Waarvoor heb je er meerdere danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
H&M heeft zojuist 2 van mijn 3 accounts samengevoegd geloof ik, ik heb namelijk mijn e-mailadres niet vernaderd, maar opeens is mijn andere e-mailadres aan mijn oude account gekoppeld. En het klantnummer van mijn nieuwste account bestaat niet meer. Oh well..... ik heb nog steeds 2 accounts.
Ja daar staat dus inderdaad niets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:39 schreef Oserdare het volgende:
Mijn pagina -> Bestellingen -> Nog niet geleverde artikelen
Als daar artikelen staan met een '1' kun je die wijzigen in '0' en dan rechtsboven op Uitvoeren (geloof ik) klikken.
Als daar niks staat kan het niet lijkt me.
Even geduld nog... Bij mij deed de T&T pas na een weekquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:41 schreef CoinFlip het volgende:
Er staat bij mij al 4 dagen 'bestelling is onderweg' maar de track and trace doet het niet.. wanneer kan ik mijn pakje nou verwchten ?
jamaar dan zou ik je doopnaam of iets nemen als naam? en een ander e-mailadres..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Meerdere accounts zijn handig ivm kortingscodes en artikelen waarvan je maar 1 stuk per klant mag bestellen. Ik gebruikte eerst de adressen van mijn zusje en moeder daarvoor, totdat Schatje de geweldige tip gaf om zelf meerdere accounts te nemen.
Precies dat had ik dus gedaan, maar na levering van 1 deelbestelling hebben ze nu dat nieuwe account verwijderd en mijn oude account overgezet naar het tweede e-mailadres.......quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:34 schreef -moi- het volgende:
[..]
jamaar dan zou ik je doopnaam of iets nemen als naam? en een ander e-mailadres..
Normaal gesproken voor jassen 36 maar die was te groot. 34 paste prima, dus die ga ik bestellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:23 schreef -moi- het volgende:
Welke maat heb jij normaal en welke maat ga jij bestellen?? (voor als ik ook een jas ga bestellen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |