Had mijn vriend ook gedaan, heb m ook niet meer terug kunnen vinden helaasquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:12 schreef Syrena het volgende:
Mijn vader had de H&M catalogus Herfst al bij het oud papier gemikt laatstHij zat nog in het cellofaan
![]()
Straks ff kijken of er nog wat tofs in staat.
\Heb je ;m wel aangevraagd?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:31 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar H&M waarom ik geen herfstcatalogus krijg..... Gelukkig ben ik niet de enige...
Dan krijg je hem later nog wel. Alleen als je hem speciaal aan hebt gevraagd krijg je hem eerder.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:49 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Hoe had ik hem aan moeten vragen dan? Ik krijg altijd alle catalogussen vanzelf thuis!
Als het een aparte bon is, staan er dan wel verzendkosten op?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
Hee mensen...
Ik heb wat spul gehaald en wil 1 artikel retourneren... Dat ene artikel zat toevallig ook apart verpakt, dus met een aparte bon.
Dus moet nu toch in totaal ¤4.90 + ¤1,- = ¤5,90 aan verzendkosten betalen?
Dus die 1 euro... Waar zet ik die op?
Op die acceptgiro waar ik die andere artikelen moet betalen
Jawel, je krijgt af en toe een mailtje dat je een catalogus kan aanvragen, dit is altijd ruim voordat de collectie in de winkels ligt. Kan zijn dat het mailtje er tussendoor is gekropen. Sommige catalogi krijg je idd wel thuis zonder aan te vragen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:49 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Hoe had ik hem aan moeten vragen dan? Ik krijg altijd alle catalogussen vanzelf thuis!
Ah got it, dus ook als je besteld en ze zijn pas over een maand leverbaar sturen ze het dus al op, begrijp ik hieruit.quote:Het komt soms voor dat een artikel niet op voorraad is of dat de levering aan ons vertraagd is. Om te voorkomen dat je hierdoor alle artikelen later krijgt, sturen we je de andere artikelen die je hebt besteld vast toe.
Ik kom er niet meer van af, telkens als ze iets versturen en er dus weer iets aangegeven staat bij saldo, wordt een volgende bestelling op maandfactuur gezet, wat ik vervolgens niet meer aan kan passen.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:14 schreef S-Two het volgende:
* S-Two heeft ook weer een maandfactuur binnen
Een slechte tvp
Ik had ook opeens een maandfactuur. Maar kon na complete betaling vorige keer het weer op acceptgiro zetten. Volgens mij zetten ze account die wat langer wachten met betalen via acceptgiro gewoon automatisch op maandfactuur.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:22 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik kom er niet meer van af, telkens als ze iets versturen en er dus weer iets aangegeven staat bij saldo, wordt een volgende bestelling op maandfactuur gezet, wat ik vervolgens niet meer aan kan passen.
Toch nog maar een mailtje sturen. Het is notabene hun fout dat ze me uberhaupt de eerste keer al een maandfactuur stuurden.
Wat ook ergelijk is dat ze het bedrag aanpassen, na drie mailtjes, en het bedrag (1 euro) van die maandfactuur moet ik alsnog betalen.![]()
Meen je dat nou?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Nadeel van deze maandfactuur is wel dat het dan geloof ik ook weer bij de BKR word geregisteerd als lopende rekening.
In de H&M Rekening kredietprospectus;quote:Op maandag 19 mei 2008 13:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Nadeel van deze maandfactuur is wel dat het dan geloof ik ook weer bij de BKR word geregisteerd als lopende rekening.
Nou is het knap dat je een maandrekening hebt van 500.- of meer... Dus ik denk dat je je daar niet zo bang voor hoeft te maken.quote:In de kredietprospectus van de H&M Rekening staat dat ze je pas moeten aanmelden bij het BKR wanneer het openstaand krediet gedurende twee maand 500.- of meer is. Je wordt weer afgemeld wanneer het openstaand krediet minder dan 125.- is.
Verder moeten ze je melden wanneer er 3 maand of langer sprake is van nalatigheid van betalingsverplichting.
Het betalingskenmerk is toch elke keer hetzelfde? Dan kan je toch gewoon geld overmaken naar ze zodra je je bestelling hebt. Of werkt dat niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:34 schreef zoeperzazke het volgende:
die maandfacturen zijn k*t. Ik betaal altijd alles op tijd, heb alleen 1 keer een acceptgiro gemist en sindsdien kan ik niet anders meer dan met een maandfactuur betalen. Ik vind het zo ellendig dat ik zelf geen controle meer heb over wat ik wanneer moet betalen!
Inderdaad. Ik heb niet eens een keer te laat betaald, door een fout van hen krijg ik nu telkens een maandfactuur. Nu heb ik opgebeld en ze kunnen het niet eens aanpassenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:34 schreef zoeperzazke het volgende:
die maandfacturen zijn k*t. Ik betaal altijd alles op tijd, heb alleen 1 keer een acceptgiro gemist en sindsdien kan ik niet anders meer dan met een maandfactuur betalen. Ik vind het zo ellendig dat ik zelf geen controle meer heb over wat ik wanneer moet betalen!
Dat is inderdaad zo. Heb dat ook maar gelijk gevraagd. Je kan gewoon direct het geld (net als bij een acceptgiro) overboeken en dan sturen ze geen extra maandfactuur met extra kosten. Maar mss dat je kans hebt dat ze het toch gaan doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:55 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Het betalingskenmerk is toch elke keer hetzelfde? Dan kan je toch gewoon geld overmaken naar ze zodra je je bestelling hebt. Of werkt dat niet?
Die heb ik vandaag aan, maar dan in het zwartquote:
Ow valt me dan weer mee... weet dat bij BRK ook alles van 150 euro en hoger volgens mij word geregisteerd. Maar dit is wel lekker om te wetenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In de H&M Rekening kredietprospectus;
[..]
Nou is het knap dat je een maandrekening hebt van 500.- of meer... Dus ik denk dat je je daar niet zo bang voor hoeft te maken.
En ook al is dat het geval. Als jij gewoon netjes je maandfactuur betaald, wordt je dus ook gelijk weer afgemeld daar...
Dat kunnen ze wel... moet je zorgen dat je op een bepaald moment alles betaald hebt, geen bestellingen meer open hebt staan. Dan kun je het bij het plaatsen van de bestelling zo aanpassen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:10 schreef Deliah het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb niet eens een keer te laat betaald, door een fout van hen krijg ik nu telkens een maandfactuur. Nu heb ik opgebeld en ze kunnen het niet eens aanpassen.
Ik ga dat zeker doen, over een maand of twee, zolang hebben ze nodig voordat het (betaling en retour) verwerkt is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel... moet je zorgen dat je op een bepaald moment alles betaald hebt, geen bestellingen meer open hebt staan. Dan kun je het bij het plaatsen van de bestelling zo aanpassen.
Zo heb ik het ook aangepast
Dan val ik onder het bepaald aantal klanten. Had hem 2,5 week geleden alquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:10 schreef Ooi86 het volgende:
Beste Maaike,
Bedankt voor je email.
Het toesturen van een catalogus gebeurt automatisch. Er is nu aan een bepaald aantal klanten een preview verstuurt. De andere klanten krijgen de catalogus later toegestuurt.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
-------------------------------------
^ reactie van h&m op mijn vraag waarom ik geen herfstcatalogus heb gehad.
jaa fijn!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Nieuwe kortingscode: 7921 voor ¤10 korting.
Ik weet de voorwaarden niet, maar bij mij pakte die bij minimaal ¤ 20 aan artikelen uit de gewone collectie. Even zelf uitproberen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |