Dat vroeg ik me ook al af. Ik heb alle topjes besteld in maat M en ze zitten stuk voor stuk veel te ruim. Dus het ligt niet aan jou, ik heb er ook last van.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:43 schreef Roeji het volgende:
[..]
Die ballerina's heb ik ook aan gehad in de winkel. Helaas was 38 te groot en 37 net te klein. Ik heb normaal gesproken L in de meeste tops, maar gisteren paste ik ook in een aantal tops die maat S en M hadden. Broeken normaal ook M of L, maar tegenwoordig zit de M dus ook ruim. Of ze zijn toch met die maten aan het sjoemelen of ik heb me de laatste tijd flink vergist in mijn maten.![]()
Van mij mag het juist strak zitten. Mensen die het te groot willen hebben bestellen maar een maat groterquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef alors het volgende:
Er was laatst ook zo'n nieuwsbericht over, dat ze alles vaak te groot verkopen om de comsument een goed gevoel te geven...
Maar das slecht voor hun ego hequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Van mij mag het juist strak zitten. Mensen die het te groot willen hebben bestellen maar een maat groter![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:26 schreef Chanty87 het volgende:
Ik zit zo net de filmpjes op de Behind The Scenes pagina te kijken van H&M <3 Kylie... Die witte rok/jurk schijnt ontiegelijk door zo te zienHeb dus ook maar de blauwe besteld voor de zekerheid...
'Dunne, koele kwaliteit' noemen ze dat jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:26 schreef Chanty87 het volgende:
Ik zit zo net de filmpjes op de Behind The Scenes pagina te kijken van H&M <3 Kylie... Die witte rok/jurk schijnt ontiegelijk door zo te zienHeb dus ook maar de blauwe besteld voor de zekerheid...
onderweg bedoel je?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef Plukie86 het volgende:
Mijn bestelling is in behandeling!
Maar nu staat er bij de track&trace manco, in Zwolle. Moet ik nu blij zijn of niet? Hopelijk heb ik het vandaag!
Volgens mij is het ook wel mode de laatste tijd, dat dingen groter zitten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:52 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Ik heb alle topjes besteld in maat M en ze zitten stuk voor stuk veel te ruim. Dus het ligt niet aan jou, ik heb er ook last van.
Ja, dan is het pakketje aangemeld. Dan moet het nog gesorteerd worden en daarna wordt het verzonden. Reken dus op maandag/dinsdag, zo ongeveer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef Plukie86 het volgende:
Mijn bestelling is in behandeling!
Maar nu staat er bij de track&trace manco, in Zwolle. Moet ik nu blij zijn of niet? Hopelijk heb ik het vandaag!
ooh haha, nou ja, dan zal deze ook wel nooit een nummer krijgen.. Dan blijft het iig wel een verrassing wanneer ze gaan bezorgenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:45 schreef ChilllayD het volgende:
mijn allereerste bestelling heeft nooit een nummer gehad
Ja die is echt tof!, Alleen 30 euro voor een jas die je bijna nooit aan doetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:10 schreef parselmouth het volgende:
Welke?
Ik heb die platte sandaaltjes met streepje besteld een tijd geleden...
En Coam, ben je naar een H&M geweest met divided-collectie?
Die hebben namelijk hele schattige regenjassen in het blauw en in het rood met allemaal paraplu'tjes er op
1 bikini toch maar? Tenminste hier lag alleen die bikini met die ringetjes. Volgens de verkoopsters was t 'teasen', nu alvast 1 ding en volgende week pas de rest. Nou ja, als je niet wist dat die bikini van kylie was, dan keek je er zo overheen. Hing gewoon tussen de rest in, niet eens op een duidelijk zichtbare plek of een bordje erbij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:39 schreef ChilllayD het volgende:
ligt toch al in veel winkels?
Die bedoelde ik ook ja, leuk is diequote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:10 schreef parselmouth het volgende:
Die hebben namelijk hele schattige regenjassen in het blauw en in het rood met allemaal paraplu'tjes er op
Ja en zij trekt em ook helemaal straks over dr bips, dat kan wel als je een bikini aanhebt, maar met een spijkerbroek oid, lijkt het toch enigszins knulligquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
Die top staat haar wel mooi op die foto, maar volgens mij valt ie helemaal niet zo mooi lang als bij haar.
Nou ja, ik kan die kleuren sowieso niet hebben, geloof dat ik er dan echt te white-trash uitzie met m'n witblondgeverfde haar
Ja, een hele grote divided afdeling zelfs (in Tilburg), maar ze hadden ze niet. Echt jammer zeg!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:10 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb dat ook eens gehad, volgens mij houdt dat in dat het een brievenbus pakket is en dus niet bij de TPG pakketservice is aangeboden en dat ie door de postbode zelf wordt rondgebracht... (kan dat een beetje kloppen met wat je besteld hebt?)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:44 schreef MissJ het volgende:
Ik heb ook iets vreemds nu met een bestelling...
paar dagen geleden iets besteld, er staat nu dat de bestelling onderweg is, maar er staat GEEN collonummer achter?
Weet iemand wat dit te betekenen heeft?
Ik heb dat nog nooit gehad moet ik zeggen.. heb al tig keer besteld bij h&m, maar altijd stond er direct een collonummer achter...
Dat gouden topje heb ik vorige week zaterdag gekocht, wist niet eens dat het van de Kylie collectie was, lag gewoon bij de ingang uitgestald. Ik heb 'm gekocht maar ik weet nog niet of ik 'm hou, hij valt wel erg vormeloos, echt slank afkledend kan ik 'm niet noemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:01 schreef parselmouth het volgende:
Bij ons hangt dat zilverkleurige en goudkleurige topje er al in wat ze op 1 van de foto's aanheeft. Ook gewoon tussen de rest van de collectie.
Kon je geen H&M-bonnen ofzo krijgen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nou heb dat kapotte ding teruggebrecht maar ben niet geheel tevreden..
Ik wilde namelijk gewoon weer dat jurkje!
Maar hun hadden het niet en ik mocht alleen nu ies uit de winkel ervoor ruilen en dat daarna niet meer
Nu heb ik dusmaar een pjama en ben ik dat jurkje kwijt...
Beetje rare oplossing of gaat het vaker zo?
jawel maar ze hebben op de bon gezet niet inruilbaar...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Kon je geen H&M-bonnen ofzo krijgen?
En kun je anders niet naar een andere H&M gaan en die pyama omruilen?Of heb je ook geen bon gekregen?
Hmm dat zou wel eens kunnen. Ik heb maar 1 stuk besteld, en dat is een dun colbertje met korte mouwtjes, dus die zou best wel eens in de brievenbus kunnen passen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gehad, volgens mij houdt dat in dat het een brievenbus pakket is en dus niet bij de TPG pakketservice is aangeboden en dat ie door de postbode zelf wordt rondgebracht... (kan dat een beetje kloppen met wat je besteld hebt?)
alleen de kopiequote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:49 schreef parselmouth het volgende:
Gaat wel vaker zo, had je de bon nog?
ja klopt daar word ie brederquote:Op zondag 13 mei 2007 12:53 schreef Roeji het volgende:
Hij staat je wel leuk. Ook de kleur.
Ik twijfel alleen een beetje over de taille/heup. Zitten daar plooitjes? Ik zie het niet zo goed op de foto. Hij kleed nl slank af bij de taille maar zo te zien word ie breder bij de heupen (aan de linkerkant, jouw rechtse heup dus). Of zie ik het verkeerd?
Nou je bovenlijf kleed ie slank af. Je schouders komen mooi uit vind ik. En zo erg breed maakt ie op de heupen ook weer niet. Vooral omdat je duidelijk ziet dat je een taille hebt.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja klopt daar word ie breder
dus hij kleed niet slank af maarjavoor een keer maakt dat niet uit
Ah ja, dat gaat inderdaad vrijwel altijd zo dan, wanneer de (originele) bon niet meer is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
alleen de kopie
had de bon mee retour gestuurd
precies dat dacht ik ookquote:Op zondag 13 mei 2007 13:11 schreef Roeji het volgende:
[..]
Nou je bovenlijf kleed ie slank af. Je schouders komen mooi uit vind ik. En zo erg breed maakt ie op de heupen ook weer niet. Vooral omdat je duidelijk ziet dat je een taille hebt.
En je hoeft idd niet altijd op te letten wat je aandoet. Het moet leuk blijven, je moet kunnen dragen wat je wilt en leuk vind, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |