abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:38:40 #176
185115 Juk
Misschien
pi_61320887
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 07:44 schreef ethiraseth het volgende:
Mensen die denken dat Spore een diepgaand spel wordt voor de hardcore gamer hebben dat puur aan zichzelf te danken. Als je ook maar een beetje het nieuws rond het spel hebt gevolgd had je allang geweten dat het hele idee van het spel juist was dat het toegankelijk was.

Maar een van de reviews had als minpunt dat het spel te moeilijk was op Hard-niveau. Misschien moet je daar maar op spelen dan.
Aangezien ik dat dus gedaan heb wist is dat het toegankelijk zou zijn, maar ik had verwacht dat het wel wat dieper zou gaan dan dat ze nu voorstellen. Iets diepgaandere gameplay wil niet zeggen dat het gelijk niet meer toegankelijk zou zijn voor non-gamers. Ik neem aan dat er een balans in zit.

Achja, we zien het wel. En zoals ik al zei, als vleeseter een diplomatische weg kiezen zal ook een uitdaging zijn
The only thing I fear is my MoM
pi_61321653
YES! het spel is supertof
pi_61321754
Voor de mensen die de game al binnenhebben. Uit welke winkel hebben jullie hem?
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_61321969
Ik kan ook wel linkjes vinden Daar hoeven we geen sherloc voor te zijn. Ik heb het over feitelijk irl in de winkels enzo Ik heb zelf de galactic ediotion ook al besteld
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_61322104
ga dan zelf rondkijken of bellen
pi_61322200
Ik vraag aan andere mensen wat zij kunnen mededelen zodat we niet allemaal als blinde honden naar de winkel hoeven te lopen

* disjfa geeft Potjandorie een koekje

www.indiegamer.nl
pi_61322229
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef disjfa het volgende:
Voor de mensen die de game al binnenhebben. Uit welke winkel hebben jullie hem?
Dynabyte, online besteld, vandaag binnen!
pi_61322752
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:35 schreef Mivea het volgende:

[..]

Dynabyte, online besteld, vandaag binnen!
Ik zie dat hij daar nu ook op vooraad is en als ik voor 21:00 bestel heb ik hem morgen binnen Dus ik annuleer die van bol.com wel en bestel ik hem bij dynabite. Kost ook nog eens 5¤ minder. Kan alleen de klantenkaart niet meer vinden Maar had jij hem dan gisteren voor 21:00 besteld dan? Zo ja dan zal ik hem ook wel morgen binnen hebben
pi_61322821
IK HEB HEM bij dynabyte in Enschede gekocht
pi_61322991
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:34 schreef disjfa het volgende:
Ik vraag aan andere mensen wat zij kunnen mededelen zodat we niet allemaal als blinde honden naar de winkel hoeven te lopen

* disjfa geeft Potjandorie een koekje
[ afbeelding ]

Voor geroosterde wafels hou ik me bek
pi_61322994
IK HEB UMMM!!!!! uit Music Store voorschoten.
Ik hoorde dat music store in gorinchem m ook verkocht.

pi_61323011
pi_61323131
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:07 schreef bjorntju het volgende:

pi_61323154
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:14:42 #192
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_61323226
ik heb hem net ook even in de winkel opgepikt. Hij ligt gewoon bij dynabyte
pi_61323276
mn vriend is nu ook helemaal hyper zn een-cellige wezen aan het uitpluizen uit spore dus

bij bart smit gehaald; die verkopen de gewone edition al, galactic moest je wel reserveren en komt donderdag.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_61323786
Nice, ik pik 'm straks ook wel even op bij de Media Markt. Wat moet 'ie kosten?
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:36:18 #195
210050 Magpie
Ja, dat mag dus niet!
pi_61323830
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:16 schreef huuphuup het volgende:
mn vriend is nu ook helemaal hyper zn een-cellige wezen aan het uitpluizen uit spore dus

bij bart smit gehaald; die verkopen de gewone edition al, galactic moest je wel reserveren en komt donderdag.
Oh, dan ren ik ook maar even snel heen en weer ... Handig, naast een winkelcentrum wonen
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:11:41 #196
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_61324715
Meh, ik moet nog wachten tot donderdag..

Zouden de mensen die hem al hebben misschien een kleine review willen geven?
Eerste indruk, moeilijkheid etc?
pi_61324913
quote:
De betaling is succesvol verlopen. Naar aanleiding van uw bestelling ontvangt u op dezelfde of op de volgende werkdag een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. Op de dag van transport sturen wij u een e-mail ter bevestiging van verzending van uw bestelling. Mocht u onverhoopt niet aanwezig zijn als de bezorger bij u langs komt, dan wordt er een bericht achtergelaten waarop staat aangegeven hoe te handelen.

Alleen wordt ie morgen pas verstuurd
Children of the night. What music they make.
pi_61325094
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:11 schreef Niara het volgende:
Meh, ik moet nog wachten tot donderdag..

Zouden de mensen die hem al hebben misschien een kleine review willen geven?
Eerste indruk, moeilijkheid etc?
Eerste indruk na half uur spelen:

Ziet er goed uit, moeilijkheid (bij mij op normal) valt me heel erg mee, maar supermakkelijk ook niet.
Na de 'cell stage' ben ik in de tribal stage belandt, en daar dartel ik nu vrolijk rond.
Het werkt allemaal wel heel soepel, heel tof!
pi_61325168
Ik wacht gewoon lekker tot vrijdag. Kan eigenlijk ook niet anders, maar ik heb toch zat te doen.

@ Mivea: Ik denk niet dat je na een half uur in de tribal stage zit Eerder in de Creature stage.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_61325782
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:21 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Alleen wordt ie morgen pas verstuurd
Heb je hem bij Dynabite besteld? Want ik kreeg het zelfde scherm. Want als je voor 21:00 besteld heb je hem morgen binnen (als je met iDeal betaalt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')