Je kan natuurlijk niet de deur op slot doen en er dan uitklimmen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:35 schreef MaxC het volgende:
Wat een kansloze aflevering
Hoe kon Sarah de vrouwenWC van buiten op slot doen?
Het ging om de voorste deur..niet van een wc-hokje wijsneus.quote:Op zondag 30 november 2008 15:11 schreef kalinho het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet de deur op slot doen en er dan uitklimmen.
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:32 schreef Aguirre het volgende:
Het verneukeratieve is gewoon dat elke mogelijke verhaallijn ook daadwerkelijk gerealiseerd kan worden. Bij veel series is het leuk om van tevoren wat uit te vogelen over de koers van de plot, alleen wordt het bij Prison Break over een rigoreuze andere boeg gegooid. Anything goes, en daarom vervalt alle charme van het kijken: het is een en al onvoorspelbaar absurdisme, zeker in de laatste twee seizoenen. En dit pleit natuurlijk tegen de zogenaamde creativiteit van de makers, want het is een peuleschil om continue onvoorspelbare elementen in het spel te gooien. Het is treurniswekkende ellende, gadverdamme.
Whehehe...quote:Op zondag 30 november 2008 11:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
(ik zat eigenlijk te zoeken naar nudepics van Gretchen en kwam dit tegen)
Dat was em ookquote:Op zondag 30 november 2008 16:11 schreef Ici-Paris het volgende:
Die Don self doet me zo denken aan het vriendje van Phoebe. Toen was die politieagent. kan me niet voorstelllen dat hij nu een serieuze rol heeft. voor de rest. Wenthworth miller go on a diet. TV maak ej 5kg dikker
Hulde!quote:Op maandag 1 december 2008 11:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn wat posts verdwenen, vooral het gezeik om het gezeik (+ reacties daarop).
quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef SnuggLe het volgende:
Dan is er gelukkig toch gehoor gegeven aan mijn verzoek om meer te modden hier.
Een paar uurtjes noem ik "zo".quote:Op maandag 1 december 2008 22:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik trek hem meestal binnen via Torrents en die staat er 'altijd' om 03.30u pas op, loop ik hiermee achter de feiten aan ofzo, gezien je opmerking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |