Ze hebben meerdere soortgelijke blousejes in de collectie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:39 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Tekening van een leuk bloemig bloesje, verkopen ze het helemaal niet
.
NEEEEEEEEEEEE!quote:
Zoooooo, hoef voor mijn zoontje volgend jaar zomer geen t-shirts meer te kopen. Voor 2,90 per stuk is het leuk inslaanquote:
Klopt, ze zijn toch ook al te bestellen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:47 schreef Syrena het volgende:
Hm. Was dat dezelfde site die die supercute schoenen liet zien en zei dat ze in de herfstcollectie kwamen?![]()
(Wel een leuke tas trouwens.... OMG)
Je kan er nog wel wat bij doen hoor, heb ik ook gedaan!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:52 schreef pinquit het volgende:
godver die sale...
nét mn bestelling in behandeling.![]()
dus kan niet meer wijzigen
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Pff.. Net weer gekeken voor die strapless truitjes, maar 't worden er steeds minder hoorNu was er alleen nog maar oranje, zwart en bruin.. Heb er toch maar 2 besteld, volgensmij zijn ze super. Anders stuur ik ze gewoon weer terug. Kunnen die dingen nog extra aangeleverd worden?
Ik hoop 't wel zeg, wil echt die witte & blauwe eigenlijk ook nog.. magoed.
[..]
Je kan er nog wel wat bij doen hoor, heb ik ook gedaan!![]()
Ik wilde weer wat bestellen, dus gedaan, en toen plakte ie het gewoon bij de vorige bestelling die ook nog geleverd moest worden...
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:33 schreef PeRi het volgende:
Vraagje, als je bestelt en blijkt dat je wat dingen gaat terugbrengen in de winkel (alwaar je een tegoedkaart krijgt), moet je dus altijd wel het hele bedrag betalen wat op de acceptgiro staat, van de hele bestelling gewoon (want je krijgt een tegoedkaart terug van de dingen die je terugbrengt)? Begrijp ik dat nu goed zo?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:52 schreef pinquit het volgende:
godver die sale...
nét mn bestelling in behandeling.![]()
dus kan niet meer wijzigen
Niet als hij al in behandeling is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je kan er nog wel wat bij doen hoor, heb ik ook gedaan!![]()
Ik wilde weer wat bestellen, dus gedaan, en toen plakte ie het gewoon bij de vorige bestelling die ook nog geleverd moest worden...
![]()
mja, dat dus.quote:
Ik heb de donkerblauwe en die is nog steeds 19,90 dus voor mezelf is het niet ergquote:Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef pinquit het volgende:
[..]
mja, dat dus.
dat vestje heb ik ook besteld peri! en die is nu dus afgeprijsdecht net een dag te laat.. grr
Echt?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou ja zeg.. Ik kijk even bij m'n bestelling, is m'n blauwe straplesstopje er gewoon uitgegooid! Daar baal ik echt van, ik vond 'm geweldig.
. Belachelijk zeg.
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb de donkerblauwe en die is nog steeds 19,90 dus voor mezelf is het niet erg. Maar ik schrok wel ff! Die andere kleurtjes zijn idd 14,90 nu, wel balen als je een van die besteld hebt
!
Ja, alleen de oranje staat er nu nog. Maar ik had het donderdag al besteld, en zonder melding is het er gister ineens blijkbaar uitgegooid. Belachelijk dat ze de klanten er de dupe van laten worden dat zij hun zaken voor wat betreft voorraadbeheer blijkbaar niet op orde hebben.quote:
Oh, die strapless topjes? Ja, die zijn al heel lang bijna uitverkocht. Ik kijk al vanaf donderdag, en toen waren ze er (online) al niet meer in mijn maat. Op het laatste moment toch maar de bruine en zwarte gekocht, ik kijk nou elke keer een paar keer per dag of ze er niet weer opnieuw bij staan...quote:Op zondag 1 juni 2008 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, alleen de oranje staat er nu nog. Maar ik had het donderdag al besteld, en zonder melding is het er gister ineens blijkbaar uitgegooid. Belachelijk dat ze de klanten er de dupe van laten worden dat zij hun zaken voor wat betreft voorraadbeheer blijkbaar niet op orde hebben.
Whaaa ik meteen kijken, is m'n bestelling al in behandeling, dus daar kan ik niets meer aan toevoegen.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:55 schreef Enfermera het volgende:
Yess de strapless truitjes waren er weer.. Heb er gewoon lekker weer 2 besteld, de witte en de blauwe![]()
Hahaha JA!quote:
Ik geen soortgelijke vinden hoor....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:44 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ze hebben meerdere soortgelijke blousejes in de collectie.
aaarg ik quote mezelf te vaak..... Zit ook wel erg dicht bij knopje wijzigen...quote:Op maandag 2 juni 2008 17:24 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik kan geen soortgelijke vinden hoor....
Ik heb weer eens een probleempje.... Ongeldige rabatcombinatie, wat isda?
Ik heb het al gevonden.... Gaat dit vanzelf over, of moet ik gaan bellen?
als het die is die ik net ook poste: er zit een bh in verwerkt zeg maar. Dus er zit al ondersteuning in. Volgens de site.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hahaha JA!
Ik heb ook een strapless streepjestop besteld! Hoe vallen ze? Ik heb normaal 38, heb dus een S genomen.
Kan er een BH onder trouwens?n00b is op strapless gebied
Ik heb wel een strapless BH, al een jaar in de kast liggen, ook van H&M.
2.50 per stuk? Ik krijg ze vast wel allemaal in een bubbeltjesenveloppe, al zijn ze dan wat kreukelig als ze aankomen. PM me anders maar.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:02 schreef zoeperzazke het volgende:
oh die passen mij wel zo te zien.... wat wil je ervoor hebben?
Zit het niet nog wel in je kassa? Moet je gewoon naar de kassa gaan en dan steeds op doorgaan klikken, soms staat het daar dan nog wel ergens.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:42 schreef Maisnon het volgende:
Da's raar. Ga ik iets bestellen, ben ik bijna klaar, zie ik dat iets pas in augustus ofzo aankomt, daar ga ik niet op wachten haha. Dus ik terug gaan, is de helft ook echt uit de shop verdwenen? terwijl net nog stond op voorraad... heel raar.
ik had laatst drie codes gebruikt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:28 schreef Addict89 het volgende:
Heb je wel grote kans dat ze je account blokkeren, bestelling verwijderen of de codes er gewoon weer uitgooien he.
'Grote kans dat'. Ze controleren niet alles, dus als je geluk hebt lukt het inderdaad met zoveel korting.quote:
Kan inderdaad soms. Maar mijn bestelling was pas om die reden ook verwijderd en kon daarna geen enkele code meer gebruiken...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:31 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat lijkt mij ook maar deze persoon beweert van nietOf misschien heeft ze gewoon mazzel gehad.
Als je dat nummer belt en een beetje doorvraagt kunnen ze je wel het nummer geven van een apart filiaal (heb ik ook eens gedaan). Je kan trouwens ook het volgende nummer bellen: 020 556 77 77 (is de gratis variant van het 0900-nummer volgens vraagalex.nl)quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:01 schreef Innocence het volgende:
[..]
Kan je de H&M bellen om te vragen of ze iets apart leggen tot het eind van de dag?
Op de website is namelijk bij elke vestiging alleen hetzelfde landelijke informatienummer te vinden...
Bedacht ik me ook opeensquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:08 schreef Deliah het volgende:
Staan die nummers niet gewoon in het telefoonboek?
Hoe dan? Je hebt maar 2 vakjes waar je ze kan invullen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor mn laatste bestelling heb ik ook 4 codes gebruikt. Wist niet dat dat 'niet mocht', maar dat staat ook nergens geloof ik.
Ik heb ze net eindelijk te pakken gehad. Ik had drie codes ingevuld, en je mag maar twee. Zegt ze: zal ik die twee van 10 laten staan, dan haal ik die van 5 eraf. Dan hou je meer korting over.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:13 schreef Ooi86 het volgende:
ik probeer al de hele avond die sappies van de klantenservice te bellen, maar er zijn teveel die hen bellen, dus ik kom er niet door ofzo?!
Had ik dus ook, en ik vind het vet irritant!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:40 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde m'n bestelproces bekijken, was er storing bij H&M en kon ik niet inloggen.
Nu kan ik bij H&M inloggen, is er een storing bij TNT
In die status staat mijn bestelling ondertussen al een week, dus don't get your hopes up...quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:49 schreef PeRi het volgende:
Jeeuj mijn bestelling is in behandeling! Er stond eerst half juni, dus ik verwachtte 'm eigenlijk niet al zo snel, rond de 15e ofzo pas. Maar ik wilde net ff loeren naar mijn bestelling, en toen schrok ik, want alles was weg bij 'nog niet geleverde artikelen'. Toch fijn zo snel dan!
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:09 schreef Syrena het volgende:
Ik ben manco! Yaaah!
Ik hoop nu op ergens volgende week
Jaaaaa die is gaaf hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:24 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
laatst besteld en echt geweldig
wilde ik hem nog eens in het roze bestellen, staan ze nietmeer online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |