ah jammer van het jurkje! hij is wel heel erg leuk! wordt ie nog verkocht? Zie hem er niet bij staan...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:43 schreef Syrena het volgende:
NouuouououuuuIk heb dus dit jurkje in het paars/roze:
[ afbeelding ]
Al gekocht toen ie nog gewoon 30 euro kostte. Eén keer gedragen tijdens het uitgaan, daarna in de was gegooid omdat ie naar rook stonk. Eenmaal uit de was zag ik dat het wit niet meer helemaal wit wasmaar ach.
Maaaaaaaaaaaaaaanden later, vandaag dus, wil ik hem aantrekken voor de verjaardag van mijn lief.
Blijkt ie dus ENORM gekrompen te zijn![]()
![]()
Eerst was ie een beetje groot, maar dat was juist wel lekker. Nu sluit hij strak om mijn armen en mijn (jawel hoor) kont. En buik. Ik BAAL
![]()
En het is echt krimp en niet het uitdijen van mij, want de rest van de jurkjes passen wel nog gewoon. Maar deze was juist zo feestelijk*extra stuk kersenvlaai met slagroom gaat opeten*
Niet bij de gewone rijtjes zeg maar, je ziet 'm als grijze variant bij de Divided top 5 staan, en hij staat in de grote Divided editorial.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
Dat zwarte truitje met die rode kraag Debsterr, waar staat die??![]()
grote Divided editorial? Zegt me niet zo veel...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet bij de gewone rijtjes zeg maar, je ziet 'm als grijze variant bij de Divided top 5 staan, en hij staat in de grote Divided editorial.
Wachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
grote Divided editorial? Zegt me niet zo veel...
Hoe kun je hem dan in je winkelmandje doen?
Jaja, ben een H&M-kooponline-noob
Aaaah, ik maar op dat truitje klikkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Dan klik je op de witte tekst die links bij de grijze variant staat
Oh jammer zeg.. Ik wil 'm ook welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:22 schreef Debsterr het volgende:
Nou, ik ben wel bang dat de kwaliteit heel erg gaat tegenvallen.. had 'm zien hangen in de winkel (expres niet naar gekeken verder omdat ik wist dat 'ie onderweg is) en hij zag er flubberig uit zeg maar. Denk dat het een heel dun truitje is.
Alle H&M broeken die ik heb, hebben een zoom erin. Zelfs met mijn hoogste hakken van 8/9 cm loop ik er nog op. En nee, dat is écht niet leukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:44 schreef Lyssa het volgende:
Mijn broeken van de H&M waren ook te kort..(ben 1,73) mooi excuus geweest om nieuwe schoenen te kopen
Mijn bestelling met topjes+ondergoedjes is in behandeling.. een broek is pas half september weer op voorraad
Ja volgens mij wel. Ik maak altijd even een kopietje voor mezelf (na een tip van hier). Eerst kreeg je er nog een factuur bij die je kon houden maar dat kan tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:53 schreef Oserdare het volgende:
Vraagje 1: Als je wat terugstuurt moet je dan dan dat héle factuur (A4-vel) mee terugsturen?
(Ja sticker eraf, die moet op het pakketje.)
Vraagje 2: Ik betaal via maandfactuur, wanneer krijg ik die dan/wanneer moet ik het (resterende na retourzending) geld overmaken?
Ik heb nog nooit wat geruild eigenlijk.. Ik stuur het terug, en doe een nieuwe bestelling (inderdaad vanwege kortingscodesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:07 schreef Oserdare het volgende:
Ah, dank je wel! Kopietje is zo gemaakt, doe ik dat ook.
Weet je toevallig ook hoe lang het duurt voor je de nieuwe bestelling/ruil binnen krijgt?
Of is het misschien handig gewoon te retourneren en zelf opnieuw te bestellen (als de kortingscodes werken..)?
Maar dan staat er dat ik zo'n t-shirtje pas begin september krijg. Dus hoe zit dat als je ruilt?
LUCKY BASTARD!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |