abonnement Unibet Coolblue
pi_60629255


Vervolg van:
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com


veelgestelde vragen:


  • Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

  • Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

  • Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.
    [ afbeelding ]

  • Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

  • Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

  • Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

  • Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

  • Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

  • Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

  • Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

  • Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

  • Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

    Kortingscodes
    7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
    7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
    7889 voor ¤5 korting geeft.
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    7921 Korting 10,-

    > Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.



    [ Bericht 6% gewijzigd door Mylene op 13-08-2008 23:32:28 ]
  • Noot noot.
    pi_60629319
    Eerste keer dat ik 'm open..
    Als er nog iets bij moet ofzo, hoor ik het wel

    Is het niet zo, de laatste wie het topic sluit, opent de volgende?
    Noot noot.
    pi_60630851
    tvp.

    Dat is een soort van ongeschreven regel geloof ik. Ik doe het wel altijd.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      donderdag 7 augustus 2008 @ 16:40:40 #4
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60631454
    Van mij is er weer een pakje in behandeling .
    Weet alleen niet meer wat er allemaal inzit. Maar dat geeft niet
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60631796
    Over dat ene blousje he, dat kort moet zijn...

    Hoe lang zijn jullie en welke maat?

    Kheb m nu maat groter besteld (38 ipv 36)
    pi_60632970
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 16:55 schreef miss-piggy het volgende:
    Over dat ene blousje he, dat kort moet zijn...

    Hoe lang zijn jullie en welke maat?

    Kheb m nu maat groter besteld (38 ipv 36)
    Nouja, geen enkele maat was goed...

    Normaal gesproken heb ik een 38 voor mn bovenlijf en die was te kort.
    Een maat 40 werd te wijd
    Noot noot.
    pi_60633204
    tvp
    pi_60639008
    ik H & M
    pi_60640126
    Ik heb vandaag mijn spijkerbroek teruggestuurd. Ik weet niet hoe ze bij H&M meten, maar hun 32 lengtemaat is echt wel 34 Verder paste hij goed, maar had ik er een dikke reet in. Dus.

    Zo maar eens kijken wat H&M aan sportbroeken heeft. Werken aan de reet de komende maanden
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60640390
    Trouwens ik had laatst een zwarte skinny besteld in 2 maten, maar toen ik de maat 28 broek uit het zakje haalde dacht ik wtf is dit voor raar model? Hele smalle heupen en te wijde pijpen voor een skinny. Kijk ik nog eens goed, maat klopte, maar staat er SLIQ op het label, een herenbroek dus Gelukkig paste de andere maat die ik had besteld wel.

    Zijn jullie allemaal kabouters ofzo Mijn broek was alweer te kort Maarja ik heb hem toch maar gehouden, hij zat wel fijn. Ik doe hem wel alleen met laarzen aan...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_60640558
    TVP

    Ik wil dat het kouder wordt!! Kan ik mijn nieuwe kleren aan, wol is nu wat aan de warme kant he
    pi_60640571
    De mijne was echt WAY te lang Ik ben 1.69 trouwens. Ik heb een blauwe Loyal, 'n 32, die is precies lang genoeg. Dezelfde zwarte Loyal is weer te lang?! Allebei 29/32.

    En ook daarvoor moet ik gaan sporten, want in de zwarte kan ik niet eens zitten zonder ernstige darmafknellingen

    Oh, de broek die ik teruggestuurd heb was geen Loyal trouwens, maar die met wijde pijpen uit de herfstcollectie.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60640586
    Mijn broeken zijn van de H&M ook altijd te kort

    (Heb trouwens 2 maand geleden een herenbroek gehaald bij de H&M... Zat perfect )
    Noot noot.
    pi_60640965
    Mijn broeken van de H&M waren ook te kort..(ben 1,73) mooi excuus geweest om nieuwe schoenen te kopen

    Mijn bestelling met topjes+ondergoedjes is in behandeling.. een broek is pas half september weer op voorraad
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:12:37 #15
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60647482
    Verdikkeme, ik krijg dus nog een pakje van de H&M volgende week en er komt een bestelling van Esprit aan, en ik sta al rood . Maar even niks meer bestellen .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60647541
    Ik moet me echt inhouden: even niks bestellen.
    pi_60647583
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 23:17 schreef alors het volgende:
    Zijn jullie allemaal kabouters ofzo


    Te lange broeken zijn ook niet zo fijn .
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:47:37 #18
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60649838
    Vet, mijn pakketje is gister al in behandeling genomen en vandaag is ie al in Zwolle!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60650096
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 10:12 schreef MaLo het volgende:
    Verdikkeme, ik krijg dus nog een pakje van de H&M volgende week en er komt een bestelling van Esprit aan, en ik sta al rood . Maar even niks meer bestellen .
    haha dat heb ik ook altijd.

    .
    Tap tap tap
    pi_60660747
    Oh . Ik moet nog wat terugsturen om te ruilen anders schiet het ook niet op.
    pi_60664107
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef miss-piggy het volgende:
    dus misschien een maat groter bestellen?

    Hoe groot zijn jullie en welke maat hebben jullie besteld?
    38 volgens mij, maar 42 was nog niet lang genoeg geweest. 1.83m

    Ik heb nog nooit zo snel een bestelling binnen gehad
    Verwacht je een leuke schoudertas, krijg je er een waar je een week uit kunt kamperen
    pi_60664938
    Nouuouououuuu Ik heb dus dit jurkje in het paars/roze:


    Al gekocht toen ie nog gewoon 30 euro kostte. Eén keer gedragen tijdens het uitgaan, daarna in de was gegooid omdat ie naar rook stonk. Eenmaal uit de was zag ik dat het wit niet meer helemaal wit was maar ach.

    Maaaaaaaaaaaaaaanden later, vandaag dus, wil ik hem aantrekken voor de verjaardag van mijn lief.
    Blijkt ie dus ENORM gekrompen te zijn Eerst was ie een beetje groot, maar dat was juist wel lekker. Nu sluit hij strak om mijn armen en mijn (jawel hoor) kont. En buik. Ik BAAL

    En het is echt krimp en niet het uitdijen van mij, want de rest van de jurkjes passen wel nog gewoon. Maar deze was juist zo feestelijk *extra stuk kersenvlaai met slagroom gaat opeten*
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60665103
    Ons dorp krijgt ook een H&M *ziet nog meer geld in rook opgaan*
    Saartje
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:06:45 #24
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60665595
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 19:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
    Ons dorp krijgt ook een H&M *ziet nog meer geld in rook opgaan*
    Ik heb sinds maandag een nieuwe baan op 5 minuten lopen van de H&M.
    Denk dat de baan me ondanks de salarisverhoging meer gaat kosten dat hij me oplevert
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60667026
    ! !
    Noot noot.
    pi_60667162
    Ik woon vlak naast een enorme H&M .
    pi_60667278
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 19:43 schreef Syrena het volgende:
    Nouuouououuuu Ik heb dus dit jurkje in het paars/roze:
    [ afbeelding ]

    Al gekocht toen ie nog gewoon 30 euro kostte. Eén keer gedragen tijdens het uitgaan, daarna in de was gegooid omdat ie naar rook stonk. Eenmaal uit de was zag ik dat het wit niet meer helemaal wit was maar ach.

    Maaaaaaaaaaaaaaanden later, vandaag dus, wil ik hem aantrekken voor de verjaardag van mijn lief.
    Blijkt ie dus ENORM gekrompen te zijn Eerst was ie een beetje groot, maar dat was juist wel lekker. Nu sluit hij strak om mijn armen en mijn (jawel hoor) kont. En buik. Ik BAAL

    En het is echt krimp en niet het uitdijen van mij, want de rest van de jurkjes passen wel nog gewoon. Maar deze was juist zo feestelijk *extra stuk kersenvlaai met slagroom gaat opeten*
    ah jammer van het jurkje! hij is wel heel erg leuk! wordt ie nog verkocht? Zie hem er niet bij staan...
    Strawberry Flavour..
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:17:59 #28
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_60667712
    Er is een bestelling onderweg .

    van ¤350,-

    DIT zit er onder andere in


    Hopen dat het er snel is .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_60667948
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 21:00 schreef Deliah het volgende:
    Ik woon vlak naast een enorme H&M .
    Ik ben jaloers . De dichtstbijzijnde is ong. 30 min met de auto .
    pi_60668370
    Dat zwarte truitje met die rode kraag Debsterr, waar staat die??

    Noot noot.
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:42:56 #31
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_60668549
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
    Dat zwarte truitje met die rode kraag Debsterr, waar staat die??

    Niet bij de gewone rijtjes zeg maar, je ziet 'm als grijze variant bij de Divided top 5 staan, en hij staat in de grote Divided editorial.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_60668712
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Niet bij de gewone rijtjes zeg maar, je ziet 'm als grijze variant bij de Divided top 5 staan, en hij staat in de grote Divided editorial.
    grote Divided editorial? Zegt me niet zo veel...

    Hoe kun je hem dan in je winkelmandje doen?

    Jaja, ben een H&M-kooponline-noob
    Noot noot.
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:56:36 #33
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_60669072
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 21:48 schreef Jojoortje het volgende:

    [..]

    grote Divided editorial? Zegt me niet zo veel...

    Hoe kun je hem dan in je winkelmandje doen?

    Jaja, ben een H&M-kooponline-noob
    Wacht

    Je start de H&m webshop op, okay?
    Dan ga je naar Dames
    Vervolgens klik je op TOP 5 Divided
    Dan klik je op de witte tekst die links bij de grijze variant staat

    En dan kun je 'm bestellen .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_60669391
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 21:56 schreef Debsterr het volgende:
    Dan klik je op de witte tekst die links bij de grijze variant staat
    Aaaah, ik maar op dat truitje klikken
    Noot noot.
    pi_60669589
    pi_60669616
    Maar hopen dattie een beetje lang genoeg is Vind hem echt heel tof
    Noot noot.
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:22:03 #37
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_60669980
    Nou, ik ben wel bang dat de kwaliteit heel erg gaat tegenvallen.. had 'm zien hangen in de winkel (expres niet naar gekeken verder omdat ik wist dat 'ie onderweg is) en hij zag er flubberig uit zeg maar. Denk dat het een heel dun truitje is.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_60679034
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 22:22 schreef Debsterr het volgende:
    Nou, ik ben wel bang dat de kwaliteit heel erg gaat tegenvallen.. had 'm zien hangen in de winkel (expres niet naar gekeken verder omdat ik wist dat 'ie onderweg is) en hij zag er flubberig uit zeg maar. Denk dat het een heel dun truitje is.
    Oh jammer zeg.. Ik wil 'm ook wel maar dan ga ik toch maar eens in een winkel kijken.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60679264
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 23:44 schreef Lyssa het volgende:
    Mijn broeken van de H&M waren ook te kort..(ben 1,73) mooi excuus geweest om nieuwe schoenen te kopen

    Mijn bestelling met topjes+ondergoedjes is in behandeling.. een broek is pas half september weer op voorraad
    Alle H&M broeken die ik heb, hebben een zoom erin. Zelfs met mijn hoogste hakken van 8/9 cm loop ik er nog op. En nee, dat is écht niet leuk
    I had a signature once. It was awful.
    pi_60679454
    Nee is niet leuk . Ik moet ook nog zo'n broek 5cm korter maken, en het is geen spijkerbroek en zit al een duidelijke zoom in, dus.
    pi_60681218
    Ik was vandaag in de winkel, er hing nog maar weinig najaarspul. Nu moet ik het alsnog online bestellen, wat jammer nou
    pi_60681395
    Vraagje 1: Als je wat terugstuurt moet je dan dan dat héle factuur (A4-vel) mee terugsturen?
    (Ja sticker eraf, die moet op het pakketje.)

    Vraagje 2: Ik betaal via maandfactuur, wanneer krijg ik die dan/wanneer moet ik het (resterende na retourzending) geld overmaken?
    pi_60681559
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 12:53 schreef Oserdare het volgende:
    Vraagje 1: Als je wat terugstuurt moet je dan dan dat héle factuur (A4-vel) mee terugsturen?
    (Ja sticker eraf, die moet op het pakketje.)

    Vraagje 2: Ik betaal via maandfactuur, wanneer krijg ik die dan/wanneer moet ik het (resterende na retourzending) geld overmaken?
    Ja volgens mij wel. Ik maak altijd even een kopietje voor mezelf (na een tip van hier). Eerst kreeg je er nog een factuur bij die je kon houden maar dat kan tegenwoordig niet meer.

    Een maandfactuur krijg je vanzelf thuis gestuurd, kan soms wel even duren. Dan staat er een uiterste betaaldatum op denk ik.
    pi_60681723
    Ah, dank je wel! Kopietje is zo gemaakt, doe ik dat ook.

    Weet je toevallig ook hoe lang het duurt voor je de nieuwe bestelling/ruil binnen krijgt?
    Of is het misschien handig gewoon te retourneren en zelf opnieuw te bestellen (als de kortingscodes werken..)?
    Maar dan staat er dat ik zo'n t-shirtje pas begin september krijg. Dus hoe zit dat als je ruilt?

    [ Bericht 16% gewijzigd door Oserdare op 09-08-2008 14:02:46 ]
    pi_60681974
    Tvp.

    Kopietje is een goed idee voor de volgende keer
    pi_60688715
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 13:07 schreef Oserdare het volgende:
    Ah, dank je wel! Kopietje is zo gemaakt, doe ik dat ook.

    Weet je toevallig ook hoe lang het duurt voor je de nieuwe bestelling/ruil binnen krijgt?
    Of is het misschien handig gewoon te retourneren en zelf opnieuw te bestellen (als de kortingscodes werken..)?
    Maar dan staat er dat ik zo'n t-shirtje pas begin september krijg. Dus hoe zit dat als je ruilt?
    Ik heb nog nooit wat geruild eigenlijk.. Ik stuur het terug, en doe een nieuwe bestelling (inderdaad vanwege kortingscodes ). Ben eigenlijk ook wel benieuwd of ruilen sneller gaat dan opnieuw bestellen, iemand enig idee?
    pi_60688844
    Hm, misschien moet ik dat ook maar doen dan, hehe. Ik kom dan met die twee artikelen niet aan de 19 euro, maar dan gooi ik er nog wel wat bij, wat ik altijd nog kosteloos terug kan sturen.
    pi_60695131
    Ruilen duurt lang....erg lang.... (retourpakketjes kunnen 2/3 weken duren eer ze verwerkt zijn...) en je hebt geen idee of je de artikelen ook krijgt...als het op is hoor je er nooit meer van!!
    Ik bestel altijd meteen, en als het extra verzendkosten gaat kosten, tsja dan is dat zo
    pi_60695784
    Ah dank je, dat wilde ik weten. Dan bestel ik gewoon opnieuw, weet ik in ieder geval dat ik het krijg. Met kortingscodes ben ik dan toch nog goedkoper uit (als ze werken).
      zondag 10 augustus 2008 @ 14:26:02 #50
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_60705011
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 21:00 schreef Deliah het volgende:
    Ik woon vlak naast een enorme H&M .
    LUCKY BASTARD!!!

    Ik heb er 2 op een kwartiertje rijden afstand.
    Ze zijn het winkelcentrum die op 4min. loopafstand van mij vandaag ligt aan het verbouwen.
    Ik HOOOPPPPPP dat er een H&M komt!!!

    Deze heb ik gisteren gekocht:



    En nog een gaaf shirt, zwart met zilver, geen foto van.
    En allemaal hemdjes + sokken en sjaaltje.
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      zondag 10 augustus 2008 @ 17:26:57 #51
    129664 mousemicky
    zeg maar MM...
    pi_60710115
    Bastards van de H&M hebben mijn account geblokkeerd omdat een van de codes in de OP niet meer werkt... (de 10% code, niet meer gebruiken dus). Voorlopig even niets bestellen dus, ben te lui om te bellen...
    pi_60710155
    Heb weer wat besteld . Maar er gaat evenveel (in aantal dan) terug. Hoop dat ze de kortingscodes niet schrappen (-10 euro en -5 euro).
    pi_60710827
    Ik kan dus geen een kortingscode meer gebruiken. Ik sta denk ik op de zwarte lijst ofzo...
    pi_60711203
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 18:00 schreef Ooi86 het volgende:
    Ik kan dus geen een kortingscode meer gebruiken. Ik sta denk ik op de zwarte lijst ofzo...
    dan blijven er zo weinig klanten over .
    Tap tap tap
      zondag 10 augustus 2008 @ 18:23:39 #55
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60711315
    Ik was net ff bezig met My Model bij H&M. Ik ben 1:80 lang, maar volgens de site heb ik voor broeken qua lengte genoeg aan 30" .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60712078
    Dat is als je 1.65 bent nog te kort . Tenzij je een driekwartsbroek wilt .
    pi_60712246
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 18:23 schreef MaLo het volgende:
    Ik was net ff bezig met My Model bij H&M. Ik ben 1:80 lang, maar volgens de site heb ik voor broeken qua lengte genoeg aan 30" .
    , ik denk dat dat echt te klein is. Ik ben 1,68 en ik heb echt 32'' nodig.
    pi_60712371
    Heb lengtemaat 36"
    Noot noot.
    pi_60712400
    tvp
      zondag 10 augustus 2008 @ 19:49:11 #60
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60713167
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
    Heb lengtemaat 36"
    34" past mij soms wel, soms niet, 35" van de Esprit zit perfect .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60713897
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 19:49 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    34" past mij soms wel, soms niet, 35" van de Esprit zit perfect .
    Ben ongeveer even lang als jou...

    Heb ook wel lengtemaat 34" in de kast liggen, maar dan moet ik niet te hoge hakken ofzo aan doen
    Heb nog noooooit een broek gehaald bij de Esprit... Dacht dat ze daar alleen maar tot de 34" gingen ofzo... Zal binnenkort wel eens even kijken.
    Noot noot.
      zondag 10 augustus 2008 @ 21:13:45 #62
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60715681
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 17:26 schreef mousemicky het volgende:
    Bastards van de H&M hebben mijn account geblokkeerd omdat een van de codes in de OP niet meer werkt... (de 10% code, niet meer gebruiken dus). Voorlopig even niets bestellen dus, ben te lui om te bellen...
    Echt he, dat had ik ook.
    Haha Ik gebruik maar gewoon een tijdje geen kortingscodes meer, voor de zekerheid..
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60732084
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 19:01 schreef Oserdare het volgende:
    Dat is als je 1.65 bent nog te kort . Tenzij je een driekwartsbroek wilt .
    1.68 en 30" is ietsjes te lang
    pi_60732470
    H&M is weer bezig...

    Ik keek net bij mijn bestellingen... Hebben ze de kortingen weggehaald!
    EN ipv half augustus, krijg ik het nu eind augustus (Zou het eerst eigenlijk begin augustus krijgen)

    Wat is dat toch man
    Noot noot.
      maandag 11 augustus 2008 @ 14:28:03 #65
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60732774
    Ik ben blij dat ik geen kortingscodes heb gebruikt als ik dit zo lees .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60733407
    Ik had die van 10 euro gebruikt, dat was goed gegaan.
    Maar wel een maandfactuur aan m'n broek hangen omdat ik de vorige keer me verrekend had en de verzendkosten niet had betaald

    Ik moet eens kijken of ze m'n retour al verwerkt hebben trouwens.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60756020
    Bij mij ook de enige nog overgebleven kortingscode weggehaald Het is dat er spullen van iemand anders bijzitten, anders had ik hem zonder pardon geannuleerd. Wat zijn dit voor laffe streken zeg?
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:08:02 #68
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60756526
    Blijkbaar zijn ze een actie begonnen om alle illegaal verkregen kortingscodes te annuleren...
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60757560
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 11:08 schreef Enfermera het volgende:
    Blijkbaar zijn ze een actie begonnen om alle illegaal verkregen kortingscodes te annuleren...
    Legale ook, ze halen gewoon alles weg
    pi_60757571
    die van mij (nog) niet.
    Tap tap tap
    pi_60763630
    Eindelijk vestje binnen die ik begin juni had besteld . En het was toen gewoon op voorraad.
    pi_60763657
    Die van mij is in behandeling... Zonder kortingscodes tho
    Noot noot.
    pi_60766083
    Heeft iemand deze jas al ergens in een H&M winkel zien hangen?? Ik wil hem graag in de winkel passen (aangezien mijn maat bij jassen vaak verschilt), maar ik heb hem nog nergens gezien!


    ¤ 79,90.
    pi_60766478
    Wow die jas is hip!
    Die wil ik ook!
    Denk erover na.
    pi_60766645
    Die heb ik besteld

    Hangt nog niet in de winkel!
    Noot noot.
    pi_60766703
    Is hij er ook nog in andere kleuren?
    Denk erover na.
    pi_60766741
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 16:43 schreef bondgirl007 het volgende:
    Is hij er ook nog in andere kleuren?
    Ja, donkerbruin en grijs gemêleerd
    Noot noot.
    pi_60774894
    Vraagje, ik heb een bestelling gedaan, met een kortingscode voor ¤10,-
    Ik wil alles terugsturen, behalve een zwembroek à 6,90.
    -Vervalt dan de korting,
    -is de broek gratis
    -of moet ik gewoon ¤1,80 betalen? (dat is 6,90+4,90 (verzendkosten) - 10,00)
    pi_60775517
    OMG zeg...
    Wat een toestanden bij jullie met het verwijderen van kortingscodes en blokkeren van accounts..

    Kans is dan dus aanwezig dat dat bij mij ook gaat gebeuren
    Heb nu nl iets in bestelling staan en heb de codes voor 5,- en 10,- korting gebruikt.. Heb deze al meerdere keren gebruikt
    Ben benieuwd
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    pi_60777361
    Wat betekent het ook alweer als er staat bij die Track en Trace:
    "U heeft geen correcte barcode ingevoerd"

    (Maar heb wel de juiste barcode + postcode ingevoerd)
    Noot noot.
    pi_60777606
    Dan is het nog niet aangemeld.
    pi_60777727
    Ah
    Noot noot.
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:52:01 #83
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60777922
    Yesss mn pakketje komt morgen!! Oehh en ik heb er zulke leuke dingetjes in zitten he. Maar dat post ik morgen allemaal nog een keertje.

    @Jojoortje: als je op die link (tekst) klikt kan je toch ook zien wat het betekend?
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60778522
    wil ik kijken hoe het met mijn bestelling is....
    hebben ze weer onderhoud!

    Grummeltjes zeg naja dan duik ik nu mijn nest maar eens in
    pi_60789299
    Hmm ik had een vest besteld die eing aug leverbaar is en nog wat meer spulletjes, heb aangegeven alles in 1 keer te willen ontvangen, nu staat vest nog bij niet geleverd en de rest is in behandeling
    pi_60791271

    Ik heb ooit dat strapless topje besteld, kreeg een L ipv XS thuisgestuurd, die heb ik teruggestuurd en vermeld dat het het verkeerde artikel was. Moet eind mei geweest zijn, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
    Is nu ondertussen natuurlijk nergens meer verkrijgbaar...

    [ Bericht 7% gewijzigd door Innocence op 13-08-2008 13:15:14 ]
    Sweet and innocent...
    pi_60792236
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef Innocence het volgende:

    Ik heb ooit dat strapless topje besteld, kreeg een L ipv XS thuisgestuurd, die heb ik teruggestuurd en gelijk die XS dus besteld. Moet eind mei geweest zijn, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
    Is nu ondertussen natuurlijk nergens meer verkrijgbaar...
    Hier bij de h&m hangen volgens mij nog wel strapless topjes!


    Mijn bestelling is in behandeling genomen!
    Eigenlijk zou mijn jas er ook bij moeten zitten, maar die hebben ze bij de volgende gezet. Nou ja dat is nog een maandje wachten!
    pi_60792416
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 13:07 schreef miss-piggy het volgende:

    [..]

    Hier bij de h&m hangen volgens mij nog wel strapless topjes!


    Waar is hier?
    Dan ga ik nog snel 's in de winkel kijken. Vond ze namelijk echt leuk...

    Maar snap het gewoon niet. Als zij het verkeerde artikel opsturen, hoor je toch gewoon het artikel alsnog te krijgen of een brief met excuses en uitleg? :/
    Sweet and innocent...
    pi_60792588
    Je hebt pm!


    Je zou minstens verwachten dat je inderdaad een brief zou krijgen.
    En als je op mijn pagina kijkt op de site? Staat daar dan iets?
    pi_60793541
    Als je geblokkeerd wordt: weekje wachten en t is opgelost... Ik kon vanochtend weer bestellen. Heb voor de zekerheid maar geen kortingscodes gebruikt, wil die jas toch echt hebben, en hier in de winkel hebben ze m niet.
    pi_60793620
    Ik heb de verkeerde schoenen ontvangen . Maar even een mailtje sturen..

    Had trouwens keiveel besteld, maar op 1 jurkje + truitje na gaat alles terug .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_60793792
    "Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen."

    Wat is de limiet?
    Noot noot.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 14:34:58 #93
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60794655
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 14:02 schreef Jojoortje het volgende:
    "Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen."

    Wat is de limiet?
    Hangt er vanaf. Als je de 1e keer iets besteld is het iets van 100 euro, als je meerdere dingen besteld hebt (en dus ook betaald hebt!), dan is het iets van 250 volgensmij.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 17:38:07 #94
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60800000
    Jeeeeeeeeeej mn pakketje is net afgeleverd!

    Dit is wat ik heb besteld:

    Vlnr: Grijs + wit setje tshirts voor 5 euro (die actie), turquoise 3/4 mouw truitje, daarop een leuke ketting en 4 kleuren oogschaduw. Daarnaast 2 bloesjes, lichtroze en wit. Die zijn echt gaaf! Er zit een beetje elastiek in dus je krijgt ze heel makkelijk aan. En die kleren lijken nogal groot zoals ze daar liggen, maar tis toch echt maatje xs

    Niet op de foto; zwarte jas;

    Maar die zat echt niet mooi en lekker. Hij was te groot, en zwart is toch echt niet mijn kleur. Helaas. En wol.. omg, ik was vergeten hoe erg dat kriebelt. Natuurlijk heb je onder een winterjas een dikke trui aan als het goed is, maar toch Dus die gaat terug. Maar de rest hou ik dus Helemaal blij!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60800485
    Bestel je voor over de honderd euro maandag, krijg je vandaag een mailtje met een 10% korting op het hele assortiment actiecode
    You make me dizzy, Miss Lizzy,
    The way you rock'n'roll
    Ik heb je lief mijn hele leven
    pi_60800592
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
    Bestel je voor over de honderd euro maandag, krijg je vandaag een mailtje met een 10% korting op het hele assortiment actiecode
    Zelfde probleem hier
    Noot noot.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 18:06:38 #97
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60800638
    I knowww. Me 2. Mja. Heb nog een bestelling staan voor eind aug, die zal ik dan wel daarop doen.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60800714
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 18:06 schreef Enfermera het volgende:
    I knowww. Me 2. Mja. Heb nog een bestelling staan voor eind aug, die zal ik dan wel daarop doen.
    Kan dat? Ik heb dingen staan die pas eind september geleverd worden. De rest is al in behandeling.
    You make me dizzy, Miss Lizzy,
    The way you rock'n'roll
    Ik heb je lief mijn hele leven
    pi_60800753
    Mijn 10 % kortingscode is geldig tm 25/8
    Noot noot.
    pi_60800769
    Ik zie geen optie om als nog die kortingscode in te voeren bij mijn bestelling die op eind september staat.
    You make me dizzy, Miss Lizzy,
    The way you rock'n'roll
    Ik heb je lief mijn hele leven
      woensdag 13 augustus 2008 @ 18:21:09 #101
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60800910
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 18:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
    Ik zie geen optie om als nog die kortingscode in te voeren bij mijn bestelling die op eind september staat.
    Jawel, moet je naar bestellingen gaan die nog niet geleverd zijn, alles op 0 zetten, uitvoeren, en naar de shop gaan en alles opnieuw bestellen, dan kan je de kortingscode weer invoeren. Moet je wel goed opletten of dingen al uitverkocht zijn of niet, maar ik heb het net ook gedaan en dat ging gewoon goed.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60800919
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 18:21 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Jawel, moet je naar bestellingen gaan die nog niet geleverd zijn, alles op 0 zetten, uitvoeren, en naar de shop gaan en alles opnieuw bestellen, dan kan je de kortingscode weer invoeren. Moet je wel goed opletten of dingen al uitverkocht zijn of niet, maar ik heb het net ook gedaan en dat ging gewoon goed.
    Dank u
    You make me dizzy, Miss Lizzy,
    The way you rock'n'roll
    Ik heb je lief mijn hele leven
    pi_60801556
    En ja hoor... Heb kortingscode via de post gekregen...
    Vandaag wat besteld, kortingscodes ingevoerd en nu is mijn account geblokkeerd...
    Gelukkig is mijn jas al in behandeling

    Noot noot.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 19:14:04 #104
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60802308
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 18:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

    [..]

    Dank u
    Astu!
    Oh, net uitgevonden, wat ook kan; gewoon 1 artikel erbij gooien met die kortingscode, en dan past ie het op alle dingen toe! Heb net nog wat assecoires erbij gegooid, en dan past ie automatisch ook de korting op die andere artikelen toe.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60802369
    Nieuwe H&M is hier vandaag geopend..mooie winkel, en ze hebben ook een mannenafdeling
    Saartje
      woensdag 13 augustus 2008 @ 19:20:43 #106
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_60802512
    Woei, volgens mij heb ik nog nooit een bestelling zo snel binnen gehad. Dit weekend besteld en nu dus al hier.

    Jas voor m'n zoontje is mooi en past ook goed, babydingetjes zijn leuk (laat nou die baby ook maar komen) en het gratis fleece vest is maf, want dat heeft aan het eind van de mouwen een gat zitten Ik snap wel waar het voor is, maar vind het gewoon niet mooi. Maargoed, misschien nog handig voor het hardlopen ofzo.

    En ik wil zelf ook weer leuke dingen kopen, maar eerst even bevallen want anders weet ik niet welke maat ik hebben moet.
    pi_60802546
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 19:14 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Astu!
    Oh, net uitgevonden, wat ook kan; gewoon 1 artikel erbij gooien met die kortingscode, en dan past ie het op alle dingen toe! Heb net nog wat assecoires erbij gegooid, en dan past ie automatisch ook de korting op die andere artikelen toe.
    Als ik dat doe gaat mijn 25% korting op de jas (die op een bestelling die in behandeling is genomen -vandaag- moest zitten maar die nu is verplaatst ) dan verloren? Of.... werkt de hele zooi dan gewoon niet
    pi_60802579
    wat is die kortingscode? ik krijg die mails altijd een dag later pas
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 19:28:21 #109
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60802717
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 19:21 schreef miss-piggy het volgende:

    [..]

    Als ik dat doe gaat mijn 25% korting op de jas (die op een bestelling die in behandeling is genomen -vandaag- moest zitten maar die nu is verplaatst ) dan verloren? Of.... werkt de hele zooi dan gewoon niet
    Als ie al in bestelling genomen is, dan niet meer volgensmij.. Staat ie al bij geleverde items? (ook al heb je 'm nog niet, als ie al in behandeling is genomen staat ie daarbij) Als ie daarbij staat heeft het idd geen zin meer helaas.. Gaat alleen bij dingen die nog niet in behandeling zijn genomen.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60803629
    8143 is de code voor 10% korting. In mn andere mailbox stond ie wel
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 20:13:28 #111
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60804146
    Ha, die van mij is anders.. hij lijkt er wel op trouwens. Zijn ze dan toch die codes aan het omgooien? Of geven ze er meerdere uit voor de periode tot 25-08?
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60804214
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef Enfermera het volgende:
    Ha, die van mij is anders.. hij lijkt er wel op trouwens. Zijn ze dan toch die codes aan het omgooien? Of geven ze er meerdere uit voor de periode tot 25-08?
    Haha die van mij lijkt er ook op! Alleen net iets anders!
    Noot noot.
    pi_60804269
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Als ie al in bestelling genomen is, dan niet meer volgensmij.. Staat ie al bij geleverde items? (ook al heb je 'm nog niet, als ie al in behandeling is genomen staat ie daarbij) Als ie daarbij staat heeft het idd geen zin meer helaas.. Gaat alleen bij dingen die nog niet in behandeling zijn genomen.
    Had mijn bestelling in 2 delen gesplitst

    1: eind augustus (topje, blouse, blazer, gratis vest, en de jas met 25% korting (en paar dingen voor broer))
    2: eind september (bh, topje en trui)


    en wat heeft h&m vanochtend gedaan:
    nr. 1 in behandeling genomen en jas eruit geflikkert.

    nu komt half september (dat is halve maand vooruit gegaan)
    bh, topje, trui en jas met 25% korting.

    Dan kan ik vast er iets bij in smijten om vervolgens die 10% korting te ontvangen.
    Wil die 25% korting ook niet kwijt (is bijna 20 euro)


    volgens mij ben ik gierig haha
    pi_60804908
    Waarom niet een nieuwe account aanmaken om gebruik te maken van de kortingscode's?

    Ik heb er inmiddels 5.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 20:41:04 #115
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60805143
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 20:16 schreef miss-piggy het volgende:

    [..]

    Had mijn bestelling in 2 delen gesplitst

    1: eind augustus (topje, blouse, blazer, gratis vest, en de jas met 25% korting (en paar dingen voor broer))
    2: eind september (bh, topje en trui)


    en wat heeft h&m vanochtend gedaan:
    nr. 1 in behandeling genomen en jas eruit geflikkert.

    nu komt half september (dat is halve maand vooruit gegaan)
    bh, topje, trui en jas met 25% korting.

    Dan kan ik vast er iets bij in smijten om vervolgens die 10% korting te ontvangen.
    Wil die 25% korting ook niet kwijt (is bijna 20 euro)


    volgens mij ben ik gierig haha
    Oke, ik snap 'm.
    Huh. Vaag.
    Neehoor, zij zijn gewoon stom, dan mag je best nog een korting erbovenop gooien toch
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60805775
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 20:34 schreef schatje het volgende:
    Waarom niet een nieuwe account aanmaken om gebruik te maken van de kortingscode's?

    Ik heb er inmiddels 5.
    Op dezelfde naam? En adres?
    pi_60806052
    Was die nieuwe code niet alleen op kinderkleding?
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60806272
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef VegaKip het volgende:

    [..]

    Op dezelfde naam? En adres?
    Dezelfde achternaam en adres...

    Heb wel andere voornaam (gewoon mn doopnamen gekozen)
    En voor elk account een ander emailadres
    Noot noot.
    pi_60811496
    Mijn bestelling is inmiddels onderweg. Zal morgen wel komen dan, én er zijn geen kortingscodes uitgegooid!
    Gaat toch wat sneller dan via post ruilen.

    Ik kon alleen het gratis fleecevest niet vinden paar dagen geleden toen ik bestelde... Heb er al een, maar nog een was niet erg geweest natuurlijk.
    Is die er nog?
    pi_60812537
    nee was tot 7 augustus dacht ik.. ik heb m'n bestelling geannuleerd, omdat ze m'n account geblokkeerd hadden en het duurde allemaal lang (kon wel bestellingen invoeren, maar na 1,5 week nog steeds niet in behandeling) en ze pakten steeds m'n kortingscodes af, terwijl een medewerkster van de klantenservice mij nadat ze alles nagekeken had vertelde dat ik één code wel mocht gebruiken. En toen werd het toch weer afgepakt. Toen dacht ik laat maar ff en ben IRL gaan shoppen
    Strawberry Flavour..
    pi_60817941
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:11 schreef Jojoortje het volgende:

    [..]

    Dezelfde achternaam en adres...

    Heb wel andere voornaam (gewoon mn doopnamen gekozen)
    En voor elk account een ander emailadres
    Oke bedankt
    Misschien over een paar maanden als ik niet meer zo boos ben maar proberen
    pi_60820311
    Pffff, m'n verlanglijstje wordt steeds gewist
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 17:38 schreef Enfermera het volgende:
    Jeeeeeeeeeej mn pakketje is net afgeleverd!

    Dit is wat ik heb besteld:
    [ afbeelding ]
    Vlnr: Grijs + wit setje tshirts voor 5 euro (die actie),
    Zijn die shirtjes lang? Zeg maar tot op je heupbotjes?
    Sweet and innocent...
      donderdag 14 augustus 2008 @ 11:19:35 #123
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60820943
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 10:54 schreef Innocence het volgende:
    Pffff, m'n verlanglijstje wordt steeds gewist
    [..]

    Zijn die shirtjes lang? Zeg maar tot op je heupbotjes?


    Ja, ze vallen net een stukje over mijn spijkerbroek heen (ik heb altijd heupbroeken aan), maar ik vind ze niet bizar lang ofzo. En de V hals valt ook normaal bij mij, ik vind ze echt heerlijk zitten!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60821455
    Mooi, die er ook maar bijgedaan dan.

    Grrrr, ik haat:
    quote:
    Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.
    Had voor m'n vriend ook maar een acount aangemaakt, maar ben niet ver gekomen met het invullen van de kortingscodes. Er was er een ongeldig, dus wilde ik een ander invoeren en toen blokkeerde ie gelijk de bestelling.
    Kan nu vast niet mailen, want ik heb net 5 minuten geleden al gemaild voor m'n eigen account, oeps...

    En ik wil die groengeblokte blouse zo graag!
    Sweet and innocent...
      donderdag 14 augustus 2008 @ 11:50:21 #125
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60821683
    Ok dan
    Ja, dat had ik ook een tijdje geleden.. Je kan sowieso niet mailen, dat had ik ook gedaan maar ze zeiden dat ik gewoon moest bellen. Anders kunnen ze 'm niet deblokkeren ofzo.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60821888
    Zolang alleen je bestelling geblokkeerd is kan je gewoon mailen. Gelukkig is nog niet m'n hele account geblokkeerd.

    Nu op m'n moeders naam de hele bende nog maar 's besteld. Op haar adres ook en met 1 kortingscode, dus is gelukt!

    Was alleen precies het colbertje dat ik wou hebben uit de Outlet uitverkocht, maar dat was het anders ook vast alsnog geweest als ze het gingen verzenden.
    Sweet and innocent...
      donderdag 14 augustus 2008 @ 12:10:03 #127
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60822167
    Oh, oke. Dat wist ik niet. Ik had dezelfde melding als jij en toen ik mailde zeiden ze dat ik moest bellen. Nja, het zal wel

    XD Goed zo! Mooi
    Jammer van dat colbertje.. Ja idd.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60822450

    Alleen de body wordt pas begin volgende maand geleverd.
    Vooral het jasje is echt liefde! Leren rokje is ook super, jammer genoeg wel een beetje aan de korte kant.
    Let's do some living before we die
    pi_60823744
    @ Footprint: Dat leren jasje
    Noot noot.
    pi_60824337
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:08 schreef Jojoortje het volgende:
    @ Footprint: Dat leren jasje
    Zeker Voor mij valt ie gewoon perfect. Beetje korter dan normaal, ideaal voor over lange shirtjes, jurkjes etc. En ziet er gelukkig niet té nep uit, glimt namelijk in het echt helemaal niet.
    Misschien dat je hem nog uit de outlet kunt plukken
    Let's do some living before we die
    pi_60824410
    Ben ook nog steeds op zoek naar het ideale leren jasje
    Maar dat soort modelletjes zijn me altijd te kort
    Dus moet een model hebben wat net op de kont valt
    En dan met een riempje ofzo in de taille
    Noot noot.
    pi_60825320
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 12:20 schreef Footprint het volgende:
    [ afbeelding ]
    Alleen de body wordt pas begin volgende maand geleverd.
    Vooral het jasje is echt liefde! Leren rokje is ook super, jammer genoeg wel een beetje aan de korte kant.
    Vond dat rokje ook zo leuk, maar heb voor die bloes op dat plaatje gekozen.
    Die body leek me wel aardig, maar waarom zit er een hemdje aan vast

    Verder mag ik even niets leuks kopen van mezelf. Colbertje en zwarte rok had ik 'echt' nodig

    Jojoortje, als je geinteresseerd bent heb ik hier nog 3 ouderwetse zwartleren colbertjes. Allemaal maat 38, zijn mij dus iets te groot. Zijn getailleerd en met lusjes+riem, dus dat is misschien precies wat je zoekt. Laat maar even weten per pb.
    Sweet and innocent...
    pi_60825707
    Mijn bestelling is onderweg! Kan hem nog niet volgen bij de Track en Trace!

    "Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie."

    Innocence, je hebt PM
    Noot noot.
    pi_60825889
    Ik had helemaal geen T&T code bij mijn pakketje, dus dacht dat ik hem nog niet hoefde te verwachten Lag ie gisteren gewoon in de bus, ondergoed van Hello Kitty welke altijd goed zit en de twee truitjes voor 5 euro, die ook erg lekker zitten

    Half september krijg ik mn volgende pakketje, inclusief broek en wat topjes.
    pi_60828266
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 14:09 schreef Innocence het volgende:

    [..]

    Vond dat rokje ook zo leuk, maar heb voor die bloes op dat plaatje gekozen.
    Die body leek me wel aardig, maar waarom zit er een hemdje aan vast

    Verder mag ik even niets leuks kopen van mezelf. Colbertje en zwarte rok had ik 'echt' nodig

    Jojoortje, als je geinteresseerd bent heb ik hier nog 3 ouderwetse zwartleren colbertjes. Allemaal maat 38, zijn mij dus iets te groot. Zijn getailleerd en met lusjes+riem, dus dat is misschien precies wat je zoekt. Laat maar even weten per pb.
    Dat hemdje wat er aan vast zit hoop ik er af te kunnen slopen Anders gaat ie terug, want met dat hemdje vind ik het meer zo'n fout gympakje van vroeger.
    Let's do some living before we die
    pi_60838367
    Hallo ik heb een vraag voor het online bestellen bij H&M. Als ik eenmaal naar de kassa ga en wil afrekenen kies ik voor de optie 'Rekening'. Als ik dan op doorgaan klik krijg ik de melding:

    "Op krediet kopen is niet mogelijkt, kies een andere betaalwijze."

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
    pi_60847373
    Waarom wil je een H&M rekening openen dan? Gewoon aangeven dat je wilt betalen met acceptgiro na levering, dan komt er met het pakje een acceptgiro mee. Als je die niet op tijd betaalt krijg je vanzelf een maandfactuur en dat kost je ¤1 extra.
    pi_60847501
    Ik snap nog steeds niet wat voor voordeel een maandfactuur heeft. (Ten opzichte van de acceptgiro).
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:15:50 #139
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60847617
    Ik had woensdag weer een pakketje gekregen. Helaas voor mijn toch al zo rode banksaldo paste alles .

    Ik weet ook niet wat het voordeel is van een maandfactuur. Misschien om het overzicht te bewaren? (Ik heb soms 3 acceptgiro's per maand en als je dan ook nog dingen retour stuurt moet je wel heel diep gaan nadenken wat je nu nog moet betalen.
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60848402
    misschien bellen om te annuleren en dan je bestelling opnieuw plaatsen
    pi_60848669
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 10:09 schreef Oserdare het volgende:
    Ik snap nog steeds niet wat voor voordeel een maandfactuur heeft. (Ten opzichte van de acceptgiro).
    Langer tijd om te betalen.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_60848987
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 10:09 schreef Oserdare het volgende:
    Ik snap nog steeds niet wat voor voordeel een maandfactuur heeft. (Ten opzichte van de acceptgiro).
    ik ook absoluut niet, maar ik kan tegenwoordig alleen nog maar voor maandfactuur kiezen......
    I had a signature once. It was awful.
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:22:59 #143
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_60849260
    Kunnen jullie ook niet bij je nog niet geleverde goederen kijken? Hij geeft bij mij een technische fout.. .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_60849312
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 10:09 schreef Oserdare het volgende:
    Ik snap nog steeds niet wat voor voordeel een maandfactuur heeft. (Ten opzichte van de acceptgiro).
    Ik ook niet, maar ik zit er nu dus aan vast Ik hoop dat ik er vanaf kom door meteen te betalen als ik 'm binnenkrijg, anders de KS maar eens bellen of ze het kunnen omzetten.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60849381
    m'n bestelling is sinds gister in behandeling, weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het ontvangen heb??
    pi_60849543
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 11:27 schreef emiel01 het volgende:
    m'n bestelling is sinds gister in behandeling, weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het ontvangen heb??
    Pas als de status is onderweg is, kun je 'm snel verwachten denk ik. Even de status blijven checken dus.
    You make me dizzy, Miss Lizzy,
    The way you rock'n'roll
    Ik heb je lief mijn hele leven
    pi_60850177
    Ok. Ik bestel volgende keer maar weer gewoon met acceptgiro denk ik. Het is dat ik nu wat aan het heen en weer bestellen ben (verkeerde maat, nog meer dingen die ik waarschijnlijk al terug doe, maar alleen om aan het juiste bedrag voor korting te komen...)
    Het zal wel iets overzichtelijker/makkelijker zijn met maandfactuur als je vaker opnieuw bestelt.

    Als het goed is krijg ik vandaag mijn pakketje. Zondag besteld.
    pi_60850363
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 11:22 schreef Debsterr het volgende:
    Kunnen jullie ook niet bij je nog niet geleverde goederen kijken? Hij geeft bij mij een technische fout.. .
    Dat betekent toch dat je account geblokkeerd is?
    Even bellen naar de klantenservice!
    Noot noot.
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:43:48 #149
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_60851456
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:01 schreef Jojoortje het volgende:

    [..]

    Dat betekent toch dat je account geblokkeerd is?
    Even bellen naar de klantenservice!
    Echt waar?? Kut H&M ook altijd.. dan hebben ze 'm geblokkeerd omdat ik een bestelling geprobeerd te doen heb, en daarbij 2 verschillende kortingscodes ingevuld heb.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_60851534
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:43 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Echt waar?? Kut H&M ook altijd.. dan hebben ze 'm geblokkeerd omdat ik een bestelling geprobeerd te doen heb, en daarbij 2 verschillende kortingscodes ingevuld heb.
    Ja, ik had precies hetzelfde twee weken terug.
    Even gebeld naar de KS en die zeiden dat mn bestelling was vastgelopen, omdat de kortingscodes niet geldig waren ofzo

    Ik vroeg ook naar dat trutje van de KS waarom die dan een technische fout aangaf En waarom ik dan niet gebeld ben ofzo? Daar kon ze helaas geen antwoord op geven
    Noot noot.
    pi_60854431
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
    Waarom wil je een H&M rekening openen dan? Gewoon aangeven dat je wilt betalen met acceptgiro na levering, dan komt er met het pakje een acceptgiro mee. Als je die niet op tijd betaalt krijg je vanzelf een maandfactuur en dat kost je ¤1 extra.
    Ja mijn voorkeur ging ook uit voor de acceptgiro. Alleen als ik die optie koos dan kreeg ik een foutmelding , dus dit was de enige optie en rembours.
    pi_60856055
    Vandaag weer een organic cotton shirtje gehaald. Had 'm al vorige keer gezien toen was ik al verliefd, maar had al te veel gekocht. Vandaag toch maar meegenomen.
    pi_60856540

    Die leek in de winkel niks, maar had 'm al besteld. Maar hij staat best leuk Is niet heel dun, niet heel dik, bousje zit gewoon tot aan de hals. Dat strikje, lintje, vind ik wel een beetje in de weg ziten. Én het hele truitje is wat aan de korte kant..
    19,90 is wel een beetje prijzig... maar in de winkel omruilen voor grotere maat kan gewoon he?

    [ Bericht 15% gewijzigd door Oserdare op 15-08-2008 17:13:24 ]
    pi_60863170
    Hoe vallen de 2 shirtjes voor 4,90 ? (groot, klein, normaal)

      vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:00:50 #155
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60863901
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 20:22 schreef lily het volgende:
    Hoe vallen de 2 shirtjes voor 4,90 ? (groot, klein, normaal)

    [ afbeelding ]
    Zei ik op de vorige pagina al, maar ik zal 't even herhalen; bij mij vallen ze super, iets langer (vallen een stukje over mijn heupbroek heen), V-hals zit erg mooi. Niet heel strak ofzo, gewoon normaal.. Ik vind ze heerlijk.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:10:18 #156
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60864122
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 20:22 schreef lily het volgende:
    Hoe vallen de 2 shirtjes voor 4,90 ? (groot, klein, normaal)

    [ afbeelding ]
    Ik vind ze redelijk ruim vallen. Als je twijfelt tussen twee maten: kies de kleinste .
    Ze zitten wel erg mooi en erg lekker!
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60864270
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 20:22 schreef lily het volgende:
    Hoe vallen de 2 shirtjes voor 4,90 ? (groot, klein, normaal)

    [ afbeelding ]
    Ik heb S genomen, ze vallen prima Ik heb normaal M/38.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60864859
    oke duidelijk, thx
    pi_60864885
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 21:00 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Zei ik op de vorige pagina al, maar ik zal 't even herhalen; bij mij vallen ze super, iets langer (vallen een stukje over mijn heupbroek heen), V-hals zit erg mooi. Niet heel strak ofzo, gewoon normaal.. Ik vind ze heerlijk.
    ja, dat had ik wel gelezen (ik lees eerst het topic even door, ja echt waar )

    maar ik vond de info niet voldoende
    pi_60864953
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 15:34 schreef Oserdare het volgende:
    [ afbeelding ]
    Die leek in de winkel niks, maar had 'm al besteld. Maar hij staat best leuk Is niet heel dun, niet heel dik, bousje zit gewoon tot aan de hals. Dat strikje, lintje, vind ik wel een beetje in de weg ziten. Én het hele truitje is wat aan de korte kant..
    19,90 is wel een beetje prijzig... maar in de winkel omruilen voor grotere maat kan gewoon he?
    Die komt bij mij volgende week
    Noot noot.
    pi_60865067
    Ik doe 'm denk ik terug. Ik vind 20 euro een beetje veel voor zo'n H&M shirtje .

    Bij mij doen de kortingscodes het ook niet meer trouwens, bij mijn 'restbestelling'.
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:02:34 #162
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60865374
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 21:43 schreef lily het volgende:

    [..]

    ja, dat had ik wel gelezen (ik lees eerst het topic even door, ja echt waar )

    maar ik vond de info niet voldoende
    Haha, oke, ik dacht ik herhaal t even
    En, ga je ze kopen na al deze info?
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60865500
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef Oserdare het volgende:
    Ik doe 'm denk ik terug. Ik vind 20 euro een beetje veel voor zo'n H&M shirtje .

    Bij mij doen de kortingscodes het ook niet meer trouwens, bij mijn 'restbestelling'.
    Als die bij mij lang genoeg is, hou ik 'm denk ik
    Noot noot.
    pi_60867857
    Kun je ook je retourartikelen terugsturen met het bijgesloten etiket via brievenbuspost?
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 09:17:22 #165
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60871932
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 23:45 schreef Oserdare het volgende:
    Kun je ook je retourartikelen terugsturen met het bijgesloten etiket via brievenbuspost?
    Als het door de brievenbus past, dan wel ja . Heb ik ook wel eens gedaan, toen ik alleen een legging terugstuurde.

    Hou dan wel in gedachten dat je dan dus geen bewijsje krijgt dat je het pakje hebt teruggestuurd.
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60872407
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 22:02 schreef Enfermera het volgende:
    En, ga je ze kopen na al deze info?
    Ja, maar ik kan nog niet kiezen wat ik nog meer wil bestellen.

    Heb de kassa al 2 keer weer gevuld en leeggehaald...
    pi_60872656
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 09:17 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Als het door de brievenbus past, dan wel ja . Heb ik ook wel eens gedaan, toen ik alleen een legging terugstuurde.

    Hou dan wel in gedachten dat je dan dus geen bewijsje krijgt dat je het pakje hebt teruggestuurd.
    Ok dank je. Nou ja in feite is het niet erg naar het postkantoor te lopen. Maar goed, de mogelijkheid is er. Weet ik dat .
    pi_60900243
    zo stom he...

    wil ik kijken hoe het met mijn bestelling staat die in behandeling is genomen...

    krijg ik het maar niet voor elkaar bij track&trace

    ik code invoeren, zegt hij dat er geen zending is gevonden voor deze combinatie
    terwijl hij al bijna een week in behandeling is genomen...
    pi_60900293
    Die code gaat meestal pas werken als je bestelling op onderweg staat.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60901047
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 14:59 schreef miss-piggy het volgende:
    zo stom he...

    wil ik kijken hoe het met mijn bestelling staat die in behandeling is genomen...

    krijg ik het maar niet voor elkaar bij track&trace

    ik code invoeren, zegt hij dat er geen zending is gevonden voor deze combinatie
    terwijl hij al bijna een week in behandeling is genomen...
    Had ik ook, maar dat komt wel goed
    Noot noot.
    pi_60901682
    Ik had helemaal geen track en trace en toch lag mn pakketje voor de deur
    pi_60903569
    Maandfactuur gekregen, maar ik heb nog meer besteld en geretourneerd dus dat bedrag klopt inmiddels al niet meer. Ik moet veel minder betalen.
    Moet ik dan gewoon dit betalen en krijg ik volgende maand weer een factuur?
      zondag 17 augustus 2008 @ 18:22:57 #173
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_60904100
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 17:54 schreef Oserdare het volgende:
    Maandfactuur gekregen, maar ik heb nog meer besteld en geretourneerd dus dat bedrag klopt inmiddels al niet meer. Ik moet veel minder betalen.
    Moet ik dan gewoon dit betalen en krijg ik volgende maand weer een factuur?
    Gewoon uitrekenen wat je moet betalen, zodra je retour verwerkt is halen ze dat bedrag er weer af en kom je dus op ¤0,- uit.

    Als je betaald wat er bij je saldo staat heb je een +tegoed als het ware.. dan kun je of "gratis" shoppen (je hebt het immers al betaald) of je laat het terug storten. En dat werkt dus niet zo goed..
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_60904411
    Retour was al verwerkt. Mijn saldo staat nu in de - (min) maar wel groen. Dat bedrag moet ik dan betalen?

    [ Bericht 14% gewijzigd door Oserdare op 17-08-2008 18:47:37 ]
      zondag 17 augustus 2008 @ 18:50:41 #175
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_60904609
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 18:40 schreef Oserdare het volgende:
    Retour was al verwerkt. Mijn saldo staat nu in de - (min) maar wel groen. Dat bedrag moet ik dan betalen?
    Volgens mij staat dat voor het tegoed dat je hebt.. want anders zou het blauw zijn (of rood? in ieder geval niet groen).
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_60905848
    Oh, dat groene was het 'Retour', wat dus natuurlijk in de min is. Of klopt dat nou wel?
    Niet erg duidelijk dat saldo-overzicht.
    pi_60906165
    Het is vrij simpel hoor, betalingen zijn blauw, retouren groen en aankopen roze. En dan staat er ook nog letterlijk bij wat voor transactie het is. Als je je huidige saldo wil weten moet je kijken naar het stukje waar staat 'je saldo per'. Wat overigens niet altijd helemaal bijgewerkt is.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60906247
    Precies. Ik snap 'm. Bij dat 'saldo per' staan er alleen al weer 3 dingen boven, waaronder een retour en een aankoop. Dus die is niet meer up to date. Dan maar wachten tot het bijgewerkt is? Of voor eind deze maand het bedrag dat op het factuur staat overmaken?
    pi_60906278
    Zou het zelf even uitrekenen en dat bedrag overmaken.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60906358
    Ohja dat kan ook. Saldo + aankoop - retour.
    Doe ik dat Dank jullie.
      zondag 17 augustus 2008 @ 20:18:33 #181
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_60906519
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 16:20 schreef Mackenzie het volgende:
    Heeft iemand deze jas al ergens in een H&M winkel zien hangen?? Ik wil hem graag in de winkel passen (aangezien mijn maat bij jassen vaak verschilt), maar ik heb hem nog nergens gezien!

    [ afbeelding ]
    ¤ 79,90.
    ik heb deze gekocht! hetzelfde model als vorig jaar, hij zit heel mooi maar ik heb maat 46 dus ik weet niet of je daar wat aan hebt.

    ik had heel veel besteld maar alles kwam in gedeelten haha! er ligt nu nog n pakketje op me te wachten en dan komt er nog 1 in september, en ik heb een eigen kortingscode gekregen, de sukkels nu heb ik alles al besteld en de code is nog geldig tot 28/8 ofzoiets maar ik hoef nu niks meer
      zondag 17 augustus 2008 @ 23:01:40 #182
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60910880
    Preview van de collectie Comme des Garçons voor h&m

    http://www.nitrolicious.c(...)-preview/#more-11282

    Ik vind het lelijk, ik haat polkadots sowieso Tevens staat die hele 'look' me niet aan.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_60911337
    Ik vind het ook niets...
    pi_60913230
    Die rechtsonderin .
    pi_60913405
    Omg
    Noot noot.
    pi_60916568
    Vind alleen die schoenen en die plooirok wel aardig, verder weinig aan...
    Sweet and innocent...
      maandag 18 augustus 2008 @ 09:54:43 #187
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_60916885
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef alors het volgende:
    Preview van de collectie Comme des Garçons voor h&m

    http://www.nitrolicious.c(...)-preview/#more-11282

    Ik vind het lelijk, ik haat polkadots sowieso Tevens staat die hele 'look' me niet aan.
    Dat pak linksonderin is wel heeeeel gaaf .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      maandag 18 augustus 2008 @ 11:08:27 #188
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60918412
    Oh god, echt te erg. Ik keek de catalogus door (voor het eerst) gister, en ik heb WEER wat besteld ;


    Een superleuk huispak

    En ik heb mn vriend ook nog weten te verleiden om een aantal dingen te kopen: een zwartleren riem, een zwarte joggingsbroek, 2 overhemden (zwart en grijs), een grijze pantalon, een witte trui met groene lijnen (ruit) en een wijnrode polo.
    Helaas komt mijn pak pas ergens in koktober, en ook een deel van zijn kleren.. Mja. Ik krijg gelukkig eind augustus nog een pakketje met wat leuke truien erin
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:45:13 #189
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_60932040
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:32 schreef Footprint het volgende:

    [..]

    Zeker Voor mij valt ie gewoon perfect. Beetje korter dan normaal, ideaal voor over lange shirtjes, jurkjes etc. En ziet er gelukkig niet té nep uit, glimt namelijk in het echt helemaal niet.
    Misschien dat je hem nog uit de outlet kunt plukken

    Jaaaaaaaaaaaaaa dat jasje!!! Daar was ik maanden terug naar opzoek zonder succes. Nu heb ik een soortgelijk jasje. Ook leuk!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_60932237
    Alles is opeens uit mn bestelling geflikkerd.. terwijl het er zeker al een maand stond, maar niet verstuurd was omdat ik het als een pakket wou en een van de spullen pas half september er weer was.. maar ff een mail gestuurd naar de klantenservice.. anders steken ze de bestelling maar in hun reet, ga niet dingen dubbel lopen doen..
    pi_60932329
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef alors het volgende:
    Preview van de collectie Comme des Garçons voor h&m

    http://www.nitrolicious.c(...)-preview/#more-11282

    Ik vind het lelijk, ik haat polkadots sowieso Tevens staat die hele 'look' me niet aan.
    Wat vreselijk zeg! Echt niks voor mij.. Ben wel benieuwd naar de rest, wie weet zit er toch nog iets tussen
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    pi_60933921


    Morgen krijg ik als het goed is mijn jas

    Hopen dattie goed zit
    Noot noot.
      maandag 18 augustus 2008 @ 21:06:33 #193
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60934582
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
    [ afbeelding ]

    Morgen krijg ik als het goed is mijn jas

    Hopen dattie goed zit
    Supermooie jas! Hopelijk zit hij je goed .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      maandag 18 augustus 2008 @ 21:12:20 #194
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60934755
    Ik heb trouwens vandaag bij de H&M vlakbij mijn werk een broek gepast in lengtemaat 34. Hij paste bíjna. Als hij ook maar 0,5 cm zou krimpen in de was, zou hij al te kort zijn. Jammer, want verder zat hij echt supermooi .
    Als troost maar 3 hello kitty onderbroekjes gekocht .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      maandag 18 augustus 2008 @ 23:02:46 #195
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_60937968
    Vorige week woensdag een retour gemaakt, en nu al verwerkt ! Ik sta versteld..
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_60949812
    Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 15-08-2008 Zwolle , intern transport pakketten
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-08-2008 Zwolle , intern transport pakketten
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-08-2008 Zwolle , intern transport pakketten
    Chauffeur is onderweg 19-08-2008 Enschede , pakkettendistributie

    *Jeej*

    Bijna
    Noot noot.
    pi_60953450
    Mijn jas is goed

    Dit truitje niet Veel te kort en veel te wijd

    Noot noot.
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:52:41 #198
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_60953483
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 14:51 schreef Jojoortje het volgende:
    Mijn jas is goed

    Dit truitje niet Veel te kort en veel te wijd

    [ afbeelding ]
    Ik heb 'm ook niet gehouden, was inderdaad niet in verhouding met lengte/breedte.. en die kraag leverde me acute claustrofobie op.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_60953509
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 14:52 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Ik heb 'm ook niet gehouden, was inderdaad niet in verhouding met lengte/breedte.. en die kraag leverde me acute claustrofobie op.
    Idd
    Noot noot.
    pi_60956979
    mijn bestelling is ook binnen gekomen


    weet alleen niet of ik het blousje zal houden. Is opzich wel leuk, alleen flubbert een beetje om mijn buik, misschien een kwestie van een keer de strijkbout erover halen


    Nu wachten op de rest
    pi_60957157
    Bestelling is onderweg, maar het collonummer is onbekend bij TNT Ik wil weten wanneer het komt
    pi_60957555
    H&M heeft zojuist 2 van mijn 3 accounts samengevoegd geloof ik, ik heb namelijk mijn e-mailadres niet vernaderd, maar opeens is mijn andere e-mailadres aan mijn oude account gekoppeld. En het klantnummer van mijn nieuwste account bestaat niet meer. Oh well..... ik heb nog steeds 2 accounts.
    pi_60958478
    Is het mogelijk om je nog niet geleverde bestelling te annuleren? De handleiding in de OP kon ik niet volgen. Ik kan nergens namelijk de producten vinden ik ik besteld heb om vervolgens die op 0 te zetten.
    pi_60958608
    Mijn pagina -> Bestellingen -> Nog niet geleverde artikelen
    Als daar artikelen staan met een '1' kun je die wijzigen in '0' en dan rechtsboven op Uitvoeren (geloof ik) klikken.
    Als daar niks staat kan het niet lijkt me.
    pi_60958639
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
    H&M heeft zojuist 2 van mijn 3 accounts samengevoegd geloof ik, ik heb namelijk mijn e-mailadres niet vernaderd, maar opeens is mijn andere e-mailadres aan mijn oude account gekoppeld. En het klantnummer van mijn nieuwste account bestaat niet meer. Oh well..... ik heb nog steeds 2 accounts.
    Waarvoor heb je er meerdere dan
    pi_60958645
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 17:39 schreef Oserdare het volgende:
    Mijn pagina -> Bestellingen -> Nog niet geleverde artikelen
    Als daar artikelen staan met een '1' kun je die wijzigen in '0' en dan rechtsboven op Uitvoeren (geloof ik) klikken.
    Als daar niks staat kan het niet lijkt me.
    Ja daar staat dus inderdaad niets.
    pi_60958647
    Er staat bij mij al 4 dagen 'bestelling is onderweg' maar de track and trace doet het niet.. wanneer kan ik mijn pakje nou verwchten ?
    pi_60959048
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 17:41 schreef CoinFlip het volgende:
    Er staat bij mij al 4 dagen 'bestelling is onderweg' maar de track and trace doet het niet.. wanneer kan ik mijn pakje nou verwchten ?
    Even geduld nog... Bij mij deed de T&T pas na een week
    Noot noot.
    pi_60961131
    Meerdere accounts zijn handig ivm kortingscodes en artikelen waarvan je maar 1 stuk per klant mag bestellen. Ik gebruikte eerst de adressen van mijn zusje en moeder daarvoor, totdat Schatje de geweldige tip gaf om zelf meerdere accounts te nemen.
    pi_60961244
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
    Meerdere accounts zijn handig ivm kortingscodes en artikelen waarvan je maar 1 stuk per klant mag bestellen. Ik gebruikte eerst de adressen van mijn zusje en moeder daarvoor, totdat Schatje de geweldige tip gaf om zelf meerdere accounts te nemen.
    jamaar dan zou ik je doopnaam of iets nemen als naam? en een ander e-mailadres..
    Strawberry Flavour..
    pi_60961329
    Mijn bestelling is dit keer na 5 dagen niet traceerbaar te zijn (collonummer dat niet klopt, dat staat er standaard) opeens onderweg.
    Dus niets van eerst 'sorteercentrum', 'chauffeur is onderweg', zoals altijd, gewoon helemaal niet te traceren.

    En ik wil m'n spulletjes.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_60963172
    same here shmoopy...
    pi_60963685
    Balen is dat, ik wil morgen m'n nieuwe jurkje aan.

    Zou het helpen als we gaan stampvoeten, MM?
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_60963778


    In de winkel gepast en hij zat prima, hij valt idd erg groot . Ze hadden alleen zandkleur dus binnenkort de donkergrijze bestellen
    pi_60964289
    Welke maat heb jij normaal en welke maat ga jij bestellen?? (voor als ik ook een jas ga bestellen )
    Strawberry Flavour..
    pi_60965324
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 19:34 schreef -moi- het volgende:

    [..]

    jamaar dan zou ik je doopnaam of iets nemen als naam? en een ander e-mailadres..
    Precies dat had ik dus gedaan, maar na levering van 1 deelbestelling hebben ze nu dat nieuwe account verwijderd en mijn oude account overgezet naar het tweede e-mailadres.......
    pi_60965857
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 21:23 schreef -moi- het volgende:
    Welke maat heb jij normaal en welke maat ga jij bestellen?? (voor als ik ook een jas ga bestellen )
    Normaal gesproken voor jassen 36 maar die was te groot. 34 paste prima, dus die ga ik bestellen .
    pi_60968489
    Vandaag mn pakketje gekregen!

    Zit heerlijk !


    Alleen de rok besteld


    Jurkje is super, ik kan niet goed tegen wol maar deze is zeker te doen!


    pi_60968741
    Hoelang moest je erop wachten? Na 5 dagen 'bestelling is onderweg' doet mijn track and trace het nog steeds niet ( kom gewoon op standaard website van track and trace)
    pi_60968890
    Tot gisteren kon ik niets zien bij Track and Trace......en was al enkele dagen 'onderweg'
    Dus ik zou niet verbaasd opkijken als er meer mensen ineens een chauffeur op de stoep hebben staan deze week!!!
    pi_60979811
    de chauffeur stond hier gister dus ineens op de stoep met mooie kleren
    pi_60981168
    Iemand ervaring met de zwangerschapskleren van de H&M?
    Ik heb net wat broeken ervan besteld.
      woensdag 20 augustus 2008 @ 16:43:26 #223
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_60985335
    Ik heb 3 zwangerschapsbroeken en een zooitje shirts van de H&M Koningin en ben er erg tevreden over.


    En over de T&T, ik heb al meerdere malen gehad dat alles nog steeds op niet te vinden stond en het ineens al in de bus lag.
      donderdag 21 augustus 2008 @ 10:13:14 #224
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_61002548


    .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_61003282
    dat jurkje Helaas is dat niet iets wat ik vaak aan zal trekken.

    Ik had mail terug, ze hadden inderdaad mn bestelling geannuleerd vanwege de kortingscode, nou dan zakken ze er maar in, dan bestel ik het wel niet, scheelt me ook weer geld, het was een bestelling zonder verzendkosten, dus geen zin om die wel te moeten betalen..
    pi_61015474
    OMG debster die jurk is echt te mooi

    die zou perfect zijn voor mijn feestje volgende week.. alleende bezorgtijden zijn zo lang bij h&m online tegenwoordig..

    hij is toch wel van h&m ik zie hem nergens staan op de site!
    pi_61015828
    mijn pakketje is al 4 dagen manco en moet hem zaterdag hebben, want ga zondag op vakantie heeft iemand hem ook wel eens zo lang manco gehad??
    Strawberry Flavour..
    pi_61015985
    ik heb hem een dag of 6, 7 manco meestal....
    I had a signature once. It was awful.
    pi_61016192
    Mijn pakketje is binnen! Wat zijn ze snel opeens.

    Colbertje is perfect, groen geruite bloesje met ruches is geweldig en shirtjes (2 voor 4,90) zitten top. Dure grap dus weer...
    Sweet and innocent...
      donderdag 21 augustus 2008 @ 18:28:45 #230
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_61016460
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 17:38 schreef jerona het volgende:
    OMG debster die jurk is echt te mooi

    die zou perfect zijn voor mijn feestje volgende week.. alleende bezorgtijden zijn zo lang bij h&m online tegenwoordig..

    hij is toch wel van h&m ik zie hem nergens staan op de site!
    Ja, hij staat bij het magazine gedeelte, fashion forward geloof ik. ¤39,90, dus dat valt ook nog wel mee. Ik wil 'm heel graag maar ja, wanneer trek je dat aan .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      donderdag 21 augustus 2008 @ 18:29:02 #231
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_61016464
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 18:13 schreef Innocence het volgende:
    Mijn pakketje is binnen! Wat zijn ze snel opeens.

    Colbertje is perfect, groen geruite bloesje met ruches is geweldig en shirtjes (2 voor 4,90) zitten top. Dure grap dus weer...
    Welk colbert heb je?
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_61017059
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 18:28 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Ja, hij staat bij het magazine gedeelte, fashion forward geloof ik. ¤39,90, dus dat valt ook nog wel mee. Ik wil 'm heel graag maar ja, wanneer trek je dat aan .
    Ik had dat vorig jaar ook met een jurkje (was rond de kerst), zo geweldig.. Maar ik heb hem niet gehouden, zou niet weten wanneer ik hem aan zou moeten doen
    pi_61021778
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 18:29 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Welk colbert heb je?
    Uit de outlet, kan 'm nu niet meer vinden. Met zó'n metalen oogje en pinnetje als sluiting.

    Zocht er een die lang genoeg was, dat is deze zeker. En heel mooi getailleerd. Maar jasjes van H&M zitten bij mij altijd precies goed.
    Sweet and innocent...
    pi_61030916
    laat maar

    [ Bericht 96% gewijzigd door Stiemie op 22-08-2008 12:48:51 ]
    pi_61031536
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 10:13 schreef Debsterr het volgende:
    [ afbeelding ]

    .
    Die moet ik hebben!
    pi_61032247
    ik krijg alweer helemaal zin in de winter als ik dat allemaal zo zie
    I was never faithful
    And I was never one to trust
    Borderline bipolar
    Forever biting on your nuts
    pi_61032733
    M'n broeken waren woensdag binnengekomen, dus ik woensdagavond passen: maat 40 lubberde alle kanten op en maat 38 zat te strak om m'n buik. Maar... ik had net behoorlijk veel pizza op ( ) dus ik paste hem net nog een keer en nu zit ie goed . Hij zit niet zo mooi als op het plaatje (da's meestal zo, vind ik), hij hoort iets strakker om m'n benen te zitten maar ik heb luciferbeentjes, dan zou ik skinny jeans aan moeten trekken (die ik vervolgens niet dichtkrijg op m'n buik). En voor maar ¤23 (incl kortingsbon ) ben ik een mooie broek rijker .

    Tap tap tap
    pi_61032990
    Skinny jeans van de H&M zitten niet strak bij de buik hoor. Moet je gewoon die stretch variant nemen.
    Sweet and innocent...
    pi_61035643
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 10:13 schreef Debsterr het volgende:
    [ afbeelding ]

    .
    Damnnnn

    Dat is echt zo'n sex and the city jurkje

    Cute
    Noot noot.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:30:55 #240
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_61035948
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 12:20 schreef Jojoortje het volgende:

    [..]

    Damnnnn

    Dat is echt zo'n sex and the city jurkje

    Cute
    Ik heb 'm nou al 4x besteld en geannuleerd . Ik wil 'm, maar dan trek ik 'm niet aan.. maar stel nou dat ik 'm toch een keer aantrek is 'ie wel heeeeeel leuk. Maar als ik 'm niet aantrek is het zonde..

    En dat gesprek voer ik dan ook daadwerkelijk met mezelf terwijl ik op de website van de H&M zit .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_61036045
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 12:30 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Ik heb 'm nou al 4x besteld en geannuleerd . Ik wil 'm, maar dan trek ik 'm niet aan.. maar stel nou dat ik 'm toch een keer aantrek is 'ie wel heeeeeel leuk. Maar als ik 'm niet aantrek is het zonde..

    En dat gesprek voer ik dan ook daadwerkelijk met mezelf terwijl ik op de website van de H&M zit .
    !

    Kun je niet even een lekkere kortingscode er tegen aan gooien?
    Noot noot.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:47:23 #242
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_61036350
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 12:35 schreef Jojoortje het volgende:

    [..]

    !

    Kun je niet even een lekkere kortingscode er tegen aan gooien?
    Ik ben triest, ik weet het .

    Nou, echt EL-KE keer dat ik een kortingscode gebruik, blokkeren ze m'n account . Ik krijg ook nooit mailtjes binnen trouwens, en het laatste boek ook al niet gehad. Terwijl ik toch zeer regelmatig dingen bestel .

    Is er nog een kortingscode dan, voor 25% korting op het duurste artikel ofzo?
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_61037378
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 12:47 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Ik ben triest, ik weet het .

    Nou, echt EL-KE keer dat ik een kortingscode gebruik, blokkeren ze m'n account . Ik krijg ook nooit mailtjes binnen trouwens, en het laatste boek ook al niet gehad. Terwijl ik toch zeer regelmatig dingen bestel .

    Is er nog een kortingscode dan, voor 25% korting op het duurste artikel ofzo?
    Hm zou het niet weten! Ik gebruik nu ook alleen de kortingscodes die ik toevallig krijg van de H&M

    Trouwens mensen... Heb een pakket gekregen van de H&M. Een jas en een truitje zit daar in.
    Wat nou als ik die allebei terug wil sturen? Kan ik dat hele pakket gewoon bij het postkantoortje afgeven? (Vrij groot pakket heur) Zonder dat ze er mij geld voor rekenen?
    Want die 1 euro maak ik gewoon over op hun girorekening

    Noot noot.
    pi_61037512
    Hangt die jurk trouwens ookal in de winkels? anders wordt het toch maar bestellen
    pi_61037525
    Denk dat je de verzendkosten sowieso nog wel moet betalen.

    De code uit de openingspost voor 10 euro doet het ook nog, Debsterr.

    Ik mag van mezelf alleen dingen kopen, als ik voor m'n kast sta en bedenk dat ik het echt nodig heb.
    Dan weet ik tenminste zeker dat ik het aan zou doen.

    Dus als ik geen gelegenheid voor een jurk heb, koop ik er ook geen meer. Tegen de tijd dat ik dan namelijk wel die gelegenheid heb (bruiloft ofzo) dan vind ik het veel te leuk om te winkelen...

    Streng he
    Sweet and innocent...
    pi_61039146
    Hey Deb, kan het jurkje niet op de H&M site vinden!
    Of ben ik nu blind?

    Noot noot.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:38:16 #247
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_61039497
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
    Hey Deb, kan het jurkje niet op de H&M site vinden!
    Of ben ik nu blind?


    Speciaal voor jou
    Stap voor stap:

    Je gaat naar de website
    Je klikt bij dames op H&M Magazine
    Vervolgens op fashion forward
    Dan 2x op het pijltje voor de volgende plaatjes
    Dan zie je links een dame met een zwarte jas en wat paars eronderuit
    En dan daarbij klik je op Jurk 39,90 wat wit gedrukt is

    Als je geluk hebt staat H&M magazine al gelijk voorop, en hoef je dus pas vanaf fashion forward op te volgen .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_61039604
    Je bent mn heldin

    Geef toe, die jurk zat goed verstopt
    Noot noot.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:50:57 #249
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_61039857
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 14:42 schreef Jojoortje het volgende:
    Je bent mn heldin

    Geef toe, die jurk zat goed verstopt
    True, true . Volgens is het ook heel vaak dat op de foto iets heel anders staat dan het model aanheeft trouwens. Of is dat mijn waanidee?
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_61040251
    ik had dus twee dezelfde broeken besteld in twee maten met een kortingscode van 25 % eroverheen, maar die korting ging van de broek maat 40 en ik hou maat 38. Moet ik nu toch de volle mep betalen?
    Tap tap tap
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:03:59 #251
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_61040319
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 15:01 schreef CherryLips het volgende:
    ik had dus twee dezelfde broeken besteld in twee maten met een kortingscode van 25 % eroverheen, maar die kortings ging van de broek maat 40 en ik hou maat 38. Moet ik nu toch de volle mep betalen?
    Nee, je mag 'm dan doorschuiven naar het andere duurste artikel .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_61040691
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 15:03 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Nee, je mag 'm dan doorschuiven naar het andere duurste artikel .
    tof, bedankt voor het snelle antwoord .
    Tap tap tap
    pi_61041618
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 12:30 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Ik heb 'm nou al 4x besteld en geannuleerd . Ik wil 'm, maar dan trek ik 'm niet aan.. maar stel nou dat ik 'm toch een keer aantrek is 'ie wel heeeeeel leuk. Maar als ik 'm niet aantrek is het zonde..

    En dat gesprek voer ik dan ook daadwerkelijk met mezelf terwijl ik op de website van de H&M zit .
    We zouden een H&M meeting moeten organiseren, dan kunnen we tenminste de kleding aan die in die categorie 'wat leuk maar wanneer zou ik dát nou aan doen?' valt
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:44:15 #254
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_61041813
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef Miracle_Drug het volgende:

    [..]

    We zouden een H&M meeting moeten organiseren, dan kunnen we tenminste de kleding aan die in die categorie 'wat leuk maar wanneer zou ik dát nou aan doen?' valt
    wat een tof plan!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_61046269
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef Miracle_Drug het volgende:

    [..]

    We zouden een H&M meeting moeten organiseren, dan kunnen we tenminste de kleding aan die in die categorie 'wat leuk maar wanneer zou ik dát nou aan doen?' valt
    Hehe echt he
    Noot noot.
    pi_61046439
    Iedereen in dat jurkje
    pi_61046788
    Hahahahahahaha! Briljant plan!
    I had a signature once. It was awful.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:43:29 #258
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_61047881
    En dan moet iedereen verplicht COMPLEET in H&M kleding, vanaf het ondergoed .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_61047950
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 14:50 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    True, true . Volgens is het ook heel vaak dat op de foto iets heel anders staat dan het model aanheeft trouwens. Of is dat mijn waanidee?
    Ja soms zetten ze er idd een ander artikel onder, of het artikel maar dat niet in die ene leuke kleur die het model aan heeft

    Ik vind dat gebreide truitje met al die kleuren en korte mouwen erg enig, had hem al in de Glamour gezien, maar is dus niet van de site te bestellen Misschien kom ik volgende week nog bij een Divided dan kan ik hem gaan checken
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:42:20 #260
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_61055967
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Debsterr het volgende:
    En dan moet iedereen verplicht COMPLEET in H&M kleding, vanaf het ondergoed .

    LOL
    Geweldig idee!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_61058776
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Debsterr het volgende:
    En dan moet iedereen verplicht COMPLEET in H&M kleding, vanaf het ondergoed .
    Nu zit ik toevallig op de bank in H&M slip, H&M joggingbroek-die-prima-dienst-doet-als-pyama-broek, H&M top en H&M vest

    Ik liep gisteren toevallig tegen dat jurkje aan op de site (via een jas waar hij bij staat), en ik zag dat een paar maten al uitverkocht zijn
    pi_61059005
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 07:53 schreef Miracle_Drug het volgende:

    [..]

    Ik liep gisteren toevallig tegen dat jurkje aan op de site (via een jas waar hij bij staat), en ik zag dat een paar maten al uitverkocht zijn
    Toch maar voor de zekerheid bestellen dan, mocht ik hem niet meer tegen komen in de winkels
    Tenminste normaal pas ik in maat 38 jurkjes van H&M zal je zien dat het deze keer niet het geval is
    pi_61059312
    Gisteren ein-de-lijk binnen:





    Omg, dat jurkje is zoooo lief.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_61060057
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Debsterr het volgende:
    En dan moet iedereen verplicht COMPLEET in H&M kleding, vanaf het ondergoed .
    Absoluut geen probleem
    Nou ja, ik heb van schoeisel wel alleen de slippertjes van de H&M, maar dan koop ik wel een paar schoenen heur

    En nu wil ik Schmoop's jurkje ook hebben
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_61060820
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Debsterr het volgende:
    En dan moet iedereen verplicht COMPLEET in H&M kleding, vanaf het ondergoed .
    Ik heb hotpants van Hello Kitty en My Melody .

    Wel jammer dat die dingetjes van My Melody niet op de site staan .
    Tap tap tap
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:13:56 #266
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_61061336
    Ik heb geen bh's en geen schoenen van H&M .
    Ik vind deze schoenen wel heel leuk, maar ik kan niet lopen op zulke hoge hakken .


    Trouwens een unicum: ik heb momenteel niks in bestelling
    (Ik sta zó ontzettend rood, als maandag mijn salaris komt en alle vaste lasten eraf zijn, is mijn geld voor komende maand al zo ongeveer weer op )
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_61061815
    Nieuw rokje .
    pi_61065068
    Cute

    Ik heb ook geen schoenen van de H&M

    De rest allemaal wel
    Noot noot.
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:32:10 #269
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_61065234
    ik heb ook geen bh's en geen schoenen/pantys/leggings van h&m de rest geen probleem
    en mijn nieuwe bestelling viel alweer in de smaak! nu mag ik niks meer kopen behalve mn setje die nog in sep komt (sjaal/muts/wanten )
    pi_61065493
    Kan je als je iets retourneerd ook meteen wisselen voor hetzelfde maar dan in een andere maat?
    pi_61066073
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:52:44 #272
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_61066603
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 15:47 schreef Maisnon het volgende:
    Kan je als je iets retourneerd ook meteen wisselen voor hetzelfde maar dan in een andere maat?
    Ja, dat kun je invullen op het retourformulier .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_61067096
    En wisselen voor een ander kledingstuk? Of zou je het dan moeten retourneren en gewoon opnieuw iets bestellen...
    pi_61067376
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 17:20 schreef Maisnon het volgende:
    En wisselen voor een ander kledingstuk? Of zou je het dan moeten retourneren en gewoon opnieuw iets bestellen...
    Dat kan wel maar dat zou ik niet doen. Ik zou het dan het pakketje terugsturen en opnieuw bestellen. Ik heb in dit topic eerder al eens gelezen dat het wanneer je ruilt, erg lang duurt voordat je het andere artikel binnen hebt.
    pi_61067392
    Okay , bedankt alledrie!
    pi_61067461
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 12:13 schreef MaLo het volgende:
    Ik heb geen bh's en geen schoenen van H&M .
    Ik vind deze schoenen wel heel leuk, maar ik kan niet lopen op zulke hoge hakken .
    [ afbeelding ]

    Trouwens een unicum: ik heb momenteel niks in bestelling
    (Ik sta zó ontzettend rood, als maandag mijn salaris komt en alle vaste lasten eraf zijn, is mijn geld voor komende maand al zo ongeveer weer op )
    Die heb ik, zijn idd wel hoog maar je zit stevig ingesnoerd
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:46:06 #277
    199522 xalo
    Internetheld op sokken.
    pi_61070336
    Ik was gister in de stad, een superleuk jurkje gezien (zwart, met witte sterretjes + een giletje eroverheen), maar ik zat nog te twijfelen i.v.m de pijs. Kom ik thuis, wil m'n moeder me wel sponseren, mits ze hem leuk vind. Dus ik als een gek op internet zoeken en door de gids bladeren , staat 'ie er niet in.
    Word de site van de H&M eigelijk per seizoen veranderd of komen er elke week een paar nieuwe kleren bij te staan? Want ik wilde 'm eigelijk via internet bestellen als dat mogelijk was.
    Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
    [..]
    En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
    pi_61071155
    De online shop doet 't niet ?
    pi_61071367
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 19:46 schreef xalo het volgende:
    Ik was gister in de stad, een superleuk jurkje gezien (zwart, met witte sterretjes + een giletje eroverheen), maar ik zat nog te twijfelen i.v.m de pijs. Kom ik thuis, wil m'n moeder me wel sponseren, mits ze hem leuk vind. Dus ik als een gek op internet zoeken en door de gids bladeren , staat 'ie er niet in.
    Word de site van de H&M eigelijk per seizoen veranderd of komen er elke week een paar nieuwe kleren bij te staan? Want ik wilde 'm eigelijk via internet bestellen als dat mogelijk was.
    Niet alles wat in de winkel hangt wordt ook via internet verkocht.

    Dat jurkje zag ik ook, in Eindhoven hingen er een aantal.
    pi_61071401
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 20:17 schreef ijsmeis het volgende:
    De online shop doet 't niet ?
    Bij mij doet ie het wel.
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:36:36 #281
    199522 xalo
    Internetheld op sokken.
    pi_61071711
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 20:25 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Niet alles wat in de winkel hangt wordt ook via internet verkocht.

    Dat jurkje zag ik ook, in Eindhoven hingen er een aantal.
    Daar was ik al bang voor , heb gelukkig al een foto via marktplaats gevonden. Ga maandag maar is naar de stad voor dat jurkje ('n uur in de bus voor 1 jurkje ), want m'n moeder vond 'm leuk
    Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
    [..]
    En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
    pi_61072849
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 09:28 schreef shmoopy het volgende:
    Gisteren ein-de-lijk binnen:

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    Omg, dat jurkje is zoooo lief.
    dat jurkje zou die ook kunnen als je een stevige boezem en korte benen hebt? jurkjes staan bij mij al heel snel 'jurk' boerinnig zegmaar
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_61072875
    Djeez, het is alweer fout gegaan met mijn bestelling. Ik had een haltertopje in 2 maten besteld, is dat ding in de grootste maat opeens een blouse...... en 1 ander artikel ontbreekt helemaal.

    Wilde ik een poging wagen om het verkeerde artikel nog een keer te bestellen, kan ik niet inloggen. Technische fout. Hmm.

    [ Bericht 13% gewijzigd door Doedezemaar op 23-08-2008 21:30:21 ]
    pi_61074877
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 20:26 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Bij mij doet ie het wel.
    Ik krijg de gehele avond steeds "Technische fout, a.u.b. probeer later".
    pi_61074973
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 22:46 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Ik krijg de gehele avond steeds "Technische fout, a.u.b. probeer later".
    Ik heb ook hetzelfde..

    Krijg het als ik wil inloggen
    Noot noot.
    pi_61075060

    deze gaat toch na lang twijfelen terug

    ontzettend leuk, maar hij is gewoon te breed voor mij. en als ik buk hangt hij halverwege mijn navel

    en bh uit bestelling gesmeten, geldgebrek
    pi_61080365
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 21:20 schreef pinquit het volgende:

    [..]

    dat jurkje zou die ook kunnen als je een stevige boezem en korte benen hebt? jurkjes staan bij mij al heel snel 'jurk' boerinnig zegmaar
    Ik snap wat je bedoelt.
    Mijn borsten zijn ook niet kinderachtig, en vanwege het strakkere lijfje onder het borstgedeelte moet je ze er min of meer 'in leggen', maar dan staat het heel prima, hoor, en ondanks dat ik ook niet gezegend ben met lange benen, staat ie toch elegant.
    Ik twijfel nog wel of ik het décolleté ietsje dichter moet maken, maar vriendlief vond het netjes genoeg en die heeft er kijk op.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_61081465
    mijn outlet bestelling voor de vakantie is ook net op tijd binnen maar hou maar weinig..


    hier twijfel ik over, hij glanst wel heel erg

    deze zijn geweldig lopen ook super!

    deze is reusachtig dus die gaat terug :p

    deze ziet er ook veel te lomp groot uit..

    deze ook in het zwart zit ook super veel beter dan veel andere spagettiebandtruitjes (geen outlet)

    oja en ik had vlinder oorbellen genomen, zagen er schattig uit op de site, maar waren zo enorm groot, ipv 1 cm hoe ik ze verwachtte 4 cm groote vlinders

    [ Bericht 8% gewijzigd door -moi- op 24-08-2008 11:36:18 ]
    Strawberry Flavour..
    pi_61081543
    Nu kan ik eindelijk weer inloggen, maar als ik probeer af te rekenen:
    "Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b. "

    Grr .
    pi_61083372
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef alors het volgende:
    Preview van de collectie Comme des Garçons voor h&m

    http://www.nitrolicious.c(...)-preview/#more-11282

    Ik vind het lelijk, ik haat polkadots sowieso Tevens staat die hele 'look' me niet aan.
    Ahahaha wat een clowns, die damesbroek rechtsonderin
    Dat is voor als je pens al op je knieeen hangt ofzo?!
    Misschien is dat rokje nog wat, maar jeetje wat een idiote kleren zeg
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
    pi_61089779
    OMG! wie heeft er bij toeval de organic cotton jas gekocht en wil hem toch niet? ik zie hem net op de site en ben compleet verliefd .. ik draag maat 40 meestal.. ik hoor het heel graag! dan kunnen de jas en ik zo: samen door het leven.


    hoelang staat hij er al op eigenlijk? of was ie gewoon meteen uitverkocht?
    pi_61090855
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 18:15 schreef Anneque het volgende:
    OMG! wie heeft er bij toeval de organic cotton jas gekocht en wil hem toch niet? ik zie hem net op de site en ben compleet verliefd .. ik draag maat 40 meestal.. ik hoor het heel graag! dan kunnen de jas en ik zo: samen door het leven.


    hoelang staat hij er al op eigenlijk? of was ie gewoon meteen uitverkocht?
    Foto? Ben benieuwd. Of waar kan ik die jas vinden?
    pi_61091080
    ik weet niet precies hoe ik een foto van de site hier op krijg! maar hij staat in de shop bij de huidige campagnes, top 5 organic, zoiets.
    pi_61091176
    heel makkelijk hoor
    deze jas neem ik aan?


    ik vind m nogal lelijk
    pi_61091338
    Die jas is ook niet helemaal mijn smaak.
    pi_61091379
    maar mijne wel!
    pi_61092777
    als ik iets terug wil sturen naar H&M, moet dat dan eigenlijk in de originele tas, of mag het ook ergens anders in?
    Saartje
      zondag 24 augustus 2008 @ 20:20:01 #298
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_61092892
    ik heb laatst wat teruggestuurd in n "wolky"doos, ja ik had een heeeele grote doos gekregen met al mijn spullen, maar alleen maar 1 t shirt ging terug, dat doe ik dan natuurlijk niet in die grote doos, volgens mij is dat geen enkel probleem
    pi_61093077
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 20:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
    als ik iets terug wil sturen naar H&M, moet dat dan eigenlijk in de originele tas, of mag het ook ergens anders in?
    goeie vraag want mijn tas moet ook terug maar alles is aan elkaar blijven plakken en er zitten nu allemaal scheuren in .
    Tap tap tap
    pi_61093315
    Originele tas, Albert Heijn tas . Neem maar van mij aan dat het niks uitmaakt. Als dat retourstickertje er maar opstaat.
    pi_61098836
    Haha ja ik stuur ook altijd gewoon in een willekeurige plasticzak/oud kaftpapier.

    Maar je zou het denk ik ook in een verhuisdoos kunnen sturen?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')