Waarvoor heb je er meerdere danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
H&M heeft zojuist 2 van mijn 3 accounts samengevoegd geloof ik, ik heb namelijk mijn e-mailadres niet vernaderd, maar opeens is mijn andere e-mailadres aan mijn oude account gekoppeld. En het klantnummer van mijn nieuwste account bestaat niet meer. Oh well..... ik heb nog steeds 2 accounts.
Ja daar staat dus inderdaad niets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:39 schreef Oserdare het volgende:
Mijn pagina -> Bestellingen -> Nog niet geleverde artikelen
Als daar artikelen staan met een '1' kun je die wijzigen in '0' en dan rechtsboven op Uitvoeren (geloof ik) klikken.
Als daar niks staat kan het niet lijkt me.
Even geduld nog... Bij mij deed de T&T pas na een weekquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:41 schreef CoinFlip het volgende:
Er staat bij mij al 4 dagen 'bestelling is onderweg' maar de track and trace doet het niet.. wanneer kan ik mijn pakje nou verwchten ?
jamaar dan zou ik je doopnaam of iets nemen als naam? en een ander e-mailadres..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Meerdere accounts zijn handig ivm kortingscodes en artikelen waarvan je maar 1 stuk per klant mag bestellen. Ik gebruikte eerst de adressen van mijn zusje en moeder daarvoor, totdat Schatje de geweldige tip gaf om zelf meerdere accounts te nemen.
Precies dat had ik dus gedaan, maar na levering van 1 deelbestelling hebben ze nu dat nieuwe account verwijderd en mijn oude account overgezet naar het tweede e-mailadres.......quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:34 schreef -moi- het volgende:
[..]
jamaar dan zou ik je doopnaam of iets nemen als naam? en een ander e-mailadres..
Normaal gesproken voor jassen 36 maar die was te groot. 34 paste prima, dus die ga ik bestellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:23 schreef -moi- het volgende:
Welke maat heb jij normaal en welke maat ga jij bestellen?? (voor als ik ook een jas ga bestellen)
Ja, hij staat bij het magazine gedeelte, fashion forward geloof ik. ¤39,90, dus dat valt ook nog wel mee. Ik wil 'm heel graag maar ja, wanneer trek je dat aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:38 schreef jerona het volgende:
OMG debster die jurk is echt te mooi
die zou perfect zijn voor mijn feestje volgende week.. alleende bezorgtijden zijn zo lang bij h&m online tegenwoordig..
hij is toch wel van h&m ik zie hem nergens staan op de site!
Welk colbert heb je?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:13 schreef Innocence het volgende:
Mijn pakketje is binnen! Wat zijn ze snel opeens.
Colbertje is perfect, groen geruite bloesje met ruches is geweldig en shirtjes (2 voor 4,90) zitten top. Dure grap dus weer...
Ik had dat vorig jaar ook met een jurkje (was rond de kerst), zo geweldig.. Maar ik heb hem niet gehouden, zou niet weten wanneer ik hem aan zou moeten doenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, hij staat bij het magazine gedeelte, fashion forward geloof ik. ¤39,90, dus dat valt ook nog wel mee. Ik wil 'm heel graag maar ja, wanneer trek je dat aan.
Uit de outlet, kan 'm nu niet meer vinden. Met zó'n metalen oogje en pinnetje als sluiting.quote:
Ik heb 'm nou al 4x besteld en geannuleerdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Damnnnn
Dat is echt zo'n sex and the city jurkje
Cute
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb 'm nou al 4x besteld en geannuleerd. Ik wil 'm, maar dan trek ik 'm niet aan.. maar stel nou dat ik 'm toch een keer aantrek is 'ie wel heeeeeel leuk. Maar als ik 'm niet aantrek is het zonde..
En dat gesprek voer ik dan ook daadwerkelijk met mezelf terwijl ik op de website van de H&M zit.
Ik ben triest, ik weet hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]!
Kun je niet even een lekkere kortingscode er tegen aan gooien?
Hm zou het niet weten! Ik gebruik nu ook alleen de kortingscodes die ik toevallig krijg van de H&Mquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben triest, ik weet het.
Nou, echt EL-KE keer dat ik een kortingscode gebruik, blokkeren ze m'n account. Ik krijg ook nooit mailtjes binnen trouwens, en het laatste boek ook al niet gehad. Terwijl ik toch zeer regelmatig dingen bestel
.
Is er nog een kortingscode dan, voor 25% korting op het duurste artikel ofzo?
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
Hey Deb, kan het jurkje niet op de H&M site vinden!
Of ben ik nu blind?
True, truequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:42 schreef Jojoortje het volgende:
Je bent mn heldin
Geef toe, die jurk zat goed verstopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |