Ja, donkerbruin en grijs gemêleerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:43 schreef bondgirl007 het volgende:
Is hij er ook nog in andere kleuren?
Hier bij de h&m hangen volgens mij nog wel strapless topjes!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef Innocence het volgende:
Ik heb ooit dat strapless topje besteld, kreeg een L ipv XS thuisgestuurd, die heb ik teruggestuurd en gelijk die XS dus besteld. Moet eind mei geweest zijn, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
Is nu ondertussen natuurlijk nergens meer verkrijgbaar...
Waar is hier?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:07 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
Hier bij de h&m hangen volgens mij nog wel strapless topjes!
Hangt er vanaf. Als je de 1e keer iets besteld is het iets van 100 euro, als je meerdere dingen besteld hebt (en dus ook betaald hebt!), dan is het iets van 250 volgensmij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:02 schreef Jojoortje het volgende:
"Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen."
Wat is de limiet?
Zelfde probleem hierquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bestel je voor over de honderd euro maandag, krijg je vandaag een mailtje met een 10% korting op het hele assortiment actiecode
Kan dat? Ik heb dingen staan die pas eind september geleverd worden. De rest is al in behandeling.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:06 schreef Enfermera het volgende:
I knowww. Me 2.Mja. Heb nog een bestelling staan voor eind aug, die zal ik dan wel daarop doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |