Bij Dynabyte idd. Ik heb alleen met m'n cc betaald en niet met iDealquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:02 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Heb je hem bij Dynabite besteld? Want ik kreeg het zelfde scherm. Want als je voor 21:00 besteld heb je hem morgen binnen (als je met iDeal betaalt)
Dit zegt niets behalve dan dat je XXX-artikelen bestelt bij een online postorderbedrijf!quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:35 schreef bjorntju het volgende:
JE DOET MAAR WANT HIJ IS TOCH LEKKER VERZONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geachte xxxxxx, Het bestelde artikel met het ordernummer xxxxxx is naar u verzonden.
MUHAHAHAHA
Ik moet wachten tot vrijdag. Vrijdagavond.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:35 schreef zagevent het volgende:
Damn. Ik wachten tot donderdag.![]()
Maar ga dan wel lekker de galactic edition halen.Heeft iemand die al?
die bedoelde ik dus hahaquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik wacht gewoon lekker tot vrijdag. Kan eigenlijk ook niet anders, maar ik heb toch zat te doen.
@ Mivea: Ik denk niet dat je na een half uur in de tribal stage zitEerder in de Creature stage.
quote:Geachte heer *******,
Het bestelde artikel met het ordernummer ******* is naar u verzonden.
Het naar u verzonden artikel is :
1 Spore
Deze bestelling zal morgen bij u worden bezorgd door TNT Post.
Beterschap.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:12 schreef RickoKun het volgende:
Aids
Neem aan dat dan het "downloaden" van andere creatures niet werkt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:05 schreef Devrim_ het volgende:
Hij is op internet te vinden
Van onze vrienden van RELOADED
Ach je kan nu alvast oefenenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:08 schreef Juk het volgende:
[..]
Neem aan dat dan het "downloaden" van andere creatures niet werkt.
Daarbij vindt ik het in dit geval de moeite om het spel te kopen. Will Wright moet geld verdienen voor zijn volgende game
Je hebt een pm gehad ...quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach je kan nu alvast oefenen
Kan je later kopen
Mensen die games downloaden, en dan in het bijzonder Spore verdienen niet meer dan een nekschot.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:05 schreef Devrim_ het volgende:
Hij is op internet te vinden
Van onze vrienden van RELOADED
Ik denk dat als je hem download en niet koopt je ook een gedeelte van de fun mist. Het lachen om de meest belachelijke creaties is juist part of the game.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef Potjandorie het volgende:
Ik ga hem morgen ook kopen, ben echt benieuwd, dit spel moet je gewoon kopen, niet downloaden
Ik ga geen 60 euro neerleggen voor een game die ik toch na een week weg ga leggenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef zagevent het volgende:
[..]
Mensen die games downloaden, en dan in het bijzonder Spore verdienen niet meer dan een nekschot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |