Die is erg vet iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:19 schreef Knipoogje het volgende:
Kut
Heb ik een van mijn beste creaties gemaakt, zit er een bug in zodat ik hem niet kan sharen
[ afbeelding ]
Tuurlijk kan datquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Lukt het ook om creatures te maken die er gewoon als mensen uitzien?
Ik ookquote:
had t gezien op de vorige paginaquote:
Oja, ik had het gepost.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
had t gezien op de vorige pagina
Heb er zin in
alleen krijg ik 10 sept wsch de sleutel van mn eerste huisje
dus veel Spore zal er niet inzitten
quote:
Vetste ooit! Maar dat zal wel komen door dat het mooier is gemaakt o.i.d. zoals je al zei! Maar dan nog vet!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Tering vet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering vet!!!
HA! die lijkt op mn moeder lolleromfgquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
Die screenshots van die gast zijn trouwens aardig bewerkt. In de editor zien ze er een stuk minder cool uit. En bewegen doen ze echt belachelijk. Alles clipt door elkaar en bipeds met maar 1 gewricht lopen vaag. Je moet altijd de dubbeljointed benen gebruiken.
Zelf ook een poging tot een alien-type gedaan:
[ afbeelding ]
Deze op je vader?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
HA! die lijkt op mn moeder lolleromfg![]()
Nicequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:48 schreef Knipoogje het volgende:
Die screenshots van die gast zijn trouwens aardig bewerkt. In de editor zien ze er een stuk minder cool uit. En bewegen doen ze echt belachelijk. Alles clipt door elkaar en bipeds met maar 1 gewricht lopen vaag. Je moet altijd de dubbeljointed benen gebruiken.
Zelf ook een poging tot een alien-type gedaan:
[ afbeelding ]
dat was een grapje natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:15 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Deze op je vader?
[ afbeelding ]
duurt niet zo lang meer!quote:
waar woon je? ik wil best komen en je vertellen dat ik het spel heb en dan lekker op jouw verjaardag pinda's eten en cola drinkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:08 schreef Merovingian het volgende:
11 dagen na de release ben ik jarig, dus iedereen die dit leest: hint!
Helaas leest niemand die komt dit![]()
Cola? Dat is er niet op mijn verjaardag, alleen bier. Ben al 16+quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
waar woon je? ik wil best komen en je vertellen dat ik het spel heb en dan lekker op jouw verjaardag pinda's eten en cola drinken
lolquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Cola? Dat is er niet op mijn verjaardag, alleen bier. Ben al 16+
Enne, je komt er niet in voordat je me de game hebt gegeven
Alkmaar
Ja, en in september alweer 10 jaar lang 16+quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
lol
16+ al
woeij!
maar ik hou niet zo van biertjes..
hihi
Lolquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:14 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja, en in september alweer 10 jaar lang 16+![]()
Ik heb ook whisky, cognac, kalua, baileys, en stroh 80 in huis hoor! Mag je ook een glaasje van hebben, mits Spore als cadeau
Iemand moet zich wat meer inlezen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:38 schreef DrPwn het volgende:
simcity 4 is een van de beste en meest houdbare games ooit gemaakt doordat je er zoveel aan kon aanpassen, en bij simgames is het altijd heel belangrijk dat er een grote mate van eigen creativiteit aan te pas komt en daar zie ik deze game misschien toch een beetje mee de mist in gaan. de wezens zelf zien er wel leuk uit maar het is belangrijk dat ook de manier waarop hun hele levensloop verloopt niet de hele tijd hetzelfde is en gevoelig is voor de manier waarop ze eruit zien en werken. verder heeft 't allemaal een beetje dezelfde sfeer enzo, het zou bijv. leuk geweest zijn als je vreemde soorten ecosystemen in elkaar kon zetten op planeten met verschillende atmosferen e.d. en ook daar zie ik weinig van, het terraformen lijkt te zijn gericht op het maken van een zo aard-achtig mogelijke planeet en lijkt niet erg complex of realistisch wat je creativiteit en daarmee de tijd waarmee je je ermee kan vermaken beperkt.
maar kan je daar ook op aangepast leven op laten rondlopen? daar heb ik nog niets van gezien nl. maar goed ik baseer me ook maar op wat filmpjes van wat maanden terug..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Onjuist, je kan op verschillende soorten planeten terecht komen, van Aard-achtige planeten, tot compleet witte (ijs)planeten inclusief witte vegetatie tot hele hete planeten vol vulkanen.
Volgens mij heeft het inderdaad invloed op je creature, maar 100% zeker ben ik er niet van. Info komt uit wat tekstjes/interviews die ik gelezen heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:00 schreef DrPwn het volgende:
[..]
maar kan je daar ook op aangepast leven op laten rondlopen? daar heb ik nog niets van gezien nl. maar goed ik baseer me ook maar op wat filmpjes van wat maanden terug..
ik hoop trouwens wel dat er een engelse versie te bestellen is, zag op de site al een onheilspellend taalkeuzemenu
als ik bij creature creator m'n account wil instellen zie ik bij talen alleen nederlands staan, of ik moet m'n land veranderen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het inderdaad invloed op je creature, maar 100% zeker ben ik er niet van. Info komt uit wat tekstjes/interviews die ik gelezen heb.
Volgens mij kan je de Engelstalige versie gewoon bestellen hoor. Ik hoop het wel tenminste
quote:Pros:
Limitless custom content
Varied types of gameplay
No more Sims #1!
Cons:
Not deep enough
All about the creator
Designed for Non-gamers
Overall: Awesome in scope, mainstream in depth. 9/10
9/10 is great but...lack of depth? Designed for non-gamers? That's pretty disappointing.
Here are some bits:
"Spore is a far better game than The Sims ever was"
"Spore is an incredible experiance but it doesn't quite live up to all that it said it would"
"The occasional UFO sighting becomes all the cooler when YOU eventually get to be the UFO"
"For Spore to work you really need to be playing it as one continuous game, instead of seperate stages. If you play them in isolation, you're bound to end up dissapointed."
"In many ways the gameplay of creature takes some of the worst aspects of games like WoW and Diablo"
Dat klopt inderdaad. Maar de bestanden voor de Engelse taal staan wel in de map van het spel, dus dat is te wijzigen op een iets moeilijkere manier.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:48 schreef DrPwn het volgende:
[..]
als ik bij creature creator m'n account wil instellen zie ik bij talen alleen nederlands staan, of ik moet m'n land veranderen...
persoonlijk heb ik er een schijthekel aan om een taal opgedrongen te worden dus hoop dat ze dat ff aanpassen
Geen schokkende review, ongeveer zoals ik het spel ook zie. Die vergelijking met McDonalds is amusant, of hij treffend is, weet ik natuurlijk pas als het spel uit is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:01 schreef ethiraseth het volgende:
Eerste review is uit:
http://yup.lordofdance.com/SPORE-PCPowerPlay.pdf
Samenvatting van iemand op gamefaqs:
[..]
Hoe kan dat? Het spel is nog niet eens uit?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:49 schreef Sickert het volgende:
Lol
ik had spore nog geinstalleerd staan op de pc van mijn vriendin.
omdat mijn versie niet meer werkte had ik EA een mail gestuurd
mn geld uiteindelijk terug gekregenen mn vriendin kan het gewoon nog spelen
De knakker heeft het vast over de volle editor versie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:45 schreef Morri het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Het spel is nog niet eens uit?
9 a 10.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:51 schreef netto_m het volgende:
Hoeveel dagen nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |