SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
En dat terwijl z'n vrouw net zwanger is van Sucrequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:30 schreef pberends het volgende:
De Generaal die die zeikmongool afschoot trouwens.
dat zal vast niet het geval zijnquote:Op zondag 7 december 2008 01:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dat terwijl z'n vrouw net zwanger is van Sucre!
Het is en blijft Prison Break he dus alles is mogelijk!quote:
Nou ja, daar wilde Sucre geen antwoord op geven dus dat kan bestquote:
Hij wilde geen antwoord geven over het feit wat er gebeurd was.quote:Op zondag 7 december 2008 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, daar wilde Sucre geen antwoord op geven dus dat kan best!
Ik vind die dochter van de Generaal veel geiler eigenlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Die Gretchen is eigenlijk helemaal geen lelijk wijf
Hij kon 't zelf wel, maar hij was onvruchtbaar tochquote:Op maandag 8 december 2008 11:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Hij wilde geen antwoord geven over het feit wat er gebeurd was.
Die vent wilde gewoon dat zn vrouw een keer goed genomen werd omdat ie het zelf niet kon![]()
Denk niet dat hij sucre uitzocht voor zijn zaad
Jep, en 16 en 23 december ook weerquote:Op maandag 8 december 2008 16:48 schreef Stienn het volgende:
is er nu morgen weer een aflevering te vinden via de bekende wegen?
Nee, hij had een wond toch ofso hij was iig een veteraan dus hij kon het fysiek niet handelen..quote:Op maandag 8 december 2008 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij kon 't zelf wel, maar hij was onvruchtbaar toch
Hij was impotent door een oorlogswondquote:Op maandag 8 december 2008 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij kon 't zelf wel, maar hij was onvruchtbaar toch
Klinkt erg prison-breakquote:Op maandag 8 december 2008 17:31 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij was impotent door een oorlogswond
Ow yeah! Dexter is koning! Prison Break is óók vet, maar Dexter is zo mogelijk nog spannender van tijd tot tijd!quote:Op woensdag 3 december 2008 01:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind 24 een beetje een slecht voorbeeld, maar ik snap je punt. Als je een perfecte serie wilt zien moet jeDexter
kijken.
Wat een ongelofelijk goedkoop gemonteerd filmpje dit zegquote:Op maandag 8 december 2008 21:34 schreef Svensational het volgende:
Interview met Michael, Sara, Lincoln en T-Bag.
Tenenkrommend ja met dat stukje over Michael z'n humor.quote:Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef Prism het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk goedkoop gemonteerd filmpje dit zeg
Dat was inderdaad bijzonder slecht.quote:Op maandag 8 december 2008 22:56 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Tenenkrommend ja met dat stukje over Michael z'n humor.
Niet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:05 schreef Rnnz het volgende:
Even voor de mensen die het nog niet wisten:
Morgen (vandaag) geen Prison Break.
15/12 pas nieuwe aflevering.
Daar moest ik juist wel om lachenquote:Op maandag 8 december 2008 22:56 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Tenenkrommend ja met dat stukje over Michael z'n humor.
Ben ik de enige die vind dat Scofield een tyfushoofd heeft als ie lacht? Hij lijkt dan net zo'n Gremlin, of beter nog, hij lijkt op deze smiley:quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar moest ik juist wel om lachen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 03:52 schreef Merkie het volgende:
Gewoon een nieuwe aflevering vandaag hoor.
Zo kijkt hij ook als hij bezorgt kijkt, depressief kijkt, inspannend kijkt, etc.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vind dat Scofield een tyfushoofd heeft als ie lacht? Hij lijkt dan net zo'n Gremlin, of beter nog, hij lijkt op deze smiley:.
Hij heeft sowieso een tyfushoofd, die bolle vetzakquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vind dat Scofield een tyfushoofd heeft als ie lacht? Hij lijkt dan net zo'n Gremlin, of beter nog, hij lijkt op deze smiley:.
Ja, maar wel redelijk duidelijk dat dit het laatste seizoen is.quote:Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef Prism het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk goedkoop gemonteerd filmpje dit zeg
En dan, stopt het dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:16 schreef Dos37 het volgende:
Ze weten de spanning er lekker in te houden
Nog 2 afleveringen.
Had ik toch maar mooi even gelijk inquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat Mahone contact gaat zoeken met die bruine vrouw (naam vergeten) waarmee hij samenwerkte bij de FBI in seizoen 2.
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:23 schreef rgras het volgende:
Ik voel een samenwerking tussen Michael & Co en The Company aankomen.
Natte droom van je zekers?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef PimD het volgende:
Aflevering van vandaag nog niet gezien, maar ik verwacht af en toe dat als Linc weer eens boos wordt dat z'n broek openscheurt, daarna z'n blouse, z'n ogen worden rood...
[ afbeelding ]
Dat vond ik niet heel gek; zij is volop getraind bij The Company. Sucre lag alleen op MariCruz.quote:
Ja dat vond ik écht raar.quote:Micheal die alsnog door self gepakt wordt
Hebben ze het bijna, verneuken ze het weer
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:39 schreef magnifor het volgende:
Dieptepunt is bereikt.Gaat nergens meer over die serie
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef PimD het volgende:
Aflevering van vandaag nog niet gezien, maar ik verwacht af en toe dat als Linc weer eens boos wordt dat z'n broek openscheurt, daarna z'n blouse, z'n ogen worden rood...
[ afbeelding ]
Met de plotwendingen van Prison Break zou het zo maar kunnen! En toch blijft het lekker weg kijken
Gewoon een aardappelkanon, alleen nu dan met gas-granaten ipv aardappels..quote:Op woensdag 10 december 2008 00:14 schreef Devrim_ het volgende:
Scofield die ff Macgyvertje doet met z'n bazooka![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Gewoon een aardappelkanon, alleen nu dan met gas-granaten ipv aardappels..
Het enige nog enigzins realistische aan de serie moet je nu ook niet gaan afkraken hè!
En ze sloeg telkens op de plek waar Sucre was geschoten, lijkt me dat die zo'n plek nog aardig pijn doet, vooral omdat het ook nog ging bloeden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:33 schreef kalinho het volgende:
[..]
Dat vond ik niet heel gek; zij is volop getraind bij The Company. Sucre lag alleen op MariCruz.
Hij had d'r gewoon een flinke draai aan de tepels moeten geven, dat krijgt d'r wel op de knieën.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:45 schreef Asgard het volgende:
[..]
En ze sloeg telkens op de plek waar Sucre was geschoten, lijkt me dat die zo'n plek nog aardig pijn doet, vooral omdat het ook nog ging bloeden.
Zelfs dat hou ik voor mogelijk in PBquote:Op woensdag 10 december 2008 13:23 schreef rgras het volgende:
[..]
Hij had d'r gewoon een flinke draai aan de tepels moeten geven, dat krijgt d'r wel op de knieën.
Dat vind ik eigenlijk altijdquote:Op woensdag 10 december 2008 04:26 schreef Greetings het volgende:
Gretchen zag er wel gruwelijk sexy uit toen met de handen in het haar nadat Self die 2 kopers doodschoot op die pier![]()
![]()
Tja, werkt net zo goed, alleen aardappels kan je zo ergens in de polder uit de klei rukken..quote:
Wat een filmpje.. Om te huilenquote:Op maandag 8 december 2008 21:34 schreef Svensational het volgende:
Interview met Michael, Sara, Lincoln en T-Bag.
ja nou ja, in die rookgranaten zat toch zo'n ding waarmee die ultrasounds ofzo kon oppikken en dan op zijn laptop kon bekijken.quote:Op donderdag 11 december 2008 04:30 schreef Merkie het volgende:
Ik vond het erg raar dat Don het kennelijk wel handig vond om Scofield en co. te gaan beschieten met rookgranaten. Dat sloeg echt nergens op hoor. Loop gewoon naar binnen en zet een pistool op Scofield's hoofd.
Ik hoop het, ik wil weten hoe het afloopt. Maar ik wil wel dat het héél snel afgelopen isquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:22 schreef planethugo het volgende:
was t zappen en toen zag ik opeens wat bekende gezichten, bleek rtl boulevard de cast geinterviewd te hebben, iedereen zei dat het na dit seizoen waarschijnlijk afgelopen is, de acteurs hebben er geen zin meer in en scofield was homo volgens albert en door die rol kon ie niet zichzelf zijn in t normale leven, tot zover de roddels
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik wil weten hoe het afloopt. Maar ik wil wel dat het héél snel afgelopen is
dat vond ik nog het meest lachwekkend, dat die lampjes opeens gingen knipperen. SPANNEND!!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:56 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja nou ja, in die rookgranaten zat toch zo'n ding waarmee die ultrasounds ofzo kon oppikken en dan op zijn laptop kon bekijken.
Diepe indruk daarentegen maakte het feit dat de company een ziekenhuis dat z'n tijd ver vooruit is in de kelder heeft laten bouwen. Da's toch wel verrotte handig.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat vond ik nog het meest lachwekkend, dat die lampjes opeens gingen knipperen. SPANNEND!!!!
Daar dacht ik ook gelijk aan ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tombstone zal wel het dossie over zijn vader zijn vermoed ik zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |