Jaaa die zijn leuk!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:00 schreef BalLon het volgende:
En nu zat ik net weer een beetje rond te snuffelen en heb ik weer 5 dingen besteld... Die leuke korte blazertjes met korte mouwen, in het zwart en zwart/wit gestreept (kon niet kiezen..) Die wilde ik al heel lang, maar ze waren steeds uitverkocht! En nu waren ze er weer! Jeeeeh!
9,90quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Spanneeeend!
Die kylieslippertjes zijn leuk, wat kosten ze?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:24 schreef ChilllayD het volgende:
hoop dat je iets leuks hebt voor onder het 2e topje, dingetje
Als dat degene is die ik denk,dat schijnt die enorm door.
Meer dan je denkt,althans....dat heb ik van horen zeggen.
Mijn pakkie is al in a'dam
Dat is vrij lang inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef Greys het volgende:
Miam, dat roze lange shirt was zeker niet op voorraad? Ik wacht er al een maand op, namelijk![]()
Schijnt nu eind mei te komen.
Ik had vanochtend de groene besteld, was *eindelijk* op voorraadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef Greys het volgende:
Miam, dat roze lange shirt was zeker niet op voorraad? Ik wacht er al een maand op, namelijk![]()
Schijnt nu eind mei te komen.
Ze zijn wel dun hoor! Ik had namelijk een tijd terug de blauwe gekocht in de winkel, alleen was die te klein (Divided valt sowieso vaak klein) dus had ik 'm weer teruggebracht...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:06 schreef Greys het volgende:
Ik had hem in het groen, roze en zwart besteld
Zal blij zijn als ze er zijn, het lijken me ideale dingen, zo langRiempje er om
![]()
Ik vind 'm eigenlijk best ruim vallen. Heb 'm in het roze en blauw, heerlijke shirtjes!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ze zijn wel dun hoor! Ik had namelijk een tijd terug de blauwe gekocht in de winkel, alleen was die te klein (Divided valt sowieso vaak klein) dus had ik 'm weer teruggebracht...
Mja, ik heb normaal gesproken met topjes/shirts altijd maat 32/34, maar deze vond ik net iets te strak zitten voor het model.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:59 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik vind 'm eigenlijk best ruim vallen. Heb 'm in het roze en blauw, heerlijke shirtjes!
Divided valt eigenlijk normaal, de rest van de H&M kleding valt juist groot.
Leukquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:17 schreef loehoes het volgende:
Ze hadden me een tijdje geleden het verkeerde artikel gestuurd, wat ik vervolgens retour naar ze heb gedaan. Nu lag er een envelopje van de H&M in de brievenbus met een kortingsbon van 5,00.
Ja dat zag ik net ook, iets misgegaan denk ik.. Bij heren is ook alleen accessoires..quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:40 schreef Roeji het volgende:
De outlet doet weer vreemd, alleen maar tops en badkleding te zien.![]()
edit; nu dus alleen nog maar badkleding???
De laatste tijd gaat t niet zo lekker met de site. Ze zullen het wel fixen in de loop van de dag.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net ook, iets misgegaan denk ik.. Bij heren is ook alleen accessoires..
Is de rest niet gewoon op? Want bij de kinders zijn genoeg verschillende rubriekenquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net ook, iets misgegaan denk ik.. Bij heren is ook alleen accessoires..
Waar kan je die broek vinden?????quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:53 schreef Miam het volgende:
Ik vind dat zilverkleurige badpak echt supertof..
A.s. zaterdag maar weer even richting Leeuwarden.
mijn online bestelling;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |