abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60957157
Bestelling is onderweg, maar het collonummer is onbekend bij TNT Ik wil weten wanneer het komt
pi_60957555
H&M heeft zojuist 2 van mijn 3 accounts samengevoegd geloof ik, ik heb namelijk mijn e-mailadres niet vernaderd, maar opeens is mijn andere e-mailadres aan mijn oude account gekoppeld. En het klantnummer van mijn nieuwste account bestaat niet meer. Oh well..... ik heb nog steeds 2 accounts.
pi_60958478
Is het mogelijk om je nog niet geleverde bestelling te annuleren? De handleiding in de OP kon ik niet volgen. Ik kan nergens namelijk de producten vinden ik ik besteld heb om vervolgens die op 0 te zetten.
pi_60958608
Mijn pagina -> Bestellingen -> Nog niet geleverde artikelen
Als daar artikelen staan met een '1' kun je die wijzigen in '0' en dan rechtsboven op Uitvoeren (geloof ik) klikken.
Als daar niks staat kan het niet lijkt me.
pi_60958639
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
H&M heeft zojuist 2 van mijn 3 accounts samengevoegd geloof ik, ik heb namelijk mijn e-mailadres niet vernaderd, maar opeens is mijn andere e-mailadres aan mijn oude account gekoppeld. En het klantnummer van mijn nieuwste account bestaat niet meer. Oh well..... ik heb nog steeds 2 accounts.
Waarvoor heb je er meerdere dan
pi_60958645
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:39 schreef Oserdare het volgende:
Mijn pagina -> Bestellingen -> Nog niet geleverde artikelen
Als daar artikelen staan met een '1' kun je die wijzigen in '0' en dan rechtsboven op Uitvoeren (geloof ik) klikken.
Als daar niks staat kan het niet lijkt me.
Ja daar staat dus inderdaad niets.
pi_60958647
Er staat bij mij al 4 dagen 'bestelling is onderweg' maar de track and trace doet het niet.. wanneer kan ik mijn pakje nou verwchten ?
pi_60959048
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:41 schreef CoinFlip het volgende:
Er staat bij mij al 4 dagen 'bestelling is onderweg' maar de track and trace doet het niet.. wanneer kan ik mijn pakje nou verwchten ?
Even geduld nog... Bij mij deed de T&T pas na een week
Noot noot.
pi_60961131
Meerdere accounts zijn handig ivm kortingscodes en artikelen waarvan je maar 1 stuk per klant mag bestellen. Ik gebruikte eerst de adressen van mijn zusje en moeder daarvoor, totdat Schatje de geweldige tip gaf om zelf meerdere accounts te nemen.
pi_60961244
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Meerdere accounts zijn handig ivm kortingscodes en artikelen waarvan je maar 1 stuk per klant mag bestellen. Ik gebruikte eerst de adressen van mijn zusje en moeder daarvoor, totdat Schatje de geweldige tip gaf om zelf meerdere accounts te nemen.
jamaar dan zou ik je doopnaam of iets nemen als naam? en een ander e-mailadres..
Strawberry Flavour..
pi_60961329
Mijn bestelling is dit keer na 5 dagen niet traceerbaar te zijn (collonummer dat niet klopt, dat staat er standaard) opeens onderweg.
Dus niets van eerst 'sorteercentrum', 'chauffeur is onderweg', zoals altijd, gewoon helemaal niet te traceren.

En ik wil m'n spulletjes.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_60963172
same here shmoopy...
pi_60963685
Balen is dat, ik wil morgen m'n nieuwe jurkje aan.

Zou het helpen als we gaan stampvoeten, MM?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_60963778

In de winkel gepast en hij zat prima, hij valt idd erg groot . Ze hadden alleen zandkleur dus binnenkort de donkergrijze bestellen
pi_60964289
Welke maat heb jij normaal en welke maat ga jij bestellen?? (voor als ik ook een jas ga bestellen )
Strawberry Flavour..
pi_60965324
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:34 schreef -moi- het volgende:

[..]

jamaar dan zou ik je doopnaam of iets nemen als naam? en een ander e-mailadres..
Precies dat had ik dus gedaan, maar na levering van 1 deelbestelling hebben ze nu dat nieuwe account verwijderd en mijn oude account overgezet naar het tweede e-mailadres.......
pi_60965857
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:23 schreef -moi- het volgende:
Welke maat heb jij normaal en welke maat ga jij bestellen?? (voor als ik ook een jas ga bestellen )
Normaal gesproken voor jassen 36 maar die was te groot. 34 paste prima, dus die ga ik bestellen .
pi_60968489
Vandaag mn pakketje gekregen!

Zit heerlijk !

Alleen de rok besteld

Jurkje is super, ik kan niet goed tegen wol maar deze is zeker te doen!

pi_60968741
Hoelang moest je erop wachten? Na 5 dagen 'bestelling is onderweg' doet mijn track and trace het nog steeds niet ( kom gewoon op standaard website van track and trace)
pi_60968890
Tot gisteren kon ik niets zien bij Track and Trace......en was al enkele dagen 'onderweg'
Dus ik zou niet verbaasd opkijken als er meer mensen ineens een chauffeur op de stoep hebben staan deze week!!!
pi_60979811
de chauffeur stond hier gister dus ineens op de stoep met mooie kleren
pi_60981168
Iemand ervaring met de zwangerschapskleren van de H&M?
Ik heb net wat broeken ervan besteld.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:43:26 #223
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60985335
Ik heb 3 zwangerschapsbroeken en een zooitje shirts van de H&M Koningin en ben er erg tevreden over.

En over de T&T, ik heb al meerdere malen gehad dat alles nog steeds op niet te vinden stond en het ineens al in de bus lag.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:13:14 #224
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_61002548

.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_61003282
dat jurkje Helaas is dat niet iets wat ik vaak aan zal trekken.

Ik had mail terug, ze hadden inderdaad mn bestelling geannuleerd vanwege de kortingscode, nou dan zakken ze er maar in, dan bestel ik het wel niet, scheelt me ook weer geld, het was een bestelling zonder verzendkosten, dus geen zin om die wel te moeten betalen..
pi_61015474
OMG debster die jurk is echt te mooi

die zou perfect zijn voor mijn feestje volgende week.. alleende bezorgtijden zijn zo lang bij h&m online tegenwoordig..

hij is toch wel van h&m ik zie hem nergens staan op de site!
pi_61015828
mijn pakketje is al 4 dagen manco en moet hem zaterdag hebben, want ga zondag op vakantie heeft iemand hem ook wel eens zo lang manco gehad??
Strawberry Flavour..
pi_61015985
ik heb hem een dag of 6, 7 manco meestal....
I had a signature once. It was awful.
pi_61016192
Mijn pakketje is binnen! Wat zijn ze snel opeens.

Colbertje is perfect, groen geruite bloesje met ruches is geweldig en shirtjes (2 voor 4,90) zitten top. Dure grap dus weer...
Sweet and innocent...
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:28:45 #230
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_61016460
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:38 schreef jerona het volgende:
OMG debster die jurk is echt te mooi

die zou perfect zijn voor mijn feestje volgende week.. alleende bezorgtijden zijn zo lang bij h&m online tegenwoordig..

hij is toch wel van h&m ik zie hem nergens staan op de site!
Ja, hij staat bij het magazine gedeelte, fashion forward geloof ik. ¤39,90, dus dat valt ook nog wel mee. Ik wil 'm heel graag maar ja, wanneer trek je dat aan .
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:29:02 #231
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_61016464
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:13 schreef Innocence het volgende:
Mijn pakketje is binnen! Wat zijn ze snel opeens.

Colbertje is perfect, groen geruite bloesje met ruches is geweldig en shirtjes (2 voor 4,90) zitten top. Dure grap dus weer...
Welk colbert heb je?
pi_61017059
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja, hij staat bij het magazine gedeelte, fashion forward geloof ik. ¤39,90, dus dat valt ook nog wel mee. Ik wil 'm heel graag maar ja, wanneer trek je dat aan .
Ik had dat vorig jaar ook met een jurkje (was rond de kerst), zo geweldig.. Maar ik heb hem niet gehouden, zou niet weten wanneer ik hem aan zou moeten doen
pi_61021778
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Welk colbert heb je?
Uit de outlet, kan 'm nu niet meer vinden. Met zó'n metalen oogje en pinnetje als sluiting.

Zocht er een die lang genoeg was, dat is deze zeker. En heel mooi getailleerd. Maar jasjes van H&M zitten bij mij altijd precies goed.
Sweet and innocent...
pi_61030916
laat maar

[ Bericht 96% gewijzigd door Stiemie op 22-08-2008 12:48:51 ]
pi_61031536
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]

.
Die moet ik hebben!
pi_61032247
ik krijg alweer helemaal zin in de winter als ik dat allemaal zo zie
I was never faithful
And I was never one to trust
Borderline bipolar
Forever biting on your nuts
pi_61032733
M'n broeken waren woensdag binnengekomen, dus ik woensdagavond passen: maat 40 lubberde alle kanten op en maat 38 zat te strak om m'n buik. Maar... ik had net behoorlijk veel pizza op ( ) dus ik paste hem net nog een keer en nu zit ie goed . Hij zit niet zo mooi als op het plaatje (da's meestal zo, vind ik), hij hoort iets strakker om m'n benen te zitten maar ik heb luciferbeentjes, dan zou ik skinny jeans aan moeten trekken (die ik vervolgens niet dichtkrijg op m'n buik). En voor maar ¤23 (incl kortingsbon ) ben ik een mooie broek rijker .

Tap tap tap
pi_61032990
Skinny jeans van de H&M zitten niet strak bij de buik hoor. Moet je gewoon die stretch variant nemen.
Sweet and innocent...
pi_61035643
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]

.
Damnnnn

Dat is echt zo'n sex and the city jurkje

Cute
Noot noot.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:30:55 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_61035948
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:20 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Damnnnn

Dat is echt zo'n sex and the city jurkje

Cute
Ik heb 'm nou al 4x besteld en geannuleerd . Ik wil 'm, maar dan trek ik 'm niet aan.. maar stel nou dat ik 'm toch een keer aantrek is 'ie wel heeeeeel leuk. Maar als ik 'm niet aantrek is het zonde..

En dat gesprek voer ik dan ook daadwerkelijk met mezelf terwijl ik op de website van de H&M zit .
pi_61036045
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb 'm nou al 4x besteld en geannuleerd . Ik wil 'm, maar dan trek ik 'm niet aan.. maar stel nou dat ik 'm toch een keer aantrek is 'ie wel heeeeeel leuk. Maar als ik 'm niet aantrek is het zonde..

En dat gesprek voer ik dan ook daadwerkelijk met mezelf terwijl ik op de website van de H&M zit .
!

Kun je niet even een lekkere kortingscode er tegen aan gooien?
Noot noot.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:47:23 #242
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_61036350
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:35 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

!

Kun je niet even een lekkere kortingscode er tegen aan gooien?
Ik ben triest, ik weet het .

Nou, echt EL-KE keer dat ik een kortingscode gebruik, blokkeren ze m'n account . Ik krijg ook nooit mailtjes binnen trouwens, en het laatste boek ook al niet gehad. Terwijl ik toch zeer regelmatig dingen bestel .

Is er nog een kortingscode dan, voor 25% korting op het duurste artikel ofzo?
pi_61037378
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik ben triest, ik weet het .

Nou, echt EL-KE keer dat ik een kortingscode gebruik, blokkeren ze m'n account . Ik krijg ook nooit mailtjes binnen trouwens, en het laatste boek ook al niet gehad. Terwijl ik toch zeer regelmatig dingen bestel .

Is er nog een kortingscode dan, voor 25% korting op het duurste artikel ofzo?
Hm zou het niet weten! Ik gebruik nu ook alleen de kortingscodes die ik toevallig krijg van de H&M

Trouwens mensen... Heb een pakket gekregen van de H&M. Een jas en een truitje zit daar in.
Wat nou als ik die allebei terug wil sturen? Kan ik dat hele pakket gewoon bij het postkantoortje afgeven? (Vrij groot pakket heur) Zonder dat ze er mij geld voor rekenen?
Want die 1 euro maak ik gewoon over op hun girorekening

Noot noot.
pi_61037512
Hangt die jurk trouwens ookal in de winkels? anders wordt het toch maar bestellen
pi_61037525
Denk dat je de verzendkosten sowieso nog wel moet betalen.

De code uit de openingspost voor 10 euro doet het ook nog, Debsterr.

Ik mag van mezelf alleen dingen kopen, als ik voor m'n kast sta en bedenk dat ik het echt nodig heb.
Dan weet ik tenminste zeker dat ik het aan zou doen.

Dus als ik geen gelegenheid voor een jurk heb, koop ik er ook geen meer. Tegen de tijd dat ik dan namelijk wel die gelegenheid heb (bruiloft ofzo) dan vind ik het veel te leuk om te winkelen...

Streng he
Sweet and innocent...
pi_61039146
Hey Deb, kan het jurkje niet op de H&M site vinden!
Of ben ik nu blind?

Noot noot.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:38:16 #247
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_61039497
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
Hey Deb, kan het jurkje niet op de H&M site vinden!
Of ben ik nu blind?

Speciaal voor jou
Stap voor stap:

Je gaat naar de website
Je klikt bij dames op H&M Magazine
Vervolgens op fashion forward
Dan 2x op het pijltje voor de volgende plaatjes
Dan zie je links een dame met een zwarte jas en wat paars eronderuit
En dan daarbij klik je op Jurk 39,90 wat wit gedrukt is

Als je geluk hebt staat H&M magazine al gelijk voorop, en hoef je dus pas vanaf fashion forward op te volgen .
pi_61039604
Je bent mn heldin

Geef toe, die jurk zat goed verstopt
Noot noot.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:50:57 #249
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_61039857
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:42 schreef Jojoortje het volgende:
Je bent mn heldin

Geef toe, die jurk zat goed verstopt
True, true . Volgens is het ook heel vaak dat op de foto iets heel anders staat dan het model aanheeft trouwens. Of is dat mijn waanidee?
pi_61040251
ik had dus twee dezelfde broeken besteld in twee maten met een kortingscode van 25 % eroverheen, maar die korting ging van de broek maat 40 en ik hou maat 38. Moet ik nu toch de volle mep betalen?
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')