Je wacht tot na de releasedatumquote:Op woensdag 3 september 2008 13:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik wacht gewoon braaf tot vrijdagavond, hoe moeilijk het ook is.
Ik heb hem gepreorderd op het adres van mijn ouders, omdat ik praktisch niet thuis ben op de tijden van de bezorgdienst.quote:
Zelfs de GE is te vroegquote:
Als ik het Spore-forum zo zie, ben je niet de enige.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:31 schreef zagevent het volgende:
Iemand ook problemen met in te loggen? Kan me niet registreren. Hoeveel e-mail adressen ik ook ingeef.
Daarom is het waarschijnlijk ook zo kort.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:42 schreef Wessiej het volgende:
Ok cell fase is wel geestig, maar richting het eind word je het wel zat
Nu naar volgende, createn is wel vet
De pngs bevatten alle info die je nodig hebt, dus een memory stick is genoeg.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:04 schreef Niara het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe je je creatures die je gemaakt hebt kunt overzetten naar een andere pc?
Ik wil mijn beestjes op m'n toekomstige laptop hebben, maar ik kan alleen de map vinden met de gif's en png's enzo..
En dan graag zonder ze eerst online te zetten..
Danku!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De pngs bevatten alle info die je nodig hebt, dus een memory stick is genoeg.
Ziet er erg mooi uitquote:Op woensdag 3 september 2008 16:33 schreef Potjandorie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet wat ik heb gemaakt maar ik vind hem wel grappig
schattig ^^quote:Op woensdag 3 september 2008 16:33 schreef Potjandorie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet wat ik heb gemaakt maar ik vind hem wel grappig
Hoeft ook niet met dit weer.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen heb ik hem, en dan kom ik van het weekend niet meer buiten
Inmiddels ook wat uren gespeeld en sluit me hierbij aan. Cell-stage was erg leuk, en ook erg mooi gemaakt! Vooral de schaalverschillen waren erg mooi gedaan evenals de overgang. Maar daarna gaat het wel een beetje bergaf en precies zoals je zegt: repetitief.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:06 schreef ethiraseth het volgende:
Na een uurtje of 6 spelen moet ik zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in het spel. Ik weet dat k geen diepgaand spel hoefde te verwachten, maar zo simplistisch had ik ook weer niet verwacht
- cell is erg gaaf, de wezens gaan hun eigen gang, soms zie bijvoorbeeld je kleine vleeseters in groepen jagen en herbivoren zich heel slim verdidgen en de graphics zijn prachtig. Best uitgewerkte fase van het spel eigenlijk.
- creature is oke, maar heel erg repetitief. Ook kan je niet je creature maken zoals je wilt, omdat elk onderdeel bepaalde vaardigheden heeft. Het is dus een keuze tussen esthetiek en functionaliteit.
- tribe/civ zijn maar suf. Het aankleden van je creature is veels te beperkt, de gameplay stelt niks voor en het maken van gebouwen/voertuigen is vrijwel zinloos omdat je te ver moet zijn uitgezoomd om enig overzicht te houden. Je ziet je eigen creaties dus amper
- space is teveel fedex, te weinig sandbox. Je kan niet rondlopen op planeten, alleen beetje rondvliegen en scannen. Alles is te simplistisch
- de interactie tussen de wezens mist. Bij the sims kan je niks doen en gaan de characters hun eigen gang, bij Spore mist de interactie. Ze lopen wat rond, ze eten, soms vechten en meer niet. Bij de creatuefase is dit ook heel duidelijk, je eigen creaties doen niet veel, soms praten ze met elkaar maar het mist de AI van the sims.
Al met al een spel met veel potentie, maar het is gewoon heel duidelijk hoeveel beter het had kunnen zijn. Hopelijk kunnen expansies het spel verbeteren, want dat is echt nodig.
voor 55 euro zeker?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef Sickert het volgende:
Uw bestelling met bestelnummer 12345678910 is verzonden
Bol.com
Mijne is ook verzonden. Kan niet wachten tot vrijdagavond.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef Sickert het volgende:
Uw bestelling met bestelnummer 12345678910 is verzonden
Bol.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |