abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2008 @ 20:24:47 #176
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63734962
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:38 schreef YoshiBignose het volgende:

Precies wat ik eigenlijk ook dacht. Wat is er nou gebeurd deze episode?
Anderen beschuldigen van zwakzinnigheid maar nu niet doorhebben wat er wel niet allemaal gebeurd is deze aflevering?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_63735309
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:24 schreef Zapper het volgende:

[..]

Anderen beschuldigen van zwakzinnigheid maar nu niet doorhebben wat er wel niet allemaal gebeurd is deze aflevering?
Daar komen ze direct alweer met hun opmerkingen hoor hoe lang heb je daar over nagedacht.

Alleen de laatste minuut gebeurde er nog wat in de aflevering, rest was een beetje tijd vullen.
Facts don't care about your feelings
pi_63740167
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:39 schreef THEFXR het volgende:
Ik vond deze aflevering iets teveel twisters bevatten. wordt nu wel spannender omdat self achter dat ontbrekende stukje sylla aan moet.
Als ik Gretchen zie, wil ik haar altijd hard vanachter nemen, weet ook niet waarom dat is.

Je suis Charlie Sheen
pi_63746721
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Daar komen ze direct alweer met hun opmerkingen hoor hoe lang heb je daar over nagedacht.
Ahhhh koessie koessjiee

Ik vond het een leuke aflevering waar genoeg in gebeurde ..
pi_63747818
Ik vind het zo absurd dat ze steeds zeggen 'ja, onze foto's zijn nog niet vrijgegeven door instantie x of y, dus we kunnen nog even rustig over straat lopen'. Heel Amerika herkende zogenaamd alle gevangenen na hun ontsnapping vanuit Prison Break (en Sona) en nu, pak 'm beet een jaar later, zouden ze reeds uit het collectieve geheugen zijn verdwenen? (zzz.)
der Zorn Gottes.
pi_63748486
quote:
Op woensdag 3 december 2008 01:04 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vind 24 een beetje een slecht voorbeeld, maar ik snap je punt. Als je een perfecte serie wilt zien moet je Dexter kijken.
Dexter is idd geweldig, alleen vind ik seizoen 2 alweer een stuk minder, net een soapserie af en toe .

@ Landgeld

Wie of wat is in godsnaam "amateuristisch/McGaver achtig..."
pi_63748534
Maar hoe zit het nou zowiezo met hun wanted level ? Worden ze nog steeds ergens voor gezocht of gaat het nu nog alleen om The Company ?
  donderdag 4 december 2008 @ 13:23:41 #183
184465 Migue
Sensuele man
pi_63753387
Lincoln Rambo wordt al sinds het einde van seizoen 2 niet meer gezocht door die rechtszaak met Sarah en die knakker die daarna in dat busje vermoord(?) werd. De rest wordt nog steeds gezocht, vooral T-Bag die de godganse dag door tientallen mensen gezien werd
pi_63753713
Wat een leuke aflevering weer, het begint zo langzamerhand toch meer de komedie kant op te gaan
pi_63754021
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:23 schreef Migue het volgende:
Lincoln Rambo wordt al sinds het einde van seizoen 2 niet meer gezocht door die rechtszaak met Sarah en die knakker die daarna in dat busje vermoord(?) werd. De rest wordt nog steeds gezocht, vooral T-Bag die de godganse dag door tientallen mensen gezien werd
Ik vroeg me laatst af waar voor Bellick veroordeelt is, want die is pas opgepakt in Panama en in de VS volgns mij niet, maar kan het me niet goed meer herrineren.
pi_63754138
Bellick werd in seizoen 2 toch ontslagen als bewaker en daarna diverse overtredingen begaan in een zoektocht naar de club, nu zwemt ie tussen de visjes
pi_63755048
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:49 schreef Flugel83 het volgende:
Bellick werd in seizoen 2 toch ontslagen als bewaker en daarna diverse overtredingen begaan in een zoektocht naar de club, nu zwemt ie tussen de visjes
Dat herrinner ik me nog, maar hij is niet veroordeelt ofzo in Amerika. Is zonder proces ofzo in de bak gezet in Panama. Ik vroeg me alleen af waarom Bellick mee Scylla ging zoeken. Hij ging toen achter die 5 miljoen aan, maar die is nu weg dus daar konden ze hem niet op pakken.
Maar als hij ontslagen is, is hij natuurlijk al strafbaar als hij een geweer op iemand richt.
  donderdag 4 december 2008 @ 14:36:28 #188
184465 Migue
Sensuele man
pi_63755531
Dankzij Mahone is Bellick weer vrijgelaten in S02. Bellick had geen motief om te helpen met het vinden van Scylla. En om nou te zeggen dat Bellick een loyale man is... Gewoon weer zoiets wat totaal niet logisch is in Prison Break, en daar stikt S04 van, onlogische momenten
pi_63757270
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:20 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Dat herrinner ik me nog, maar hij is niet veroordeelt ofzo in Amerika. Is zonder proces ofzo in de bak gezet in Panama. Ik vroeg me alleen af waarom Bellick mee Scylla ging zoeken. Hij ging toen achter die 5 miljoen aan, maar die is nu weg dus daar konden ze hem niet op pakken.
Maar als hij ontslagen is, is hij natuurlijk al strafbaar als hij een geweer op iemand richt.
Bellick werd toch in 1e instantie verantwoordelijk gehouden voor die "moord" in Mexico op de vriendin(?) van Sucre? Toen peerde iedereen em en bleef hij achter en toen kwam de Mexicaanse politie.
Ofniet?:P
pi_63758789
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:40 schreef lighted het volgende:

[..]

Bellick werd toch in 1e instantie verantwoordelijk gehouden voor die "moord" in Mexico op de vriendin(?) van Sucre? Toen peerde iedereen em en bleef hij achter en toen kwam de Mexicaanse politie.
Ofniet?:P
Nee

Voor de moord op die maat van hem, die andere CO. Tbag had hem vermoord maar opeens werd Bellick zomaar vastgezet
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_63759161
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:34 schreef kalinho het volgende:

[..]

Nee

Voor de moord op die maat van hem, die andere CO. Tbag had hem vermoord maar opeens werd Bellick zomaar vastgezet
Inderdaad en het mooie was toen dat het bewijs dat hij onschuldig was voor het oprapen lag
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_63759252
Eigenlijk is er ook best veel gemoord in PB ..
  donderdag 4 december 2008 @ 20:38:44 #193
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_63764864
Vond deze eigenlijk toch wel weer leuk. Oke, we zijn geen steek verder, maar wel een aantal aardige plotwendingen. Ze zijn nu helemala vrij waarschijnlijk, maar willen gewoon de Don heel hard naaien omdat hij hen genaaid heeft. Plus de Company uit elkaar halen. Want ze ZOUDEN ook gewoon kunnen vluchten nu....

Ben benieuwd wanneer de operatie doorgaat...
Mahone komt terug met een knaller....
T-Bag had idd vrienden met Gretchen moeten blijven (liever Don achter je aan dan Gretchen)...

Overigens had Micheal gewoon het gesprek met Don op moeten nemen en eventueel aan de Senator en die andere drol moeten laten horen. Ik dacht nog: Sukkel, waarom doe je dat niet! Maar blijkbaar dus ivm de plotwending die daarna kwam. Ben benieuwd naar de komende afleveringen.
  donderdag 4 december 2008 @ 21:02:46 #194
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63765554
Vind het verontrustend dat er nooit meer met een woord over die negert gesproken is, ook niet door de Generaal.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_63765741
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:38 schreef SnuggLe het volgende:

T-Bag had idd vrienden met Gretchen moeten blijven (liever Don achter je aan dan Gretchen)...
Ik denk dat hij dat ook wel wilde, maar vergeet niet dat Gretchen hem wilde vermoorden in die parkeergarage.
Facts don't care about your feelings
pi_63766260
Ik voel een samenwerking tussen Michael & Co en The Company aankomen.
pi_63767720
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:23 schreef rgras het volgende:
Ik voel een samenwerking tussen Michael & Co en The Company aankomen.
Dat gevoel kwam bij mij ook vaag naar boven

Maar het lijkt me niet echt logisch, aangezien Michael en aanhang nogal tegen The Company zijn.
  donderdag 4 december 2008 @ 22:09:24 #198
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_63767882
Goeie TT, ik heb vandaag Ep11-13 gekeken, wat een verschrikking, ik mag toch hopen dat het nu binnen 2 afleveringen is afgelopen zeg...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  donderdag 4 december 2008 @ 22:27:57 #199
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_63768680
Die Gretchen is eigenlijk helemaal geen lelijk wijf
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_63772027
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Die Gretchen is eigenlijk helemaal geen lelijk wijf
Blader ff terug of google op d'r echte naam. Idd niet lelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')