi_63640601
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:40 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Ik ken hem vooral van Boston Public.
full stops and exclamation marks
pi_63641545
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
(ik zat eigenlijk te zoeken naar nudepics van Gretchen en kwam dit tegen )
pi_63642422
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik heb deze acteur een beetje gevolgd en ken hem van de comedy serie The War At Home.
Hierin is ie echt erg lachen en is ie veel meer op zijn plek. Ik heb nog een andere film met hem gezien, maar hij blijft toch steeds heel erg hetzelfde. Eensch dus
Ik ken 'm alleen van My name is Earl... hij heeft echt een comedyhoofd.
pi_63642871
Het zal misschien geen slechte acteur zijn dan, maar dat hij totaal niet overtuigend over komt heeft een groot aandeel dat de laatste eps achteraf zo tegenvielen. Self moet of zo'n ouder verstandig type zijn of een stoerder type. Nu lijkt hij meer zo'n trainee.

Maar ben toch wel benieuwd naar de volgende ep. Het kan echt alle kanten op gaan en zolang het gratis is en ik de tijd heb ben ik niet zo selectief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')