Ze hebben meerdere soortgelijke blousejes in de collectie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:39 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Tekening van een leuk bloemig bloesje, verkopen ze het helemaal niet
.
NEEEEEEEEEEEE!quote:
Zoooooo, hoef voor mijn zoontje volgend jaar zomer geen t-shirts meer te kopen. Voor 2,90 per stuk is het leuk inslaanquote:
Klopt, ze zijn toch ook al te bestellen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:47 schreef Syrena het volgende:
Hm. Was dat dezelfde site die die supercute schoenen liet zien en zei dat ze in de herfstcollectie kwamen?![]()
(Wel een leuke tas trouwens.... OMG)
Je kan er nog wel wat bij doen hoor, heb ik ook gedaan!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:52 schreef pinquit het volgende:
godver die sale...
nét mn bestelling in behandeling.![]()
dus kan niet meer wijzigen
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Pff.. Net weer gekeken voor die strapless truitjes, maar 't worden er steeds minder hoorNu was er alleen nog maar oranje, zwart en bruin.. Heb er toch maar 2 besteld, volgensmij zijn ze super. Anders stuur ik ze gewoon weer terug. Kunnen die dingen nog extra aangeleverd worden?
Ik hoop 't wel zeg, wil echt die witte & blauwe eigenlijk ook nog.. magoed.
[..]
Je kan er nog wel wat bij doen hoor, heb ik ook gedaan!![]()
Ik wilde weer wat bestellen, dus gedaan, en toen plakte ie het gewoon bij de vorige bestelling die ook nog geleverd moest worden...
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:33 schreef PeRi het volgende:
Vraagje, als je bestelt en blijkt dat je wat dingen gaat terugbrengen in de winkel (alwaar je een tegoedkaart krijgt), moet je dus altijd wel het hele bedrag betalen wat op de acceptgiro staat, van de hele bestelling gewoon (want je krijgt een tegoedkaart terug van de dingen die je terugbrengt)? Begrijp ik dat nu goed zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |