abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:57:46 #1
123170 alors
zlata1234
pi_58709218







A tribute to Marimekko



Vervolg van:
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

h&m site:
hm.com



veelgestelde vragen:


  • Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

  • Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

  • Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.


  • Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

  • Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

  • Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

  • Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

  • Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

  • Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

  • Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

  • Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

  • Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.



    Kortingscodes
    7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
    7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
    8085 voor 50% korting
    8036 voor 10% korting op gehele assortiment (muv outlet) geldig t/m 07-04

    7889 voor ¤5 korting geeft.
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.

    > Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.



    [ Bericht 1% gewijzigd door alors op 16-05-2008 17:06:25 ]
  • know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_58709333
    @ Alors, bedankt!!! Heb het jurkje meteen ff bij de bestelling gedaan!!
    pi_58709627
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 16:12 schreef Syrena het volgende:
    Mijn vader had de H&M catalogus Herfst al bij het oud papier gemikt laatst Hij zat nog in het cellofaan
    Straks ff kijken of er nog wat tofs in staat.
    Had mijn vriend ook gedaan, heb m ook niet meer terug kunnen vinden helaas
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_58709816
    Ik heb een mail gestuurd naar H&M waarom ik geen herfstcatalogus krijg..... Gelukkig ben ik niet de enige...
    pi_58709995
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 17:31 schreef Ooi86 het volgende:
    Ik heb een mail gestuurd naar H&M waarom ik geen herfstcatalogus krijg..... Gelukkig ben ik niet de enige...
    \Heb je ;m wel aangevraagd?
    pi_58710071
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 17:43 schreef Syytön het volgende:

    [..]

    \Heb je ;m wel aangevraagd?
    Hoe had ik hem aan moeten vragen dan? Ik krijg altijd alle catalogussen vanzelf thuis!
    pi_58710099
    Dat is bij mij ook altijd zo geweest, heb ook geen email gehad ofzo...
      vrijdag 16 mei 2008 @ 20:06:08 #8
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_58712726
    tvp
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      vrijdag 16 mei 2008 @ 20:22:26 #9
    123170 alors
    zlata1234
    pi_58713103
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 17:49 schreef Ooi86 het volgende:

    [..]

    Hoe had ik hem aan moeten vragen dan? Ik krijg altijd alle catalogussen vanzelf thuis!
    Dan krijg je hem later nog wel. Alleen als je hem speciaal aan hebt gevraagd krijg je hem eerder.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_58713136
    Grrr, ik wil m nu

    Niet iemand die hem al uit heeft?!
    pi_58714995
    Hee mensen...

    Ik heb wat spul gehaald en wil 1 artikel retourneren... Dat ene artikel zat toevallig ook apart verpakt, dus met een aparte bon.
    Dus moet nu toch in totaal ¤4.90 + ¤1,- = ¤5,90 aan verzendkosten betalen?

    Dus die 1 euro... Waar zet ik die op?
    Op die acceptgiro waar ik die andere artikelen moet betalen
    Noot noot.
    pi_58716287
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
    Hee mensen...

    Ik heb wat spul gehaald en wil 1 artikel retourneren... Dat ene artikel zat toevallig ook apart verpakt, dus met een aparte bon.
    Dus moet nu toch in totaal ¤4.90 + ¤1,- = ¤5,90 aan verzendkosten betalen?

    Dus die 1 euro... Waar zet ik die op?
    Op die acceptgiro waar ik die andere artikelen moet betalen
    Als het een aparte bon is, staan er dan wel verzendkosten op?
    Wanneer er op de bestelbon 1 artikel staat hoef je geen verzendkosten te betalen, enkel retourkosten.
    Staan er op de bon meerdere artikelen, betaal je verzendkosten en retourkosten.

    Die ene euro zet je op de acceptgiro passend bij de bon waar het artikel op staat...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_58716775
    Die herfstcatalogus kon ik niet aanvragen, kreeg telkens een bericht dat het niet mogelijk was. Mn broer heeft hem voor me aangevraagd , bij hem lukte het wel. Nu maar hopen dat ie nog binnenkomt.
    pi_58717805
    Morgen eens kijken wat er in de winkel al hangt voor nieuwe dingetjes!
    Moet nodig aan de (sale) shirtjes
    pi_58721957
    Het betalingskenmerk van alle acceptgiro's die je van H&M krijgt is hetzelfde, dus je kunt gewoon 1 totaalbedrag overmaken.
    pi_58722011
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 17:49 schreef Ooi86 het volgende:

    [..]

    Hoe had ik hem aan moeten vragen dan? Ik krijg altijd alle catalogussen vanzelf thuis!
    Jawel, je krijgt af en toe een mailtje dat je een catalogus kan aanvragen, dit is altijd ruim voordat de collectie in de winkels ligt. Kan zijn dat het mailtje er tussendoor is gekropen. Sommige catalogi krijg je idd wel thuis zonder aan te vragen.
    pi_58722068
    Gister eindelijk mijn broek gekregen die ik 6 weken geleden besteld had.
    Gelukkig past ie ook
    pi_58724622
    terugvindpost! Ben zo blij met m'n T-shirtjes!
    I had a signature once. It was awful.
    pi_58724835
    Tvp! Ik wil weerrr bestellennnn!
    pi_58725148
    Die ongevraagde maandfactuur heeft toch nog een voordeel. Krijg ik opeens een brief met extra aanbiedingen.

    Dit shirtje voor de helft van de prijs bij mn bestelling gevoegd.
      zaterdag 17 mei 2008 @ 14:22:25 #21
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_58725848
    verslavend he! dat bestellen!

    het voelt een beetje als een kadootje als je iets binnenkrijgt
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_58741820
    Als iets pas heel laat leverbaar is (eind juni), versturen ze dan de rest eerder?
    quote:
    Het komt soms voor dat een artikel niet op voorraad is of dat de levering aan ons vertraagd is. Om te voorkomen dat je hierdoor alle artikelen later krijgt, sturen we je de andere artikelen die je hebt besteld vast toe.
    Ah got it, dus ook als je besteld en ze zijn pas over een maand leverbaar sturen ze het dus al op, begrijp ik hieruit.

    [ Bericht 59% gewijzigd door ImTheBase op 18-05-2008 13:52:20 ]
    pi_58743039
    Zo, heb net ook even wat shirtjes, een polo en flipfloppies besteld. Heb ik in ieder geval al wat, moet namelijk ook nog naar de stad.
    pi_58757036
      maandag 19 mei 2008 @ 12:14:43 #25
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_58759248
    * S-Two heeft ook weer een maandfactuur binnen

    Een slechte tvp
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_58759385
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 12:14 schreef S-Two het volgende:
    * S-Two heeft ook weer een maandfactuur binnen

    Een slechte tvp
    Ik kom er niet meer van af, telkens als ze iets versturen en er dus weer iets aangegeven staat bij saldo, wordt een volgende bestelling op maandfactuur gezet, wat ik vervolgens niet meer aan kan passen.
    Toch nog maar een mailtje sturen. Het is notabene hun fout dat ze me uberhaupt de eerste keer al een maandfactuur stuurden.

    Wat ook ergelijk is dat ze het bedrag aanpassen, na drie mailtjes, en het bedrag (1 euro) van die maandfactuur moet ik alsnog betalen.
      Nerd met benen maandag 19 mei 2008 @ 13:15:51 #27
    18073 miss_bleu
    pi_58760303
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 12:22 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Ik kom er niet meer van af, telkens als ze iets versturen en er dus weer iets aangegeven staat bij saldo, wordt een volgende bestelling op maandfactuur gezet, wat ik vervolgens niet meer aan kan passen.
    Toch nog maar een mailtje sturen. Het is notabene hun fout dat ze me uberhaupt de eerste keer al een maandfactuur stuurden.

    Wat ook ergelijk is dat ze het bedrag aanpassen, na drie mailtjes, en het bedrag (1 euro) van die maandfactuur moet ik alsnog betalen.
    Ik had ook opeens een maandfactuur. Maar kon na complete betaling vorige keer het weer op acceptgiro zetten. Volgens mij zetten ze account die wat langer wachten met betalen via acceptgiro gewoon automatisch op maandfactuur.

    Nadeel van deze maandfactuur is wel dat het dan geloof ik ook weer bij de BKR word geregisteerd als lopende rekening.
    pi_58768442
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 13:15 schreef miss_bleu het volgende:

    [..]


    Nadeel van deze maandfactuur is wel dat het dan geloof ik ook weer bij de BKR word geregisteerd als lopende rekening.
    Meen je dat nou? *daar dan maar weer gauw mee stopt*
    pi_58772991
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 13:15 schreef miss_bleu het volgende:

    [..]

    Nadeel van deze maandfactuur is wel dat het dan geloof ik ook weer bij de BKR word geregisteerd als lopende rekening.
    In de H&M Rekening kredietprospectus;
    quote:
    In de kredietprospectus van de H&M Rekening staat dat ze je pas moeten aanmelden bij het BKR wanneer het openstaand krediet gedurende twee maand 500.- of meer is. Je wordt weer afgemeld wanneer het openstaand krediet minder dan 125.- is.
    Verder moeten ze je melden wanneer er 3 maand of langer sprake is van nalatigheid van betalingsverplichting.
    Nou is het knap dat je een maandrekening hebt van 500.- of meer... Dus ik denk dat je je daar niet zo bang voor hoeft te maken.

    En ook al is dat het geval. Als jij gewoon netjes je maandfactuur betaald, wordt je dus ook gelijk weer afgemeld daar...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_58774856
    die maandfacturen zijn k*t. Ik betaal altijd alles op tijd, heb alleen 1 keer een acceptgiro gemist en sindsdien kan ik niet anders meer dan met een maandfactuur betalen. Ik vind het zo ellendig dat ik zelf geen controle meer heb over wat ik wanneer moet betalen!
    I had a signature once. It was awful.
    pi_58775969
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 08:34 schreef zoeperzazke het volgende:
    die maandfacturen zijn k*t. Ik betaal altijd alles op tijd, heb alleen 1 keer een acceptgiro gemist en sindsdien kan ik niet anders meer dan met een maandfactuur betalen. Ik vind het zo ellendig dat ik zelf geen controle meer heb over wat ik wanneer moet betalen!
    Het betalingskenmerk is toch elke keer hetzelfde? Dan kan je toch gewoon geld overmaken naar ze zodra je je bestelling hebt. Of werkt dat niet?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_58776188
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 08:34 schreef zoeperzazke het volgende:
    die maandfacturen zijn k*t. Ik betaal altijd alles op tijd, heb alleen 1 keer een acceptgiro gemist en sindsdien kan ik niet anders meer dan met een maandfactuur betalen. Ik vind het zo ellendig dat ik zelf geen controle meer heb over wat ik wanneer moet betalen!
    Inderdaad. Ik heb niet eens een keer te laat betaald, door een fout van hen krijg ik nu telkens een maandfactuur. Nu heb ik opgebeld en ze kunnen het niet eens aanpassen .
    pi_58776224
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 09:55 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Het betalingskenmerk is toch elke keer hetzelfde? Dan kan je toch gewoon geld overmaken naar ze zodra je je bestelling hebt. Of werkt dat niet?
    Dat is inderdaad zo. Heb dat ook maar gelijk gevraagd. Je kan gewoon direct het geld (net als bij een acceptgiro) overboeken en dan sturen ze geen extra maandfactuur met extra kosten. Maar mss dat je kans hebt dat ze het toch gaan doen.
    pi_58776245
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 10:07 schreef Deliah het volgende:
    [ afbeelding ]
    Die heb ik vandaag aan, maar dan in het zwart Ik heb de riem er al vanaf gesloopt (die zit met een paar steken vast aan het achterste lusje).
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      Nerd met benen dinsdag 20 mei 2008 @ 10:42:22 #35
    18073 miss_bleu
    pi_58776745
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 00:41 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    In de H&M Rekening kredietprospectus;
    [..]

    Nou is het knap dat je een maandrekening hebt van 500.- of meer... Dus ik denk dat je je daar niet zo bang voor hoeft te maken.

    En ook al is dat het geval. Als jij gewoon netjes je maandfactuur betaald, wordt je dus ook gelijk weer afgemeld daar...
    Ow valt me dan weer mee... weet dat bij BRK ook alles van 150 euro en hoger volgens mij word geregisteerd. Maar dit is wel lekker om te weten
    pi_58777022
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 10:10 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Inderdaad. Ik heb niet eens een keer te laat betaald, door een fout van hen krijg ik nu telkens een maandfactuur. Nu heb ik opgebeld en ze kunnen het niet eens aanpassen .
    Dat kunnen ze wel... moet je zorgen dat je op een bepaald moment alles betaald hebt, geen bestellingen meer open hebt staan. Dan kun je het bij het plaatsen van de bestelling zo aanpassen.

    Zo heb ik het ook aangepast
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_58792697
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2008 10:55 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Dat kunnen ze wel... moet je zorgen dat je op een bepaald moment alles betaald hebt, geen bestellingen meer open hebt staan. Dan kun je het bij het plaatsen van de bestelling zo aanpassen.

    Zo heb ik het ook aangepast
    Ik ga dat zeker doen, over een maand of twee, zolang hebben ze nodig voordat het (betaling en retour) verwerkt is.
    pi_58797393
    Weinig soeps op de site
    pi_58809607
    Beste Maaike,

    Bedankt voor je email.

    Het toesturen van een catalogus gebeurt automatisch. Er is nu aan een bepaald aantal klanten een preview verstuurt. De andere klanten krijgen de catalogus later toegestuurt.


    Met vriendelijke groet,

    H&M Klantenservice.

    -------------------------------------

    ^ reactie van h&m op mijn vraag waarom ik geen herfstcatalogus heb gehad.
    pi_58818697
    Er zijn weer nieuwe dingetjes!
    pi_58820319
    En heb nog altijd mijn catalogus niet binnen.....
      Nerd met benen donderdag 22 mei 2008 @ 14:31:21 #42
    18073 miss_bleu
    pi_58824677
    quote:
    Op woensdag 21 mei 2008 21:10 schreef Ooi86 het volgende:
    Beste Maaike,

    Bedankt voor je email.

    Het toesturen van een catalogus gebeurt automatisch. Er is nu aan een bepaald aantal klanten een preview verstuurt. De andere klanten krijgen de catalogus later toegestuurt.


    Met vriendelijke groet,

    H&M Klantenservice.

    -------------------------------------

    ^ reactie van h&m op mijn vraag waarom ik geen herfstcatalogus heb gehad.
    Dan val ik onder het bepaald aantal klanten. Had hem 2,5 week geleden al
    pi_58828683
    Ik ook al zoiets
    pi_58828918
    Je kan die catalogus dus nu aanvragen. Een bepaald aantal die dat gedaan heeft krijgt daadwerkelijk een catalogus (of heeft gekregen), anderen krijgen deze pas later?
    pi_58829204
    Ik heb een mail gekregen met de vraag of ik er eentje wilde hebben, ff klikken en toen kreeg ik de melding dat er eentje op komst was Paar weken later lag ie in de bus.

    Volgens mij kon je toen ook eventjes op de site de catalogus aanvragen, maar dat is dan afwachten begrijp ik?
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      donderdag 22 mei 2008 @ 19:32:06 #46
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_58831851
    Ik heb maar weer eens wat besteld .

    En een shortje voor mijn dochtertje .
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_58831920
    Oh, wat een leuke dingen
    pi_58832707
    Nieuwe kortingscode: 7921 voor ¤10 korting.
    Ik weet de voorwaarden niet, maar bij mij pakte die bij minimaal ¤ 20 aan artikelen uit de gewone collectie. Even zelf uitproberen dus.
      vrijdag 23 mei 2008 @ 09:33:15 #49
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_58848294
    Mijn bestelling van gisteren is NU al in behandeling
    Echt snel! Hopelijk heb ik het dan eind volgende week .
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
      vrijdag 23 mei 2008 @ 10:30:54 #50
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_58849708
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2008 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
    Nieuwe kortingscode: 7921 voor ¤10 korting.
    Ik weet de voorwaarden niet, maar bij mij pakte die bij minimaal ¤ 20 aan artikelen uit de gewone collectie. Even zelf uitproberen dus.
    jaa fijn!

    hij werkte bij mij ook
    het was ook een beetje een reden om weer iets te bestellen
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')