abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:57:46 #1
123170 alors
zlata1234
pi_58709218







A tribute to Marimekko



Vervolg van:
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

h&m site:
hm.com



veelgestelde vragen:


  • Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

  • Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

  • Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.


  • Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

  • Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

  • Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

  • Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

  • Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

  • Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

  • Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

  • Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

  • Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.



    Kortingscodes
    7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
    7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
    8085 voor 50% korting
    8036 voor 10% korting op gehele assortiment (muv outlet) geldig t/m 07-04

    7889 voor ¤5 korting geeft.
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.

    > Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.



    [ Bericht 1% gewijzigd door alors op 16-05-2008 17:06:25 ]
  • know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_58709333
    @ Alors, bedankt!!! Heb het jurkje meteen ff bij de bestelling gedaan!!
    pi_58709627
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 16:12 schreef Syrena het volgende:
    Mijn vader had de H&M catalogus Herfst al bij het oud papier gemikt laatst Hij zat nog in het cellofaan
    Straks ff kijken of er nog wat tofs in staat.
    Had mijn vriend ook gedaan, heb m ook niet meer terug kunnen vinden helaas
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_58709816
    Ik heb een mail gestuurd naar H&M waarom ik geen herfstcatalogus krijg..... Gelukkig ben ik niet de enige...
    pi_58709995
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 17:31 schreef Ooi86 het volgende:
    Ik heb een mail gestuurd naar H&M waarom ik geen herfstcatalogus krijg..... Gelukkig ben ik niet de enige...
    \Heb je ;m wel aangevraagd?
    pi_58710071
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 17:43 schreef Syytön het volgende:

    [..]

    \Heb je ;m wel aangevraagd?
    Hoe had ik hem aan moeten vragen dan? Ik krijg altijd alle catalogussen vanzelf thuis!
    pi_58710099
    Dat is bij mij ook altijd zo geweest, heb ook geen email gehad ofzo...
      vrijdag 16 mei 2008 @ 20:06:08 #8
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_58712726
    tvp
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      vrijdag 16 mei 2008 @ 20:22:26 #9
    123170 alors
    zlata1234
    pi_58713103
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 17:49 schreef Ooi86 het volgende:

    [..]

    Hoe had ik hem aan moeten vragen dan? Ik krijg altijd alle catalogussen vanzelf thuis!
    Dan krijg je hem later nog wel. Alleen als je hem speciaal aan hebt gevraagd krijg je hem eerder.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_58713136
    Grrr, ik wil m nu

    Niet iemand die hem al uit heeft?!
    pi_58714995
    Hee mensen...

    Ik heb wat spul gehaald en wil 1 artikel retourneren... Dat ene artikel zat toevallig ook apart verpakt, dus met een aparte bon.
    Dus moet nu toch in totaal ¤4.90 + ¤1,- = ¤5,90 aan verzendkosten betalen?

    Dus die 1 euro... Waar zet ik die op?
    Op die acceptgiro waar ik die andere artikelen moet betalen
    Noot noot.
    pi_58716287
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
    Hee mensen...

    Ik heb wat spul gehaald en wil 1 artikel retourneren... Dat ene artikel zat toevallig ook apart verpakt, dus met een aparte bon.
    Dus moet nu toch in totaal ¤4.90 + ¤1,- = ¤5,90 aan verzendkosten betalen?

    Dus die 1 euro... Waar zet ik die op?
    Op die acceptgiro waar ik die andere artikelen moet betalen
    Als het een aparte bon is, staan er dan wel verzendkosten op?
    Wanneer er op de bestelbon 1 artikel staat hoef je geen verzendkosten te betalen, enkel retourkosten.
    Staan er op de bon meerdere artikelen, betaal je verzendkosten en retourkosten.

    Die ene euro zet je op de acceptgiro passend bij de bon waar het artikel op staat...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_58716775
    Die herfstcatalogus kon ik niet aanvragen, kreeg telkens een bericht dat het niet mogelijk was. Mn broer heeft hem voor me aangevraagd , bij hem lukte het wel. Nu maar hopen dat ie nog binnenkomt.
    pi_58717805
    Morgen eens kijken wat er in de winkel al hangt voor nieuwe dingetjes!
    Moet nodig aan de (sale) shirtjes
    pi_58721957
    Het betalingskenmerk van alle acceptgiro's die je van H&M krijgt is hetzelfde, dus je kunt gewoon 1 totaalbedrag overmaken.
    pi_58722011
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 17:49 schreef Ooi86 het volgende:

    [..]

    Hoe had ik hem aan moeten vragen dan? Ik krijg altijd alle catalogussen vanzelf thuis!
    Jawel, je krijgt af en toe een mailtje dat je een catalogus kan aanvragen, dit is altijd ruim voordat de collectie in de winkels ligt. Kan zijn dat het mailtje er tussendoor is gekropen. Sommige catalogi krijg je idd wel thuis zonder aan te vragen.
    pi_58722068
    Gister eindelijk mijn broek gekregen die ik 6 weken geleden besteld had.
    Gelukkig past ie ook
    pi_58724622
    terugvindpost! Ben zo blij met m'n T-shirtjes!
    I had a signature once. It was awful.
    pi_58724835
    Tvp! Ik wil weerrr bestellennnn!
    pi_58725148
    Die ongevraagde maandfactuur heeft toch nog een voordeel. Krijg ik opeens een brief met extra aanbiedingen.

    Dit shirtje voor de helft van de prijs bij mn bestelling gevoegd.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 14:22:25 #21
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_58725848
    verslavend he! dat bestellen!

    het voelt een beetje als een kadootje als je iets binnenkrijgt
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_58741820
    Als iets pas heel laat leverbaar is (eind juni), versturen ze dan de rest eerder?
    quote:
    Het komt soms voor dat een artikel niet op voorraad is of dat de levering aan ons vertraagd is. Om te voorkomen dat je hierdoor alle artikelen later krijgt, sturen we je de andere artikelen die je hebt besteld vast toe.
    Ah got it, dus ook als je besteld en ze zijn pas over een maand leverbaar sturen ze het dus al op, begrijp ik hieruit.

    [ Bericht 59% gewijzigd door ImTheBase op 18-05-2008 13:52:20 ]
    pi_58743039
    Zo, heb net ook even wat shirtjes, een polo en flipfloppies besteld. Heb ik in ieder geval al wat, moet namelijk ook nog naar de stad.
    pi_58757036
      maandag 19 mei 2008 @ 12:14:43 #25
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_58759248
    * S-Two heeft ook weer een maandfactuur binnen

    Een slechte tvp
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_58759385
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 12:14 schreef S-Two het volgende:
    * S-Two heeft ook weer een maandfactuur binnen

    Een slechte tvp
    Ik kom er niet meer van af, telkens als ze iets versturen en er dus weer iets aangegeven staat bij saldo, wordt een volgende bestelling op maandfactuur gezet, wat ik vervolgens niet meer aan kan passen.
    Toch nog maar een mailtje sturen. Het is notabene hun fout dat ze me uberhaupt de eerste keer al een maandfactuur stuurden.

    Wat ook ergelijk is dat ze het bedrag aanpassen, na drie mailtjes, en het bedrag (1 euro) van die maandfactuur moet ik alsnog betalen.
      Nerd met benen maandag 19 mei 2008 @ 13:15:51 #27
    18073 miss_bleu
    pi_58760303
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 12:22 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Ik kom er niet meer van af, telkens als ze iets versturen en er dus weer iets aangegeven staat bij saldo, wordt een volgende bestelling op maandfactuur gezet, wat ik vervolgens niet meer aan kan passen.
    Toch nog maar een mailtje sturen. Het is notabene hun fout dat ze me uberhaupt de eerste keer al een maandfactuur stuurden.

    Wat ook ergelijk is dat ze het bedrag aanpassen, na drie mailtjes, en het bedrag (1 euro) van die maandfactuur moet ik alsnog betalen.
    Ik had ook opeens een maandfactuur. Maar kon na complete betaling vorige keer het weer op acceptgiro zetten. Volgens mij zetten ze account die wat langer wachten met betalen via acceptgiro gewoon automatisch op maandfactuur.

    Nadeel van deze maandfactuur is wel dat het dan geloof ik ook weer bij de BKR word geregisteerd als lopende rekening.
    pi_58768442
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 13:15 schreef miss_bleu het volgende:

    [..]


    Nadeel van deze maandfactuur is wel dat het dan geloof ik ook weer bij de BKR word geregisteerd als lopende rekening.
    Meen je dat nou? *daar dan maar weer gauw mee stopt*
    pi_58772991
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 13:15 schreef miss_bleu het volgende:

    [..]

    Nadeel van deze maandfactuur is wel dat het dan geloof ik ook weer bij de BKR word geregisteerd als lopende rekening.
    In de H&M Rekening kredietprospectus;
    quote:
    In de kredietprospectus van de H&M Rekening staat dat ze je pas moeten aanmelden bij het BKR wanneer het openstaand krediet gedurende twee maand 500.- of meer is. Je wordt weer afgemeld wanneer het openstaand krediet minder dan 125.- is.
    Verder moeten ze je melden wanneer er 3 maand of langer sprake is van nalatigheid van betalingsverplichting.
    Nou is het knap dat je een maandrekening hebt van 500.- of meer... Dus ik denk dat je je daar niet zo bang voor hoeft te maken.

    En ook al is dat het geval. Als jij gewoon netjes je maandfactuur betaald, wordt je dus ook gelijk weer afgemeld daar...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_58774856
    die maandfacturen zijn k*t. Ik betaal altijd alles op tijd, heb alleen 1 keer een acceptgiro gemist en sindsdien kan ik niet anders meer dan met een maandfactuur betalen. Ik vind het zo ellendig dat ik zelf geen controle meer heb over wat ik wanneer moet betalen!
    I had a signature once. It was awful.
    pi_58775969
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 08:34 schreef zoeperzazke het volgende:
    die maandfacturen zijn k*t. Ik betaal altijd alles op tijd, heb alleen 1 keer een acceptgiro gemist en sindsdien kan ik niet anders meer dan met een maandfactuur betalen. Ik vind het zo ellendig dat ik zelf geen controle meer heb over wat ik wanneer moet betalen!
    Het betalingskenmerk is toch elke keer hetzelfde? Dan kan je toch gewoon geld overmaken naar ze zodra je je bestelling hebt. Of werkt dat niet?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_58776188
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 08:34 schreef zoeperzazke het volgende:
    die maandfacturen zijn k*t. Ik betaal altijd alles op tijd, heb alleen 1 keer een acceptgiro gemist en sindsdien kan ik niet anders meer dan met een maandfactuur betalen. Ik vind het zo ellendig dat ik zelf geen controle meer heb over wat ik wanneer moet betalen!
    Inderdaad. Ik heb niet eens een keer te laat betaald, door een fout van hen krijg ik nu telkens een maandfactuur. Nu heb ik opgebeld en ze kunnen het niet eens aanpassen .
    pi_58776224
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 09:55 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Het betalingskenmerk is toch elke keer hetzelfde? Dan kan je toch gewoon geld overmaken naar ze zodra je je bestelling hebt. Of werkt dat niet?
    Dat is inderdaad zo. Heb dat ook maar gelijk gevraagd. Je kan gewoon direct het geld (net als bij een acceptgiro) overboeken en dan sturen ze geen extra maandfactuur met extra kosten. Maar mss dat je kans hebt dat ze het toch gaan doen.
    pi_58776245
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 10:07 schreef Deliah het volgende:
    [ afbeelding ]
    Die heb ik vandaag aan, maar dan in het zwart Ik heb de riem er al vanaf gesloopt (die zit met een paar steken vast aan het achterste lusje).
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      Nerd met benen dinsdag 20 mei 2008 @ 10:42:22 #35
    18073 miss_bleu
    pi_58776745
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 00:41 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    In de H&M Rekening kredietprospectus;
    [..]

    Nou is het knap dat je een maandrekening hebt van 500.- of meer... Dus ik denk dat je je daar niet zo bang voor hoeft te maken.

    En ook al is dat het geval. Als jij gewoon netjes je maandfactuur betaald, wordt je dus ook gelijk weer afgemeld daar...
    Ow valt me dan weer mee... weet dat bij BRK ook alles van 150 euro en hoger volgens mij word geregisteerd. Maar dit is wel lekker om te weten
    pi_58777022
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 10:10 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Inderdaad. Ik heb niet eens een keer te laat betaald, door een fout van hen krijg ik nu telkens een maandfactuur. Nu heb ik opgebeld en ze kunnen het niet eens aanpassen .
    Dat kunnen ze wel... moet je zorgen dat je op een bepaald moment alles betaald hebt, geen bestellingen meer open hebt staan. Dan kun je het bij het plaatsen van de bestelling zo aanpassen.

    Zo heb ik het ook aangepast
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_58792697
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 10:55 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Dat kunnen ze wel... moet je zorgen dat je op een bepaald moment alles betaald hebt, geen bestellingen meer open hebt staan. Dan kun je het bij het plaatsen van de bestelling zo aanpassen.

    Zo heb ik het ook aangepast
    Ik ga dat zeker doen, over een maand of twee, zolang hebben ze nodig voordat het (betaling en retour) verwerkt is.
    pi_58797393
    Weinig soeps op de site
    pi_58809607
    Beste Maaike,

    Bedankt voor je email.

    Het toesturen van een catalogus gebeurt automatisch. Er is nu aan een bepaald aantal klanten een preview verstuurt. De andere klanten krijgen de catalogus later toegestuurt.


    Met vriendelijke groet,

    H&M Klantenservice.

    -------------------------------------

    ^ reactie van h&m op mijn vraag waarom ik geen herfstcatalogus heb gehad.
    pi_58818697
    Er zijn weer nieuwe dingetjes!
    pi_58820319
    En heb nog altijd mijn catalogus niet binnen.....
      Nerd met benen donderdag 22 mei 2008 @ 14:31:21 #42
    18073 miss_bleu
    pi_58824677
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 21:10 schreef Ooi86 het volgende:
    Beste Maaike,

    Bedankt voor je email.

    Het toesturen van een catalogus gebeurt automatisch. Er is nu aan een bepaald aantal klanten een preview verstuurt. De andere klanten krijgen de catalogus later toegestuurt.


    Met vriendelijke groet,

    H&M Klantenservice.

    -------------------------------------

    ^ reactie van h&m op mijn vraag waarom ik geen herfstcatalogus heb gehad.
    Dan val ik onder het bepaald aantal klanten. Had hem 2,5 week geleden al
    pi_58828683
    Ik ook al zoiets
    pi_58828918
    Je kan die catalogus dus nu aanvragen. Een bepaald aantal die dat gedaan heeft krijgt daadwerkelijk een catalogus (of heeft gekregen), anderen krijgen deze pas later?
    pi_58829204
    Ik heb een mail gekregen met de vraag of ik er eentje wilde hebben, ff klikken en toen kreeg ik de melding dat er eentje op komst was Paar weken later lag ie in de bus.

    Volgens mij kon je toen ook eventjes op de site de catalogus aanvragen, maar dat is dan afwachten begrijp ik?
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      donderdag 22 mei 2008 @ 19:32:06 #46
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_58831851
    Ik heb maar weer eens wat besteld .

    En een shortje voor mijn dochtertje .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_58831920
    Oh, wat een leuke dingen
    pi_58832707
    Nieuwe kortingscode: 7921 voor ¤10 korting.
    Ik weet de voorwaarden niet, maar bij mij pakte die bij minimaal ¤ 20 aan artikelen uit de gewone collectie. Even zelf uitproberen dus.
      vrijdag 23 mei 2008 @ 09:33:15 #49
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_58848294
    Mijn bestelling van gisteren is NU al in behandeling
    Echt snel! Hopelijk heb ik het dan eind volgende week .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      vrijdag 23 mei 2008 @ 10:30:54 #50
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_58849708
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
    Nieuwe kortingscode: 7921 voor ¤10 korting.
    Ik weet de voorwaarden niet, maar bij mij pakte die bij minimaal ¤ 20 aan artikelen uit de gewone collectie. Even zelf uitproberen dus.
    jaa fijn!

    hij werkte bij mij ook
    het was ook een beetje een reden om weer iets te bestellen
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_58854354
    Ik heb een tijdje geleden 4 dingen besteld maar ik weet écht niet meer wat het 4e artikel ook alweer was, hij is al in bestelling (dus niet meer te controleren) en ik ben zó nieuwsgierig!!
    pi_58856427
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef Ynge het volgende:
    Ik heb een tijdje geleden 4 dingen besteld maar ik weet écht niet meer wat het 4e artikel ook alweer was, hij is al in bestelling (dus niet meer te controleren) en ik ben zó nieuwsgierig!!
    Je kan gewoon in je mail bevestiging kijken als je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_58858196
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 14:27 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Je kan gewoon in je mail bevestiging kijken als je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen.
    Goed idee! Helaas heb ik die destijds meteen verwijderd, had al gegeken in mijn verwijderde mails
    Het is dus ook mijn eigen schuld..
    pi_58873419
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef Ynge het volgende:
    Ik heb een tijdje geleden 4 dingen besteld maar ik weet écht niet meer wat het 4e artikel ook alweer was, hij is al in bestelling (dus niet meer te controleren) en ik ben zó nieuwsgierig!!
    ! Dat heb ik ook altijd, maar dat vind ik juist leuk. Een verrassing die ik zelf betaal
    pi_58915647

    Ik zag deze in de winkel in het groen/blauw, echt supermooi Toen dacht ik bestel wel online Is ie alleen in deze kleur en in het geel
    pi_58935152
    Voor maar 9 euro.

    De maat is wel weer belachelijk groot. Ik heb een echte maat 38, als ze bij de H&M xxs zouden verkopen zou dat ook nog passen.
    pi_58935249
    Pff dat heb ik ook, bij bepaalde kledingstukken van de H&M moet ik gewoon 38 hebben, maar af en toe zijn S shirtjes te groot
    Klussen deel 1 en 2
    pi_58935954
    Mja, bij LOGG heb ik gewoon 38. Divided ook, maar bij de gewone zwarte en witte etiketten heb ik S.
    Dus zodra ze met letters beginnen moet ik een S nemen, de cijfers kloppen meestal wel.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_58959021
    Jahoe, mijn bestelling van 354 euri is in behandeling genomen
    Ik hoop dat het zaterdag bezorgd gaat worden... of zal dat té optimistisch gehoopt zijn van mij?
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    pi_58959200
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 09:48 schreef Deliah het volgende:
    [ afbeelding ] Voor maar 9 euro.

    De maat is wel weer belachelijk groot. Ik heb een echte maat 38, als ze bij de H&M xxs zouden verkopen zou dat ook nog passen.
    Ligt ie in de winkel voor 9 euro?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      woensdag 28 mei 2008 @ 11:24:52 #61
    123170 alors
    zlata1234
    pi_58959519
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 11:03 schreef MissJ het volgende:
    Jahoe, mijn bestelling van 354 euri is in behandeling genomen
    Ik hoop dat het zaterdag bezorgd gaat worden... of zal dat té optimistisch gehoopt zijn van mij?
    Zaterdag wordt em niet meer hoor, pas volgende week.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_58960187
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 11:12 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Ligt ie in de winkel voor 9 euro?
    In Eindhoven lag ie er voor 9 euro, in de winkel in dat overdekte gedeelte midden in de stad, wat was de naam ook al weer . In de winkel vlak bij het station heb ik hem niet gezien.
    pi_58960265
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    In Eindhoven lag ie er voor 9 euro, in de winkel in dat overdekte gedeelte midden in de stad, wat was de naam ook al weer . In de winkel vlak bij het station heb ik hem niet gezien.
    Oke, thnx, ga ik morgen hier maar even kijken en hopen dat ze hem hier ook in de aanbieding hebben .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_58960273
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 10:27 schreef Syrena het volgende:
    Mja, bij LOGG heb ik gewoon 38. Divided ook, maar bij de gewone zwarte en witte etiketten heb ik S.
    Dus zodra ze met letters beginnen moet ik een S nemen, de cijfers kloppen meestal wel.
    Ik dus ook, alleen bij die trui heb ik dus een xs en dat zit heel comfortabel en helemaal niet aanliggend e.d. Dus een xxs zou me ook nog passen. Het is een beetje een wijd model.

    Die twee shirts voor 9,90 vind ik dan weer erg strak zitten in maat s en maat xs past helemaal niet. Het is zo onduidelijk met hun maten.
    pi_58961250
    Ik heb 21 mei voor de eerste keer ook iets besteld.
    Nu kijk ik steeds op mijn persoonlijke pagina, en krijg dan dit op de bestelling status te zien

    Bestelling is onderweg :......blablablablaa......(pers gegevens...)

    dan ga ik naar trackentrace en daar staat nu al 3 dagen:

    Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 26-05-2008 Amsterdam , intern transport pakketten

    Wat betekend dit???
    is het nu zoek geraakt?
    of is het gewoon onderweg?
    hoe lang duurt het in het algemeen voordat je iets in huis hebt.....
    snaperniksvan...
    > Be Yourself; everyone else is taken <
    pi_58961743
    Zie de OP.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_58961894
    oooja!
    ik had er overheen gelezen....

    Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.


    maar ik weet weer genoeg.
    toch handig dit topic!
    > Be Yourself; everyone else is taken <
      woensdag 28 mei 2008 @ 13:32:27 #68
    216510 BYKNT
    14 Arda Turan (GS)
    pi_58962744
    die kleding uit de Summer Style Guide, kan je die alleen via de site bestellen of ook in de winkel kopen?
    pi_58962745
    Thanx voor de kortingen ! Weer negen spullen besteld voor het luttele bedrag van 56 euro inclusief verzenden allemaal zomerse spullen voor tijdens mn vakantie, jurkjes enzo Ik denk niet dat ik dat tijdens een middag in de stad voor elkaar krijg




    [ Bericht 13% gewijzigd door shiNinG_staR op 28-05-2008 13:42:24 ]
    pi_58966145
    Ik vind het H&M spul deze zomer echt te matig.....
    pi_58966186
    Ik heb een artikel ontvangen die ik terug wil sturen. Het is het enigste artikel dat ik besteld heb, dus ik hou geen andere producten van de bestelling.
    Ik moet dus gewoon de retoursticker op de verpakking plakken en afgeven bij het postkantoor (kan ik dit niet in de brievenbus gooien)?
    En de acceptgiro hou ik en daarmee betaal ik 1 euro? Er zijn dus geen verdere kosten aan verbonden, alleen de 1 euro (dus ook geen verzendkosten ofzo)?
    pi_58983735
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 15:58 schreef Mrsgod het volgende:
    Ik vind het H&M spul deze zomer echt te matig.....
    Ik ben ook nog niet rete enthousiast. Het is allemaal meer van hetzelfde....
    pi_58984010
    shining star, wat een leuke dingetjes!!

    is dat jurkje rechts van de outlet? zo ja, hoe valt ie? anders bestel ik 'm ook nog
    pi_58985244
    Dankje het gestreepte jurkje rechts komt niet uit de outlet, maar volgens mij van Divided (weet niet zeker, kan nu ook even niet checken..). Hij kost maar 9,90, en dat paarse jurkje onderaan kostte zelfs maar 4,90 dat kon ik niet laten liggen Ik zal als ik hem volgende week binnenheb vertellen hoe hij valt .
      donderdag 29 mei 2008 @ 12:42:48 #75
    216510 BYKNT
    14 Arda Turan (GS)
    pi_58985841
    Summer Style Guide 2008 mooie spullen, alleen jammer dat het allemaal voor dames is.. Zou ook leuk zijn als ze iets voor de heren doen icm Bondi Beach, Venice Beach, Monte Carlo Beach, Copacabana en noem ze maar allen op
    pi_58986340
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 11:50 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Oke, thnx, ga ik morgen hier maar even kijken en hopen dat ze hem hier ook in de aanbieding hebben .
    Ik heb m voor 5 euro gevonden .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      donderdag 29 mei 2008 @ 13:22:10 #77
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_58986722
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 13:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Thanx voor de kortingen ! Weer negen spullen besteld voor het luttele bedrag van 56 euro inclusief verzenden allemaal zomerse spullen voor tijdens mn vakantie, jurkjes enzo Ik denk niet dat ik dat tijdens een middag in de stad voor elkaar krijg

    [ afbeelding ]

    Dat jurkje rechts is idd errug leuk.. Ga ook maar 's kijken of ik die ga bestellen of niet

    Ik heb deze 2 dingen gekocht:

    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_58986940
    Als je aan het bestellen bent, en er staat bij een artikel 'uitverkocht', betekent dit dan dat het helemaal niet komt, of alleen dat het later komt?
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      donderdag 29 mei 2008 @ 13:32:46 #79
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_58986985
    gewoon elke dag even kijken, soms staat ie dr ineens weer bij om de volgende dag dan weer weg te zijn enzo.. heel raar
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_58987013
    Maar er staat niets bij als ik 'm aanklik, ik zie pas bij de kassa dat er uitverkocht bij staat. Nu twijfel ik dus of ik die dingen moet vervangen.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      donderdag 29 mei 2008 @ 13:43:46 #81
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_58987269
    oh dat weet ik ook niet dan
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_58987541
    Bij de VGV staat dat het kan dat het artikel net voor iemand anders is gereserveerd in de tijd die het mij kostte om het in m'n shoppingbag te leggen en naar de kassa te gaan.

    Er blijft echter gewoon 'op voorraad' bij het artikel in de shop staan, elke keer als ik kijk.

    Tsja, outlet, maar wel heel jammer... ik dacht mooi goedkoop het topje bij één van m'n bikinibroekjes te hebben gevonden.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      donderdag 29 mei 2008 @ 14:25:19 #83
    150897 ebeaydojraes
    Gek Zijn Is Gezond (.nl)
    pi_58988377
    zomer, zomer??? ik zie alleen maar onweer en regen momenteel... hebbenz e daar bij de H&M ook goeie kleding voor ?
    - "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
    - 'ye cannae change the laws of physics'
    Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
    pi_58988769
    Oh, en in twee keer laten bezorgen als iets later komt kan dus blijkbaar alleen als beide helften bestellingen bevatten voor een bepaald minimumbedrag. Is dat te laag, wordt het domweg geannuleerd. Doe ik iets verkeerd, of moet de OP op dat punt aangepast worden?
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_58988874
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 13:22 schreef Enfermera het volgende:
    [ afbeelding ]
    Die heb ik inmiddels in groen en donkerbruin, zit erg goed en ik denk er dus over na ook nog eentje in blauw te bestellen .
      donderdag 29 mei 2008 @ 15:01:59 #86
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_58989214
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 14:46 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Die heb ik inmiddels in groen en donkerbruin, zit erg goed en ik denk er dus over na ook nog eentje in blauw te bestellen .
    Die shirtjes? Ja gaaf he, ben echt benieuwd hoe ze zitten.. Ik dacht; ik bestel er eerst 1tje, als het erg lekker zit neem ik er ook meer
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_58989447








    Dit heb ik besteld, voor maar 20 euro in totaal (excl. verzenden). .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_58990444
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 11:24 schreef alors het volgende:

    [..]

    Zaterdag wordt em niet meer hoor, pas volgende week.
    Hmm ja dat denk ik ook.... nou ja als het iig maar vóór 17 juni binnen is want dan ga ik op vakantie
    In mijn bestelling zitten namelijk een hele berg bikini's en jurkjes
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
      donderdag 29 mei 2008 @ 15:57:53 #89
    150897 ebeaydojraes
    Gek Zijn Is Gezond (.nl)
    pi_58990625
    een berg bikini's? hoeveel heb je d'r nodig?
    - "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
    - 'ye cannae change the laws of physics'
    Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
    pi_58990638
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 16:00 schreef SunBoom het volgende:
    Ik heb een artikel ontvangen die ik terug wil sturen. Het is het enigste artikel dat ik besteld heb, dus ik hou geen andere producten van de bestelling.
    Ik moet dus gewoon de retoursticker op de verpakking plakken en afgeven bij het postkantoor (kan ik dit niet in de brievenbus gooien)?
    En de acceptgiro hou ik en daarmee betaal ik 1 euro? Er zijn dus geen verdere kosten aan verbonden, alleen de 1 euro (dus ook geen verzendkosten ofzo)?
    Iemand ervaring?
    pi_58995233
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 15:58 schreef SunBoom het volgende:

    [..]

    Iemand ervaring?
    Als je alles retour stuurt hoef je in ieder geval geen verzendkosten te betalen en volgens mij ook geen euro.
      donderdag 29 mei 2008 @ 20:01:09 #92
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_58995884
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 15:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

    Die heb ik niet gezien.. Echt supergaaf! Divided??
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_58995988
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 20:01 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Die heb ik niet gezien.. Echt supergaaf! Divided??
    Geen idee, maar ze hingen hier in de H&M in zwolle als aanbieding: 2 voor 5 euro

    Had de blauwe ook al, nu nog een roze & bruine.
      donderdag 29 mei 2008 @ 20:18:29 #94
    123170 alors
    zlata1234
    pi_58996316
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 20:01 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Die heb ik niet gezien.. Echt supergaaf! Divided??
    Nee gewone collectie.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      donderdag 29 mei 2008 @ 20:24:39 #95
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_58996460
    Ik heb 'm gevonden op internet.. Bijna alles uitverkocht, behalve de bruine in mijn maat. Maar die vind ik te donker nouja, maar ff wachten...
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      donderdag 29 mei 2008 @ 20:25:53 #96
    123170 alors
    zlata1234
    pi_58996496
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 20:24 schreef Enfermera het volgende:
    Ik heb 'm gevonden op internet.. Bijna alles uitverkocht, behalve de bruine in mijn maat. Maar die vind ik te donker nouja, maar ff wachten...
    Moet je morgenvroeg rond 7 uur even kijken. En anders hangen ze nog wel in de winkel.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      donderdag 29 mei 2008 @ 20:57:10 #97
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_58997279
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 20:25 schreef alors het volgende:

    [..]

    Moet je morgenvroeg rond 7 uur even kijken. En anders hangen ze nog wel in de winkel.
    Thanks voor de tip! Ja das waar ^^
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_58999919
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 19:34 schreef schatje het volgende:

    [..]

    Als je alles retour stuurt hoef je in ieder geval geen verzendkosten te betalen en volgens mij ook geen euro.
    Ik heb laatst eens alles teruggestuurd en moest die ene euro betalen.
    pi_59000070


    Tekening van een leuk bloemig bloesje , verkopen ze het helemaal niet .
    pi_59000445
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 15:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
    een berg bikini's? hoeveel heb je d'r nodig?

    Heb er 4 besteld.. valt best mee toch?
    Ik ga zeer binnenkort 2 weken op vakantie En dan later in het jaar waarschijnlijk nog een keer.. dusss mot kunnen die berg bikini's
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    pi_59004820
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 22:39 schreef Deliah het volgende:
    [ afbeelding ]

    Tekening van een leuk bloemig bloesje , verkopen ze het helemaal niet .
    Ze hebben meerdere soortgelijke blousejes in de collectie.
    pi_59007920
    Uhoh, sale..
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_59007951
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 10:56 schreef Addict89 het volgende:
    Uhoh, sale..
    NEEEEEEEEEEEE!
    Ik ben alleen op mijn werk, vakantiegeld is binnen... *danger*danger*danger*
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59008016
    Wat ik nu toch kreeg..Zit er net bij de post een briefje van de h&m, dat ik nog niet mag bestellen omdat ik geen 18 ben..Het leuke is alleen dat ik wél 18 ben..Fijn, hoop niet dat ze m'n bestelling gecanceld hebben..
      vrijdag 30 mei 2008 @ 11:10:48 #105
    216510 BYKNT
    14 Arda Turan (GS)
    pi_59008234
    jammer dat ik geen vrouw ben, anders had ik van 8 en 22 Mei alles besteld uit de Summer Style Guide.. alles is gewoon mooi.. met name als je mooi slank bent zoals het model..
      vrijdag 30 mei 2008 @ 11:11:23 #106
    3358 pluisje
    Mevrouw Mans
    pi_59008246
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 10:56 schreef Addict89 het volgende:
    Uhoh, sale..
    Zoooooo, hoef voor mijn zoontje volgend jaar zomer geen t-shirts meer te kopen. Voor 2,90 per stuk is het leuk inslaan
    Damessinglets zijn er trouwens ook veel voor rond de 3 euro, ook meteen weer even mijn collectie aangevuld
      vrijdag 30 mei 2008 @ 11:22:33 #107
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_59008493
    Mijn pakje is onderweg .

    En nu het sale is wil ik wéér een bestelling plaatsen
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_59009246
    Die sale is niet goed voor me.

    3x
    1x
    1x
    1x
    pi_59009656
    Staat er aangegeven dat het nog beschikbaar is en blijkt het toch al uitverkocht te zijn volgens de kassa.

    pi_59010466
    Ik sprong een gat in de lucht toen ik dit jurkje op de site zag.



    Hebben ze hem alleen in de minder leuke beige versie.....
      vrijdag 30 mei 2008 @ 13:02:37 #111
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_59010723
    Mijn pakje is gekomen .
    Dit jurkje is echt


    Deze past wel, maar je moet er écht een huidkleurige bh onder, want hij schijnt behoorlijk door. Tenminste in het geel wel.


    En het zwarte blazertje met korte mouwen is fantastisch, die kan ik in de winter ook nog aan met een shirtje met lange mouwen eronder!
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      vrijdag 30 mei 2008 @ 14:50:43 #112
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59013180
    Oh god, ik ben nou al verslaafd Echt te erg.

    Ik heb ook dat jurkje gekocht wat bij shiNinG_staR in de verzameling stond; zwart/grijs gestreept met zwarte band, echt supergaaf.
    En ook nog deze dingetjes;
    Hotpants:


    Trui:


    En ik ga nog kijken naar die strapless shirtjes, maar nu waren ze er ook weer niet helaas. Ik ga morgen echt vroeg opstaan om online te kijken! xD
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59024343
    heb voor t eerst een bestelling gedaan bij online shop van H&M:








    voor 37.60 inc verzenden

    alleen doet h&m onluine een beetje vaag, hopen dat t wel goed gegaan is met de bestelling (krijg geen bevestigingsmail en krijg foutmelding als ik actuele bestellingen wil zien) Heb klantenservice gemaild dus wacht het af
    pi_59027796
    Er komen weer nieuwe dingetjes aan volgens mijngarderobe

    pi_59027924
    Hm. Was dat dezelfde site die die supercute schoenen liet zien en zei dat ze in de herfstcollectie kwamen?

    (Wel een leuke tas trouwens.... OMG )
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59034222
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 09:47 schreef Syrena het volgende:
    Hm. Was dat dezelfde site die die supercute schoenen liet zien en zei dat ze in de herfstcollectie kwamen?

    (Wel een leuke tas trouwens.... OMG )
    Klopt, ze zijn toch ook al te bestellen?
      zaterdag 31 mei 2008 @ 19:52:33 #117
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_59036777
    godver die sale...

    nét mn bestelling in behandeling. dus kan niet meer wijzigen
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_59036972
    Ik zoek een leuk (niet al te duur) jurkje Moet ik maar eens bij de H&M kijken.
      zaterdag 31 mei 2008 @ 21:22:34 #119
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59038374
    Pff.. Net weer gekeken voor die strapless truitjes, maar 't worden er steeds minder hoor Nu was er alleen nog maar oranje, zwart en bruin.. Heb er toch maar 2 besteld, volgensmij zijn ze super. Anders stuur ik ze gewoon weer terug. Kunnen die dingen nog extra aangeleverd worden? Ik hoop 't wel zeg, wil echt die witte & blauwe eigenlijk ook nog.. magoed.
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 19:52 schreef pinquit het volgende:
    godver die sale...

    nét mn bestelling in behandeling. dus kan niet meer wijzigen
    Je kan er nog wel wat bij doen hoor, heb ik ook gedaan! Ik wilde weer wat bestellen, dus gedaan, en toen plakte ie het gewoon bij de vorige bestelling die ook nog geleverd moest worden...
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59038461
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 21:22 schreef Enfermera het volgende:
    Pff.. Net weer gekeken voor die strapless truitjes, maar 't worden er steeds minder hoor Nu was er alleen nog maar oranje, zwart en bruin.. Heb er toch maar 2 besteld, volgensmij zijn ze super. Anders stuur ik ze gewoon weer terug. Kunnen die dingen nog extra aangeleverd worden? Ik hoop 't wel zeg, wil echt die witte & blauwe eigenlijk ook nog.. magoed.
    [..]

    Je kan er nog wel wat bij doen hoor, heb ik ook gedaan! Ik wilde weer wat bestellen, dus gedaan, en toen plakte ie het gewoon bij de vorige bestelling die ook nog geleverd moest worden...
    Nou ja zeg. . Ik kijk even bij m'n bestelling, is m'n blauwe straplesstopje er gewoon uitgegooid! Daar baal ik echt van, ik vond 'm geweldig. . Belachelijk zeg.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      zaterdag 31 mei 2008 @ 22:33:20 #121
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_59039476
    Vraagje, als je bestelt en blijkt dat je wat dingen gaat terugbrengen in de winkel (alwaar je een tegoedkaart krijgt), moet je dus altijd wel het hele bedrag betalen wat op de acceptgiro staat, van de hele bestelling gewoon (want je krijgt een tegoedkaart terug van de dingen die je terugbrengt)? Begrijp ik dat nu goed zo?
    Whatever I want.
    pi_59039523
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 22:33 schreef PeRi het volgende:
    Vraagje, als je bestelt en blijkt dat je wat dingen gaat terugbrengen in de winkel (alwaar je een tegoedkaart krijgt), moet je dus altijd wel het hele bedrag betalen wat op de acceptgiro staat, van de hele bestelling gewoon (want je krijgt een tegoedkaart terug van de dingen die je terugbrengt)? Begrijp ik dat nu goed zo?
    Ja.
      zaterdag 31 mei 2008 @ 22:44:25 #123
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_59039649
    Thanks!
    Whatever I want.
      zaterdag 31 mei 2008 @ 22:55:07 #124
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_59039803
    Ik heb het volgende besteld:



    &


    Vestjes als deze ben ik echt helemaal weg van . Wist alleen niet hoe deze zou vallen, dus heb 'm in 3 maten besteld . Vandaar mn retourvraagje .
    Whatever I want.
    pi_59044170
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 22:55 schreef PeRi het volgende:
    Ik heb het volgende besteld:

    [ afbeelding ]
    Die is leuk!


    Ik heb hem nu ook besteld .
    pi_59044304
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 19:52 schreef pinquit het volgende:
    godver die sale...

    nét mn bestelling in behandeling. dus kan niet meer wijzigen
    Herkenbaar

    En elke keer denk ik 'dit is voorlopig de laatste bestelling' en dan gooien ze er weer een sale of kortingscode tegenaan
    pi_59045447
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 21:22 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Je kan er nog wel wat bij doen hoor, heb ik ook gedaan! Ik wilde weer wat bestellen, dus gedaan, en toen plakte ie het gewoon bij de vorige bestelling die ook nog geleverd moest worden...
    Niet als hij al in behandeling is.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zondag 1 juni 2008 @ 13:44:37 #128
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_59047221
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 12:05 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Niet als hij al in behandeling is.
    mja, dat dus.

    dat vestje heb ik ook besteld peri! en die is nu dus afgeprijsd echt net een dag te laat.. grr
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      zondag 1 juni 2008 @ 13:49:12 #129
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_59047305
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef pinquit het volgende:

    [..]

    mja, dat dus.

    dat vestje heb ik ook besteld peri! en die is nu dus afgeprijsd echt net een dag te laat.. grr
    Ik heb de donkerblauwe en die is nog steeds 19,90 dus voor mezelf is het niet erg . Maar ik schrok wel ff! Die andere kleurtjes zijn idd 14,90 nu, wel balen als je een van die besteld hebt !
    Whatever I want.
      zondag 1 juni 2008 @ 13:54:53 #130
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59047416
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

    [..]

    Nou ja zeg. . Ik kijk even bij m'n bestelling, is m'n blauwe straplesstopje er gewoon uitgegooid! Daar baal ik echt van, ik vond 'm geweldig. . Belachelijk zeg.
    Echt? Noujaaa. Is ie uitverkocht??
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      zondag 1 juni 2008 @ 13:59:37 #131
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_59047502
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 13:49 schreef PeRi het volgende:

    [..]

    Ik heb de donkerblauwe en die is nog steeds 19,90 dus voor mezelf is het niet erg . Maar ik schrok wel ff! Die andere kleurtjes zijn idd 14,90 nu, wel balen als je een van die besteld hebt !
    jep, de lichtbruinige
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_59047512
    alleen de rode is 14.90 hoor
    pi_59047587
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 13:54 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Echt? Noujaaa. Is ie uitverkocht??
    Ja, alleen de oranje staat er nu nog. Maar ik had het donderdag al besteld, en zonder melding is het er gister ineens blijkbaar uitgegooid. Belachelijk dat ze de klanten er de dupe van laten worden dat zij hun zaken voor wat betreft voorraadbeheer blijkbaar niet op orde hebben.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_59047624
    die strapless topjes hingen hier (utrecht, oudegracht van de week volop) 3 soorten met streepjes van 6.90- en heleboel uni, ik heb de witte en 1 met streepjes en ze zitten inderdaad nice
      zondag 1 juni 2008 @ 14:36:48 #135
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59048255
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

    [..]

    Ja, alleen de oranje staat er nu nog. Maar ik had het donderdag al besteld, en zonder melding is het er gister ineens blijkbaar uitgegooid. Belachelijk dat ze de klanten er de dupe van laten worden dat zij hun zaken voor wat betreft voorraadbeheer blijkbaar niet op orde hebben.
    Oh, die strapless topjes? Ja, die zijn al heel lang bijna uitverkocht. Ik kijk al vanaf donderdag, en toen waren ze er (online) al niet meer in mijn maat. Op het laatste moment toch maar de bruine en zwarte gekocht, ik kijk nou elke keer een paar keer per dag of ze er niet weer opnieuw bij staan...
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      zondag 1 juni 2008 @ 18:22:33 #136
    147091 janeway
    live long and prosper
    pi_59052612
    psst kennen jullie deze truuk al.
    Als je al besteld hebt, en je krijgt een dag later(of je ziet hem hier) een kortingscode, dan kan je die als nog toevoegen aan je al bestaande bestelling. Je gaat naar de shop, zonder iets te bestellen, door naar de kassa, je voert je code in en dan staat je korting in je overzicht. Dit werkt iig voor de vaste kortingen van 5 euro of 10 euro. Met de procenten weet ik het niet want dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Ik had vrijdag besteld en lees gisteren die 10 euro code van de eerste pagina van dit toppic en als nog toegevoegd en kreeg dus gewoon de 10 euro korting.
    Succes en doe er vooral je voordeel mee!!!
      maandag 2 juni 2008 @ 08:55:03 #137
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59062282
    Yess de strapless truitjes waren er weer.. Heb er gewoon lekker weer 2 besteld, de witte en de blauwe
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59062332
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 08:55 schreef Enfermera het volgende:
    Yess de strapless truitjes waren er weer.. Heb er gewoon lekker weer 2 besteld, de witte en de blauwe
    Whaaa ik meteen kijken, is m'n bestelling al in behandeling, dus daar kan ik niets meer aan toevoegen. . En om nu voor één zo'n strapless topje wéér voor minstens 19 euro te bestellen...
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_59062350
    Oh, en hoppa, binnen 1 klik is de blauwe alweer uit het kleurenpalet verdwenen.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      maandag 2 juni 2008 @ 09:07:44 #140
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59062425
    Het kan gewoon hoor, ik had een paar dagen geleden ook al een bestelling gedaan en die is nog niet weg ofzo, daar deed ie 'm gewoon bij.. Nou krijg ik 5 dingen tegelijk ofzo

    Ja precies.. Verschrikkelijk! Daarom was ik iets eerder (nog te laat vond ik) mn bed uit XD
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59063152
    Ik ben zwak *snik* heb toch weer een bestelling geplaatst.....



    totaal: 33 euro....
    I had a signature once. It was awful.
      maandag 2 juni 2008 @ 10:06:06 #142
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59063229
    Erg he Ik heb ook echt al 3 bestellingen geplaatst de afgelopen.. week ofzo volgensmij? Tis verschrikkelijk.
    Maar superleuke dingen joh.. ^^ Dat gestreepte strapless truitje is ook echt gaaf! En maar 33 euro. Leuk shoppen vind ik dat altijd 8)
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59069044
    Crap, wil ik net bestellen, kan ik niet inloggen Technische fout
    En ik was dus al bij de kassa
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59069340
    Ik heb volgehouden en nu deed ie het ineens wel Net toen ik op het punt stond om een nieuw account aan te maken

    Benieuwd wanneer m'n blousies arriveren
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      maandag 2 juni 2008 @ 14:47:35 #145
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59069774
    Jeujj, gelukkig Syrena! Echt he.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59072348
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 14:47 schreef Enfermera het volgende:
    Jeujj, gelukkig Syrena! Echt he.
    Hahaha JA!
    Ik heb ook een strapless streepjestop besteld! Hoe vallen ze? Ik heb normaal 38, heb dus een S genomen.
    Kan er een BH onder trouwens? n00b is op strapless gebied Ik heb wel een strapless BH, al een jaar in de kast liggen, ook van H&M.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59072363
    Ik heb trouwens vorig jaar vier supercute zomerjurkjes besteld die me niet meer passen
    Ik zal ze straks eens posten, misschien kan ik er nog iemand blij mee maken hier.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      maandag 2 juni 2008 @ 17:14:07 #148
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59073066
    Ik heb geen idee hoe ze vallen.. Is gewoon katoen + stretchy, dus denk niet dat het erg te groot/te klein valt ofzo..
    Ja, gewoon een strapless bh lijkt me Ik heb er 1 van de hunkemoller, die zit echt KUT, ik krijg er punttieten van omdat de bovenkant zo in je borst drukt zeg maar, worden ze bovenaan een soort van afgehakt. Volg je het nog?
    Je kan 't proberen toch, met die bh Anders kan je altijd nog voor een andere kijken! ^^
    Over die zomerjurkjes: jammer joh! Welke maat is het?!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59073286
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 06:44 schreef Syytön het volgende:

    [..]

    Ze hebben meerdere soortgelijke blousejes in de collectie.
    Ik geen soortgelijke vinden hoor....


    Ik heb weer eens een probleempje.... Ongeldige rebatcombinatie, wat isda?
    pi_59073337
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:24 schreef Ooi86 het volgende:

    [..]

    Ik kan geen soortgelijke vinden hoor....


    Ik heb weer eens een probleempje.... Ongeldige rabatcombinatie, wat isda?

    Ik heb het al gevonden.... Gaat dit vanzelf over, of moet ik gaan bellen?
    aaarg ik quote mezelf te vaak..... Zit ook wel erg dicht bij knopje wijzigen...
    pi_59074791
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 16:40 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Hahaha JA!
    Ik heb ook een strapless streepjestop besteld! Hoe vallen ze? Ik heb normaal 38, heb dus een S genomen.
    Kan er een BH onder trouwens? n00b is op strapless gebied Ik heb wel een strapless BH, al een jaar in de kast liggen, ook van H&M.
    als het die is die ik net ook poste: er zit een bh in verwerkt zeg maar. Dus er zit al ondersteuning in. Volgens de site.
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59075692
    De jurkjes zijn allemaal maat 38, de groene is van LOGG, de rode en zwarte zijn van het gewone merk. Het model is hetzelfde als de jurk met strepen die dit seizoen te koop was. Ik heb ze maar ff aangetrokken, dan kunnen jullie zien hoe ze vallen.

    Groene van LOGG:


    Rooie:


    Zwart/wit:


    Als iemand ze wil hebben, roept u maar! Ik kan er wel in staan, maar niet in zitten En ze hebben alledrie een blote rug en ik heb nog wel eens last van pukkels daar. Ze zijn allemaal 100% katoen trouwens.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      maandag 2 juni 2008 @ 19:13:57 #153
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59075862
    Gave jurkjes! Helaas heb ik maat 34, soms 36.. Jammur!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59075891
    Oh jammer!
    Als ik ze zo op de foto zie denk ik: Ohhh En dan trek ik ze aan, vind ik mezelf weer te bloot En ademhalen en lekker kunnen zitten is ook wel fijn.... ahem
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      maandag 2 juni 2008 @ 19:45:02 #155
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59076506
    XD Toch wel he! Ach joh, je kan best ff zonder zuurstof
    Ja, nouja, misschien vind iemand anders ze leuk. ^^ En anders is er altijd nog marktplaats/eBay!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59077831
    oh die passen mij wel zo te zien.... wat wil je ervoor hebben?
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59083731
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 22:02 schreef zoeperzazke het volgende:
    oh die passen mij wel zo te zien.... wat wil je ervoor hebben?
    2.50 per stuk? Ik krijg ze vast wel allemaal in een bubbeltjesenveloppe, al zijn ze dan wat kreukelig als ze aankomen. PM me anders maar.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59084233
    Ugh, wil ik wat bij mijn bestelling van gister gooien, issie in behandeling genomen.... *mopper* naja, tis wel snel.....

    Ik stuur je ff een pb!
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59084704
    Da's raar. Ga ik iets bestellen, ben ik bijna klaar, zie ik dat iets pas in augustus ofzo aankomt, daar ga ik niet op wachten haha. Dus ik terug gaan, is de helft ook echt uit de shop verdwenen? terwijl net nog stond op voorraad... heel raar.
    pi_59085020
    dan hefet intussen iemand anders het wel afgerekend....
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59085350
    Hmpf. Sowieso vervelend dat je niet van te voren kan zien wat op voorraad is en wat niet.
      dinsdag 3 juni 2008 @ 11:38:00 #162
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_59085930
    tijdje geleden had ik hello kitty knickers besteld, hartstikke leuk en pasten goed, dus ik bestelde nog een setje met stipjes, zelfde maat... wat een enorme tenten zeg . Ik pas er zowat twee keer in.
    Tap tap tap
      dinsdag 3 juni 2008 @ 13:39:46 #163
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59088709
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 10:42 schreef Maisnon het volgende:
    Da's raar. Ga ik iets bestellen, ben ik bijna klaar, zie ik dat iets pas in augustus ofzo aankomt, daar ga ik niet op wachten haha. Dus ik terug gaan, is de helft ook echt uit de shop verdwenen? terwijl net nog stond op voorraad... heel raar.
    Zit het niet nog wel in je kassa? Moet je gewoon naar de kassa gaan en dan steeds op doorgaan klikken, soms staat het daar dan nog wel ergens.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_59088757


    [ Bericht 44% gewijzigd door Memento-Mori op 03-06-2008 13:44:14 (anders lees je de OP, trut ) ]
    pi_59094938
    Bij de H&M in Groningen hingen nog volop straplesstopjes, dus ik heb er nu eindelijk eentje. . Een blauwe.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_59096117
    Ik lees net dit ergens anders, geen idee of het echt werkt

    Heb net besteld en 30 euro korting (min bestelbedrag moet 49 euro zijn)

    Dit zijn de codes:

    1304 Korting 1 5,-
    7848 Korting 1 10,-
    7889 Korting 1 5,-
    7921 Korting 1 10,-


    Ik wist niet eens dat je 4 codes tegelijkertijd in kon voeren
    pi_59096198
    Heb je wel grote kans dat ze je account blokkeren, bestelling verwijderen of de codes er gewoon weer uitgooien he.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_59096271
    Dat lijkt mij ook maar deze persoon beweert van niet Of misschien heeft ze gewoon mazzel gehad.
      dinsdag 3 juni 2008 @ 18:44:08 #169
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_59096586
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 18:28 schreef Addict89 het volgende:
    Heb je wel grote kans dat ze je account blokkeren, bestelling verwijderen of de codes er gewoon weer uitgooien he.
    ik had laatst drie codes gebruikt.
    Tap tap tap
    pi_59098387
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 18:44 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    ik had laatst drie codes gebruikt.
    'Grote kans dat'. Ze controleren niet alles, dus als je geluk hebt lukt het inderdaad met zoveel korting.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_59108887
    Tegenwoordig doe ik één kortingscode per bestelling. Ik heb in het verleden wel al eens 3x10 euro korting gehad, hetgeen wat ik hield was zo'n 40 euro waard, maar nooit meer iets over gehoord.
    Nu durf ik het niet meer, , vanwege al die verhalen over blokkeren.
    pi_59109294
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 18:31 schreef Miracle_Drug het volgende:
    Dat lijkt mij ook maar deze persoon beweert van niet Of misschien heeft ze gewoon mazzel gehad.
    Kan inderdaad soms. Maar mijn bestelling was pas om die reden ook verwijderd en kon daarna geen enkele code meer gebruiken...


    _________________________________________________________________________________

    Kan je de H&M bellen om te vragen of ze iets apart leggen tot het eind van de dag?
    Op de website is namelijk bij elke vestiging alleen hetzelfde landelijke informatienummer te vinden...
    Sweet and innocent...
    pi_59110377
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 10:01 schreef Innocence het volgende:

    [..]

    Kan je de H&M bellen om te vragen of ze iets apart leggen tot het eind van de dag?
    Op de website is namelijk bij elke vestiging alleen hetzelfde landelijke informatienummer te vinden...
    Als je dat nummer belt en een beetje doorvraagt kunnen ze je wel het nummer geven van een apart filiaal (heb ik ook eens gedaan). Je kan trouwens ook het volgende nummer bellen: 020 556 77 77 (is de gratis variant van het 0900-nummer volgens vraagalex.nl)
    pi_59110779
    Staan die nummers niet gewoon in het telefoonboek?
    pi_59118118
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 11:08 schreef Deliah het volgende:
    Staan die nummers niet gewoon in het telefoonboek?
    Bedacht ik me ook opeens

    Maar heb nog niet gebeld, nu heb ik een goede reden om hier op tijd weg te gaan
    Moet dat jurkje gewoon hebben voor een bruiloft vrijdag!

    Sweet and innocent...
    pi_59123270
    Voor mn laatste bestelling heb ik ook 4 codes gebruikt . Wist niet dat dat 'niet mocht', maar dat staat ook nergens geloof ik.
    pi_59124259
    ik probeer al de hele avond die sappies van de klantenservice te bellen, maar er zijn teveel die hen bellen, dus ik kom er niet door ofzo?!
      woensdag 4 juni 2008 @ 19:17:03 #178
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_59124354
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 18:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Voor mn laatste bestelling heb ik ook 4 codes gebruikt . Wist niet dat dat 'niet mocht', maar dat staat ook nergens geloof ik.
    Hoe dan? Je hebt maar 2 vakjes waar je ze kan invullen.
    pi_59125288
    Steeds opnieuw iets toevoegen, en weer 2 vakjes voor codes?
    pi_59125376
    Klopt, ik had mn eerste deel van de bestelling (die ik hier eerder gepost heb), daarbij twee codes, later nog wat spulletjes toegevoegd en weer twee codes. Voila, bijna dertig euro korting .
    pi_59125647
    Op mijn account wordt iedere code bij het in behandeling nemen er alsnog uit gegooid. Mijn zusje kan nog steeds codes hergebruiken en combineren, ben benieuwd hoe lang dat nog goed gaat.
    pi_59127802
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 19:13 schreef Ooi86 het volgende:
    ik probeer al de hele avond die sappies van de klantenservice te bellen, maar er zijn teveel die hen bellen, dus ik kom er niet door ofzo?!
    Ik heb ze net eindelijk te pakken gehad. Ik had drie codes ingevuld, en je mag maar twee. Zegt ze: zal ik die twee van 10 laten staan, dan haal ik die van 5 eraf. Dan hou je meer korting over.



    Ik hou van de H&M!!!
      donderdag 5 juni 2008 @ 09:59:58 #183
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59137804
    Staan weer allerlei vette aanbiedingen, zijn ze 'uitverkocht' terwijl ze er wel nog steeds staan
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_59148646
    Ik wilde m'n bestelproces bekijken, was er storing bij H&M en kon ik niet inloggen.
    Nu kan ik bij H&M inloggen, is er een storing bij TNT
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59150157
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 16:40 schreef Syrena het volgende:
    Ik wilde m'n bestelproces bekijken, was er storing bij H&M en kon ik niet inloggen.
    Nu kan ik bij H&M inloggen, is er een storing bij TNT
    Had ik dus ook, en ik vind het vet irritant!
    pi_59152101
    Dat blauwe jurkje is overal uitverkocht, behalve op de website.
    Heb het gelukkig nog wel in het zwart gevonden. Beetje saai, maar ook mooi!

    Krijg net weer een pakketje thuis. Dat strapless topje zat weer 's in een verkeerde maat in de verpakking. Balen...
    De hotpants waren te klein, maar dat topje met doodshoofd en strik is wel super!
    Sweet and innocent...
    pi_59152628
    Mmm..TNT werkt weer, maar ik ben nog niet eens manco/vooraangemeld, ik ben nog helemaal niks Twee lege vakjes ja.

    En ik was al sip vandaag
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59152657
    ik ben wel vooraangemeld maar verder niks
    pi_59152746
    Ik vergeet steeds wat ik had besteld, buiten de boobtube, de bloesjes en een rokje. En dan ga ik nadenken en dan weet ik 't weer en dan denk ik: Oh ja (Top met elastiek bovenin en onder wijd. Ik vrees voor een zwangerschapseffect).

    Ik wil m'n pakket
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      donderdag 5 juni 2008 @ 19:49:00 #190
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_59152854
    Jeeuj mijn bestelling is in behandeling! Er stond eerst half juni, dus ik verwachtte 'm eigenlijk niet al zo snel, rond de 15e ofzo pas. Maar ik wilde net ff loeren naar mijn bestelling, en toen schrok ik, want alles was weg bij 'nog niet geleverde artikelen' . Toch fijn zo snel dan!
    Whatever I want.
    pi_59156593
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 19:49 schreef PeRi het volgende:
    Jeeuj mijn bestelling is in behandeling! Er stond eerst half juni, dus ik verwachtte 'm eigenlijk niet al zo snel, rond de 15e ofzo pas. Maar ik wilde net ff loeren naar mijn bestelling, en toen schrok ik, want alles was weg bij 'nog niet geleverde artikelen' . Toch fijn zo snel dan!
    In die status staat mijn bestelling ondertussen al een week, dus don't get your hopes up...
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      vrijdag 6 juni 2008 @ 06:26:53 #192
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_59162867
    Oh !!
    Whatever I want.
    pi_59163371
    Mijn pakketje is al in Zwolle
    Afgelopen weekend besteld...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_59164005
    Ik ben manco! Yaaah!
    Ik hoop nu op ergens volgende week
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59167079
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 09:09 schreef Syrena het volgende:
    Ik ben manco! Yaaah!
    Ik hoop nu op ergens volgende week
    Ik ook
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_59169689
    En ik ook
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59172129
    Echt irritant dat zowat alles is uitverkocht
    Strawberry Flavour..
      vrijdag 6 juni 2008 @ 15:40:07 #198
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59174307
    Oehhh, supervet, heb mn groen-wit gestreepte hotpants binnengekregen vandaag en ook het grijs-zwart gestreepte jurkje.. Ze zijn geweeeeeeeeeldig Ben weer helemaal blij! ^^
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      vrijdag 6 juni 2008 @ 16:24:20 #199
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59176014

    laatst besteld en echt geweldig
    wilde ik hem nog eens in het roze bestellen, staan ze nietmeer online
    an urge to help mankind overcomes me
      vrijdag 6 juni 2008 @ 16:42:27 #200
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59176685
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 16:24 schreef saaw het volgende:
    [ afbeelding ]
    laatst besteld en echt geweldig
    wilde ik hem nog eens in het roze bestellen, staan ze nietmeer online
    Jaaaaa die is gaaf he Ik heb 'm ook, hij zit echt geweldig
    Zonde... Moet je op maandagochtend vroeg kijken, vaak staan er dan heel veel dingen weer aangevuld. Had ik ook met die strapless shirtjes. Moet je wel snel zijn, het is soms zo uitverkocht.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      vrijdag 6 juni 2008 @ 16:51:17 #201
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59176944
    oeh goeie tip, thanks!
    an urge to help mankind overcomes me
      vrijdag 6 juni 2008 @ 17:03:40 #202
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59177273
    Asje!
    Hoop dat je dan wat vindt wat nu uitverkocht is!
    Ik was er toen om 8:45 ofzo, had zo'n blauw strapless shirtje besteld, naar de kassa enzo ging allemaal goed gelukkig, hij staat nu in mn bestellijst. Maar ik keek een kwartier later, en toen was er alweer van alles uitverkocht.. Ging echt ontzettend snel.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59178382
    Weer wat besteld:
    pi_59206439
    jeeej, ook een bestelling gedaan, en 4 codes gebruikt 30 euro korting!!!

    2x, maat 34 en 36 voor de zekerheid.







    Nog geen 30 euro en er gaat nog een roze blousje terug

    en deze eraan toegevoegd:



    [ Bericht 7% gewijzigd door -moi- op 08-06-2008 01:02:12 ]
    Strawberry Flavour..
    pi_59212639
    Shoppen is behoorlijk frustrerend als er van je lijstje 3 van de 10 dingen maar op voorraad zijn.
    Had van de week het sale-magazine binnen gekregen maar nog niet aan toegekomen om het te bekijken, de volgende keer maar meteen bestellen!
      zondag 8 juni 2008 @ 10:57:38 #206
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59212657
    @ -moi-: die hotpants zijn gaaf joh! En de rest is ook echt leuk... Beter met zoveel korting xD!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59212800
    quote:
    Op zaterdag 7 juni 2008 23:19 schreef -moi- het volgende:
    [ afbeelding ] 2x, maat 34 en 36 voor de zekerheid.
    Dat bloesje vind ik ook zo mooi!
    pi_59213719
    Mijn bestelling staat eindelijk op manco!

    Ik vond de summer style guide van deze week trouwens maar matig...
    pi_59216485
    Mijn bestelling is al onderweg . Morgen of dinsdag dus, al hoop ik dinsdag want dan ben ik tenminste thuis .
    pi_59230043
    quote:
    Op zondag 8 juni 2008 10:57 schreef Enfermera het volgende:
    @ -moi-: die hotpants zijn gaaf joh! En de rest is ook echt leuk... Beter met zoveel korting xD!
    ja leuk he blij dat ik nog iets heb kunnen vinden.. aangezien echt bijna alle leuke dingen uitverkocht zijn. Maar nu maar afwachten
    Strawberry Flavour..
    pi_59230202
    morgen maar eens in eindhoven gaan kijken
    pi_59230251
    H&M

    donderdag weer 's geweest, de énige winkel naas Esprit die mij écht kan bekoren.



    verder nog een leuk bruin rokje, een linnen broek voor 9 euro en een truitje met bloemetjes gekocht..
    Ja doei.
      zondag 8 juni 2008 @ 21:24:25 #213
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_59230356
    quote:
    Op zaterdag 7 juni 2008 23:19 schreef -moi- het volgende:
    [ afbeelding ]
    Die hotpants zitten zo ongelooflijk lekker he . Ik slaap/sport erin.
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_59230453
    quote:
    Op zaterdag 7 juni 2008 23:19 schreef -moi- het volgende:
    jeeej, ook een bestelling gedaan, en 4 codes gebruikt 30 euro korting!!!

    [ afbeelding ] 2x, maat 34 en 36 voor de zekerheid.


    dat eerste truitje is écht heel leuk binnenkort maar 's online kijken dan
    Ja doei.
      zondag 8 juni 2008 @ 21:28:55 #215
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_59230562
    Die hotpants heb ik vrijdag in Brussel gekocht, zitten echt ongelofelijk lekker, ik slaap ermee .
    Whatever I want.
    pi_59230603
    hotpants, de dag dat ik vind dat ik ze aan kan zal ik ook eens langs de H&M lopen zie ze altijd wel hangen, maarja, hè?
    Ja doei.
      zondag 8 juni 2008 @ 21:31:21 #217
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_59230659
    Ik kan ze ook niet hebben, om buiten te dragen of om er mee te sporten, maar om te slapen zijn ze echt heerlijk.
    Whatever I want.
      zondag 8 juni 2008 @ 21:32:09 #218
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_59230699
    quote:
    Op zondag 8 juni 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
    hotpants, de dag dat ik vind dat ik ze aan kan zal ik ook eens langs de H&M lopen zie ze altijd wel hangen, maarja, hè?
    Er is een reden dat ik ze bijna niet buitenshuis draag ... deze zijn trouwens heel 'degelijk' voor hotpants: je kont komt er niet onderuit en je benen zijn optisch iets smaller. Zou je best aankunnen dus, zeker binnenshuis .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      zondag 8 juni 2008 @ 21:32:46 #219
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_59230729
    quote:
    Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef Chicolate het volgende:

    [..]

    Die hotpants zitten zo ongelooflijk lekker he . Ik slaap/sport erin.
    ik heb laatst een knalroze gekocht, om in te slapen. ik ga er echt niet in naar buiten .
    Tap tap tap
      zondag 8 juni 2008 @ 21:33:31 #220
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_59230764
    quote:
    Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:

    [..]

    Er is een reden dat ik ze bijna niet buitenshuis draag ... deze zijn trouwens heel 'degelijk' voor hotpants: je kont komt er niet onderuit en je benen zijn optisch iets smaller. Zou je best aankunnen dus, zeker binnenshuis .
    ik had laatst bij de H&M een pyjama van snoopy gekocht met hotpants en daarin zie je dus wel m'n onderbroek zitten .
    Tap tap tap
    pi_59230773
    haha zelfs binnenshuis heb ik zoiets van: ik wil mezelf er ook nog wel een béétje normaal bij vinden lopen

    ik denk dat ik nog 7 kg af zou moeten vallen wil ik er echt mee naar buiten kunnen gaan, en ik zie dat niet zo snel gebeuren
    Ja doei.
    pi_59233782
    Zo, vanmiddag een paar haltertopjes (rood, wit en groen) gekocht en die ene strapless top in het blauw Echt handig dat ding met een soort van ingebouwd topje, ik hoef er nu geen bh onder! Beter, want ik haat strapless bh's, vind die dingen zo kut zitten namelijk
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    pi_59233839
    die haltertopjes waren tof

    helaas niet gekocht, want ze vallen bij mij niet zo mooi, aangezien ik niet echt tieten heb.. dan blijft dat bandje een beetje ruim, en het helemaal naar beneden trekken ziet er ook uit als een vlag op een strontschuit
    Ja doei.
    pi_59241215
    Vallen deze rokjes een beetje normaal?



    Soms vallen ze heel groot namelijk.
    pi_59241300
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 10:51 schreef cinnamongirl het volgende:
    Vallen deze rokjes een beetje normaal?

    [ afbeelding ]

    Soms vallen ze heel groot namelijk.
    die moet je echt minimaal 1 maat kleiner nemen, dan zitten ze goed.
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59241306
    als dat de bruine is die ik heb: ze vallen groot.

    Ik heb een M, maar had best een S kunnen hebben
    Ja doei.
    pi_59241370
    Thanks!
    Ze zijn er nu trouwens weer in alle kleuren en maten
      maandag 9 juni 2008 @ 12:40:44 #228
    118556 RandomMoron
    our common boredom
    pi_59243884
    Mijn bestelling werd maar niet verstuurd.
    En nu staat er :

    Helaas te laat, nieuwe levering : Eind juni.

    Wtf?
    pi_59243918
    dat heb je altijd als het niet op tij din behandleing is genomen. iedere nieuwe bestelling zal nu verschoven worden naar eind juni, als half juni niet meer gehaald wordt (en dat wordt het niet meer gezien de datum). No worries, komt vanzelf.
    I had a signature once. It was awful.
      maandag 9 juni 2008 @ 12:50:38 #230
    118556 RandomMoron
    our common boredom
    pi_59244132
    maar pas over ehm..20 dagen?
    pi_59244610
    neuh, eind juni is tussen 20-30 zoiets, misschien ietsjes eerder, dus zeg nog een weekje
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59248397
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 12:40 schreef RandomMoron het volgende:
    Mijn bestelling werd maar niet verstuurd.
    En nu staat er :

    Helaas te laat, nieuwe levering : Eind juni.

    Wtf?
    Ik had precies hetzelfde! Maar ik had in de tussentijd nog dingen toegevoegd, jij ook misschien??

    Dit er nog bij :



    deze wilde ik eigenlijk in het oud roze, maar die is altijd uitverkocht..


    heel veel was er weer vanochtend
    Strawberry Flavour..
    pi_59248477
    Die broeken tot (/net boven of onder) de knieën waar vrouwen weleens mee lopen zijn echt afschuwelijk lelijk.
    Dat is echt een modedwaling.
    pi_59250944
    Geen kleding gekocht in de H&M Eindhoven maar wel een body glitter
    pi_59251101
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef OldJeller het volgende:
    Die broeken tot (/net boven of onder) de knieën waar vrouwen weleens mee lopen zijn echt afschuwelijk lelijk.
    Dat is echt een modedwaling.
    dat vindt jij ik vind ze als ze los zitten ook best lelijk, maar die ik heb besteld (strak) vind ik echt heel erg mooi
    Strawberry Flavour..
    pi_59251138
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 16:58 schreef -moi- het volgende:

    [..]

    dat vindt jij ik vind ze als ze los zitten ook best lelijk, maar die ik heb besteld (strak) vind ik echt heel erg mooi
    ik ook
    pi_59252247
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef OldJeller het volgende:
    Die broeken tot (/net boven of onder) de knieën waar vrouwen weleens mee lopen zijn echt afschuwelijk lelijk.
    Dat is echt een modedwaling.
    dat vind ik ook ja.. vind ze écht heel lelijk

    maar iets met smaak, en twisten
    Ja doei.
    pi_59256145
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 17:44 schreef motorbloempje het volgende:

    [..]

    dat vind ik ook ja.. vind ze écht heel lelijk

    maar iets met smaak, en twisten
    Ook eens.
    pi_59261664
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-06-2008 Zwolle , intern transport pakketten


    jeeeeeeeeeeeeej
    pi_59269486
    Ze zijn weer goed bezig!

    I had a signature once. It was awful.
      dinsdag 10 juni 2008 @ 09:41:08 #241
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59270199
    Tha beat is rockin!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      dinsdag 10 juni 2008 @ 10:44:35 #242
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59271599
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 17:03 schreef Enfermera het volgende:
    Asje!
    Hoop dat je dan wat vindt wat nu uitverkocht is!
    Ik was er toen om 8:45 ofzo, had zo'n blauw strapless shirtje besteld, naar de kassa enzo ging allemaal goed gelukkig, hij staat nu in mn bestellijst. Maar ik keek een kwartier later, en toen was er alweer van alles uitverkocht.. Ging echt ontzettend snel.
    gelukt
    nu net, dus niet echt vroeg, maar wel gelukt

    had ik al in ht blauw, nu ook in t roze besteld

    en ook

    erbij
    an urge to help mankind overcomes me
      dinsdag 10 juni 2008 @ 12:28:15 #243
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59274254
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 10:44 schreef saaw het volgende:

    [..]

    gelukt
    nu net, dus niet echt vroeg, maar wel gelukt
    [ afbeelding ]
    had ik al in ht blauw, nu ook in t roze besteld

    en ook
    [ afbeelding ]
    erbij
    Niiiiiiiiiiice Die roze is echt gaaf!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59274470
    Chauffeur is onderweg! Jeeeeej
    pi_59275767
    jeeej binnen en meteen een nieuwe bestelling geplaatst twijfelde al heel lang over een spijkerbroek nu voor 19.90 in de sale dus toch maar gedaan en met 2 keer 10 euro korting kon er nog wel wat meer bij


    voor nog geen 30 euro inc verzenden (26,40 zelfs)
    en dan heb ik voorlopig genoeg kleding
    pi_59275930
    Het mega-pakket (13 spullen) is bezorgd, maar natuurlijk weer NET in die 10 min dat ik stond te douchen . Gelukkig bij de buren afgeleverd . Die zullen ook wel denken .
    pi_59281245
    hoi kan iemand mij vertellen hoelang het duurt als iets omruil. Ik heb de bestelling nog niet maar komt deze week waarschijnlijk. De jassen zijn er nu wel in de maten die ik wilde passen. Ik dacht er over om een nieuwe bestelling te doen voordat ze weer opraken maar nu denk ik van eerst de bestelling afwachten en omruilen.
    Ik zit ook met de vakantie enz beging juli. kan iemand mij adviseren.

    groet

    en ja hoor de maten die ik nodig heb zijn alweer uitverkocht (22:00).

    [ Bericht 17% gewijzigd door samara op 10-06-2008 22:12:38 ]
    pi_59298579
    als iets er is zou ik het direct bestellen ja, het is zo op!

    En als je oude bestelling nog niet is verwerkt en verstuurd kan je nog dingen toevoegen zonder opnieuw verzendkosten te moeten betalen
    Strawberry Flavour..
    pi_59298773
    chauffeur is onderweg
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59299759
    Ik zit in de afleverroute!
    Hopelijk is m'n moeder thuis Morgenavond de boebtjoep passen
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59299896
    godsamme! Bikinitop in maat 80b, yeah sure, 80d eerder.... mopperdemopper, een van de bikini's past dus sowieso niet..... en de juiste top is natuurlijk uitverkocht nu..... morgenochtend vroeg maar snel kijken of ik hem in een andere maat kan bestellen. Balen
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59299958
    Welke was het? Ik ga morgen toch nog een rondje H&M-men denk ik
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59300253
    Ik heb alles binnen en gepast. Op een broek na die ik nog had besteld zat alles perfect ! Volgens mij werd er gevraagd hoe dat gestreepte jurkje viel, die met die zwarte band zeg maar rond het midden. Nou echt een aanrader, je lijkt er heel slank in en je contouren komen er mooi in uit. Leuk voor na een dagje strand ofzo.
    Ik had ook nog een verkeerde bestelling ontvangen.. in plaats van dat grijze tuniekje met bloemtjes had ik een ander tuniek-achtig ding gekregen, maar die vind ik eigenlijk nog veel leuker dus ik laat het maar zo. En die ketting met die schelp raad ik niet aan, dacht dat het een schattig kettinkje was maar het is een enorm ding, lijkt wel een medaille . Niet mijn stijl.
    pi_59300317


    die rechtsboven.... maar ik moet morgen toch vroeg uit bed dus ik duik zelf de webshop wel in. Moet ik voor nog 15 euro aan artikelen bestellen, wat een drama nou
    I had a signature once. It was awful.
      woensdag 11 juni 2008 @ 11:30:56 #255
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59300579
    Ik krijg nog een aantal dingen, die komen eind juni. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas weer wat mag bestellen als ik mn salaris + stufi op mn rekening heb deze maand Anders wordt het echt te gek Verslaving? Neeuhh johhh..
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59301321
    Ik heb m'n belastinggeld binnen. En dat BRANDT op m'n rekening
    Vanavond maar eens een evaluatie van de kledingkast maken en dan bekijken wat ik nog "moet"
    Ja, een nieuwe winterjas, maar dat is nog een beetje vroeg

    En schoenen Uiteraard.

    Mijn vaste smoes: "Ik ga ook niet op vakantie dit jaar!" heb ik deze week ook al zeker zes keer gezegd, maar dan ging het om de aanschaf van een Wii (ik willum!) een navigatiesysteem enzovoorts...
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59301924
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 11:59 schreef Syrena het volgende:


    Mijn vaste smoes: "Ik ga ook niet op vakantie dit jaar!" heb ik deze week ook al zeker zes keer gezegd, maar dan ging het om de aanschaf van een Wii (ik willum!) een navigatiesysteem enzovoorts...
    Dat doe ik ook, 'Ik ga niet op vakantie!' en ondertussen wel twee keer naar een festival, een camera kopen en een fatboy .
    Tap tap tap
    pi_59302013
    jee er staan nu veel dingen op de site en als ik de aankoop afrond dan staat er opeens UITVERKOCHT!
    pi_59303894
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef Memento-Mori het volgende:
    jeeej binnen en meteen een nieuwe bestelling geplaatst twijfelde al heel lang over een spijkerbroek nu voor 19.90 in de sale dus toch maar gedaan en met 2 keer 10 euro korting kon er nog wel wat meer bij
    [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

    voor nog geen 30 euro inc verzenden (26,40 zelfs)
    en dan heb ik voorlopig genoeg kleding
    Wat zijn de kortingcodes daarvan dan? Sta op het punt van bestellen maar fijne codes zijn natuurlijk wel handig
    pi_59304412
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 13:38 schreef Ynge het volgende:

    [..]

    Wat zijn de kortingcodes daarvan dan? Sta op het punt van bestellen maar fijne codes zijn natuurlijk wel handig
    moet je wat verder terug in het topic kijken
    Strawberry Flavour..
    pi_59304814
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 13:58 schreef -moi- het volgende:

    [..]

    moet je wat verder terug in het topic kijken
    Hah oke ik had alleen voorin het topic gekeken.
    Zo besteld! Eind juni binnen
    pi_59305123
    hebben jullie ook ruzie met die plastic zakjes bij je bestelling? Ik krijg die krengen niet open en dan wil ik iets retourneren en dan is die hele zak vernaggeld .
    Tap tap tap
    pi_59305179
    Ik breng ze altijd terug naar de winkel dus daar is het niet nodig.
    Mijn eh.. wat saai uitziende (maar leuke!) bestelling:
    pi_59305738
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef CherryLips het volgende:
    hebben jullie ook ruzie met die plastic zakjes bij je bestelling? Ik krijg die krengen niet open en dan wil ik iets retourneren en dan is die hele zak vernaggeld .
    Ik knip 'm altijd heel netjes open, maar ik ben dan ook een freak met dat soort dingen
    Ik belde net mijn moeder, en mijn zak is ook binnen! Ze vroeg of ze 'm mocht openmaken en ik kon me nog inhouden om niet "maar wel netjes doen!!" te zeggen

    Ze komt 'm vanaaf brengen, lieffff
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      woensdag 11 juni 2008 @ 14:55:34 #265
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59306198
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef CherryLips het volgende:
    hebben jullie ook ruzie met die plastic zakjes bij je bestelling? Ik krijg die krengen niet open en dan wil ik iets retourneren en dan is die hele zak vernaggeld .
    hahahah heeel erg herkenbaar. ze scheuren altijd helemaal kapot omdat er 100 plakbandjes op zitten ja dan vraag je er ook om hoor.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      woensdag 11 juni 2008 @ 15:41:43 #266
    3358 pluisje
    Mevrouw Mans
    pi_59307498
    Meer mensen het probleem (gehad) dat een bestelling opeens 'verdween' uit het systeem?
    Had een enorme bestelling met najaarsdingen en nog wat dingen van de zomer klaar staan om eind juli geleverd te worden, maar die is nu niet meer te vinden
    Niet bij 'nog niet geleverd' en niet bij 'al geleverd'
    pi_59308455
    Ik zou de klantenservice bellen.. misschien dat zij het nog kunnen terugzien..wel irritant zeg
    Strawberry Flavour..
      woensdag 11 juni 2008 @ 16:15:15 #268
    3358 pluisje
    Mevrouw Mans
    pi_59308540
    Ik heb ze al gemaild, en wat gegoogled op dit probleem...
    Vrees dat ik iig de dingen uit de sale wel kan vergeten, want tot nu toe heb ik alleen verhalen gelezen van mensen waarbij de bestelling ook echt weg is
    En al die sale dingen zijn inmiddels natuurlijk uitverkocht, zucht...

    Ben benieuwd of ze, als de bestelling idd weg is, uit zichzelf aanbieden me 10% over de najaarsdingen te geven, of dat ik daar zelf achteraan moet... Want de periode waarin je uit de nieuwe brochure kon bestellen met korting is natuurlijk al weer voorbij.

    Ik word hier niet blij van
      woensdag 11 juni 2008 @ 16:38:22 #269
    3358 pluisje
    Mevrouw Mans
    pi_59309315
    Nou, maar even gebeld, en nee, niet vrolijk dus

    Mijn 256 euro kostende bestelling was weg. Onvindbaar...

    Aantal dingen uit de sale waren nog terug te zetten, leukste uiteraard niet....
    Korting over de najaarsdingen werd ook wel weer geregeld, maar dat moet ik eerst nog zien geloof ik... (ik zie de bestelling vooralsnog in het systeem staan zonder korting)

    Ergste was dat ik nog bijna dankbaar moest zijn dat ik die korting kreeg en dat er nog sale dingen terug te vinden waren. Halo-ho, jullie maken de fout!! Excuses ho maar
    pi_59311038


    nieuwe rok met idem truitje

    rok was 10 euro geloof ik, truitje iets van 8 euro. Maar dan wel in de winkel gekocht, en niet via de webshop, dus daar ging alles goed
    Ja doei.
    pi_59311092
    oh, en een push-up BH, maar die is van de HEMA zit ook een H en een M in
    Ja doei.
    pi_59311792
    Dat truitje
    Die rok heb ik volgens mij ook, vorig jaar gekocht. Zwart linnen? Is een keifijne rok
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      woensdag 11 juni 2008 @ 19:38:40 #273
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59314207
    Ohhh my god, vandaag mijn eerste strapless shirtje (roze) en mn trui uit de sale binnengekregen (bruin met witte en paarse ruiten) Omg helemaal geweeeeeeeeeeeeldig!
    Strapless shirtje zit echt goeeed, zelfs zonder bh idd, en die trui (van de outlet trouwens), is echt ge-wel-dig. Als ie er in meer leuke kleuren was zou ik die ook kopen, maar de andere kleuren vond ik niet zo mooi.
    Het is katoen, maar het lijkt net wol hoe het geweven is. Echt superrr.. ben zo blij! Niet te merken he?
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59315359
    Morgen krijg ik mijn bestelling :D:D

    BTW ik heb nog steeds niet die dekselse herfstcatalogus......
    pi_59318680
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 18:19 schreef Syrena het volgende:
    Dat truitje
    Die rok heb ik volgens mij ook, vorig jaar gekocht. Zwart linnen? Is een keifijne rok
    rokje is niet linnen. Is volgens mij 'nieuwe' collectie en hm.. ik weet niets van stofjes, maar is niet linnen heel soepel en zijdezacht
    Ja doei.
      woensdag 11 juni 2008 @ 21:42:03 #276
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59318746
    Nou jullie het zeggen.. Ik had van die strapless truitjes een zwarte en een bruine besteld omdat ik dacht dat ze voorgoed weg waren, , maar nu staat alleen die zwarte er nog bij.. Met de witte en turquoise die ik later heb besteld, magoed Ik heb nu ook al de roze binnen, is wel genoeg denk ik. Laat die bruine maar lekker zitten. Maar het is idd raar.

    @ Ooi86: ooh, goody!!

    Ik heb ook nog geen catalogus ontvangen...
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59319649
    Ik ook niet
    pi_59320547
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 11:21 schreef zoeperzazke het volgende:
    [ afbeelding ]

    die rechtsboven.... maar ik moet morgen toch vroeg uit bed dus ik duik zelf de webshop wel in. Moet ik voor nog 15 euro aan artikelen bestellen, wat een drama nou
    ik kan dat bloemetjestopje nooit vinden .
    Tap tap tap
    pi_59321300
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 22:29 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    ik kan dat bloemetjestopje nooit vinden .
    \ik ook niet zoek m ook al; steeds
    pi_59322082
    Ja dammit, als ik die boebtjoep aanheb dan heb ik ineens vetjes Daar waar je arm overgaat in borst zeg maar. Niet zo charmant En hij is voor de rest wel tof en past ook goed, maar zou ie dan daarboven wat te klein zijn?!

    Mijn rokje was niet rood, maar roze en dan niet de leuke kleur roze, dus die gaat terug. Hij zat voor de rest wel super. Broek, hm. Mijn vader vond 'm te klein en te strak, mijn vriend vond 'm leuk Donkere bloesje super, lichtere stond me niet zo leuk. En dan nog een LOGG tuniek, een S, te klein. Ook weer vetjes.

    En nu moet ik eerst nog een machine was ophangen en dan alles weer in z'n respectievelijke zak terug gaan frotten zodat ik 't morgen naar de winkel kan brengen (Hallooooo tegoedbon ).

    En ik heb weer heel hard geroepen dat ik NOOOOOIT meer online bestel (nav de vetjes en de rok die ineens roze was). Maar ik ben zwak en de shop wordt op dit moment bijgewerkt zag ik....dus....
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59322138
    Staan die hemdjes niet bij de kinders, maat 170?
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59322933
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 23:11 schreef Syrena het volgende:
    Staan die hemdjes niet bij de kinders, maat 170?
    oja, ik zie hem al.
    daar zou ik dus nooit kijken (met een reden ). Dat gaat nooit passen .
    Tap tap tap
    pi_59323075
    voor 2.90 wil ik t wel wagen heb nog bestelling openstaan
    pi_59323303
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 23:34 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    oja, ik zie hem al.
    daar zou ik dus nooit kijken (met een reden ). Dat gaat nooit passen .
    Ik heb een shirt maat 170 en die past me prima Normaal maat 38, of S, maar als het LOGG is een M.

    Oja, ik heb ook zo'n joggingbroek van de kinderafdeling, maat 170, en die past m'n vriendje ook
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59324002
    Ik heb voor mij (en voor CL) bloemetjestopje besteld,had nog een bestelling open en wil het voor 2.90 wel proberen heb zelf ook s/38 van H&M en al eens eerder 170 gehad dus denk wel dat t goed komt.
    voor CL:

    Voor mij:
    pi_59324168
    Vraagje: heb er net nog een kortingscode van 5 euro bij gepropt, dus heb in totaal 2 keer 10 en 1 keer 5 euro korting gedaan, kreeg geen ongeldige rabbat combinatie, kan ik er vanuit gaan dat alle codes dus daadwerkelijk geaccepteerd zijn of kunnen ze ze er alsnog uithalen? beetje jammer als ik toch opeens 25 euro meer op acceptgiro krijg...
    pi_59325896
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
    Ik heb voor mij (en voor CL) bloemetjestopje besteld,had nog een bestelling open en wil het voor 2.90 wel proberen heb zelf ook s/38 van H&M en al eens eerder 170 gehad dus denk wel dat t goed komt.
    voor CL:
    [ afbeelding ]
    Voor mij:
    [ afbeelding ]
    Die twee topjes zitten wel vrij strak, je moet wel vrij slank zijn om ze in 176 te passen. De top die je op mijn bestelling hierboven rechtsonder ziet staan is wat meer stretch, ik had hem in 170 en die kon ik heel makkelijk aan.
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59326234
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
    Vraagje: heb er net nog een kortingscode van 5 euro bij gepropt, dus heb in totaal 2 keer 10 en 1 keer 5 euro korting gedaan, kreeg geen ongeldige rabbat combinatie, kan ik er vanuit gaan dat alle codes dus daadwerkelijk geaccepteerd zijn of kunnen ze ze er alsnog uithalen? beetje jammer als ik toch opeens 25 euro meer op acceptgiro krijg...
    volgens mij werkt het gewoon! Ik heb dus ook 30 euro korting en ze hebben het geloof ik al verwerkt.. maar stel dat niet alle codes uiteindelijk zullen werken dan stuur ik gewoon weer wat terug.. anders wordt t toch wel te duur!

    MAAR: alles was weer terug net in de online-shop !!!!!!!!! heb echt heel veel weer gekocht, en 20 euro korting erbij gedaan zodat ik op 20 euro uitkwam ! Ik ben zo blij
    Strawberry Flavour..
    pi_59326400
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 07:43 schreef zoeperzazke het volgende:

    [..]

    Die twee topjes zitten wel vrij strak, je moet wel vrij slank zijn om ze in 176 te passen. De top die je op mijn bestelling hierboven rechtsonder ziet staan is wat meer stretch, ik had hem in 170 en die kon ik heel makkelijk aan.
    wehe volgens mij gaat ie mij nooit passen .
    Tap tap tap
    pi_59326595
    De biknitop was deze ochtend uitverkocht ook al stond hij wel gewoon te koop... dus die bikini gaat terug. heb nu maar een andere bikini besteld en het badpak van die serie omdat ik nog steeds een badpak zocht... verder nog een stapeltje kindertopje s(en dames) erbij gegooid, benieuwd of ze passen

    I had a signature once. It was awful.
    pi_59326619
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 08:36 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    wehe volgens mij gaat ie mij nooit passen .
    dan moet je dus deze even bestellen, die kan echt makkelijker



    Is er nu alleen in deze kleur, misschien morgen ook were in paars? Deze 170 valt stretchier dan die andere in 176....
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59326633
    pfff ik wil wat bestellen, geeft hij uiteindelijk aan dat een van de dingen uitverkocht is. dus ik terug naar dat artikel... staat hij er gewoon wel tussen in die maat .
    Tap tap tap
    pi_59327081
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 08:53 schreef CherryLips het volgende:
    pfff ik wil wat bestellen, geeft hij uiteindelijk aan dat een van de dingen uitverkocht is. dus ik terug naar dat artikel... staat hij er gewoon wel tussen in die maat .
    Ja nou dat heb ik dus ook met de betreffende bikinitop
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59327318
    hij staat nog steeds gewoon op de website en als ik hem in mn mandje mik staat hij gewoon op leverbaar, mar bij het bestellen is hij ineens uitverkocht. terwijl andere dingen wel onder je neus verdwijnen .
    Tap tap tap
      donderdag 12 juni 2008 @ 10:29:55 #295
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59328575
    Wat is die Summer favorites nou weer voor onzin. Ik wil nieuwe spulletjes voordat de zomer voorbij is. En niet elke week een één of ander leuk themaatje met kleren die al jaren online staan

    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 09:32 schreef CherryLips het volgende:
    hij staat nog steeds gewoon op de website en als ik hem in mn mandje mik staat hij gewoon op leverbaar, mar bij het bestellen is hij ineens uitverkocht. terwijl andere dingen wel onder je neus verdwijnen .
    Ja klote is dat he, ik heb er ooit over gemaild maar dat is een fout in het systeem.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_59332673
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
    Vraagje: heb er net nog een kortingscode van 5 euro bij gepropt, dus heb in totaal 2 keer 10 en 1 keer 5 euro korting gedaan, kreeg geen ongeldige rabbat combinatie, kan ik er vanuit gaan dat alle codes dus daadwerkelijk geaccepteerd zijn of kunnen ze ze er alsnog uithalen? beetje jammer als ik toch opeens 25 euro meer op acceptgiro krijg...
    Dat kunnen ze er nog uit halen ja, zelfs als hij al in behandeling is. En als je wat terug gaat sturen kunnen ze er ook moeilijk over gaan doen.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_59333014
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Dat kunnen ze er nog uit halen ja, zelfs als hij al in behandeling is. En als je wat terug gaat sturen kunnen ze er ook moeilijk over gaan doen.
    ok dan wachten we t af
    pi_59341229
    Balen, ik zie vandaag pas dat ze nieuwe lange jurken hebben, natuurlijk meteen uitverkocht
    pi_59357441
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 12:56 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Dat kunnen ze er nog uit halen ja, zelfs als hij al in behandeling is. En als je wat terug gaat sturen kunnen ze er ook moeilijk over gaan doen.
    oh jee, ik heb in 2 bestellingen 50 euro korting gekregen, ze moeten alleen nog aankomen, maar weet nu al dat een aantal dingen terugmoeten... hopelijk gaan ze niet moeilijk over de codes doen maar we zullen zien...
    Strawberry Flavour..
      Moderator vrijdag 13 juni 2008 @ 12:16:40 #300
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_59360276
    Net een bestelling in de sale gedaan:







    In totaal 30 euro
    3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
      vrijdag 13 juni 2008 @ 12:35:29 #301
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_59360654
    Woeii mijn pakje is na een week manco, onderweg !

    H&M #36 sale sale sale!
    Whatever I want.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')