Die is erg vet iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:19 schreef Knipoogje het volgende:
Kut
Heb ik een van mijn beste creaties gemaakt, zit er een bug in zodat ik hem niet kan sharen
[ afbeelding ]
Tuurlijk kan datquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Lukt het ook om creatures te maken die er gewoon als mensen uitzien?
Ik ookquote:
had t gezien op de vorige paginaquote:
Oja, ik had het gepost.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
had t gezien op de vorige pagina
Heb er zin in
alleen krijg ik 10 sept wsch de sleutel van mn eerste huisje
dus veel Spore zal er niet inzitten
quote:
Vetste ooit! Maar dat zal wel komen door dat het mooier is gemaakt o.i.d. zoals je al zei! Maar dan nog vet!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Tering vet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering vet!!!
HA! die lijkt op mn moeder lolleromfgquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
Die screenshots van die gast zijn trouwens aardig bewerkt. In de editor zien ze er een stuk minder cool uit. En bewegen doen ze echt belachelijk. Alles clipt door elkaar en bipeds met maar 1 gewricht lopen vaag. Je moet altijd de dubbeljointed benen gebruiken.
Zelf ook een poging tot een alien-type gedaan:
[ afbeelding ]
Deze op je vader?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
HA! die lijkt op mn moeder lolleromfg![]()
Nicequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
Die screenshots van die gast zijn trouwens aardig bewerkt. In de editor zien ze er een stuk minder cool uit. En bewegen doen ze echt belachelijk. Alles clipt door elkaar en bipeds met maar 1 gewricht lopen vaag. Je moet altijd de dubbeljointed benen gebruiken.
Zelf ook een poging tot een alien-type gedaan:
[ afbeelding ]
dat was een grapje natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:15 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Deze op je vader?
[ afbeelding ]
duurt niet zo lang meer!quote:
waar woon je? ik wil best komen en je vertellen dat ik het spel heb en dan lekker op jouw verjaardag pinda's eten en cola drinkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:08 schreef Merovingian het volgende:
11 dagen na de release ben ik jarig, dus iedereen die dit leest: hint!
Helaas leest niemand die komt dit![]()
Cola? Dat is er niet op mijn verjaardag, alleen bier. Ben al 16+quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
waar woon je? ik wil best komen en je vertellen dat ik het spel heb en dan lekker op jouw verjaardag pinda's eten en cola drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |