bedankt voor je reactie vroeg het me gewoon even afquote:Op maandag 1 september 2008 10:07 schreef ethiraseth het volgende:
Enige online dat erin zit is het downloaden van creaties van andere mensen. Je kan niet tegen elkaar spelen.
er kan geen andere speler in jouw spel komenquote:Op maandag 1 september 2008 11:33 schreef RickoKun het volgende:
Nog steeds vind ik dat erg jammer, maar enigszins begrijpelijk als jij net aaan het evolueren bent en en d'r komt een andere speler aan die je planeet opblaast als je net 5 minuten in het spel zit
En daarom zei hei dat dat jammer wasquote:Op maandag 1 september 2008 11:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
er kan geen andere speler in jouw spel komen
lezen is niet mn sterkste kantquote:Op maandag 1 september 2008 11:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
En daarom zei hei dat dat jammer was
quote:
De Creature Creator is de demo, dat is een (essentieel) onderdeel van het spel, maar Spore is zo divers... heel representatief is het niet.quote:Op maandag 1 september 2008 13:24 schreef DaFrenk het volgende:
Ah 4 september dus, zag hem al in de foldertjes staan dus dacht dat hij al uit was.
Zal eens de demo checken denk ik (als die er uberhaupt is/komt), weet nog niet echt of dit een game is die ik lange tijd kan blijven spelen.
De Creature Creator heeft niets met een demo te maken. De Creature Creator is de Creature Creator.quote:Op maandag 1 september 2008 16:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De Creature Creator is de demo, dat is een (essentieel) onderdeel van het spel, maar Spore is zo divers... heel representatief is het niet.
Maar het is wel uitgebracht op een manier vergelijkbaar met een 'demo', zeker de CC-trial. De CC+patch is volgens mij gewoon de versie die ook in Spore zit inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2008 16:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
De Creature Creator heeft niets met een demo te maken. De Creature Creator is de Creature Creator.
Demo komt er zover ik heb gehoort gewoon niet.
Natuurlijk niet. Een demo is er voor mensen die nog over gehaalt moeten worden. Een demo over 5 maanden is nog steeds handig voor een bepaalde groep mensen.quote:Op maandag 1 september 2008 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En om nu nog een demo uit te brengen zou belachelijk zijn natuurlijk.
1e oogopslag is inderdaad kinderachtig, maar als je iets langer kijkt, verdwijnt dat.quote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Niara het volgende:
Ik ben benieuwd!
Ik heb zelfs de "galactic" versie gereserveerd bij de Free Record Shop omdat ie bij bol al weg was..
Ik heb de site aan m'n zus laten zien en die vond het kinderachtig en zonde van m'n geld.
Hebben jullie al zulke reacties gehad?
Neequote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Niara het volgende:
Ik ben benieuwd!
Ik heb zelfs de "galactic" versie gereserveerd bij de Free Record Shop omdat ie bij bol al weg was..
Ik heb de site aan m'n zus laten zien en die vond het kinderachtig en zonde van m'n geld.
Hebben jullie al zulke reacties gehad?
Aangezien ik dat dus gedaan heb wist is dat het toegankelijk zou zijn, maar ik had verwacht dat het wel wat dieper zou gaan dan dat ze nu voorstellen. Iets diepgaandere gameplay wil niet zeggen dat het gelijk niet meer toegankelijk zou zijn voor non-gamers. Ik neem aan dat er een balans in zit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:44 schreef ethiraseth het volgende:
Mensen die denken dat Spore een diepgaand spel wordt voor de hardcore gamer hebben dat puur aan zichzelf te danken. Als je ook maar een beetje het nieuws rond het spel hebt gevolgd had je allang geweten dat het hele idee van het spel juist was dat het toegankelijk was.
Maar een van de reviews had als minpunt dat het spel te moeilijk was op Hard-niveau. Misschien moet je daar maar op spelen dan.
Dynabyte, online besteld, vandaag binnen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef disjfa het volgende:
Voor de mensen die de game al binnenhebben. Uit welke winkel hebben jullie hem?
Ik zie dat hij daar nu ook op vooraad isquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:35 schreef Mivea het volgende:
[..]
Dynabyte, online besteld, vandaag binnen!
Voor geroosterde wafels hou ik me bekquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:34 schreef disjfa het volgende:
Ik vraag aan andere mensen wat zij kunnen mededelen zodat we niet allemaal als blinde honden naar de winkel hoeven te lopen![]()
* disjfa geeft Potjandorie een koekje
[ afbeelding ]
quote:
Oh, dan ren ik ook maar even snel heen en weerquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:16 schreef huuphuup het volgende:
mn vriend is nu ook helemaal hyper zn een-cellige wezen aan het uitpluizen uit spore dus![]()
bij bart smit gehaald; die verkopen de gewone edition al, galactic moest je wel reserveren en komt donderdag.
quote:De betaling is succesvol verlopen. Naar aanleiding van uw bestelling ontvangt u op dezelfde of op de volgende werkdag een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. Op de dag van transport sturen wij u een e-mail ter bevestiging van verzending van uw bestelling. Mocht u onverhoopt niet aanwezig zijn als de bezorger bij u langs komt, dan wordt er een bericht achtergelaten waarop staat aangegeven hoe te handelen.
Eerste indruk na half uur spelen:quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:11 schreef Niara het volgende:
Meh, ik moet nog wachten tot donderdag..
Zouden de mensen die hem al hebben misschien een kleine review willen geven?
Eerste indruk, moeilijkheid etc?
Heb je hem bij Dynabite besteld? Want ik kreeg het zelfde scherm. Want als je voor 21:00 besteld heb je hem morgen binnen (als je met iDeal betaalt)quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alleen wordt ie morgen pas verstuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |