Nee, je mag 'm dan doorschuiven naar het andere duurste artikelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:01 schreef CherryLips het volgende:
ik had dus twee dezelfde broeken besteld in twee maten met een kortingscode van 25 % eroverheen, maar die kortings ging van de broek maat 40 en ik hou maat 38. Moet ik nu toch de volle mep betalen?
tof, bedankt voor het snelle antwoordquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, je mag 'm dan doorschuiven naar het andere duurste artikel.
We zouden een H&M meeting moeten organiseren, dan kunnen we tenminste de kleding aan die in die categorie 'wat leuk maar wanneer zou ik dát nou aan doen?' valtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb 'm nou al 4x besteld en geannuleerd. Ik wil 'm, maar dan trek ik 'm niet aan.. maar stel nou dat ik 'm toch een keer aantrek is 'ie wel heeeeeel leuk. Maar als ik 'm niet aantrek is het zonde..
En dat gesprek voer ik dan ook daadwerkelijk met mezelf terwijl ik op de website van de H&M zit.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
We zouden een H&M meeting moeten organiseren, dan kunnen we tenminste de kleding aan die in die categorie 'wat leuk maar wanneer zou ik dát nou aan doen?' valt
Hehe echt hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
We zouden een H&M meeting moeten organiseren, dan kunnen we tenminste de kleding aan die in die categorie 'wat leuk maar wanneer zou ik dát nou aan doen?' valt
Ja soms zetten ze er idd een ander artikel onder, of het artikel maar dat niet in die ene leuke kleur die het model aan heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
True, true. Volgens is het ook heel vaak dat op de foto iets heel anders staat dan het model aanheeft trouwens. Of is dat mijn waanidee?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Debsterr het volgende:
En dan moet iedereen verplicht COMPLEET in H&M kleding, vanaf het ondergoed.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Debsterr het volgende:
Toch maar voor de zekerheid bestellen dan, mocht ik hem niet meer tegen komen in de winkelsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik liep gisteren toevallig tegen dat jurkje aan op de site (via een jas waar hij bij staat), en ik zag dat een paar maten al uitverkocht zijn
Absoluut geen probleemquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb hotpants van Hello Kitty en My Melodyquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Debsterr het volgende:
Ja, dat kun je invullen op het retourformulierquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:47 schreef Maisnon het volgende:
Kan je als je iets retourneerdook meteen wisselen voor hetzelfde maar dan in een andere maat?
Dat kan wel maar dat zou ik niet doen. Ik zou het dan het pakketje terugsturen en opnieuw bestellen. Ik heb in dit topic eerder al eens gelezen dat het wanneer je ruilt, erg lang duurt voordat je het andere artikel binnen hebt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:20 schreef Maisnon het volgende:
En wisselen voor een ander kledingstuk? Of zou je het dan moeten retourneren en gewoon opnieuw iets bestellen...
Die heb ik, zijn idd wel hoogquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:13 schreef MaLo het volgende:
Ik heb geen bh's en geen schoenen van H&M.
Ik vind deze schoenen wel heel leuk, maar ik kan niet lopen op zulke hoge hakken.
[ afbeelding ]
Trouwens een unicum: ik heb momenteel niks in bestelling
(Ik sta zó ontzettend rood, als maandag mijn salaris komt en alle vaste lasten eraf zijn, is mijn geld voor komende maand al zo ongeveer weer op)
Niet alles wat in de winkel hangt wordt ook via internet verkocht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:46 schreef xalo het volgende:Ik was gister in de stad, een superleuk jurkje gezien (zwart, met witte sterretjes + een giletje eroverheen), maar ik zat nog te twijfelen i.v.m de pijs. Kom ik thuis, wil m'n moeder me wel sponseren, mits ze hem leuk vind. Dus ik als een gek op internet zoeken en door de gids bladeren
, staat 'ie er niet in.
Word de site van de H&M eigelijk per seizoen veranderd of komen er elke week een paar nieuwe kleren bij te staan? Want ik wilde 'm eigelijk via internet bestellen als dat mogelijk was.
Daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:25 schreef Deliah het volgende:
[..]
Niet alles wat in de winkel hangt wordt ook via internet verkocht.
Dat jurkje zag ik ook, in Eindhoven hingen er een aantal.
dat jurkjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:28 schreef shmoopy het volgende:
Gisteren ein-de-lijk binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg, dat jurkje is zoooo lief.
Ik heb ook hetzelfde..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg de gehele avond steeds "Technische fout, a.u.b. probeer later".
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:20 schreef pinquit het volgende:
[..]
dat jurkjezou die ook kunnen als je een stevige boezem en korte benen hebt?
jurkjes staan bij mij al heel snel 'jurk' boerinnig zegmaar
Ahahaha wat een clowns, die damesbroek rechtsonderinquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef alors het volgende:
Preview van de collectie Comme des Garçons voor h&m
http://www.nitrolicious.c(...)-preview/#more-11282
Ik vind het lelijk, ik haat polkadots sowiesoTevens staat die hele 'look' me niet aan.
Foto? Ben benieuwd. Of waar kan ik die jas vinden?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:15 schreef Anneque het volgende:
OMG! wie heeft er bij toeval de organic cotton jas gekocht en wil hem toch niet? ik zie hem net op de site en ben compleet verliefd.. ik draag maat 40 meestal.. ik hoor het heel graag! dan kunnen de jas en ik zo:
samen door het leven.
hoelang staat hij er al op eigenlijk? of was ie gewoon meteen uitverkocht?
goeie vraag want mijn tas moet ook terug maar alles is aan elkaar blijven plakken en er zitten nu allemaal scheuren inquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
als ik iets terug wil sturen naar H&M, moet dat dan eigenlijk in de originele tas, of mag het ook ergens anders in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |