abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58759385
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:14 schreef S-Two het volgende:
* S-Two heeft ook weer een maandfactuur binnen

Een slechte tvp
Ik kom er niet meer van af, telkens als ze iets versturen en er dus weer iets aangegeven staat bij saldo, wordt een volgende bestelling op maandfactuur gezet, wat ik vervolgens niet meer aan kan passen.
Toch nog maar een mailtje sturen. Het is notabene hun fout dat ze me uberhaupt de eerste keer al een maandfactuur stuurden.

Wat ook ergelijk is dat ze het bedrag aanpassen, na drie mailtjes, en het bedrag (1 euro) van die maandfactuur moet ik alsnog betalen.
  Nerd met benen maandag 19 mei 2008 @ 13:15:51 #27
18073 miss_bleu
pi_58760303
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:22 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ik kom er niet meer van af, telkens als ze iets versturen en er dus weer iets aangegeven staat bij saldo, wordt een volgende bestelling op maandfactuur gezet, wat ik vervolgens niet meer aan kan passen.
Toch nog maar een mailtje sturen. Het is notabene hun fout dat ze me uberhaupt de eerste keer al een maandfactuur stuurden.

Wat ook ergelijk is dat ze het bedrag aanpassen, na drie mailtjes, en het bedrag (1 euro) van die maandfactuur moet ik alsnog betalen.
Ik had ook opeens een maandfactuur. Maar kon na complete betaling vorige keer het weer op acceptgiro zetten. Volgens mij zetten ze account die wat langer wachten met betalen via acceptgiro gewoon automatisch op maandfactuur.

Nadeel van deze maandfactuur is wel dat het dan geloof ik ook weer bij de BKR word geregisteerd als lopende rekening.
pi_58768442
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:15 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

Nadeel van deze maandfactuur is wel dat het dan geloof ik ook weer bij de BKR word geregisteerd als lopende rekening.
Meen je dat nou? *daar dan maar weer gauw mee stopt*
pi_58772991
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:15 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

In de H&M Rekening kredietprospectus;
quote:
In de kredietprospectus van de H&M Rekening staat dat ze je pas moeten aanmelden bij het BKR wanneer het openstaand krediet gedurende twee maand 500.- of meer is. Je wordt weer afgemeld wanneer het openstaand krediet minder dan 125.- is.
Verder moeten ze je melden wanneer er 3 maand of langer sprake is van nalatigheid van betalingsverplichting.
Nou is het knap dat je een maandrekening hebt van 500.- of meer... Dus ik denk dat je je daar niet zo bang voor hoeft te maken.

En ook al is dat het geval. Als jij gewoon netjes je maandfactuur betaald, wordt je dus ook gelijk weer afgemeld daar...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_58774856
die maandfacturen zijn k*t. Ik betaal altijd alles op tijd, heb alleen 1 keer een acceptgiro gemist en sindsdien kan ik niet anders meer dan met een maandfactuur betalen. Ik vind het zo ellendig dat ik zelf geen controle meer heb over wat ik wanneer moet betalen!
I had a signature once. It was awful.
pi_58775969
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:34 schreef zoeperzazke het volgende:
die maandfacturen zijn k*t. Ik betaal altijd alles op tijd, heb alleen 1 keer een acceptgiro gemist en sindsdien kan ik niet anders meer dan met een maandfactuur betalen. Ik vind het zo ellendig dat ik zelf geen controle meer heb over wat ik wanneer moet betalen!
Het betalingskenmerk is toch elke keer hetzelfde? Dan kan je toch gewoon geld overmaken naar ze zodra je je bestelling hebt. Of werkt dat niet?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58776188
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Inderdaad. Ik heb niet eens een keer te laat betaald, door een fout van hen krijg ik nu telkens een maandfactuur. Nu heb ik opgebeld en ze kunnen het niet eens aanpassen .
pi_58776224
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:55 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Het betalingskenmerk is toch elke keer hetzelfde? Dan kan je toch gewoon geld overmaken naar ze zodra je je bestelling hebt. Of werkt dat niet?
Dat is inderdaad zo. Heb dat ook maar gelijk gevraagd. Je kan gewoon direct het geld (net als bij een acceptgiro) overboeken en dan sturen ze geen extra maandfactuur met extra kosten. Maar mss dat je kans hebt dat ze het toch gaan doen.
pi_58776245
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:07 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik vandaag aan, maar dan in het zwart Ik heb de riem er al vanaf gesloopt (die zit met een paar steken vast aan het achterste lusje).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Nerd met benen dinsdag 20 mei 2008 @ 10:42:22 #35
18073 miss_bleu
pi_58776745
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In de H&M Rekening kredietprospectus;
[..]

Nou is het knap dat je een maandrekening hebt van 500.- of meer... Dus ik denk dat je je daar niet zo bang voor hoeft te maken.

En ook al is dat het geval. Als jij gewoon netjes je maandfactuur betaald, wordt je dus ook gelijk weer afgemeld daar...
Ow valt me dan weer mee... weet dat bij BRK ook alles van 150 euro en hoger volgens mij word geregisteerd. Maar dit is wel lekker om te weten
pi_58777022
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:10 schreef Deliah het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb niet eens een keer te laat betaald, door een fout van hen krijg ik nu telkens een maandfactuur. Nu heb ik opgebeld en ze kunnen het niet eens aanpassen .
Dat kunnen ze wel... moet je zorgen dat je op een bepaald moment alles betaald hebt, geen bestellingen meer open hebt staan. Dan kun je het bij het plaatsen van de bestelling zo aanpassen.

Zo heb ik het ook aangepast
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_58792697
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat kunnen ze wel... moet je zorgen dat je op een bepaald moment alles betaald hebt, geen bestellingen meer open hebt staan. Dan kun je het bij het plaatsen van de bestelling zo aanpassen.

Zo heb ik het ook aangepast
Ik ga dat zeker doen, over een maand of twee, zolang hebben ze nodig voordat het (betaling en retour) verwerkt is.
pi_58797393
Weinig soeps op de site
pi_58809607
Beste Maaike,

Bedankt voor je email.

Het toesturen van een catalogus gebeurt automatisch. Er is nu aan een bepaald aantal klanten een preview verstuurt. De andere klanten krijgen de catalogus later toegestuurt.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.

-------------------------------------

^ reactie van h&m op mijn vraag waarom ik geen herfstcatalogus heb gehad.
pi_58818697
Er zijn weer nieuwe dingetjes!
pi_58820319
En heb nog altijd mijn catalogus niet binnen.....
  Nerd met benen donderdag 22 mei 2008 @ 14:31:21 #42
18073 miss_bleu
pi_58824677
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:10 schreef Ooi86 het volgende:
Beste Maaike,

Bedankt voor je email.

Het toesturen van een catalogus gebeurt automatisch. Er is nu aan een bepaald aantal klanten een preview verstuurt. De andere klanten krijgen de catalogus later toegestuurt.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.

-------------------------------------

^ reactie van h&m op mijn vraag waarom ik geen herfstcatalogus heb gehad.
Dan val ik onder het bepaald aantal klanten. Had hem 2,5 week geleden al
pi_58828683
Ik ook al zoiets
pi_58828918
Je kan die catalogus dus nu aanvragen. Een bepaald aantal die dat gedaan heeft krijgt daadwerkelijk een catalogus (of heeft gekregen), anderen krijgen deze pas later?
pi_58829204
Ik heb een mail gekregen met de vraag of ik er eentje wilde hebben, ff klikken en toen kreeg ik de melding dat er eentje op komst was Paar weken later lag ie in de bus.

Volgens mij kon je toen ook eventjes op de site de catalogus aanvragen, maar dat is dan afwachten begrijp ik?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:32:06 #46
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_58831851
Ik heb maar weer eens wat besteld .

En een shortje voor mijn dochtertje .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_58831920
Oh, wat een leuke dingen
pi_58832707
Nieuwe kortingscode: 7921 voor ¤10 korting.
Ik weet de voorwaarden niet, maar bij mij pakte die bij minimaal ¤ 20 aan artikelen uit de gewone collectie. Even zelf uitproberen dus.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:33:15 #49
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_58848294
Mijn bestelling van gisteren is NU al in behandeling
Echt snel! Hopelijk heb ik het dan eind volgende week .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:30:54 #50
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58849708
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Nieuwe kortingscode: 7921 voor ¤10 korting.
Ik weet de voorwaarden niet, maar bij mij pakte die bij minimaal ¤ 20 aan artikelen uit de gewone collectie. Even zelf uitproberen dus.
jaa fijn!

hij werkte bij mij ook
het was ook een beetje een reden om weer iets te bestellen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')