abonnement Unibet Coolblue
pi_53375927
Vorige topics Trouwen en zo Trouwen en zo (deel 2) Trouwen en zo (deel 3) Trouwen enzo (deel 4) Trouwen enzo (deel 5) Trouwen enzo (deel 6) Trouwen enzo (deel zeven) Trouwen enzo (deel 8) Trouwen enzo deel 9 Trouwen enzo deel 10 Trouwen enzo deel 11 Trouwen enzo deel 12 Trouwen enzo deel 13 Trouwen enzo Deel 14 Trouwen enzo deel 15 *O* Trouwen enzo - deel 16 *O* Trouwen enzo - deel 17 Trouwen enzo deel 18 Trouwen en zo deel 19 Trouwen en zo deel 20! Trouwen enzo deel 21! Trouwen deel 22 Trouwen deel 23 Trouwen # 24 Trouwen enzo # 25 - waar 2007 een goed trouwjaar is! Trouwen enzo #26 Ook voor getuigen ;) Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+ Trouwen enzo #28 - Met of zonder kinderen!Trouwen deel 29 Trouwen!!!! deel 30 lekker wegmijmeren..... Trouwen enzo deel 31 Trouwen enzo deel 32

Foto's
Zie hier de foto's van Digger en EW.
Zie hier foto's van Snakelady.
Zie hier de foto's van Xlarge.
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van golfer en Bluezz.
Zie hier de foto's van Yorout en Coco-loco.
Zie hier de foto's van Armanimania en Neva.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Droeke.
Zie hier de foto's van -Bubseltje-.
Zie hier de foto's van Knut en Silmarwen.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van Tally.
Zie hier de foto's van YPPY en Jarno.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier de foto's van Rebelbitch.
Zie hier de foto's van Beaker.
Zie hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van MevrouwKorn.
Zie hier de foto's van Wennie.
Zie hier de foto's van Sorbootje.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van Amaranta en Rob
Zie hier de foto's van Bert en Troel.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto\\\'s!)
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto\\\'s!)
Zie hier de foto's van Joene.
Zie hier de foto van V.
Zie hier de foto's van Leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman.
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.

Data
28 september 2007: Michael en Bianca
30 november 2007: Locutus51 en "lief"
28 december 2007: Everia
22 april 2008: Fannetje & Tackleberry
3 juli 2008: draculettetje
1 augustus 2008: Pure-Poison
22 augustus 2008: Octopussy
29 augustus 2008: Krupelhintsje
29 februari 2008: sjimz
10-09-2008 tessie
20-08-2008: voodoolady
06-09-2008: Rekkie
20-10-2010: Conflict & Biancavia
Ooit: Levitation

De op in de wiki

Post hier je verhalen, foto\'s, vragen en meer!

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 02-11-2007 14:46:12 ]
  zaterdag 22 september 2007 @ 10:50:26 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53375956
Ga je nu alweer trouwen?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 22 september 2007 @ 10:52:07 #3
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53375977
Terugvindtrouwfoto

Ik zou wat entertjes in de OP gooien trouwens edit: spuit elf
pi_53375979
Ik sloot het topic, dus ik open een nieuw...

Maar moest het niet zoveel geld kosten: héél graag Maar wel weer met dezelfde
pi_53375983
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:52 schreef Yoni het volgende:
Terugvindtrouwfoto

Ik zou wat entertjes in de OP gooien trouwens
Ik ben nog steeds heel druk bezig
pi_53376038
En dan mijn sluitpost:
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat dan bijvoorbeeld?
Als vraag op wat mis je dan van jouw feest als je geen ceremoniemeester hebt?
pi_53376495
Ik meld me ook weer 01-08-2008 is de dag
We zijn nog steeds aan het nadenken wel/geen ceremoniemeester,we zullen eens bij vrienden/familie informeren.
Vanmiddag afspraak bij een bruidszaak,vind het echt spannend!
01-08-2008
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:26:01 #8
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_53376552
TVP

Maar even volgen.
Ik ben dan al wel getrouwd (volgende week drie jaar alweer) maar ik ben werkzaam als fotograaf op de Filipijnen en doe voornamelijk bruiloften.

Wil de Nederlandse bruiloft wel ns vergelijken met een Filipijnse...
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
pi_53376687
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:26 schreef rene29 het volgende:
TVP

Maar even volgen.
Ik ben dan al wel getrouwd (volgende week drie jaar alweer) maar ik ben werkzaam als fotograaf op de Filipijnen en doe voornamelijk bruiloften.

Wil de Nederlandse bruiloft wel ns vergelijken met een Filipijnse...
Waar ben je zelf getrouwd dan?
01-08-2008
pi_53376757
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:22 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik meld me ook weer 01-08-2008 is de dag
We zijn nog steeds aan het nadenken wel/geen ceremoniemeester,we zullen eens bij vrienden/familie informeren.
Vanmiddag afspraak bij een bruidszaak,vind het echt spannend!
Je staat in de OP
pi_53376812
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

Je staat in de OP
Ow niet gezien! Of heb je dat net gedaan?
01-08-2008
pi_53376836
Trouwen is zoow 1634
pi_53376877
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:38 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ow niet gezien! Of heb je dat net gedaan?
Yups, ik heb het vorige topic niet helemaal doorspit om te zoeken wie nog datums had gemeld. Maar als er heel binnenkort nog iemand roept, voeg ik het wel toe. En anders is het voor een modje
pi_53379109
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:41 schreef leonieke het volgende:

[..]

Yups, ik heb het vorige topic niet helemaal doorspit om te zoeken wie nog datums had gemeld. Maar als er heel binnenkort nog iemand roept, voeg ik het wel toe. En anders is het voor een modje
Joehoe ik roep!
namelijk 3 juli 2008!

diegene die geen ceremonie mensen had, hadden die een groot feest (bedoel met veel mensen) en stukjes enzo?
pi_53379272
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:30 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Joehoe ik roep!
namelijk 3 juli 2008!

diegene die geen ceremonie mensen had, hadden die een groot feest (bedoel met veel mensen) en stukjes enzo?
Wij hadden een receptie met 150 mensen en een feest met 100 mensen. Optreden van de collega's met liedje en grappige tekst die voorgelezen werd. Van dat optreden wisten wij helemaal niets, dat hebben ze gewoon afgesproken met de mensen van de feestzaal tijdens de receptie.

Ik kan me nu echt niets voorstellen dat ik gemist heb van heel het feest. De touwtjes zelf in handen kunnen houden tijdens de organisatie vond ik net leuk. En eerlijk gezegd snap ik na deze organisatie niet dat sommige mensen daar zo druk kunnen over doen. Zo hectisch vond ik het helemaal niet en ik leefde heel rustig naar het feest toe. En tegelijkertijd hebben we zelfs vanalles moeten regelen rond de bouw van ons huis (akte, bouwplan, krediet zoeken, bouwvergunning aanvragen, stenen zoeken, ...)
pi_53379369
Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om het niet te doen, tot nu toe ken ik alleen maar bruiloften met (ow nee 1tje niet maar die deden het feest thuis).
Denk wel dat het er ook aan ligt wat voor bruiloft je wilt en hebt. MAar denk ook hoe meer je vast legt hoe je iets zou willen hoe meer er fout zou kunnen gaan!

Maar toch leonieke met zoveel mensen en alles er om heen, alles zelf gedaan te hebben met zoveel rust, respect!
pi_53379676
Bwa, alles zelf gedaan? Nee, het koken en het opdienen heb ik gehouden voor de mensen van de zaal Zij hadden in mijn ogen de zwaarste dag hoor

En je wordt als koppel zo hard verwend die dag, ook in de feestzaal (er lagen cadeaus voor de ouders achter de toog en toen ik ze wou halen, vroeg een opdienster of zij ze niet moest brengen ), dat ik niet inzie wat een ceremoniemeester meer zou kunnen betekenen.

Als ik het al zou doen, zou ik het ook nooit aan iemand vragen die uitgenodigd wordt op het feest. Dan hebben die mensen toch een gestresseerde dag? Ik denk maar aan iemand van de vrienden, familie, ... Dan zou het iemand moeten zijn die ik inhuur.

Het enige wat we niet hadden tov een echt traditioneel huwelijk was een suite om de kerk binnen en buiten te gaan. Maar dat wilden we ook gewoon niet. Iedereen op het gemak naar binnen en wij als laatste binnengaan. De mensen die gingen voorlezen, wisten ook perfect wanneer ze moesten rechtstaan, ... En om eerlijk te zijn, heb ik het liever wat losjes (waarbij er bv eens rondgekeken wordt als iemand nog niet direct recht staat) dan dat daar iemand rondloopt die constant orders geeft aan de mensen die met ons willen meevieren.

En qua organisatie viel het gewoon allemaal wel mee Ik lees hier van sommige mensen dat hun feest al bijna georganiseerd is 10 maand voor het feest zelf. Wij hebben onze menu in juni vastgelegd (huwelijk op 14 juli), de menukaarten laten drukken in de week voor het huwelijk, ...
pi_53379781
Het enige minpuntje aan heel de organisatie was het gedoe rond mijn pa (wou niet komen), maar zoiets ging een ceremoniemeester ook niet kunnen oplossen Daar heb ik wat rond gestresseerd, maar op een bepaald moment moet je beslissen van het van je af te zetten.

En als er mensen willen weggaan van het feest... tjah, opnieuw, daar kan een ceremoniemeester niet mee helpen
pi_53379883
ik wil ook graag de boel losjes hebben hoor! Het ligt er ook aan welke locatie we kiezen,
het kan zijn dat we moeten verplaatsen en dan vind ik het wel fijn als er iemand is die de gasten opvangt / verwelkomt.
En voor de stukjes (ik weet wel dat er meerdere komen waarschijnlijk) vind ik het wel een verrassing wanneer wie wat enzo.

Maar het is wel wat je zegt als er mensen zijn die weggaan prima hoor! die hoeft de ceremonie meester ook niet tegen te houden!
pi_53380016
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:05 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook graag de boel losjes hebben hoor! Het ligt er ook aan welke locatie we kiezen,
het kan zijn dat we moeten verplaatsen en dan vind ik het wel fijn als er iemand is die de gasten opvangt / verwelkomt.
En voor de stukjes (ik weet wel dat er meerdere komen waarschijnlijk) vind ik het wel een verrassing wanneer wie wat enzo.
Wij hadden een foutje in onze tijdsberekening
Ik denk dat er tussen de 80 en de 100 mensen naar de mis zijn komen zien (zoveel had ik er niet verwacht ) en onze mis was redelijk vlot gegaan waardoor we na de foto's aan de kerk nog ongeveer een half uur hadden tot het vertrek naar de feestzaal. We zijn met z'n allen naar het huis van mijn schoonouders gegaan (wonen schuin tgo de kerk) en hebben daar wat staan babbelen om dan naar de zaal te vertrekken.
Beetje verrassing, maar niemand vond het ambetant. We waren zelfs zo druk aan het babbelen dat we uiteindelijk 10 minuten te laten waren in de feestzaal Geen enkel probleem

Van de stukjes wisten we helemaal niets, mijn frank is gevallen toen ik even naar binnen keek (het was tussen de soep en het hoofdgerecht en zo'n mooi weer en ik stond dus even buiten te kletsen met een paar gasten) en ik opeens twee stoelen naast elkaar zag staan op de dansvloer. Toen wist ik wat er ons te wachten stond.
quote:
Maar het is wel wat je zegt als er mensen zijn die weggaan prima hoor! die hoeft de ceremonie meester ook niet tegen te houden!
Bwa, prima is iets anders. Als het mensen zijn die aan de eretafel zitten die na het voorgerecht vertrekken, samen met de getuige van mijn man (zijn broer) en zijn vrouw. Soit, die zijn een uur later nog teruggekomen, maar voor mij is er iets heel ergs gebroken. Er tegen praten doe ik momenteel nog altijd niet, behalve een hallo en een salut als ik ze zie. Maar idd, de ceremoniemeester ging ze ook moeten laten vertrekken

[ Bericht 1% gewijzigd door leonieke op 22-09-2007 14:17:57 ]
  zaterdag 22 september 2007 @ 14:15:03 #21
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_53380091
Burgertrutje.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_53380151
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:15 schreef Baklap het volgende:
Burgertrutje.
ik? Waarom dan wel?
pi_53380227
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:15 schreef Baklap het volgende:
Burgertrutje.
die snap ik ook niet helemaal, of helemaal niet eigenlijk

het is een mening en ik kan me voorstellen dat het moeilijk is dat er mensen van de ere tafel vertrekken!
pi_53380717
Octopussy had haar datum ook al doorgegeven (voor in de OP): 22 augustus 2008.

Wij hebben vandaag onze ringen opgehaald. Ze zijn erg mooi!

Nog zeven maanden wachten, dan mogen ze om
pi_53380836
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:44 schreef Fannetje het volgende:
Octopussy had haar datum ook al doorgegeven (voor in de OP): 22 augustus 2008.

Wij hebben vandaag onze ringen opgehaald. Ze zijn erg mooi!

Nog zeven maanden wachten, dan mogen ze om
jeuj!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')