abonnement Unibet Coolblue
pi_60385605


Wat is Spore?

Spore is het nieuwste spel van Will Wright. U allen welbekend als het genie dat spellen als Sim City en The Sims en bij dat laatste het uitmelken van games uitvond.

Spore is niet zomaar een dertien in een dozijn computerspel. In Spore simuleer je leven. In Spore maak je leven.

Hoezo, ik maak leven. Ben ik dan God?

Zo kan je het min of meer noemen. Een belangrijk onderdeel van het spel is de Creature Creator. Dit is een Creator waar je zelf je wezens kan ontwerpen. Je hebt de beschikking over over tientallen onderdelen waar je je wezen uit kan maken. Je hebt dus o.a de beschikking over verschillende ogen, poten, benen, klauwen, stekels, hoorns, enz. Met al deze dingen kan je dus je eigen wezen maken. Omdat er zoveel combinaties zijn is haast elk wezen uniek. Je zal héél hard moeten zoeken om twee identieke wezens te vinden.

En is die Creature Creator dan het spel?

Ja en neen. Zoals ik al zei vormt het een belangrijk onderdeel van het spel. Echter zal je het grootste deel van je speeltijd niet in de Creature Creator doorbrengen. Je kan pas in de Creature Creator als je genoeg punten verdiend hebt in het spel. Telkens als je dan je wezen hebt verbeterd ga je door naar een volgende stage (level) van het spel.
Je kan je wezens ook uploaden en zodus delen met anderen, maar later daarover meer.

Stage?

Jazeker. Er zijn vijf verschillende stages in het spel. Elke stage kan je vergelijken met de gameplay van een bepaald computerspel.

Wat zijn die stages dan?

Wel je hebt de volgende:

  • Microbial stage (Pac-Man)
  • Creature stage (Diabolo)
  • Tribal stage (Populos)
  • Civilization stage (Civilization, Sim City)
  • Galactic stage (Masters of Orion ed.)

    Kan je me wat uitleg geven over die verschillende stages?

    Natuurlijk kan dat. (schaamteloze c/p van wikipedia )

    Microbial stage

    De speler bestuurt een simpele microbe in een 2D-omgeving, waar hij moet zorgen dat hij zelf genoeg eten krijgt zonder dat hijzelf gegeten wordt. Er zijn veel verschillende celtypes, waarvan velen de microbe van de speler kwaad kunnen doen. Wanneer de microbe verscheidene cellen heeft gegeten, vormt het een ei dat, wanneer erop geklikt wordt, een creature Creator opent die de speler de mogelijkheid geeft het uiterlijk, de vorm en de mogelijkheden van de microbe aan te passen. In Wright's demo van 2005 bijvoorbeeld voegde hij een een kleine angel toe aan zijn wezen, waarmee hij organismen kon aanvallen waardoor hij eerder gegeten zou worden. Elke keer wanneer de microbe voortgaat naar een nieuwe generatie, wordt hij groter.
    Nieuwe video's van de SXSW 2007 en plaatjes uit tijdschriften laten zien dat de Microbial Stage in de loop der tijd sterk is veranderd. In plaats van een microscopisch organisme lijkt de microbe nu meer op een vreemd insect met cartoon-achtige ogen. Het is nu een veel helderder (en kleuriger) geheel. Wanneer de microbe groter wordt komen de wezens die rondzwemmen in de achtergrond steeds meer naar de voorgrond. Wills microbe werd bijvoorbeeld gegeten door een veel grote microbe die eerst in de achtergrond had rondgezwommen. Hoe groter de microbe wordt, hoe meer het land zichtbaar wordt, en uiteindelijk zal de optie om het land op te gaan tevoorschijn komen. Benen zijn niet noodzakelijk om het land op te gaan; wanneer het wezen geen benen heeft, zal het als een slak op het land kruipen.
    De 'valuta' zijn DNA-punten.

    Creature Stage
    Waar de Microbial Stage de speler alleen maar kennis laat maken met het spel en zijn Creator, is de Creature Stage van groot belang voor hoe het wezen van de speler eruit zal zien in latere stages. Het is vergelijkbaar met de Microbial Stage, maar er zijn meerdere belangrijke verschillen. De meest opvallende is dat het hele geheel zich nu afspeelt in een 3D-omgeving. Er zullen andere wezens zijn die de wereld bevolking en de meeste daarvan, zo niet allemaal, zullen zijn gecreëerd door andere spelers. Als er bijvoorbeeld is een tekort aan bedreigende wezens terwijl er overal herbivoren lopen te grazen, zal het spel automatisch een aanvallend ras downloaden dat een andere speler heeft gecreëerd en hem in de wereld van de speler laden om het ecosysteem in balans te houden. Het spel zal ook wezens downloaden in verhouding met hoe sterk het wezen van de speler is. Als de speler een een groter en sterker wezen creëert, zullen de bedreigende soorten automatisch ook sterker zijn dan de gemiddelde bedreigende soort. De karakteristieken zijn geordend in een sterrenstyeem met zes verschillende gebieden: snelheid, handigheid, verdediging, sociaal, schattigheid en aanval. In de IGN "Evolutie" video hadden de wezens namen zoals "Oddy", "Mephistopheles", enzovoort. Dit lijkt aan te tonen dat men de wezens namen kan geven.
    In deze stage is het hoofdidee nog altijd hetzelfde: zorg voor eten om DNA-punten te verdienen, plant jezelf voort en zorg dat je niet gegeten wordt. In tegenstelling tot de vorige stage moet de speler nu een wezen van het andere geslacht vinden om zich voort kunnen planten. Wanneer het wezen een ei gelegd heeft, komt het niet meteen uit; sommige andere soorten die van eieren leven zullen proberen het ei te stelen, en de speler zal het moeten verdedigen. Voordat het ei uitkomt, zal de speler weer in een Creator de mogelijkheid hebben om het wezen voort te laten gaan naar een nieuwe generatie, wat gedaan kan worden door lichaamsonderdelen te kopen met de verzamelde DNA-punten. Wanneer het ei uit komt, wordt de speler eerst een babyversie van het wezen dat hij gecreëerd heeft. Uiteraard zal deze versie een stuk kleiner zijn (maar met bepaalde delen uitvergroot, zoals het hoofd), en zal de stem hoger klinken. Deze substage is van belang voor de sociale vaardigheden, omdat de baby vrienden kan maken en zijn eigen kudde kan vormen. Het is volgens Wright vergelijkbaar met de vrienden-minigame in The Sims. Het uiteindelijke doel van de Creature Stage is het vergroten van de intelligentie van het wezen, door het brein langzaam maar zeker met behulp van DNA-punten te vergroten. Wanneer het wezen intelligent is, gaat het spel door naar de volgende Stage.
    De valuta in deze stage zijn nog altijd DNA-punten.

    Tribal Stage

    Wanneer breincapaciteiten van de soort genoeg zijn geëvolueerd, begint de Tribal Stage. Op dit punt stopt de lichamelijke ontwikkeling (omdat de speler geen directe controle meer heeft over een individueel wezen), maar krijgt de speler een hut en een aantal van zijn wezens. Op dit punt speelt de speler een simpele Real Time Strategy-game, omdat hij de leden van groep kan bevelen te verplaatsen, aan te vallen, etc. De speler kan zijn wezens verschillende dingen geven zoals wapens, muziekinstrumenten en vuur. Het gedrag van de wezens en hun persoonlijkheid wordt aangepast bij de dingen die ze krijgen. Er kan ook contact worden gezocht met andere groepen als de speler dat wil (of dat nou diplomatiek of gewelddadig is). In een van de video's zie je twee groepen die oorlog voeren. Het is dezelfde soort, maar de kleur van de huid verschilt. Als de groep twintig leden heeft bereikt, gaat de speler door naar de Civilization Stage.
    De valuta is in deze stage Voedsel.
    Civilization Stage
    Het kamp van de speler is nu uitgegroeid tot een stad, waarvoor gezorgd moet worden. De spelers kunnen een 'building Creator' gebruiken om het uiterlijk van de gebouwen in hun stad te veranderen. Net als in de Creature Stage zal het spel proberen uit te vinden welke bouwstijl de speler prefereert, en zal het dingen proberen te downloaden in diezelfde stijl en het toevoegen aan het koopmenu. Ook nu kunnen er relaties met andere steden worden gelegd, of dat nu handelsrelaties of oorlogscontacten zijn. Er kunnen ook allianties gevormd worden. Op dit punt kunnen de spelers voor het eerst uitzoomen en hun planeet voor het eerst zien. Er wordt behalve een 'building Creator' ook voor het eerst een 'vehicle Creator' geopend, waarin de speler vele landvoertuigen, vliegtuigen, boten en onderzeeërs kan creëren.
    Het doel van deze stagen is om de hele planeet onder controle te krijgen, en het is aan de speler wat hij hieronder verstaat. Zo kan hij met alle andere wezens op vriendschappelijke voet staan, maar hij mag ook rustig zijn medebewoners tot het laatste mini-insectje uitroeien. Wanneer er genoeg punten zijn verzameld komt de mogelijk vrij om een UFO te bouwen in de UFO-Creator, en voort te gaan naar de volgende stage.
    De valuta is Simoleons.
    Galactic Stage
    In de laatste stage heeft de speler de controle over een ruimteschip, wat je oneindige mogelijkheden geeft. Zo kan je bijvoorbeeld leven creëren op planeten waar dat nog niet aanwezig was, of in het geheim kijken hoe een alienras zich ontwikkeld en ze in het geheim helpen. Ook kunnen de wezens zich voordoen als mysterieuze alwetende goden tegenover een andere soort op een andere planeet, die nog niet zo ver is zijn ontwikkelen. De mogelijkheden zijn eindeloos, wat wordt geïllustreerd in het voorbeeld van een woeste interstellaire ruimte-oorlog tussen de Klingons en bloeddorstige teddybeertjes. In de eerste stages heeft het spel veel meer doelen (overleven, eten, voortplanten), dan in de laatste. In het ruimteschip heb je toegang tot alle Creators en mogelijkheden uit de vorige stages.
    Op dit moment komt het hoofdidee van Will Wright naar boven: leerzaam speelgoed. De spelers leren over hoe het heelal in elkaar zit met zijn zonne- en sterrenstelsels, wat zwarte gaten zijn, hoe een atmosfeer werkt, en er kan zelfs geëxperimeerd worden met het broeikaseffect.
    Ook hier is de valuta Simoleons.
    Dat ziet er leuk uit. Maar wordt dat niet saai na een poosje?

    Neen. Je spelervaring zal nooit twee keer hetzelfde zijn. Dit komt doordat je steeds andere wezens maakt. Andere wezens in je spel worden van het internet gehaald, zodat je spelervaring steeds anders is.

    En waar haal ik die wezens dan vandaan?

    Je haalt die op van de Sporepedia. Dit is de database waarr je je wezen kan uploaden en ook andere wezens kan downloaden. Het is geen hocus pocus, beiden hebben slechts enkele muisklikken nodig. Het neemt ook amper downloadvolume in want Spore maakt intensief gebruik van Procedural Generation (Voor details hoe men het in Spore gebruikt, klik hier

    Ok, ik ben helemaal overtuigd, ik wil aan de slag

    Dan moet ik je teleurstellen. Spore is nu nog niet uit. Je kan je pas op 7 september 2008 uitleven met Spore. Dat is nog lang, héél lang. Om het wachten echter wat draaglijker te maken, heeft EA een demoversie van de Creature Creator vrijgegeven. Hierin kan je een wezen maken en uploaden naar de Sporepedia. Jammer genoeg heb je in de demoversie maar beschikking over 25% van alle onderdelen.

    Als je Spore echter voorbesteld en bereid bent om 9.95$ af te dokken, kan je de volledige versie van de Creature Creator downloaden. Als je The Sim City Box vanaf 23 juni koopt, krijg je daar ook de volledige Creature Creator bij.

    Systeemeisen
    Minimale vereisten voor Spore Creature Creator:
    VOOR WINDOWS XP

  • 2.0 GHz P4-processor of gelijkwaardig
  • 512 MB RAM
  • Een videokaart met 128 MB, compatibel met Pixel Shader 2.0
  • De meest recente versie van DirectX 9.0c
  • Minstens 190MB vrije ruimte op de harde schijf voor de installatie, en extra ruimte voor de gemaakte wezens.
    VOOR WINDOWS VISTA

  • 2.0 GHz P4-processor of gelijkwaardig
  • 768 MB RAM
  • Een videokaart met 128 MB, compatibel met Pixel Shader 2.0
  • Minstens 190MB vrije ruimte op de harde schijf voor de installatie, en extra ruimte voor de gemaakte wezens.
    Voor MAC OS X

  • Mac OS X 10.5.3 Leopard of hoger
  • Intel Core Duo-Processor
  • 1024 MB RAM
  • ATI X1600 of NVidia 7300 GT met 128 MB aan Video RAM, of geïntegreerde Intel GMA X3100
  • Minstens 260MB vrije ruimte op de harde schijf voor de installatie, en extra ruimte voor de gemaakte wezens.
  • Dit spel werkt niet op op de PowerPC (G3/G4/G5) gebaseerde Mac-systemen (PowerMac).

    Links

    Officiële site
    Download de Creature Creator
    Pre order Spore
    Sporepedia
    Fansite
    Nederlandstalige wiki
    Engelstalige wiki

    Vorige delen
    Will Wright's Spore
    Will Wright's Spore #2
    Spore #3 Nu mét Creature Editor

    op door zagevent
    Wie wil deze OP in de FOK!wiki zetten?
  • pi_60385767
    Ik heb er zin in.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_60386028
    Ben ik weer

    Vanavond laat ik mijn moeders vriend even in de bios kijken voor die videokaart
    Hopelijk kan ik het dan ook snel eens uitproberen
    Vivre
      zondag 27 juli 2008 @ 23:10:30 #4
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_60386304
    quote:
    Op zondag 27 juli 2008 22:56 schreef Strychnine het volgende:
    Ben ik weer

    Vanavond laat ik mijn moeders vriend even in de bios kijken voor die videokaart
    Hopelijk kan ik het dan ook snel eens uitproberen
    Als het tegenzit heeft die kaart geen ondersteuning voor Pixel Shader 2.0 ,wat nodig is. Dan helpt het verhogen van het geheugen niet.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_60386524
    quote:
    Op zondag 27 juli 2008 23:10 schreef ethiraseth het volgende:

    [..]

    Als het tegenzit heeft die kaart geen ondersteuning voor Pixel Shader 2.0 ,wat nodig is. Dan helpt het verhogen van het geheugen niet.
    Hoe kan ik daar achter komen?
    Vivre
      maandag 28 juli 2008 @ 15:43:55 #6
    132461 SupaMario
    professioneel bierdrinker
    pi_60397509
    TVP
    FEYENOORD FOREVER
    Schumi 7 times world champion...
    pi_60403451
    Als je de Sporepedia raadpleegt kun je -in de EU versie- even een massa creatures inladen door het 'itemsperpage' even op te hogen

    http://eu.spore.com/sporepedia/index.cfm?itemsperpage=500&orderby=rating&submitsearch=Go&page=1

    laat de top 500 zien...zitten echt supermonstertjes tussen. Nu nog een manier om al die .png-tjes in 1x te verzamelen in een directory. Hoe werkt dat eigenlijk met temporary internetfiles? Al die plaatjes moeten ergens al op mijn pc (Vista os) staan toch?
    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_60405675
    quote:
    Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Strychnine het volgende:

    [..]

    Hoe kan ik daar achter komen?
    De kaart zou Pixel Shader 3.0 moeten ondersteunen, dus daar kan het dan niet aan liggen.

    Info van nVidia

    Overigens ondersteunen sommige spellen geen geïntegreerde videokaarten. Niet dat dat alles zegt, maar het kan een verklaring geven.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 11:52:00 #9
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_60415902
    http://www-1.gamereactor.dk/grtv/index.php?id=2663

    Laat weer wat van de creature fase zien.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 12:15:53 #10
    10710 gday
    propria cures
    pi_60416437
    Die lamlul met z'n praatjes dat het ook meteen op de Wii zou komen, of was dat bullshit?
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
    pi_60416757
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 11:52 schreef ethiraseth het volgende:
    http://www-1.gamereactor.dk/grtv/index.php?id=2663

    Laat weer wat van de creature fase zien.
    Nice Ziet er echt goed uit.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_60416973
    weet iemand hoe dat werkt met wezens van andere downloaden? Er staat op de site dat je gewoon het PNGtje moet downloaden en in je creature creator moet gooien (ik heb de gratis versie) maar dat lukt niet bij mij.

    Moet die CC open staan en dan het plaatje naar de applicatie in het dock slepen?? (zoals bij photoshop) of moet je hem in de map wezens zetten?

    Heb alles al geprobeerd.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 12:45:44 #13
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_60417132
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 12:38 schreef Symn het volgende:
    weet iemand hoe dat werkt met wezens van andere downloaden? Er staat op de site dat je gewoon het PNGtje moet downloaden en in je creature creator moet gooien (ik heb de gratis versie) maar dat lukt niet bij mij.

    Moet die CC open staan en dan het plaatje naar de applicatie in het dock slepen?? (zoals bij photoshop) of moet je hem in de map wezens zetten?

    Heb alles al geprobeerd.
    Misschien laden ze niet omdat ze onderdelen gebruiken die niet in de gratis versie zitten?
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_60417295
    TVP

    mn spel doet het nogsteeds niet
    Klote EA met zn klote beveiliging
    Narf!
    pi_60417375
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 12:38 schreef Symn het volgende:
    weet iemand hoe dat werkt met wezens van andere downloaden? Er staat op de site dat je gewoon het PNGtje moet downloaden en in je creature creator moet gooien (ik heb de gratis versie) maar dat lukt niet bij mij.

    Moet die CC open staan en dan het plaatje naar de applicatie in het dock slepen?? (zoals bij photoshop) of moet je hem in de map wezens zetten?

    Heb alles al geprobeerd.
    je moet ze in je spel zelf gooien als je het windowed hebt staan
    dus als je al je eigen creaties ziet en ze er dan tussen smijten
    Narf!
    pi_60418624
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef Sickert het volgende:
    TVP

    mn spel doet het nogsteeds niet
    Klote EA met zn klote beveiliging
    wat gaat 'r niet goed dan?
      woensdag 30 juli 2008 @ 13:19:21 #17
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_60442061
    tvp
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_60442479
    Geachte heer

    Bedankt voor uw e-mail.

    Ik heb zonet uw gegevens doorgestuurd naar de afdeling accounts, zodat men kan bekijken wat er fout is gegaan. Van zodra ik hierover nieuws heb neem ik terug contact met u op.

    Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    zojuist terug gehad
    na mijn uiterst onvriendelijke mail..

    hopelijk gaan ze er nu wle wat aan doen

    (heb tot 2x toe windows opnieuw geinstalleerd) en dus 3x spore
    daarna mocht ik mn spel niet meer spelen vanwege de beveiliging..
    toen zeiden ze dat ik 2 weken moest wachten en dat het dan wel zou werken oid
    niet dus
    Narf!
    pi_60443092
    Ach, ze doen er nu wat aan. Dat is al niet-EA's.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_60450871
    Geachte heer
    Bedankt voor uw e-mail.

    We zullen uw aankoop refunden. Vervolgens kan u dan het spel opnieuw aankopen indien u dat wenst.

    Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,
    Narf!
    pi_60450894
    in sept heel spore maar kopen dan
    in de winkel!

    moet ik wel even geld wegleggen voor die tijd aangezien ik een huisje gekocht heb en dan de sleutel heb
    Narf!
    pi_60455792


    Zijn loopje
    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_60458851
    Een van de weinige spellen dat me heeft kunnen boeien nog voordat het uitgekomen is, must have dus
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_60458870
    Ik heb nog steeds geen geschikte grafische kaart
    Zal tot half augustus moeten wachten. Echt jammer, want het spel staat al helemaal klaar, ik heb alleen een goede kaart nodig
    Vivre
    pi_60466209
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 02:57 schreef Strychnine het volgende:
    Ik heb nog steeds geen geschikte grafische kaart
    Zal tot half augustus moeten wachten. Echt jammer, want het spel staat al helemaal klaar, ik heb alleen een goede kaart nodig
    ...maar het spel komt 5 september pas uit
      donderdag 31 juli 2008 @ 14:59:58 #26
    4178 Lord Dreamer
    I Rule In Hell
    pi_60467391
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 13:56 schreef Symn het volgende:

    [..]

    ...maar het spel komt 5 september pas uit
    De editor is er al, die is al gaaf op zich zelf
    It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
    Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
    pi_60470375
    ja, maar je moet even naar gamereactor.se gaan want alle 4 de delen staan er nu. Nieuw is dat het doel van de ruimtefase is om bij het centrum van de melkweg/galaxy te komen!
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:42:40 #28
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_60482623
    Deze filmpjes geven tot nu toe de beste indruk van het spel imo.
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:44:14 #29
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_60482639
    Hoe cool is het trouwens dat jouw "robot" creature in het filmpje word gebruikt.
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_60494621
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 08:44 schreef netto_m het volgende:
    Hoe cool is het trouwens dat jouw "robot" creature in het filmpje word gebruikt.
    Wiens robot creature?

    -edit-
    Ah je bedoelt 'het zou zomaar jouw robot creature kunnen zijn'


    Ziet er trouwens behoorlijk uitgebreid uit. Music editor om iedereen honderden liedjes te laten maken en uitwisselen, vehicle editor bijna nog uitgebreider dan de creature editor, elk buildingtype kun je in een building editor maken.... Voor ieder wat wils.

    [ Bericht 39% gewijzigd door Knipoogje op 01-08-2008 19:54:17 ]
    beter een knipoog dan een blauw oog
      zaterdag 2 augustus 2008 @ 01:43:25 #31
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_60503252
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 18:48 schreef Knipoogje het volgende:

    [..]

    Wiens robot creature?

    -edit-
    Ah je bedoelt 'het zou zomaar jouw robot creature kunnen zijn'


    Ziet er trouwens behoorlijk uitgebreid uit. Music editor om iedereen honderden liedjes te laten maken en uitwisselen, vehicle editor bijna nog uitgebreider dan de creature editor, elk buildingtype kun je in een building editor maken.... Voor ieder wat wils.
    Nee, die creature die in het filmpje gebruikt word, die is door een user gemaakt en gebruikt hij om de 4 (5) stages te laten zien. Hij zegt in het begin ook dat het dev team niet had verwacht zulke robot achtige creatures te zullen.
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_60505477
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 08:44 schreef netto_m het volgende:
    Hoe cool is het trouwens dat jouw "robot" creature in het filmpje word gebruikt.
    in welk filmpje trouwens?
    pi_60505959
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 01:43 schreef netto_m het volgende:

    [..]

    Nee, die creature die in het filmpje gebruikt word, die is door een user gemaakt en gebruikt hij om de 4 (5) stages te laten zien. Hij zegt in het begin ook dat het dev team niet had verwacht zulke robot achtige creatures te zullen.
    Zo moeilijk zijn ze niet achteraf. Heb er ook een paar gemaakt...





    En hier mijn hele serie:
    http://www.spore.com/sporepedia#qry=ast- 500005706023%3Asast-500005706023
    http://www.spore.com/sporepedia#qry=ast-500005701296%3Asast- 500005701296
    http://www.spore.com/sporepedia#qry=ast- 500005697861%3Asast-500005697861
    http://www.spore.com/sporepedia#qry=ast-500005697244%3Asast- 500005697244
    http://www.spore.com/sporepedia#qry=ast- 500005611873%3Asast-500005611873
    http://www.spore.com/sporepedia#qry=ast-500005605663%3Asast- 500005605663
    http://www.spore.com/sporepedia#qry=ast- 500005585048%3Asast-500005585048
    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_60506255
    het gaat er niet om of ze moeilijk zijn, het gaat erom dat het kán!
      zaterdag 2 augustus 2008 @ 21:27:13 #35
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_60516198
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 10:36 schreef Misanthropist het volgende:

    [..]

    in welk filmpje trouwens?
    http://gamereactor.se/grtv/?id=2663

    recht staan de delen 2,3 en 4.
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
      zaterdag 2 augustus 2008 @ 21:28:46 #36
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_60516230
    Btw, nice work knipoogje.
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_60521046
    ik heb een bug en kan er nergens wat over vinden, als ik een wezentje wil uploaden krijg ik de mededeling:

    "wezentje" kon niet gedeeld worden

    hebben meer mensen dit?
    pi_60530943
    Kwam deze tegen het browsen tegen
    Die uitdrukking




    en deze... je moet er maar opkomen...

    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_60531005
    Of deze.... heel slim gedaan

    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_60531176
    tvp
    Children of the night. What music they make.
      zondag 3 augustus 2008 @ 22:09:20 #41
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_60536254
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 21:27 schreef netto_m het volgende:

    [..]

    http://gamereactor.se/grtv/?id=2663

    recht staan de delen 2,3 en 4.
    De civilization fase lijkt me de minste na het bekijken van die filmpjes. Ziet eruit als een beetje saaie, versimpelde rts.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
      zondag 3 augustus 2008 @ 22:59:04 #42
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_60537596
    tvp
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      maandag 4 augustus 2008 @ 00:07:40 #43
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_60539613
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef ethiraseth het volgende:

    [..]

    De civilization fase lijkt me de minste na het bekijken van die filmpjes. Ziet eruit als een beetje saaie, versimpelde rts.
    Er zal vast wel meer te doen zijn dan dat ze in het filmpje hebben laten zien.
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_60540140
    Waneer komt Spore nou precies uit?En ik heb gehoord dat je ook eigen wapens enzo kan maken
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
    pi_60545106
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 00:29 schreef Slappy het volgende:
    Waneer komt Spore nou precies uit?En ik heb gehoord dat je ook eigen wapens enzo kan maken
    5 september.

    Je kan inderdaad eigen tanks, (oorlogs)vliegtuigen en (oorlogs)boten maken. En je UFO is natuurlijk ook een moordwapen. Ik neem aan dat je de wapens in Tribe ook wel onder handen kan nemen.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      maandag 4 augustus 2008 @ 11:07:34 #46
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_60545147
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 00:29 schreef Slappy het volgende:
    Waneer komt Spore nou precies uit?En ik heb gehoord dat je ook eigen wapens enzo kan maken
    Ja, je kan je eigen tank bouwen, maar volgens mij schiet elke tank op dezelfde manier, dus je kan geen eigen bloederige effecten eraan koppelen.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_60584323
    Een Pegasus gemaakt
    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_60586948
    Spel is gereserveerd bij Bol.com hier
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_60692473
    Kut
    Heb ik een van mijn beste creaties gemaakt, zit er een bug in zodat ik hem niet kan sharen

    beter een knipoog dan een blauw oog
      zondag 10 augustus 2008 @ 10:05:18 #50
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_60700054
    Wow, ziet er goed uit.
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
      zondag 10 augustus 2008 @ 10:12:34 #51
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_60700099
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 22:19 schreef Knipoogje het volgende:
    Kut
    Heb ik een van mijn beste creaties gemaakt, zit er een bug in zodat ik hem niet kan sharen

    [ afbeelding ]
    Die is erg vet idd
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_60700166
    Lukt het ook om creatures te maken die er gewoon als mensen uitzien?
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_60702639
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 10:19 schreef Aanvoerder het volgende:
    Lukt het ook om creatures te maken die er gewoon als mensen uitzien?
    Tuurlijk kan dat
    Children of the night. What music they make.
    pi_60715512
    heb m ook gepre'd @ bol.com

    zag vandaag @ dixons een demo cd staan maar mee genomen leuk voor de heb
    Narf!
    pi_60716356
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 21:07 schreef Sickert het volgende:
    heb m ook gepre'd @ bol.com
    Ik ook
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_60717021
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 21:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Ik ook
    had t gezien op de vorige pagina

    Heb er zin in
    alleen krijg ik 10 sept wsch de sleutel van mn eerste huisje
    dus veel Spore zal er niet inzitten
    Narf!
    pi_60718169
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 21:57 schreef Sickert het volgende:

    [..]

    had t gezien op de vorige pagina

    Heb er zin in
    alleen krijg ik 10 sept wsch de sleutel van mn eerste huisje
    dus veel Spore zal er niet inzitten
    Oja, ik had het gepost.

    Ik heb de beste 500 creatures van de Sporepedia gedownload + wat extra prut (dino's oa), misschien upload ik dat binnenkort wel een keer
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_60747466
    http://s306.photobucket.com/albums/nn260/momo289/Spore/

    omg wow
    Met stip op 1 de beste creaties die ik ooit gezien heb

    Deed ik al een paar keer ?
    Doe het gewoon nog een paar keer....

    Hier zijn profile

    [ Bericht 2% gewijzigd door Knipoogje op 11-08-2008 23:15:31 ]
    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_60747590
    Een paar van die zaten al bij de creatures die ik verzameld heb. Maar blijkbaar heeft hij weer wat nieuwe gemaakt

    Ze zijn inderdaad vaak
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_60748258


    tering vet
    Narf!
    pi_60748629
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 23:16 schreef Sickert het volgende:
    [ afbeelding ]

    tering vet
    Tering vet?







    Tering vet!!!
    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_60748736
    belachelijk vet!
    belachelijk gewoon...
    pi_60766001
    Niet dat ie het haalt bij de creaties hierboven, maar ik wil toch nog een creatie dumpen.

    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_60771430
    Die screenshots van die gast zijn trouwens aardig bewerkt. In de editor zien ze er een stuk minder cool uit. En bewegen doen ze echt belachelijk. Alles clipt door elkaar en bipeds met maar 1 gewricht lopen vaag. Je moet altijd de dubbeljointed benen gebruiken.

    Zelf ook een poging tot een alien-type gedaan:

    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_60771582
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 23:16 schreef Sickert het volgende:
    [ afbeelding ]

    tering vet
    Echt zo vet idd

    Is die er ook met het masker nog op
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef Knipoogje het volgende:

    [..]

    Tering vet?

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    Tering vet!!!
    Vetste ooit! Maar dat zal wel komen door dat het mooier is gemaakt o.i.d. zoals je al zei! Maar dan nog vet!
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_60771680
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
    Die screenshots van die gast zijn trouwens aardig bewerkt. In de editor zien ze er een stuk minder cool uit. En bewegen doen ze echt belachelijk. Alles clipt door elkaar en bipeds met maar 1 gewricht lopen vaag. Je moet altijd de dubbeljointed benen gebruiken.

    Zelf ook een poging tot een alien-type gedaan:

    [ afbeelding ]
    HA! die lijkt op mn moeder lolleromfg
    Narf!
    pi_60774202
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 19:57 schreef Sickert het volgende:

    [..]

    HA! die lijkt op mn moeder lolleromfg
    Deze op je vader?

    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_60778525
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
    Die screenshots van die gast zijn trouwens aardig bewerkt. In de editor zien ze er een stuk minder cool uit. En bewegen doen ze echt belachelijk. Alles clipt door elkaar en bipeds met maar 1 gewricht lopen vaag. Je moet altijd de dubbeljointed benen gebruiken.

    Zelf ook een poging tot een alien-type gedaan:

    [ afbeelding ]
    Nice
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_60789884
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 21:15 schreef Knipoogje het volgende:

    [..]

    Deze op je vader?

    [ afbeelding ]
    dat was een grapje natuurlijk

    maar deze komt aardig in de buurt

    ik wil ook knutselen ik heb mn centjes wel terug van EA
    Narf!
      woensdag 13 augustus 2008 @ 17:05:17 #70
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_60799256
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:11:16 #71
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_60960624
    Ik wil Spore spelen !!
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_60964169
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef netto_m het volgende:
    Ik wil Spore spelen !!
    duurt niet zo lang meer!
    Laatste nieuws: Er zit geen flora editor meer in ((((

    [ Bericht 9% gewijzigd door Symn op 19-08-2008 21:24:10 ]
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:08:52 #73
    65252 Bart
    Slecht voor de gezondheid
    pi_60965890
    11 dagen na de release ben ik jarig, dus iedereen die dit leest: hint!
    Helaas leest niemand die komt dit
    I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
    Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
    Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
    pi_60966789
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 22:08 schreef Merovingian het volgende:
    11 dagen na de release ben ik jarig, dus iedereen die dit leest: hint!
    Helaas leest niemand die komt dit
    waar woon je? ik wil best komen en je vertellen dat ik het spel heb en dan lekker op jouw verjaardag pinda's eten en cola drinken
    Narf!
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:41:11 #75
    65252 Bart
    Slecht voor de gezondheid
    pi_60966901
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 22:38 schreef Sickert het volgende:

    [..]

    waar woon je? ik wil best komen en je vertellen dat ik het spel heb en dan lekker op jouw verjaardag pinda's eten en cola drinken
    Cola? Dat is er niet op mijn verjaardag, alleen bier. Ben al 16+
    Enne, je komt er niet in voordat je me de game hebt gegeven
    Alkmaar
    I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
    Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
    Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
    pi_60990066
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 22:41 schreef Merovingian het volgende:

    [..]

    Cola? Dat is er niet op mijn verjaardag, alleen bier. Ben al 16+
    Enne, je komt er niet in voordat je me de game hebt gegeven
    Alkmaar
    lol

    16+ al
    woeij!
    maar ik hou niet zo van biertjes..
    hihi
    Narf!
      woensdag 20 augustus 2008 @ 20:14:38 #77
    65252 Bart
    Slecht voor de gezondheid
    pi_60990606
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 19:56 schreef Sickert het volgende:

    [..]

    lol

    16+ al
    woeij!
    maar ik hou niet zo van biertjes..
    hihi
    Ja, en in september alweer 10 jaar lang 16+
    Ik heb ook whisky, cognac, kalua, baileys, en stroh 80 in huis hoor! Mag je ook een glaasje van hebben, mits Spore als cadeau
    I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
    Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
    Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
    pi_60991006
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 20:14 schreef Merovingian het volgende:

    [..]

    Ja, en in september alweer 10 jaar lang 16+
    Ik heb ook whisky, cognac, kalua, baileys, en stroh 80 in huis hoor! Mag je ook een glaasje van hebben, mits Spore als cadeau
    Lol
    naar alkmaar+ Spore
    zal mn vriendin leuk vinden
    besides dan heb ik net 3 dagen de sleutel van ons huis
    helemaal geen tijd voor Feestjes of Spore
    Narf!
    pi_61011673
    Arme mensen
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61017825
    simcity 4 is een van de beste en meest houdbare games ooit gemaakt doordat je er zoveel aan kon aanpassen, en bij simgames is het altijd heel belangrijk dat er een grote mate van eigen creativiteit aan te pas komt en daar zie ik deze game misschien toch een beetje mee de mist in gaan. de wezens zelf zien er wel leuk uit maar het is belangrijk dat ook de manier waarop hun hele levensloop verloopt niet de hele tijd hetzelfde is en gevoelig is voor de manier waarop ze eruit zien en werken. verder heeft 't allemaal een beetje dezelfde sfeer enzo, het zou bijv. leuk geweest zijn als je vreemde soorten ecosystemen in elkaar kon zetten op planeten met verschillende atmosferen e.d. en ook daar zie ik weinig van, het terraformen lijkt te zijn gericht op het maken van een zo aard-achtig mogelijke planeet en lijkt niet erg complex of realistisch wat je creativiteit en daarmee de tijd waarmee je je ermee kan vermaken beperkt.
    pi_61018432
    Onjuist, je kan op verschillende soorten planeten terecht komen, van Aard-achtige planeten, tot compleet witte (ijs)planeten inclusief witte vegetatie tot hele hete planeten vol vulkanen.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      donderdag 21 augustus 2008 @ 20:06:55 #82
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61018459
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 19:38 schreef DrPwn het volgende:
    simcity 4 is een van de beste en meest houdbare games ooit gemaakt doordat je er zoveel aan kon aanpassen, en bij simgames is het altijd heel belangrijk dat er een grote mate van eigen creativiteit aan te pas komt en daar zie ik deze game misschien toch een beetje mee de mist in gaan. de wezens zelf zien er wel leuk uit maar het is belangrijk dat ook de manier waarop hun hele levensloop verloopt niet de hele tijd hetzelfde is en gevoelig is voor de manier waarop ze eruit zien en werken. verder heeft 't allemaal een beetje dezelfde sfeer enzo, het zou bijv. leuk geweest zijn als je vreemde soorten ecosystemen in elkaar kon zetten op planeten met verschillende atmosferen e.d. en ook daar zie ik weinig van, het terraformen lijkt te zijn gericht op het maken van een zo aard-achtig mogelijke planeet en lijkt niet erg complex of realistisch wat je creativiteit en daarmee de tijd waarmee je je ermee kan vermaken beperkt.
    Iemand moet zich wat meer inlezen.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_61020050
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 20:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Onjuist, je kan op verschillende soorten planeten terecht komen, van Aard-achtige planeten, tot compleet witte (ijs)planeten inclusief witte vegetatie tot hele hete planeten vol vulkanen.
    maar kan je daar ook op aangepast leven op laten rondlopen? daar heb ik nog niets van gezien nl. maar goed ik baseer me ook maar op wat filmpjes van wat maanden terug..

    ik hoop trouwens wel dat er een engelse versie te bestellen is, zag op de site al een onheilspellend taalkeuzemenu
    pi_61021131
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 21:00 schreef DrPwn het volgende:

    [..]

    maar kan je daar ook op aangepast leven op laten rondlopen? daar heb ik nog niets van gezien nl. maar goed ik baseer me ook maar op wat filmpjes van wat maanden terug..

    ik hoop trouwens wel dat er een engelse versie te bestellen is, zag op de site al een onheilspellend taalkeuzemenu
    Volgens mij heeft het inderdaad invloed op je creature, maar 100% zeker ben ik er niet van. Info komt uit wat tekstjes/interviews die ik gelezen heb.

    Volgens mij kan je de Engelstalige versie gewoon bestellen hoor. Ik hoop het wel tenminste
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61025846
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 21:36 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Volgens mij heeft het inderdaad invloed op je creature, maar 100% zeker ben ik er niet van. Info komt uit wat tekstjes/interviews die ik gelezen heb.

    Volgens mij kan je de Engelstalige versie gewoon bestellen hoor. Ik hoop het wel tenminste
    als ik bij creature creator m'n account wil instellen zie ik bij talen alleen nederlands staan, of ik moet m'n land veranderen...

    persoonlijk heb ik er een schijthekel aan om een taal opgedrongen te worden dus hoop dat ze dat ff aanpassen
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 01:02:00 #86
    210050 Magpie
    Ja, dat mag dus niet!
    pi_61027784
    Nog 2 weekjes
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:01:02 #87
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61033412
    Eerste review is uit:

    http://yup.lordofdance.com/SPORE-PCPowerPlay.pdf

    Samenvatting van iemand op gamefaqs:
    quote:
    Pros:

    Limitless custom content
    Varied types of gameplay
    No more Sims #1!

    Cons:
    Not deep enough
    All about the creator
    Designed for Non-gamers

    Overall: Awesome in scope, mainstream in depth. 9/10


    9/10 is great but...lack of depth? Designed for non-gamers? That's pretty disappointing.

    Here are some bits:

    "Spore is a far better game than The Sims ever was"
    "Spore is an incredible experiance but it doesn't quite live up to all that it said it would"
    "The occasional UFO sighting becomes all the cooler when YOU eventually get to be the UFO"
    "For Spore to work you really need to be playing it as one continuous game, instead of seperate stages. If you play them in isolation, you're bound to end up dissapointed."
    "In many ways the gameplay of creature takes some of the worst aspects of games like WoW and Diablo"
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_61034963
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 23:48 schreef DrPwn het volgende:

    [..]

    als ik bij creature creator m'n account wil instellen zie ik bij talen alleen nederlands staan, of ik moet m'n land veranderen...

    persoonlijk heb ik er een schijthekel aan om een taal opgedrongen te worden dus hoop dat ze dat ff aanpassen
    Dat klopt inderdaad. Maar de bestanden voor de Engelse taal staan wel in de map van het spel, dus dat is te wijzigen op een iets moeilijkere manier.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61035511
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 11:01 schreef ethiraseth het volgende:
    Eerste review is uit:

    http://yup.lordofdance.com/SPORE-PCPowerPlay.pdf

    Samenvatting van iemand op gamefaqs:
    [..]
    Geen schokkende review, ongeveer zoals ik het spel ook zie. Die vergelijking met McDonalds is amusant, of hij treffend is, weet ik natuurlijk pas als het spel uit is.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61036691
    Heb de review gelezen...

    Dat de Spore fases nogal beperkt zijn in diepte leek me vrij voorspelbaar trouwens. Snap niet dat iemand dat 'disappointed' noemt. Wat dacht je dan? Dat elke fase net zo diep gaat als vergelijkbare blockbusters in dat genre?

    Er is gelukkig wel veel meer te doen dan in de Sims. Ik zal zowiezo de meeste tijd in de editors zitten. Gameplay boeit me eigenlijk niet zo.
    beter een knipoog dan een blauw oog
      maandag 25 augustus 2008 @ 12:39:37 #91
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61107851
    Nog 12 daagies
    pi_61122271
    Hoe zit het nu trouwens met de DRM? Nog steeds hetzelfde? Dat je maar 3x mag installeren voordat het niet meer werkt? Zijn ze daar nog op teruggekomen, of gaan ze het gewoon doorvoeren?
    pi_61131014
    Lol
    ik had spore nog geinstalleerd staan op de pc van mijn vriendin.
    omdat mijn versie niet meer werkte had ik EA een mail gestuurd
    mn geld uiteindelijk terug gekregen en mn vriendin kan het gewoon nog spelen
    Narf!
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:10:48 #94
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61133625
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 18:14 schreef Knipoogje het volgende:
    Of deze.... heel slim gedaan


    *Proest!*
    pi_61134293
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 08:49 schreef Sickert het volgende:
    Lol
    ik had spore nog geinstalleerd staan op de pc van mijn vriendin.
    omdat mijn versie niet meer werkte had ik EA een mail gestuurd
    mn geld uiteindelijk terug gekregen en mn vriendin kan het gewoon nog spelen
    Hoe kan dat? Het spel is nog niet eens uit?
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:50:25 #96
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61134412
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 11:45 schreef Morri het volgende:

    [..]

    Hoe kan dat? Het spel is nog niet eens uit?
    De knakker heeft het vast over de volle editor versie.
    pi_61135526
    Uitleg over onder andere 'Super powers':



    Spore op een laptop (oa Space Fase):
    http://yourspore.de/news.php?news=93

    Twee verhaaltjes van mensen die ongeveer 3 uur Spore mochten spelen:
    http://ladympire.com/wordpress/?p=577
    http://totalspore.com/art(...)spore-maxis-studios/
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:51:14 #98
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_61149194
    Hoeveel dagen nog?
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_61149665
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 20:51 schreef netto_m het volgende:
    Hoeveel dagen nog?
    9 a 10.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:39:19 #100
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61150817
    Ik ben echt nog nooit zo aan het uitkijken naar een spel.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_61153097
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 21:39 schreef ethiraseth het volgende:
    Ik ben echt nog nooit zo aan het uitkijken naar een spel.
    Ik ook niet
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      woensdag 27 augustus 2008 @ 09:16:04 #102
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_61159274
    Wat is het beste? Preorder of gewoon de winkel. Zal de voorraad genoeg zijn?
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_61159290
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 09:16 schreef netto_m het volgende:
    Wat is het beste? Preorder of gewoon de winkel. Zal de voorraad genoeg zijn?
    Preorder als je de galactic edition wilt. Geen preorder als je een gewone wilt.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_61162400
    Ik heb de gewone gewoon gepreordert.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      woensdag 27 augustus 2008 @ 12:58:09 #105
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61163835
    mohhhh, ik loop gewoon naar de winkel en koop em daar wel
      woensdag 27 augustus 2008 @ 13:24:54 #106
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_61164440
    Ik heb echt ongeveer de minimum systeemeisen, dus ik wacht nog even met kopen denk ik .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_61165123
    Moeten je creatures niet ook levensvatbaar zijn? Zie echt nutteloze creatures voorbij komen, zijn die dan ook echt speelbaar? Bedoel een varkentje aan het spit heeft natuurlijk niks met creatures te maken maar zou je daarmee wel kunnen spelen?
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
    pi_61166493
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef Tim_G het volgende:
    Moeten je creatures niet ook levensvatbaar zijn? Zie echt nutteloze creatures voorbij komen, zijn die dan ook echt speelbaar? Bedoel een varkentje aan het spit heeft natuurlijk niks met creatures te maken maar zou je daarmee wel kunnen spelen?
    Ja hoor, je kan met alle creatures spelen zolang ze maar een mond hebben.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      woensdag 27 augustus 2008 @ 17:15:38 #109
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_61170209
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 09:17 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    Preorder als je de galactic edition wilt. Geen preorder als je een gewone wilt.
    Is die duurder?
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_61170230
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef netto_m het volgende:

    [..]

    Is die duurder?
    Ja, volgens mij een euro of 10 duurder. Krijg je een boekje en twee dvd's voor.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      woensdag 27 augustus 2008 @ 18:39:29 #111
    151340 Casino.Bob
    level 100 paladin
    pi_61171927
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef Knipoogje het volgende:

    [..]

    Tering vet?

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    Tering vet!!!
    anders steek je gewoon even je tong erin
    pi_61173136
    nog 1 week elke nacht een zaadlozing en dan ga ik de galactic edition even verwennen
    OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
    pi_61177908
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      donderdag 28 augustus 2008 @ 12:14:29 #114
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_61188954
    Ik ben totaal geen gamer, maar zo eens per in de zoveel tijd wordt ik helemaal gegrepen door een spel. Spore zou er ook wel weer eens zoeen kunnen zijn.

    Zal me dit weekend eens wat meer gaan inlezen
      donderdag 28 augustus 2008 @ 12:21:26 #115
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_61189157
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 22:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Epicfail
    Lol
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
      donderdag 28 augustus 2008 @ 13:47:59 #116
    210050 Magpie
    Ja, dat mag dus niet!
    pi_61191407
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 22:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Epicfail
    pi_61200739
    wooot:
    preloading spore !!!!!!!!!!!
    quote:
    eastore schreef:
    >
    >
    >
    > Beste ....
    >
    >
    >
    > Bedankt voor je bestelling van Spore in de EA Store.
    >
    >
    >
    > Zoals je waarschijnlijk wel weet, wordt Spore uitgegeven op 4 september om 00.00 CET. Maar wij hebben ervoor gezorgd dat je als een van de eersten aan de slag kunt met Spore: je kunt Spore nu alvast preloaden vanaf 28 augustus!
    >
    >
    >
    > Wat betekent dit?
    >
    >
    >
    > Op 28 augustus, om 19.00 CET, verschijnt Spore in je EA Download Manager. Je kunt op dat moment al 99% van de game naar je computer downloaden. Het resterende deel van de game download je dan een week later, wanneer de game uitkomt. Op 4 september kun je dan binnen 30 minuten de installatie voltooien en als een van de eersten het heelal veroveren in Spore!
    >
    >
    >
    > De game wordt op 28 augustus in rekening gebracht en zal met die datum in je afschriften staan.
    >
    >
    >
    > Raadpleeg voor meer informatie over preloading het gedeelte Veelgestelde vragen door op onderstaande koppeling te klikken. Je kunt ook contact opnemen met Customer Services voor meer info.
    >
    > VEELGESTELDE VRAGEN PRELOAD
    >
    >
    >
    > Met vriendelijke groet,
    >
    >
    >
    >
    >
    > Het EA Store-team
    >
    >
    quote:
    orders-eastore@ea.com schreef:
    > Beste ....,
    >
    > Bedankt voor je bestelling bij Electronic Arts BV. Het product dat je hebt besteld, is nu beschikbaar voor preload of download.
    >
    > Bestelnummer: ............ Product-id: ................ Productnaam: Spore Releasedatum: 28 augustus 2008
    >
    > IK HEB EEN EA DOWNLOAD MANAGER - begin met het preloaden / downloaden van mijn aankopen.
    > http://eu.llnet.cdn.ea.com/u/f/eaonline/eadm/eadm-installer.exe
    >
    > IK HEB GEEN EA DOWNLOAD MANAGER - installeer deze en preload / download mijn aankopen
    > Spore
    > ...............
    >
    >
    >
    > Als je nog vragen hebt over je bestelling, klik dan op deze koppeling:
    > ..........
    >
    > KLIK HIER VOOR VEELGESTELDE VRAGEN OVER PRELOADEN
    > http://preloads.ea.com/nl
    >
    > Er is een bedrag in rekening gebracht voor dit product. Dit wordt vermeld op je afschriften.
    >
    > Opmerking: je kunt niet antwoorden op dit e-mailbericht. Het adres kan geen binnenkomende berichten verwerken. Je kunt niet op dit bericht antwoorden.
    >
    > Met vriendelijke groet,
    > EA Store Customer Se
    pi_61201595
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 19:35 schreef DetoiX het volgende:
    wooot:
    preloading spore !!!!!!!!!!!
    [..]


    [..]

    [ afbeelding ]
    Handig. Maar ik hou het lekker bij een game in een doosje. Dan hoef je maar 0% te downloaden (als het goed is).
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61201839
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Handig. Maar ik hou het lekker bij een game in een doosje. Dan hoef je maar 0% te downloaden (als het goed is).
    zal vast wel een patch komen
    maar na mijn eadownloader avontuur hou ik het ook bij een doosje
    Narf!
      vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:23:20 #120
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61208364
    Ach jongens,
    Het maakt mij niet zoveel uit joh, ik heb vanaf maandag weer school. Nou zal het wel mooi zijn om als een van de weinigen het te kunnen spelen een week vantevoren, maar ach. Een weekje wachten is toch ook niet zoveel? Ik verheug me er op. En er op verheugen (maar dan moet het wel een weekje zijn, en niet 3 jaar) is net zo'n magisch gevoel als dat je een spel voor de eerste 2 dagen speelt en je nog niet weet hoe het nou in elkaar steekt (bij de originele spellen dan) en wat je kan verwachten!
    pi_61211222
    hij is volledig gepreload ( 99% dus ) bestand is 3.8 gb groot.
    ben eens gaan kijken en kwam ik de creature editor al tegen ( die had ik ook gekocht en nu dus van retail prijs eraf) maar die gaf aan dat er een patch was. Is dit de oude patch?


    pi_61214532
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2008 07:51 schreef DetoiX het volgende:
    hij is volledig gepreload ( 99% dus ) bestand is 3.8 gb groot.
    ben eens gaan kijken en kwam ik de creature editor al tegen ( die had ik ook gekocht en nu dus van retail prijs eraf) maar die gaf aan dat er een patch was. Is dit de oude patch?
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]
    Dat is een patch die een paar dagen terug is uitgekomen.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:06:22 #123
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61215230
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2008 00:23 schreef RickoKun het volgende:
    Ach jongens,
    Het maakt mij niet zoveel uit joh, ik heb vanaf maandag weer school. Nou zal het wel mooi zijn om als een van de weinigen het te kunnen spelen een week vantevoren, maar ach. Een weekje wachten is toch ook niet zoveel? Ik verheug me er op. En er op verheugen (maar dan moet het wel een weekje zijn, en niet 3 jaar) is net zo'n magisch gevoel als dat je een spel voor de eerste 2 dagen speelt en je nog niet weet hoe het nou in elkaar steekt (bij de originele spellen dan) en wat je kan verwachten!
    Ze kunnen het niet spelen. Ze moeten wachten tot EA het spel vrijgeeft. Enige wat is gedaan is het downloaden van alle bestanden alvast, zodat dat niet meer hoeft te gebeuren.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_61215513
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2008 11:06 schreef ethiraseth het volgende:

    [..]

    Ze kunnen het niet spelen. Ze moeten wachten tot EA het spel vrijgeeft. Enige wat is gedaan is het downloaden van alle bestanden alvast, zodat dat niet meer hoeft te gebeuren.
    Anders heb je natuurlijk complete chaos en servercrashes over een week.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61216219
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:13:12 #126
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61218768
    Weet iemand hoe het zit met het pre-orderen bij bijvoorbeeld dimension plus? Als ik het spel daar laat opsturen, krijg je het dan op de dag dat het uitkomt, of wordt het pas de 5e verstuurt en is het hier dan pas de dag erna?
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_61220675
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2008 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Anders heb je natuurlijk complete chaos en servercrashes over een week.
    erg verstandig van EA idd
      vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:16:17 #128
    151340 Casino.Bob
    level 100 paladin
    pi_61227841
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2008 14:10 schreef Misanthropist het volgende:

    [..]

    erg verstandig van EA idd
    wablief? verstandig en EA in 1 zin!
    anders steek je gewoon even je tong erin
    pi_61227857
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2008 19:16 schreef Casino.Bob het volgende:

    [..]

    wablief? verstandig en EA in 1 zin!
    Of het ook echt verstandig is en het plan werkt, moet de toekomst nog uitwijzen
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61239979
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2008 19:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Of het ook echt verstandig is en het plan werkt, moet de toekomst nog uitwijzen
    iig verstandig dat EA er over nagedacht heeft, zal ongetwijfeld ook te maken hebben met een kostenplaatje die nu lager uitvalt
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2008 19:16 schreef Casino.Bob het volgende:

    [..]

    wablief? verstandig en EA in 1 zin!
    nog een keer!
    pi_61241083
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:22:50 #132
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_61241462
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2008 13:13 schreef ethiraseth het volgende:
    Weet iemand hoe het zit met het pre-orderen bij bijvoorbeeld dimension plus? Als ik het spel daar laat opsturen, krijg je het dan op de dag dat het uitkomt, of wordt het pas de 5e verstuurt en is het hier dan pas de dag erna?
    Dan krijg je hem als het goed is gewoon op de 4e of soms een dag eerder. Maar echt goedkoop zijn ze nog niet zie hier.

    [ Bericht 10% gewijzigd door Thormodo op 30-08-2008 11:30:20 ]
    pi_61242109
    Geen idee hoe het straks werkt met die filters, maar zullen we alvast usernames verzamelen zodat het de fok-users elkaar makkelijker tegenkomen in het spel?

    EnGCatjuh --> Mooke
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:07:58 #134
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61242122
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 12:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Geen idee hoe het straks werkt met die filters, maar zullen we alvast usernames verzamelen zodat het de fok-users elkaar makkelijker tegenkomen in het spel?

    EnGCatjuh --> Mooke
    Je kan alle creatures een tag meegeven. SImpelweg alles de Fok! tag geven en dan kan je elkaars spullen makkelijk vinden.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_61242130
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 12:07 schreef ethiraseth het volgende:

    [..]

    Je kan alle creatures een tag meegeven. SImpelweg alles de Fok! tag geven en dan kan je elkaars spullen makkelijk vinden.
    pfft, dan moet ik al die tags gaan aanpassen
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61242325
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 12:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Geen idee hoe het straks werkt met die filters, maar zullen we alvast usernames verzamelen zodat het de fok-users elkaar makkelijker tegenkomen in het spel?

    EnGCatjuh --> Mooke
    Mijn username is hetzelfde als op Fok!. Niet dat ik veel creaties heb op het moment.
    pi_61242694
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 10:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Meer review caps.

    er zijn wel veel achterlijke wezens in die ene review te zien die ik nooit in mijn universum tegen zou willen komen. Postbode-wezens, oude man in een rolstoel-wezen, stoel-wezens.... echt lompe dingen allemaal.

    edit: én star-wars-wezens
    pi_61242744
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 12:40 schreef Symn het volgende:

    [..]

    er zijn wel veel achterlijke wezens in die ene review te zien die ik nooit in mijn universum tegen zou willen komen. Postbode-wezens, oude man in een rolstoel-wezen, stoel-wezens.... echt lompe dingen allemaal.
    Idd, die beesten moeten wel een 'beestuiterlijk' hebben
    Children of the night. What music they make.
    pi_61242826
    Weet iemand waar ik hem voor de mac kan krijgen?
    Huh?
    pi_61242883
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 12:40 schreef Symn het volgende:

    [..]

    er zijn wel veel achterlijke wezens in die ene review te zien die ik nooit in mijn universum tegen zou willen komen. Postbode-wezens, oude man in een rolstoel-wezen, stoel-wezens.... echt lompe dingen allemaal.

    edit: én star-wars-wezens
    Dat is juist toch humor?

    En waarom zou zoiets niet kunnen ontstaan?
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61242913
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 12:47 schreef Fnx2 het volgende:
    Weet iemand waar ik hem voor de mac kan krijgen?
    http://www.gametreeonline.com/product.php?productid=16163

    Maar dat is wel een betaalde download.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61243503
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 12:47 schreef Fnx2 het volgende:
    Weet iemand waar ik hem voor de mac kan krijgen?
    als het goed is wordt het een dual disk.
    pi_61243690
    Ik koop Spore gewoon in een doosje
    Children of the night. What music they make.
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:21:13 #144
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61255780
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_61264033
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 23:21 schreef ethiraseth het volgende:
    http://uk.gamespot.com/pc/strategy/spore/show_msgs.php?topic_id=m-1-45169313&pid=926714

    spel is blijkbaar al in de verkoop in Australie.
    http://forums.facepunchstudios.com/showthread.php?t=603042




    Staan wel mooie screens in het topic.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      zondag 31 augustus 2008 @ 13:51:06 #146
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61264140
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
      zondag 31 augustus 2008 @ 14:33:06 #147
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_61265041
    Heb vandaag ook maar de Creature Creator gedownload en gelijk maar mijn eerste wezentje gemaakt.
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
    Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
    pi_61272069


    Mijn 2 laatste beesten

    Een wayangpop beest en een soort voodoomaskerbeest

    Edit: en deze net:



    [ Bericht 14% gewijzigd door Maisnon op 31-08-2008 20:36:24 ]
    pi_61277299
    die laatste 2 zijn echt super cool!
    Narf!
      maandag 1 september 2008 @ 00:38:24 #150
    185115 Juk
    Misschien
    pi_61281216
    Heb eigenlijk spijt dat ik niet de moeite heb genomen om de volledige demo te kopen als ik sommige creaties zo zie.

    Maar nu is het nog maar 3 nachtjes slapen en dan kunnen we na jááááren wachten eindelijk aan de slag
    The only thing I fear is my MoM
      maandag 1 september 2008 @ 09:46:35 #151
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61284991
    Als mensen hem ergens toevallig al eerder te koop zin aub wel hier melden hè.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_61285296
    kun je hiermee nu ook online?
    xbox 360 gamertag: Phoebe85
      maandag 1 september 2008 @ 10:07:46 #153
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61285357
    Enige online dat erin zit is het downloaden van creaties van andere mensen. Je kan niet tegen elkaar spelen.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_61286684
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 10:07 schreef ethiraseth het volgende:
    Enige online dat erin zit is het downloaden van creaties van andere mensen. Je kan niet tegen elkaar spelen.
    bedankt voor je reactie vroeg het me gewoon even af
    xbox 360 gamertag: Phoebe85
      maandag 1 september 2008 @ 11:33:08 #155
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61287146
    Nog steeds vind ik dat erg jammer, maar enigszins begrijpelijk als jij net aaan het evolueren bent en en d'r komt een andere speler aan die je planeet opblaast als je net 5 minuten in het spel zit
    pi_61287337
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 11:33 schreef RickoKun het volgende:
    Nog steeds vind ik dat erg jammer, maar enigszins begrijpelijk als jij net aaan het evolueren bent en en d'r komt een andere speler aan die je planeet opblaast als je net 5 minuten in het spel zit
    er kan geen andere speler in jouw spel komen
    Narf!
    pi_61287374
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 11:40 schreef Sickert het volgende:
    [..]
    er kan geen andere speler in jouw spel komen
    En daarom zei hei dat dat jammer was
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_61289941
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 11:42 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    En daarom zei hei dat dat jammer was
    lezen is niet mn sterkste kant
    Narf!
    pi_61290074
    Ah 4 september dus, zag hem al in de foldertjes staan dus dacht dat hij al uit was.

    Zal eens de demo checken denk ik (als die er uberhaupt is/komt), weet nog niet echt of dit een game is die ik lange tijd kan blijven spelen.
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      maandag 1 september 2008 @ 13:45:14 #160
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61290633
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 13:19 schreef Sickert het volgende:

    [..]

    lezen is niet mn sterkste kant
    fappen is mijn sterkste kant

    Bovendien, wie wil mij á lá Butters en Cartman effe laten bevriezen? Ik kan blijkbaar tog niet wachten voor dit spel om uit te komen Ik verveeeeeel me en dit spel zal tenminste normaal draaien op mijn PC...
    pi_61291428
    Hij is al verzonden naar ons? Dan zouden we hem dus morgen in huis hebben. Ik hou jullie updated
      maandag 1 september 2008 @ 14:18:18 #162
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61291465
    Ik zou maar niet teveel hoop hebben als ik jou was
    pi_61295629
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 13:24 schreef DaFrenk het volgende:
    Ah 4 september dus, zag hem al in de foldertjes staan dus dacht dat hij al uit was.

    Zal eens de demo checken denk ik (als die er uberhaupt is/komt), weet nog niet echt of dit een game is die ik lange tijd kan blijven spelen.
    De Creature Creator is de demo, dat is een (essentieel) onderdeel van het spel, maar Spore is zo divers... heel representatief is het niet.

    Ik moet wachten tot vrijdagavond om het te spelen
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61295668
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 16:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
    [..]
    De Creature Creator is de demo, dat is een (essentieel) onderdeel van het spel, maar Spore is zo divers... heel representatief is het niet.
    De Creature Creator heeft niets met een demo te maken. De Creature Creator is de Creature Creator.

    Demo komt er zover ik heb gehoort gewoon niet.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_61295883
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 16:47 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    De Creature Creator heeft niets met een demo te maken. De Creature Creator is de Creature Creator.

    Demo komt er zover ik heb gehoort gewoon niet.
    Maar het is wel uitgebracht op een manier vergelijkbaar met een 'demo', zeker de CC-trial. De CC+patch is volgens mij gewoon de versie die ook in Spore zit inderdaad.

    En om nu nog een demo uit te brengen zou belachelijk zijn natuurlijk.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61295996
    Hm, toch jammer dat er dan geen demo komt. Dan maar eens kijken of een van m'n maten hem koopt zodat ik hem daar kan checken. Maar kan die Creature Creator eens proberen natuurlijk, dat is ook wat me het meest aanspreekt denk ik
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_61296017
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
    [..]
    En om nu nog een demo uit te brengen zou belachelijk zijn natuurlijk.
    Natuurlijk niet. Een demo is er voor mensen die nog over gehaalt moeten worden. Een demo over 5 maanden is nog steeds handig voor een bepaalde groep mensen.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      maandag 1 september 2008 @ 17:06:20 #168
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61296144
    Achja, maar hoe wil je een demo doen dan met zo een spel? Je hebt genoeg DOMME casual gamers ertussenzitten die bijvoorbeeld denken dat het hele spel ook zo gaat. (Bijv als de demo alleen uit de Ooze-phase bestaat).

    Of moet je men bijv. 5 minuutjes in elke stage laten spelen ofzo?
      maandag 1 september 2008 @ 17:32:04 #169
    185115 Juk
    Misschien
    pi_61296836
    Nog maar 3 nachtjes slapen

    Ik heb weer een beetje het Sinterklaas-gevoel
    The only thing I fear is my MoM
      maandag 1 september 2008 @ 23:13:46 #170
    189732 Niara
    Whooo hooo!
    pi_61308800
    Ik ben benieuwd!
    Ik heb zelfs de "galactic" versie gereserveerd bij de Free Record Shop omdat ie bij bol al weg was..

    Ik heb de site aan m'n zus laten zien en die vond het kinderachtig en zonde van m'n geld.
    Hebben jullie al zulke reacties gehad?
    pi_61308842
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Niara het volgende:
    Ik ben benieuwd!
    Ik heb zelfs de "galactic" versie gereserveerd bij de Free Record Shop omdat ie bij bol al weg was..

    Ik heb de site aan m'n zus laten zien en die vond het kinderachtig en zonde van m'n geld.
    Hebben jullie al zulke reacties gehad?
    1e oogopslag is inderdaad kinderachtig, maar als je iets langer kijkt, verdwijnt dat.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      dinsdag 2 september 2008 @ 00:45:27 #172
    185115 Juk
    Misschien
    pi_61311284
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Niara het volgende:
    Ik ben benieuwd!
    Ik heb zelfs de "galactic" versie gereserveerd bij de Free Record Shop omdat ie bij bol al weg was..

    Ik heb de site aan m'n zus laten zien en die vond het kinderachtig en zonde van m'n geld.
    Hebben jullie al zulke reacties gehad?
    Nee

    Het ziet er cartoony uit, daardoor lijkt het misschien kinderachtig?
    Persoonlijk denk ik dat kinderen hier geen fluit van zullen snappen (de creator vast wel, maar de gameplay).

    Hoe dichterbij hij komt hoe meer ik bang ben dat het gaan tegenvallen. Ik beschouw mezelf best als hardcore gamer... Hoor alleen overal dat de game erg toegankelijk is voor non-gamers. Vaak betekend het dat ze zijn gegaan voor heel oppervlakkig en simpel ipv diepgang en een uitdaging.
    Gelukkig is de replayabillity erg hoog en zal ik het sowieso op hard gaan proberen. Of als vleeseter een vriendelijk creature worden oid.
    The only thing I fear is my MoM
      dinsdag 2 september 2008 @ 07:44:01 #173
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61313127
    Mensen die denken dat Spore een diepgaand spel wordt voor de hardcore gamer hebben dat puur aan zichzelf te danken. Als je ook maar een beetje het nieuws rond het spel hebt gevolgd had je allang geweten dat het hele idee van het spel juist was dat het toegankelijk was.

    Maar een van de reviews had als minpunt dat het spel te moeilijk was op Hard-niveau. Misschien moet je daar maar op spelen dan.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_61313329
    De Space fase was al moeilijk op easy, zeiden ze. Je thuisplaneet en koloniën worden constant aangevallen door piraten en het volk dat het centrum van de melkweg bewaakt schijnt onwijs agressief (en sterk) te zijn.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      dinsdag 2 september 2008 @ 08:24:11 #175
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61313446
    Oh wach, het spel was te makkelijk op hard en te moeilijk op easy volgens die review.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
      dinsdag 2 september 2008 @ 14:38:40 #176
    185115 Juk
    Misschien
    pi_61320887
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 07:44 schreef ethiraseth het volgende:
    Mensen die denken dat Spore een diepgaand spel wordt voor de hardcore gamer hebben dat puur aan zichzelf te danken. Als je ook maar een beetje het nieuws rond het spel hebt gevolgd had je allang geweten dat het hele idee van het spel juist was dat het toegankelijk was.

    Maar een van de reviews had als minpunt dat het spel te moeilijk was op Hard-niveau. Misschien moet je daar maar op spelen dan.
    Aangezien ik dat dus gedaan heb wist is dat het toegankelijk zou zijn, maar ik had verwacht dat het wel wat dieper zou gaan dan dat ze nu voorstellen. Iets diepgaandere gameplay wil niet zeggen dat het gelijk niet meer toegankelijk zou zijn voor non-gamers. Ik neem aan dat er een balans in zit.

    Achja, we zien het wel. En zoals ik al zei, als vleeseter een diplomatische weg kiezen zal ook een uitdaging zijn
    The only thing I fear is my MoM
    pi_61321653
    YES! het spel is supertof
    pi_61321754
    Voor de mensen die de game al binnenhebben. Uit welke winkel hebben jullie hem?
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_61321969
    Ik kan ook wel linkjes vinden Daar hoeven we geen sherloc voor te zijn. Ik heb het over feitelijk irl in de winkels enzo Ik heb zelf de galactic ediotion ook al besteld
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_61322104
    ga dan zelf rondkijken of bellen
    pi_61322200
    Ik vraag aan andere mensen wat zij kunnen mededelen zodat we niet allemaal als blinde honden naar de winkel hoeven te lopen

    * disjfa geeft Potjandorie een koekje


    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_61322229
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef disjfa het volgende:
    Voor de mensen die de game al binnenhebben. Uit welke winkel hebben jullie hem?
    Dynabyte, online besteld, vandaag binnen!
    pi_61322752
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 15:35 schreef Mivea het volgende:

    [..]

    Dynabyte, online besteld, vandaag binnen!
    Ik zie dat hij daar nu ook op vooraad is en als ik voor 21:00 bestel heb ik hem morgen binnen Dus ik annuleer die van bol.com wel en bestel ik hem bij dynabite. Kost ook nog eens 5¤ minder. Kan alleen de klantenkaart niet meer vinden Maar had jij hem dan gisteren voor 21:00 besteld dan? Zo ja dan zal ik hem ook wel morgen binnen hebben
    pi_61322821
    IK HEB HEM bij dynabyte in Enschede gekocht
    pi_61322991
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 15:34 schreef disjfa het volgende:
    Ik vraag aan andere mensen wat zij kunnen mededelen zodat we niet allemaal als blinde honden naar de winkel hoeven te lopen

    * disjfa geeft Potjandorie een koekje
    [ afbeelding ]

    Voor geroosterde wafels hou ik me bek
    pi_61322994
    IK HEB UMMM!!!!! uit Music Store voorschoten.
    Ik hoorde dat music store in gorinchem m ook verkocht.

    pi_61323011
    pi_61323131
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 16:07 schreef bjorntju het volgende:

    pi_61323154
      dinsdag 2 september 2008 @ 16:14:42 #192
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_61323226
    ik heb hem net ook even in de winkel opgepikt. Hij ligt gewoon bij dynabyte
    pi_61323276
    mn vriend is nu ook helemaal hyper zn een-cellige wezen aan het uitpluizen uit spore dus

    bij bart smit gehaald; die verkopen de gewone edition al, galactic moest je wel reserveren en komt donderdag.
    Zomerkind <3 & Winterkind <3
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_61323786
    Nice, ik pik 'm straks ook wel even op bij de Media Markt. Wat moet 'ie kosten?
      dinsdag 2 september 2008 @ 16:36:18 #195
    210050 Magpie
    Ja, dat mag dus niet!
    pi_61323830
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 16:16 schreef huuphuup het volgende:
    mn vriend is nu ook helemaal hyper zn een-cellige wezen aan het uitpluizen uit spore dus

    bij bart smit gehaald; die verkopen de gewone edition al, galactic moest je wel reserveren en komt donderdag.
    Oh, dan ren ik ook maar even snel heen en weer ... Handig, naast een winkelcentrum wonen
      dinsdag 2 september 2008 @ 17:11:41 #196
    189732 Niara
    Whooo hooo!
    pi_61324715
    Meh, ik moet nog wachten tot donderdag..

    Zouden de mensen die hem al hebben misschien een kleine review willen geven?
    Eerste indruk, moeilijkheid etc?
    pi_61324913
    quote:
    De betaling is succesvol verlopen. Naar aanleiding van uw bestelling ontvangt u op dezelfde of op de volgende werkdag een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. Op de dag van transport sturen wij u een e-mail ter bevestiging van verzending van uw bestelling. Mocht u onverhoopt niet aanwezig zijn als de bezorger bij u langs komt, dan wordt er een bericht achtergelaten waarop staat aangegeven hoe te handelen.


    Alleen wordt ie morgen pas verstuurd
    Children of the night. What music they make.
    pi_61325094
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 17:11 schreef Niara het volgende:
    Meh, ik moet nog wachten tot donderdag..

    Zouden de mensen die hem al hebben misschien een kleine review willen geven?
    Eerste indruk, moeilijkheid etc?
    Eerste indruk na half uur spelen:

    Ziet er goed uit, moeilijkheid (bij mij op normal) valt me heel erg mee, maar supermakkelijk ook niet.
    Na de 'cell stage' ben ik in de tribal stage belandt, en daar dartel ik nu vrolijk rond.
    Het werkt allemaal wel heel soepel, heel tof!
    pi_61325168
    Ik wacht gewoon lekker tot vrijdag. Kan eigenlijk ook niet anders, maar ik heb toch zat te doen.

    @ Mivea: Ik denk niet dat je na een half uur in de tribal stage zit Eerder in de Creature stage.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61325782
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 17:21 schreef DeHovenier het volgende:

    [..]



    Alleen wordt ie morgen pas verstuurd
    Heb je hem bij Dynabite besteld? Want ik kreeg het zelfde scherm. Want als je voor 21:00 besteld heb je hem morgen binnen (als je met iDeal betaalt)
    pi_61326239
    Bij Bol.com staat er nog niets bij behalve verwerkt
    hoop hem toch snel binnen te hebben
    al krijg ik wel vandaag of morgen de sleutel van mn nieuwe huisje (als het mee zit bij de notaris)
    dan heb ik geen tijd meer om te spelen
    Narf!
      dinsdag 2 september 2008 @ 18:35:02 #202
    189777 zagevent
    what's in a name
    pi_61326446
    Damn. Ik wachten tot donderdag.
    Maar ga dan wel lekker de galactic edition halen. Heeft iemand die al?
    pi_61327150
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 18:02 schreef bjorntju het volgende:

    [..]

    Heb je hem bij Dynabite besteld? Want ik kreeg het zelfde scherm. Want als je voor 21:00 besteld heb je hem morgen binnen (als je met iDeal betaalt)
    Bij Dynabyte idd. Ik heb alleen met m'n cc betaald en niet met iDeal
    Children of the night. What music they make.
    pi_61327679
    Aha dan krijg je hem idd. pas donderdag. Maar ik hoor ook al dat ze vaak een verzend bevestiging sturen naar bijv. een uur naar je bestelling... Alleen ik heb nog geen verzendbevestiging gekregen. Hoop dat ik hem dan toch nog morgen krijg.
      dinsdag 2 september 2008 @ 19:24:47 #205
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61327823
    IK WIL HEM NU OOK SPELEN EN OMDAT IK HET NIET EERRLIJK VIND DAT JULLIE HEM EERDER HEBBEN ZAL IK DE MAKERS INLICHTEN DAT DYNABYTE HUN VERNEUKT EN JULLIE DUS LEKKER NIET MORGEN KUNNEN SPELEN!!!
    pi_61328136
    JE DOET MAAR WANT HIJ IS TOCH LEKKER VERZONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Geachte xxxxxx, Het bestelde artikel met het ordernummer xxxxxx is naar u verzonden.

    MUHAHAHAHA
      dinsdag 2 september 2008 @ 20:10:32 #207
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_61329170
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 19:35 schreef bjorntju het volgende:
    JE DOET MAAR WANT HIJ IS TOCH LEKKER VERZONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Geachte xxxxxx, Het bestelde artikel met het ordernummer xxxxxx is naar u verzonden.

    MUHAHAHAHA
    Dit zegt niets behalve dan dat je XXX-artikelen bestelt bij een online postorderbedrijf!
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_61329390
    Kan idd niet wachten op mijn spore condoom!
    pi_61329522
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 18:35 schreef zagevent het volgende:
    Damn. Ik wachten tot donderdag.
    Maar ga dan wel lekker de galactic edition halen. Heeft iemand die al?
    Ik moet wachten tot vrijdag. Vrijdagavond.

    @ die pipo met de caps lock. In Australië was het spel dit weekend al verkocht, dus EA boeit het blijkbaar geen ene fuck.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61330048
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Ik wacht gewoon lekker tot vrijdag. Kan eigenlijk ook niet anders, maar ik heb toch zat te doen.

    @ Mivea: Ik denk niet dat je na een half uur in de tribal stage zit Eerder in de Creature stage.
    die bedoelde ik dus haha
    pi_61330515
    Ik krijg net een mailtje van Dynabyte:
    quote:
    Geachte heer *******,

    Het bestelde artikel met het ordernummer ******* is naar u verzonden.

    Het naar u verzonden artikel is :
    1 Spore

    Deze bestelling zal morgen bij u worden bezorgd door TNT Post.
    Children of the night. What music they make.
    pi_61330630
    Screens en/of verhalen zou leuk zijn van de mensen die 'm al hebben

    En toch blijf ik er voor een lijstje te maken van Fokusernames in Spore
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      dinsdag 2 september 2008 @ 21:12:37 #213
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61331039
    Aids
    pi_61331080
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 21:12 schreef RickoKun het volgende:
    Aids
    Beterschap.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61332391
    Ik zal vertelllen wat ik heb gezien Was net bij de buurjongen die het heeft.

    Hij was met zijn beest in de creature fase denk ik, de fase tussen cel en tribal in

    Op z'n beest had ie nog steeds een paar onderdelen van de cel fase, die best tof waren. Die kan je er dus afhalen maar dan niet meer opzetten En die hield ie er dus op (gekopieerd naar een paar plaatsen kon nog gewoon enzo)

    Op z'n planeet, die vrij standaard was, leefden een heleboel creatures: Alleen die van Maxis, en beesten die ie zelf met de creature editor had gemaakt. Was grappig om die tegen te komen

    Met die beesten kun je dus vrienden worden (door een soort kopieer mini game te doen, doe charm na, of sing, of pose, whatever het andere beest doet) of je kan ze aanvallen en dan het lichaam op te eten.

    Nieuwe onderdelen liggen verspreid bij nesten van andere wezens, je krijgt ze ook door met beesten vrienden te worden of door ze op te eten.

    Hoe meer sociaal je doet of hoe meer je vecht, hoe groter je hersenen worden en hoe meer onderdelen je kan hebben.

    Terwijl ie over de planeet heen liep zag je aan de hemel ook al wat andere planeten, nog geen ufo gezien, maar dus wel die andere planeten als een soort eh, net zoals wij overdag de maan zien

    Even kijken, ehm, ohja je hebt telkens ook een soort opdracht waarmee je iets kan krijgen die geupdate wordt aan de hand van hoe je het spel doorloopt. Dingen als: Hunt 3 Echopods (random naam beestje)
    pi_61332871
    Hij is op internet te vinden
    Van onze vrienden van RELOADED
      dinsdag 2 september 2008 @ 22:08:50 #217
    185115 Juk
    Misschien
    pi_61332972
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 22:05 schreef Devrim_ het volgende:
    Hij is op internet te vinden
    Van onze vrienden van RELOADED
    Neem aan dat dan het "downloaden" van andere creatures niet werkt.
    Daarbij vindt ik het in dit geval de moeite om het spel te kopen. Will Wright moet geld verdienen voor zijn volgende game
    The only thing I fear is my MoM
    pi_61333154
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 22:08 schreef Juk het volgende:

    [..]

    Neem aan dat dan het "downloaden" van andere creatures niet werkt.
    Daarbij vindt ik het in dit geval de moeite om het spel te kopen. Will Wright moet geld verdienen voor zijn volgende game
    Ach je kan nu alvast oefenen
    Kan je later kopen
      dinsdag 2 september 2008 @ 22:20:11 #219
    185115 Juk
    Misschien
    pi_61333333
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 22:14 schreef Devrim_ het volgende:

    [..]

    Ach je kan nu alvast oefenen
    Kan je later kopen
    Je hebt een pm gehad ...
    The only thing I fear is my MoM
      dinsdag 2 september 2008 @ 22:30:27 #220
    189777 zagevent
    what's in a name
    pi_61333650
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 22:05 schreef Devrim_ het volgende:
    Hij is op internet te vinden
    Van onze vrienden van RELOADED
    Mensen die games downloaden, en dan in het bijzonder Spore verdienen niet meer dan een nekschot.
      Redactie Games dinsdag 2 september 2008 @ 22:31:03 #221
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_61333665
    Eigenlijk 1 minuut geleden is mijn interesse +10 geworden en meteen maar besteld, morgen even ophalen
    .....Kennedy
    pi_61334172
    Ik ga hem morgen ook kopen, ben echt benieuwd, dit spel moet je gewoon kopen, niet downloaden
      dinsdag 2 september 2008 @ 23:11:54 #223
    185115 Juk
    Misschien
    pi_61334938
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef Potjandorie het volgende:
    Ik ga hem morgen ook kopen, ben echt benieuwd, dit spel moet je gewoon kopen, niet downloaden
    Ik denk dat als je hem download en niet koopt je ook een gedeelte van de fun mist. Het lachen om de meest belachelijke creaties is juist part of the game.
    In de space age zal je ook niet zoveel buitenaards leven. Of in ieder geval veel van hetzelfde.
    The only thing I fear is my MoM
      dinsdag 2 september 2008 @ 23:21:48 #224
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61335219
    Ik heb even voor de grap gekeken op de sites waar ik normaal mijn 'testers' weghaal en ik zag er alleen maar failende spore torrents staan.

    Ik heb al het hele jaar lopen bitchen op alle games die uitkomen voor de PC. Nu kijk ik eindelijk naar een game uit, komt ie uit, dan ga ik hem niet downen. Neen, zelfsch deze Rickokun gaat hem kopen! (achja, mag ook wel eens als je nog wat geld over hebt)
    pi_61335722
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef zagevent het volgende:

    [..]

    Mensen die games downloaden, en dan in het bijzonder Spore verdienen niet meer dan een nekschot.
    Ik ga geen 60 euro neerleggen voor een game die ik toch na een week weg ga leggen
      woensdag 3 september 2008 @ 08:07:53 #226
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61339278
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 23:38 schreef Devrim_ het volgende:

    [..]

    Ik ga geen 60 euro neerleggen voor een game die ik toch na een week weg ga leggen
    Speel het dan ook niet. Steel je ook al je voedsel? Je eet het tenslotte ook maar 1x.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_61340206
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 23:38 schreef Devrim_ het volgende:

    [..]

    Ik ga geen 60 euro neerleggen voor een game die ik toch na een week weg ga leggen
    60 Euro?
    38 Euro op play.com, 45 Euro bij Dynabyte (met je gratis klantenkaart). Pick one.

    Gisteren Spore opgehaald bij Dynabyte. Het viel me vanochtend op dat m'n creature al in de Sporepedia te vinden was (de website dus), dus er zijn geen problemen met online gaan ondanks het feit dat veel winkels het te vroeg in de verkoop hebben gegooid.

    Ik ben begonnen met spelen en heb het gewoon niet weg kunnen leggen, zeer vermakelijk.
    You have to stop blaming yourself.
    Just blame yourself once and move on.
      woensdag 3 september 2008 @ 09:25:21 #228
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_61340439
    Kom je nou ook veel peniscreatures tegen? En de beesten die je in de creature stage tegen komt, zijn die ook allemaal door anderen gemaakt?
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_61340750
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 09:25 schreef Maanvis het volgende:
    Kom je nou ook veel peniscreatures tegen? En de beesten die je in de creature stage tegen komt, zijn die ook allemaal door anderen gemaakt?
    Penismonsters mogen niet en worden als het goed is door EA geweerd. Maar de rest kan allemaal langs komen.

    Ik weet niet of je met je eigen penismonsters mag spelen, maar ik neem aan van wel.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_61340874
    ik ben benieuwd, ik kan en vanmiddag ophalen bij de BS.
    pi_61341577
    Hmm, ik heb wat problemen met het connecten van mijn spore-account die ik met de demo heb gemaakt.... iemand anders ook last van?
    pi_61342513
    Brb stad dat word weer een nachtje doorspelen helaas
      woensdag 3 september 2008 @ 11:53:34 #233
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61343466
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 11:12 schreef Potjandorie het volgende:
    Brb stad dat word weer een nachtje doorspelen helaas
    hou ons ingelicht over als je het geïnstalleerd en gespeeld hebt

    -edit-

    Ligt ie daar in de winkel? Of krijg jij em alleen omdat jij em gepre-ordered hebt ofzulks!
      woensdag 3 september 2008 @ 11:55:06 #234
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61343503
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 11:53 schreef RickoKun het volgende:

    [..]

    hou ons ingelicht over als je het geïnstalleerd en gespeeld hebt

    -edit-

    Ligt ie daar in de winkel? Of krijg jij em alleen omdat jij em gepre-ordered hebt ofzulks!
    Ik vond hem gisteren bij de bart smit in de kalverstraat. Denk dat andere bart smits hem ook wel verkopen.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_61343579
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 11:53 schreef RickoKun het volgende:
    [..]
    Ligt ie daar in de winkel? Of krijg jij em alleen omdat jij em gepre-ordered hebt ofzulks!
    Als je de laatste pagina had gelezen had je wel gelezen dat hij gewoon in de winkels ligt. En uitgeleverd word bij webwinkels

    Alleen de galactic edition zover ik heb gelezen nog niet
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      woensdag 3 september 2008 @ 12:05:28 #236
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61343719
    Zouden de goden mij ook een (bart smit)winkel schenken in de buurt die dit spel heeft! Dan zal ik even een reisje naar het centrum moeten maken, waar ik vast teleurgesteld ga worden aangezien ik in een redelijk gehucht woon
    pi_61344128
    Heb hem gekocht bij dimension plus, 50 doekoe, lekker installeruh
    pi_61344180
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 12:05 schreef RickoKun het volgende:
    Zouden de goden mij ook een (bart smit)winkel schenken in de buurt die dit spel heeft!
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 11:55 schreef ethiraseth het volgende:
    [..]
    Ik vond hem gisteren bij de bart smit in de kalverstraat. Denk dat andere bart smits hem ook wel verkopen.
    Koekje



    Shit
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_61344651
    Die kut postbode is nog steds niet langs gekomen
      woensdag 3 september 2008 @ 12:52:59 #240
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61344773
    OK IK GA MIJ KLAARMAKEN OM DE BUITENWERELD TE BETREDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_61344972
    Is een erg leuk spel, ikzelf ben net de creature fase ingegaan, maar kan vandaag niet verder helaas (werk enzo)..

    Vrienden van me zijn inmiddles en civilization fase, en daar heel erg enthousiast over!
      woensdag 3 september 2008 @ 13:38:44 #242
    189777 zagevent
    what's in a name
    pi_61345777
    *Gaat de Galactic Edition halen*

    Ik voel me als een kind dat op 6 december om 03.00 's nachts wakker is, weet dat Sinterklaas is langsgeweest, maar het nog niet mag gaan zien.
    pi_61345941
    OMG kut dynabyte... Heb net gebeld warrom spore nog niet was bezorgt zeggen ze DAT HIJ VANDAAG PAS IS VERZONDEN Waarom stuurden ze dan gisteren een mailtje dat hij vandaag wordt afgeleverd
    pi_61346047
    Kindjes

    Ik wacht gewoon braaf tot vrijdagavond, hoe moeilijk het ook is.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61346140
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 13:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Ik wacht gewoon braaf tot vrijdagavond, hoe moeilijk het ook is.
    Je wacht tot na de releasedatum
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_61346209
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 13:54 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    Je wacht tot na de releasedatum
    Ik heb hem gepreorderd op het adres van mijn ouders, omdat ik praktisch niet thuis ben op de tijden van de bezorgdienst.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      woensdag 3 september 2008 @ 14:29:38 #247
    189777 zagevent
    what's in a name
    pi_61347188
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 14:29 schreef zagevent het volgende:
    [ afbeelding ]

    Zelfs de GE is te vroeg Ben benieuwd of het veel extra's toevoegt.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61347219
    Zo lomp dat ze dan de derde disk in een lomp plastic mapje proppen
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      woensdag 3 september 2008 @ 14:52:41 #250
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61347692
    Ik heb hem ook binnen nu
    (de normale natuurlijk)
      woensdag 3 september 2008 @ 15:06:55 #251
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61348088
    ik moest gewoon wennen om nu niet naar een site te moeten gaan om een crack te vinden
    pi_61348115
    Hou ons op de hoogte van je avonturen en veel plezier.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      woensdag 3 september 2008 @ 15:31:56 #253
    189777 zagevent
    what's in a name
    pi_61348808
    Iemand ook problemen met in te loggen? Kan me niet registreren. Hoeveel e-mail adressen ik ook ingeef.
    pi_61349077
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 15:31 schreef zagevent het volgende:
    Iemand ook problemen met in te loggen? Kan me niet registreren. Hoeveel e-mail adressen ik ook ingeef.
    Als ik het Spore-forum zo zie, ben je niet de enige.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      Redactie Games woensdag 3 september 2008 @ 15:42:35 #255
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_61349158
    Ok cell fase is wel geestig, maar richting het eind word je het wel zat
    Nu naar volgende, createn is wel vet
    .....Kennedy
    pi_61349686
    Ja inloggen ging hier ook niet goed.

    We hebben hem nu ook, kwamen ook al creatures van andere gebruikers tegen.

    Beest van mn broertje ziet er echt belachelijk uit
      woensdag 3 september 2008 @ 16:02:10 #257
    185115 Juk
    Misschien
    pi_61349733
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 15:42 schreef Wessiej het volgende:
    Ok cell fase is wel geestig, maar richting het eind word je het wel zat
    Nu naar volgende, createn is wel vet
    Daarom is het waarschijnlijk ook zo kort.
    The only thing I fear is my MoM
      woensdag 3 september 2008 @ 16:04:18 #258
    189732 Niara
    Whooo hooo!
    pi_61349791
    Heeft iemand enig idee hoe je je creatures die je gemaakt hebt kunt overzetten naar een andere pc?
    Ik wil mijn beestjes op m'n toekomstige laptop hebben, maar ik kan alleen de map vinden met de gif's en png's enzo..
    En dan graag zonder ze eerst online te zetten..
    pi_61349962
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 16:04 schreef Niara het volgende:
    Heeft iemand enig idee hoe je je creatures die je gemaakt hebt kunt overzetten naar een andere pc?
    Ik wil mijn beestjes op m'n toekomstige laptop hebben, maar ik kan alleen de map vinden met de gif's en png's enzo..
    En dan graag zonder ze eerst online te zetten..
    De pngs bevatten alle info die je nodig hebt, dus een memory stick is genoeg.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61350162
    tvp
    Ik weet het ook niet
      woensdag 3 september 2008 @ 16:31:40 #261
    189732 Niara
    Whooo hooo!
    pi_61350600
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 16:10 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    De pngs bevatten alle info die je nodig hebt, dus een memory stick is genoeg.
    Danku!
    pi_61350634


    Ik weet niet wat ik heb gemaakt maar ik vind hem wel grappig
    pi_61350734
    Die tribal fase het beest heeft nu een snor gekregen en een hoge hoed
    pi_61350742
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 16:33 schreef Potjandorie het volgende:
    [ link | afbeelding ]

    Ik weet niet wat ik heb gemaakt maar ik vind hem wel grappig
    Ziet er erg mooi uit

    Zowel qua spel als qua creature.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      woensdag 3 september 2008 @ 16:46:38 #265
    189732 Niara
    Whooo hooo!
    pi_61351000
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 16:33 schreef Potjandorie het volgende:
    [ link | afbeelding ]

    Ik weet niet wat ik heb gemaakt maar ik vind hem wel grappig
    schattig ^^

    Z'n kleuren doen me een beetje denken aan mijn Giraffo ^^"

    pi_61351657
    Die hommage aan 2001 a Space Odyssey trouwens
    pi_61352652
    Morgen heb ik hem, en dan kom ik van het weekend niet meer buiten
    Children of the night. What music they make.
    pi_61352875
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
    Morgen heb ik hem, en dan kom ik van het weekend niet meer buiten
    Hoeft ook niet met dit weer.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61352928
    Tribal fase nu. ik kon echt bijna geen spul meer kwijt op me beest het is zeer verslavend kan ik je wel zeggen
    pi_61353529
    beter krijg ik m morgen gewoon van Bol.com
    ik kan dan tot woensdag spelen
    Narf!
      woensdag 3 september 2008 @ 18:39:13 #271
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_61353880
    GCshop heeft hem verzonden.
      woensdag 3 september 2008 @ 19:06:04 #272
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_61354545
    Na een uurtje of 6 spelen moet ik zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in het spel. Ik weet dat k geen diepgaand spel hoefde te verwachten, maar zo simplistisch had ik ook weer niet verwacht

    - cell is erg gaaf, de wezens gaan hun eigen gang, soms zie bijvoorbeeld je kleine vleeseters in groepen jagen en herbivoren zich heel slim verdidgen en de graphics zijn prachtig. Best uitgewerkte fase van het spel eigenlijk.
    - creature is oke, maar heel erg repetitief. Ook kan je niet je creature maken zoals je wilt, omdat elk onderdeel bepaalde vaardigheden heeft. Het is dus een keuze tussen esthetiek en functionaliteit.
    - tribe/civ zijn maar suf. Het aankleden van je creature is veels te beperkt, de gameplay stelt niks voor en het maken van gebouwen/voertuigen is vrijwel zinloos omdat je te ver moet zijn uitgezoomd om enig overzicht te houden. Je ziet je eigen creaties dus amper
    - space is teveel fedex, te weinig sandbox. Je kan niet rondlopen op planeten, alleen beetje rondvliegen en scannen. Alles is te simplistisch
    - de interactie tussen de wezens mist. Bij the sims kan je niks doen en gaan de characters hun eigen gang, bij Spore mist de interactie. Ze lopen wat rond, ze eten, soms vechten en meer niet. Bij de creatuefase is dit ook heel duidelijk, je eigen creaties doen niet veel, soms praten ze met elkaar maar het mist de AI van the sims.

    Al met al een spel met veel potentie, maar het is gewoon heel duidelijk hoeveel beter het had kunnen zijn. Hopelijk kunnen expansies het spel verbeteren, want dat is echt nodig.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_61354689
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 19:06 schreef ethiraseth het volgende:
    Na een uurtje of 6 spelen moet ik zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in het spel. Ik weet dat k geen diepgaand spel hoefde te verwachten, maar zo simplistisch had ik ook weer niet verwacht

    - cell is erg gaaf, de wezens gaan hun eigen gang, soms zie bijvoorbeeld je kleine vleeseters in groepen jagen en herbivoren zich heel slim verdidgen en de graphics zijn prachtig. Best uitgewerkte fase van het spel eigenlijk.
    - creature is oke, maar heel erg repetitief. Ook kan je niet je creature maken zoals je wilt, omdat elk onderdeel bepaalde vaardigheden heeft. Het is dus een keuze tussen esthetiek en functionaliteit.
    - tribe/civ zijn maar suf. Het aankleden van je creature is veels te beperkt, de gameplay stelt niks voor en het maken van gebouwen/voertuigen is vrijwel zinloos omdat je te ver moet zijn uitgezoomd om enig overzicht te houden. Je ziet je eigen creaties dus amper
    - space is teveel fedex, te weinig sandbox. Je kan niet rondlopen op planeten, alleen beetje rondvliegen en scannen. Alles is te simplistisch
    - de interactie tussen de wezens mist. Bij the sims kan je niks doen en gaan de characters hun eigen gang, bij Spore mist de interactie. Ze lopen wat rond, ze eten, soms vechten en meer niet. Bij de creatuefase is dit ook heel duidelijk, je eigen creaties doen niet veel, soms praten ze met elkaar maar het mist de AI van the sims.

    Al met al een spel met veel potentie, maar het is gewoon heel duidelijk hoeveel beter het had kunnen zijn. Hopelijk kunnen expansies het spel verbeteren, want dat is echt nodig.
    Inmiddels ook wat uren gespeeld en sluit me hierbij aan. Cell-stage was erg leuk, en ook erg mooi gemaakt! Vooral de schaalverschillen waren erg mooi gedaan evenals de overgang. Maar daarna gaat het wel een beetje bergaf en precies zoals je zegt: repetitief.

    Heb me eigenlijk nog het meest vermaakt met de editors Voertuigen maken, wezens ontwerpen.
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_61355781
    Uw bestelling met bestelnummer 12345678910 is verzonden

    Bol.com
    Narf!
    pi_61356331
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef Sickert het volgende:
    Uw bestelling met bestelnummer 12345678910 is verzonden

    Bol.com
    voor 55 euro zeker?

    morgen bij me broer oppikken voor 35,- (normale winkelprijs: 42 inclusief verzendkosten)

    dat geld wil ik er wel aan uitgeven
      woensdag 3 september 2008 @ 20:05:29 #277
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61356368
    Potverdrie! Net de hele tijd gespeeld, ben ik er heul effe uit gegaan wil ie niet meer inloggen
    pi_61356389
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 13:54 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    Je wacht tot na de releasedatum
    officiele release datum is 5 september.. vrijdag dus
      woensdag 3 september 2008 @ 20:10:19 #279
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61356529
    http://www.spore.com/

    ze zijn nu al bezig met maintenance.
    pi_61356675
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef Sickert het volgende:
    Uw bestelling met bestelnummer 12345678910 is verzonden

    Bol.com
    Mijne is ook verzonden. Kan niet wachten tot vrijdagavond.

    Mijne is 35euro. Kortingsbon
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61356723
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 20:10 schreef RickoKun het volgende:
    http://www.spore.com/

    ze zijn nu al bezig met maintenance.
    Heel veel mensen hadden vandaag inderdaad al inlogproblemen.

    Blijkbaar zijn ze er niet van uitgegaan dat het spel al zo massaal voor de releasedatum werd uitgegeven.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61356797
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 20:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Heel veel mensen hadden vandaag inderdaad al inlogproblemen.

    Blijkbaar zijn ze er niet van uitgegaan dat het spel al zo massaal voor de releasedatum werd uitgegeven.
    Nouja, hij is al 2 dagen uit in Australië toch? Dus de boel zou in principe al up and running moeten zijn.
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_61356856
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 20:18 schreef DaFrenk het volgende:

    [..]

    Nouja, hij is al 2 dagen uit in Australië toch? Dus de boel zou in principe al up and running moeten zijn.
    Je moet het een keer allemaal aansluiten. Als je een draaiboek maakt dat je dat op de 3e doet, dan schuif je dat niet zomaar vooruit.

    De releasedatum van Australië is pas deze week naar voren gehaald.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61357217
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 19:06 schreef ethiraseth het volgende:
    Na een uurtje of 6 spelen moet ik zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in het spel. Ik weet dat k geen diepgaand spel hoefde te verwachten, maar zo simplistisch had ik ook weer niet verwacht

    - cell is erg gaaf, de wezens gaan hun eigen gang, soms zie bijvoorbeeld je kleine vleeseters in groepen jagen en herbivoren zich heel slim verdidgen en de graphics zijn prachtig. Best uitgewerkte fase van het spel eigenlijk.
    Mooi om te horen. Ik verheug me al tijden het lanst op Cell.
    quote:
    - creature is oke, maar heel erg repetitief. Ook kan je niet je creature maken zoals je wilt, omdat elk onderdeel bepaalde vaardigheden heeft. Het is dus een keuze tussen esthetiek en functionaliteit.
    Wat had je dan verwacht, dat evolutie een willekeurig proces was? Nee, natuurlijk niet. Alles wat evolueert, heeft een functie. Dat is in Spore niet anders. Af en toe zal je misschien 'dna' over hebben om er een leuk versierseltje van te kopen, maar daar zal het ook bij blijven. Ondanks dat ben ik ervan overtuigd dat je gewoon goede, mooie creatures kan maken in Spore. In het begin vooral simpel, en misschien lang niet zo complex als in de CC met vrijwel onbeperkte middelen en geen selectiedruk, maar toch zeer mooi. Bovendien combineer je vorm en functie, wat mij een stuk grotere bevrediging zal geven dan de CC.
    quote:
    - tribe/civ zijn maar suf. Het aankleden van je creature is veels te beperkt, de gameplay stelt niks voor en het maken van gebouwen/voertuigen is vrijwel zinloos omdat je te ver moet zijn uitgezoomd om enig overzicht te houden. Je ziet je eigen creaties dus amper
    Kan ik niks over zeggen, het is denk ik wat je er zelf van maakt. Ik verwacht niet dat de actie zich zo snel opvolgt, dat je alleen uitgezoomd bent. Misschien als je zo snel mogelijk door het spel heen wil rossen zoals jij zo te lezen gedaan hebt.
    quote:
    - space is teveel fedex, te weinig sandbox. Je kan niet rondlopen op planeten, alleen beetje rondvliegen en scannen. Alles is te simplistisch
    Je kan wel rondlopen op de planeten (volgens de officiele info), heb je alle gadgets voor je ufo al gehaald?
    quote:
    - de interactie tussen de wezens mist. Bij the sims kan je niks doen en gaan de characters hun eigen gang, bij Spore mist de interactie. Ze lopen wat rond, ze eten, soms vechten en meer niet. Bij de creatuefase is dit ook heel duidelijk, je eigen creaties doen niet veel, soms praten ze met elkaar maar het mist de AI van the sims.
    Kan ik niks over zeggen, maar daar kan je wel gelijk in krijgen. De sociale structuren zijn inderdaad anders dan bij de Sims, waar het juist drááide om de sociale structuren. Dat is hier niet, in Creature Fase ben jíj de Creature die alles moet doen op enkele mogelijke pack-members na. Wat voor sociale interacties had jij gewild dan? Vlooigedrag?
    quote:
    Al met al een spel met veel potentie, maar het is gewoon heel duidelijk hoeveel beter het had kunnen zijn. Hopelijk kunnen expansies het spel verbeteren, want dat is echt nodig.
    Ik heb het idee dat je óf met verkeerde verwachtingen het spel bent ingegaan, of het (nog) niet de kans hebt gegeven. 6 uur spelen is véél te kort om alles te ontdekken. Zeker in Space waar 50+ uur voor staat.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61357845
    Is het nu zo dat je als je in de creaturefase begint, alle onderdelen beschikbaar zijn? Zoals bij de downloadable creature creator?
      woensdag 3 september 2008 @ 20:52:23 #286
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61357946
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 20:49 schreef Symn het volgende:
    Is het nu zo dat je als je in de creaturefase begint, alle onderdelen beschikbaar zijn? Zoals bij de downloadable creature creator?
    Nein mein führer, de onderdelen verzamel je door andere wezens te vreten of te verslaan of te bevrienden
    pi_61358185
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 20:52 schreef RickoKun het volgende:

    [..]

    Nein mein führer, de onderdelen verzamel je door andere wezens te vreten of te verslaan of te bevrienden
    hm, dat vind ik eigenlijk wel jammer, wat gebeurt er dan al begin je in de creature fase?
    En ik dacht trouwens dat als je de ufo-fase unlockt had, dat je dan alle editors vrij in kon?
    pi_61358276
    mijne is verzonden ben benieuwd morgen
    xbox 360 gamertag: Phoebe85
    pi_61358306
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 20:59 schreef Symn het volgende:

    [..]

    hm, dat vind ik eigenlijk wel jammer, wat gebeurt er dan al begin je in de creature fase?
    En ik dacht trouwens dat als je de ufo-fase unlockt had, dat je dan alle editors vrij in kon?
    Je begint als cell. Dan heb je wel onderdelen, maar dat zijn andere onderdelen.

    Aan het einde van de cell fase kan je benen kopen (of niet, als je wil) en kan je het land op en de 'bekende' onderdelen zoeken. Anders was het wel heel makkelijk hè, kan je alle 'makkelijke' creatures in één aanval doden.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      woensdag 3 september 2008 @ 21:03:26 #290
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61358321
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 20:59 schreef Symn het volgende:

    [..]

    hm, dat vind ik eigenlijk wel jammer, wat gebeurt er dan al begin je in de creature fase?
    En ik dacht trouwens dat als je de ufo-fase unlockt had, dat je dan alle editors vrij in kon?
    Jaaaa, dan wel. Als je alles hebt gehad kun je ook meteen overal beginnen waar je wilt.
    Bovendien heb je zelfs de optie om niet te hoeven spelen maar meteen met een gebouw-creature-voertuig-ufo (en nog wat meer) editor aan de gang te kunnen!
    pi_61358630
    Buhuh kan niet inloggen
    pi_61358666
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef Potjandorie het volgende:
    Buhuh kan niet inloggen
    Servers worden onderhouden/toegevoegd/klaargemaakt voor de officiële releaces.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61358835
    zo frustrerend: Spore willen kopen en spelen, maar niet de tijd ervoor vrij kunnen maken

    Hoe zit het trouwens met Spore installeren op twee pc's (die van mij en mijn vriendin achter hetzelfde ip)? Is dat mogelijk met één exemplaar?
    pi_61358953
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef Misanthropist het volgende:
    zo frustrerend: Spore willen kopen en spelen, maar niet de tijd ervoor vrij kunnen maken

    Hoe zit het trouwens met Spore installeren op twee pc's (die van mij en mijn vriendin achter hetzelfde ip)? Is dat mogelijk met één exemplaar?
    Ja. Je schijnt max 3 installaties per CD te hebben door de beveiliging ofzo, maar ik snap het ook allemaal niet zo. 2 lukt in ieder geval prima.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61358999
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 21:03 schreef RickoKun het volgende:

    [..]

    Jaaaa, dan wel. Als je alles hebt gehad kun je ook meteen overal beginnen waar je wilt.
    Bovendien heb je zelfs de optie om niet te hoeven spelen maar meteen met een gebouw-creature-voertuig-ufo (en nog wat meer) editor aan de gang te kunnen!
    gelukkig! Dan hoef ik niet alsnog de creature creator aan te schaffen om gewoon leuk een cool beest met alles erop en eraan te maken!

    En dat niet kunnen rondlopen op andere planeten, is dat waar, het is me nog onduidelijk en lijkt me ook best wel belangrijk. is er geen mogelijk heid om je ufo te laten wachten terwijl jij de buurt verkent op de grond?
    pi_61359252
    http://wiki.fok.nl/index.php/spore

    De OP staat nu op de wiki, dus de starter van het volgende topic heeft het makkelijk. Heb een paar kleine aanpassingen gedaan en een lijstje toegevoegd waar iedereen zijn of haar fok- en sporenickname kan toevoegen. Mochten we elkaar dan toevallig tegenkomen op willen opzoeken in de Sporepedia, dan hoef je geen nicknames meer te vragen.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61359289
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 21:23 schreef Symn het volgende:

    [..]

    gelukkig! Dan hoef ik niet alsnog de creature creator aan te schaffen om gewoon leuk een cool beest met alles erop en eraan te maken!

    En dat niet kunnen rondlopen op andere planeten, is dat waar, het is me nog onduidelijk en lijkt me ook best wel belangrijk. is er geen mogelijk heid om je ufo te laten wachten terwijl jij de buurt verkent op de grond?
    Ik heb wel gehoord dat het kan, ja. 100% zeker weet ik het niet, maar 90% ongeveer. Als iemand een uurtje of wat de Space stage speelt, weten we het zeker.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_61359601
    Spel is verstuurd:D
    pi_61360159
    Spore.com doet het weer, dus volgens mij theorie moet iedereen weer kunnen inloggen
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      woensdag 3 september 2008 @ 21:58:18 #300
    189732 Niara
    Whooo hooo!
    pi_61360289
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 21:22 schreef EnGCatjuh het volgende:

    [..]

    Ja. Je schijnt max 3 installaties per CD te hebben door de beveiliging ofzo, maar ik snap het ook allemaal niet zo. 2 lukt in ieder geval prima.
    Is dit niet hetzelfde met bijv. Bioshock?
    En als je het spel dan correct via de cd deïnstalleert dan geeft ie weer een install vrij?
    pi_61360477
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 21:58 schreef Niara het volgende:

    [..]

    Is dit niet hetzelfde met bijv. Bioshock?
    En als je het spel dan correct via de cd deïnstalleert dan geeft ie weer een install vrij?
    Weet ik niet. Het systeem heet SecuROM en er zijn veel klachten over binnen de fanscene. Hoe het precies uit gaat pakken weet ik ook niet, omdat het mij nooit zo erg heeft geboeid.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')