Deze valt precies goed! Bij mij iig wel. Kan je dus gewoon in je gebruikelijke maat bestellen.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:02 schreef __Kirstenn het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand hoe deze trenchcoat valt?
H&M #17 - H&M loves Kyliequote:Op maandag 14 mei 2007 15:02 schreef __Kirstenn het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand hoe deze trenchcoat valt?
Gelukkig is het nu geen jurkjes weer!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:11 schreef MissLuna het volgende:
Lekker dan, m'n bestelling is ineens verschoven naar begin juni, terwijl alles eerst op half mei stond.
En dan staat erbij; "Helaas, te laat blablabla". Wat nou, te laat?.
Moet ik nog langer wachten op m'n leuke jurkjes en topjes..
Idem, al vanaf 11 mei. Ik hoop wel dat ik het morgen of overmorgen binnen heb, 3 weken wachten op kleren is lang genoeg!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:08 schreef BettyR het volgende:
Pfft, bij mij nog steeds 'voorgemelde zending niet aangetroffen: manco'....Het wil ook maar niet opschieten!
Moet je even selecteren dat alles in 1 pakket komt, dan krijg je het wel wat later binnen maar heb je in ieder geval die riem.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:30 schreef BalLon het volgende:
Bij mij staat er het volgende:
Restbedrag is te laag, verblijvende bestelling word geannuleerd.
10.05.07 40-4327 85 Riem Wit 9,90 eind mei
Ik had nog een paar bh's, strings en hipsters besteld en die staan nu ineens op begin juni :-S Wat is dit??? Ik wil die riem!
Kon ook al niet kiezen: heb ook beide besteldquote:...
En nu zat ik net weer een beetje rond te snuffelen en heb ik weer 5 dingen besteld... Die leuke korte blazertjes met korte mouwen, in het zwart en zwart/wit gestreept (kon niet kiezen..) Die wilde ik al heel lang, maar ze waren steeds uitverkocht! En nu waren ze er weer! Jeeeeh!
Waar heb je die broek gevondenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef alors het volgende:
Nou als ze het vanavond dan niet doen, wordt ik echt gek hoor
Ik heb ondertussen nog maar wat toegevoegd aan mn openstaande bestelling...
[afbeelding]
samen nog geen 18 euro
Outlet, maar hij is nu al weg, je moet 's morgens vroeg kijken, als het net aangevuld is, dan heb je kand dat je em kunt krijgenquote:
helemaal mee eens !quote:Op maandag 14 mei 2007 22:10 schreef BalLon het volgende:
ja, ik ook... dit is zo relaxed! lekker heen en weer klikken, vanalles in je shoppingbag gooien en op het laatst misschien gewoon er weer wat uitgooien. Het is gewoon TE gemakkelijk en daarom zo verslavend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |