ja klopt dat viel me nu op de foto nu ook opquote:Op zondag 13 mei 2007 13:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou het niet een idee zijn m wat in te nemen aan de zoom? Meer been lijkt vaak wat minder gedrongen.
7442 en 7384quote:Op zondag 13 mei 2007 20:04 schreef wyccie het volgende:
Ik heb sinds augustus al geen e-mail meer gehad van H&M. Heb dus ook geen kortingscode. (Of ik heb ze per ongeluk gedeletet). Is er een nieuwe code?
Volgens mij is het hier wel vaker gebeurt dat bij dubbele kortingen later alle kortingen werden weggehaald. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef Pearl22 het volgende:
Vraagje: Ik heb twee keer die kortingscode voor 10 euro korting (7442) toegepast nu. Is dat wel geldig of krijg ik later bericht dat het ongeldig is. Omdat het allebeide keren op de zelfde datum verstuurd kon worden, heb ik nu opgeteld 20 euro korting.
Het lijkt me niet dat dit de bedoeling van H&M is.
Dankjewel voor de informatie.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:12 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier wel vaker gebeurt dat bij dubbele kortingen later alle kortingen werden weggehaald. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
Trouwens er is nog niks aangevuld op de site![]()
![]()
Dat heb ik dus ook maar dan al vanaf 9 meiquote:Op maandag 14 mei 2007 12:30 schreef ChilllayD het volgende:
''Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco''
blabla, al vanaf:
'' 11-05-2007 ''
Stom weekend ertussen.
Ik heb de oplossing, maar volgens mij doet ie het nu wel weer.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:42 schreef Addict89 het volgende:
Ik kan ook niets uit de outlet erin krijgen, aargh![]()
Hij doet het wel, maar alleen als je nadat je het in je shoppingbag hebt gelegd (en je niet wordt geforward naar het outletscherm) en dan naar de startpagina gaat, dan zit 't er gewoon inquote:Op maandag 14 mei 2007 12:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing, maar volgens mij doet ie het nu wel weer.
Maar je moet even dat artikelnummer noteren en via het bestelforumulier in je shoppingbag doen
Dat werkt ja, thnx!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing, maar volgens mij doet ie het nu wel weer.
Maar je moet even dat artikelnummer noteren en via het bestelforumulier in je shoppingbag doen
Ja ik ook, normaal duurt het nooit zolang, het moet nu zo onderhand toch wel in Zwolle zijn? Is het vliegtuig neergestort ofzoquote:Op maandag 14 mei 2007 12:57 schreef ChilllayD het volgende:
ik wil niets in m'n shoppinbag, ik wil m'n spullen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |