Maar ook daarom is het wel interessant om te weten hoe jij erover denkt...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef Sjonnjoop het volgende:
Was begonnen, maar het is redelijke onzin om alle detailvragen in te vullen, al krijg ik gratis koffiezetapparaten e.d. bij H&M online, ik zal er nooit iets kopenMisschien ff een optie zou je ooit iets willen bestellen, nee, klaar
Dus helaas afgehaakt
Ja maar nu krijg ik eerst vragen over privacy enzo en daar maak ik me helemaal geen zorgen over. Ik koop gewoon geen H&M al was het gratisquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Maar ook daarom is het wel interessant om te weten hoe jij erover denkt...
Mensen die er niet kopen doen dat ook met een reden
Hihi, okayquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:52 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ja maar nu krijg ik eerst vragen over privacy enzo en daar maak ik me helemaal geen zorgen over. Ik koop gewoon geen H&M al was het gratismocht ik me straks nog vervelen ga ik nog een poging wagen
Haaaaai, ik sta wel op zaterdag in de winkel, maar ik kan je verzekeren dat het absoluut niet voor commerciele doeleinden is. In principe had het elke online winkel kunnen zijn, maar aangezien ik al 3 keer met een bacheloropdracht ben begonnen en ben afgehaakt wegens motivatiegebrek, moest ik toch iets kiezen waar ik interesse voor heb. Nu is er tenminste veel info beschikbaar, en het is relatief nieuw die shop dus ik vind het wel leuk om daar onderzoek naar te doen.. Overigens nu ook best een strenge begeleider, dus afhaken is geen optie.. Het MOET gewoon nu echt af..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Morpheuzzz het volgende:
Ik ben blij dat ik je zo een gelukkig student heb gemaakt
Toch twijfel ik bij dit soort vragen altijd een beetje of je niet al gewoon een paar jaar op de marketingafdeling van H&M werkt en dit een mooie manier is om respondenten te krijgen.![]()
Ik wordt de laatste tijd verdacht vaak benaderd voor dit soort onderzoeken namelijk. Maar goed misschien ben ik een beetje te achterdochtig![]()
Succes met je studie verder
Als je niet was afgehaakt dan had je die optie gewoon zien staan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef Sjonnjoop het volgende:
Was begonnen, maar het is redelijke onzin om alle detailvragen in te vullen, al krijg ik gratis koffiezetapparaten e.d. bij H&M online, ik zal er nooit iets kopenMisschien ff een optie zou je ooit iets willen bestellen, nee, klaar
Dus helaas afgehaakt
Jammer!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:26 schreef Echo99 het volgende:
Te weinig vertrouwen in de objectiviteit van het onderzoek. Afgehaakt dus.
Thanxquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:47 schreef Casual-T het volgende:
Done, toevallig onlangs iets besteld op de site van H&M..![]()
Alleen jammer dat ze iets spectaculair aanbieden, en vervolgens pas blijkt dat het over 2 of 3 maanden pas leverbaar is..![]()
Online shoppen is bij mannen trouwens ook erg populair, uit onderzoeken blijkt dat zij dat meer doen dan vrouwen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef Casual-T het volgende:
![]()
H&M is best wel populair onder mannen hoor (volgens mij). Dat trekt iig meer dan het 'online shoppen' in de TT, dus vandaar misschien het lage aantal mannelijke correspondenten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |