abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 mei 2007 @ 15:00:42 #1
16715 Mylene
*schatje*
pi_49036912



met dank aan Chanty87

Kaftan: ¤29.90
Bikini top: ¤14.90
Bikini broek: ¤9.90
Tuniek: ¤19.90
Jurk: ¤29.90
Badpak: ¤19.90

7:21 minuten durende optreden van Kylie tijdens de lancering, o.a. de hit 'Can't Get You out of My Head'
Kylie backstage

vervolg van:
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


M by Madonna for H&M

andere topics:
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.



Wat betekent \'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle\'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.


Karl Lagerfeld for H&M

Het e-mail adres waar je je mee hebt aangemeld voor de nieuwsbrief kun je herhaaldelijk gebruiken voor een kortingscode.
quote:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7384 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 18-07-2007.
Verder geeft 7442 10 euro korting.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 13-05-2007 20:17:37 ]
  zaterdag 5 mei 2007 @ 15:33:02 #2
123170 alors
zlata1234
pi_49037619
fipo

Wat zijn er al veel nieuwe dingen uitverkocht , gaan ze dat nog aanvullen of moeten we wachten totdat er dingen teruggestuurd worden?
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 16:11:53 #3
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49038410
@Miss_S; er zijn een paar halter beugel bikini's die tot 85D gaan. Die past voor een 80E goed, zelfs een beetje ruim en de 80D is in mijn geval nog prima te doen. Ik zou een poging wagen, je kunt m altijd terugbrengen. Oh en zelfs een beugelloze zit ook prima.

beugelloos:


en met:

Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49038465
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:11 schreef Roeji het volgende:
@Miss_S; er zijn een paar halter beugel bikini's die tot 85D gaan. Die past voor een 80E goed, zelfs een beetje ruim en de 80D is in mijn geval nog prima te doen. Ik zou een poging wagen, je kunt m altijd terugbrengen. Oh en zelfs een beugelloze zit ook prima.

beugelloos:
[afbeelding]

en met:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar ik heb normaal 75E dus moet echt geen band hebben die te groot is en als ik 75D pak ben ik bang dat mijn borsten er helemaal uitvallen

heb bij de wehkamp wel een paar in mijn maat gezien dus doe die eerst proberen
pi_49038766
Ik heb ook maar weer een bestelling geplaatst... dat hele gave jurkje met die ribbelstof aan de top ... nu nog een strapless BH zien te scoren
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 16:29:52 #6
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49038774
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar ik heb normaal 75E dus moet echt geen band hebben die te groot is en als ik 75D pak ben ik bang dat mijn borsten er helemaal uitvallen

heb bij de wehkamp wel een paar in mijn maat gezien dus doe die eerst proberen
Je kunt met die halter een beetje sjoemelen, wat losser of vaster maken. Op zich is het prima te doen. Het hoeft bij een bikini ook niet zoals een bh te zitten, vind ik. Oke tuurlijk moet alles wel binnenboord blijven
Ik hoop dat je nog een leuke vind
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49038872
Ik vind toch dat we nu een mooie op hebben
En verder moet ik me heel erg inhouden om niet rokjes (vooral die ene met die plooien bovenin die bij iedereen veel te groot valt) en jurkjes te gaan bestellen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49040816
Ik heb al een maand niks besteld!

tvp
  zaterdag 5 mei 2007 @ 18:02:11 #9
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49041027
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:33 schreef Addict89 het volgende:
Ik vind toch dat we nu een mooie op hebben
En verder moet ik me heel erg inhouden om niet rokjes (vooral die ene met die plooien bovenin die bij iedereen veel te groot valt) en jurkjes te gaan bestellen.
die rokjes zijn toch al uitverkocht en komen niet meer binnen volgens de klantenservice. Inde winkel hangen ze wel nog.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49041153
In S en XS zijn ze er nog wel en die zal ik ook wel nodig hebben
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:37:19 #11
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_49043626
tvp
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:40:03 #12
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49043708
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:06 schreef Addict89 het volgende:
In S en XS zijn ze er nog wel en die zal ik ook wel nodig hebben
ja idd, maar zijn nog maar een paar kleuren. in de winkel hangen ook nog gele. Alleen de bruine (die ik perse wil) is niet meer te krijgen
Ik wacht maar tot misschien iemand zn rokje terugstuurt, wie weet heb ik dan geluk
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49044585
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:40 schreef Roeji het volgende:

[..]

ja idd, maar zijn nog maar een paar kleuren. in de winkel hangen ook nog gele. Alleen de bruine (die ik perse wil) is niet meer te krijgen
Ik wacht maar tot misschien iemand zn rokje terugstuurt, wie weet heb ik dan geluk
Hoop het voor je!
Ik heb nog niet besloten welke kleur ik wil, dus ga van de week maar even in de winkel passen, heb ik ook in 1x de goede maat te pakken
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49046875
Ik mis toch wel wat meer accessoires in de webshop...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:41:20 #15
123170 alors
zlata1234
pi_49047265
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:06 schreef Addict89 het volgende:
In S en XS zijn ze er nog wel en die zal ik ook wel nodig hebben
Ja behalve in het wit
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49047680
Hoi!
Die tweede bikini van Kylie zag ik vandaag binnenkomen, die met die ringen. Echt een ontzettend ordinair lelijk ding! Op de foto ziet ie er best okay uit, maar hij is echt zilverachtig en glimmend en dan van die zilveren ringen erbij... afschuwelijk echt
  zondag 6 mei 2007 @ 09:00:23 #17
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49055615
ZIjn er dan al meer dingen van Kylie in de winkel te krijgen? Ik heb nog niks zien hangen/liggen
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49057202
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
Ik mis toch wel wat meer accessoires in de webshop...
Dat vind ik dus ook..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_49066509
Werkt iemand van jullie bij een H&M ?
  zondag 6 mei 2007 @ 17:23:32 #20
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49067260
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:00 schreef Roeji het volgende:
ZIjn er dan al meer dingen van Kylie in de winkel te krijgen? Ik heb nog niks zien hangen/liggen
Ik weet niet of het de winkel al in ging, die ene bikini was in elk geval al binnen, verder nog niks geloof ik.

En ik werk dus bij de H&M ja
  zondag 6 mei 2007 @ 17:53:29 #21
153377 Jurk
Plurk!
pi_49068459
Ik ook!
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_49068531
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:11 schreef Roeji het volgende:

[afbeelding]
Staat deze ook in de webshop? Kan hem nergens vinden, maar vind hem wel super. .
Karma is a fucking bitch.
pi_49068802
Hoe compleet is de webshop eigenlijk? Niets van wat ik in de winkel gekocht heb, kan ik daar terugvinden?
Het mooi kotsende meisje.
pi_49073252
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe compleet is de webshop eigenlijk? Niets van wat ik in de winkel gekocht heb, kan ik daar terugvinden?
Inderdaad, ik kon ook mijn aankopen niet op het web vinden. Jammer, want ik heb een hele leuke topje gekocht en die wou ik graag hier posten.
Verder heb ik ook slippers gehaald, 9,95 Euro met een goude ringetje in het midden. Ze lopen super fijn.
  zondag 6 mei 2007 @ 20:09:21 #25
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_49073955
Wanneer komt er weer een leuke actie voor mannen? H&M Loves iets voor mannen
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_49074538
In de webshop staat alleen de spring/summer collectie uit de catalogus dacht ik. En in de winkel liggen vaak oude dingen of extra dingen.
Ik heb _de_ slippers ook
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49075294
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:55 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Staat deze ook in de webshop? Kan hem nergens vinden, maar vind hem wel super. .
Nevermind, heb hem al gevonden. En uiteraard niet meer in mijn maat beschikbaar. .
Karma is a fucking bitch.
  zondag 6 mei 2007 @ 21:29:45 #28
153377 Jurk
Plurk!
pi_49078477
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:22 schreef Addict89 het volgende:
In de webshop staat alleen de spring/summer collectie uit de catalogus dacht ik. En in de winkel liggen vaak oude dingen of extra dingen.
Ik heb _de_ slippers ook
Het meeste wat je in de webshop vind, is ook in de winkel verkocht. In de winkel worden echter veel meer soorten artikelen verkocht, dus misschien vind je dan net dat artikel niet terug. Bovendien staan in de webshop ook veel divided spullen, en die worden niet in elke winkel verkocht.
In de winkel komen bijna dagelijks nieuwe artikelen in het assortiment, en raken er ook veel uitverkocht. Zo snel wisselt de collectie op internet niet.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  zondag 6 mei 2007 @ 21:56:04 #29
83645 Andoire
... .. ...
pi_49079910
Ik heb eindelijk die slippers gevonden. Ben nu de trotse bezitter van 5 paar h&m slippers

Wordt het kutweer. Mkay.
Что было, то прошло..
  maandag 7 mei 2007 @ 10:10:28 #30
123170 alors
zlata1234
pi_49091750
wtf die kortingscode van 25% werkt niet, zegt ie dat het bedrag te laag is, ik heb verdomme voor 110 euro besteld.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 7 mei 2007 @ 10:29:28 #31
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_49092202
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:10 schreef alors het volgende:
wtf die kortingscode van 25% werkt niet, zegt ie dat het bedrag te laag is, ik heb verdomme voor 110 euro besteld.
Het ligt geloof ik niet aan je totaalbedrag, maar aan het bedrag van het duurste artikel. Volgens mij moet dat boven de 25 euro zitten ofzo Ik had t eerst ook
Of niet soms?
  maandag 7 mei 2007 @ 11:14:31 #32
123170 alors
zlata1234
pi_49093451
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:29 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

Het ligt geloof ik niet aan je totaalbedrag, maar aan het bedrag van het duurste artikel. Volgens mij moet dat boven de 25 euro zitten ofzo Ik had t eerst ook
Oh dan is dat het, ik heb die van 10 euro er wel bij dus
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49095830
Ik eh.... nouja, dit dus:

I had a signature once. It was awful.
pi_49095940
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik eh.... nouja, dit dus:

[afbeelding]
Leuk allemaal Hoe krijg je dat zo mooi in 1 plaatje?

Mijn bestelling is nog steeds manco, maar er staat inmiddels wel al "onderweg"
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49096190
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef Syrena het volgende:

[..]

Leuk allemaal Hoe krijg je dat zo mooi in 1 plaatje?

Mijn bestelling is nog steeds manco, maar er staat inmiddels wel al "onderweg"
Alles geprintscreent en dan in 1 afbeelding plakken

Voor mij duurt het nog even. Ik ging bestellen omdat ik die jurk zo graag wilde en dan kijk je gelijk even verder, 'want als je dan toch gaat bestellen....' En jahoor, alles uit mijn bestelling is op voorraad, behalve die jurk (half juni)

Ohja; dat rokje heb ik in XS genomen (ik heb normaal S), omdat ik hier begreep dat hij erg ruim valt... Zou XS voor mij dan goed zijn of zou dat nog te groot zijn?
I had a signature once. It was awful.
pi_49096266
Leuke dingen zoeperzazke! Lekker kleurrijk. Dat rose shirtje rechtsonder valt wel heel groot trouwens. Ik word echt gefrustreerd van dat manco, het zal nu wel deze week bezorgd worden en vanaf morgen ben ik niet thuis
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49096287
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:39 schreef Addict89 het volgende:
Leuke dingen zoeperzazke! Lekker kleurrijk. Dat rose shirtje rechtsonder valt wel heel groot trouwens. Ik word echt gefrustreerd van dat manco, het zal nu wel deze week bezorgd worden en vanaf morgen ben ik niet thuis
Het topje rechtsonder heb ik al en zwart wit gestreept en die viel bij mij precies goed, dus ik hoop dat hij in dit kleurtje hetzelfde valt
I had a signature once. It was awful.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2007 @ 13:08:55 #38
163650 Greys
pi_49097294
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:29 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

Het ligt geloof ik niet aan je totaalbedrag, maar aan het bedrag van het duurste artikel. Volgens mij moet dat boven de 25 euro zitten ofzo Ik had t eerst ook
Ik had in totaal voor 69 euro maar het duurste artikel was maar 14 euro geloof ik en toch is die 25% er af gegaan hoor! Ik had in elk geval naast die 10,- korting ook nog 3,45 korting ofzo, uit mijn hoofd, ik kijk vanavond wel even thuis. Maar ik weet zeker dat beide codes het deden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_49097348
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had in totaal voor 69 euro maar het duurste artikel was maar 14 euro geloof ik en toch is die 25% er af gegaan hoor! Ik had in elk geval naast die 10,- korting ook nog 3,45 korting ofzo, uit mijn hoofd, ik kijk vanavond wel even thuis. Maar ik weet zeker dat beide codes het deden.
Bij mij is wel de 25 procent van het jurkje (14,90) afgegaan. De code voor 10 euro korting oid pakte hij niet.
I had a signature once. It was awful.
  maandag 7 mei 2007 @ 13:52:33 #40
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_49099010
Ik ben net ff geweest en witte slippers meegenomen (de rieten) en voor mn vriendje de zwarte.
In me Burberry......
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2007 @ 14:04:31 #41
163650 Greys
pi_49099500
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:52 schreef Chav het volgende:
Ik ben net ff geweest en witte slippers meegenomen (de rieten) en voor mn vriendje de zwarte.
Goeie zet! Want die dingen zijn hemels
Nee, ik heb geen aandelen in die slippers, al zou je het bijna gaan denken

Mijn spulletjes staan nog steeds op half mei. Is het al bijna half mei? Ah? Toe?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_49102023
quote:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 28-04-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-05-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 05-05-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 05-05-2007 Groningen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 05-05-2007 Groningen , pakkettendistributie
Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd 05-05-2007 Groningen , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 07-05-2007 Groningen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 07-05-2007 Groningen , pakkettendistributie
Mijn eerste H&M bestelling is onderweg!!
Zat zaterdag ook al te wachten, maar toen kwam er dus niets...

Worden er pakjes bezorgd op maandag....? Want er staat dat mijn bestelling in de afleverroute zit...





Ohja, de helft zou pas half mei komen, maar ik krijg het nu dus lekker allemaal al Behalve het lingeriesetje, dat komt in juni

[ Bericht 4% gewijzigd door Laura 2000 op 07-05-2007 15:43:11 ]
pi_49103136
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:08 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]


Worden er pakjes bezorgd op maandag....? Want er staat dat mijn bestelling in de afleverroute zit...
Anders zou de chauffeur wel erg lang onderweg zijn he
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Nerd met benen maandag 7 mei 2007 @ 15:37:55 #44
18073 miss_bleu
pi_49103267
wanneer gaan die kylie dingen online?
  maandag 7 mei 2007 @ 18:19:38 #45
123170 alors
zlata1234
pi_49109721


Ik zat even bij de heren te kijken, om mn vader wat aan te smeren zag ik dit Wat een woeste vent, hij was me eerder niet opgevallen
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49111722
Geen pakje hier...!

Aargh wat voor omwegen maakt die pakjesman!!!
  maandag 7 mei 2007 @ 19:16:56 #47
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49112036
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:19 schreef alors het volgende:
[afbeelding]

Ik zat even bij de heren te kijken, om mn vader wat aan te smeren zag ik dit Wat een woeste vent, hij was me eerder niet opgevallen
Jezus komt!
pi_49112092
Weet iemand hoe deze trench valt qua maat?
http://shop.hm.com/media/(...)94_12010_63_0754.jpg

Ik heb m vandaag besteld (eindelijk was ie er weer in mijn maat!) en vraag me af of ie wel "normaal" valt?

[ Bericht 1% gewijzigd door MissJ op 07-05-2007 19:46:32 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:28:38 #49
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49113168
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef parselmouth het volgende:
Ja, valt wel zoals ie hoort te vallen
Oh ok, dat klinkt goed!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_49114653
quote:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT Post: dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending de volgende dag zal plaatsvinden. Deze melding is niet zichtbaar als de zending niet over de sorteerband van het tweede centrum gaat. In sommige gevallen is het proces zo ingericht en dit heeft geen gevolgen voor de overkomstduur.
Yeah baby yeah! Morgen jurkjes??
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49114716
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:18 schreef MissJ het volgende:
Weet iemand hoe deze trench valt qua maat?
http://shop.hm.com/media/(...)94_12010_63_0754.jpg

Ik heb m vandaag besteld (eindelijk was ie er weer in mijn maat!) en vraag me af of ie wel "normaal" valt?
Is dat nou met goeden accenten?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 7 mei 2007 @ 20:27:05 #53
153377 Jurk
Plurk!
pi_49115284
Ik neem aan dat je gOUden accenten bedoeld? Maar dat is het niet, het zijn van die been-achtige knopen enzo.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_49116832
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef Jurk het volgende:
Ik neem aan dat je gOUden accenten bedoeld? Maar dat is het niet, het zijn van die been-achtige knopen enzo.
Oooow ja die bedoel ik inderdaad :S
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 7 mei 2007 @ 22:05:06 #55
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49120309
M'n bestelling is in het sorteercentrum .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_49121108
quote:
Zending afgeleverd 07-05-2007


Geen pakket hier hoor...
pi_49121165
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]



Geen pakket hier hoor...
Ook niet bij de buren? De mijne zijn al een paar keer bij de buren afgegeven omdat ik niet thuis was, had ik wel een berichtje van in m'n brievenbus.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49122365
Ik was de hele middag thuis...
  maandag 7 mei 2007 @ 22:46:54 #59
123170 alors
zlata1234
pi_49122458
Waarom hebben alle mooie bh's van die kutbandjes 2 van die hele dunne bandjes die zo lekker in je schouders snijden... Maak desnoods gewoon 2 versies, één met van die bandjes en één met gewone bandjes, maar dit vind ik zo vervelend
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 7 mei 2007 @ 23:04:50 #60
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49123617
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:46 schreef alors het volgende:
Waarom hebben alle mooie bh's van die kutbandjes 2 van die hele dunne bandjes die zo lekker in je schouders snijden... Maak desnoods gewoon 2 versies, één met van die bandjes en één met gewone bandjes, maar dit vind ik zo vervelend
Om dat te voorkomen (snijden en pijn) verbouw ik bijna al mn bh's. Zodat de bandjes overkruist zijn aan de achterkant. Extra voordeel daarvan is dat ze ook niet meer afzakken
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  maandag 7 mei 2007 @ 23:13:53 #61
123170 alors
zlata1234
pi_49124152
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef Roeji het volgende:

[..]

Om dat te voorkomen (snijden en pijn) verbouw ik bijna al mn bh's. Zodat de bandjes overkruist zijn aan de achterkant. Extra voordeel daarvan is dat ze ook niet meer afzakken
huh, hoe doe je dat dan? Maar ik bedoel dus zulke:
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 7 mei 2007 @ 23:18:15 #62
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49124414
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef alors het volgende:

[..]

huh, hoe doe je dat dan? Maar ik bedoel dus zulke:
[afbeelding]
Met triangelbh's nog nooit gedaan. Maar meestal zit aan de achterkant een naadje in de bandjes (zit een ringetje oid), dat losmaken en aan t andere bandje er weer aanzetten. Mits natuurlijk t bandje lang genoeg is. Anders moet je er nieuwe bandjes aanzetten. Ik zal kijken of ik morgen een foto kan posten Is duidelijker dan mijn uitleg denk ik

edit: of als die dubbele bandjes niet prettig dragen, die er helemaal af halen en nieuwe bandjes aanzetten.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49131029
H&M <3 The Sims 2


M'n jurk zit erbij
pi_49133522
Weet iemand of die ballerina's van E 9,90 in de winkel te vinden zijn? Op de site zijn ze steeds uitverkocht en ik weet niet zeker welke maat ik zou moeten bestellen (als ze weer eens verkrijgbaar zijn...)
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_49135344
Patsy Stone: in Utrecht, Den Haag en Hilversum heb ik ze zien liggen, maar volgens mij gaan die best hard.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49137069
Hoe zitten die rieten slippertjes eigenlijk qua maat? Ik heb normaal gesproken schoenmaat 39, is dan een 38/39 gewoon goed of ziet dat eruit of ze net te klein zijn? Heb net namelijk de witte, zwarte en bruine besteld
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:00:38 #67
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49137221
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef Chanty87 het volgende:
Hoe zitten die rieten slippertjes eigenlijk qua maat? Ik heb normaal gesproken schoenmaat 39, is dan een 38/39 gewoon goed of ziet dat eruit of ze net te klein zijn? Heb net namelijk de witte, zwarte en bruine besteld
Heb normaal 37 en de 36/37 passen perfect. Ik zou gewoon mn eigen maat aanhouden. Slippers moeten volgens mij niet te groot zijn, gewone schoenen mogen ruim zitten maar bij slippers ziet t er meestal raar uit, vind ik.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49137294
Okay, bedankt Dan laat ik het gewoon zo staan Vind 't altijd wel lekker om op slippertjes te lopen ipv gewone schoenen in de zomer, heb namelijk een stel schoenen waar je niet ff een dagje op kan shoppen bijvoorbeeld (heb een keer 5 blaren opgelopen ) en m'n zwarte All-Starts passen niet bij elke outfit
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:08:40 #69
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49137531
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:02 schreef Chanty87 het volgende:
Okay, bedankt Dan laat ik het gewoon zo staan Vind 't altijd wel lekker om op slippertjes te lopen ipv gewone schoenen in de zomer, heb namelijk een stel schoenen waar je niet ff een dagje op kan shoppen bijvoorbeeld (heb een keer 5 blaren opgelopen ) en m'n zwarte All-Starts passen niet bij elke outfit
Ik heb nooit teenslippers kunnen dragen, altijd pijn door dat teenbandje. Maar die hebben dus het bandje van stof en ik loop er gewoon hele dagen op rond. Zitten echt heerlijk
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49146487
Ik ga dadelijk weer ff wat bestellen
pi_49147439
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga dadelijk weer ff wat bestellen
Oooh... ik blijf ook bezig... Afgelopen 3 maanden heb ik nog geen enkel moment gehad dat er niet wat in bestelling stond... Ik blijf ook bijbestellen... Nu staat er een bestelling in behandeling ( ) van 220 euro (ok... mijn moeder heeft ook 3 dingen besteld ) en tot half juni blijf ik nog kleding ontvangen!
pi_49147553
zo , alleen een stuk of 3 wat ik bewaard had op mn verlanglijstje was uitverkocht niet zo leuk. En ook iets wat pas half juni kon maar weggedaan. Tegen die tijd ben ik et toch wel in de H&M zelf tegengekomen, haha
pi_49148316
Mijn jurkjes zijn er! En ze zijn echt heel erg leuk Ik ben nu bij m'n ouders, vanavond thuis eens even goed alles passen en bekijken. Mijn moeder heeft haar bestelde trui al meteen aangetrokken haha.

En nu wil ik mooi weer Oja en iemand die me tegenhoudt om niet nog meer te gaan bestellen aan singlets en rieten slippers voor onder mijn jurkjes. En een vestje. En...en... en...

Ik ga dit jaar ook niet op vakantie..duhuuusss... meer om uit te geven

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:30:31 #74
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_49148498
Ik heb voor t eerst ook wat online besteld, het is allebei op voorraad dus ik hoop het met een weekje te krijgen. Duurt wel lang zeg...
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:39:05 #75
123170 alors
zlata1234
pi_49148879
De 25% korting staat nu opeens wel aangegeven zie ik Nou mooi zo
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49150798
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef Chanty87 het volgende:
Hoe zitten die rieten slippertjes eigenlijk qua maat? Ik heb normaal gesproken schoenmaat 39, is dan een 38/39 gewoon goed of ziet dat eruit of ze net te klein zijn? Heb net namelijk de witte, zwarte en bruine besteld
Dan zit de 38/39 jou waarschijnlijk prima. (Ik heb maat 38, en de 38/39 is voor mij aan de grote kant nl. Ik houd ruim een centimeter slipper 'over' aan de achterkant.)
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:07 schreef Addict89 het volgende:
Patsy Stone: in Utrecht, Den Haag en Hilversum heb ik ze zien liggen, maar volgens mij gaan die best hard.
Tnx, helaas is dat allemaal niet erg bij mij in de buurt. Als ze op de site zo hard gaan, zullen ze bij de winkels ook wel wegvliegen... Ik hou de site nog wel even in de gaten!
Weet iemand hoe die ballerina's van E 9.90 uitvallen? Kun je gewoon je normale maat nemen?
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2007 @ 19:40:09 #77
163650 Greys
pi_49156136
Mijn bestelling is in behandeling
En ondanks dat ik zelf had aangegeven driekwart van de spullen nu vast te willen hebben en de rest begin juni, hoef ik maar 1x verzendkosten te betalen. Netjes.

Hoe zat het nou ook alweer.... als je niet thuis bent, komt het pakket dan bij het postkantoor terecht?

Overigens is het bedrag van mijn zending die er aan komt anders dan ik in mijn orderbevestiging had staan, dus volgens mij is er bij mij ook iets uitgegooid dat toch uitverkocht was ofzo Shit! Hebben ze natuurlijk stiekem aan iemand anders gegeven

Ik zie bij Geleverde Artikelen dus nu alleen staan dat het in behandeling is, ik kan nu dus nergens meer zien WAT er precies in behandeling is en wat er eventueel uitgegooid kan zijn?

[ Bericht 11% gewijzigd door Greys op 08-05-2007 19:45:53 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_49156189
ik heb mijn pakketje binnen

geel blousje is leuk en het roze/zwarte gebloemde jurkje met strik is ook wel grappig
maakt me wel iets breder van wege hoe de rok valt maar vind hem toch te leuk om terug te sturen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:45:52 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49156374
.. er staat dat het is afgeleverd, maar dat is niet! En ze geven hier eigenlijk nooit iets bij de buren af..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2007 @ 19:46:38 #80
163650 Greys
pi_49156407
Ik ben ook wel benieuwd wat er dan nu mee gebeurt. Ligt het dan bij het postkantoor waar je het zelf op kunt halen wellicht?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_49156546
Er staat bij mij nog steeds manco en ik krijg net te horen dat ze thuis zijn bezorgd, dus ik zou de track & trace niet meer vertrouwen

Ik baal wel flink, ben nu pas vrijdag thuis
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2007 @ 19:51:48 #82
163650 Greys
pi_49156644
Maar hoe wèrkt het dan als je niet thuis bent als de bestelling wordt geleverd? Ik ben wel aan het drammen nu he, maar ik kon het niet zo gauw vinden in de openingspost Sorry.
Wordt het dan nog een keer aangeboden en komt het daarna op het postkantoor te liggen? Of werkt het anders?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:10:38 #83
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49157442
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:51 schreef Greys het volgende:
Maar hoe wèrkt het dan als je niet thuis bent als de bestelling wordt geleverd? Ik ben wel aan het drammen nu he, maar ik kon het niet zo gauw vinden in de openingspost Sorry.
Wordt het dan nog een keer aangeboden en komt het daarna op het postkantoor te liggen? Of werkt het anders?
Ik zou het ook graag willen weten, want er ligt sowieso geen briefje in de brievenbus. En als het dus wel bij de buren ligt laat ik het voortaan wel op een Kiala punt afgeven.. dat is nog betrouwbaarder .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_49157609
Gaat dat niet net zoals bij een gewoon pakketje? Dus ze gaan naar je buren, als het daar niet lukt komen ze nog een keer de volgende dag, als het dan weer niet lukt gaat het naar het postkantoor?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49157763
Bij ons lag vandaag een briefje van TPG, dat het bij de buren was. Mijn moeder is er meteen heengerend Keer hiervoor was het bij de overburen, ook met briefje.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49159497
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:24:31 #87
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49160602
's Zomerse kleurtjes hoor

Dat shortje en die schoentjes heb ik ook, zitten allebei heerlijk!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:26:57 #88
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_49160712
Ik heb ook dat vestje met die strik besteld, parselmouth. Maar hoe valt 'ie zo'n beetje?
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:39:35 #89
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49161287
Die cremekleurige bedoel je?
Wel zoals ie moet vallen eigenlijk, heb een 34 en die is bij mij iets te strak bij m'n tits, maar dat was ook wel te verwachten (had beter een 36 kunnen hebben maar die hadden we niet meer dus ja ).
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:44:01 #90
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49161505
Het was dus wel bij de buren, alleen jammer dat ze dan niets achterlaten.. maar goed, m'n zwarte jurkje (die zelfde als hierboven, met die 2 touwtjes) staat best leuk op een skinny jeans .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_49162357
Ik wil mijn jurkjes aan! Ik heb net vanalles eronder zitten te proppen, broek en truitje, maar dan zijn ze net ietsjes te krap En het is katoen, dus dan gaat het opkruipen enzo.

NOU! Ik wil weer mooi weer!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:11:03 #92
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49162820
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef parselmouth het volgende:
's Zomerse kleurtjes hoor

Dat shortje en die schoentjes heb ik ook, zitten allebei heerlijk!
Dat shortje he.. als je niet modelmagere bovenbenen hebt, kan 't dan wel een beetje? Of komt ie net op 't dikste gedeelte uit zeg maar..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2007 @ 22:20:04 #93
163650 Greys
pi_49163280
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Syrena het volgende:
Ik wil mijn jurkjes aan! Ik heb net vanalles eronder zitten te proppen, broek en truitje, maar dan zijn ze net ietsjes te krap En het is katoen, dus dan gaat het opkruipen enzo.

NOU! Ik wil weer mooi weer!
Een lekker strak shirtje en een legging ( sorry, ze zijn nu eenmaal hip! ) eronder?
En dan stop je dat shirtje onder je jurk in je legging, ziet toch niemand hoe het eronder zit
Kruipt het ook niet omhoog
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:19:19 #94
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49166209
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat shortje he.. als je niet modelmagere bovenbenen hebt, kan 't dan wel een beetje? Of komt ie net op 't dikste gedeelte uit zeg maar..
Hm, ik heb er nog een foto van *zoekt*... Hij is wel *echt* kort (je bips blijft wel gewoon helemaal bedekt hoor, het is geen christina aguileramodelletje )

pi_49172414
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Een lekker strak shirtje en een legging ( sorry, ze zijn nu eenmaal hip! ) eronder?
En dan stop je dat shirtje onder je jurk in je legging, ziet toch niemand hoe het eronder zit
Kruipt het ook niet omhoog
Ja dat past dus niet of iig niet zo dat het nog lekker zit. En de legging is katoen en de jurkjes ook, dus het valt niet echt soepel. Als ik opsta moet ik eerst alles weer op z'n plaats frutten.

* Syrena duimt gewoon weer voor mooi weer
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49173434
Bestelling is onderweg.
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:00:18 #97
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_49178235
Hoi allemaal,

Ik weet dat crossposten niet mag, maar ik kreeg de tip om mijn verzoek ook hier te plaatsen gezien het onderwerp van mijn bacheloreindopdracht. Zouden jullie mij willen helpen met mijn opdracht door een vragenlijst in te vullen?

Bacheloreindopdracht Online shoppen: respondenten nodig!

Alvast heeeeeeeeeel erg bedankt!!

-Karin
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_49178927
Done
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49179084
Ik ook
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:25:04 #100
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_49179203
Ik ga niet het hele topic spammen met bedankjes, maar deze is alvast voor iedereen:
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_49185937
Hoe kan je iets toevoegen aan je bestelling? Ik wil toch nog iets extras erbij eigenlijk
pi_49186027
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef Maisnon het volgende:
Hoe kan je iets toevoegen aan je bestelling? Ik wil toch nog iets extras erbij eigenlijk
Gewoon het normale bestelproces doorlopen. Het komt dan vanzelf bij je eerdere bestelling te staan.
amokaapjeeh O+
pi_49186803
okay, maar net had ik iets en toen stond er dat et minimaal 19.90 moest zijn, of was dat omdat er zo'n aanbieding tussenzat misschien?
pi_49192958
quote:
Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.
Is dat altijd zo?
Ik had een aantal spullen voor begin mei en een aantal voor eind mei.
De spullen voor begin mei zijn onderweg, maar bij die voor eind mei staan weer verzendkosten.
Nu heb ik er wel later nog spullen bijgevoegd toen de spullen voor begin mei al in behandeling waren.

Ik zal de klantenservice maar eens bellen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:17:51 #105
123170 alors
zlata1234
pi_49193638
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef Maisnon het volgende:
okay, maar net had ik iets en toen stond er dat et minimaal 19.90 moest zijn, of was dat omdat er zo'n aanbieding tussenzat misschien?
Is je eerdere bestelling misschien al in behandeling genomen? Want dan kan het niet meer
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49193888
Er staat nu in het vakje waarin ik aan kan geven wanneer ik het wil ontvangen: Helaas te laat, nieuwe levering: half mei. Wat betekent dit? Ik had al half mei aangeklikt. Is mijn bestelling nu in behandeling genomen of kan ik er nog dingen aan toevoegen?
Oja alles dat eind mei zou komen komt nu ook al half mei!
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:37:13 #107
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_49194301
I kwam het topic kwijt!

Weet iemand hoe het zit met de garantie?
ik heb dit jurkje gekocht:

En al veel retour gestuurd.
Ik ging gister zitten en opeens scheurt de rok omdat ik verkeerd zat ofzo
Kan ik er dan mee naar de winkel?
hij was wel 24,90 de duurste van mijn bestelling
Hoop dat iemand mij kan helpen
Voices tell me I'm the shit.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:38:43 #108
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_49194352
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
I kwam het topic kwijt!

Weet iemand hoe het zit met de garantie?
ik heb dit jurkje gekocht:
[afbeelding]
En al veel retour gestuurd.
Ik ging gister zitten en opeens scheurt de rok omdat ik verkeerd zat ofzo
Kan ik er dan mee naar de winkel?
hij was wel 24,90 de duurste van mijn bestelling
Hoop dat iemand mij kan helpen
Yup, bon mee en gewoon naar de winkel laten afhandelen als klacht. Moeten ze niet moeilijk over doen..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:44:38 #109
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_49194544
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:38 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Yup, bon mee en gewoon naar de winkel laten afhandelen als klacht. Moeten ze niet moeilijk over doen..
Ik heb al mijn pakket retour gedaan...
Dus alleen een kopie van de bon
Voices tell me I'm the shit.
pi_49195169
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb al mijn pakket retour gedaan...
Dus alleen een kopie van de bon
Het bovenste gedeelte van de bon (waar je bestelling op staat) heb je toch gewoon?
Of heb je dit er niet afgescheurd en de hele bon mee terug gestuurd?

Overigens denk ik dat ze je in de winkel ook wel willen helpen met alleen een kopietje...
amokaapjeeh O+
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:37:19 #111
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_49196440
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Coconut het volgende:

[..]

Het bovenste gedeelte van de bon (waar je bestelling op staat) heb je toch gewoon?
Of heb je dit er niet afgescheurd en de hele bon mee terug gestuurd?

Overigens denk ik dat ze je in de winkel ook wel willen helpen met alleen een kopietje...
Weet ik wel zeker, het is policy om de klant goed te helpen.. dus een kopie volstaat ook wel
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:14:05 #112
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_49197803
Weet iemand hier of dit rokje in de winkel te verkrijgen is? En van welke lijn hij is?


Rok
Uitlopend model met zakken voor en achter. Rits en overslagsluiting voor. Lengte 64 cm in mt 40. Zachte twill, 100% katoen. Machinewas 40º.
14,90
Of niet soms?
pi_49205552
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Weet ik wel zeker, het is policy om de klant goed te helpen.. dus een kopie volstaat ook wel
Ej werk jij niet in Enschede bij de H&M?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:01:06 #114
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_49206623
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
Ej werk jij niet in Enschede bij de H&M?
Klopt

Owjee, word ik herkend?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_49207899
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Klopt

Owjee, word ik herkend?
whahahaha sorry...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:57:07 #116
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49214446
De Kylie lijn staat op de site. VInd het persoonlijk een beetje tegenvallen. Alleen die blauwe rok en jurk vind ik op het eerste gezicht leuk.
Straks eens kijken of t ook al in de winkel ligt, eens kijken of het in het echt er leuker uitziet
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49214790


pi_49215304
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]

Dat schijnt een rok te zijn.
pi_49215525
Waar staat die dan??

-edit- hebbes
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:03:30 #120
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49215831
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 09:42 schreef Syytön het volgende:

[..]

Dat schijnt een rok te zijn.
Ja beetje vreemd, je ziet gewoon de afdruk van de borsten erin staan Ik denk dat je m misschien als beide kunt dragen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49215948
Op http://hm.mvm.com/hm_ctx/jsp/sim.jsp kun je het zien op dat poppetje, wordt gewoon als jurkje gedragen
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:27:11 #122
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49216488
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:07 schreef Chanty87 het volgende:
Op http://hm.mvm.com/hm_ctx/jsp/sim.jsp kun je het zien op dat poppetje, wordt gewoon als jurkje gedragen
dankzij die link heb ik nu alles in het zweeds en krijg ik t niet meer naar t nederlands
Steeds als ik inlog verschijnt de hele kermis in t zweeds, hellup!!

ik heb t alweer terug kunnen zetten, pfffew. Leest toch iets makkelijker
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49216705
Ik vind de collectie van Kylie niet zo leuk, gelukkig. Dat scheelt weer in de portemonnee!
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:55:01 #124
123170 alors
zlata1234
pi_49217417
Nou ik kon het niet laten, die 2 jurkjes maar besteld Ik had toch nog een bestelling open staan er er moest sowieso wat terug, dus ik dacht waarom ook niet?
En ik weet ook niet of het hier in de buurt wordt verkocht.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49223304
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]

Ik kan die echt niet vinden op de site?

En weet iemand toevallig nog of ze bij h&m leuke regenjassen hebben?
pi_49223775
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:38 schreef Coam het volgende:

[..]

Ik kan die echt niet vinden op de site?

En weet iemand toevallig nog of ze bij h&m leuke regenjassen hebben?
Staat bij de Kylie collectie. (Dames, HM loves Kylie, collectie)
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:48:05 #127
123170 alors
zlata1234
pi_49223790
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:38 schreef Coam het volgende:

[..]

Ik kan die echt niet vinden op de site?

En weet iemand toevallig nog of ze bij h&m leuke regenjassen hebben?
Moet je even naar de Kylie collectie gaan.

Van Divided hebben ze wel leuke zag ik gisteren.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49223941
Ah dank jullie wel! De enige pagina waar ik nog niet gekeken had.

Hmm.. jammer genoeg gaat divided maar tot 42 en ik moet maat 44 hebben. Hangt er vanaf hoe ze vallen ook. Morgen even langs gaan
pi_49223943
In behandeling

pi_49224810
weten jullie of de kortingen niet gelden op de kylie collectie? Ik krijg bij het jurkje bij mijn 25% korting code dit te zien:

Nieuwe artikelen in de bestelling van vandaag
22-2075 40 Rok Turkoi 0 1 - 19,90 begin juni
7384 Korting 0 Ongeldig, contact opnemen met klantenservice
pi_49224945
Bij mij werkte de korting wel, bij die gekleurde Kylie bikini.
pi_49225161
Hm, vreemd, want het scheelt toch behoorlijk in kosten!
pi_49225452
Contact opnemen met de klantenservice dus
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49225514
Heb een beetje een belfobie en geen goede ervaringen met die klantenservice...
Denk je dat ik ook kan mailen?
pi_49225905
Kan wel, antwoord duurt vaak wel lang.
Maar de keren dat ik belde, heb ik altijd antwoord gehad.
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:57:08 #136
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49226879
Die 7384 is verlopen dacht ik. Er zijn dacht ik nog 2 andere codes, maar ik weet ze niet meer.

Ligt de kylie collectie nu ook in de winkel?

Oh nog een vraag, de kindermaten, wat komt ongeveer overeen met M? Ik heb nl nog een legging nodig en bij de kids zijn die nog volop te krijgen, maar ik heb geen idee hoe dat nu met de maten zit. De legging wat ik al heb in M valt voor mij een beetje ruim, maar ik denk dat een S net te strak gaat zitten.
Of ben ik iets te hoopvol dat ik mn kont nog in kindermaten kan krijgen

[ Bericht 61% gewijzigd door Roeji op 10-05-2007 15:19:49 ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49228066
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Roeji het volgende:
Die 7384 is verlopen dacht ik. Er zijn dacht ik nog 2 andere codes, maar ik weet ze niet meer.
7517 voor 25% korting, nog geldig t/m vandaag!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_49228427
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Roeji het volgende:
Die 7384 is verlopen dacht ik. Er zijn dacht ik nog 2 andere codes, maar ik weet ze niet meer.

Ligt de kylie collectie nu ook in de winkel?

Oh nog een vraag, de kindermaten, wat komt ongeveer overeen met M? Ik heb nl nog een legging nodig en bij de kids zijn die nog volop te krijgen, maar ik heb geen idee hoe dat nu met de maten zit. De legging wat ik al heb in M valt voor mij een beetje ruim, maar ik denk dat een S net te strak gaat zitten.
Of ben ik iets te hoopvol dat ik mn kont nog in kindermaten kan krijgen
Nou, je zou de allergrootste maat (176) kunnen proberen, die komt redelijk overeen met een maatje S normaal gesproken (maar dan zonder al teveel heup), en leggings zijn meestal vrij stretchy.... maar of het ook gaat passen weet ik niet....
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:30:41 #139
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49228518
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Nou, je zou de allergrootste maat (176) kunnen proberen, die komt redelijk overeen met een maatje S normaal gesproken (maar dan zonder al teveel heup), en leggings zijn meestal vrij stretchy.... maar of het ook gaat passen weet ik niet....
Mmm dan vrees ik dat het niet gaat lukken, heupen zijn aardig aanwezig Ik probeer het eens in de winkel een dezer dagen, dan kan ik t ook even passen. Je weet t maar nooit met hm maten
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:43:32 #140
123170 alors
zlata1234
pi_49229114
7442 - 10 euro korting bij je bestelling vanaf 40 euro is ook nog een, weet niet of niet nu nog werkt. Ik heb em zondag of maandag gebruikt.

Misschien een handig idee om die kortingscodes in de OP te zetten?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49231941
Ik heb mijn zwembroeken binnen

Ze zitten opzich wel iets ruimer dan verwacht, dat is wel jammer. Een andere maat bestellen gaat toch niet meer, kost veel moeite en zo hinderlijk is het niet, maar toch...
Ben er verder wel blij mee
pi_49232046
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Roeji het volgende:

Oh nog een vraag, de kindermaten, wat komt ongeveer overeen met M? Ik heb nl nog een legging nodig en bij de kids zijn die nog volop te krijgen, maar ik heb geen idee hoe dat nu met de maten zit. De legging wat ik al heb in M valt voor mij een beetje ruim, maar ik denk dat een S net te strak gaat zitten.
Of ben ik iets te hoopvol dat ik mn kont nog in kindermaten kan krijgen
Haha toevallig, ik ging vandaag voor het eerst eens kijken wat de kinders voor leuks hebben. Heb al zwarte ballerina's besteld in de grootste maat (toevallig 39) en nu net een rood/wit gestreept en wit shirt in maat 170. Vraag me af of het goed zit; heb normaal gesproken maat 34 qua shirts
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:59:28 #143
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_49232477
ik heb maat 34/36 en pas in heel veel kinderkleding, ook broeken enzo
ik vind trouwens dat maat 170 erg groot valt, ik heb meestal 164 of 158, vooral in tshirts
pi_49232802
Vandaag weer een pakketje binnengekregen en werkelijk álles is te groot. .
Karma is a fucking bitch.
pi_49233043
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:07 schreef MissLuna het volgende:
Vandaag weer een pakketje binnengekregen en werkelijk álles is te groot. .
Veel te groot? En wat doe je ermee?

Ik heb net nog even gepast. Eentje zit eigenlijk wel goed, de ander is net iets te groot. Maar een maat kleiner zou misschien toch weer net te klein zijn. Dan maar hopen dat het met wassen wat krimpt

Wel gek, want ik heb in de winkel toch bijna zeker 32 gepast en die zat wat strakker. Wel een andere zwembroek, dus die had misschien een ander model.
pi_49233593
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Veel te groot? En wat doe je ermee?

Ik heb net nog even gepast. Eentje zit eigenlijk wel goed, de ander is net iets te groot. Maar een maat kleiner zou misschien toch weer net te klein zijn. Dan maar hopen dat het met wassen wat krimpt

Wel gek, want ik heb in de winkel toch bijna zeker 32 gepast en die zat wat strakker. Wel een andere zwembroek, dus die had misschien een ander model.
Ik ga sowieso morgen even langs de winkel om het of te ruilen of te retourneren.
En heb net op de site gekeken wat ze nog in voorraad hebben en op mijn verlanglijstje gezet, voor het geval ze het niet meer in de winkel hebben. .
Karma is a fucking bitch.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:43:16 #147
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49234056
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Haha toevallig, ik ging vandaag voor het eerst eens kijken wat de kinders voor leuks hebben. Heb al zwarte ballerina's besteld in de grootste maat (toevallig 39) en nu net een rood/wit gestreept en wit shirt in maat 170. Vraag me af of het goed zit; heb normaal gesproken maat 34 qua shirts
Die ballerina's heb ik ook aan gehad in de winkel. Helaas was 38 te groot en 37 net te klein. Ik heb normaal gesproken L in de meeste tops, maar gisteren paste ik ook in een aantal tops die maat S en M hadden. Broeken normaal ook M of L, maar tegenwoordig zit de M dus ook ruim. Of ze zijn toch met die maten aan het sjoemelen of ik heb me de laatste tijd flink vergist in mijn maten.
Tops hoef ik in elk geval niet bij de kids te kijken, gaat echt nooit passen. Maar de leggings misschien toch wel.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:45:26 #148
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49234140
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Veel te groot? En wat doe je ermee?

Ik heb net nog even gepast. Eentje zit eigenlijk wel goed, de ander is net iets te groot. Maar een maat kleiner zou misschien toch weer net te klein zijn. Dan maar hopen dat het met wassen wat krimpt

Wel gek, want ik heb in de winkel toch bijna zeker 32 gepast en die zat wat strakker. Wel een andere zwembroek, dus die had misschien een ander model.
Het leuke is dat je vaak 2 exact dezelfde truien (bijv) van dezelfde maat kunt passen en dan zit er soms een maat verschil in. En ook tussen de kleuren van eenzelfde model zitten soms maat verschillen. Dus niet blind varen op: ik heb die toch gepast in de winkel en nu past de bestelde ineens niet. Gaat helaas niet op die vlieger.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49234212
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:43 schreef Roeji het volgende:

[..]

Die ballerina's heb ik ook aan gehad in de winkel. Helaas was 38 te groot en 37 net te klein.
En welke schoenmaat heb je normaal gesproken?
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:49:58 #150
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49234314
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

En welke schoenmaat heb je normaal gesproken?
37 meestal. Net gisteren schoenen gekocht en daar heb ik 3,5 in. Komt overeen met iets van 36 of 36,5 dacht ik. Maar ik heb ook schoenen in mt 38, zijn wel winterschoenen. Het is dus redelijk onzeker welke maat ik heb
De rieten slippers passen in elk geval in mt 36/37 perfect.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49234411
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:43 schreef Roeji het volgende:

[..]

Die ballerina's heb ik ook aan gehad in de winkel. Helaas was 38 te groot en 37 net te klein. Ik heb normaal gesproken L in de meeste tops, maar gisteren paste ik ook in een aantal tops die maat S en M hadden. Broeken normaal ook M of L, maar tegenwoordig zit de M dus ook ruim. Of ze zijn toch met die maten aan het sjoemelen of ik heb me de laatste tijd flink vergist in mijn maten.
Dat vroeg ik me ook al af. Ik heb alle topjes besteld in maat M en ze zitten stuk voor stuk veel te ruim. Dus het ligt niet aan jou, ik heb er ook last van.
Karma is a fucking bitch.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:58:53 #152
123170 alors
zlata1234
pi_49234613
Er was laatst ook zo'n nieuwsbericht over, dat ze alles vaak te groot verkopen om de comsument een goed gevoel te geven...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49234649
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef alors het volgende:
Er was laatst ook zo'n nieuwsbericht over, dat ze alles vaak te groot verkopen om de comsument een goed gevoel te geven...
Van mij mag het juist strak zitten. Mensen die het te groot willen hebben bestellen maar een maat groter
pi_49234652
Nou, wat voel ik me goed. Kan alles terug gaan sturen. .
Karma is a fucking bitch.
pi_49234690
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Van mij mag het juist strak zitten. Mensen die het te groot willen hebben bestellen maar een maat groter
Maar das slecht voor hun ego he
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49235474
ik had er eentje maar maat S besteld omdat de M uitverkocht was, misschien was het gewoon voorbestemd
pi_49246758
Ik zit zo net de filmpjes op de Behind The Scenes pagina te kijken van H&M <3 Kylie... Die witte rok/jurk schijnt ontiegelijk door zo te zien Heb dus ook maar de blauwe besteld voor de zekerheid...
pi_49246940
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:26 schreef Chanty87 het volgende:
Ik zit zo net de filmpjes op de Behind The Scenes pagina te kijken van H&M <3 Kylie... Die witte rok/jurk schijnt ontiegelijk door zo te zien Heb dus ook maar de blauwe besteld voor de zekerheid...


  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:06:27 #159
123170 alors
zlata1234
pi_49252404
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:26 schreef Chanty87 het volgende:
Ik zit zo net de filmpjes op de Behind The Scenes pagina te kijken van H&M <3 Kylie... Die witte rok/jurk schijnt ontiegelijk door zo te zien Heb dus ook maar de blauwe besteld voor de zekerheid...
'Dunne, koele kwaliteit' noemen ze dat ja had ik gezien, maar ik dacht ik bestel ze gewoon. Die blauwe vind ik ook wel mooi, maar die kleur staat mij niet echt
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49257557
Mijn bestelling is in behandeling!

Maar nu staat er bij de track&trace manco, in Zwolle. Moet ik nu blij zijn of niet? Hopelijk heb ik het vandaag!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:26:11 #161
123170 alors
zlata1234
pi_49257830
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef Plukie86 het volgende:
Mijn bestelling is in behandeling!

Maar nu staat er bij de track&trace manco, in Zwolle. Moet ik nu blij zijn of niet? Hopelijk heb ik het vandaag!
onderweg bedoel je?

Ja dat staat er bij mij dus ook, maar daar staat ook 9 mei bij... En bij bestelling onderweg 10 mei, dus hopelijk heeft de H&M een vooruitziende blik

Trouwens weer nieuw spul op de site, niet zo veel dit keer, maar toch
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49257901
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:52 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af. Ik heb alle topjes besteld in maat M en ze zitten stuk voor stuk veel te ruim. Dus het ligt niet aan jou, ik heb er ook last van.
Volgens mij is het ook wel mode de laatste tijd, dat dingen groter zitten.
Ik ben er wel blij mee, alles is ook ineens lang genoeg voor mij. Bij de oude shirtjes zag je altijd mijn buik er onderuit komen, omdat ik vrij lang ben, maar niet extreem lange benen heb, maar een lang middel.
pi_49258192
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef Plukie86 het volgende:
Mijn bestelling is in behandeling!

Maar nu staat er bij de track&trace manco, in Zwolle. Moet ik nu blij zijn of niet? Hopelijk heb ik het vandaag!
Ja, dan is het pakketje aangemeld. Dan moet het nog gesorteerd worden en daarna wordt het verzonden. Reken dus op maandag/dinsdag, zo ongeveer.
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:04:28 #164
123170 alors
zlata1234
pi_49269528
Mijn bestelling gaat ook vaag, er staat op hmsite Bestelling is onderweg, en als je er dan op klikt staat er manco. Toen ik vanmorgen dat op de tnt site intikte, stond dat er ook. En nu zegt de tnt site: Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.

Ik snap er echt niks meer van
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49270340
Oke..ik heb mn bestelling die al was binnengekomen nu eindelijk ook gepast enzo. Ik had 2 dezelfde shirtjes in vershillende kleuren besteld. Viel me op dat de een veel groter was, dacht eerst dat het wel weer aan de maten van de H&M zou liggen, maar zag net dat ze ipv een M een L hebben geleverd Gaat wel lekker daar zeg.

Edit: En er zit nog een gat in ook
Edit 2: Dit is een artikel dat met dubbele korting is gegaan. Het was 1 van de shirtjes van de 2 voor 10 euro en er is ook nog eens 25% afgegaan. Aangezien ik wil ruilen voor de juiste maat, moet ik dan als prijs daarbij 3.75 zetten?

[ Bericht 15% gewijzigd door Addict89 op 11-05-2007 15:42:16 ]
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49271156
Ik heb ook iets vreemds nu met een bestelling...
paar dagen geleden iets besteld, er staat nu dat de bestelling onderweg is, maar er staat GEEN collonummer achter?
Weet iemand wat dit te betekenen heeft?

Ik heb dat nog nooit gehad moet ik zeggen.. heb al tig keer besteld bij h&m, maar altijd stond er direct een collonummer achter...
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_49271207
mijn allereerste bestelling heeft nooit een nummer gehad
pi_49271265
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:45 schreef ChilllayD het volgende:
mijn allereerste bestelling heeft nooit een nummer gehad
ooh haha, nou ja, dan zal deze ook wel nooit een nummer krijgen.. Dan blijft het iig wel een verrassing wanneer ze gaan bezorgen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_49271886
Da's ook weer zo !
Ik ga steeds kijken waar m'n pakketje is , hahaha. Best irri.
pi_49273268
Ik kom net terug van de h&m, maar ze hadden geen regenjasjes Bluhh. Als er iemand nog tips heeft? Ik wil er ook als t regent nog een beetje leuk bijlopen. Die hobbezak die ik nu heb kan echt niet.
pi_49273533
ik heb ook maar weer een paar jurkjes gekocht
pi_49273615
Heeft iemand ooit schoenen besteld? Bij kleren vind ik et al lastig om in te schatten of et wel past, maar bij schoentjes lijkt me dat al helemaal onmogelijk zoiets doe ik sowieso alleen in de winkel denk ik
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:10:34 #173
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49274399
Welke?
Ik heb die platte sandaaltjes met streepje besteld een tijd geleden...

En Coam, ben je naar een H&M geweest met divided-collectie?
Die hebben namelijk hele schattige regenjassen in het blauw en in het rood met allemaal paraplu'tjes er op
pi_49275321
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:10 schreef parselmouth het volgende:
Welke?
Ik heb die platte sandaaltjes met streepje besteld een tijd geleden...

En Coam, ben je naar een H&M geweest met divided-collectie?
Die hebben namelijk hele schattige regenjassen in het blauw en in het rood met allemaal paraplu'tjes er op
Ja die is echt tof!, Alleen 30 euro voor een jas die je bijna nooit aan doet
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:42:21 #175
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49275606
Haha, ja vond ik dus ook! Ik fiets nooit, altijd met het OV en als ik met de benenwagen ga neem ik wel een paraplu mee.
Maar toch... Hij blijf leuk! Echt van dat impulsaankoopmateriaal .
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:22:44 #176
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49276972
Parselmouth, klopt t dat as donderdag de campagne van kylie in de winkels van start gaat?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49277383
ligt toch al in veel winkels?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:54:30 #178
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49277793
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 18:39 schreef ChilllayD het volgende:
ligt toch al in veel winkels?
1 bikini toch maar? Tenminste hier lag alleen die bikini met die ringetjes. Volgens de verkoopsters was t 'teasen', nu alvast 1 ding en volgende week pas de rest. Nou ja, als je niet wist dat die bikini van kylie was, dan keek je er zo overheen. Hing gewoon tussen de rest in, niet eens op een duidelijk zichtbare plek of een bordje erbij.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:01:08 #179
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49278024
Bij ons hangt dat zilverkleurige en goudkleurige topje er al in wat ze op 1 van de foto's aanheeft. Ook gewoon tussen de rest van de collectie.
Wanneer alles er in komt weet ik even niet meer, staat dat niet op de site van de H&M?
Bij ons wordt er in elk geval een apart gedeelte van de winkel voor gereserveerd, waar dan dus alle kylie shizzle bij elkaar komt te hangen
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:37:33 #180
123170 alors
zlata1234
pi_49279205
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:10 schreef parselmouth het volgende:
En Coam, ben je naar een H&M geweest met divided-collectie?
Die hebben namelijk hele schattige regenjassen in het blauw en in het rood met allemaal paraplu'tjes er op
Die bedoelde ik ook ja, leuk is die

Maar dat gouden topje van Kylie lag hing hier 2 weken geleden al, had hem toen gekocht maar hij was te groot, dus alweer terug gebracht. En ik had toen ook die oorbellen gekocht die ze aanheeft op de foto's.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:39:37 #181
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49279275
Die top staat haar wel mooi op die foto, maar volgens mij valt ie helemaal niet zo mooi lang als bij haar.
Nou ja, ik kan die kleuren sowieso niet hebben, geloof dat ik er dan echt te white-trash uitzie met m'n witblondgeverfde haar
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:52:36 #182
123170 alors
zlata1234
pi_49279608
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
Die top staat haar wel mooi op die foto, maar volgens mij valt ie helemaal niet zo mooi lang als bij haar.
Nou ja, ik kan die kleuren sowieso niet hebben, geloof dat ik er dan echt te white-trash uitzie met m'n witblondgeverfde haar
Ja en zij trekt em ook helemaal straks over dr bips, dat kan wel als je een bikini aanhebt, maar met een spijkerbroek oid, lijkt het toch enigszins knullig En hij valt als je em gewoon aanhebt vrij vormloos, wel jammer.
Ik had em verder ook niet gepast in de winkel, veel te druk, maar ik moest hem gewoon even hebben
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 20:11:47 #183
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49280142
Hehe
Hij gaat ook erg hard in de winkel en ik denk niet dat dat komt omdat er wat fotootjes rondzwerven van Kylie die 'm toevallig aanheeft...
Hij kost dan ook echt geen flikker haha
pi_49284430
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:10 schreef parselmouth het volgende:

En Coam, ben je naar een H&M geweest met divided-collectie?
Die hebben namelijk hele schattige regenjassen in het blauw en in het rood met allemaal paraplu'tjes er op
Ja, een hele grote divided afdeling zelfs (in Tilburg), maar ze hadden ze niet. Echt jammer zeg!
pi_49284618
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:44 schreef MissJ het volgende:
Ik heb ook iets vreemds nu met een bestelling...
paar dagen geleden iets besteld, er staat nu dat de bestelling onderweg is, maar er staat GEEN collonummer achter?
Weet iemand wat dit te betekenen heeft?

Ik heb dat nog nooit gehad moet ik zeggen.. heb al tig keer besteld bij h&m, maar altijd stond er direct een collonummer achter...
Ik heb dat ook eens gehad, volgens mij houdt dat in dat het een brievenbus pakket is en dus niet bij de TPG pakketservice is aangeboden en dat ie door de postbode zelf wordt rondgebracht... (kan dat een beetje kloppen met wat je besteld hebt?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_49286534
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 19:01 schreef parselmouth het volgende:
Bij ons hangt dat zilverkleurige en goudkleurige topje er al in wat ze op 1 van de foto's aanheeft. Ook gewoon tussen de rest van de collectie.
Dat gouden topje heb ik vorige week zaterdag gekocht, wist niet eens dat het van de Kylie collectie was, lag gewoon bij de ingang uitgestald. Ik heb 'm gekocht maar ik weet nog niet of ik 'm hou, hij valt wel erg vormeloos, echt slank afkledend kan ik 'm niet noemen.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 11:49:36 #187
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_49295912
Nou heb dat kapotte ding teruggebrecht maar ben niet geheel tevreden..
Ik wilde namelijk gewoon weer dat jurkje!
Maar hun hadden het niet en ik mocht alleen nu ies uit de winkel ervoor ruilen en dat daarna niet meer
Nu heb ik dusmaar een pjama en ben ik dat jurkje kwijt...
Beetje rare oplossing of gaat het vaker zo?
Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:02:40 #188
123170 alors
zlata1234
pi_49296183
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nou heb dat kapotte ding teruggebrecht maar ben niet geheel tevreden..
Ik wilde namelijk gewoon weer dat jurkje!
Maar hun hadden het niet en ik mocht alleen nu ies uit de winkel ervoor ruilen en dat daarna niet meer
Nu heb ik dusmaar een pjama en ben ik dat jurkje kwijt...
Beetje rare oplossing of gaat het vaker zo?
Kon je geen H&M-bonnen ofzo krijgen?

En kun je anders niet naar een andere H&M gaan en die pyama omruilen? Of heb je ook geen bon gekregen?
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 17:43:49 #189
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_49304795
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:02 schreef alors het volgende:

[..]

Kon je geen H&M-bonnen ofzo krijgen?

En kun je anders niet naar een andere H&M gaan en die pyama omruilen? Of heb je ook geen bon gekregen?
jawel maar ze hebben op de bon gezet niet inruilbaar...
Maar ik wilde die pjama ook wel
Baal alleen dat ik nu dat jurkje kwijt ben
Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 17:49:24 #190
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49306131
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 22:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb dat ook eens gehad, volgens mij houdt dat in dat het een brievenbus pakket is en dus niet bij de TPG pakketservice is aangeboden en dat ie door de postbode zelf wordt rondgebracht... (kan dat een beetje kloppen met wat je besteld hebt?)
Hmm dat zou wel eens kunnen. Ik heb maar 1 stuk besteld, en dat is een dun colbertje met korte mouwtjes, dus die zou best wel eens in de brievenbus kunnen passen.
Nou ja, ik wacht maar af.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_49307517
Ik heb vandaag ook 2 paar van deze slippers binnen gekregen en ze lopen inderdaad prima

amokaapjeeh O+
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:00:02 #193
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_49315760
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 17:49 schreef parselmouth het volgende:
Gaat wel vaker zo, had je de bon nog?
alleen de kopie
had de bon mee retour gestuurd
Voices tell me I'm the shit.
pi_49327148
vond hem niet geweldig maar wel schattig genoeg om te houden
  zondag 13 mei 2007 @ 12:53:25 #195
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49327407
Hij staat je wel leuk. Ook de kleur.
Ik twijfel alleen een beetje over de taille/heup. Zitten daar plooitjes? Ik zie het niet zo goed op de foto. Hij kleed nl slank af bij de taille maar zo te zien word ie breder bij de heupen (aan de linkerkant, jouw rechtse heup dus ). Of zie ik het verkeerd?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49327445
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:53 schreef Roeji het volgende:
Hij staat je wel leuk. Ook de kleur.
Ik twijfel alleen een beetje over de taille/heup. Zitten daar plooitjes? Ik zie het niet zo goed op de foto. Hij kleed nl slank af bij de taille maar zo te zien word ie breder bij de heupen (aan de linkerkant, jouw rechtse heup dus ). Of zie ik het verkeerd?
ja klopt daar word ie breder
dus hij kleed niet slank af maarja voor een keer maakt dat niet uit
  zondag 13 mei 2007 @ 13:11:25 #197
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49327870
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja klopt daar word ie breder
dus hij kleed niet slank af maarja voor een keer maakt dat niet uit
Nou je bovenlijf kleed ie slank af. Je schouders komen mooi uit vind ik. En zo erg breed maakt ie op de heupen ook weer niet. Vooral omdat je duidelijk ziet dat je een taille hebt.
En je hoeft idd niet altijd op te letten wat je aandoet. Het moet leuk blijven, je moet kunnen dragen wat je wilt en leuk vind, vind ik.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zondag 13 mei 2007 @ 13:13:10 #198
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49327935
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:00 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

alleen de kopie
had de bon mee retour gestuurd
Ah ja, dat gaat inderdaad vrijwel altijd zo dan, wanneer de (originele) bon niet meer is.
Wordt namelijk nogal veel fraude mee gepleegd, dus daarom geven we dan geen geld terug (gezien er dus geen (geldig) bewijs is).
pi_49328001
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:11 schreef Roeji het volgende:

[..]

Nou je bovenlijf kleed ie slank af. Je schouders komen mooi uit vind ik. En zo erg breed maakt ie op de heupen ook weer niet. Vooral omdat je duidelijk ziet dat je een taille hebt.
En je hoeft idd niet altijd op te letten wat je aandoet. Het moet leuk blijven, je moet kunnen dragen wat je wilt en leuk vind, vind ik.
precies dat dacht ik ook

maar goed om te horen dat hij niet zo slecht staat
heb er nu ook zwarte hoge pumps bij aan dus staat weer iets mooier
pi_49328205
Zou het niet een idee zijn m wat in te nemen aan de zoom? Meer been lijkt vaak wat minder gedrongen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_49328253
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou het niet een idee zijn m wat in te nemen aan de zoom? Meer been lijkt vaak wat minder gedrongen.
ja klopt dat viel me nu op de foto nu ook op
nu met pumps aan is het wel iets mooier
  zondag 13 mei 2007 @ 13:34:32 #202
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49328543
Sowieso vind ik dat je bij die roklengte altijd schoenen met een hakje moet doen, dat staat altijd mooier!
Maar de jurk is leuk en hij staat je mooi ook, goed accent op je taille
  zondag 13 mei 2007 @ 13:42:49 #203
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49328796
Idd met platte schoenen/sandaaltjes mag ie wat korter. Maar als je een hakje eronder doet is deze lengte wel prima.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49330047
Heeft iemand hier ervaring met retourneren?

Ik heb een deel van mijn bestelling geretourneerd op 28 april. Bij de Track & Trace staat echter nog steeds de status "Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces".

Ondertussen heb ik een factuur ontvangen voor het deel van de kleding dat ik heb geretourneerd (het bedrag voor de kleding die ik heb gehouden heb ik allang overgemaakt).

Kan het pakket zoek zijn geraakt of is het normaal dat dit zo lang duurt? Het gaat immers om een verzending binnen Nederland.

Morgen zal ik de klantenservice bellen, maar wellicht heeft iemand hier ook iets dergelijks meegemaakt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_49332778
Volgens mij duurt het best wel een tijdje, iets van twee weken, want het gaat terug naar Zweden. Maar als de T&T nog steeds op hetzelfde staat, zou ik voor de zekerheid gewoon even bellen.
De klantenservice is vandaag ook open tot 17:00.
Karma is a fucking bitch.
pi_49341241
Ik heb sinds augustus al geen e-mail meer gehad van H&M. Heb dus ook geen kortingscode. (Of ik heb ze per ongeluk gedeletet ). Is er een nieuwe code?
  zondag 13 mei 2007 @ 20:17:09 #207
16715 Mylene
*schatje*
pi_49341627
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:04 schreef wyccie het volgende:
Ik heb sinds augustus al geen e-mail meer gehad van H&M. Heb dus ook geen kortingscode. (Of ik heb ze per ongeluk gedeletet ). Is er een nieuwe code?
7442 en 7384
pi_49354124
Vraagje: Ik heb twee keer die kortingscode voor 10 euro korting (7442) toegepast nu. Is dat wel geldig of krijg ik later bericht dat het ongeldig is. Omdat het allebeide keren op de zelfde datum verstuurd kon worden, heb ik nu opgeteld 20 euro korting.

Het lijkt me niet dat dit de bedoeling van H&M is.
pi_49354328
Zal ook eens iets posten, is echter niet helemaal nieuw:

Hemdje heb ik hier al meer gezien, meestal de paarse versie


Shirt
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 14 mei 2007 @ 10:12:08 #210
123170 alors
zlata1234
pi_49354923
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef Pearl22 het volgende:
Vraagje: Ik heb twee keer die kortingscode voor 10 euro korting (7442) toegepast nu. Is dat wel geldig of krijg ik later bericht dat het ongeldig is. Omdat het allebeide keren op de zelfde datum verstuurd kon worden, heb ik nu opgeteld 20 euro korting.

Het lijkt me niet dat dit de bedoeling van H&M is.
Volgens mij is het hier wel vaker gebeurt dat bij dubbele kortingen later alle kortingen werden weggehaald. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

Trouwens er is nog niks aangevuld op de site
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49357595
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:12 schreef alors het volgende:

[..]

Volgens mij is het hier wel vaker gebeurt dat bij dubbele kortingen later alle kortingen werden weggehaald. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

Trouwens er is nog niks aangevuld op de site
Dankjewel voor de informatie.
Vanmorgen vroeg om half 8 was er nog wel wat bijgevuld, maar dat is geloof ik allemaal weer weg.
pi_49359124
''Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco''

blabla, al vanaf:

'' 11-05-2007 ''


Stom weekend ertussen.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:31:35 #213
123170 alors
zlata1234
pi_49359165
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:30 schreef ChilllayD het volgende:
''Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco''

blabla, al vanaf:

'' 11-05-2007 ''


Stom weekend ertussen.
Dat heb ik dus ook maar dan al vanaf 9 mei

Nou ze hebben net onderhoud gehad, maar nu kan ik niks meer uit de outlet in mn shoppingbag krijgen
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:32:16 #214
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_49359188
Hier ook, vanaf 10 mei...
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_49359550
Ik kan ook niets uit de outlet erin krijgen, aargh
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49359731
Ik heb al zo weinig geduld... dat ik pech had met het weekend wist ik wel weer.
Maar vind het evengoed mega irri

Kwil m'n nieuwe spullen !!!

(ookal regent het....)
  maandag 14 mei 2007 @ 12:50:38 #217
123170 alors
zlata1234
pi_49359881
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:42 schreef Addict89 het volgende:
Ik kan ook niets uit de outlet erin krijgen, aargh
Ik heb de oplossing, maar volgens mij doet ie het nu wel weer.
Maar je moet even dat artikelnummer noteren en via het bestelforumulier in je shoppingbag doen
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49360136
ik wil niets in m'n shoppinbag, ik wil m'n spullen !
pi_49360606
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:50 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb de oplossing, maar volgens mij doet ie het nu wel weer.
Maar je moet even dat artikelnummer noteren en via het bestelforumulier in je shoppingbag doen
Hij doet het wel, maar alleen als je nadat je het in je shoppingbag hebt gelegd (en je niet wordt geforward naar het outletscherm) en dan naar de startpagina gaat, dan zit 't er gewoon in
pi_49361319
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:50 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb de oplossing, maar volgens mij doet ie het nu wel weer.
Maar je moet even dat artikelnummer noteren en via het bestelforumulier in je shoppingbag doen
Dat werkt ja, thnx!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 14 mei 2007 @ 13:29:15 #221
123170 alors
zlata1234
pi_49361502
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:57 schreef ChilllayD het volgende:
ik wil niets in m'n shoppinbag, ik wil m'n spullen !
Ja ik ook, normaal duurt het nooit zolang, het moet nu zo onderhand toch wel in Zwolle zijn? Is het vliegtuig neergestort ofzo
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49361803
Zo, heb ik toch weer 2x mijn jeans voor 9.90.. ben blij met mn lange benen, die maten zijn er meestal nog.
En meteen ook maar die 2 shirtjes voor 4.90 besteld, zien er wel leuk uit, en voor die prijs kan ik ze niet laten liggen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49361826
lol

Ze werken die tracktrace gewoon niet bij overdag.
Althans, ik zie altijd alleen 's avonds laat wijzigingen op tracktrace.

En zo in het weekend doen ze al helemaal niets wat te maken heeft met post, en vermeldingen.

Vanavond staat er bijna zeker wel dat het echt in zwolle is, de 2e melding dus.
Waarsch. morgen in huis. Vannacht hebben ze ook gewerkt (verzonden).
En vannacht nog eventjes....

Anders en uiterlijk woensdag !
  maandag 14 mei 2007 @ 14:18:44 #224
123170 alors
zlata1234
pi_49363508
Nou als ze het vanavond dan niet doen, wordt ik echt gek hoor

Ik heb ondertussen nog maar wat toegevoegd aan mn openstaande bestelling...

samen nog geen 18 euro
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49365568


Weet iemand hoe deze trenchcoat valt?
pi_49365733
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:02 schreef __Kirstenn het volgende:
[afbeelding]

Weet iemand hoe deze trenchcoat valt?
Deze valt precies goed! Bij mij iig wel. Kan je dus gewoon in je gebruikelijke maat bestellen.
Ik heb m ook besteld en ontvangen, maar hij gaat weer retour.. ik vind de stof namelijk nogal tegenvallen. Voelt niet fijn aan ofzo.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 14 mei 2007 @ 15:06:36 #227
123170 alors
zlata1234
pi_49365748
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:02 schreef __Kirstenn het volgende:
[afbeelding]

Weet iemand hoe deze trenchcoat valt?
H&M #17 - H&M loves Kylie

know'm sayin?
×
word? word.
pi_49366385
Ik wordt sowiezo gek, ik hou helemaal niet van wachten
pi_49366476
Oke dank je heb maat 36 besteld
  maandag 14 mei 2007 @ 18:06:38 #230
123170 alors
zlata1234
pi_49372423
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is in Zwolle praise the lord

Zending gesorteerd in sorteercentrum 14-05-2007 Zwolle , intern transport pakketten

Haleluja!! Ik ben gelukkig vroeg uit morgen

know'm sayin?
×
word? word.
pi_49372564
Lekker dan, m'n bestelling is ineens verschoven naar begin juni, terwijl alles eerst op half mei stond.
En dan staat erbij; "Helaas, te laat blablabla". Wat nou, te laat? .
Moet ik nog langer wachten op m'n leuke jurkjes en topjes. .
Karma is a fucking bitch.
pi_49372790
als t goed is komt mijn spul morgen binnen
pi_49373288
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:11 schreef MissLuna het volgende:
Lekker dan, m'n bestelling is ineens verschoven naar begin juni, terwijl alles eerst op half mei stond.
En dan staat erbij; "Helaas, te laat blablabla". Wat nou, te laat? .
Moet ik nog langer wachten op m'n leuke jurkjes en topjes. .
Gelukkig is het nu geen jurkjes weer!

Mijn dingen zijn ook verschoven. Stonden op half mei, nu ook begin juni
  maandag 14 mei 2007 @ 19:08:14 #234
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_49374179
Pfft, bij mij nog steeds 'voorgemelde zending niet aangetroffen: manco'....Het wil ook maar niet opschieten!
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_49374370
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:08 schreef BettyR het volgende:
Pfft, bij mij nog steeds 'voorgemelde zending niet aangetroffen: manco'....Het wil ook maar niet opschieten!
Idem, al vanaf 11 mei. Ik hoop wel dat ik het morgen of overmorgen binnen heb, 3 weken wachten op kleren is lang genoeg!
pi_49374958
Bij mij staat er het volgende:


Restbedrag is te laag, verblijvende bestelling word geannuleerd.
10.05.07 40-4327 85 Riem Wit 9,90 eind mei


Ik had nog een paar bh's, strings en hipsters besteld en die staan nu ineens op begin juni :-S Wat is dit??? Ik wil die riem!
  maandag 14 mei 2007 @ 19:50:10 #237
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_49375652
Mijn zending is ook gesorteerd, joehoe! Nog heel eventjes Ik hoop wel dat ie morgenvroeg komt, want ik moet morgenmiddag werken...
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_49375792
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:30 schreef BalLon het volgende:
Bij mij staat er het volgende:


Restbedrag is te laag, verblijvende bestelling word geannuleerd.
10.05.07 40-4327 85 Riem Wit 9,90 eind mei


Ik had nog een paar bh's, strings en hipsters besteld en die staan nu ineens op begin juni :-S Wat is dit??? Ik wil die riem!
Moet je even selecteren dat alles in 1 pakket komt, dan krijg je het wel wat later binnen maar heb je in ieder geval die riem.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49378568
ja! idd! haha, ik had niet goed gekeken en zag later pas dat de rest van de bestelling (de lingerie) weer eens was opgeschoven naar juni (verdorie!!) maar goed, ik krijg mijn riem wel :-)

En nu zat ik net weer een beetje rond te snuffelen en heb ik weer 5 dingen besteld... Die leuke korte blazertjes met korte mouwen, in het zwart en zwart/wit gestreept (kon niet kiezen..) Die wilde ik al heel lang, maar ze waren steeds uitverkocht! En nu waren ze er weer! Jeeeeh!
pi_49379388
yessss, mijn bestelling is er ook morgen
pi_49379427
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:38 schreef loehoes het volgende:

[..]

Gelukkig is het nu geen jurkjes weer!
Da's waar. .
Karma is a fucking bitch.
pi_49379758
quote:
...
En nu zat ik net weer een beetje rond te snuffelen en heb ik weer 5 dingen besteld... Die leuke korte blazertjes met korte mouwen, in het zwart en zwart/wit gestreept (kon niet kiezen..) Die wilde ik al heel lang, maar ze waren steeds uitverkocht! En nu waren ze er weer! Jeeeeh!
Kon ook al niet kiezen: heb ook beide besteld :

pi_49380251
haha! ja die! leuk zijn ze he! ik heb die linker alleen in het zwart besteld (want als ik ook niet kan kiezen tussen de kleuren wordt het altijd zwart )
pi_49381572
waarom is online shoppen bij de h&m zo verslavend?
In die shops zelf in de stad word ik echt dik parra.......
  maandag 14 mei 2007 @ 22:09:03 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49381851
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef alors het volgende:
Nou als ze het vanavond dan niet doen, wordt ik echt gek hoor

Ik heb ondertussen nog maar wat toegevoegd aan mn openstaande bestelling...
[afbeelding]
samen nog geen 18 euro
Waar heb je die broek gevonden .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_49381947
ja, ik ook... dit is zo relaxed! lekker heen en weer klikken, vanalles in je shoppingbag gooien en op het laatst misschien gewoon er weer wat uitgooien. Het is gewoon TE gemakkelijk en daarom zo verslavend...
  maandag 14 mei 2007 @ 22:25:49 #247
123170 alors
zlata1234
pi_49382643
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Waar heb je die broek gevonden .
Outlet, maar hij is nu al weg, je moet 's morgens vroeg kijken, als het net aangevuld is, dan heb je kand dat je em kunt krijgen
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49384022
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:10 schreef BalLon het volgende:
ja, ik ook... dit is zo relaxed! lekker heen en weer klikken, vanalles in je shoppingbag gooien en op het laatst misschien gewoon er weer wat uitgooien. Het is gewoon TE gemakkelijk en daarom zo verslavend...
helemaal mee eens !
ze doen het erom
pi_49391111
Mijn bestelling Heb heel lang moeten wachten op dat lange rode jurk/topje omdat ie de hele tijd uitverkocht was in de goede maten..maar het wachten is beloond! Nu weer wachten tottie er is...










pi_49391815
hoop dat je iets leuks hebt voor onder het 2e topje, dingetje
Als dat degene is die ik denk,dat schijnt die enorm door.
Meer dan je denkt,althans....dat heb ik van horen zeggen.


Mijn pakkie is al in a'dam
pi_49392284
Zouden ze nog gaan updaten vandaag?
pi_49392552
technische shizzle wel
pi_49392986
Oeh! Net bijgevuld
pi_49394236
Zending zit in afleverroute
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:10:54 #255
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_49394539
De chauffeur is onderweg!
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_49394600
allemaal blije mensen
pi_49394876
Ik heb net die Kylie slippers besteld en nog wat kleine dingen. En mijn andere bestelling is in behandeling.

  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:02:08 #259
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49396057
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:00 schreef Maisnon het volgende:
STOP... afleverzeit
Spanneeeend!

Die kylieslippertjes zijn leuk, wat kosten ze?
pi_49396273
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:00 schreef BalLon het volgende:
En nu zat ik net weer een beetje rond te snuffelen en heb ik weer 5 dingen besteld... Die leuke korte blazertjes met korte mouwen, in het zwart en zwart/wit gestreept (kon niet kiezen..) Die wilde ik al heel lang, maar ze waren steeds uitverkocht! En nu waren ze er weer! Jeeeeh!
Jaaa die zijn leuk!
ik heb de witte, hij is zo cute.
En als t goed is wordt vandaag of morgen de zwart/wit gestreepte bezorgd, ben zeer benieuwd
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_49396459
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Spanneeeend!

Die kylieslippertjes zijn leuk, wat kosten ze?
9,90
pi_49398947
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:24 schreef ChilllayD het volgende:
hoop dat je iets leuks hebt voor onder het 2e topje, dingetje
Als dat degene is die ik denk,dat schijnt die enorm door.
Meer dan je denkt,althans....dat heb ik van horen zeggen.


Mijn pakkie is al in a'dam
Gewoon een wit of lichtroze spagetti topje! Had m in de winkel in het zwart gepast,met n zwart topje en dat staat erg goed. Tis inderdaad een compleet doorzichting hempje,en hoewel ik helemaal niet van kant hou,vond ik deze echt te schattig
pi_49399825
Ik vind dat zilverkleurige badpak echt supertof..
A.s. zaterdag maar weer even richting Leeuwarden.

mijn online bestelling;







"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_49400997
Jeej het is binnen precies weer een week nadat ik het besteld heb, handuuug
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2007 @ 14:27:24 #265
163650 Greys
pi_49401046
Miam, dat roze lange shirt was zeker niet op voorraad? Ik wacht er al een maand op, namelijk
Schijnt nu eind mei te komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:33:10 #266
123170 alors
zlata1234
pi_49401253
Chauffeur is onderweg
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49401432
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef Greys het volgende:
Miam, dat roze lange shirt was zeker niet op voorraad? Ik wacht er al een maand op, namelijk
Schijnt nu eind mei te komen.
Dat is vrij lang inderdaad.
Ze hadden`m wel op voorraad, maar ben ook nog steeds wachtende hoor.
Bij mij wordt ie eind mei ook geleverd..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_49402331
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef Greys het volgende:
Miam, dat roze lange shirt was zeker niet op voorraad? Ik wacht er al een maand op, namelijk
Schijnt nu eind mei te komen.
Ik had vanochtend de groene besteld, was *eindelijk* op voorraad
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2007 @ 15:06:42 #269
163650 Greys
pi_49402624
Ik had hem in het groen, roze en zwart besteld
Zal blij zijn als ze er zijn, het lijken me ideale dingen, zo lang Riempje er om
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:41:53 #270
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49404200
Geheel onverwacht werd vandaag ook mijn bestelling geleverd.
Helaas past niet alles en valt er ook een hoop tegen. Maar dat is eigenlijk alleen maar goed voor de portemonnee
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49404240
al mijn spullen zijn gaaf en passen exact !
pi_49404852
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:06 schreef Greys het volgende:
Ik had hem in het groen, roze en zwart besteld
Zal blij zijn als ze er zijn, het lijken me ideale dingen, zo lang Riempje er om
Ze zijn wel dun hoor! Ik had namelijk een tijd terug de blauwe gekocht in de winkel, alleen was die te klein (Divided valt sowieso vaak klein) dus had ik 'm weer teruggebracht...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:56:48 #273
123170 alors
zlata1234
pi_49404929
Ik heb nog niks hier
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49405061
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:55 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ze zijn wel dun hoor! Ik had namelijk een tijd terug de blauwe gekocht in de winkel, alleen was die te klein (Divided valt sowieso vaak klein) dus had ik 'm weer teruggebracht...
Ik vind 'm eigenlijk best ruim vallen. Heb 'm in het roze en blauw, heerlijke shirtjes!
Divided valt eigenlijk normaal, de rest van de H&M kleding valt juist groot.
pi_49405322
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:59 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ik vind 'm eigenlijk best ruim vallen. Heb 'm in het roze en blauw, heerlijke shirtjes!
Divided valt eigenlijk normaal, de rest van de H&M kleding valt juist groot.
Mja, ik heb normaal gesproken met topjes/shirts altijd maat 32/34, maar deze vond ik net iets te strak zitten voor het model.
pi_49408215
Ze hadden me een tijdje geleden het verkeerde artikel gestuurd, wat ik vervolgens retour naar ze heb gedaan. Nu lag er een envelopje van de H&M in de brievenbus met een kortingsbon van 5,00.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2007 @ 18:09:52 #277
163650 Greys
pi_49410063
Wat een leuke service Loehoes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:28:01 #278
123170 alors
zlata1234
pi_49410573
Ze hadden het bij de buren gebracht, maar ik weet nog niet wat ik ga houden, het waren voornamelijk bh's en bijna allemaal te klein


deze houd ik denk ik wel
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:29:29 #279
123170 alors
zlata1234
pi_49410613
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:17 schreef loehoes het volgende:
Ze hadden me een tijdje geleden het verkeerde artikel gestuurd, wat ik vervolgens retour naar ze heb gedaan. Nu lag er een envelopje van de H&M in de brievenbus met een kortingsbon van 5,00.
Leuk Ik zou bijna stiekem hopen dat ze iets verkeerd leveren
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49411683
Zending vandaag gesorteerd! Is ie dan morgen binnen?
pi_49412084
jep:).Zwolle......zonder blanco Staat ook in de OP.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:06:27 #282
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_49414734
Hier is het ook binnen. De armbanden vind ik niet zo achteraf, dus die gaan naar mn nichtje. Maar het vestje is mooi! Die blijft dus fijn hier
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2007 @ 20:23:15 #283
163650 Greys
pi_49415432
Had iemand hier al het zilveren badpak besteld?
Ik vind het wel erg leuk dat badpakken weer zo 'in' zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2007 @ 20:26:29 #284
163650 Greys
pi_49415543
Die zilveren is al uitverkocht ofzo? Want als ik op het zilveren badpak klik krijg ik steeds die andere blauwe ...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_49416877
Weet iemand dat?

ik heb een super mooie top gezien, dus die heb ik net in mijn shoppingbag gelegd. Heb m in 2 maten besteld, er gaat er dus sowieso 1 retour. Top kost E 24,90 per stuk.
Ik heb de kortingscode voor 10 euri gebruikt.
Als ik er dan 1 retour stuur is de totale waarde onder de 40 euri dus eigenlijk geldt dan die kortingscode niet meer... Of blijft die dan toch gewoon staan, waardoor ik dus maar 24,90 - 10,00 = 14,90 voor de top betaal???
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_49417173
MissJ> Geen idee helaas.

Ik heb net ook weer besteld Mja, mijn girorekening bekeken, sta lekker veel in de plus, dus...
Hoop singletjes voor onder m'n jurkjes en uiteraard DE rieten flipflops Ik ga jullie slaan als ze niet lekker lopen

Ik moest eigenlijk ook nog wat broeken, maar die wat ik leuk vond was uitverkocht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49422298
MissJ, blijft denk ik wel gewoon staan ja
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:40:14 #288
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49430843
De outlet doet weer vreemd, alleen maar tops en badkleding te zien.

edit; nu dus alleen nog maar badkleding???
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:43:46 #289
123170 alors
zlata1234
pi_49430900
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 08:40 schreef Roeji het volgende:
De outlet doet weer vreemd, alleen maar tops en badkleding te zien.

edit; nu dus alleen nog maar badkleding???
Ja dat zag ik net ook, iets misgegaan denk ik.. Bij heren is ook alleen accessoires..
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 16 mei 2007 @ 09:26:43 #290
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49431785
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 08:43 schreef alors het volgende:

[..]

Ja dat zag ik net ook, iets misgegaan denk ik.. Bij heren is ook alleen accessoires..
De laatste tijd gaat t niet zo lekker met de site. Ze zullen het wel fixen in de loop van de dag.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 16 mei 2007 @ 09:34:29 #291
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_49431974
Jaaaa, gisteren voor het eerst besteld
Ik ben benieuwd!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_49431995
Alle bloesjes zijn verdwenen.
pi_49432284
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:28 schreef alors het volgende:

[afbeelding]
deze houd ik denk ik wel
Die heb ik in het wit met zwarte printjes
Het mooi kotsende meisje.
pi_49432954
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 08:43 schreef alors het volgende:

[..]

Ja dat zag ik net ook, iets misgegaan denk ik.. Bij heren is ook alleen accessoires..
Is de rest niet gewoon op? Want bij de kinders zijn genoeg verschillende rubrieken
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_49434041
Via via kun je wel bij de andere outlet spullen komen van de dames.
Onderin beeld door zo'n aanbieding. Alles is er dus nog wel,maar niet direct zichtbaar.

Ze waren dan ook bezig met onderhoud.
pi_49435103
Het is er weer.
pi_49438369
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:53 schreef Miam het volgende:
Ik vind dat zilverkleurige badpak echt supertof..
A.s. zaterdag maar weer even richting Leeuwarden.

mijn online bestelling;

Waar kan je die broek vinden?????
pi_49439046
Dames
7/8 broeken
14,90
-------------------------

Ik vind het zilveren badpak echt afschuwelijk
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:39:41 #299
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49440548
Net het kylie spul in de winkel gezien. Vind t niks. Alleen die jurk ziet er mooi uit. Maar die rok wat als jurk gezien kan worden is echt zo'n megabreed ding. Helaas niet mijn ding.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:09:20 #300
123170 alors
zlata1234
pi_49444386
Ik heb het Kylie spul echt nog nergens gezien Dacht dat ik het jurkje op een rek zag waar de medewerkster mee bezig waren dus ik heel sneaky volgenswaar ze heen gingen, waar het andere jurkjes
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:44:53 #301
16715 Mylene
*schatje*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')