ik heb deze gekocht! hetzelfde model als vorig jaar, hij zit heel mooi maar ik heb maat 46 dus ik weet niet of je daar wat aan hebt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:20 schreef Mackenzie het volgende:
Heeft iemand deze jas al ergens in een H&M winkel zien hangen?? Ik wil hem graag in de winkel passen (aangezien mijn maat bij jassen vaak verschilt), maar ik heb hem nog nergens gezien!
[ afbeelding ]
¤ 79,90.
Dat pak linksonderin is wel heeeeel gaafquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef alors het volgende:
Preview van de collectie Comme des Garçons voor h&m
http://www.nitrolicious.c(...)-preview/#more-11282
Ik vind het lelijk, ik haat polkadots sowiesoTevens staat die hele 'look' me niet aan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:32 schreef Footprint het volgende:
[..]
ZekerVoor mij valt ie gewoon perfect. Beetje korter dan normaal, ideaal voor over lange shirtjes, jurkjes etc. En ziet er gelukkig niet té nep uit, glimt namelijk in het echt helemaal niet.
Misschien dat je hem nog uit de outlet kunt plukken
Wat vreselijk zeg! Echt niks voor mij.. Ben wel benieuwd naar de rest, wie weet zit er toch nog iets tussenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef alors het volgende:
Preview van de collectie Comme des Garçons voor h&m
http://www.nitrolicious.c(...)-preview/#more-11282
Ik vind het lelijk, ik haat polkadots sowiesoTevens staat die hele 'look' me niet aan.
Supermooie jas! Hopelijk zit hij je goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen krijg ik als het goed is mijn jas![]()
Hopen dattie goed zit
Ik heb 'm ook niet gehouden, was inderdaad niet in verhouding met lengte/breedte.. en die kraag leverde me acute claustrofobie op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:51 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn jas is goed
Dit truitje nietVeel te kort en veel te wijd
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook niet gehouden, was inderdaad niet in verhouding met lengte/breedte.. en die kraag leverde me acute claustrofobie op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |