Iedereen wil T-Bag dood hebbenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:07 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ook wel wilde, maar vergeet niet dat Gretchen hem wilde vermoorden in die parkeergarage.
Dat dacht ik eerst ook tidjens de aflevering...maar nu toch niet meer. Het is hun doel om , gezien hun vader, the Company kapot te laten gaan.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:23 schreef rgras het volgende:
Ik voel een samenwerking tussen Michael & Co en The Company aankomen.
Het lijkt me sterk dat ze met de Company gaan samenwerken. Maar niks is zeker in PBquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:34 schreef SnuggLe het volgende:
Dat dacht ik eerst ook tidjens de aflevering...maar nu toch niet meer. Het is hun doel om , gezien hun vader, the Company kapot te laten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
En dat terwijl z'n vrouw net zwanger is van Sucrequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:30 schreef pberends het volgende:
De Generaal die die zeikmongool afschoot trouwens.
dat zal vast niet het geval zijnquote:Op zondag 7 december 2008 01:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dat terwijl z'n vrouw net zwanger is van Sucre!
Het is en blijft Prison Break he dus alles is mogelijk!quote:
Nou ja, daar wilde Sucre geen antwoord op geven dus dat kan bestquote:
Hij wilde geen antwoord geven over het feit wat er gebeurd was.quote:Op zondag 7 december 2008 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, daar wilde Sucre geen antwoord op geven dus dat kan best!
Ik vind die dochter van de Generaal veel geiler eigenlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Die Gretchen is eigenlijk helemaal geen lelijk wijf
Hij kon 't zelf wel, maar hij was onvruchtbaar tochquote:Op maandag 8 december 2008 11:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Hij wilde geen antwoord geven over het feit wat er gebeurd was.
Die vent wilde gewoon dat zn vrouw een keer goed genomen werd omdat ie het zelf niet kon![]()
Denk niet dat hij sucre uitzocht voor zijn zaad
Jep, en 16 en 23 december ook weerquote:Op maandag 8 december 2008 16:48 schreef Stienn het volgende:
is er nu morgen weer een aflevering te vinden via de bekende wegen?
Nee, hij had een wond toch ofso hij was iig een veteraan dus hij kon het fysiek niet handelen..quote:Op maandag 8 december 2008 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij kon 't zelf wel, maar hij was onvruchtbaar toch
Hij was impotent door een oorlogswondquote:Op maandag 8 december 2008 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij kon 't zelf wel, maar hij was onvruchtbaar toch
Klinkt erg prison-breakquote:Op maandag 8 december 2008 17:31 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij was impotent door een oorlogswond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |