Gewoon het normale bestelproces doorlopen. Het komt dan vanzelf bij je eerdere bestelling te staan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef Maisnon het volgende:
Hoe kan je iets toevoegen aan je bestelling? Ik wil toch nog iets extras erbij eigenlijk
Is dat altijd zo?quote:Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.
Is je eerdere bestelling misschien al in behandeling genomen? Want dan kan het niet meerquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef Maisnon het volgende:
okay, maar net had ik iets en toen stond er dat et minimaal 19.90 moest zijn, of was dat omdat er zo'n aanbieding tussenzat misschien?
Yup, bon mee en gewoon naar de winkel laten afhandelen als klacht. Moeten ze niet moeilijk over doen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
I kwam het topic kwijt!
Weet iemand hoe het zit met de garantie?
ik heb dit jurkje gekocht:
[afbeelding]
En al veel retour gestuurd.
Ik ging gister zitten en opeens scheurt de rok omdat ik verkeerd zat ofzo
Kan ik er dan mee naar de winkel?
hij was wel 24,90 de duurste van mijn bestelling
Hoop dat iemand mij kan helpen
Ik heb al mijn pakket retour gedaan...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:38 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Yup, bon mee en gewoon naar de winkel laten afhandelen als klacht. Moeten ze niet moeilijk over doen..
Het bovenste gedeelte van de bon (waar je bestelling op staat) heb je toch gewoon?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb al mijn pakket retour gedaan...
Dus alleen een kopie van de bon
Weet ik wel zeker, het is policy om de klant goed te helpen.. dus een kopie volstaat ook welquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het bovenste gedeelte van de bon (waar je bestelling op staat) heb je toch gewoon?
Of heb je dit er niet afgescheurd en de hele bon mee terug gestuurd?
Overigens denk ik dat ze je in de winkel ook wel willen helpen met alleen een kopietje...
Ej werk jij niet in Enschede bij de H&M?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker, het is policy om de klant goed te helpen.. dus een kopie volstaat ook wel
Kloptquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
Ej werk jij niet in Enschede bij de H&M?
whahahaha sorry...quote:
Ja beetje vreemd, je ziet gewoon de afdruk van de borsten erin staanquote:
dankzij die link heb ik nu alles in het zweeds en krijg ik t niet meer naar t nederlandsquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:07 schreef Chanty87 het volgende:
Op http://hm.mvm.com/hm_ctx/jsp/sim.jsp kun je het zien op dat poppetje, wordt gewoon als jurkje gedragen
Ik kan die echt niet vinden op de site?quote:
Staat bij de Kylie collectie. (Dames, HM loves Kylie, collectie)quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:38 schreef Coam het volgende:
[..]
Ik kan die echt niet vinden op de site?
En weet iemand toevallig nog of ze bij h&m leuke regenjassen hebben?
Moet je even naar de Kylie collectie gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:38 schreef Coam het volgende:
[..]
Ik kan die echt niet vinden op de site?
En weet iemand toevallig nog of ze bij h&m leuke regenjassen hebben?
7517 voor 25% korting, nog geldig t/m vandaag!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Roeji het volgende:
Die 7384 is verlopen dacht ik. Er zijn dacht ik nog 2 andere codes, maar ik weet ze niet meer.![]()
Nou, je zou de allergrootste maat (176) kunnen proberen, die komt redelijk overeen met een maatje S normaal gesproken (maar dan zonder al teveel heup), en leggings zijn meestal vrij stretchy.... maar of het ook gaat passen weet ik niet....quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Roeji het volgende:
Die 7384 is verlopen dacht ik. Er zijn dacht ik nog 2 andere codes, maar ik weet ze niet meer.![]()
Ligt de kylie collectie nu ook in de winkel?
Oh nog een vraag, de kindermaten, wat komt ongeveer overeen met M? Ik heb nl nog een legging nodig en bij de kids zijn die nog volop te krijgen, maar ik heb geen idee hoe dat nu met de maten zit. De legging wat ik al heb in M valt voor mij een beetje ruim, maar ik denk dat een S net te strak gaat zitten.
Of ben ik iets te hoopvol dat ik mn kont nog in kindermaten kan krijgen![]()
Mmm dan vrees ik dat het niet gaat lukken, heupen zijn aardig aanwezigquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou, je zou de allergrootste maat (176) kunnen proberen, die komt redelijk overeen met een maatje S normaal gesproken (maar dan zonder al teveel heup), en leggings zijn meestal vrij stretchy.... maar of het ook gaat passen weet ik niet....
Haha toevallig, ik ging vandaag voor het eerst eens kijken wat de kinders voor leuks hebben. Heb al zwarte ballerina's besteld in de grootste maat (toevallig 39) en nu net een rood/wit gestreept en wit shirt in maat 170. Vraag me af of het goed zit; heb normaal gesproken maat 34 qua shirtsquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Roeji het volgende:
Oh nog een vraag, de kindermaten, wat komt ongeveer overeen met M? Ik heb nl nog een legging nodig en bij de kids zijn die nog volop te krijgen, maar ik heb geen idee hoe dat nu met de maten zit. De legging wat ik al heb in M valt voor mij een beetje ruim, maar ik denk dat een S net te strak gaat zitten.
Of ben ik iets te hoopvol dat ik mn kont nog in kindermaten kan krijgen![]()
Veel te groot? En wat doe je ermee?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:07 schreef MissLuna het volgende:
Vandaag weer een pakketje binnengekregen en werkelijk álles is te groot..
Ik ga sowieso morgen even langs de winkel om het of te ruilen of te retourneren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Veel te groot? En wat doe je ermee?
Ik heb net nog even gepast. Eentje zit eigenlijk wel goed, de ander is net iets te groot. Maar een maat kleiner zou misschien toch weer net te klein zijn. Dan maar hopen dat het met wassen wat krimpt
Wel gek, want ik heb in de winkel toch bijna zeker 32 gepast en die zat wat strakker. Wel een andere zwembroek, dus die had misschien een ander model.
Die ballerina's heb ik ook aan gehad in de winkel. Helaas was 38 te groot en 37 net te klein. Ik heb normaal gesproken L in de meeste tops, maar gisteren paste ik ook in een aantal tops die maat S en M hadden. Broeken normaal ook M of L, maar tegenwoordig zit de M dus ook ruim. Of ze zijn toch met die maten aan het sjoemelen of ik heb me de laatste tijd flink vergist in mijn maten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Haha toevallig, ik ging vandaag voor het eerst eens kijken wat de kinders voor leuks hebben. Heb al zwarte ballerina's besteld in de grootste maat (toevallig 39) en nu net een rood/wit gestreept en wit shirt in maat 170. Vraag me af of het goed zit; heb normaal gesproken maat 34 qua shirts
Het leuke is dat je vaak 2 exact dezelfde truien (bijv) van dezelfde maat kunt passen en dan zit er soms een maat verschil in. En ook tussen de kleuren van eenzelfde model zitten soms maat verschillen. Dus niet blind varen op: ik heb die toch gepast in de winkel en nu past de bestelde ineens niet. Gaat helaas niet op die vlieger.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Veel te groot? En wat doe je ermee?
Ik heb net nog even gepast. Eentje zit eigenlijk wel goed, de ander is net iets te groot. Maar een maat kleiner zou misschien toch weer net te klein zijn. Dan maar hopen dat het met wassen wat krimpt
Wel gek, want ik heb in de winkel toch bijna zeker 32 gepast en die zat wat strakker. Wel een andere zwembroek, dus die had misschien een ander model.
En welke schoenmaat heb je normaal gesproken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:43 schreef Roeji het volgende:
[..]
Die ballerina's heb ik ook aan gehad in de winkel. Helaas was 38 te groot en 37 net te klein.
37 meestal. Net gisteren schoenen gekocht en daar heb ik 3,5 in. Komt overeen met iets van 36 of 36,5 dacht ik. Maar ik heb ook schoenen in mt 38, zijn wel winterschoenen. Het is dus redelijk onzeker welke maat ik hebquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En welke schoenmaat heb je normaal gesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |