Anderen beschuldigen van zwakzinnigheid maar nu niet doorhebben wat er wel niet allemaal gebeurd is deze aflevering?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Precies wat ik eigenlijk ook dacht. Wat is er nou gebeurd deze episode?
Daar komen ze direct alweer met hun opmerkingen hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 20:24 schreef Zapper het volgende:
[..]
Anderen beschuldigen van zwakzinnigheid maar nu niet doorhebben wat er wel niet allemaal gebeurd is deze aflevering?
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:39 schreef THEFXR het volgende:
Ik vond deze aflevering iets teveel twisters bevatten. wordt nu wel spannender omdat self achter dat ontbrekende stukje sylla aan moet.
Als ik Gretchen zie, wil ik haar altijd hard vanachter nemen, weet ook niet waarom dat is.
Ahhhh koessie koessjieequote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Daar komen ze direct alweer met hun opmerkingen hoorhoe lang heb je daar over nagedacht.
Dexter is idd geweldig, alleen vind ik seizoen 2 alweer een stuk minder, net een soapserie af en toequote:Op woensdag 3 december 2008 01:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind 24 een beetje een slecht voorbeeld, maar ik snap je punt. Als je een perfecte serie wilt zien moet jeDexter
kijken.
Ik vroeg me laatst af waar voor Bellick veroordeelt is, want die is pas opgepakt in Panama en in de VS volgns mij niet, maar kan het me niet goed meer herrineren.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:23 schreef Migue het volgende:
Lincoln Rambo wordt al sinds het einde van seizoen 2 niet meer gezocht door die rechtszaak met Sarah en die knakker die daarna in dat busje vermoord(?) werd. De rest wordt nog steeds gezocht, vooral T-Bag die de godganse dag door tientallen mensen gezien werd
Dat herrinner ik me nog, maar hij is niet veroordeelt ofzo in Amerika. Is zonder proces ofzo in de bak gezet in Panama. Ik vroeg me alleen af waarom Bellick mee Scylla ging zoeken. Hij ging toen achter die 5 miljoen aan, maar die is nu weg dus daar konden ze hem niet op pakken.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:49 schreef Flugel83 het volgende:
Bellick werd in seizoen 2 toch ontslagen als bewaker en daarna diverse overtredingen begaan in een zoektocht naar de club, nu zwemt ie tussen de visjes![]()
Bellick werd toch in 1e instantie verantwoordelijk gehouden voor die "moord" in Mexico op de vriendin(?) van Sucre? Toen peerde iedereen em en bleef hij achter en toen kwam de Mexicaanse politie.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:20 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat herrinner ik me nog, maar hij is niet veroordeelt ofzo in Amerika. Is zonder proces ofzo in de bak gezet in Panama. Ik vroeg me alleen af waarom Bellick mee Scylla ging zoeken. Hij ging toen achter die 5 miljoen aan, maar die is nu weg dus daar konden ze hem niet op pakken.
Maar als hij ontslagen is, is hij natuurlijk al strafbaar als hij een geweer op iemand richt.
Neequote:Op donderdag 4 december 2008 15:40 schreef lighted het volgende:
[..]
Bellick werd toch in 1e instantie verantwoordelijk gehouden voor die "moord" in Mexico op de vriendin(?) van Sucre? Toen peerde iedereen em en bleef hij achter en toen kwam de Mexicaanse politie.
Ofniet?:P
Inderdaad en het mooie was toen dat het bewijs dat hij onschuldig was voor het oprapen lagquote:Op donderdag 4 december 2008 16:34 schreef kalinho het volgende:
[..]
Nee
Voor de moord op die maat van hem, die andere CO. Tbag had hem vermoord maar opeens werd Bellick zomaar vastgezet
Ik denk dat hij dat ook wel wilde, maar vergeet niet dat Gretchen hem wilde vermoorden in die parkeergarage.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:38 schreef SnuggLe het volgende:
T-Bag had idd vrienden met Gretchen moeten blijven (liever Don achter je aan dan Gretchen)...
Dat gevoel kwam bij mij ook vaag naar bovenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:23 schreef rgras het volgende:
Ik voel een samenwerking tussen Michael & Co en The Company aankomen.
Blader ff terug of google op d'r echte naam. Idd niet lelijk.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Die Gretchen is eigenlijk helemaal geen lelijk wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |