Ja mijn voorkeur ging ook uit voor de acceptgiro. Alleen als ik die optie koos dan kreeg ik een foutmeldingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom wil je een H&M rekening openen dan? Gewoon aangeven dat je wilt betalen met acceptgiro na levering, dan komt er met het pakje een acceptgiro mee. Als je die niet op tijd betaalt krijg je vanzelf een maandfactuur en dat kost je ¤1 extra.
Zei ik op de vorige pagina al, maar ik zal 't even herhalen; bij mij vallen ze super, iets langer (vallen een stukje over mijn heupbroek heen), V-hals zit erg mooi.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:22 schreef lily het volgende:
Hoe vallen de 2 shirtjes voor 4,90 ? (groot, klein, normaal)
[ afbeelding ]
Ik vind ze redelijk ruim vallen. Als je twijfelt tussen twee maten: kies de kleinstequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:22 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb S genomen, ze vallen primaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:22 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
ja, dat had ik wel gelezen (ik lees eerst het topic even door, ja echt waarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zei ik op de vorige pagina al, maar ik zal 't even herhalen; bij mij vallen ze super, iets langer (vallen een stukje over mijn heupbroek heen), V-hals zit erg mooi.Niet heel strak ofzo, gewoon normaal.. Ik vind ze heerlijk.
Die komt bij mij volgende weekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:34 schreef Oserdare het volgende:
[ afbeelding ]
Die leek in de winkel niks, maar had 'm al besteld. Maar hij staat best leukIs niet heel dun, niet heel dik, bousje zit gewoon tot aan de hals. Dat strikje, lintje, vind ik wel een beetje in de weg ziten. Én het hele truitje is wat aan de korte kant..
19,90 is wel een beetje prijzig... maar in de winkel omruilen voor grotere maat kan gewoon he?
Haha, oke, ik dacht ik herhaal t evenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:43 schreef lily het volgende:
[..]
ja, dat had ik wel gelezen (ik lees eerst het topic even door, ja echt waar)
maar ik vond de info niet voldoende
Als die bij mij lang genoeg is, hou ik 'm denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef Oserdare het volgende:
Ik doe 'm denk ik terug. Ik vind 20 euro een beetje veel voor zo'n H&M shirtje.
Bij mij doen de kortingscodes het ook niet meer trouwens, bij mijn 'restbestelling'.
Als het door de brievenbus past, dan wel jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:45 schreef Oserdare het volgende:
Kun je ook je retourartikelen terugsturen met het bijgesloten etiket via brievenbuspost?
Ja, maar ik kan nog niet kiezen wat ik nog meer wil bestellen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:02 schreef Enfermera het volgende:
En, ga je ze kopen na al deze info?
Ok dank je. Nou ja in feite is het niet erg naar het postkantoor te lopen. Maar goed, de mogelijkheid is er. Weet ik datquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als het door de brievenbus past, dan wel ja. Heb ik ook wel eens gedaan, toen ik alleen een legging terugstuurde.
Hou dan wel in gedachten dat je dan dus geen bewijsje krijgt dat je het pakje hebt teruggestuurd.
Had ik ook, maar dat komt wel goedquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:59 schreef miss-piggy het volgende:
zo stom he...
wil ik kijken hoe het met mijn bestelling staat die in behandeling is genomen...
krijg ik het maar niet voor elkaar bij track&trace
ik code invoeren, zegt hij dat er geen zending is gevonden voor deze combinatie![]()
terwijl hij al bijna een week in behandeling is genomen...
Gewoon uitrekenen wat je moet betalen, zodra je retour verwerkt is halen ze dat bedrag er weer af en kom je dus op ¤0,- uit.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:54 schreef Oserdare het volgende:
Maandfactuur gekregen, maar ik heb nog meer besteld en geretourneerd dus dat bedrag klopt inmiddels al niet meer. Ik moet veel minder betalen.
Moet ik dan gewoon dit betalen en krijg ik volgende maand weer een factuur?
Volgens mij staat dat voor het tegoed dat je hebt.. want anders zou het blauw zijn (of rood? in ieder geval niet groen).quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:40 schreef Oserdare het volgende:
Retour was al verwerkt. Mijn saldo staat nu in de - (min) maar wel groen. Dat bedrag moet ik dan betalen?
ik heb deze gekocht! hetzelfde model als vorig jaar, hij zit heel mooi maar ik heb maat 46 dus ik weet niet of je daar wat aan hebt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:20 schreef Mackenzie het volgende:
Heeft iemand deze jas al ergens in een H&M winkel zien hangen?? Ik wil hem graag in de winkel passen (aangezien mijn maat bij jassen vaak verschilt), maar ik heb hem nog nergens gezien!
[ afbeelding ]
¤ 79,90.
Dat pak linksonderin is wel heeeeel gaafquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef alors het volgende:
Preview van de collectie Comme des Garçons voor h&m
http://www.nitrolicious.c(...)-preview/#more-11282
Ik vind het lelijk, ik haat polkadots sowiesoTevens staat die hele 'look' me niet aan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:32 schreef Footprint het volgende:
[..]
ZekerVoor mij valt ie gewoon perfect. Beetje korter dan normaal, ideaal voor over lange shirtjes, jurkjes etc. En ziet er gelukkig niet té nep uit, glimt namelijk in het echt helemaal niet.
Misschien dat je hem nog uit de outlet kunt plukken
Wat vreselijk zeg! Echt niks voor mij.. Ben wel benieuwd naar de rest, wie weet zit er toch nog iets tussenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef alors het volgende:
Preview van de collectie Comme des Garçons voor h&m
http://www.nitrolicious.c(...)-preview/#more-11282
Ik vind het lelijk, ik haat polkadots sowiesoTevens staat die hele 'look' me niet aan.
Supermooie jas! Hopelijk zit hij je goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen krijg ik als het goed is mijn jas![]()
Hopen dattie goed zit
Ik heb 'm ook niet gehouden, was inderdaad niet in verhouding met lengte/breedte.. en die kraag leverde me acute claustrofobie op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:51 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn jas is goed
Dit truitje nietVeel te kort en veel te wijd
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook niet gehouden, was inderdaad niet in verhouding met lengte/breedte.. en die kraag leverde me acute claustrofobie op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |