abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60957157
Bestelling is onderweg, maar het collonummer is onbekend bij TNT Ik wil weten wanneer het komt
pi_60957555
H&M heeft zojuist 2 van mijn 3 accounts samengevoegd geloof ik, ik heb namelijk mijn e-mailadres niet vernaderd, maar opeens is mijn andere e-mailadres aan mijn oude account gekoppeld. En het klantnummer van mijn nieuwste account bestaat niet meer. Oh well..... ik heb nog steeds 2 accounts.
pi_60958478
Is het mogelijk om je nog niet geleverde bestelling te annuleren? De handleiding in de OP kon ik niet volgen. Ik kan nergens namelijk de producten vinden ik ik besteld heb om vervolgens die op 0 te zetten.
pi_60958608
Mijn pagina -> Bestellingen -> Nog niet geleverde artikelen
Als daar artikelen staan met een '1' kun je die wijzigen in '0' en dan rechtsboven op Uitvoeren (geloof ik) klikken.
Als daar niks staat kan het niet lijkt me.
pi_60958639
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
H&M heeft zojuist 2 van mijn 3 accounts samengevoegd geloof ik, ik heb namelijk mijn e-mailadres niet vernaderd, maar opeens is mijn andere e-mailadres aan mijn oude account gekoppeld. En het klantnummer van mijn nieuwste account bestaat niet meer. Oh well..... ik heb nog steeds 2 accounts.
Waarvoor heb je er meerdere dan
pi_60958645
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:39 schreef Oserdare het volgende:
Mijn pagina -> Bestellingen -> Nog niet geleverde artikelen
Als daar artikelen staan met een '1' kun je die wijzigen in '0' en dan rechtsboven op Uitvoeren (geloof ik) klikken.
Als daar niks staat kan het niet lijkt me.
Ja daar staat dus inderdaad niets.
pi_60958647
Er staat bij mij al 4 dagen 'bestelling is onderweg' maar de track and trace doet het niet.. wanneer kan ik mijn pakje nou verwchten ?
pi_60959048
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:41 schreef CoinFlip het volgende:
Er staat bij mij al 4 dagen 'bestelling is onderweg' maar de track and trace doet het niet.. wanneer kan ik mijn pakje nou verwchten ?
Even geduld nog... Bij mij deed de T&T pas na een week
Noot noot.
pi_60961131
Meerdere accounts zijn handig ivm kortingscodes en artikelen waarvan je maar 1 stuk per klant mag bestellen. Ik gebruikte eerst de adressen van mijn zusje en moeder daarvoor, totdat Schatje de geweldige tip gaf om zelf meerdere accounts te nemen.
pi_60961244
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Meerdere accounts zijn handig ivm kortingscodes en artikelen waarvan je maar 1 stuk per klant mag bestellen. Ik gebruikte eerst de adressen van mijn zusje en moeder daarvoor, totdat Schatje de geweldige tip gaf om zelf meerdere accounts te nemen.
jamaar dan zou ik je doopnaam of iets nemen als naam? en een ander e-mailadres..
Strawberry Flavour..
pi_60961329
Mijn bestelling is dit keer na 5 dagen niet traceerbaar te zijn (collonummer dat niet klopt, dat staat er standaard) opeens onderweg.
Dus niets van eerst 'sorteercentrum', 'chauffeur is onderweg', zoals altijd, gewoon helemaal niet te traceren.

En ik wil m'n spulletjes.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_60963172
same here shmoopy...
pi_60963685
Balen is dat, ik wil morgen m'n nieuwe jurkje aan.

Zou het helpen als we gaan stampvoeten, MM?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_60963778

In de winkel gepast en hij zat prima, hij valt idd erg groot . Ze hadden alleen zandkleur dus binnenkort de donkergrijze bestellen
pi_60964289
Welke maat heb jij normaal en welke maat ga jij bestellen?? (voor als ik ook een jas ga bestellen )
Strawberry Flavour..
pi_60965324
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:34 schreef -moi- het volgende:

[..]

jamaar dan zou ik je doopnaam of iets nemen als naam? en een ander e-mailadres..
Precies dat had ik dus gedaan, maar na levering van 1 deelbestelling hebben ze nu dat nieuwe account verwijderd en mijn oude account overgezet naar het tweede e-mailadres.......
pi_60965857
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:23 schreef -moi- het volgende:
Welke maat heb jij normaal en welke maat ga jij bestellen?? (voor als ik ook een jas ga bestellen )
Normaal gesproken voor jassen 36 maar die was te groot. 34 paste prima, dus die ga ik bestellen .
pi_60968489
Vandaag mn pakketje gekregen!

Zit heerlijk !

Alleen de rok besteld

Jurkje is super, ik kan niet goed tegen wol maar deze is zeker te doen!

pi_60968741
Hoelang moest je erop wachten? Na 5 dagen 'bestelling is onderweg' doet mijn track and trace het nog steeds niet ( kom gewoon op standaard website van track and trace)
pi_60968890
Tot gisteren kon ik niets zien bij Track and Trace......en was al enkele dagen 'onderweg'
Dus ik zou niet verbaasd opkijken als er meer mensen ineens een chauffeur op de stoep hebben staan deze week!!!
pi_60979811
de chauffeur stond hier gister dus ineens op de stoep met mooie kleren
pi_60981168
Iemand ervaring met de zwangerschapskleren van de H&M?
Ik heb net wat broeken ervan besteld.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:43:26 #223
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60985335
Ik heb 3 zwangerschapsbroeken en een zooitje shirts van de H&M Koningin en ben er erg tevreden over.

En over de T&T, ik heb al meerdere malen gehad dat alles nog steeds op niet te vinden stond en het ineens al in de bus lag.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:13:14 #224
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_61002548

.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_61003282
dat jurkje Helaas is dat niet iets wat ik vaak aan zal trekken.

Ik had mail terug, ze hadden inderdaad mn bestelling geannuleerd vanwege de kortingscode, nou dan zakken ze er maar in, dan bestel ik het wel niet, scheelt me ook weer geld, het was een bestelling zonder verzendkosten, dus geen zin om die wel te moeten betalen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')