iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:41 schreef planethugo het volgende:
Self en gretchen deden het ook heel slim, gewoon zo van: hej wil je dit kopen, neem t maar even mee om te testen, je schiet ons toch niet dood maar betaalt ons natuurlijk als je het wil hebben
Het had imo wel wat weg van Southpark's Randy Marsh.quote:
Geniaal lijkt mij een groot understatement. De man is een levend wonder; 't ene moment doodziek, gedrogeerd, genoodzaakt opwinding/inspanning te mijden, het volgende moment onder meer stress dan veel mensen in hun gehele leven zullen meemaken en ogenschijnlijk gemakkelijk in staat door en door getrainede agenten fysiek te snel af te zijn.quote:
Dit alles ten spijt is er tenminste één personage dat michael te slim af is...quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dat je het dan echter in de WC verstopt en tegen niemand verteld is dan weer iets anders.. typisch (post-season 1) Prison Break.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je suis Charlie Sheen
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:48 schreef WeebI het volgende:
Ik vond dit stukje briljant:
Gretchen: "What?"
Zus van Gretchen: "Sis...it's Emily. She's been in an accident..."
Gretchen: "I want you to tell whoever's got that gun pointed at you to grow a set and get on the phone."
Vind 24 een beetje een slecht voorbeeld, maar ik snap je punt. Als je een perfecte serie wilt zien moet jequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:15 schreef Landgeld het volgende:
[..]
iddGlobaal zit de serie leuk in elkaar, maar dat soort details. Als je bijv. naar 24 (serie) kijkt, zie je dat dat veel beter is uitgewerkt en professioneler is. Bij Prisonbreak is dat wat amateuristisch/McGaver achtig...
Precies wat ik eigenlijk ook dacht. Wat is er nou gebeurd deze episode?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
40 minuten voorbij en nog geen steek verder, prachtig.
Ik ken dexter verder, maar de seizoenen van 24 vind ik wel beter dan Prison Break behalve seizoen 1.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind 24 een beetje een slecht voorbeeld, maar ik snap je punt. Als je een perfecte serie wilt zien moet jeDexter
kijken.
wedden dat ie ineens opduiktquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:35 schreef ASroma het volgende:
[..]
nah goed hij is nu ook (verdwenen) dus who knows
Idd, Lang will be back.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat Mahone contact gaat zoeken met die bruine vrouw (naam vergeten) waarmee hij samenwerkte bij de FBI in seizoen 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |